BLACKPINK – ‘THE ALBUM’ Concept Teaser Video Lisa / Rosé

1. Daebak ㅠㅠㅠ

2. Vay be şarkıyı şimdiden sevdim

3. Şarkıyı hemen dinlemek istiyorum

4. Sanırım 2 saniyesini falan duyduk ama şarkı şimdiden güzel geldi kulağıma

5. Lisa’nın daha doğal bir saç tarzı olsun istiyordum, yazık oldu, neyse şarkıyı merakla bekliyordum ㅜㅜ

6. Bence ‘Playing with Fire’ gibi bir şey gelecek, sabırsızlanıyorum

7. Lisa vücudunu çok iyi kullanıyor, hareketlerine bayılıyorum

8. Şarkıyı 3 saniye duydum ve bayıldım ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

9. Süper bir havası var

10. Video çok kaliteli ya, çok güzeller ㅠㅠ

BLACKPINK – ‘THE ALBUM’ Concept Teaser Video Jisoo / Jennie

1. Jisoo’nun yüzü manyak ya ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. İnanılmaz, görsel partisi ㅠㅠㅠ

[THEQOO] Black Pink'in 'The Album' için konsept teaser videoları yayınlandı

3. Vay be… şarkıyı 3 saniye duydum ama bayıldım ㅠㅠㅠㅠㅠ dinlemek istiyorum

4. Jisoo çok güzel.. konsept Jennie’ye mükemmel uyuyor.. şarkı büyük hit olacak

5. Jennie’ye kahkül çok yakışmış

6. Bu albümü merakla bekliyorum

7. İkisi de çok güzel ㅠㅠㅜㅜㅜㅜ

8. Albümü en kısa sürede dinlemek istiyorum ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

9. Jisoo manyak güzel;;; nasıl bu kadar güzel?

10. Şarkı için sabırsızlanıyorum ㅠㅠㅠㅠㅠ

Kaynak: Knetizen

Abone Ol
Bildir
guest
108 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Liya

Nedense blinklerin jisooyu koruma içgüdüsü olduğunu düşünüyorum. Onun herşeyini beğenince içsel rahatlama geliyormuş gibi hissediyorlar. Bence jisoo artık kendinde bir şeyleri değiştirmeli. Hep aynı bakış, aynı mimik. Artistik bir şeyler öğrenmesi gerekli. Artık dünya çapında grubun üyesi.Tamam makyajı koyu, iyi görünüyor. Ama ben şahsen jisooya bakınca yoruluyorum artık, aynı donuk ifade. Sana bir şeyler söylemiyor. Hep aynı. Ne güçlü , ne masum bir şeyler var ifadesinde fazla donuk. Güzellik bir yere kadar. Diğer 3 kızın baskınlığı çok belli oluyor.

Annie

Karşı çıkmak için değil sadece soruyorum bu teaser da bu yüz ifadesinden başka hangi yüz ifadesi kullansa daha güzel olur bu konsepte sırıtmazdı

Liya

Mesela diğer kızların yüzlerine baktığında artık olumsuz şeyler yaşadıktan sonra sanki güçlenmiş kişiler var jisooya baktığında öyle bir ifade yok.

Last edited 1 ay önce by Liya
Liya

Tabi şarkı, mv çıktıktan sonra doğru mu hissetmişim anlarım, ama yine de bir şeyleri bir kaç saniyede anlatabilmişler. Ben jisooyu kötülemek amaçlı demiyorum ki, ama diğer kızlar daha çok geliştirmiş ifadelerini, jisoo da gerikalmamak için bence değişmeli

Annie

Teşekkürler ederim düzgünce anlattığın için 💕

Liya

Yaa rica ederiim❤❤❤

AhgaseAileean

Ben de tam tersi jenniye bakınca bu ne şimdi diyorum bu nasıl bir ifade özellikle o yukarıdaki gifte bana aşırı saçma ve itici geliyo yanlış anlama bunu Jennie için söylemiyorum sadece o bakışı atan herkes için öyle düşünüyorum mesela Şeyda Erdoğanın instasına bi giriyorum güzel fotolar gülüşler falan bi bakıyorum sonra bayık sanki kendisinden geçmiş bi bakış abi ne anlıyosunuz şu pozdan anlamıyorum gerçekten jennienin bayık bakışlarını övüp jisooya donuk diyenleri asla anlamayacağım 🤷 tamam şimdi yollayabilirsiniz eksilerinizi ajshahajahs

AhgaseAileean

Ah bir de yarım açık ağız onu unutmuşum

Millie

Kesinlikle haklısın diğer kızlar o kadar baskın ki jisoo hep biraz arkada kalıyor. Başka bir kız grubunda olsa en öne çıkabilecek bi kız ama bpde sadece güzek olmak yetmiyor farklı olması lazım biraz

evet bacım

sebebi sürekli aynı minimalist saç ve makyajın yapılması.

buse

katılıyorum jisoo bence gruptaki en güzel üye ama diğer 3 üye kadar sahne karizmasına sahip değil.daha çok oyuncu havası veriyor.

Leila

Blink değilim ama kızlara bayılıyorum. Jennie bence bu cbte en efsanesi. Rose tanıdığımız Roseden farklı, daha sexy, Lisa her zamankı tarzından farklı, daha bebeksi geldi gözüme. Jisoo güzel zaten. Herkes jisooya daha çok bayılmış sanırım, bence de güzel ama her zamanki gibiydi, keşke farklılık olsaydı, maskulen tarzda falan. Ama hepsine bayıldım genel olarak

Last edited 1 ay önce by Leila
FOD

Ben şahsen jisooya ne olursa olsun hep bayılıyorum dnsb hepsi güzel tabi

Liya

Jisoo bence de farklı olmalıydı

Last edited 1 ay önce by Liya
Leila

Kız güzel tabi. nasıl rose nin saçını koyu, kısa, kıvırcık, yada kahküllü, yada çok volümlü istiyorsam, jisoo nu da maskulen görmek istiyorum 😃

JKW

Bu maskülen pek sayılmaz belki ama böyle bir jisoo bir ara gerçekten vurdu geçti,dövmeleriyle felan benim en sevdiğim hallerinden…🔥🔥

EcnO4uiUEAEsaUu.jpeg
JKW

🔥

EfOpF1TUMAMz5_-.jpeg
JKW

Dövmelerde özellikle kızlara edilen hakaretler ve önyargılı takılan etiketler yazıyor,bir çeşit mesaj…hylt areasından fotoğraflar

Ecnt2RiUwAAqQTu.jpeg
Leila

Bu tarz yakışmış . Dikkat etmemişim

Lalalisa

lisa her zamanki tarzından nasıl farklı? bildiğimiz lisa tarzı gangster gibi sokak stili, havalı kıyafetler birazcık da maskülen. umarım doğru tanımlayabilmişimdir. özellikle o çivili ceketi görür örmez aklıma lisa geliyor.

Last edited 1 ay önce by Lalalisa
Liya

Hayıır yüzündeki yumuş ifadeyi nasıl göremedin

Leila

Yok ya sonda bebek gibiydi

KINGEXO

Bu aralar rosé’ye acayip düşüyorum inanılmaz bi hatun ya

Last edited 1 ay önce by KINGEXO
TheBlackandWhiteandGrey

YSL le çalışması onun için çok iyi oldu. Tam onun markası diyebiliriz YSL için. Giydiği kıyafetler o kadar kadınsı ve Rose’nın verdiği hissiyat o kadar vahşi ki. Minnoş kız imajından kurtulmasını izlemek beni mutlu ediyor

KINGEXO

Kesinlikle katılıyorum ama benim en çok düştüğüm an elinde gitarı ile konserde söylediği solo şarkılar. Minnoş ya da vahşi her türlü kendine çekiyor jsjdhwhsuwjak

TheBlackandWhiteandGrey

Kanka artık o gitar da seksi 🤣🤣🤣

IMG_20200927_211735.jpg
KINGEXO

Najdiwndjaiska çok iyiii

Aslıhan

Ben herkesin aksine jisoo yu çok sıradan buldum.Bu kız çirkin degil aslında ama bazen çoook güzel geliyor gözüme bazen çok sıradan.Anlamlandıramıyorum.
Ben Lisa ve Jennieyi çok begendim.Roseyi severim ama artık şu saçlar degişsin be gülüm.
Lisaysa benim dikkatimi pek çekmeyen bir kızdır ama burada çok begendim.Jennie zaten her hali süper.Nasıl olurda bir insana her saç şekli yakışır ki?Kız bu kadar da olmaz ama aaaa kıskanacagım bak sonunda asdfghjkl

Hgs

Jisoo bence mükemmeldi ya ben çok yakıştıyorum ona bu dark havayı

IMG-20200927-WA0004.jpg
Aslıhan

bana çok sıradan geldi.Jisoo bana pek hitap etmiyor sanırım onu anladım

Hgs

Jisoo klasik güzel ama orijinal ve doğal hatlari var yüzünün , jennienin ise mesela kopyalanamayan bir havasi ve karizmatik bir güzelligi var…zevkler değişik olabilir💐

evet bacım

çünkü kızın saçını hep aynı yapıyolar :/

JenBellaShakespare

Bu ne lan, nasıl bir foto bu? Yüzü una bulanmış vücudu3 ton daha kapalı 👁️👄👁️

Hgs

Kanka editlenmiş ss, fotoğraf değil..videoda ışık oyunlari vardi o yüzden öyle çıkmış

JenBellaShakespare

Tamam işte editlenmiş, vücudu yüzünden 3 ton açık 👁️👄👁️

FOD

Jennienin keskin bakışları 💖 ben..parçala beni şaziment dedirttiriyor

Ei770FSXkAEyjdR.jpeg
Aslıhan

Jennie keskin bakmasada öyle dedirtiyor asdfghj her hali efso her hali çiçek.Kız dümdüz dursa bile benim gözlerim ona kayıyor.Çok garip ya

Selin

O küpe nasıl öyle duruyo ya bakarken kulağım koptu benim

SGJK

Jennie Main Rapper Kim artık dönmek zorundasın , kürkü de giymiş dönüşü yok abi..o rap gelecek🤨

Ei771A9WkAAFNfy.jpeg
Eth

Rosé gerçekten ismi veya sanıldığı gibi soft değil..sahnede çok asi, hırçın ve danslarıyla keskin ve sert ama normal hayatta da minnoş, duygusal, çabuk ağlayan, yemek yemekten çok keyif alan ve evcil hayvan olarak da balık besleyen biri .bayılıyorum ya bu ikili etkisine 💖💖

Ei8COOTWkAAQh6K.jpeg
Eth

Chaeyoungie😭💐

Ei8CNnvX0AAe0oy.jpeg
yeahhhright

jisoo’ya makyajı çok yakışmış neden önceden böyle denememişler ki

TheBlackandWhiteandGrey

En iyi o olmuş resmen

FOD

Kesinlikle çok yakışıyor bu tarz ağır makyaj

IMG-20200927-WA0008.jpg
Last edited 1 ay önce by FOD
Muziksever & Blackpink sever

Albümü sabırsızlıkla bekliyorum 👑👑👑👑

Sena

Bu sefer manyak jen rapper geliyor kendinizi hazırlayın evibadiiii

Hgs

Müthiş görünüyorlardı ya , teaser bence şimdikilerden farklı olarak bir hikaye anlatıyordu, dış çekim var ve teaserdaki o renk değişimleri bence duygu değişimlerini ve belki kalp kırıklığını yansıtıyordur bu arada arkadaki beati çok sevdim😭💖

MeU , Once , ReVeluv and Blink

Harika birşeyler gelecek aynı kızlarımız gibi😍

FOD

Jisoo cidden bak al , parçala beni sesim çıkmaz..bu arada arkadaki elektro gitarlı beate bayıldım , değişik geldi bunda bazi amerikali yapımcılar var umarim güzel bir erki katmışlardır 🙏😭

IMG-20200927-WA0008.jpg
FOD

Kesinlikle dark hava çok yakışıyor kızıma

IMG-20200927-WA0006.jpg
FOD

Hepsi tabiki çok güzel ama ben her zaman jisoonun fotograflarıni biraz daha fazla kaydediyorum..hepsini çok seviyorum tabiki ama sanirim jisooya biraz daha softum😭💖

IMG-20200927-WA0001.jpg
FOD

Dur artık Jisoo Turtle Rabbit Kim..insan sslerde de bu kadar güzel çıkmaz ama

IMG-20200927-WA0002.jpg
Sena

Müzik çok güzelll….. bp kin orjinal şarkısı budur işte 😉

kagehina

Teaser siralamasi bence jen> rosé>lisa>jisoo açıkçası jisoo’nun teaserini pek begenmedim??? tamamen guzelliginin teaseri kurtardigini dusunuyorum. Rosé’min teaseri cok guzeldi fotograflardan sonra arka plana atilacak gibi hissetmistim ama video gercekten guzeldi. Tum kizlar hak ettigi muameleyi gorsun hepimiz mutlu olalim artik

Last edited 1 ay önce by kagehina
jeyan

ben gerçekten çok büyük hissediyorum

ZeyZey ExoKing

Önceden Blackpinki sevmiyordum daha doğrusu kızlara ısınamamıştım ama müziklerini dinledikçe, programlarını izleyince sevmeye başladım. Blink olmam büyük ihtimalle ama kızları desteklerim her zaman. Bu comebacki de dört gözle bekliyorum.

Burak

En çok lisayı beğendim uzun zamandır dansçı olması yüzünden jest ve mimiklerini çok iyi kullanıyor diğer 3 kızın aksine, oyunculuk potansiyeli var bence hareketleri cok dogal jisoo da güzel oynamış bp tarzından uzaklaşmışlar biraz rose ve lisa bu şarkının parlayan yıldızları olacak bence, jisoo çok güzel olmuş ama sıradan geldi jennienin kıyafetlerini saçlarını beğenemedim debut zamanlarında en güzel bulduğum üye jendi kedi gibiydi ama bu sıralar saçları ya da yüzünde ki birşey yuzunden siradan geliyor biraz galiba, lisa ‘yı daha güzel buluyorum dudakları ve gözleri çekici geliyor, rose de guzellik bakımından lisayı takip ediyor bence onunda yüz şekli çok hoş

Last edited 1 ay önce by Burak
Selin

Jennieye kontürü az yapıyorlar bence yüzü daha küçük duruyodu debut zamanları

Burak

Bilmiyorum ama yüzü çok şişik duruyor debut zamanları masum bir güzelliği vardı şımdı yaşlı duruyor biraz

Wannabe

Bu yorumu ilk attiginda daha fazla artisi vardi ama bayagi eksilenmis tamam fikrine uymazsa eksilersin ama lisayla ilgili cogu olumlu yorum eksilenmekten asagida kalmis insanlarin lisaya karsi art niyeti var ve ozellikle son iki cbte aldigi nefret goz doldurucu turden kesinlikle :l

Burak

Bende fark ettim lisayı övenlerin yorumları eksileniyor nedir dertleri bu kızla en çok nefret alan idol gördüğüm kadarıyla bence üzülüyor o da

Last edited 1 ay önce by Burak
Artemisiaa

Teaserlarına biraz müzikten part ekleseler daha güzel olur diye düşünüyorum. Jisoo hoş duruyordu burada.

Last edited 1 ay önce by Artemisiaa
SGJK

Yg hep sır gibi saklar pek spoiler vermez, ben o 3 saniyelik beati çok sevdim ama..

Artemisiaa

Bugünkü teaser da daha çok koymuşlar şarkıyı. Güzele benziyor, bakalım nasıl bir şey gelecek.

Last edited 1 ay önce by Artemisiaa
Loura

Şarkı slow bir şarkı gibi görünüyor. Stay şarkısının hissini verdi bana

Lali

Lisa normalde daha soft geldi bana, umarim bu albumde vokalini duyariz sahsen en cok lisanin vokaline dusuyorum ama henuz full vokal aldigi bi stagei var o da roseyle:/

Pomegranate

Yine Lisa hakkinda bir yorum eksilenmis fbxczvshdfh Lisa antileri tam gaz ilerliyor.

TheBlackandWhiteandGrey

Forever Young ve Dont What to Do’da da sırf vokal

Wannabe

Stage dedi sahne yani

Last edited 1 ay önce by Wannabe
TheBlackandWhiteandGrey

Bunlar da sahnede sergilendi zaten

Lali

Kardesim salak misin taklidini mi yapiyosun roseyle olan sahnesinden bahsettigime gore special stagelerden bahsediyorum

TheBlackandWhiteandGrey

Terbiyeni takın sonra kafandakileri yazıya dökmeyi öğren

Lali

Sahne dedigim zaman insanlarin “her zaman ciktiklari konser sahneleri” yerine “ozel sahneler” olarak anlamasini beklemistim bi dahakine mala anlatir gibo yaziya dokerim merak etme

Bear

Jisoo çok güzel ya baktıkça bakasım geliyor

jeongyeon neden bu kdr mükemmel

çok güzel bir şey geliyor gibi hissediyorum

Lilith

Kızlar çok güzel olmuş ama kimsenin şarkıdan konuştuğunu görmedim.Şarkının melodisi o kadar güzelki şahsen ilk dinlediğimde içimde duygu karmaşası yaşadım resmen. Sizede öyle olmadı mı ?

mavi

Çok beğendim güzeller. Muhteşem bir dönüş olacak bu

Selin

Rose’m yine yollarda

Selin

Şarkının adı “lovesick girls” aşık kızlar konseptinde boombayah gibi hype danslar büyük ihtimalle yapmayacaklarına göre ilginç bir şey geliyor hadi bakalım ben en çok koreografiyi merak ediyorum şuan

Selin

Jisoo’ya bi açık kahverengi, platin falan saç yapsalar da rahata ersem hep aynı gibi geliyor ama her seferinde daha güzel

JUstnoblerr

Dördü de güzel olmuş yalnız sondaki melodi bana bir yerden tanıdık geliyor ama nereden bilmiyorum. Bu melodiyi bir şarkıda dinlediğime eminim.

JUstnoblerr

Niye eksi attığınızı anlamadım. Kötü bir şey söylememiştim halbuki.

JenBellaShakespare

Aşırı dercede 2NE1 vibeları alan tek ben miyim?

la cha ta

lisa dan aldım bayağı

JenBellaShakespare

Ben rosé den bayağı almıştım, aynı zamanda lisadan da

Twiceblack

Ben farklı bir konsept bekliyordum ama tamamen hayel kırıklığı oldu stay’e çok benziyor fotoğraflar umarım şarkı çok farklıdır

Selin

Bana da stay havası verdi ama stay ana şarkı olmak için çok sakin, performans olarak öyle bir şey seçmezler bence daha farklı bir şey gelebilir

Twiceblack

Ben zaten fotograflar için demiştim stay’e çok benziyor diye şarkı olarak ise dediğin gibi olabilir bekleyip görcez

blinkı

https://twitter.com/ygent_official/status/791444393559404545?s=19 stau teaserları bu mvsi ile teaserlardan aşırı farklı nesi size staye çok benzetti acaba?

Suna

Gözünüzü seveyim beklenti yaratmayın. Çok kötü bir şarkı geliyor, önceki şarkılarıyla aynı, kızların stilide aynı. Bu dönüştede sizin kabak seslerinizi duymak istemiyorum. Keyfini çıkarmak istiyorum

TheBlackandWhiteandGrey

Ruh hastası mısınız lan siz? Albüm çıkmadan neyin telaşı bu? Neyi neye benzetip de konuşuyorsun? Bunlar teaser teaser altında konuştuğumuz şeye bak ya bu sitenin yarısı ruh hastası.

Hgs

Kanka ters psikoloji var bence , yani kötü diyelim başta çok yükselmeyelim de nazar değmesin tersi olan mükemmelikler çıksın gibi sshwh..öyle anladım ben😗

Last edited 1 ay önce by Hgs
TheBlackandWhiteandGrey

Tahminen ne zaman normal fandomlar gibi cb dönemi geçireceğiz? Yetti artık ya şu fandomun ezik psikolojisi sahi sahi bazı hesapları kurban ettikten sonra teaser geleceğine inanan insanlar var ya

Hgs

Dalga geçiyorlar bence yani umarim öyledir dbsh ve biz normal olamayız, yg grubu olarak öyle bir şansımız yok..yg her şeyi tersinden yaptığından dolayi bizim cbler de endişeli ve stresli geçiyor umarım bu ileride biraz biraz azalır artık, neyse bunu konuşmak bile içimi çürüttü..bugün yine bir şey gelir, heyecanli ona odaklanalım 🤗

Last edited 1 ay önce by Hgs
Selin

Bebekleri çirkin diyerek severler ya suna da kötü diyerek seviyor şuan bsjdjaidbsonzodks

Suna

Ablacım yazımı nerenle okudun? Şarkı gelince antilerin yazacakları yorumları tahminen yazdım bunu. Öyle olduğundan değil.

TheBlackandWhiteandGrey

Allah için şu paragrafları doğru yazın ya sonra nerden anladın sen falan yazmayın. Ben artık sinir hastası gibi oldum böyle bir şey görsen sen ne derdin dostum takdir edersin ki sinirlendim

FOD

Kanka sakin , enerjini haftaya sakla💖💖

TheBlackandWhiteandGrey

Pfffft haklısın daha cuma günü var

Suna

Ahahah doğru şimdi yazdığımı bir daha okudum, bu geri dönüşün keyfini çıkarmak istiyorum deseydim daha anlaşılır olacakmış. Neyse k.b

TheBlackandWhiteandGrey

Önemli değil 👍🏿👍🏿

Selin

Oha ben de gerçek sandım ama gram ironi olduğu anlaşılmıyor bdisvaudbiabxiando

Hgs

Kanka şu işaret (!) , faydalı olabilir..💖

JenBellaShakespare

Kalbime iniyordu lan bir an abafhfas

Annie

Gerçek sandım be

Last edited 1 ay önce by Annie
Selin

Sunanın iç sesi: *Şş ben çok haklıyım çok kötü şarkı geliyo şş zaten hep kötüydü ben çok haklıyım evet evet çok kötü şarkı olcak hatta oldu bile*

JenBellaShakespare

Dalga geçiyor

Selin

Biliyorum başka bir yorumum daha var görmemişsin sanırım farkettim ama silmek istemedim