[PANN] Yeri sosyal medyada Jennie'yi mi taklit ediyor? [PANN] Yeri sosyal medyada Jennie'yi mi taklit ediyor?

Tarzı (makyaj, aksesuar, saç) selfie açısı ve pozu bile

[PANN] Yeri sosyal medyada Jennie'yi mi taklit ediyor?

Yeri kimseyi takip etmiyor

[PANN] Yeri sosyal medyada Jennie'yi mi taklit ediyor?

Jennie’ye benzediğini ilk önce yabancı hayranlar yazdı

Yeri’ye nefret yorumu yazmak değil amacım, sadece Jennie’yi taklit ediyor gibi durduğunu söylüyorum

Gönderi tepkisi [+673, -416]

1. [+515, -122] Gerçekten benziyor;; kabul etmek zorundasınız

2. [+404, -136] Dürüst olalım, taklit ettiği doğru. Ama bu her zaman kötü bir şey değil?

3. [+329, -108] Kalp de benziyor ㅋㅋ

4. [+248, -26] Yeri’nin kendine has bir tarzı yok, Jennie ve IU’yu taklit etmesiyle biliniyor

5. [+226, -27] Bu şekilde görmek istemiyordum ama gerçekten de Jennie’yi taklit ediyor

6. [+207, 40] İyi de ikisi de Ariana Grande taklidi değil mi?..

7. [+165, -21] Yeri hip hop tarzına uymuyor ama Jennie havası vermek istiyor gibi. Ona yakışmıyor ㅠㅠ

8. [+158, -18] Yeri Taeyeon’dan, IU’ya, sonra Jennie’ye geçti, hepsinin verdiği havayı verdi

 

Kaynak: Pannchoa

Abone Ol
Bildir
guest
107 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
sso

Ya red velvet hayranı felan değilim ama bu tarz haberler cidden sıktı artık yeter kardeşim yeri de yeri yeri de yeri🤦🏻‍♀️

in-somnia.exe

Kızın tek yaptığı şey instagram gönderisi atmak hshbdndnmsmk

Krispi

Yeri çok büyük Ari fanı ve paylaşımları tarz olarak sevdiği idoller olduğunu kız saklamıyor zaten. Lüks tarz BP imajı olabilir ancak son cb’lerinde RV de oldukça lükstü. İnsanların Jennie’ye benzetme sebebi uluslarasında Jenn’in daha popüler olması. Bu tüm silikon yaptıranlara k
K*rdashianlara benziyor demek gibi olmuş, insanlar onlara benzemek için estetik yapmıyor ya da onlar olmak istemiyor. Kendilerini oldukları en güzel şekilde hissetmek ve o şekilde paylaşmak istiyorlar.

in-somnia.exe

Aynen bide benzemiş deseler tamam derimde taklit yazmış bu

pokpak

blackpink hayranı olarak jennie’nin de ariana grande hayranı olduğunu biliyorum. ikisi de ariana’yı örnek alıyor

violet #hylt

Evet jennie ve yeri benziyor. nefes alsalar dahi linç edilen iki üye. Bu arada reveluv ile blinklerin çok büyük bir kısmı iyi anlaşıyor ve birbirlerini destekliyor. Bu yüzden bu tarz pann postlarını vs tamamen kötü niyetli buluyorum ben

Last edited 1 ay önce by violet #hylt
Aycik

Bir şey dicem bu rv yeri mi? Emin misiniz? Tanıyamadım kızı resmen… ne olmuş böyle 😲 ayrıca insanların instasına da karışmayın be. Zaten herkesin instası birbirine benziyor… neyin garezi bu?

Last edited 1 ay önce by Aycik
KINGEXO

sadece dudak içine dolgu yaptırdı…

Aycik

Uzun zamandır görmüyordum çok tuhaf geldi :((

KINGEXO

evet bende alışamadım hâlâ

jeyan

bende dişlerine ne oldu diyecektim meğer bu yüzdenmiş

heartheart

Ben de diyorum bir gariplik var… Eski hali daha güzeldi bence ama napalım kendi kararı 😐

Adrik

Twitterda da biri bunu yazmıştı, haberi de çıkmış… 😐 Ne boş haber bu ya. O arada da Jennie ve Yeri birbirine öpücük atıyor instagramda. Geçiniz. Ayrıca Yeri dün çok güzeldi. Bayıldım.

Hgs

Sanmam… Ve Jennie ile Yeri yakın değil mi ? Böyle şeylere ihtiyaç yok, herkesin kendi kişisel hesabı ..boş bir yazı

Nur 🌼S

Yeri’yi bilenler Ariana’nın hayranı olduğunu bilir. Ona benzetilse tamam ama Jennie ne alaka. İkisi kızı da rahat bırakın artık.

KINGEXO

Yeri takipçilerini gizledi sayın cahil netizen topluluğu.
Bu kız ne yapsa yok onu taklit ediyor yok bunu taklit ediyor ya bi salın artık üstündeki kıyafetler sponsor daha önce de dergi çekiminde giydi. Gerçekten bu saçma sapan yorumlarınız sıkmadı mı artık?

KINGEXO

tam olarak jennie’ye benzeyen kısım neresi lütfen söyleyin. Sadece bir defa o tarz kıyafet giydi diye jennie’yi mi taklit etmiş oluyor???
ınstagram da kendine has hesabı var tarzı diğer idollerden tamamen farklı, yaptığı içerik şu an ki youtube içeriklerinden bile farklı. Kaç yıldır şu kızları takip ediyorum gerçekten o kadar usandım ki ‘taklit’ meselesinden, karaoke’ye gidiyor taeyeon’u taklit ediyor, iu ile fotoğraf çekiliyor taklit ediyor, her yerde moda olan kıyafeti giyiyor jennie’yi takip ediyor. Harbi yeter artık.

Screenshot_20201019-193636_Instagram.jpg
Cupcup

Takipci nasil gizleniyir bilmiyorum bana da soylesene bende gizliyim pleaseeeee

KINGEXO

aşko sadece böyle ünlü kişilere verilen bir özellik takipçi sayısına ve mavi tıka bakılıyor…

Y-young

Eskiden çok güzel gelirdi -gerçi şimdi de çok güzel de- yüzünde tuhaf bir şey var. Yeri’ye ait olmayan🤔

junsglowinpearl

Dudak dolgusu var gibi duruyor, önceden dudakları çok daha inceydi

Elif

Bence kesinlikle benzetmeye çalışmıyor, sadece sexy görüntü vermeye çalılıyor. Ben şahsen jennie ye benzerlik göremedim, tarzları da farklı. Yeride son zamanlar sevmediyim tek şey çok fazla shop mu desem, ya da filtre mi desem yüzünde kullanması, belini fazla inceltmesi. Kendi paylaştığı resimlerde tamamen farklı görünüyordu. Eşsiz aura, sexy kız. Dün ama sahnede her zamankı Yeriydi, tatlı minik kız. Niye seksi olmaya çalışıyor bilemedim, kendi bilir tabiki. İzone dakı wonyonga benzetiyorum bu yüzden fazla fazla shop kullanıyor 2 si de

PETEPET

Bu tarz yalnızca Jennie’ye özel bir şey değil. Blink’im ama biraz saçma olmuş dedikleri? Yeri her zaman böyle fotoğraf çekiniyor, aniden Jennie’ye özenmeye başlamadı yani. Yeri gün geçtikçe daha çok özgüven sahibi oluyor(Hala ilk günkü gibi nefret alıyor ama artık yılların da bir tecrübesi var) ve artık asil görüntülü karanlık fotoğraflar atmaktan hoşlanıyor. Ayrıca o selfie pozunu herkes yapıyor flkb Jennie pozu gibi bakmamızın nedeni- olum ben öyle çekinsem Jennie gibi mi dururum sizce? fjkdkg Yeri de Jennie gibi asil çıktığı için böyle dediklerini düşünüyorum. O tarz fotoğraf herkes çekiniyor.

eyenur

kime benziyo bilemem ama yüzü baya değişmiş. büyüdü dicem ama normal bi olgunlaşma değil. ya makyajdan ya şoptan ya da estetikten kaynaklı bi değişme var yüzünde…

ayrıca bu bi nefret yorumu değil eleştri yorumu

Rose

Bune ya sürekli rv uyelerini jennie ile kıyas yapıyorlar?
Once joy şimdide yerimi.Bu tarz vs diyorsunuzda dun bir etkinlik vardı stilistin verdigi bir kiyafet artik jennie nin saci tokasi elbisesi demekten vazgecin jennie karsi anti olusuyor ve cidden sıkılmaya basladim bu durumdan yakında irene jennie taklit ediyor diye haber yaparsanız şaşırmıyacağim.Jennie ilahlaştırmayı bırakın artık!

FOD

Jennieye karşı niye anti (!) oluşsun sjsh boş bir yazı ,takılma bu kadar.. Zaten kızlar yakın birbirleriyle ve herkesin kendi kişisel hesabı,çok ciddiye alınacak bir şey değil açıkçası

rose

Ilkini boşverdim de bu 2 oluyor devamı yarın falan heralde.Ne şimdi sıra wenseulirene demi?

rose

Taklit ediyor deyişlerimi tatlıydi size göre herşey cok tatlı öyle degil mi? Neye göre boş yapıyorum pardon?JoyRi hakkında jennie taklit ediyor deyip de haber yapmalarımı bos yoksa bunun sacmalık oldugu ile ilgili yorummu bos.Tatlıymış 😏

Ashra

Dediklerinden hep katılıyorum tam tersi olsa neler derlerdi kızlarımıza salın bi reveli ya instagramda kim_hera_era diye bir sayfa var sürekli kızların gönderilerine kötü yorum yapıp hep bp taklit ediyormuşsunuz gibi şeyler yazıyor çok sinir bozucu bir luviesler size karşı hep nazik olduk ama siz çok şımarıksınız. (Bu söylediklerim sürekli karşılaştırma yapanlara)

SGJK

Instagramda öyle şımarık ve her şeyden bir haber fanlar var ve onları pek fandomca ciddiye almıyoruz açıkçası..çok takmanıza gerek yok, bence çoğu kişi gülüp geçiyordur bunlari görünce , bence bu yazının ciddiye alınacak bir tarafı yok ama haklısınız hoş değil sürekli karşılaştırmak….

Last edited 1 ay önce by SGJK
Xx34

Fakat jennie ve joy ile ilgili olan karşılaştırma değildi. Aynı kıyafetlerdeki farklı kendilerine has havaları, kombinleyiş biçimleri ve özgün güzellikleri gösterilmişti..Orda jennieye özenmişsin gibi bir şey söylenmiyordu, tatlı bir postu ve ikisi de övülmüştü ama sen bilirsin

Rose

Orda joy jennie nin elbiselerinimi giyiyor denmişti.Sonra kıyas yapıldı hangisinde güzel duruyor diye.Orda da bölünmeler oldu sence bu güzel bir şeymi ?

SMstan

yeter be kızı salın pis antiler…
çıkış yaptığından beri yeri nefret yorumları alıyor acıyın kıza.

FOD

Boş bir yazı, bu kadar ciddiye alıp canınızı sıkmayın…Herkesin kendi kişisel sosyal medya hesabı ,nasıl kullanmak isterlerse kullanırlar. Jennie ile Yeri eminim yakındır,bu tür şeylere hiç gerek yok . İkili selfie bekliyorum aşklar💓

KUUKVİ

Fotolarda tanıyamadım ayol ya çok fazla shop yapıyor ya da yüzüne estetik yaptırmış ama doğal durmuyor,beli düz,kıvrımı olmadığı için insta fotolarında hep bedenine de shop yaptığı belli. 🙁

maya

yoga yapiyor ve beli eskisine kiyasla oldukca ince shop yaptigi falan yok yaptirdigi tek sey dudak doldusu

KUUKVİ

insta vs real,fark açık🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

F7F310A6-9DBA-4B6A-89F6-88E98D7513DE.jpeg
Ashra

Bari takip ediyorsan doğruyu bil ikinci fotoğraf rbb(2018) zamanı ve yeri nerdeyse 1 yıldır yapıyor pilatesi yani soldaki gerçek shop değil

KUUKVİ

zayıflamış olmasına birşey demiyorum,beline shop yapıyor bence,düz bel öyle kıvrımlı olamaz,bu kiloyla alakalı değil,yapıyla ilgili.

JenBellaShakespare

Düz bele kıvrım verilebilir. Bazı spor hareketleri düzenli olarak yapılırsa o kıvrım düz belde de oluşabiliyor.

MeU , Once , ReVeluv and Blink

208 deki fotoyu koymuşsun peki puhahahah

BIKTIM

Yeri fanı falan değilim ama bu kıza da insanlar zorbalık yapmak için yer arıyor… Lütfen karşınızdakinin sizin gibi duyguları olan bir insan olduğunu unutmayın.

nøx ʲᶜʷ

dudakları cidden tuhaf duruyor ve bu pozlar ona yakışmamış, eğreti duruyor

Bunny

Yeriyi bi salin artik ya cidden kiz napsa laf ….

in-somnia.exe

Yav he

in-somnia.exe

Yeri pannda hep nefret alıyor bırakın kızı artık

HereIam

Peki bunun haber değeri?

la cha ta

hayran postu bu.Ama evet saçma

olafwen

ikiside cok yakin arakasken, birbirlerinin ig canlilarina giriyorken boyle sacma bi konu? selfie acisi bile ayni yazmislar e abartin her selfie ceken birinden ozeniyor o zaman? bu iki kizin sacma sapan seylerde yer almasindan cok sıkıldim salin artik

yerimieses

Cidden kız nefes alsa neden aldı diyorsunuz. Yaptığı hiçbir şey yok, neymiş dudak büzmüş Jennie? Dudaklarını sadece Jen mi büzebilir pardon??? Yeri’nin kendine hâs bir tarzı var ve insanlar gerçekten kafayı yemiş. Ne istiyorsunuz bu kızdan gerçekten yetti artık. Netizenler boş yapmayı cidden çok seviyorlar, kim yerim sen mükemmel bir kadınsın ✌🏻

Last edited 1 ay önce by yerimieses
BirBakıpÇıkacağım

Cidden yordu artık . Söylenecek çok şey va ama yine bazı konulara girmeyeceğim . Bu kızı dün stilist giydirdi . Zaten dün stilist bir yeriye özen göstermişti ne yazıkki . Bunun yanında ne zamandan beri bu tarz kıyafetler ve saç jennie itemi oluyor . Sosyal medyada aşırı popülerleşen giyim bu o zaman bend jennie sosyal medyadaki bazılarına özeniyormu diyebilirim .Ve bu tarz makyaj ı hatırlayan varmıdır bilmiyorum ama yeri arada hep denemeye çalışırdı . Hatta renkli kirpik te takarlardı 2015 sonu 2016 zamanlarıydı . Ama artık daha profesyonelce yapılmış makyaj ve bunun yanında daha çok yüzü oturmuş bir kadın var… Read more »

rundevilrun

yerimi bu millet ne zaman salacak ya nefes alsa linç yiyor

Duru

Taklit etse ne olur etmese ne olur. Red Velvet ve Blackpink’in arası iyi.

Neververs"

Ya şakamısınız bana nedense Jennie havası hiç vermedi ve Yeri yüzüne birşey mi yaptırmış. Dudakları bir değişik olmuş ve bana göre yakışmamış. İlk fotoğrafında Twice dan Nayeon sandım cidden çok benzemiş ona xd

MeU , Once , ReVeluv and Blink

Yeri öylesine ig e foto atar
Aaaaa Jennieyi taklit ediyor
O zaman herkes birbirini taklit ediyor

Akali

ne ara herkesi takipten çıktı Ariana’yı falan takip ediyordu ariana da onu takip ediyordu şimdi farkediyorum

Ree.a #RESONANCE

Bir yerde bişey okumuştum, eğer yalan değilse bu mavi tikli hesaplar takip ettikleri hesapları gizliyebiliyorlarmış. Eğer doğruysa belki de öyle yapmıştır

Nö9

kaç aydır kpoptan uzaktım geliyim dedim yine aynı konu. bıkmadınız mı artık hdkdhdkd sosyal medya cahili olduğunuzu cidden bu kadar belli etmeyin ya girin tumblr instagram falan rasgele hesaplara bulduklarınızın yarısı bu tarz olur zaten sırf bir kişiye özel tarz değilki. kimseyi takip etmemesi nasıl bir kanıt olarak sunuluyor onu da anlamış değilim ünlülerin çoğu kimseyi takip etmez zaten bu gayet normal bir şey değil mi

Last edited 1 ay önce by Nö9
Nlyy

YERİ Yİ SALIN ARTIK.

roseannes

Red velvet ve blackpink üyeleri çok yakın arkadaşlar bunu medyadan bile gizlemiyorlar birbirlerinin yayınları girip,fotoğraflarına yorum yapıp,sürekli de birbirlerini desteklediklerini gösteriyorlar yaptığınız tek şey fanwar falan çıkartmak boşuna uğraşıyorsunuz.Birkaç poz benzerliğinden taklit demek yerine gerçek taklitçilere odaklanın.

4walls

kimse bp unnilerinize ozenmiyo dunya bpin etrafinda donmuyo

la cha ta

Benziyor ama taklit edip etmediği tartışılır.Bunun yüzünden kızdan nefret etmek de saçmalık.

crimsondawn

Valla K-pop’da stilistler ne popülerse gruplara onu uyguluyor. Birbirine çok benzer kombin ve makyajları birçok kız gruplarında görmüşsünüzdür daha öncesinde. Yani burada bahsedilen taklit tamamen Yeri’yi zan altında bırakmak için ortaya atılmış. Eğer kıstas olarak sosyal medya gönderilerini aldıysanız, iki taraf arasında da uçurum var. Farklı tarzda fotoğraf paylaşıyorlar, verdikleri hava daha bi başka. Yeri, çok acıdır ki üyeler arasında her zaman daha çok nefret alan taraf oldu. Buna rağmen kendini geliştirmekten asla vazgeçmeçmedi; farklı yönlerini ortaya koyarak grup içinde kendi rengini bulan, ayakları yere sağlam basan bir Yeri oldu artık. Benim için gurur verici gerçekten. Son olarak fiziksel görünüşündeki… Read more »

Nur

Sizene ne isterse yapar

lalumieredujour

Yeri ile alıp veremedikleri ne bunların ya kız daha yeni bastı sanırım yirmisine taklit de edebilir özenede bilir genç sonuçta ayrıca yani Yeri’den bahsediyoruz YERİ o yorumlarda atıp tutanların yaşındayken bu kız korenin en büyük şirketlerinden birinde idol olarak çıkış yaptı ve şuan çok zengin yani biraz boş yapıyorlar ayrıca tarz dediğimiz şey değişebilir ne var ki bunda ay cidden boş boş konuşuyorlar sinir oldum

Sena

İnsanlar illaki benzeyebilir bu gayet normal birşey Jennie’ye de Ariana’yı taklit ediyor dediniz? Saçmalık.

Shadow

Kız sadece bir gönderi atmış ve kıyafeti jennie tarzı olay bu mu, gerçekten mi? Bu tarz olaylar bana cidden çok saçma geliyor belki kızın tarzını beğendi ve kendi üzerinde denemek istedi biz sanki hiç yapmıyoruz. Şimdi bazıları o idol ama der evt o idol ama bizim gibi de insan herkes istediğini giyer ister taklit eder ki ben tarzını beğendiği için giydiğini düşünüyorum, ister başka şekilde giyinir herkes ne giyeceğine kendisi karar vermeli. Birinin giydiği şeyi biz yargılayamayız.

Revelink Stay Midzy

Yemin ediyorum sizi gebertirim. Revelink kardeşliğimiz var bizim. İsterse taklit etsin ohhh iyi yapmış. Böyle şeyleri paylaşmanız bile çok kötü. Bizi satmayan tek fandom reveluvlar. Karışmayın kızlarımıza

Noora

Ay cidden bi salın yeri’yi kızın kimseyi özendiği filan yok okurken kanser oldum yorumları sürekli kızı linç edecek yer arıyorlar kpopstanler gittikçe dahada cringe olmaya başladı

[-678 738]

BAZI blinkler iyice kafayı yemiş herkesin işi gücü blacpink i kopyalamak manyak misiniz ya ilk önce ITZY şimdi de yeri mi ahhhhğ

Revel

Siz kafayi yemissiniz fotograf cekimi sadece..fotograflari paylasmis herkes boyle pozlar veriyor tapuladiniz mı pozları, istediği şekilde poz verir… kıyafetler zaten ne verilirse onu giyiyor ne yapsın kız çekimde bunlar başka idollerin tarzina benziyor ben giymim mi desin.. salaksınız…

Ballıyerim

kız bir poz verdi ve ppsi öyle diye jen mi oldu allah aşkına bunlar tek jen’e özgü mü istediğini yapar sanane onane bunane

Last edited 1 ay önce by Ballıyerim
donedun

İki grubunda fanı değilim ama habere Jennie hakkında sanarak tıkladım. Bence taklit etmiş ve yakışmamış, zorlama durmuş. Grubuyla olan imajı ona daha çok yakışıyor.

Kdkdkd

Bişey söylemek istiyorum böyle benzeme durumları olduğunda hep niyeyse blackpinki taklit etti diyorlar sanki blackpink dünyadaki tek kız kpop grubu blackpink ten çok daha iyi ama değeri bilinmeyen gruplar var mesela ıtzy, klipleri blackpink ten 100 kat daha iyi blackpink normal klipler yapıyo her seferinde aynı konu, ama ıtzy çok yaratıcı ve eğlenceli klipler yapıyor en azından farklı oluyor ve bana niyeyse BP kendisini diğer kız gruplarından üstün görüyor gibime geliyor mesela Bi kpop buluşmasında gelip havalı havalı oturuyorlar diğer gruplar geldiklerinde ayağa bile kalkmıyorlar ppkendilerini bişey sanıyorlar, diğer 3 üyeye lafım yok ama Lisa kendini bişey sanıyo sesinde Bi… Read more »

Last edited 1 ay önce by Kdkdkd
FOD

Sen ciddi misin ? Sjsh yaş 12 herhalde, ciddiye alıp cevap bile vermeyi düşünmüyorum kusura bakma , gülüp geçiyorum bye

Hgs

Blackpink dünyadaki tek kız grubu değil, Blackpink şuan dünyadaki en büyük ve başarılı kiz gurubudur, başarılarıyla kanıtlı. ..Ve itzy mi ? Onlar bpnin gerçekten büyük hayranları ve seniorlerine saygili başarılı 4.jenerasyon çaylaklar, ve gerisi mi…. Allah’im okudukça başıma ağrı girdi, şu önyargıya,saçma yargılama çabası ve bpye olan saygısızlığa bakın sjshsg sabır ya sabır bu zihniyet hala bazılarında aynı ya pes

SGJK

Blackpink nromal klipler mi yapıyor, lisa kendini dansı ile mi öne atıyor, sesi mi iyi değil ne , ne zaman ? Ya neee sjshs lütfen rezillik , siteye yaş sınırlaması gelsin..igden en fazla +13 yaşlık yorumcu sanırım, peki kuzum

Last edited 1 ay önce by SGJK
Eth

Bts ne zaman lisanin dansını izlemiş kanka sen fan made videoları izlemişsin aboo , cidden inanmış izlediklerine ..ah kuzum çık o hayal dünyasından, şu düşüncelere bak cidden kpopu fazla ciddiye alip kendince yargılamaya çalışan miniğim yapma aşkım, komik olmuş 💖

JenBellaShakespare

Bu ne….. ABFDFHSJSKHGJAJGACHJGAJGAJGFSHFSXGHDFHSGHDS. GJDHSGXJGXSJGDSJGXSGJXGJSXGSFG SEN BENİ GÜLDÜRDÜN ALLAHDA SENİ GÜLDÜRSÜN KANKİ AHFSSHFABCSHFJGSJHSGJDDJSDJG

Selamlar bitch

Yani doğruları söylemek gerekirse evet benziyor ama bunu belki jennie den izin alarak yaptı ya da tesadüfen benzemek istemiş olabilir yani biz olayın asıl tarafını bilemeyiz.

""

Gerçekten benziyor (?)

Mona

Taklit mi bilmiyorum ama habere tıkladığında haberim jennie hakkında olduğunu sanmistim yani bu demek tir ki özel bir çaba var her zamanki yeri böyle degil ama suda var ki jennie de kendi tarzına sahip değil o da başka yabancı ünlülerden esinleniyor ama bu böyledir zaten her zaman begendigin kişye biraz da olsa benzersin