[theqoo] S.COUPS: “FANDOMDAN AYRILAN TÜM HAYRANLARA DA ÇOK MİNNETTARIM”
"여기까지 오기까지 그분들의 사랑도 저희에게 많은 힘이 되었다는 걸 이야기해드리고 싶습니다." https://t.co/97E3YmlBW6 pic.twitter.com/6GnpBY2WJ2
— 그르네 (@comeaflove) June 21, 2026
“Zamanında bize verdikleri sevginin, bugün buraya kadar gelebilmemiz için bize çok büyük bir güç kaynağı olduğunu onlara söylemek isterim.”
Orijinal Tweet:
S.Coups: Ayrılan tüm hayranlara da çok minnettarım.
※ Not: Dün bu yorumu yaptığı hayran buluşması grubun 10. yıl dönümü ve 10. etkinliği olduğu için, ayrıca üyelerin askere gitmesi nedeniyle bir süreliğine grup faaliyetleri olmayacağından, çıkış öncesinden bugüne kadar olan yolculuğa dönüp baktı ve SEVENTEEN ile yolları kesişmiş herkese (eski çalışanlar, eski hayranlar vb.) hitap etti.
–
-
“Bir zamanlar SEVENTEEN’i sevmiş olan insanlara söylemek isterim ki, artık bizi sevmiyor olsanız bile, eğer bir şekilde bu videoyu görürseniz, zamanında bize verdiğiniz sevginin bugün buraya kadar gelebilmemiz için çok büyük bir güç kaynağı olduğunu bilmenizi isterim. Teşekkür ederim.” Tam olarak böyle bir konuşma yaptı ㅠㅠ
-
ㅋㅋㅋㅋ Çıkışlarından beri onları feci şekilde severdim, 10 yılı aşkın bir süre hayranlarıydım ama sonra fandomdan ayrıldım. Bu yorumu duymak beni bir tuhaf hissettirdi, duygulandım.
-
Konuşmasını çok beğendim, cidden çok derin düşünen biri olduğunu anlayabiliyorsunuz.
-
Bence çok güzel ve ince bir düşünce… Elbette zirveye oynayan bu tarz top-tier idollerin yollarında zamanla fandomdan kopan çok fazla hayranı olacaktır…
-
Seungcheol’ün nasıl bir insan olduğunu bildiğim için bu sözlerinden hiç alınmadım veya kırılmadım.
-
Seungcheol-ah, teşekkür ederim.
-
Seni bırakan insanlara karşı minnettar hissetmek hiç kolay bir şey değildir, cidden etkileyici bir duruş.
-
Eğer fandomdan ayrılmış olsaydım, bu sözleri duyunca kesinlikle içim kıpır kıpır olur, çok dokunurdu bana.
-
Sonuna kadar haklı değil mi zaten…? Hayranları bile değilim ama ben bile duygulandım.
-
Cidden çok iyi bir kalbi var…
K:Pannchoa




