[THEQOO] aespa ‘Black Mamba’ dans çalışması yayınlandı

115
7036

aespa black mamba dance practice 1fantasticembarrassedadmiralbutterfly size restricted

1. Karina çok güzel

2. Karina’nın vücut ölçüleri şok edici.. Barbi bebek resmen

3. Karina süper ya

4. Başlangıcı sevdim ㅋㅋㅋ otururken kalkışları çok çok havalıydı. SM gruplarına hayranlık yapmadan edemiyor insan. Büyülüyorlar.

5. Karina en iyisiydi…

6. Winter’ın dans tarzı Taeyeon’u andırıyor

7. Karina’nın vücut ölçüleri ne böyle… çok iyi dans ediyor ayrıca. Boynunun uzunluğu gerçek mi? Cidden bir avatar gibi

8. Siyah üstlü olan iyi dans ediyor

9. Koreografide dans yeteneklerini sıralarsak Winter, Ning Ning, Karina = Giselle. Giselle gittikçe daha tatlı geliyor gözüme

10. Giselle’in bacakları çok uzun

11. Ah yah yah yah yah yah yah kısmında sadece Giselle’e bakıyorum ㅋㅋㅋㅋ

12. Winter çok iyi dans ediyor

13. Ana dansçı kim?? Kimse öne çıkmıyor

14. Winter iyi dans ediyorㅋㅋㅋ

15. Koreografi güçlü olduğu için spor ayakkabı giyiyorlar. Winter iyi dans ediyor.. Hepsinin vücut ölçüleri iyi, sahnede topuklu giymelerine gerek yok

 

Kaynak: Knetizen & Pannchoa

Önceki İçerik[THEQOO] Burnu hafif kemerli olan ünlüler
Sonraki İçerik[THEQOO] BTS Jungkook’un Weverse için yeni fotoğrafları yayınlandı
115 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
sirene

Ningning umarım şirket baskısıyla kilo vermez vücut şekli çok güzel,dans ederken çok göz dolduruyor

selo

Umarım ya, şirket baskısını geçtim netizenler falan da kilosuyla alakalı laf ediyorlar.Kilolu falan diyorlar örneğin, umarım SM diyete başlatmaz fiziği çok güzel ve sağlıklı çünkü:(

pokpak

ezik koreliler kıza domuz falan demişler daha neler neler demişler annesine babasına öldü falan yazmışlar… ama şuna eminim bu kız koreli olsaydı yerlere göklere sığdıramazlardı korelilerde eziklik psikolojisisi var kıskanıyolar yabancıları

la cha ta

wikipedia tarzı bir yere iğrenç bilgiler girmişler kız adına.Domuz falan diye.Umarım çok umursamaz:/

kikixu

Onu yazan kişiler = 🐕

likanda

abi hayvanları katmayın işin içine

Narengi

Ning ning bu grubun joker üyesi değilse bende bir şey bilmiyorum.
Ses desen var, dans desen var, güzellik desen var.
Grup genel olarak çok iyi dans ediyor. Ancak karina ve ning ning bir parça daha iyiler.
Ayrıca karinanın cidden vücudu çok iyi. Smde sunny ve yeriden sonra en iyi memeler ondan gibi 🤭

Ashra

Bana red velvet Joy’u anımsatıyor o da başta hem çok dikkat çekip hem de hiç dikkat çekmeyen biriydi sonra kendisini çok geliştirdi vokal ses tarz vb.

Narengi

Evet kesinlikle söylediklerinize katılıyorum. Gerçekten bu yorumu yazarken aklımdan joy geçmişti benim de 🙂

KINGEXO

meme detayı çok iyi nwnxjwnxjks

Narengi

Dkdkdkdkşj 🤭

Rei

Ningin de memetolar baya iyii

pokpak

joker üye ne anlama geliyor

Ashra

Sonradan patlıycak, koz gibi bir şey

SonChaeyoungBenimÇileğim

Ningning beni gerçekten şaşırttı vücut ölçüleri çok iyi ve üyelerin beyaz giyerken onun arka dansçılar gibi siyah giyinmesi feci sinirimi bozdu baya arka plana atıyorlar kızı

Ashra

Bi ara bulamadım nerde 4. Üye diye (gerçekten yaşandı cksnzlsjsmxmsl)

Last edited 6 ay önce by Ashra
Elif

Yahu o kadar yatırım yapmış üyesini niye ilk günden arka plana atsın. siyah giydi diye arka planda kalacak bir şey yok ki. belli ki kendi istediklerini giymişler. iyi ki giymişler, ningning resmen pratik videosu sonrası viral oldu vücuduyla. herkes vücut proporsiyonlarından konuşuyor

violet #hylt

Şarkıda en çok parta sahip olan kişi ningning mi arka plana atılıyor? Bdkdkfc bu kadar basit şeylerden bu çıkarımı yapman biraz mantıksız duruyor. Ana sahnelerinde kıyafet açısından da çok güzel giydiriliyor 4 üye de yani so???

pokpak

ana vokal olduğu için en çok parta sahip olması çok normal

violet #hylt

Evet bu sektör ana vokallere verilmeyen partları da gördü

Last edited 6 ay önce by violet #hylt
pokpak

stilist giydiriyor diye biliyorum

Ceren

Aşırı iyi

Minimoni

Yazmicam yazmicam dedim de ama dayanamadım… Keşke böyle haberler başka gruplara da yapılsa. Habere girmeden haberi tahmin ediyorum cidden artık . Kaç yıllık gruplar var ama nedense 1 tane bile olumlu düzgün haberleri yok. Neden acaba 🤷‍♀️

selo

Şu anda Kore’de trendlerdeler. Baya haberleri yapılıyor şu an, mesela Kore sitelerine giriyorum ve hep onların haberleri var. Hep üst sıralarda haberleri, bu sebeple hep haberlerini görüyoruz.SM 6 yıl sonra bir kız grubu çıkarttığı için insanlar merak ediyor ve trende giriyor her haberleri sanırsam. Birazcık zaman geçsin durulur bu haberler düşüncesindeyim açıkçası. Ama keşke diğer grupların haberlerini de koysalar cidden,Twice da trendlere giriyor örneğin ama o haberleri koymuyorlar:((

Amiii

Diğer Kore siteleri neler acaba söyleyebilir misin

la cha ta

evet,momoland mesela.Keşke farklı grupları da görebilsek.

Ceren

Cidden.. TXT birçok başarı elde ediyor, billboardlarda albüm 1.sıradaydı hiç haber yapılmadı. Üstelik fanlar hep makaleler yayınlıyor bunla ilgili bir sürü yorumlar alıyorlar ama ne zaman girsem TXT anca ya şirket altında ya da Soobin nin mcliği yaptığı program hakkında haber görüyorum

Rei

ARKADAŞLAR ŞU THEQOO VE PANN POSTLARININ NAVER VE NATE MAKALELERİNDEN FARKLI OLDUĞUNU BUNLARIN KPOP İLE İLGİLENEN YADA FAN OLAN İNSANLAR TARAFINDAN YAZILDIĞINI YORUMLANDIĞINI SİTENİN DE İNGİLİZCE KAYNAKLARDAN (Kİ BELİRTİLİYOR HABERİN ALTINDA KAYNAK ORAYA GİDEBİLİRSİNİZ ONLARDA KORECE KAYNAĞI VERİYOR ) ÇEVİRİ YAPTIĞINI ŞU KIZLARIN İLGİ ÇEKTİĞİNİ NE ZAMAN ANLARSINIZ TAM OLARAK ? KIDEMLİLER BU KADAR HABER OLMUYOR DEMEK YERİNE ACABA BEN NE POSTU OKUYORUM ŞUAN DİYE POSTUN BAŞINA HİÇ BAKTINIZ MI ? Şu sitede aespa hakkında naver ve nate haberi toplasan 5 tane çevrildi onlarda baya herkesin nefret kustuğu haberlerdi. 30tane çeviri varsa sitede 20 si pann postu e buda gayet… Read more »

Ceren

Bizim eleştirimiz zaten bu sayfaya değil ki, diğer grupların trendlere girdiği çok makale var ama orijinal netizenbuzz bunlar hakkında hiç yorum yapmıyor, biz de kendi aramızda keşke kendi gruplarımızı görsek diyoruz. Bu grup haklında da bir şey denmiyor ayrıca topu topuna çevirildi dediğin grup zaten 2 3 haftadır var

Rei

Bu sayfanın tek kaynağı Netizenbuzz değil çevirilerin çoğunun kaynağı da NB değil . 5 farklı kaynak kullanıyorlar Kpop K fans K netizen Pannchoa Pannatic Netizenbuzz Bunların hiçbiri koreceden çeviri yapmıyorsa bu kimsenin sucu değil ki NB dışında Naver ve Nate çeviri yapan yok. Hepsi pann. SM grupları herzaman pann da yüksek sırada olur. aespa da korede çok ilgi çekmiş demekki bu tüm kaynaklar aespa dolu ayrıca yabancı fanların kaynağı olduğu için en çok tıklama alan gruplar da çevriliyor. 2 3 haftalık grup olmaları bir şey ifade etmiyor yani Korede de Uluslararsı alanda da tıklama alıyor ki yazılıp çevriliyor bu postlar.… Read more »

Last edited 6 ay önce by Rei
Ceren

Ben bilerek kızların gönderisine öyle bir şey yazmadım ama, insanlar düşüncelerini yazmakta özgür sonuçta burada sayfa adminlerine sitem edilmiyor sonuçta. Edilem şey yabancı kaynaklar

Rei

İnsanlar görüşlerini bildirmekte özgür lafının artık bir siper olarak kullanıldığını düşünüyorum kızlar fikir özgürlüğü adı altında kum torbası oldu çünkü. Ben ilk metnim de belirttim yine brlirtirim bazı arkadaşlar bu postların SM eli ile olduğunu ima etmiş hatta açıkça yazmış sona da yazdım ; ” SM 6 sene sonra grup çıkarmış insanlar ilgili niye bu kadar post çıkıyor demeniz baya komik. SM kızlara bir Vlive vermemiş gelmiş bu postlarda SM eli var diyorsunuz komik olmayın ya.” Buna istinaden ilk yorumumu da yaptım zaten. Bunun dışında hala aynı yerdeyim kızların postlarının altında böyle söylemler hoş durmuyor ifade özgürlüğümüz var diye her… Read more »

Taemin is coming

Bence Ningning in bacakları çok güzel gözüküyor. Özellikle aşağı çömeldikleri kısımda. Hepsi güzel dans ediyor bence

Jisoochu

Karina güzel dans ediyor ama Sm’in dansçılarının verdiği vibe yok onda. Yani nasıl desem güzel dans ediyor ama dansçı diyemem. Seulgi, Hyoyeon, Kai vs. güçlü auralara sahip dansçılar. Gerçi kız daha çaylak çok yolu var. Baya dikkat çekti şirket de destekliyor kendini geliştirirse bence çok popüler olacak

enha

ningning bana bir şekilde jihyo’yu hatırlatıyor visual olarak değil, ikisi de ana vokal ama dans pozisyonları olmamasına rağmen çok iyi dans ediyorlar ve fizikleri de muazzam 🔮

Wannabe

Jihyo demisken bu kizin nasil dans pozisyonu olmaz… Uyelerin hepsinin altin rengi giyindigi bi sahne vardi odul toreni de olabilir hatirlamiyorum orda jihyo ve momo yan yana dans ederken jihyo neredeyse momodan daha keskin ve esnek dans ediyodu bu kizin lider dansciligi gectim ana danscilardan biri olmasi lazimdi

Flower

zaten eğer 3mixle birlikte çıkış yapsaydı ana dansçı olacaktı.

Xx34

Lider dansçı sanırım mina değil mi ? Yoksa mina da mı ana dansçıydı..tam bilmiyorum ama jihyo muhteşem ya

Last edited 6 ay önce by Xx34
enha

mina ve momo ana dansçı, lider dansçılar tzuyu ve nayeondu sanırım sana da olabilir tam emin değilim

Last edited 6 ay önce by enha
enha

kesinlikle katılıyorum mesela insanlar dans da üyeleri sıralarken 3. olarak jihyo’yu koyuyolar top2 de ana dansçılar zaten jyp neden hala ona dans pozisyonu vermiyor anlamış değilim. fancamlerine izlerken en çok etkilendiğim idol olabilir efsane biri cidden

XxX

Karina sanal üyelerden daha çok sanal üyeye benziyor.

betül

Ningning çok iyiydi bence. Neden bilmiyorum ama Karina’nın dansı diğer üyelere göre çok öne çıkmadı bence

Blablabla

Karina efsane güzel. Kıza baktıkça kendi tipime üzülüyorum

Nur

Bende 😢

Duru

Karina’dan gözümü alamadım. Hareketleri dikkatimi çekti ve çok uzun boylu görünüyor, bacak boyundan olabilir.

+Ningning kilo vermeye zorlanmaz umarım, gayet iyi böyle

Rei

Bence hiç biri vay en iyisi bu denilecek kadar öne çıkmıyor hepsi ortalama üzeri iyi dans eden kızlar ama sahne ışıkları çok iyi özellikle NingNing ve karina baktırıyor yani kendine ileride daha da iyi olacaklardır çok yetenekliler önleri açık

jongjong

bu dansa bu tarz spor kıyafetler çok daha yakışmış o süslü paletli kıyafetler ve dans çok uyumsuz duruyor bencee

betül

Bence de. Brave Girls Deepened kıyafetleri gibi spor kıyafetler çok iyi gider

kikixu

Brave girls 😗

betül

Ben şarkılarını çok beğeniyorum 😊 Bu yıl geri dönüş yaptılar… Dinledin mi bilmiyorum ama güzeldi bence

kikixu

Cevirisini yapiyorum

jongjong

grubu ilk defa duydum ama fizikleri harika duruyor🤤 gidip bir araştırayım kızları

HarloneCd

vücut ölçüleri çok iyi ningning’in s kıvrımı mı var? çok güzeller, o kadar iyi dans ediyorlar ki hata bulamıyorsun æspa 😍

mrb

Ningning 🥰🥰😭😭 aşığın oldum kızım. Valla joy + jennie + kendine has güzelliğinin toplamı gibi. Cidden harikaaa. Sesi de çok güzel

likanda

giselle’i tanıtım videosunda fena harcamışlar bnece gerçekte çok daha güzel bi kıza benzio

babeitsme

Ya bana mı öyle geldi ama ‘işte bu ana dansçı’ diyebilecek kadar kimsede ekstra bir şey görmedim ben. Bence Itzy gibi dans ağırlıklı bir grup olmayacaklar. Gayet iyiler ama vokalleriyle parlayan bir grup olacaklar bence (Sm klasiği). Ve bir şey sormak istiyorum. Karina ana dansçı olabilir evet hareketleri detaylı ve güzel ama lider dansçı kim ? Ben Winter diye gördüm ama bence NingNing daha iyi dans ediyor. Ben NingNing’i ana vokal lider dansçı sanıyordum.

pokpak

karina’nın vücudu çok iyi

Rei

Niye iyi yorumları eksiliyorsunuz MANYAK MISINIZ

Selin

Sonradan kilo verecek bence Ning Ning, SM’de sonradan aşırı zayıflayanlar çok oluyor Sulli, Wendy ve Joy mesela. Kilo versin istediğimden değil ama debut sonrasında çırpı gibi kalmayan çok SM idolü yok çıkıştan sonra erkekler de vücut yapıyor mesela

Ceren

Abi şu birden düşmeleri çok iyi ama bilmediğimden soruyorum yanlış bir harekette sakatlanmazlar mı? Çok güzel görünüyor ama bir o kadar tehlikeli görünüyor

mumshi

Grup yeni ve SM’den çıktılar. Yani ne bekliyorsunuz hiç haber yapılmamasını mı yada az haber yapılmasını mı? :’D :’D Aradan zaman geçince bu kadar haber çıkmaz dert etmeyin…….

betül

Bir kanal
Karina > Winter > Gisele > Ningning olarak sıralama yapmış. https://youtu.be/4PbF7srnahI

runaway

Bir şey diyeceğim şunu objektif izleyen kimse ningning’i sona koymaz bence. Ben ya en iyi ya 2. En iyi derdim dansına şahsen

betül

Video boyunca hep ona baktım … Ben de çok şaşırdım.

Son chaeyoung

ningning vucudu cok guzeell umarim sirket bi boklar yapmaz hepsi cok yetenekli ileride cok daha basarili olacaklarina inanyorum

yorummer

Ningning.. kız o kadar tatlı ki bugüne kadar hiçbir kız grubuna dahi fanlık yapmadım hayran olduğum snds ve sevdiğim blackpink vardı ama nedense Ningning çok başka geliyor ve Çinli olduğu işin şirket, grup üyeleri ve halk tarafından dışlanma düşüncesi var nedense diğer kızların ona çok samimi davrandığını düşünmüyorum umarım yanılırım.. Ningning sana solo fanlık yapıcam kızım çok sevdim seni Gisella da gizli kart gibi bakalımm

Deniz

Abi o değilde ningning nasılda jennie benzemiş orda kız gerçekten çok güzel birde kızı neden siyah giydirdiniz ayırt edilmiyor 🙁

Selin

Hala neyin kafasıyla karinanın o dans trailer videosunu yayınladılar anlamıyorum valla Lia Kim’i getirip dans edemiyormuş gibi yap deseler bu kadar olmazdı yemin edebilirdim dans edemediği üzerine bdufhsidhsisj YouTube’dan kaiyle dans videosunu izleyince de şaşırmıştım dans edebiliyor diye nasıl bi edit yapmışlar da sopa gibi durmuştu kız normalde çok da güzel dans ediyor halbuki vdudhduwjdwjd

yunseongyunseong

winter küçüçük değil mi ya?

yorumsavar

normal göz yorucu olan renkli stagelerinden kat kat daha iyiydi ve ningning sana aşığım arka dansçılarla aynı giyinmesine rağmen direkt gözüme çarptı fiziği falan aşırı iyi

stunnn

artık arkada dansçılar olmadan sahne yapılmaz oldu hiç sevmiyorum bu işi 🙄 çok karışık duruyor geneli

Annie

Aslında çok mantıklı bir hareket Sm baştan beri sahne hakimiyeti tartışmaları çıkmasında diye yapmıştır büyük ihtimalle özellikle 4 kişilik gruplarda bu tartışma çok oluyor çünkü winner mamamoo felan da promo döneminde hep arka dansçılar ile sahne alıyor bir tek BP dans break dışında arka danşçı ile sahneye çıkmıyor

lololololol

En azından çıkış sahnelerinde olmasaydı keşke, kızları tanımak zor oluyor. Şu dans pratiği videosunda bile NingNing’i takip etmekte zorlandım, bazen sahnede de benzer giydiriyorlar arka dansçılarla tanımak zorlaşıyor.

Sad story

Çok böyle şeyler minik? Yani bele bakın. Kendimi davar gibi hissediyorum.

bozera🍇

.

s s o

Çoktan 1 milyon aboneye yaklaşmışlar vay bee

iiii

Keşke Red Velvet’e de bu kadar özenseydi SM. Aespa için çıkışlarında bir sürü arka dansçı, pratik videoları yayınlamak falan RV neredeyse 6 senelik grup ama hala doğru düzgün performans dans videosu yayınlamıyorlar

Ayşe

İtzy kadar senkronize değiller ve iyi değiller ama itzyden sonra 4. Jenerasyonda en iyi dans eden gruplar şimdilik

likanda

sdfjjksdfnkjn kaç grup tanıyorsun da böyle kendince sıraladın loona gibi bi afet de var çünkü

kikixu

Loona overrated

likanda

Ne zaman abartıldıklarını gördün 1 tane haberleri çıkmıyo kızların, ya da overrated ne demek bilmiosun

kikixu

Kpop community abartıyor

likanda

Komiksin ya çoğu grupta ana dansçı olabilecek 5 kız kesin var diğerleri de ortalamanın üzerinde. 6 tane de ana vokalimiz daha ne olsun

Last edited 6 ay önce by likanda
kikixu

Grupta gowon varken mi qodnwoehdoejeidfnwodjfidj tamam sjw

likanda

Sen salak mısın kızın kendi albümü var hiçbir canlı performansını da izlememişsin belli ki, loonada diğerlerine kıyasla sesi yetersiz olabilir ama kız visual zaten

kikixu

Loonabirth konserlerini canlı sanıyorsun heralde 1pdnwonddwnkdndn iyi güldüm

likanda

O konserlerde + performans olduğu için canlı olmasını beklemiyorum. Kendince çıkarımlar yapmayı kes ve biraz daha araştır zira loona kendi jenerasyonun en iyisi

likanda

Sanki tüm konseri izledin de bilmiş bilmiş konuşuyorsun

kikixu

Çoğunu izledim kendi jen en iyisi yazmış bide ahskdjsodmdlk balon grubunu sevmeye devam et sen canlı performans diyorsun birde kxnxkddndk müzikleri dışında grup balon bye sis

likanda

Kudurmaya devam

kikixu

4.jen sayılmazlar ayrıca

koniçiva

Yeter

DNAME

SM reklam çalışmasını biraz abarttı artık sanki

kikixu

Eksilemekte serbestsiniz ama hergun haberleri neden bu kadar cok cikiyor girmezsen gormessin diyebilirsiniz ama anasayfada cikip duruyor her seferindede olmaz yani yeter

DNAME

PR is in the house

betül

Uzun zaman sonra SM kız grubu çıkardığı için ilgi çok fazla. Bu yıl çıkış yapan çok grup var , onlar hakkında da haberler çok olsa keşke ama netizenlerin ilgisini en çok Big3 çekiyor

Lena

dönem dönem en popüler kimlerse onların haberi çok oluyor, onlar çeviriliyor. şu an aespa en çok merak edilen onunla ilgili yorum postları açılıyor. ama burası k-pop magazin sayfası olsaydı diğer gruplarla ilgili de haber alabilirdin. burası netizenbuzz, netizen postları da en çok aespa ile ilgili açıldığı için çok gördün. bu ne zaman yeni popüler grup çıksa olur. itzy, txt bunlarda ilk zamanlar çok haber oldu.

enha

o zaman sana bir tavsiye vereyim haberlerine girme ♥️

kikixu

,

Icygirl

Vay be aespa aşağı aespa yukarı olmuş bu ne böyle ya çıkış öncesinden beri 10 haber yapıldı çıkış yaptılar hala her adım haber oluyor. Kıdemli gruplar bile bu kadar haber yapılmıyor. Bu kadar makale olması doğal mı yoksa SM Medya oyunumu yapıyor

ad astra

Netizenturkey’de itzy ve jyp yeni kız grubu olarak aratırsanız çıkış dönemleri olan ocak-şubat 19 döneminde 20’den fazla post açıldığını görebilirsiniz. Yani doğal.

Icygirl

Ama onları hiç Yok yandan profilden şöyle görünüyor. Yok taçla böyle görünüyor. Yok şu şuna mi benziyor vs vs bu kadar anlamsız haberlerin yapılmadı. Bana bu durum hiç doğal gelmedi.SM suni medya oyunları

Ne bileyim ben

Şirketle alakalı değil bence insanlar çok yoğun ilgi gösteriyorlar

Rei

Keşke bu postların fanlar yada kpop ile ilgilenen kişiler tarafından yazıldığını vs bilseniz ya Naver nate haberi değilse başında belirtiliyor hiç fark ettiniz mi bilmem haber yada makale değil fanların aynı burda yaptığımız gibi yorumlarıdır. Yani insanlar forumlarda aespa konuşuyor ilgiyi şuan onlar çekiyor bu sitenin kaynaklarında en çok onlar var ve kaynaklar yarısını bile çevirmiyor orjinal korece siteler aespa ile dolu.

Bir grup ilgi çekiyor diye de söylenemeyiz sanırım

yukheizen

SM 6 yıl sonra grup çıkarmış, insanların heyecanlanması normal. YG’de de aynısı olacak. ITZY’de çok oldu ama YG ve SM’de daha çok olacak. Çünkü JYP canı sıkıldığında grup çıkarıyor, onlara değer vermesini de bilmiyor. SM ve YG’de çok biliyor değil ama her canı sıkıldıklarında grup çıkarmıyorlar, insanlar heyecan duyuyor bu yüzden. Kimsenin medya oyunu yaptığı yok, biz buna 3 büyüklerin gücü diyoruz. Eğer senin şirketinde bir sürü efsane varsa sende ilgi çekiyorsun. Ama onlarda buraya gelmek için SM’in dans stüdyolarında didindiler, şimdi ilgi çekiyorlarsa buna saygı duyun.

Jey

Kanıtlayamam ama içimden bir ses bu yorumlara çok fazla SM eli deyiyor diyor.

selo

Kore’de her yerde trendlerdeler açıkçası ve zannetmiyorum SM’in bu kadar uğraşacağını.

Icygirl

SM şuan maddi olarak en kötü senelerinden birinde SuperM yatırımlari karışılıksiz kaldı. Nct iyi sattı ama ne öldürür ne güldürür durumda Exo harcayarak hayatının hatasını yaptı. Red veleti yeni kız gurubu yüzünden bir nevi harcadı şimdi bu kız grubu 4jen için elindeki en büyük koz emin ol uğraşır emin ol elinden geleni yapar

DNAME

Doğruyu söyleyen de eksilenir oldu bugünlerde🤦

selo

İşine gelmeyen eksiliyor her şeyi cidden.

obscuritykill

Twitterda bazı büyük fan hesapları var.Onları bile sm menajerleri yönetiyor.Hatta kafalarına göre satıyorlar filan.O yüzden hiçbir şeye şaşırmıyorum.Olabilir yani.

Icygirl

Cidden öyle mi yapıyormis bilmiyordim anlatır misin

obscuritykill

Evet.Özellikle konser çekimleri oluyor dikkat edersen en iyi yerden çekiyorlar videoları sonra fan hesaplarından paylaşıyorlar youtube hesapları da oluşturuyorlar.Taeyeon’un vardı böyle bir fan hesabı.Daftpunk gibi bir şeydi adı karıştıyor olabilirim harfleri.youtubeda ünlüydü bir ton izlenmesi vardı.Red velved çıkış yapınca o gruba kaydı birden.Daha sonra Taeyeon’un 200 binlik fan hesabını menajeri satmıştı.Sonra millet bıraktı o hesabı takibi.Elinde patladı satın alanın da.

Last edited 6 ay önce by obscuritykill
Icygirl

Kesinlikle Sm kendisi medya oyunu yapıyor yoksa nerede görülmüş 1 haftalık çaylak grubun her gün 10larca haberi çıkması Kidemliler bile bu kadar haber olmuyor

Bear

Ne çekememişsiniz be eğer bu kadar dert ediyorsanız bir pann hesabı oluşturup favlarınız hakkında yüzlerce haber yapın ilgi alır mı bilmem ama burada yorum yazmaktan daha yararlı olursunuz.