[THEQOO] aespa NingNing’in avatarı Lisa’ya benziyor?

85
5615

ningning 1 2

Avatarı tanıtıldığı anda çoğu kişinin aklına Lisa geldi
181225 SBS Gayo Daejun törenindeki Lisa’ya bakarsanız kıyafetlerin benzediğini görebilirsiniz

the reason why people say that aespa ningnings avatar looks like blackpinks lisa 2 the reason why people say that aespa ningnings avatar looks like blackpinks lisa 3 the reason why people say that aespa ningnings avatar looks like blackpinks lisa 4 the reason why people say that aespa ningnings avatar looks like blackpinks lisa 5 the reason why people say that aespa ningnings avatar looks like blackpinks lisa 6the reason why people say that aespa ningnings avatar looks like blackpinks lisa 7 the reason why people say that aespa ningnings avatar looks like blackpinks lisa 8

1. SM bu elbiseyi referans almış gibi.. ama SM’in NingNing’in avatarını Lisa’dan ilham alarak yapmasını gerektirecek bir sebep yok

2. Bilemedim, avatarın yüzü tam NingNing

3. Bu Lisa’nın avatarı gibi NingNing’in değil

4. Black Pink üyeleri çok güzel giyiniyor, Lisa hayranları kötü hissetmiştir

5. Bilmiyorum, suratı Lisa’dan çok NingNing’e benziyor

6. SM avatarı Lisa için yapmış, NingNing için değil

7. Avatar Lisa’ya çok benziyor, saçlarından yüz ifadesine, makyajına ve kıyafetine kadar

8. Lee Soo Man Lisa hayranı mı?

9. SM herhalde Lisa’yı istiyor, bir üye seçip onun avatarını Lisa’ya benzetmişler

10. Lisa avatardan bile daha güzel

 

Kaynak: Knetizen

Önceki İçerik[THEQOO] NCT RESONANCE PT.2 teaserı çıktı, teaserda çalıntı mı yapıldı?
Sonraki İçerik[THEQOO] BTS MTV EMA töreninde 4 ödül kazandı
85 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Minimoni

Ben niye benzetemedim ya sadece kıyafeti benziyor. Koreliler abartmayı cidden seviyor

Birisi

Kıyafet ve saç benziyor zaten : D netizenler genel anlamda görünüşü konuşuyor, tipi değil.

Minimoni

İyi okundu mu? Yüzünden de bahsediyorlar

?????

Yoo yüzü hakkında Ning demişler ama genel olarak bakıldığında Lisa’ya benzetiliyor

Minimoni

Avatar Lisa’ya çok benziyor, saçlarından yüz ifadesine, makyajına ve kıyafetine kadar

???

Last edited 7 ay önce by Minimoni
?????

Bilmiyorum, suratı Lisa’dan çok NingNing’e benziyor
Bilemedim, avatarın yüzü tam NingNing

Neyin inatlaşması bu? Kendi yorumumda da belirttim yüzü hariç kıyafet ve saç olarak bakıldığında Lisaya benziyor

Minimoni

Kafayı mı yedin ya ben burda cidden inatlaşıyor muyum? Sadece kıyafetinin benzediğini söyledim ve bunu zaten Bir Netizen de söylemiş

?????

Üsluba bak. Kafayı mı yedinmiş. Size insan gibi cevap verende kabahat. 1 yorumla söylediğim şeyin aksini kanıtlama çabasına giriyorsun 2 yorum gösteriyorum saçma inatçılığını sorguluyorum kafayı yemiş oluyorum ama sen inat etmemiş oluyorsun aynen kardeşim hadi bak ekmeğine

Last edited 7 ay önce by ?????
Minimoni

Aksini kanıtlamaya çalışan kim ben orada dedim ki “Yazdıkları şeyi iyi okudun mu?” Bu şimdi inatlaşma mı oluyor? Hiçbir şeyi de kanıtlama çabasında değilim insanlar neyin ne olduğunu gayet iyi görüyor bence. Son olarak insanların yorumuna cevap vermesi gayet normal birşey kasma bu kadar

Last edited 7 ay önce by Minimoni
rococo

neresi benziyor lisanın sadece bu lookunun outfiti benzemiş lisanın saçı mor mu aynen kanka aynısı ya göz var nizam var

Minimoni

Yanlış kişiye cevap verdin galiba

rococo

ortaya cevap vermek istemiştim ama sana olmuş pardonn

Birisi

Çoğu yüzü Ningning’e benziyor demiş? Lisa için daha çok kıyafet ve saç konuşulmuş.

pokpak

ben blinkim ve bu avatarı görür görmez aklıma lisa geldi çünkü eski ödül töreninde giydiği kıyafeti saçı görünüşü vücudu çok benziyordu haber görünce şaşırdım tek ben değilmişim demek ki

Jisoochu

Lisayı anımsatıyor ama genel olarak avatarlar üyelere benzemiyor. Hayranların idoller için yaptığı fanartlar bile daha başarılı. Hatta ilk başta birbirinden bağımsız 4 üye 4 avatar olacak sanıyordum ama avatarlar üyelere aitmiş. Sm bu konuda daha fazla çalışmalı ve üyelere benzetmeliydi.

Rei

Burda daha çok en iyi arkadaş vurgusu yapıldı bence amaç tıpa tıp aynısını yapmak değildi

pokpak

bence avatarlar kendi üyelerine hiç benzemiyor

?????

Yanlış biliyorsam biri düzeltsin lakin bildiğim kadarıyla avatarlar üyelerin yakın arkadaşı konseptiyle sunuldu yani onlar değil haliyle farklı olmaları normal

Jisoochu

Eğer öyleyse normal o zaman farklı olmaları ki dediğim gibi ben de ilk başlarda ayrıdırlar diye düşünüyordum. Ama hiç benzemiyor diyen nzen yorumlarından sonra bişey mi kaçırdım diye düşündüm

pokpak

bu avatarlar niye var ben onu anlamadım sanal gerçeklik gibi bir şey mi olacak yani gözlüğü taktığında avatarlar karşında mı olacak

tanıyantanır

fanların avatarlar ile buluşcağı yerler falan yapicakmış oyun kurma ihtimali yüksek
Belki cidden iyi yerlere gelirlerse robot falanda yaptırabilir
Avatarlar ile ilgil manga anime tarzı seylerde efsane olur aslında teorilerle dolu ama SM bunlarla pek ugrasmaz bunlar benim hayal gücüm keşke olsa

KINGEXO

avatarları asla grup üyelerine benzetemedim bari saç tipi ve rengini aynı yapsalarmış ve evet bu avatar baya lisa’ya benziyor.

Last edited 7 ay önce by KINGEXO
Birisi

Ningning’den çok Lisa’ya benziyor jdndjdjf Kızların hiçbiri avatarı ile benzemiyor çok saçma

suzikisuzi

Arkadaşlar saçmalamayın benzemiyor, bildiğin aynısı.

chaelisa

8. Lee Soo Man Lisa hayranı mı?
shdkfvbearsgkwt

pokpak

niye güldün olabilir lee soo man çin manyağıdır çinde popüler idol yapmak için çok uğraşır ve lisa şu an çin’de en popüler idollerden birisi

chaelisa

Niye ciddiye aldın ki netizenin yazdığı şey komik geldi güldüm işte…

pokpak

ciddiye almadım ki ben de güldüm ama random atmayı unutmuşum şimdi atiyorum hxndjdhdbdbdd

kuby

ilk gördüğümde ben de ee Lisa bu demiştim dkndkdjdkd

Aysel

Lisa ‘nın avatarı olmuş lisaya daha çok benziyor

nøx ʲᶜʷ

Ningning de Lisa da bu avatardan daha güzel

Armyze

Bu kızın geçenki gönderisini yedi gördüm yaklaşık 5-6 saat önce ve avatarının Lisaya benzediğini yazdım sadece ben mi benzettim acaba diye düşündüm çünkü yorumlarda kimse yazmamıştı cidden çok benzemiş ama Lisa çok çok daha güzel

pokpak

aespa fanları niye twitter’da blackpink’e saldırıyor onu anlamadım

Hgs

Sjshsh aman ciddiye mi aldın onları daha çok toylar ve durumları bilmediklerinden fazla cesaretliler. Umarım haklarında iyisi olur ama şimdiden bu agresiflik iyi değil

Last edited 7 ay önce by Hgs
Fatma Zehra

Çok kavgacı bir fandom. İlk defa bir grup çıkmadan böyle fan kitlesi gördüm. Umarım düzelirler

Aaa

Lisa da ningning de egzotik güzeller o yüzden avatar benziyor birazcık ikisinede. Kıyafetse belli ki aynı kıyafetten esinlenmiş. Bende gördüğümde direk aklıma o geldi.

pokpak

lisa’nın bu kıyafeti giydikten sonra yapılmış bir fanartı vardı o fanartın aynısı olmuş avatar

Last edited 7 ay önce by pokpak
pokpak

buna benziyor

Yeezy

Bu değil mi

pokpak

aynen bunu ariyodum 10 saattir bulamayınca pes etmiştim hınzır gibi yetiştin

Burioos

Kızım hızır diyecektin.Hınzır domuz demek dhdhdhsksjnd

Xx4

Djdjdhdhdh

pokpak

ilk hızır yazmıştım emin olamadım hınzır olarak değiştim sorry domuz demek istemedim bxjdhdbdbdbd

?????

Aynı şeyi düşündüm görünce ama avatarın yüzü değilde kıyafet ve saç modeli Lisa’yı andırdı bana. Umarım böyle bir şey için millet ortalığı karıştırıp bp ve aespa kızlarına b*k atmaz savunma adı altında

Last edited 7 ay önce by ?????
pokpak

şimdiden bir sürü aespa fanları görüyorum gereksiz bir şekilde daha çıkış yapmamış kızları blackpink üyeleriyle karşılaştırıyorlar ama bp üyelerini ezikliyorlar baya anlamadım bu cesaret nerden geliyo

Yeezy

Ningning favori kız grubu blackpink zaten biası jennie ☺️ weibo hesabında kızların gönderilerini de beğeniyor

FOD

Giselle de öyleydi sanırım, şimdiden çok sevicem belli..😏

pokpak

ben de baya büyük bir farkla lisa’yı diğer üyelerden daha çok seviyorum ama diğerlerini de seviyorum bu yüzden solo stan olmuyorum

Fatma Zehra

Bias gibi düşünebiliriz. Mesela biasım Lisa ama kesinlikle diğer üyeleri de sevip koruyorum. Bence Stan olmuyorsun. Sadece fandomumdaki yaşı küçük aptallar toxicleşiyor ve istedikleri olmayınca standımız diyor. Çok takma onları

Rei

Videoyu izlerseniz avatar bildiğiniz Ning kıyafet okey de yüzünin Lisa ile alakası yok fizik desen tüm avatarlar böyle

Sorun bence Lisanın bebek gibi olması …

Hgs

Ben yüzünü de benzettim ama bu konu ciddiye alınacak bir konu değil ya sjsh ben de ilk gördüğümde aklıma geldi ama o kadar, dert edilecek bir şey değil

SGJK

“Black Pink üyeleri çok güzel giyiniyor, Lisa hayranları kötü hissetmiştir ”
Neden kötü hissetmeliymişiz ki ? Ben hissetmiyorum, avatar evet benziyor ama önemli bir mevzu değil..Sanırım ningning BP hayranıydı, umarım başarılı olur takip etmek isterim tatlı kıza benziyor..Gerçi kızların avatarları kendilerine fazla benzemiyor, keşke daha çok benzeseymiş

Last edited 7 ay önce by SGJK
pokpak

ben lisa hayranıyım kötü hissetmedim

No name

3. Bu Lisa’nın avatarı gibi NingNing’in değil

Hgs

Yüzü,kıyafeti benziyor ama açıkçası hiç dert etmedim veya kötü hissetmedim..Aksine ningning sanırım BP hayranıydı ,kıza kanım çoktan ısındı. Kötü bir eleştirim yok ama genel anlamda smden pek haz etmiyorum ,bununla ilgili değil ama geçmişte kopya işlerle ilgili dosyası kabarık, özgün olduğunu düşünmüyorum düşülenenin aksine

Fatma Zehra

Hala bazıları boş yere sm savunucusu. Yüzü ningning’i andırıyor ama genel olarak avatara tek baksam Lisa için derim. Hatta Çinli bir çizer daha önceki yıllarda Lisa için bir avatar çizmişti onunla çok benziyor. Kopya değil yüksek ihtimalle ama ilham Lisa. Artık inkar etmesinler. Şimdi bunu yazdım diye çürük veya anti olabilirim onlara göre ama eğer şu grubu takip edersem de o yüce sesli ningning Stan olurum. Zaten bunu yazma amacımda artık fandomun blinkleri ve Blackpink’i rahat bırakması. Hakkımızda boş yere atıp tutuyorlar gerçekten sonra büyük bir fanwar olursa kötü olur Aespa için.

FOD

Avatarlar kızlara neden hiç benzemiyor ? Ne saç renkleri ne özel kişisel özellikleri ne vücut tipleri..hiçbiri düzgün yansıtılmamış , keşke daha çok özenselerdi. Avatar lisaya da benziyor ningninge de benziyor biraz, görünce benim de aklıma geldi ama pek önemli değil

Fatma Zehra

Hala bazıları boş yere sm savunucusu. Yüzü ningning’i andırıyor ama genel olarak avatara tek baksam Lisa için derim. Hatta Çinli bir çizer daha önceki yıllarda Lisa için bir avatar çizmişti onunla çok benziyor. Kopya değil yüksek ihtimalle ama ilham Lisa. Artık inkar etmesinler. Şimdi bunu yazdım diye çürük veya anti olabilirim onlara göre ama eğer şu grubu takip edersem de o yüce sesli ningning Stan olurum

stan t-ara = stan talent

vay anasını ya grubun üyelerinin haberi, tanıtımı bitti bir de avatarları konuşuluyor…cidden büyük şirket gücü beni korkutuyor

tanıyantanır

Bende manga karakterlerini genel olarak hep aynı sanıyorum
Lisaya benzemiyor kıyafet ve saç rengi yüzünden insanların aklına gelmiş
Zaten Lisa oyuncak bebek gibi olduğu için
Ve SM avatar işinde yeni olduğu için böyle gözüküyor
Göz harici çene sivriliği burun yapısı aynı Ning
Fizik zaten ne Ning ile ne Lisa ile ilgisi var
Şu vucut yapısına sahip olmak için basen ve geniş bir kalca gerek bir kere bunun korelilerde olduğunuda duşünmüyorum

tanıyantanır

Yine eksiler djsjsd
Arkadaşlar kameralar kilolu çıkartıyor
O basen ve popoya sahip değilse söylemek benim mi suçum
Vucut eleştirmek değil işim ama göz var nizam var

tanıyantanır

Yaaa neden kimse beni anlamıyor
Bir insanın baseninin kalçasının olmaması kötü bir şey değil sadece yok diyorum
Vucut tipleri vardır hani çeşitlidir her insan hani bu ırklara görede değişir hani aynı ten renginiz göz şekliniz gibi
Bir tane Siyahinin dahi hatta erkeklerin bile kalçasının taş gibi olmadığını görmedim kilodan gözükmeyebilir ama hemen hemen hepsinin efsane duruyor
Şimdi ırkcılık ilede suçlanırım

Rei

Seni niye eksilemiş bu manyaklar

tanıyantanır

Anlasam bende oysa normal şeyler söyledim
Korelilerde pantolon bedenleri bile bu kadar küçük iken onerim doğrudur diye düşünmuştum
Bu avatarın kalça kısmı Rihanna gibi bildiğin benzemiyor ki

pokpak

sen boydan fotoğrafını at görelim fizik nasıl oluyormuş şunu da bırakayım

tanıyantanır

Dbjdjsjd allahım deliriyorum fiziğine laf eden yok ki kalçası yok sadece baseni yok ne var dostum bunda
Avatarın kalçasına bak buna bak birde ne var bunda
Herkesin bedeni farklıdır bunu elestiren kim avatara benzemiyorlar
Emin ol resmin yayılcağını bilmesem sana atardım çünkü bedenimi seviyorum kimsenin bedeninide senin gibi ulaşılmaz üstün görmüyorum
Sağlıklıyım spor yapıyorum şekersiz besleniyorum vucuduma çok iyi bakıyorum görünuşte ne olduğunu pek tınlayıp onun bunun vucudunuda yüceltmiyorum bir vucut sağlıklıysa benim için ne olursa olsun dünyanın en mükemmel vucududur ^^

forall

anlamaz bunlar kıtlar çünkü. Dediklerine katılıyorum merak etme herkes laftan anlamayan mal değil sdfıojopgkopfg

Last edited 7 ay önce by forall
pokpak

senin fotoğrafının altına kalçan yok basenin yok yazılsa ne tepki vereceksin acaba. kadın idollerin fiziklerini eleştirmeye bayılıyorsunuz size yapılsa ortalığı yıkarsınız

tanıyantanır

Takmam dahi Ben sana söyleyim hatta gögsum yok zjzjzs küçucuk 75 bile bol geliyor bazen daha yarım atlet kullanıyorum znzj Bedeninden utanan insanin zihnini değiştirmesi gerek benim sözlerimde hiç bir durum yok ^^ Yoksa yoktur varsa vardır Aaa ne kadar büyük kalçan var vucudun orantisiz dediklerindede takmıyorum Çunku vucut tipim armut zaten orantısızlığı ile ün salmış bir vucudum var Belim 60 iken kalçam 110-120 arası oluyor xhzjz 2 katı falan yani Bunlar kötü şeyler değil hakarette değil Şahsen ben gogsu yok olduğu halde destekli sütyen takıp dekoltesinde gogsunu tasırmak için sütyen giydikten sonra gogsunu içten toplayan tipleri görünce hakaret sayıyorum… Read more »

tanıyantanır

Keşke sadece avatarla kıyasladığımi anlasaydın durduk yere kalçası yok baseni yok demişim gibi davraniyorsun

forall

kusura bakma ama ‘fizik’ diye attığın fotoğrafta bile çırpıdan farkı yok. Vücudu ilkokul çocuğu vücudu resmen ne göğüs ne kalça ne bir kıvrım var. Boyu diğierlerine göre uzun diye herkes ovov yÜrÜYen fİZİk diyor da bir de 160 scarlett johanssona bakın kadının fiziği dehşetül vahşet bir şey. Seviyorsunuz diye her şeylerine yalanıyorsunuz ama cidden komik duruyor

SGJK

Resmen body shaming yapıyorsun…Hoş değil, sadece düşüncesiz ve duyarsız bir bakış açısı..Tersini kanıtlama gibi boş bir uğraşa kimse girmesin çünkü arkadaşın zihniyeti zaten baştan gerekli olgunlukta değil

Last edited 7 ay önce by SGJK
pokpak

ıyyy insan yerine koyup okumasaydım keşke. kendi eziklik psikolojini tatmin etmek için internetten birilerine iğrenç bir şekilde bodyshaming yapıyorsun

Wannabe

Abi guzel fizik illa 90-60-90 mi olmak zorunda ne yapsin herkes ideal fizikte olmal icin bi taraflarini sisirip kylie jennera mi donussun ne olur bakis acinizi gelistirinde oyle yorum yapin

forall

Al işte dışarıda her gördüğu insanın arkasından sallayan gerizekalilar burda idolcuklerine bir sey dendi diye duyar kasıyor. Bu insanlar unlü ve kameraların önünde. Insanlar onlar hakkinda yorum yapacaklar tabiki. Bi de insan yerine koymayacakmış bak sen şuna djdmdjmddjksgsjd. Kafayı sıyirmışsınız siz. Bu insanların sizin varlığınızdan haberleri yok siz onlara takmışsınız kendi aranizda avukatçılik oynuyorsunuz cidden çok açınası. Yazık

.....

Genelde “disarida gordugu her insanin arkasindan sallayan kisiler” boyle sirf unlu diye kendilerinde insanlarin vucutlarini elestirebilme hakki gorenlerdir. Konu burda lisanin bizden haberi olmamasi degil, konu lisa bile degil burdaki konu siber zorbalik ve bodyshaming. Bi insan kamera onunde diye ona bodyshaming yapamazsin bu bizim yaptigimiz AvuKatCiLik meselelerinin siber suclar adi altinda incelendigini biliyosundur bence

DNAME

Avatar kimseye benzemiyor. Öylesine bir şey çıkarıp koymuşlar ortaya. Ama kıyafet Lisa’nın onun kaçarı yok

Army -blink

Benim fikrim az da olsa lisaya andiriyor ama olay şu ki ben ce bu durum fazla abartılıyor lisaya benzemesede benzediğini düşünürsek lisa güzel bir kız her kez öyle olmak ister o yüzden lisaya benzetmiş olabier ama kızın en büyük benzeme sebebi kıyafetleri kıyafet olmasa ben ce lisaya benzemez

suni

bence yalnızca kıyafet benziyor

yoojiminsupremacy

Bir blink olarak asla bu durumu sorun etmedim :d cidden bu kadar abartmaya ne gerek var? İki grupta birbirinden yetenekli o yüzden stan aespa and blackpink for better life

BRAIN

Yüzü kzıın yzüü diğer herşey lisa

Exovelvet

Webtoon karakterine benziyor true beauty çizim tarzıyla aynı hatta belki bu yüzden aklıma lisa gelmedi

Duru

Ben benzettim ama abartılacak bir durum olduğunu düşünmüyorum

Bebek Canga

Ya ben körüm , yada netizenler çok abartıyor??

kal

blinkler yine saçmalamış