Red Velvet, yurtta her üyenin kendine özel odası olduğunu açıkladı

HABER: ‘Idol Room’ Red Velvet, “Her üyenin kendi odası var, en lüks oda Joy’unki”

KAYNAK: Sports Korea via Nate

1. [+340, -8] Bahse varım bunu kıskanan çok fazla kız grubu vardır.. kendine ait bir oda..

2. [+297, -29] SM’e girerek en başından şansı yakaladılar. Ne yazık ki Seulgi ve Wendy gibi çok yetenekli üyeler olmasına rağmen böyle tuhaf şarkılar seçiyorlar.

3. [+286, -7] Herkese bir üye.. süper ya ㅋㅋ bir odada 2-3 tane ranza olan gruplar var.. İdol camiasında bile zengin ve fakirler arasında büyük fark var demek ㅋㅋㅋ

4. [+30, -4] Yurtdışında bir sürü konser veriyorlar, bir sürü festivale gidiyorlar.. ama SM son zamanlarda Red Velvet’e niye böyle yapıyor bilmiyorum. RV bu kadar para kazanmasına rağmen geçen seneden beri konseptleri çok tuhaf. ‘Red Flavor’ çok güzeldi ama sonra.. neler oldu? Cidden ya..

5. [+22, -3] Sadece SM etkisi sayesinde popüler olan bir gruptan başka bir şey değil

6. [+20, -1] Üyeler güzel olduğu için şarkıları başarılı oluyor, SM bu şarkıları nereden buluyor bilmiyorum

7. [+20, -1] Sadece çok para kazandıkları için mümkün ㅋㅋㅋ

8. [+12, -0] Yurtları ne kadar büyük de beş tane yatak odası var? Menajerler de idollerle birlikte yaşamıyor mu, geceleri de onlara göz kulak olmaları için? Yani altı yatak odası mı var?

9. [+11, -1] Joy en büyük odayı aldı demek ki

10. [+3, -1] Black Pink üyeleri de çıkıştan önce bile kendi odalarına sahipti.. SM’in de buna gücü yeter

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+172] Kendi odalarına sahip olmaları güzel çünkü her gün birbirlerini görmek zorundalar, yalnız başlarına vakit geçirebilmeleri de çok önemli

 

Kaynak: Netizenbuzz

43
Kimler Neler Demiş?

avatar
26 Comment threads
17 Thread replies
27 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
27 Comment authors
TwiceMayarmyGirlsLikeSunsetSeulgiWendy Yorum yapanlar
  Abone Ol  
En Yeniler Eskiler Beğenilenler
Bildir
XxX
Ziyaretçi
XxX

[+22, -3] Sadece SM etkisi sayesinde popüler olan bir gruptan başka bir şey değil
Zaten yetenekli oldukları için SMdeler.
Ayrıca tartışmalara girmek istemiyorum. Fakat bu aralar RV’ye cadı avı yapılıyor. Şarkıyı sevmeyebilir ve bunu söyleyebilirsin. Ama hakaret ve küfür içeren yorumlar aşırı değil mi? Bir önceki haberde 200 yorum var, yarısı da nefret yorumu. Nefret ettiğiniz biriyle değerli zamanınızı boşa harcamayın. Kendi hayatınızla ilgilenin.

KINGBANG
Ziyaretçi
KINGBANG

. [+22, -3] Sadece SM etkisi sayesinde popüler olan bir gruptan başka bir şey değil

Aksine bence SM olmasa kızlar alıp başını gidecek. Kızlar 3 ilerliyorsa SM onları 2 geri çekiyor .

bSakura
Ziyaretçi
bSakura

TWICE için tribleks falan lazım resmen my poor babies 😔 ajsksnsksjs oha ya şaka bir yana, çok güzel. Bencr olması gereken de bu zaten. Biraz kendileriyle de baş başa kalmaları lazım.

Reve is Luvie
Ziyaretçi
Reve is Luvie

5. [+22, -3] Sadece SM etkisi sayesinde popüler olan bir gruptan başka bir şey değil
Buna bayağı güldüm. NETİZENLER neyin kafasını yaşıyor?

Jenchulichaeng
Ziyaretçi
Jenchulichaeng

Gizli bir istihbarata göre kahvaltıda beyinlerinden bir parça yiyorlarmış

Nö9
Ziyaretçi
Nö9

yine olayı sm’in popülerliğine getirmişler ya… cidden anlamıyorum. 4 sene oldu be, 4 sene! ağustosta 5. senesine girecek bu grup, hala bu sohbet. ayrıca bu yurda geçen sene taşındılar. önceki yutlarında 2 üye bir odada diğerleri bir odadaydı. yani ağzında altın kaşıkla başlamadı bu grup. bir zahmette olsun yani, 5 senelik grup. o kadar satış, konser, üyelerin bireysel reklamları… olmasa asıl garip olurdu

yağmur
Ziyaretçi
yağmur

malesef ki red velvete anti oldukları için bunu göremeyecek kadar körler işte böyle oluncada bizde bir şey bilmeyen insanlarla uğraşıyoruz

Nö9
Ziyaretçi
Nö9

ben 4 senedir kime ne anlatıyoruz anlamadım. panndaki posta bakmak bile istemedim, yorumların bir kısmını okumam yetti. paragraflarca yazı, tek bir düşünce ‘yeri gruba bağlantıları sayesinde girdi, irene çöp, wenseul müko’

yağmur
Ziyaretçi
yağmur

bende valla öyleyim o yüzden fazla bakmıyorum bakınca sinirleniyorum grubumuz hakkında hiçbir şey bilmeyen o kadar boş insan var ki wendy ve seulgiden başka bir şey bilmiyorlar irene yeri yada joy’UN ne kadar çok çabaladıkların farkında bile değiller hele o son geri dönüşlerinde kendilerini baya geliştirmişler dansta vokalde baya iyilerdi özellikle joy sesini geliştirmiş bide yeri’ye takmışlar kız aa dese ama bu aa dedi deyip linçleyecekler utanmasalar

Nö9
Ziyaretçi
Nö9

cadı avı diye buna diyoruz işte. ne yazıkki türkler de bu konuda başı çekenler. twitter ve instagramda çok boş yapanlar var…

yağmur
Ziyaretçi
yağmur

yabancılardan şarkıyı beğenmeyen var mı bilmiyorum çünkü hep iyi yorumlara denk geldim çoğunluk beğenmiş gibi ama tek tük beğenmeyende çıktı sadece türkler böyle tepki veriyor aynı şey bad boy da oldu beğenmedim dediler şimdi ise şarkıyı sevdiklerini söylüyorlar red velvetin antileri boş boş konuşmaya red velvette yükselmeye ve rekor kırmaya devam etsin zaten başarılarıyla iyi bir ders veriyor

Nö9
Ziyaretçi
Nö9

beğenmeseler türkiye trendlerine niye sonradan sonraya ilk 10a kadar yükselsin beğenmişler işte hdslks sadece birkaç kişi boş konuşuyor. temmuzda görürüz onları perfect velvet gibi bir albümle gelseler o zaman oyun bahçelerine geri dönerler

Neşe 💚
Ziyaretçi
Neşe 💚

Netolar o kadar saçmaki begenileri düsük yorum yapıp kendi kendine konuşuyorlar.Sm sayesindeymiş peh kizlar 5’ci yıllarına girecekler ve yeni bir eve taşındılar yani yeni yeni her uyenin 1 odası var.birazını gördük oda karanlık kutu gibi odaları rv layık görmüşler gören her üyenin odası var zevki sefa içinde yaşıyor sanır gecen agustos ayında joy odada kilitli kaldı yeri kurtardi onu sacma sapan eve koymuşlar kapı kilitleri bile calışmıyor.Sürekli wendy seulgi yetenekli diye üye ayrımı yapıyorlar joy un muthis sesi var ost seslendiriyor sarkı söyluyor dans ediyor oyunculuk yapiyor reklamlarda oynuyor.Irene cf cekiyor grubun 2 dans makinesi ses i cok naif rap… Read more »

yağmur
Ziyaretçi
yağmur

5. [+22, -3] Sadece SM etkisi sayesinde popüler olan bir gruptan başka bir şey değil 2. [+297, -29] SM’e girerek en başından şansı yakaladılar. Ne yazık ki Seulgi ve Wendy gibi çok yetenekli üyeler olmasına rağmen böyle tuhaf şarkılar seçiyorlar. TAM TERSİ SM ONLARIN EN BÜYÜK ANTİSİ GİBİ KIZLARA DOĞRU DÜZGÜN İLGİ GÖSTERMİYOR HEP GERİ PLANA ATILAN GRUP OLUYORLAR HEM RED VELVET KENDİ ÇABALARIYLA BURALARA GELMİŞ BİR GRUP KEŞKE ŞİRKETİMİZ BAZI ŞEYLERİN FARKINA VARSA RED VELVET’İ DAHA İYİ DESTEKLESE GERÇİ BÖYLE BİR ŞİRKETTEN BUNU BEKLEMEKTE SALAKLIK İNŞALLAH KENDİNE ÇEKİ DÜZEN VERİR YURTLARINDAN TAŞINMALARINA DA SEVİNDİM ESKİDEN DAHA KÜÇÜKTÜ ŞİMDİ DAHA… Read more »

Elif Deniz
Ziyaretçi
Elif Deniz

[+22, -3] Sadece SM etkisi sayesinde popüler olan bir gruptan başka bir şey değil
Bu cümleyi hala kurabiliyor musunuz ya komediiiii

Selin
Ziyaretçi
Selin

Yine boş boş yorum yapmışlar. 4 sene oldu 4 sene ne bekliyorsunuz oda paylasmalarini mi? Ayrıca kızların sme ne kadar para kazandırdığı da ortada. Son zamanlarda SM de dijitalde en başarıli grup bir zahmet odaları da olsun. SM kızlara para bile harcamiyor zaten kıyafetler desen ucuz ve berbat kazabilan paranın yüzdesi en fazla smde. Yani hak ediyor kizlar. SM popülaritesiymis bu kızların degerini SM 2017 de bilmeye başladı cidden popularite haa rv tam tersi başka bir sirkette olsaydı çok daha başarılı olurdu SM kızların potansiyelinin yüzde birini bile zor kullanıyor. Ona rağmen kızlar iyi kazandiriyor sme otursun sukretsin:))

KINGEXO
Ziyaretçi
KINGEXO

5. [+22, -3] Sadece SM etkisi sayesinde popüler olan bir gruptan başka bir şey değil. Allahımm sabır ver… Bu kızlar büyük şirketin dezavantajlığını yaşıyorlar yıllardır. Hala bunu göremiyorsunuz sanırım tam 5 dk önce twt da RV’in buralara kendi emekleriyle geldiğini söyleyen bir paylaşım gördüm o kadar haklı ki. SM kızlarla adam akıllı ilgilenmiyor fandomda olmayanlar bile böyle kızları bu şirket nasıl harcar diyor. Şu büyük şirket küçük şirket algısını bırakın artık! Ve kızlar geçen senenin sonlarında adam akıllı bi yurda taşındılar ondan önceki yurtta 2-2-1 kalıyorlardı. SM RV’e her şeyi geç veriyor şuan ki kaldıkları oda da büyük bile değil… Read more »

Bende kalsin
Ziyaretçi
Bende kalsin

SM’in hangi grubuna iyi davrandığını gördünüz hepsine üvey evlat muamelesi yapıyor

Zimzalabim
Ziyaretçi
Zimzalabim

Daha bu yıl taşındılar yeni yurtlarına eski yurtlarında ikişer ikişer kalıyorlardı. Bu yurttada tek kişiler ama odaları aşırı küçük. Buladar çok kazanmalarına rağmen ancak 5. Yıllarında kendi odalarına sahip olabildiler.

TWICEXO
Ziyaretçi
TWICEXO

Sadece SM etkisi ile mi? Ilk çıkış yaptıkları zamanlarda popüler değillerdi herkes nugu idol gözü ile bakıp SM’in yüz karası diyordu ICC ile popülerlik geldi neyse sonuç olarak arkadaş çok boş yorum yapmış

SeulgiWendy
Ziyaretçi
SeulgiWendy

Yıllardır Sm gruplarını seven biriyim ve lütfen şirketi bana anlatmayın çünkü stajyerken resmen çıkış yapabilmek için savaş içindeler Sm stajyeri olup çıkış yapamayan bir suru yetenekli kişi dolu 2. Sm çıkış yapan grubunun 1,5, 2 yıl promosyonlarını yapar hep grup halinde etkinliklere katılır ve grup tanındıktan sonra promosyonlarını çeker bknz GG, SuJu, TVXQ,Shinee ve Exo ilk iki sene nefes alamayacakları kadar programları olur sosyal medya hesapları vs yasaktır sevgili yapmak yasaktır yurtta kalırlar vs grup belli seviyeye geldikten sonra bu tarz şeylere karışmaz Shinee ve GG yurtta kalmıyorlar evleri var önceden yurttalardı SuJu ve Exo’nun bazı üyeleri yurtta kalırken bazıları… Read more »

Nick bulmak zor anam
Ziyaretçi
Nick bulmak zor anam

Az üyeli olmak güzel be. Zavallı loona kızları bir odada 4 bir odada 8 kişi yatıyorlar. İnşallah onlar da ileride çok kazanır da kendilerine bir saray yavrusu falan tutarlar çünkü onları sadece o büyüklükte bir ev alır.
Seventeen şu an nasıl kalıyor bilmiyorum ama onlar da 13 kişi sıkış tepiş yatıyorlardı bir ara inşallah hepsi güzel odalara kavuşmuşlardır.

KINGEXO
Ziyaretçi
KINGEXO

Burası son günlerde aşırı derecede RV antisi ile dolmuş. Abi fandomdakiler kendi haline takılıyordu başarımızı kendi içimizde yaşıyorduk fandomlar arasında fanwar çıkarmayan nadir kişilerdir. Ne istiyorsunuz şu kızlardan yok fiziği kötü yok estetik yok görseli yok. Bu kızlar 3. Jenerasyon da en iyi sese sahip gruplar arasında başları çekiyor. Bulaşmayın şu fandoma da gruba da eleştiri yaptığını söyleyip gömenler harbi çok iğrençsiniz. Bu kız grupları sizden ne çekti be

Jenchulichaeng
Ziyaretçi
Jenchulichaeng

Blackpink houseda da üyelerin kendi odaları vardı o yüzden ben de her kpop grubunun aynı sanmıştım bajdjajfkskkdja ama çok kişili grupları düşününce…

Funda
Ziyaretçi
Funda

5. [+22, -3] Sadece SM etkisi sayesinde popüler olan bir gruptan başka bir şey değil

bence SM nedeniyle yetenekleri sönük kalan bir grup. Abidik gubidik şarkılar verip deneme yapacağına kızların mükemmel yeteneklerini ortaya çıkaracak şarkılar vermeye ne dersin artık SM? Hı?

Rrr
Ziyaretçi
Rrr

Bu netizenler neyin kafasını yaşıyor cidden tam 4 sene oldu bu grup kurulalı ve ağustosta 5. senelerine girecekler bu grup çoktan hak etmedi mi sizce ve yeni kurulan grupların bile ayrı ayrı odaları oluyor onların ne eksiği var sm ye o kadar kazanç sağlıyorlar çoktan hak etmişlerdi zaten sm gruplarına neden ilgi vermiyor anlamıyorum zaten red velvet şuan kendi emekleriyle bir yerlere kadar gelmiş durumda sadece biraz şirket desteğine ihtiyaçları var ve inşallah sm kendisine biran önce gelir bu mükemmel grubu daha iyi destekler

May
Ziyaretçi
May

Neden kimse Power Up’ın başarılarını görmüyor kör bile anlardı bu zamana başarısını.

GirlsLikeSunset
Ziyaretçi
GirlsLikeSunset

ReVel’e Red Flavor,Power Up,ICC,Dumb Dumb gibi hitleri veren SM. SM’in verdiği şarkılarla üne kavuşan ReVel. İşe bakın ReVel’e reklam yaptırmayan da SM

Twice
Ziyaretçi
Twice

Sadece SM’den dolayı mı? Saçma. Kızlar çok yetenekli. SM yerine başka bir şirkette çıkış yapsalar bile popüler olurlardı. Şirketin yaptığı şarkı seçimi kötüydü bu defa. Fakat bu kızların yeteneksiz olduğunu göstermez.

army
Ziyaretçi
army

inkar etmeyin sm sayesinde öyle bunun iyi olmalarıyla alakası yok şirket veriyor onlara odaları blackpinkinde yg sayesinde büyük şirkette olmak büyük bir avantaj aynı zamanda az üyeli olmakta. O yüzden kendilerine ait odaları olmaları iyi birşey

Yılgın
Ziyaretçi
Yılgın

5. [+22, -3] Sadece SM etkisi sayesinde popüler olan bir gruptan başka bir şey değil
Üzgünüm ama doğru başka küçük bir şirketten gelen sıradan bir grup olsa bu kadar kötü bir şarkıyla geri dönüş yapsa çoktan dibi boylamıştı ve çok daha kötü tepkiler almıştı.

Soo
Ziyaretçi
Soo

Evet tıpkı Twice gibi şirketin şişirmesi…

Neşe 💚
Ziyaretçi
Neşe 💚

Sana göre kötü dinlemiyorsan antilik yapma biz seviyoruz sana yapmadı zaten dert etme sen 😝

Elif Deniz
Ziyaretçi
Elif Deniz

daha ne kadar kötü tepkiler alabilir,,,

Beybeee
Ziyaretçi
Beybeee

Tabi SM sayesinde hadlerini bilsinler SM sayesinde sesleri duyuldu iyi bakıldılar estetik yaptırdı bir sürü şirket onlara hele joy evrim geçirdi ama üyeler ve fanları orada burada kendi becerisizliklerinden gelen başarısızlığı şirkete yıkıyorlar SM bunlar yükselsin diye gösterdiği özeni kenara attığı sanatçılarına verseydi daha iyi yerde olurdu kaç senelik gruplar wendy ve seulgi dışında şarkı söyleyebilen üye yok yatın kalkın EXO’ya dua edin şirkete para getiriyorlarda bu zavallılarda karnını doyuruyor

Rrr
Ziyaretçi
Rrr

Sm sayesinde sesleri mi duyuldu?! Allah’ını seviyorsan bir yürü git ya Red Velvet sm den hiç destek almadan buralara kadar gelmiş bir grup sm sayesinde olsaydı grubuna yeteri kadar ilgiyi gösterseydi red velvet şuan ki yerinden bin kat daha iyi bir yerde olurdu daha adam akıllı şarkılarını tanıtmıyor abuk subuk kıyafetler veriyor medyadan tamamen uzak doğru dürüst promasyon bile yaptırmıyor sence bu kızlar sm sayesinde mi tanınmış oluyor akıl var mantık var abi antisiniz diye gerçekleri görmememezlikten gelmeyin millet neyin ne olduğunu cok iyi biliyor ancak sizin bu yaptığınıza gülerler o kadar net yani madem estetik yaptırmışlar kanıt göstersene valla… Read more »

Nö9
Ziyaretçi
Nö9

sen asıl haddini bil. estetik yaptırmışlarmış hani nerede estetik kanıt göster? şarkı söyleyen üye yokmuş o mr removedlar, müziksiz performanslar ne? SM’ para getirmiyorlarmış hıhı güldüm buna da özellikle 39272388247383 tane markayla çalışan irene, grubun sürekli konserleri, programları, satışları hıhı evet para getirmiyorlar oppaların sayesinde karınlarını doyuruyorlar

KINGEXO
Ziyaretçi
KINGEXO

https://youtu.be/iN8VU5UssHQ
https://youtu.be/y2br3A9u-a0
https://youtu.be/Obyi4uX2OvM ref vefvif ferfi fofleyemifoy..s.a.s.

Jennie kpopun kraliçesi
Ziyaretçi
Jennie kpopun kraliçesi

Birinci gerçek sm etkisi sayesinde bu durumda oldukları. İkinci gerçek Yeri nin bu gruba ailesinin güçlü bağlantıları sayesinde katılması. Kızın şarkı söyleme konusunda hiçbir yeteneği yok ve dansta da ne kadar kötü olduğunu zaten sürekli karaografiye uyamamasından hareketleri yanlış yapmasından gösteriyor. Visual açısından fiziği çok kötü ve yüzü de ilgi çekmiyor. Diğer kızların çok gerisinde ve gruba girdiğinden beri tek getirdiği şey nefret oldu. Irene yüz güzelliğiyle ilgi çekiyor, wendy ve seulgi yetenekli, joy sahnede iyi. Karakterlerine gelirsek özellikle Irene ve Joyun çok fazla tavır tartışması var. Bunlar gerçekler ister beğenin ister beğenmeyin durum bu. Gelip bana salak salak yorumlar… Read more »

KINGEXO
Ziyaretçi
KINGEXO

Bunu demek istemezdim ama sınırı zorluyorsunuz. Git kendi grubuna bak sizin gibi fanwar ile tutuşan kişiler en doğrusunu biz biliyoruz ayağına yatıyor. Yeri’nin aile bağlantısı sayesinde gruba girdiğini söylüyorsun kanıt? Büyük şirkete girenlerinin çoğunun ailesi zengin bunu en iyi senin bilmen lazım 🙂
Yazdığın yoruma katılanlar ve beğenenler kendilerine lütfen dönüp bi baksın.

Miyav
Ziyaretçi
Miyav

‘jennie kpopun kraliçesi’ nicke bak yaptığı eleştiriye bakkdjfjwjdjsjsu kardeş bu kızları eleştirecek son kişi bile değilsiniz. Grubunuz Lisa sayesinde ayakta duruyor dans edemeyen jennie, sürekli detone olan rose, şarkı söyleyemeyen ve dans edemeyen jisoo nsjxjsjxbshs jennienin tavır tartışması RV bütün tartışmalarından daha fazla ha kanıt olmadan yeri için gruba aile bağlantısı sayesinde girdi diyorsunuz jennie’nin ailesinin ne kadar güçlü olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz üstelik okul zamanlarında zorbalık yaptığı ile ilgili haberlerde oldu biz bu haberlere inanalım mı? Fandomunuzun yaş aralığı 8-17 arası jwjdisjxbajsjs

yağmur
Ziyaretçi
yağmur

git kendi grubunla ilgilen ya red velvet sizin gibilerden ne çekti şu grubu bir salın artık yeri nefes alsa ama bu niye nefes aldı diye linçleyeceksiniz utanmazsanız alt tarafı bir kaç defa hata yaptı ne abarttınız ya sonuçta onlarda insan hata yapabilirler sanki blackpink dörtdörtlük bir grup onların hatalarını sanki bilmiyoruz jennie zaten dansı yüzünden nefret almamışmıydı rose detone olduğu için nefret almamışmıydı canlı söyleyemedikleri için nefret almamışlarmıydı git kendini daha fazla küçük durumuna düşürme zaten yeri kendini yeteri kadar kanıtladı yeri gruba katıldıktan sonra daha fazla ünlendiler hatta ilk ödülllerini aldılar artık yeriye camur atmayın irene yüzü sayesinde bu… Read more »

Nö9
Ziyaretçi
Nö9

okumayacağım demen bile gösteriyor demekki kendi küçük dünyana kapatmışsın kendini, gerçekleri görmezden geliyorsun. anlamayana davul zurna az demişler, okumadığını belli ederek bizi bu eziyetten kurtardığın için teşekkürler fhdksk
bu yıl kendi bestelediği yazdığı şarkısını çıkartan klibini bile kendi yöneten, dance line’daki yeri, boş medya oyunlarıyla sürtükmüş gibi gösterilen irene ve joy, ne elametse söyleyecek bir şey bulamadığın wendy ve seulgi’nin senin ‘gerçeklerine’ ihtiyaçları yok. ayrıca yurt haberine bunları yazmak niye djslsl bu kadar mı dolmuşsunuz gruba