SM, EXO hayranlarının yolladığı kutuları geri çevirdiSM, EXO hayranlarının yolladığı kutuları geri çevirdi

HABER: SM EXO fandom’unun ‘Chen kutuları’nı geri çevirdi

KAYNAK: Top Star News via Nate

1. [+2,798, -302] SM’in ne düşündüğünü anlamıyorum… Chen o kadar popüler değil sonuçta.. ㅋㅋㅋㅋ

2. [+2,317, -262] Neden… hayranlara yalan söylemek zorundaydı ki

3. [+2,179, -255] İşler çok kötüye gidiyor, SM bunun diğer üyeleri nasıl etkileyeceğini düşünüp Chen’den vazgeçmeli. Onu gruptan çıkar!!

4. [+145, -13] İşte hayranlar size sırtını dönünce bu kadar korkunç olabilir~~~~

5. [+137, -23] Niye ayrılmıyor? Yeterince para kazandı, grupta kaldıkça nefret alacak… Hayranlar artık onu geri kabul etmeyecek gibi duruyor

6. [+110, -95] ㅋㅋ SM işi engelledikleri için hepsini dava etmeli ㅋㅋ İdollere kendi malları gibi davranıyorlar

7. [+85, -32] Zavallı kuryeler ㅡㅡ

8. [+73, -62] Bence hayranların sessizce fandomdan ayrılıp başka bir idolün fandomuna girmesi daha iyi olur. Böyle bir zamanda bu ka dar kutu göndermek yanlış geliyor bana

9. [+73, -7] SM onu dinleyen idollerini olabildiğince uzun süre şirkette tutar, hep böyleler. SM’in dediğini yaptığınız sürece şirkette kalabilirsiniz, popüler değilseniz de önemi yok

10. [+67, -38] Bu psikopatlar niye kuryelerin işini zorlaştırıyor

11. [+63, -28] Bu kutuların anlamı ne?? Onu sevmiyorsanız gidin

12. [+58, -40] Böyle bir zamanda şirkete kutu yollamanın mantıklı olduğunu düşünüyorlarsa delirmişlerdir

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+308] Aynı şeyi ısıtıp önümüze koyuyorlar

 

Kaynak: Netizenbuzz

15 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Joshua♡

Gönderilmesi bile çok saçma. Güney Koredeki aptal fanservis kültürünü anlamadım ve anlamayacağım. Bu şey yüzünden idollere robotmuş gibi davranılıyor.

Deniz

Kexol Chen’in ayrılması için elinden geleni yapsa da o sırada SM ; I can hear you but I won’t 😀

Abi madem bu kadar rahatsızsınız çıkın fandomdan gidin diğer gruplara fan olun .Zorla tutan mı var ? Uçaklarda yedikleri yemeğin tabağına kadar satın alıp sonra ona para harcadığınız için ağlamayın . Kimse size zorla bir şeyler aldırmadı , kendi hür iradenizle her attıkları adıma para döken sizdiniz . Ayrıca Chen mi popüler değil ? vhjdklsçagfjsdbkf Grubun iyiliği için gruptan ayrıl diyorsunuz da üyeler bir arada durmak istiyor . Üyelerden daha mı iyi biliyorsunuz grubun iyiliğini ?

Hye Su

İngilizce cümleyi Elsa’nın sesiyle okudum resmen sjznsk

Deniz

Gsuscisgwivsusvs

Zehra

SM’in tavrını beğendiğim nadir konulardan biri Chen’den vazgeçmemesi ve aptal hayranlara bu kadar net tepki vermesi

Kyuzi

Seungrinin olayında bile VIP bu kadar çıldırmamıştı. Kdjxjsjje

Hanzade

SM vurdu gol oldu…………………………………..

Yuh artık

Netoların yorumlarına gülmek için geldim.
Allahın malları birde üşenmemiş kargoya verip göndermişler.

...

SM sizi umursamıyor . Anlayın artık!

simge

lan ne kadar hayran vardır kim bilir bu kutulardan birini çok isteyip de alamayan yazık be onlara verseydiniz bari

BlueElf

Gerçekten aynı şeyleri ısıtıp öne sunmak diye buna denir benim gördüğüm sitelerde Exollerin çoğu sürekli anti ve negatif haberlerin yapılmasından rahatsizlar Chen’e destek için bir sürü proje yapıldı Kore dışındakileri geçtim Kore’de bile bir sürü destek kamyonu reklam panosu bile farklı farklı bir çok şey yaptılar ama haber siteleri ve pann nate ve türevleri nedense o haberleri yapmayıp sürekli böyle haberleri yapıyor algı yapmanın anlamı yok bu sitelerin nasıl çalıştığını da biliyoruz belli grupların antisi olduğunuda bildiğim siteler artık sıktınız azınlığın değil çoğunluğun kararı geçer Sm gibi bir şirkette çoğunluğun kararına bakar. Uyumayın arkadaşlar bu siteler 4-5 Chen protostacusunun haberlerini… Read more »

Hanzade

Çünkü exoya çelme takacak zamanı buldu herkes.hepsi el birliği ile vuruyorlar şimdi.zaten exo fanı olan siteler belli onlarda sürekli ısıtıp ısıtp getiriyor işte.bakalım ne zaman bitecek bu saçma hadi exo gömelim haberleri

Chunnie

Bu hayranların geri zekalı olduğunu düşünüyorum. Madem artık desteklemiyorsun, desteklemeyi sen bırak neden adam işini gücünü bıraksın hem de destekleyen binlerce (ama cidden binlerce çünkü az populer olsa da o hala exo) insan varken.

Jean-Baptiste

Hayranların yaptığı hem Chen’e hem diğer üyelere saygısızlık

Aswium

Hangi amaçla böyle bir şey yaptılar