[THEQOO] Black Pink 'Elle' Amerika dergisinin Ekim sayısı için poz verdi[THEQOO] Black Pink 'Elle' Amerika dergisinin Ekim sayısı için poz verdi[THEQOO] Black Pink 'Elle' Amerika dergisinin Ekim sayısı için poz verdi[THEQOO] Black Pink 'Elle' Amerika dergisinin Ekim sayısı için poz verdi

1. Lisa çok fotojenik

2. Lisa bir model gibi

3. Ah Lisa aşırı güzel

4. Jisoo çok güzel ㅜㅜ

5. Lisa melez gibi görünüyor ㅋㅋㅋ Yani bakınca hangi ülke vatandaşı anlayamazsınız, çok güzel ya

6. Lisa vay be..

7. En güzel Jisoo çıkmış

8. Rose’ye yakışmayan saç rengi var mı? Dördü de çok güzel çıkmış

9. Lisa gerçekten model, süper ya, pozları çok fotojenik

10. Jennie’nin yüz ifadesi dergi kapağı olmaya uygun değil bence ama genel olarak hepsi çok güzel

 

Kaynak: Pannchoa

Abone Ol
Bildir
guest
103 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Notyourbusiness

BPin çekimlerinin hepsini çok beğendim bu zamana kadar, bunlarda çok güzel. Ya çoğu insan bu grup için belli bir üye ön plana çıkarılıyor diğer üyeler saçma giydiriliyor falan diyor ama ben hep tüm üyelerin tam kendi vibeına göre konsept aldığını, kişisel tarzlarının buna göre şekillendiğini ve çok iyi taşıdıklarını/yansıttıklarını düşünüyorum, bırakın dergi çekimlerini, daily ya da airport tarzları bile öyle. Jisoo her zaman feminen ve zarif, Rose çiçeksi ve prenses, Lisa maskülen ve egzotik, Jennie savage ve klas… mesela Lisa ne kadar absürt şey varsa hepsini çekici kılar öyle bir askı, öyle bir aura, hiç biri bir diğeri olamaz, artık… Read more »

SGJK

Aynen işte bu ya ,ben yıllardır bunu anlatmaya çalışıyorum …🙆

Rei

Jennie resmen 50lerden fırlamıs gibi o kadar güzel ki marilyn monroe havası var pozda stylingde en dergi kapağı olabilecek poz onunki aslında hepsi müthiş ama ben Rosé bittim o kada güzel ki

IMG_20200917_151357.jpg
Rei

Jennie bursatam bir tatlı şımarık zengin prenses havasınsa bayıldım ya çekimlere

IMG_20200917_151401.jpg
Soya

Ben boydan olanları pek sevmedim ya kafası vücuduna göre fazla büyük duruyor gibi

jeyan

nerden baksan guzel bir popiş

Milyondollars

Rosenin popişi ❤️Ben

G*t deligi

Bence jennie ve jisoo’da aktrist yüzü var. Lisanın fiziği ve yüz ifadeleri tam model gibi rose tam dergi kapaklarına uygun yani blackpink gelecektir

JenBellaShakespare

Kanka bir şey sorucam, neden öyle bir ismin var? Atdasgfsa neden yani merak ettim

Depresyonda

Zaafı var belki çaktırma akskakjsjajajak

liu xiao yi

MK WĞ0QĞWLWKWĞÜSLWĞWLWĞKEPE

G*t deligi

Sanada zaafım var vericen mi ama çaktırmadan 🤫

VipSone

Lisa gerçek anlamda bir mücevher. Müzik, dans, modellik, kişilik… Tanımadan birini sevmek başka bisey ama lisayi aşırı samimi ve içten buluyorum. Herseyin en güzelini hakediyosun Lili 💕 Genele gelecek olursak kızların hepsi ayrı ayrı çok güzel. Hepsinin temsil ettigi apayrı şeyler var ve buna bayılıyorumm

Lalalisa

lisa gibi bütün bu güzel özelliklere sahip olup hak ettiği ilgiyi göremeyen idoller var ama neyse ki lisa’mız hak ettiği ilgiyi görüyor
lisa’nın dergisi diğer 3 üyenin toplamından fazla kopya sattı hatta grubun dergisinden bile fazla sattı.
sıkı çalışan yetenekli insanların başarılı olmasını çok seviyorum

EiKkv32XYAMf1J4.jpg
Last edited 2 ay önce by Lalalisa
JKW

Lütfen üyeleri kendi aralarinda karşılaştıma veya yarıştırma..hepsi sıkı çalışan yetenekli insanlar bu arada..

Lalalisa

nereye lisa’yı öven yorum yapsam mutlaka senin gibi “sadece lisa değil diğer üyeler de öyle ” diyen birileri oluyor ama diğer üyeleri övdüğümde hiç kimse böyle bir şey söylemiyor. asıl sizin yaptığınız ayrım, bırakın insanlar istediği kişiyi istediği şekilde övsün.

Last edited 2 ay önce by Lalalisa
JKW

Öv ama karşılaştırarak değil 💗

Lisafan

Çok haklisin canım

Leyla

Uyelerin hepsi degerli ve basarili.Jisoonun kapakta oldugu eylul ve ekim sayilari ve rosienin de wkorea ekim sayisi var jennienin elle sayisi.Ondan lisadan az gelmisdir buyuk ihtimalle.Yani lisanin bayadir dergu cekimi yoktu ve album de var.Uyeleri karsilastirmayin nolur

Lalalisa

evet lisa’yı övdüm ve yine bir “sadece lisa değil tüm üyeler öyle” yorumu geldi.. bu arada amerika’da satışlar devam ediyor ve lisa farkı iyice açtı lisa’nın bireysel dergisi grup dergisinden bile fazla sattı çünkü amerika’da en popüler üye lisa. lisa’nın başarılarını kabul etmekte çok zorlanıyorsunuz “blinkler”

Lalalisa

blinkler, ben her lisa’nın başarılından bahsettiğimde bana yanlış bir şey yapıyormuşum gibi hissettiriyorsunuz sayenizde daha çok övesim geliyor

Jayb_G7

Yarıştırma yok ki zaten satışlar ortada bunu belirtmenin nesi var anlamadım.

liu xiao yi

Lisa manyak güzel bu arada

Melih

Lisanın yüzü fazla güzel gözleri büyük dudakları dolgun yüzünde fazla makyaj olmasa bile parlıyor

IMG_-juf6ey.jpg
Rsm

Son yoruma katılmıyorum. En çok Jennie’nin olduğu kapağı beğendim ben şahsen

Vapur

Taşıyamadığın bir konsept yok be kadın

EiHhyfXWkAIkQss.jpeg
Vapur

Gercekten lisanin ırkını kestiremiyorum.

EiIJ0n3XcAEWRSD-1.jpg
Vapur

Şu looku neden uzaktan cektin be kameraman. Cok guzel gozukuyordu.

EiHhy0KWsAcx7W4-2.jpg
Suna

Oha bayıldım. Jennie tam çinli prenses havasında. Lisa efsane maskülen, Rose aşırı havalı, Jisoo çok asil. Hepsi o kadar farklı auradaki inanılmaz. Gerçekten eşsizler

JKW

Jennie cidden kırmızıların kadını, çok yakışıyor kırmızı ruj😍

EiIeYctXcAI2-iT.jpeg
FOD

Özellikle söylemek istiyorum ki bazıları buna bile laf etmesin..BlackPink böyle ünlü dergilerde bu çekimleri yaptığı ve diğer ünlü büyük amerikalı sanatçılardan övgü, çalışma isteği aldıkları için büyük grup olduklari iddia edilmiyor , BlackPink zaten büyük bir grup olup hali hazırda güzel rekorlara, başarılara ve kız gruplarına belli noktalarda öncü ve dönüm noktası verdiği için bu gibi büyük işler yapıp , yıllardır tanıdığımız ikonik isimlerden övgü ve çalışma istegi alıyor ..çünkü onca duraklama ve bir şirketin normal bir idol grubunun sahip olmasi gerekenlerden bile mahrum bırakmasına rağmen fan kaybetmeyip her seferinde 2 kat büyüdürler ve etki alanlarını genişlettiler, bu takdir edilir… Read more »

EiIbx57UwAIDFSi.jpeg
Last edited 2 ay önce by FOD
SGJK

Ben de atam ot4 foto bekle

Eh1z7n7VkAATXTL.jpeg
SGJK

😂

Eh1z8dqUMAEBJQg.jpeg
Eth

Rönesans tablosu mübarek sbsgsg

Eh1z8F4U4AAYeSy.jpeg
Last edited 2 ay önce by Eth
Eth

Minik deliler ..

Eh1z82GVgAIs10B.jpeg
Last edited 2 ay önce by Eth
Leila

Lisa hep ama hep baskın gelmiştir aurası ile, grup resimlerinde olsun, çekimlerinde olsun burada da çok güzel, ama ilk defa o aurayı hissedemedim. Rose konusunda ise şaşkınım, hep naif tarzda görünüyordu, burda çok güçlü. çok sevdim kendi adıma. Jennie zaten hep farklı, Jisoo da hep güzel

Mona

Jennie retro hava verdi güzel hepsi güzel sadece rose nin gözleri garip çıkmış

Melih

Lisa satışının rus bir elf gibi ama siyah yapınca normal bir tay kadın diyen netizenler lisayı siyah saçla da çok beğenmişler anlaşılan normal bir tay kadın gibi değil anlaşılan benim fikrimce tay kadınlar korelilerden çok daha güzel dudakları dolgun gözleri büyük oluyor dünya güzelleri de oralarda çıkıyor genelde, bence lisa her renkte çok fazla güzel duruyor genelde avrupalılara benziyor

IMG_-ho97dr.jpg
Melih

Lisa sarışınken* demek istemiştim

FOD

Kabul edip etmemelerine veya kimsenin onayına ihtiyacımız yok..bu gayet rakamlarla her seferinde nesnel olarak kanıtlanıyor ✌

Melih

Lisayı tanımasam bende rus asya karışımı sanardım çok güzel kız fiziği de grupta en iyisi bence gerçek bir model gibi taşımış konsepti jisoo da çok güzel olmuş çok masum rosenin saçını makyajını sevemedim yakışmamış ama elbisesi güzel jenin ruju kaymış sanırım elbiseside fena değil ama biraz kısa göstermiş sanki onu kızların hepsi çok güzel sonuç olarak beraber gördüğüme sevindim full albümleri de yolda sanırım merakla bekliyorum blackpinkin müzik tarzını hep çok sevmişimdir lisanın rapi ve rosenin vokali favorilerim

seulgiveirene

lisa’nın biyolojik babasının beyaz (avrupalı) olduğuna dair dedikodular var

Last edited 2 ay önce by seulgiveirene
buse

lisa’nın çıkış öncesi resimlerine bakabilirsiniz..dümdüz gündeydoğu asyalı işte

buse

ha bu arada salak netizenler güneydoğu asyalılara karşı çok ırkçılar ama taylandlı kadınlar çok güzeller korelilerden de güzeller bence

Blue

Son yoruma şaşırdım açıkçası ben fotoğrafları görür görmez en çok Jennie’nin olduğu kapağı beğenmiştim gözleri falan çok hoşuma gitti.

Mümine

Jennnie çok güzel gerçekten 4 de güzel çıkmış

Adrik

Lisa’nın Taylandlı olduğu bariz belli ya slfjskfk Taylandlı kadınların yüz güzelliği çok başka oluyor. Dramalarına çok sardığımdan mı bilmiyorum, yüzlerini ezberledim herhalde sldkslf Kızların hepsi çok güzeldi. Rose ve Jennie arasında çıkan söylentilerin üzerine iyi geldi. İkisi döktürmüş röportajda. Hele Jisoo… Bir outfiti inanılmaz feciydi ama grup fotoğrafında kaldı. Boydan bir fotoğraf alsak fena olmazdı. 😭😭😭😭 Ve unutmadan Elle said… the future is BLACKPINK. 🖤💗

Last edited 2 ay önce by Adrik
Eth

THE FUTURE IS BLACKPINK 👑bunu çok sevdim..yanılmıyorsam Elle Us’a kapak olan ilk kpop grubu olmaları lazım, hatam varsa kibarca düzeltin lütfen 💖

1500x500 (1).jpeg
la cha ta

itzy vardı sanki,yanlış biliyor da olabilirim

SGJK

Elle us mi ? Bir araştırayım….şimdi baktım elle korea, us kapağından söz ediyordum ama güzel çıkmışlar

Last edited 2 ay önce by SGJK
SGJK

Etkileyici çıkmışlar 💖

images (2).jpeg
la cha ta

ha kusura bakma ilk bp o zaman:)

Ally but Lisa Lisa Lisa

Yanlış bilmiyorsun😘 ELLE US Amerikada en çok satan dergilerden biri ve Blackpink kapağında olan ilk grup🤯 İlk kpop grubu olmasını da geçtim ilk grup

Last edited 2 ay önce by Ally but Lisa Lisa Lisa
Heartthrob

Jennie ve Rosé’nin çekimlerini beğendim, tatlı görünüyor.

Queengi

Jennie ve Rose çok güzel ya😍 Rose’nin pozu, bakışları, kıyafeti vs hepsi hoş. Ancak keşke saçlarını serbest bıraksalar. Böyle benim evdeki saç modelime benziyor 😂 Gerçi Rose bu saç modeliyle de güzel olmuş.

Duru

Ben Jennie’yi çok beğendim eski filmlerdeki aktörler gibi olmuş

Hgs

Harika görünüyorlar , bugün çok güzel bir hediye oldu , kutsandık..bu arada Elle Us a kapak olan ilk kpop kız grubu olduklari kesin ..bir de bts bir dergiye kapak oldu mu bilmiyorum çünkü amerikan versiyonuna kapak olan ilk kpop grubu olduklari da söyleniyor ,ben emin değilim o bu konuda..bilen varsa bilgilendirirse sevinirim..

Heyuu

BTS hiçbir moda dergisine ne çekim yapıyor ne de kapak oluyor 🙁 Time dergisi gibi dergilere, Japon dergilere belki… çok sınırlı. Aynı şekilde markalarla da anlaşma yapmıyorlar. Bu konuda ketumlar kabul etmiyorlar sanırım. Giydikleri guccileri, diorları, chanelları bile reklam kabul etmeksizin kendileri alıyor. Kore’deki seviyeleri düşün mesela ona rağmen yıllardır 1 Kore moda dergisine adım basmışlıkları bile yok. Neden olduğunu bilmiyorum. Zaten marka modelliği %80 daha çok arkan varsaya dayanan bir olay. Misal Çin’den eski Exo üyesi Kris sürekli markalara modellik yapıyor oysa süper popüler veya başarılı olduğundan değil. Arkasında olanın eli uzandığından. Bu dergi-moda işlerinde fotoğrafıcısından çalışanına belirli bir… Read more »

Last edited 2 ay önce by Heyuu
Hgs

Anladim o zaman doğru bir bilgi , bu dergiye kapak olan ilk kpop grubu bp..aslında bts i bighit neden moda dünyasından uzak tutuyor anlamıyorum, halbuki ellerini atsalar eminim bir sürü global elçilik teklifi alırlar… Sanırım üyeleri ayırmak istemiyorlar herhangi bir şeyde ama moda markalari da büyük ihtimal 7 elçi birden kabul etmez , bighit biraz o konuda çocukları geri çekerek sanki yanlış yapıyor ..biraz daha serbest ve üyelerin her birinin tek tek marka itibarına ve gruo sonrası muhtemel solo kariyerlerine yardımcı olabilir, keşke bu kadar ketum olmasa dediğin gibi..neden böyle acaba , halbuki bir çok sektörü isteseler domine edebilirler

Last edited 2 ay önce by Hgs
Mevy

Zaten yeterince solo stanımız mevcut. Böyle dergi çekimleri falan olsa biri der bu üyeye niye bir şey olmuyor. Bu daha çok promo aldı falan filan. BP de bunu oldukça sık görüyoruz. Bighit ot7 yi bazı yaptıkları hariç ve bir şey olmadıkça ayırmıyor. En güzelini yapıyor bence.

Hgs

Tam bizdeki durum, o canavar stanleri kontrol etmeyi başarıp grubun faydasına çevirebildiginde iyi oluyor aslında ama her gün de sacma sapan sızlanmalarını ve en ufak şeyde ot4leri suçlamalarını çekiyorsun..yemin ediyorum bazen fazla bıktırıyorlar fakat şu da var bir üyenin önünde güzel fırsat ve teklif varken de onu tepmek de hoş değil gibi..neyse en iyisini onlar bilir, sadece umarim bu tip kararları veya teklifleri değerlendirirken üyelere de sorup öyle tekliflere bakıyorlardır

Last edited 2 ay önce by Hgs
JenBellaShakespare

Cidden hiç çekimleri yok mu? Her gün yeni bir ey öğreniyoruz be :>

assyaa

evet hiç yok🥺 bighit bu konularda çok ketum bazı markalar sürekli çocuklardan konuşuyor hatta jiminin bi fotoğrafını fan sitesinden satın alıp dergilerine koymuşlardı ksjdnskdkd

Heyuu

en güzel Rose ve Lisa olmuş bence. Jisoo her zaman aynı. Jennie pek olmamış üstüne oturmamış.

MeU , Once , ReVeluv and Blink

Rosé nin saç rengi ne kadar güzel.

seulgiveirene

Lisa profesyonel modelleri aratmıyor. Aurası, verdiği pozla çok iyi.
Stilist taşıması en zor kıyafetleri ona veriyor çünkü grupta manken ölçülerine en yakın üye lisa ve her türlü kıyafeti taşıyabiliyor. Netizenlerin onu övmesini anlıyorum

Lalalisa

Bu arada lisa’nın inanılmaz başarısına değinmeden edemiycem;
lisa’nın kapağında olduğu dergiler 403 kopya satmış,
jennie+jisoo+rose toplam 372 kopya satmış.
yani lisa’nın dergisi 3 üyenin toplamından fazla hatta grubun dergisinden bile fazla satmış.

Last edited 2 ay önce by Lalalisa
Jayb_G7

Param olsaydı ben de Lisa’nınkini alırdım ama param yok 😭😭😭

Lululali - exo ot12

Güzeller ama ben asyalılarda jennie tarzı çekimleri eğreti buluyorum.

SGJK

” THE FUTURE IS BLACKPINK ” ..elle us tarafindan verilen güzel tanımlama..bu mottoyu çok sevdim ,hep kullanılır artık büyük ihtimal
THE BIGGEST GIRL GROUP IN THE WORLD 👑 cok gururlu bir anneyim şuan, sadece 4.yillarindalar ve çok güzel ilerlediler

2jin

Hepsi super olmus ben cok begendim muhtesem

BPBTS

Hepiniz jennie nefret kusuyor bence çok da güzel olmuş kız de yaşam enerjisi mı bıraktınız sömürdünüz😑

Last edited 2 ay önce by BPBTS
Jayb_G7

Lisa çuval da giyse öyle bir duruyor ki yine beğeniyorum poz verme olsun bakış olsun çok profesyonel hiç sırıtmıyor ayrıca makyaj yapılmasa veya renk olarak sönük makyajlar yapılsa bile gözü dudağı falan büyük olduğu için sırıtmıyor yine çok güzel oluyor *-* çok seviyorum bu kadını sardım iyice 💗💗

buse

jennie’nin aurası bambaşka…ünlü olmak için doğmuş

Jayb_G7

Çalıştıkları markaları gerçekten kızlar iyi taşımış ben sadece Jisoo ve Lisa’nın kıyafetlerini beğenmedim sönük kalmıştı hele Lisa Celine’de neler neler var kızı yine rahibe yapmışlar 😭 Jisoo için ise dior elçisi diye biliyorum yaptığı cekimlerdeki gibi bir makyaj verselerdi keske çünkü çok sadeydi. Chanel da bana çok eski ve yaşlı havası veriyor ama Jennie çok güzel taşımıştı 😍 Rose’yi ise makyajı aşırı az olmasına rağmen çok beğendim ayrı bir havası vardı 👌 Grup çekimi zaten en iyisiydi ♥💗

JenBellaShakespare

MÜTHİŞTİ, BAYILDIM, MUAH OLMUŞ

Lana

“The new woman” 2017
“Biggest girl group in the world” 2020
Yeni kadınlardan dünyadaki en büyük kız grubuna. Ve sadece üç yılda. Hala büyümeye devam ediyorlar. Ben en çok Rose’nin fotoğraflarını beğendim çok farklı bir havası var hep ondan aldığım havayı kimseden alamıyorum. 💔

mavi

Vayyy baya güzel promosyon dönemi geçiriyorlar reklamlar, iş birlikleri, çekimler bir sürü şey. Hepsi bir birinden güzel, insan bakınca VAY BE dedirtecek türden olmuş. Albümü dört gözle bekliyorum

la cha ta

Jisoo mükemmel

Milyondollars

Çok güzeller…

Zzz

Rose ve jisoo nunki çok iyi

Last edited 2 ay önce by Zzz
erh

prenseslik sendromuna bayılıyor çok durmaz grupta😂😂 bence zaten o da sahnede olmayı sevmiyor tembellik falan yalan dolan

Zzz

Linç gelir çekemem şimdi diye yorumumu değiştirdim 😅

erh

😂😂😂😂

SGJK

Tebrikler👏 birlikte balon gibi şişip , kasım kasım kasılacağın arkadaşını bulmuş gibisin, çok hoş ..

SGJK

Saçma sapan konuşmazsanız cevap gelmez 💗

Zzz

Ama anladım ben seni👍😂

Zzz

Aha işte geldiler üf hdjfjfjf

Adrik

Geldiler ne ya? Hayranı olduğumuz grubun haberindeyiz. Doğal olarak cevap veririz. 🤡

Adrik

Daha 1-2 ay önce Jennie, “ya dördümüz ya hiç” dedi. Grubu bırakacak bir hali olsaydı, solo devam edin diyen hayranlara cevap verme ihtiyacı duymazdı lol.

SGJK

BP hakkında her yerde zaçma sapan konuşmayı ne zaman bırakırsın tahminen ? Hep birkaç kişi yapan bunu yapan ve şaşmaz isimlerdensin… utanç verici kes artık lütfen

erh

müzikten başka her şeyle alakaları var😂😂😂😂

Adrik

Ne alaka? 15 gün sonra albümleri çıkıyor zaten.

Ayla

Belki haberin yoktur , 2 geri dönüş aldık ve 3. de yolda . Gerçi haftada bir geri dönüş yapsalar bile senin bunu yazmana engel değil çünkü öğrendiğiniz iki kelimeden vazgeçmek oldukça zordur .

liu xiao yi

nE az araştırda gel knk ÜW0ŞSŞSÖSŞ

assyaa

evet doğru

Last edited 2 ay önce by assyaa
Suna

Her konu da aşırı iyiler ama Kore başarılarından çok güzelliklerini konuşuyor. Onlar kafayı güzellikle bozduğu için de sadece böyle haberlerini yapıyorlar. Yoksa buraya müzik başarılarını haber yapsalar sayfa sayfa olur.

Hgs

Her BP postunda çullanmak zorunda mısın ? Bir uzak git ya, bu yıl 2 cb yaptik 3. yolda hala salakça konuşuyorsunuz,her şeyleri size batıyor resmen ..bu kadar çaresiz olman komik

erh

son cblerinde nasıl kaldılar ortalıkta ama😂😂 revolution blackpink kapak oldu

Hgs

Kalmadılar ? Hangi dünyada yaşıyorsun, 2 haftada güzel satış yapıp yeni dönüm noktasi rekorlar ve güzel başarılar elde ettiler, takip etmeden bilemezsin ve o collab özel formatti, cb olduğu hiç söylenmedi, cb sahnesi felan hiç verilmedi + kendi işine bak , biri arkadaşa exodan obsessionu çalsin, benden istek parçası..ve Blackpink her zaman bir devrimdir..boş yere kasılıyorsun dbdh karmanin her zaman bp olduğunu unutuyorsun, komik.

Last edited 2 ay önce by Hgs
Hgs

Sen cidden takintilisin abi , normal değil, biri gitmişti bir başkası türemiş..her zaman başımızda takık manyaklar dhsgs mükemmel

Truth

Aynen kapak oldu bak Elle USA’ye. Sen de bunu git ağlayarak günlüğüne yaz.

Truth

Yani geçtiğimiz aylarda HYLT çıkmasa, daha geçenlerde diyebilecek kadar yakın zamanda Ice Cream çıkmasa onu da geçtim 2 Ekimde full albüm çıkmayacak olsa neyse diyeceğim de bir şey yazarken BARİ KENDİNİZİ rezil etmeyin. Biraz kendinize saygınız varsa tabii diyeceğim de öz saygıdan dahi yoksun olduğun taa buradan belli oluyor.