Benzer Yazılar

[PANN] X1, 2022’de bile Melon’da başarı sergilemesiyle netizenleri etkiledi

[PANN] X1, 2022'de bile Melon'da başarı sergilemesiyle netizenleri etkiledi“Dördüncü jenerasyon erkek idol gruplarının toplam Melon stream’leri sıralaması
1. TXT
2. The Boyz
3. AB6IX
4. X1
5. Stray Kids

Dördüncü jenerasyon erkek idol gruplarının toplam Melon kullanıcı sıralaması
1. TXT
2. The Boyz
3. Stray Kids
4. X1
5. AB6IX

Dördüncü jenerasyon erkek idol gruplarının toplamda en çok stream edilmiş şarkıları sıralaması
1. X1 – Flash
2. AB6IX – BREATHE
3. TXT – Can’t You See Me?
4. The Boyz – The Stealer
5. Stray Kids – Thunderous

Dördüncü jenerasyon erkek idol gruplarının şarkı başına en çok kullanıcı sıralaması
1. X1 – Flash
2. TXT – 943
3. AB6IX – BREATHE
4. ENHYPEN – Polaroid Love
5. The Boyz – Thrill Ride

[PANN] X1, 2022'de bile Melon'da başarı sergilemesiyle netizenleri etkiledi

“Toplam” sayıldığında bile X1 sıralamaya girmeyi başardı. Bu gerçek mi? X1, 4. jenerasyonun zirvedeki idolü.”

Eğer dağılmasalardı, halk arasında çok popüler oldukları için muhtemelen 4. jenerasyonun en iyi erkek idolü olabilirlerdi

Sadece tek bir albüm yayınladılar ve hala 2022’de toplam streamlerde 4. sırada ve tek şarkıda 1. sırada yer alıyorlar…

Gönderi tepkisi [+347, -41]

1. [+190, -6] Gerçekten ama, X1 dağıldıktan sonra 4. jenerasyon erkek idol grupları başarılı oldu ㅠ

2. [+120, -8] Kim Wooseok’un görselleri boşa gitti.. Produce’u izlemedim ama yine de üzülüyorum

3. [+95, -12] Ben hala seviyorum onları… geri dönün

4. [+93, -10] AB6IX düşündüğümden daha başarılı ilerliyor, başarısız olmaları üzücü

5. [+78, -88] Ne yapmalarını istiyorsunuz? X1 üyelerinin çoğunun kariyeri mahvoldu bile

K: Pannchoa

guest
21 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Haniah

Doğrusu kariyerleri için çok köte oldu, ama devam etmeleri de haksızlık gibi olacaktı… ya da o yıl kendilerini ödüllürden geri çekselerdi, işte biz ödüllerden geri çekiliyoruz, ama dağılmasaydılar da olurdu belki insanların siniri yatışırdı gibime geliyor…

Bu arada Cant you see me değerin bi Korede bilinmiş, nasıl olmuş bu şaşıp kaldım…

harlone

Izone da ki ayrıcalık X1’e tanınsaydı 4. Gen’e adını altın harflerle yazdırmıştı..

Eternallove&Endlesslove

Hileli onca grubun arasında faturanın bunlara kesilmiş olması çok saçmaydı. Ya bütün gruplar gibi devam ettirecektiler, ya da bütün gruplar dağıtılacaktı. Bariz bir haksızlığa uğradılar.

Laila

Aralarında en meşhuru bu program ve grup olunca olay, diğerlerinden daha hızlı yayılıp büyüdü. Bazı gruplar da hileli ama halk dinlemediğinden kimse umursamıyor, zaten o grupların şirketi hiç hiç umursamıyor, duyanlar da ‘yaa diğer stajyerlere yazık olmuş’ deyip geçiyorlar. Yani evet tavır farkı oluyor ama diğer gruplar gibi devam etseler bu grup hepsinden fazla yıpranacaktı. Büyük isim sahibi olmak yanında böyle bir yan etkiyle beraber geliyor. Olaylar daha da büyümesin diye alel acele dağıttılar grubu. Bence dağılmasalar çok başarılı olurlardı, belki halkın hâlâ erkek gruplarına ilgisi olurdu.

White.

Devam etselerdi rakip kpop grubu olabilirdi yeni jenerasyonda ki kız gruplarına

tıvaysı

izone verilen ayrıcalık verilmeliydi ki hileli olsa bile grup cidden yetenekliydi ve hileyle giren uye/uyeler kimse goze batmıyordu hepsinin bir aurası vardı (muhtemelen minhee hilelilerden biri ama o bile gayet guzel ustunden gelmisti konseptlerin

Alse

kız grupları ile yarışabilecek tek grup olacaklardı büyük ihtimalle. aşırı büyük bir etkiyle çıktılar ama Mnet’in saçmalıklarının kurbanı oldular…

jiyan

seungyoun ya cevher resmen

dans et o zaman kanka

ab6ix çok iyi başlamıştı kadrosu da sağlamdı. noldu cidden ya?

Jjjjj

En son bi üye alkollü araba kullanmaktan atıldı mı noldu

dans et o zaman kanka

onun üzerinden yıllar geçti ya. ondan önce de çok aşırı iyi değillerdi

Ikona

Kim Wooseok, Woodz ve VİCTION *da bir iki üye harici kariyeri harcandı resmen bu arada baştaki 2 isim l müqqq

Amerikanogjuvajuva

Konudan bağımsız ama skz’nin sıralamasının daha yüksek olduğunu düşünüyordum. 4.nesil erkek gruplarından en popüler skz gibi geliyodu. Sanırım global ve Kore de farklı popülaritiye sahipler. İlginç.

Cnsksksn

Maalesef skz melonda hep düşük oldu. Nasıl oluyor anlamıyorum ama genie, bugs ve floda bütün peaklere ve en uzun bg charting sürelerine sahipler. Tabi kız gruplarıyla hala karşılaştırılamaz ama korenin 4jen erkek gruplarına karşı tavrı düşünülürse durumları iyi aslında. Sadece melonda çok düşükler. Kimisi jyp’nin melon ile arasının kötü olmasına bağlıyor kimisi kstayin çoğu genç kesimden olduğu için melon kullanmıyor diyor. Sonuç olarak melonda yükselmiyorlar.

hammurabi

Korede aşırı popüler değiller. Ki ben listede olmalarına bile şaşırdım. Asıl şaşırdığım Enhypen hiç yok

skzlover

aslında case143 suan flo genie ve bugsda hala listede yuksek sıralamada degiller ama 80li kusurde sanırım ve flodan ilk 20ye yukselmesine ragmen melonda top200e bile giremedi hep garip geliyor bu bana

Ikona

Flash listede miiii hala dinlerim

Lara

Izone verilen ayrıcalık ne allah aşkına ya? Izone ayrıcalık falan verilmedi x1’ın dağılıp izone dağılmamasının tek sebebi izone zamanında kontrat imzalayıp x1’ın imzalamamış olmasıydı. X1’da imzalasaydı izone gibi promosyonlara devam etme şansı vardı. Ayrıca izone’da uzun süre hiatus olmuştu

Sel cheshire

Uzun süre mi ? Kasımda yayınlayacakları fiestayı şuabtta yayınladılar baya uzunmuş

Lara

O 3 ay tüm yapım ekibi olsun herkesi maddi zarara da sokuyor. Evet 3 ay uzun başka sorun yoksa çekilebilirsin

Sel cheshire

Ben buna bi düşünme arası demiyorum 3 ay daha dinlendiler han chowonun ve lee gaeun tüm hak ettiği para ün yine de bir şekilde hepsine sahip oldular

Yeni Yazılar

21
0
Would love your thoughts, please comment.x