[THEQOO] aespa ‘Next Level’ grup fotoğrafı yayınlandı

78
4221

aespa1 aespa2

Bilgilendirme: Ning Ning’in de teaser fotoğrafları yayınlandı ama onunla ilgili ayrı bir gönderi çevrilmemiş

1. Avatarlarının başka kıyafetleri yok mu??

2. Çok güzel

3. Ha.. Ningning, seni seviyorum…………………

4. Wow Ningning

5. Ningning inanılmaz

6. Konsepti çok sevdim ᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏ ama AE’lerin kıyafetlerini de değiştirmeliler. Sadece bir tane kıyafetleri yok herhalde ᅲᅲ

7. AE üyelere karşı ayrımcılık yapmayın!!

8. Gittikçe daha da iyi görünüyorlar

9. Konsept gerçekten büyüleyici, sevdim

10. Lütfen şu avatarları bırakın…

11. Ningning çok güzel

12. Koreli üyeler bu konsepte mükemmel uymuşlar

13. Winter’ın saçı ᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏ

14. Giselle son fotoğrafta niye Shin Dongyub’a benziyor?… Videoda çok daha güzel görünüyor

15. Üyeler güzel ama bu kıyafetler ne..

16. Sadece üyelerle iyiydi ᄏᄏᄏᄏ ne yapmaya çalışıyorlar cidden anlamıyorum ᄏᄏᄏᄏ ᄏᄏᄏ

17. Avatarları bırakın…

18. Karina’nın yüz şekli süper

19. Winter’ın saçı… neden…

20. Gerçekten avatarlardan vazgeçmiyorlar ᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏs*kt*r

 

Kaynak: Pannchoa

Önceki İçerik[THEQOO] BTS’in ‘Butter’ için grup teaser fotoğrafı yayınlandı
Sonraki İçerikCrop top giyen erkek idoller
guest
78 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Keddy

Aespa şimdiye kadar gördüğüm en iyi teaserlere sahip kız gruplarından biri oldu. rv, bp hep sevmişimdir. aespa da eklendi onlara. teaserler resmen uçmuş. tamamen farklı konsept. sonunda yıllar sonra değişik bir şey geldi k-popa

LLLia

Mv ve teaser lerinde ki stil ve kıyafetleri çok tarz oluyo ama keşke böyle devam etse. Son promosyon kıyafetlerini ve ödül törenlerindeki kıyafetlerini gerçekten okadar kötüydü ki, yine aynı mesele olmazsa iyi

Lil

Bunlar manyak mı? konseptleri avatar zaten bırak ne demek. ayrıca avatarları hiç gözümüze sokmadılar. 2 cbtir sadece grup resimlerinin birine ae kızları ekliyorlar. nasıl sallaya bilirim diye düşünmüş en kolayı avatardan sallamak olmuş

sassyxie

bence biraz ae üyelere iş verilmeli birçok kişi onlarında performansının olmasını bekliyor çünkü onlarda üye böyle olmayınca çoğu kişinin kafası karışıyor Twitter ve Instagram da da gördüm bu tarz yorumları oyun şirketleri ile anlaşsalar çok daha harika olur ae üyeler

teletabi

7.AE üyelere karşı ayrımcılık yapmayın!!

LSĞDLDĞSŞDPLD

Last edited 1 ay önce by teletabi
sassyxie

Aslında biraz haklı çünkü çoğu kişi onlarında kendi performansları falan olacak sanıyordu sürekli aynı kıyafet ve neredeyse hiç hareket etmiyorlar iyi bir oyun şirketi ile anlaşsalar daha harika olur

üniversite kazanamıycam

Bence bunu yazarken ‘onlara da yeni kıyafet yapın’ demek istedi.

your behaviour is so UGH!

Ningning kızıl saçı yakıştırmamıştım ama teaser da baya iyi çıkmış

20210510_214451.jpg
Last edited 1 ay önce by your behaviour is so UGH!
your behaviour is so UGH!

Çok güzel

20210510_215026.jpg
Last edited 1 ay önce by your behaviour is so UGH!
your behaviour is so UGH!

Diğer kızlara göre kıyafeti ve arka planı pek beğenemedim. Sanki çok kırmızı olmuş.

your behaviour is so UGH!

.

20210510_214823.jpg
Fasülye

Bu fotoğrafçıyla çalışılması bence daha iyi olmuş. Fütüristik konseptlere bayılıyorum ama çok az kız grubu fütüristik konsept yapıyor. Aespa, Gfriend, Everglow dışında hatırlamıyorum. Umarım daha fazla fütüristik konsept görürüz aespa sayesinde.

yukheizen

eğer konu ilginç ve özel olmaksa, Dreamcatcher ı da eklerdim.

sassyxie

everglow ve gfriend fütüristik konseptli olan şarkıları hangisi

MeiMei

eg: aslında bütün mvleri öyle everglow evreni teorisi var youtubeda internette falan yazarsan çıkar. Ama bence en belirgin olanlar Dun Dun ve La Di Da

Last edited 1 ay önce by MeiMei
Eren

SM bu stilisti nerden buldun bilmiyorum ama hayatının doğrusunu yapmışsın dostum.

heiheimatlos

ya olay zaten avatarlar kızların konsepti bu klbglrengerjgıoj neyin derdindesiniz

heiheimatlos

bu arada çekimler gayet güzel inanılmaz uğraşılmış kızların güzelliğine de maşallah. giselle yürü kızım bayıldım sana

YÜCE SOSHI

“Sektörün hepsi birbirini tekrarlıyor farklı bir şeyler istiyoruz” diyen kpopies’in sektöre yeni konsept getiren avatar üyeli aespa’ya karşı “fazla kafa karıştırıcı, gereksiz” tutumunu sergilemesi… lol

Aeri

Kızlar çok iyi SM umarım iyi bir şarkı vermiştir.

Aaa

Ben açıkcası rahatsız değilim bu avatar olayından. Pek benlik değil ama exo hala süper güç olayını kullanıyor. Başta pek sevememiştim ama obsession mv falanda kullanıldı ve güzel olmuştu bence. İnşallah güzel bir şarkı olur ve güzel bir promosyon süreci geçirir kızlar ve fanlar.
Ning ning in avatarı lisa benzetilince saçını açmışlar avatarın. At kuyruğuydu yanlış hatıtlamıyorsam. İyi de yapmışlar boşuna kızlar laf yemişti.

Negativist

Ning’in avatarının saçı hiç toplu olmadı. Lisa’nın toplu saçıyla bir kıyafeti vardı ona benzetmişlerdi kıyafeti ama saçı hep açıktı. Sanal karakterlere bu dönüşte hiçbir değişiklik yapılmamış.

Aaa

Bilgilendirme için teşekkürler benim aklımda toplu saçlı bir avatar kalmış. O yüzden açık görünce şaşırdım sonra acaba benzetme yüzünde değiştirdilermi dedim. Öğrenmiş oldum.

speechless

Üç büyüklerde SNSD’den sonra ilk kez bir kız grubu için bu kadar heyecanlıyım. Aradan yıllar geçti. SM, yüzümüzü kara çıkarma değer ver şu kızlara.

Chaelyn

Kalabalık bir grup olmalarını isterdim(gerçek insanlarla) helen diye bir stajyer vardı konsepte mükemmel uyum sağlardı hatta haberi de bu sitede mevcut onun da grupta olmasını isterdim. Ama böyle de iyiler

hiçbir grubun fanı değilim .d

Bazıları o kız red velvet yeri gibi sonradan gelecek diyor. Bence gelmesin yaa.. Alıştık bi kere 4 kişiye. Ayrıca sanal karakter yapmak öyle kolay değil SM bu avatarları yapmak için yıllarca uğraşmış. Yeni üyenin avatarı için de çok uğraşması lazım :/

heartheart (I. K.)

Çok heyecanlıyım bu geri dönüş için oyun konsepti çok iyi

Taemin is coming

Ningning i ilk kırmızı gördüğümde pek sevmemiştim ama teaser da çok güzel olmuş. Yakışmış bence baya

Really

Avatarlar ayrı bir dünya keşke anlasalar
Röportajlarıda var okuyabilirsiniz
Hatta Karinanın doğum gününde Karinanin avatarının gönderilerinede bakabilirsiniz Karinanin yayınlamadigi fotoğrafları attı ve anılarından bahsetti
Konsept çok çok farklı hemen alışılcak bir durum değil
Ürkütücu dursada dünyaya bir şekilde ayak uyduruyoruz SM’in bir atılım yapması gerekti
Eğer istediği biçimde avatar konseptini tutturabilirse sonrada kullanıcaktır
Alışamayan insanları anlayabiliyorum ama lütfen bunu kullanipta nefret yorumu yazmaktan vazgeçin

hiçbir grubun fanı değilim .d

kız niye şiir gibi yazmışsın 😂

Bennn

Ohaa kızlar çok güzel görünüyor.Geri dönüş için heyecanlandım.Konsept çok güzel ve farklı.Bir de fakir SM keşke sanal üyelerin kıyafetlerini değiştirseydin.

hiçbir grubun fanı değilim .d

Sanal üyelerin kıyafetlerini değiştirmek kolay değil. Dediğim gibi bunları bile tasarlamak yıllarca sürüyor. Belki de MV’de değişmiştir. Bize göstermemek için eski kıyafetleri kulanmış olabilir

ilvos

Baştan aşağı çok iyi bence. Konsept de kızlar da heyecanlandırdı beni. SM iyi iş çıkarmış.

Got lalesi

7. AE üyelere karşı ayrımcılık yapmayın!!

Aynen oyle!!!! Ae uyeler de uyelerimiz ayrica sm galiba en cok parayi bunlara harcadi o yuzden kiyafetleri degismiyor en azindan yil yil falan degisir bence

Got lalesi

Kizlar asiri asiri iyi sarki hip hop dans olacakmis ayrica

Suna

RPG karakterleri gibiler, BA YIL DIM.. SM bir dahi.. Sonunda oyun karakterli bir grup.. Şarkı da iyi oldu mu tadından yenmez

Negativist

Bireysel fotoğraflarda Karina’yı çok beğenmiştim ama arka plan olarak Giselle ve NingNing’inkileri baya iyi bulmuştum. Toplu görseli daha çok sevdim. Stilleri farklı gelebilir ama bence konsepte çok uyan parçalar kullanıyorlar. Sadece Ning’in kıyafetini yine çok beğenemedim. Konsept bu ama nedense hep kıza daha ağır onu farklı gösteren kıyafetler giydiriyorlarmış gibi hissediyorum. Yine mi avatar diyenler neyin kafasında merak ediyorum. Konsept bu ama daha doğru düzgün kullanılmadı, göze sokan bir durum olmadı. MV ve teaserlarda bir defalık görünüyorlar öyle. Kızların hikayeleri devam ettikçe avatarlar da olaya daha çok dahil olurlar. Konsept bu olsa da ben kızların çok farklı tarzlarda da dönüş… Read more »

林枫 lín fēng :D?

Ben bayıldım deneysel şeyleri görmek hoşuma gider ve Winter hoay maşallah güzelim

JKW

Giselle ile dertleri ne ya qwsjsh Hele bir içindeki rapperı gösterip ortalığı ateşe versin de görüşelim, taktılar kıza. Karinanin göz yakan büstiyeri dışında gayet iyi görünüyorlar, büyümüş gibiler. Ve evet cidden avatarlar da biraz level atlasın ya, kıyafet hatta tasarım hatta daha yüksek teknolojide avatar değişikliği de olur. Madem 8 üyeler, ayrımcılık olmasın abi

jennie only queen

dinledim ama öyle aman aman bir rap becerisi kesinlikle yok

Really

Aespanın bireysel videolarını izleseydiniz bu konu hakkında ağzınızı dahi açamazdınız
Giselle konuşurken bile rap yaptığı zamanlar oluyor hemde ritmi hemen uydururak
Nedense kötü yorumlara baktıkca aynı grubun fanları olduklarını görüyorum aespayı salın bir artık

JKW

Daha rap yapmadı ki düzgün..

sassyxie

ae üyeler konusunda çok ama çok yetersiz keşke bu işte iyi olan oyun şirketleri falan anlaşsalar çok yetersiz ae üyeler ben SM ilk açıklama yaptığında ae üyelere de sahne verecek veya sosyal medyayı arada sırada kullandırır gerçekten üyeymiş gibi davranır sanıyordum ama hayalet gibiler sürekli aynı kıyafetler varlar mı yoklar mı belli değil

Really

İlgili olmadığınız belli SM kullanıyor takip etseniz bilirdiniz

treasure maker

giselle era olucak bence

Rosé

Bu teaserları bireysel teaserlardan daha çok sevdim özellikle Giselle ve Ningning aşırı iyi olmuş ❤

Melül

Kızlar cidden çok güzel ama ben konsepte alışamadım, fotoğraflar fan editleri gibi duruyor. Yalnız şarkıdan beklentim çok yüksek. Kaliteli bir rap part bekliyorum.

Krystal Reis Konuşuyor

Kızlar mükemmel iyi görünüyorlar

aswium

en güzeli giselle gibi geliyor gözüme umarım şu kıza şöyle güçlü bir rap verirler

cansu

bu avatarlar ne işe yarıyor onu anlamadım. grubun olayı ne yani

: : nixie

SM benim için konsept bankasıdır, bu tip şeylerde yenilikçi olduğunu düşünüyorum ve avatar konsepti gerçekten farklı, güzel fakat avatarlar konseptin bir parçası gibi durmuyor. Yani kızlar ve stili bu geri dönüşte daha oturmuş dursa da avatarlarda hiçbir değişim yok, şahsen avatar konseptini duyunca onların performans videolarını, özel videolarını falan görürüz sanmıştım. Belki zamanla gelecektir diye umuyorum ama avatar konsepti farklı olsa da çok özenli durmuyor.

love yorself

ya hadi be sm gönder artık

army

Favorim ningning ama haberi yapılmadı bitek onun niye

Minse

Avatarları bırakın ne demek ya komik misiniz ya niye bıraksınlar ben daha çok görmek istiyorum, yeterince gösterilmedi programlarda falan da olsa keşke azıcık gösterilmesi saçma madem varlar daha fazla görmemiz lazım, çok iyi görünüyorlar çok başarılı olurlar umarım

* Taemin de 18 mayıs da dönüyor destek olun lütfen..

Maya

kızları seviyorum ama inşallah sm aespa’ ya odaklanıcam derken Red velvet’i boşlamaz.F(x)’e yaptığını revel e de yapsın istemiyorum

lololololol

dd

Ceren

TXT nin de konsept trailerı yayınlandıı

sametinyourarea

Avatar konseptini cıkarıyorsanız iyi tepkiler almasını istiyorsanız gidin ugrasın. Bu ne 3cbdir aynı kıyafetler. Gelen posterler arasında da en az sevdigim bu oldu nedense

sirene

bence bu era winter’ın erası,konsepti en iyi kaldıran o

Really

Söylenene göre ningning olacağı söyleniyor
Hatta SM fotoğraflardan sonra çok iyi teaserlar yayınlayacağı falan söylendi

whoisthis

Kıyafetler kötü bu arada Ningning bir tanrıçaya dönüşmüş orasını ayrı tutuyorum. Kızların fizikleri o kadarrr güzel ki taşıyorlar her şeyi

Wivvola

Arkadaşlar biraz alakasız ama Yuqi ROCK albümle solo çıkış yapıyor ve promosyonları falanda olacak muhtemelen çinde sarkısının dansını biraz göstermiş haberi çıkmadığı için çok üzgünüm https://youtu.be/Yx9xhYRonpw

Wivvola

Aespanın teaser fotolarını çok sevdim bu ara gruba ilgim arttı bakalım şarkı nasıl olacak

kırmızıbaşlıklıkız

cidden çok şaşırdım harika bir şey geliyor gibi duruyor! duyduğum kısmına şimdiden ba yıl dım rock ve yuqi’nin o güzel sesi!

sevenikon

Çok kaliteli !

Cl’in mikrofonu

Kızlara başarılar!!

2E79A56D-2384-4943-938D-1054D80FDC49.jpeg
Selin

Ningning’ten trix havası aldım darsy ya da stormy gibi olmuş

pezevenkstanleryokolsun

avatar olayı bozmuş ya yapay duruyo

Prettyjenius

Konseptlerini bir türlü beğenemedim ya hele avatarları da koyuyorlar iyice saçma oluyor ayrıca avatarların kıyafetleri de hep aynı mi olacak. Çok zorlama bir konsept gibi geliyor bana ama bakalım şarkı nasıl olacak önemli olan o SM bazen rezalet sarkilar çıkartıyor bazen de çok guzel çıkartıyor mesela RV Psycho çok iyiyken Zimzalabim inanılmaz kötü bir şarkı aespa nasıl olur bilemiyorum

Tokio

Bu grup bana çok zorlama geliyor.

queenliie

bu gruba ısınamadım henüz konseptleri de bi tuhaf

la cha ta

ben de :/

suni

kızları ve konsepti çok beğensem de stilistin acilen değişmesi gerektiğini düşünüyorum..

JKW

Sanırım hafif avangard takılıyorlar kıyafetlerde

suni

haklısın, kıyafetler hiç benlik değil ama yine de kızlar güzel taşımış.

euphoria

K/DA cosplay. SM’in bir şeyi de orjinal olsa şaşırırdım zaten

rococo

k/da üyelerinin tamamen sanal kişilerden oluştuğu gerçeği 😭😭😭

Negativist

1.jenerasyondan başlayıp şu zamana kadar her türlü yeniliği ve konsepti sektöre kazandıran SM’den bahsediyoruz.
EXO ile başlayan teori hikaye olayını tüm sektör kullanmaya başladığında sorun yok. Gruplarının her türlü konseptinden esinlenme yapıldığında sorun yok. Koreografilerinin aynısını kullananlar olduğunda sorun yok. Teorilerinden bile esinlenme olduğu zaman e ne olacak sonuçta o ayrı bu ayrı denildiğinde sorun yok.
Aynen siz haklısınız SM orjinal değil ondan herkes yıllardır bir esinlenme peşinde.