[THEQOO] BTS ‘Life Goes On’ ile geri döndü

149
6350

bts new album be life goes on official mv

1. Şarkıyı çok sevdim, BTS’in son zamanlarda çıkardığı şarkıları seviyorum.. bu havada dinlemek için mükemmel bir şarkı

2. Şarkı güzel ve J-Hope’un sesi çok tatlı ㅠㅠㅠㅠ

3. Şarkı hüzünlü ama çok güzel, sürekli dinliyorum ㅋㅋㅋ

4. Suga ve J-Hope’un kısımları çok iyi ya ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Şarkı tam benim tarzım ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

5. Şarkı sözleri çok iyi

6. Şarkıya bayıldım

7. Şarkıyı sevdim, hüzünlü ama beni teselli ediyor..

8. Şarkı bu zamanlar için mükemmel

9. Gerçekten Bangtan hayranı olarak bu şarkıyı çok çok sevdim ㅜㅜㅜㅜㅜㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

10. Şarkı güzel, V’nin aurası inanılmaz

11. Şarkı çok iyi ㅠㅠ Klip de çok sıcak ve güzel ㅠㅠㅠ

12. Jimin’in sesi harika ya….

13. Geri dönüş şarkısı bu mu? Performans yapmayacaklar mı? Dans şarkısı olmamasına şaşırdım

14. Aah şarkı çok güzel

15. Güzel. Ballad ama yakışmış onlara… çok çok iyi…

16. Uhmm… bu asıl şarkı yerine albümdeki şarkılardan biri gibi geliyor kulağa

17. Vay be tam benim tarzım. Dynamite’tan daha çok sevdim

18. Albümdeki parçalardan biri gibi geliyor kulağa ama çok iyi. Farklı bir tarz

19. Şarkı başladığı anda ağlamaya başladım gerçekten

20. Şarkı sözleri ağlattı beni. Spring Day havası veriyor

 

Kaynak: Knetizen & Pannchoa

Önceki İçerik[PANN] Bugünkü programına giderken IZ*ONE
Sonraki İçerikCNBLUE Jonghyun’suz bir geri dönüş yaptı
149 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
ParkAlmithara

Albümde bulunan bütün şarkılar çok güzel. Her zerresinde üyelerin emeği var. Sadece yarım saat içinde Hanteo’da 1 Milyon sattı albüm ki deluxe olduğu için fiyatı 2 katı kadar. İnsanlar Bangtanın müziğine güveniyor.

ParkAlmithara

Ki güvenmekte çok haklılar.

xxx

Güvenmekten ziyade para da lazım ama bir albüme 500 TL veriyoruz sonuçta hala standart versiyon umarım vardır diye dua eden çok kişi var.

assyaa

ay ne alaka samet ya milletin parası var ki alıyor seni geren şey ne ki millete mal diyorsun

miyeş

Albüm alanlar bayıla bayıla açıyor o albümleri.Düşününce kur gereği pahalıya geliyor ama alan da kendi iradesiyle alıyor.Eminim pek çoğu da gelir gider hesabını yapıyordur,yani sen merak etme:)).Ayrıca bana saçma geliyor diyebilirsin ama kimseye mal demeye hakkın yok

miyeş

önceden ben de çok anlamlı bulmazdım ama Bangtan düşüncemi değiştirdi.Sevdiğiniz,size iyi gelen kişilerin emeklerinin karşılığını vermek pişmanlık olarak değil güzel anılar olarak kalıyor bence

ParkAlmithara

Standart versiyon çıkacaktır çünkü Billboard 200 listesinde zirvede uzun süre kalmak için batılı taktiğini uyguluyorlar ki gayet mantıklı bir hamle.

xxx

Ben normalde fiziksel albüm alan biri değilim ama standart versiyon çıkar mı çıkmaz mı ikilemine düşen ve inşallah çıkar param yetmiyor diyen çok kişi gördüğüm için onlar için üzüldüm sadece.

ParkAlmithara

Samet Türk lirası değersiz diye bize aşırı pahalı geliyor, insanlar yurt dışında gayet kenara para ayırıp satın aldı

Mel

Çalışıyorum kazanıyorum buna da 500 lira vermeyeceksem neye vereyim? İcazet mi alacağız artık sizden var ki harcıyoruz kimse kimsenin başına silah dayamıyor, idollerim kazansın diye almıyorum hem gerçekten o albüme sahip olmak istediğim için alıyorum. Ha yok ben destek için alıyorum diyene de saygı duyarım kimseyi alakadar etmiyor neticede kimsenin parası

Mel

Öyle dua eden falan yok standart versiyon olacağı zaten açıklanmıştı, ön siparişe de açılmıştı

xxx

Ha ben kafamdan attım yani gördüklerim hayal ürünüydü?? Standart versiyonun linkini alayım o halde senden

Last edited 6 ay önce by xxx
Jdkdkdkkdkdkdk

Kendi kazandığım parayı harcıyorum sonuçta. İster dışarıda gezer yerim, ister albüm alırım. Beni ne mutlu edecekse onu yaparım. Bence saçma diyebilirsin ama kimseye mal diyemezsin. Senin cebinden çıkmıyor para, seni de ilgilendirmiyor.

xxx

Döviz kurunun vurmadığı insanlar da var neden mal olsunlar ki herhangi bir şeyin koleksiyonunu yapanlar mal mı? Parası olan istediğini yapar ama en azından para durumu kısıtlı olanlar için standart versiyon çıkartılmalı.

DNAME

ARMY için çoluk çocuk derler ama bu yorumlardan da anlaşıldığı üzere birçoğumuz kendi paramızı kazanan yetişkinleriz. Elbette fandom çok büyük olduğu için küçük yaşta olan da çok hayran var ama yetişkin olup kendi parasıyla alan kişilere de malsın demen😂😂 Herkes mal bir akıllı sensin evet

Deniz

Abi bir şey dicem neden dise boğdunuz çok haklı bir yorum yaptı ekonomi sebebiyle alamıyoruz

Lover

Ekonominin kötülüğünden dem vurmasına laf eden yok ki.İnsanların kendi özgür iradesiyle,parasıyla ne yaptığı onu ilgilendirmez ve mal demeye hakkı yok.Bence bu yüzden tepki aldı ve tepki almakta da haklı.Herkes birbirinin hayatına bir şey söyler oldu.Biri bir şey giyer niye onu giymiş,bir yere gider niye gitmiş, isteyerek kendi parasıyla bir şey alır mal olur bir salın yani diyesi geliyor insanın.

Şahsen

Bence o kadar haklısın ki… Tabi ki insanların emeğinin karşılığı olabilir ama Türkiye’de çoğu insan cidden kimsenin bahsettiği gibi gelirini giderine göre ayarlayamıyor maalesef bu kesimde zaten toplumun yüzde doksan sekizi falan olunca haklı oluyorsun doğal olarak söylediğim gibi bu gerçekten insanların emeğinin karşılığı olabilir ama yaşadığınız şartlar bu sekildeyse kendi ya da ailenizin emeğini de hesaba katın lütfen idolleriniz özellikle bangtan konusu geçtiği için söylüyorum bir aylık maaşları üçüncü dereceden torununuzun hayatı boyunca rahat yaşamasını sağlar ben kimse albüm almasın demiyorum sadece coğrafya kaderdir diyorum umarım anlatabilmisimdir sameti de boşu boşuna linçlemişsiniz bunu yapan maldır şunu yapan maldır gibi… Read more »

AhgaseAileean

Para konusunda çok haklısın insanlar çok sevip bakıp bakıp mutlu oluyorlarsa ne hoş ben de bakıp bakıp mutlu olurdum ucuz olsalardı ama bu durumda alsam baktıkça verdiğim paralar gelir ahshashshsh

Last edited 6 ay önce by AhgaseAileean
Gamze

Kesinlikle çok haklısın

Lena

üyeleri tanımayan, şarkı sözlerini anlamayan bir dinleyici için normal slow şarkı. ama sözlerini bildiğinde, üyeleri tanıdığında şarkı daha da etkileyici oluyor sanki. bu yüzden şarkının fanları daha çok etkilediğini düşünüyorum.

Lena

Ben de fanları değilim ama beğendim. ben şarkının verdiği o hissi, mv deki detayları, v nin konser stadının yanından geçerkenki bakışları bunların değerini fanları anlar demek istedim bir de benim senin gibi fan olmasa da üyeleri iyi tanıyan birileri , çünki onlarla bağ kura biliyorsun

Lena

Ya tabi kişiden kişiye değişiyor, herkesin beklentisi farklı. beğenmeyen olmasına şaşırmadım. onlar bence grubu performansları için seviyorlar farkında değiller sadece.

Lena

Aynen. ben en son bunu gördüğümde gerçekten şok oldum. bazı insanlar gerçekten manyak seviyyede. adamlar emek verip şarkı çıkarmış, at yarıştırır gibi live izlenme sayacı açmışlar. her saniye dakika artış nasıl diye, bu bence psikolojik rahatsızlık. az izlense kötü mü olacak yani emek verdikleri şey

öff

canli izlenme sayacinin amaci yaptigimiz streamlerin ise yarayip yaramadigini gormek at kosturmakla ne alakasi var cocuklarimizin emeklerini stream yaparak onlara geri odemeye calisiyoruz

Aycik

Bilgilendirme için söylüyorum bunu her grup yapıyor. Çünkü yt izlenme siliyor. Buradan onun gözlemi yapılıyor ne kadar silindi falan diye.

Last edited 6 ay önce by Aycik
Lena

Peki çok izlenmese bunun sizin için anlamı nedir? Bts artık dünya grubu, izlenmelerini takip etmek çocukca değil mi? yeni çıkmış grup, ya da popüler olma yolunda olan grup olsa anlarım, populeritesini gösterir izlenmeler. ama bts için ne anlamı var?

Lena

Belki mantıklı açıklaması vardır, aydınlatırsanız sevinirim. benim bilmediğim şeyler de olabilir. yakın takip etmiyorum k-popu

Aycik

Eğer izlenme derdinde olsaydık bugün 14 milyon kişi vlive izlemez stream kasardık. İzlenmeleri yaptıkları şarkıların karşılığı olarak düşünüyoruz. Bu sayacıda bangtanın emeklerini yok saymamak için takip ediyoruz. Hak verirsiniz ki bin bir emekle yapılmış bir şarkının izlenmesini takip etmek en doğal hakkımız. Kimisi bunun için uğraşıyor. Daha önce 60m izlenmemiz silindi. Aynı şekilde 30m daha silindi. Hakkımızın yenmemesi için takip ediyoruz. Bunda size koyan şey ne? Ki bunu sadece biz değil tüm gruplar yapıyor.

Lena

Koyan şey ne demek ya. yorumlarımı sinirli düşünceyle okuyorsun her halde, niye trip atıyorsun. gayet net bir şekilde düşüncelerimi aktarmışım. ne diye buraya yorum yapıyorsam, hep sinirleniyorum sonunda.

Last edited 6 ay önce by Lena
Aycik

Ben de düzgünce açıklamamı yaptım zaten. Siz bilmediğiniz konu da at yarıştırır gibi diyebiliyorsunuz ama benim tavrım mı sıkıntı çıkarıyor? Çok ilginçsiniz. Ben zaten açıklamamı düzgünce yaptım. Diğer yorumunuzu ise görmemiştim.

bozera🍇

İnsanlar görüş bildirmiş niye birbirinizi sinirlendirip kıracak raddeye geliyorsunuz anlamıyorum. Bence ikiniz de haklısınız. Lena nin dedikleri doğru bence youtube izlenmeleri artık bts için önemli değil itunes, spotify gibi listelere odaklanılmalı daha çok. Daha çok izlenildi diye başarılı, daha az izlenildi diye başarısız olmuyorlar sonuçta. Aksine diğer görüşler de doğru. Bu stream sayacını her fandom yapıyor. İnsanlar sevdikleri, destedikleri insanlara stream yaparak, izleyerek emeklerinin karşılıklarını vermek istiyor olabilir bu da onların bileceği iş. Sonuç olarak burda böyle birbirinizle inatlaşmanız, birbirinizi sinirlendirip, üzmeniz bilmiyorum saçma geliyor bana

Last edited 6 ay önce by bozera🍇
Aycik

Şahsen kendi adıma konuşayım. Dışarıdan agresif gözükmüş olabilirim ama yorumu yazarken gram sinirli değildim. Sadece yanlış bilinen bir şeyi düzelmek istedim. İzlenmeler zaten bizim umrumuzda bile değil. Çok umursasak bugün aşırı şekilde odaklanmış olurduk. Onun yerine çocuklarla beraber bugünün tadını çıkardık. Sadece çocukların emeklerini korumaya çalışıyoruz.

Last edited 6 ay önce by Aycik
birisi

her zaman bu tur yorumlar gordugumuz icin sinirlenmis arkadas. herkesin stream yapma amaci farkli bence bu toplulukta, kimi basariyi seviyor, kimi Aycik’in dedigi gibi emeklerinin karsiligini vermek istiyor, kimi de daha sonradan cocuklarin uzuldugunu gormek istemiyor cunku cikacak haberler belli -bts’in bu seferki comebacki fiyasko oldu, -x grubunu gecemedi vs. ben saydiklarimin hepsi icin yapiyorum acikcasi ama jfdksgfd sonuc olarak dediginiz gibi yeni cikmis ya da populer olmaya baslayan bir grup degil ama, bu emegimizi devam ettirmezsek ayni etki devam etmez halk arasinda. umarim anlatabilmisimdir demek istedigimi.

bozera🍇

Klibin o melankolik ama huzurlu havası, şarkı sözlerinin naifliği tek kelimeyle başlık şarkısına bayıldım. Sözleri çok dokunaklı. BTSin yazdığı şarkıları bu yüzden seviyorum. Sırf nakaratı doldurmak için saçma sözlerle doldurmuyorlar şarkıyı. Diğer idol gruplarından farkı bu. Dynamite ta da o tadı alamamıştım. Ama bizim bildiğimiz Bts olarak geri döndüler. Albümdeki diğer şarkılarda çok anlamlı, güzel şarkılar. Mutlaka bir şans verin

bozera🍇

Vlive yayını açmışlar, çok komikler. Arkadaki pembe rujlu suga ya dikkat, şeytan arkada gizli😂

xxx

14 milyon kişi vardı Mv izleyip rekor kıralımdan ziyade BTS’le zaman geçirelim diyen 14 milyon kişi.

KINGEXO

şarkının anlamı o kadar güzel ki dinlerken içim sıcacık oldu böyle şarkıları her zaman daha çok sevmişimdir dinlerken insanı yormuyor anlamını bilmeseniz bile size bir şeyler hissettiriyor.

bozera🍇

Profil resmin💜

KINGEXO

çok güzel değil mi 🥺🥺🥺

bozera🍇

Ben yeni kullanıcı oldum da nerden nasıl yapıyorsunuz profil resmini, sitede baktım ama göremedim

KINGEXO

https://tr.wordpress.com/ buraya bu site için kullandığın mail adresi ile üye oluyorsun sonra o siteye profil fotoğrafı koyuyorsun bir kaç güne buraya ekleniyor.

Jendeuk

Niye her seyi eksiliyolar şaka gibi

KINGEXO

kafayı benimle bozmuşlar galibaaa

Büş

‘Bir gün dünya durdu hiç uyarı vermeden. Bahar beklemeyi bilmiyordu bir dakika bile gecikmeden geliverdi…Zaman kendiliğinden geçip gidiyor tek bir özür bile dilemeden…Ormandaki bir yankı gibi gün yeniden doğacak sanki hiçbir şey olmamış gibi. Evet hayat devam ediyor. Mavi gökyüzünde bir ok gibi. Başka bir gün daha uçup gidecek. Yastığımda, masamın üzerinde. Evet hayat böyle devam ediyor.’

😭😭😭

xxx

Bu çeviri daha iyi gibi direk koreceden. LIFE GOES ON Bir gün durdu dünya, Hiç fragman vermeden. Bahar beklemeyi bilmediğinden Geliverdi düşünmeden. Ayak izleri silinmiş sokakta, Düşüp kalmış olan ben. Zaman tek başına ilerlemekte Tek bir özür dahi dilemeden. evet. Bugün de yağmur yağacak gibi, İliğime kadar ıslanmışım. Hala dahi durmayı bilmiyor, ‘’O yağmur bulutundan daha hızlı koşacağım .’’ Bunun yeteceğini sanırdım Galibe sadece fani bir insanım. Çok acıtıyormuş, Dünya denen şeyin verdiği grip. Sayesinde basıp duruyorum tozla kaplı geri sar tuşuna Düşsem de çekiyor beni ritme uyamayan dansına Kış gelince, verelim. Daha ılık bir nefes. Sonu görünmüyor, Var mı… Read more »

miyeş

Şarkı gerçekten o kadar anlamlı ve güzel ki..Ağlamayacağım ağlamayacağım dedim ama Jin’in gözlerini kapattığı yerde ağlamaya başladım.Keza albümdeki diğer şarkılar da çook güzel.Hepsinin verdiği hava farklı zaten stay çok güzel dis-ease çok güzel blue&grey çok güzel..Hepsinin bu albümde emeği var gerek yazımda gerekse prodüktörlükte.İyi ki varlar güzellerim benim

miyeş

Skitten bahsetmiyorum bile çok iyi dkdskjfndkfjn Stay için de herkes ağlamalı bir şey bekliyorken tam tersi bir şeyin gelmesi…Bangtan şaşırtmaya devam ediyor

Lover

Dynamite bizi sal artık küçüklerine yol ver bebeğim.O sırada dynamite 24. Müzik şovu birinciliğini alır:D

Last edited 6 ay önce by Lover
Büş

Haftaya da kazanacak diyolar asfsdgd

Lover

Muhtemelen evet çünkü albüme eklendi albümden de puan alacak bundan sonra yani life goes on işine bak kardeşim

Büş

LGO melonda birinciliği kaparsa bence işler değişir şaka gibi ama BTS in tek rakibi BTS 🙂

Lover

Dynamite çok güçlü olsa da kapacak gibi görünüyor 🥰

bozera🍇

Dynamite albüme eklendiği için şimdi albüm desteğini de alıyor. Hiçbir şey onu durduramaz şu anlık. Lgo u baya sollayacak gibi

Last edited 6 ay önce by bozera🍇
kiraz

Gerçekten dynamite için HİT diyebilir miyiz 😎

Büş

Bu Music Bank için ama bence diğer haftalar LGO nun dijital puanı daha yüksek olacak yeni çıktığı için düşük şuan. Dynamite kraliçedir ama artık yeter in aşağı kardeşlerine izin ver biraz sdfasds

KINGEXO

Blue&grey inanılmaz değil mi biraz önce türkçesine baktım ve ağladığıma inanamıyorum şarkı aslında taehyung’a aitmiş ama sonra albüme koymaya kadar vermişler.
Taehyung belli etmese de çok zorlanıyor şarkıyı dinlerken boğazıma bir yumru oturdu sanki kendini iyileştirmeye çalıştığı belli ama henüz kurtulabilmiş değil umarım bir an önce mutluluğu bulur.

bozera🍇

Taehyung bir ara mental olarak çok durgun, mutsuz görünüyordu. İnsanlar olgunlaşıyor o yüzden böyle vs. deseler de bugün basın konferansında dediğine göre baya zor dönemlerden geçmiş. Hâlâ biraz etkisinde gibi ama umarım eski haline dönebilir. Bu muhteşem parça da o zaman çıkmış. Hatta mixtape teymiş ama ingilizceden koreceye çevirip albüme eklemişler. İyi ki de yapmışlar benim için lgo ile kapışır çünkü

Last edited 6 ay önce by bozera🍇
assyaa

blue and grey o kadar güzel ki sürekli sözlerini okuyup okuyup ağlıyorum. yoonginin partında umarım yenilmem ve çıkış yolunu bulurum diyor içime bir şey oturdu kalkmıyor🥺

KINGEXO

Şu an gerçekten rahatladım evet herkes tae için büyüdü o yüzden daha sakin diyor ama üyeler bile bu değişikliğin farkındaydı o yüzden oldukça endişelendim bu şarkıyı o zamanlar yazdıysa şu an umarım daha iyidir ama hâlâ üzerindeki kara bulutlar kendini belli ediyor. Bir an önce şu mixtape yayınlansın içinde ne cevherler vardır allah bilir.

bozera🍇

Bugün basın topkantısında klasik/caz türlerini içeren bir mixtape olucak demiş bilemiyorum konu taehyung olunca her şey beklenir

KINGEXO

klasik/caz mı???? Bu adam beni öldürmek istiyor sanırım bir an önce çıksınnnn

xxx

Namjoon nakarat yok demişti cidden yok ama melodi o kadar güzel ki sözler akıyor sözleri de çok güzel ayrıca. Akılda kalıcı herkese hitap eden hit bir şarkı yapalımdan ziyade dinlendirici alternatif hip hop türünde bir şarkı yapalım demişler sanki albüm tamamen fanlara yönelik zaten her şarkı farklı türde yapılmış. Ben en çok Taehyung’un Yoongi’nin ve Jungkook’un yaptığı şarkıları sevdim.

bozera🍇

Bence saçma sapan anlamsız harfleri diğerleri gibi nakarat diye koymalarındansa, her kelimesi anlamlı ruha dokunan, nakaratsız bir parça kat kat daha güzel

Bunny

Sarki ve klip cok guzeldi sozleri ozelliklee 😭 ayrica album cok iyi stayde aglariz diyordum ama sabahtan beri stay dinleyip kopuyorum shshshaha disases zatenn basyapit olmusss of cok gzuelll strrreeeaaammm

Elif

Sevdim ben şarkıyı. ayrıca üyeler ne kadar olgunlaştığının mesajını da vermiş oldu. umarım onlara bebek muamelesi yapanlar, ya da üyeleri kendilerinin gibi davranıp özel hayatlarına burnunu sokan toxic fanlar mesajı almıştırlar

Aycik

Şarkının sözleri öyle anlamlı ki. Dinlerken alıp götürüyor resmen. Mvsi ise cidden o hislerini anladım. Tae stadyuma baktığı an çok duygulandım. Bu sene planlanan turları iptal edildi ve 1 yıl boyunca yapacakları şovları 2 güne sığdırıp bize sundular. Herkes için aşırı zor bir yıldı. Alb0me gelince. Şarkılar çok iyi. Özellikle dis-ease ve stay sağlı sollu geçirdi valla. Albümde “ah bu beklentimin altında kaldı” diyebileceğim şarkı yok cidden. Hepsi birbirinden güzel. Yoongi olmadığı için biraz buruktuk. Ama vlive sırasında telefonla katıldı ve video çekmişler önceden. Çok mutlu oldum. Ayrıca dynamite allah rızası sal bizi sal. Senin yüzünden listede 1 olamıyoruz… kendimizle… Read more »

Last edited 6 ay önce by Aycik
la cha ta

Mükemmel albüm.Bu yıl her tarzda şarkı aldık.Umarım yorgun değillerdir.Bakalım daha ne rekor kıracağız.

Minimoni

like 🌸 an 🐚 arrow 🕊 in 🤩 the 💗 blue 🦋 sky ☁️ tto ✨ haru ☂️ deo 🌏 naragaji ⛄️ on 🌟 my 💧 pillow 🌺 on ☘️ my 🧚🏻‍♀️ table 🕺🏻 yeah 👯‍♀️ life 🏃🏻‍♀️ goes 🎅🏼 on 🥊 like ⛸ this 🍒 again 🥥

Bts’in şarkılarını kendileri yazmasını gerçekten seviyorum. Dinlediğim şarkıya iki kat daha da anlam kazandırıyor. Bu albümde çok güzel ve anlamlıydı

kiraz

Çok güzel bir albüm. İstediğim tamda buydu. 😭 blue&grey için ayrı bir sayfa açılmalı ❤️

xxx

Taehyung ateist ama meleklere inanıyor, meleklerin ona yardım ettiğini düşünüyor aynı zamanda bir ara depresyona girdi ki fanlar bunu da hissetmişti bütün bunlar sözlerde var. Şimdi onun penceresinden bu şarkıyla bakabilmek çok güzel ama insan o sözlerden sonra bir rahat verin mutlu olsun şu çocuk demek istiyor içinde bulunduğu durumu mavi ve gri diye nitelendirmesi de tam ona göre çünkü sevgiyi de sizi morluyorum diyerek ifade etmişti.

Last edited 6 ay önce by xxx
Heyuu

Taetae ateist değil, hatta dinine bağlı bir hristiyan diye biliyorum 🤔 şarkı sözündeki kısmı da çeviriye göre değişiyor. Renklerle ifade etmesi çok naif değil mi ama 😭💜

xxx

Demek ki bilmiyormuşsun 😊 Üyeler onunla bir ara dalga geçiyordu ateist olup meleklerin ona ne yapacağını önceden fısıldadığına inandığı için. Yoongi ile kiliseye gittiklerinde de ne işim var benim burda demişti bu arada Namjoon da ateist inandığım biri yok ama yine de sizin için dua ediyorum demişti.

Last edited 6 ay önce by xxx
kiraz

Ateist mi değil mi bilmiyorum ama gerçekten bir dönem depresyonda olduğu çok belliydi. Hatta insanlar çok fazla çocuğun hayatına karışmaya başlamıştı. Her zaman neden mutlu değil lütfen gülümse gibi çocuğun üzerine çok gittiler. Endişelenmiş olabilirlerdi ama birinin hayatına karışmak doğru değil gerçekten.
Blue&grey gerçekten V için var olmuş bir parça 🥺

林枫 lín fēng :D?

ben neden spring day ile karşılaştırmaya çalıştığınızı anlamadım. spring day gibi olsaydı bu sefer de bu aynısı denirdi, onun verdiği hissi veriyor sadece. ikisi de sonbahar-kış için ideal şarkılar. her neyse üyeler ve armyler için çok değerli bir albüm bu. çünkü her işte üyelerin emekleri çok büyük. yönetmenimiz jk hatta. özellikle geçirdiğimiz şu zor zamanlara ilaç olacak bir albüm. bangtan kimsenin beklentilerini karşılamak için müzik yapmıyor bunu da hatırlatayım. zaten 7 yıllık bir grup olarak artik kendi tarzlarını oturtmuşlar. sözler bunun en büyük kanıtı. şarkıyı dinlemeseniz, sadece sözlerine bile baksanız bts şarkısı olduğunu anlarsınız. bu yüzden gelen gereksiz olumsuzluklara kulak… Read more »

JuyeonD

Gerçekten spring day havası veriyor ve bayıldım şarkıya

yoongi ve hoseok hepinizden daha güzel

Üyelerin yayındayken Yoongi’yi araması çok tatlıydı. Aralarındaki bağa aşığım :” Haftaya Yoongi’nin rehabilitasyonu başlayacakmış, en kısa sürede iyileşir umarım.

assyaa

şarkı mv ve albüm muhteşem olmuş.sözleri özellikle teselli veriyor ve şu an anksiyete ve depresyonla uğraşan biri olarak gözleri dolu dolu okudum bütün şarkı sözlerini. teşekkürler bts asla yanıltmıyorsun💜

Büş

Yaa ama bu tam benim istediğim gibi olmuşş şarkıdan tut klibin doğallığına verdiği mesaja kadar. Sözleri ile birlikte izleyince insan ayrı etkileniyor yıllar sonra dönüp bu klibi izleyince eminim herkes nostaljik hissedecek. Gelecekte korona bitecek diye düşünürsek (inşallah asdsaf) Şarkı sözlerin de dediği gibi ‘Bir anlığına gözlerini kapat ve elimi tut. O geleceğe doğru firar edelim.’ Ayrıca klipte konser verecekleri stadyumun yanından geçerken Taehyung’un bakışı, seyircisiz sahnede şarkı söylemeleri… Ah ah yine yaptın yapacağını Bangtan

Heyuu

vlive da sadece mırıldandırken bile harikaydı sesleri…. çıplak sesle hiçbir şeysiz söylesinler vallahi şikayet etmem

vantaer

şarkı beni sonsuz bir ağlama isteğiyle dolduruyor cidden.. burada yorunları okurken bile bıraktıkları hisler yine gözlerimi doldurdu yahu xkckckfjkc hava da yağmurlu tam bu havaların bu sıkıntıların yansıması olmuş💜

öff

boyle guzel sozleri olan ve insanin icine dokunan sarkilari gormeyi ozlemisiz gercekten tek kelimeyle mukemmel bir sarki ve album. hic hayal kirikligina ugratmiyorsun be bts

Lover

Çok çok güzel.Ben ilk dinlemede bayıldım kimisi de 2. dinlemesinde sevmiş.Şarkının çok samimi bir tınısı var bilmiyorum nasıl ifade edebileceğimi.Şarkı sözleri çok güzel albümdeki her şarkının.Klip de çok güzeldi.Samimiydi ya daha öte bir kelime bulamıyorum.Dinlemeye devam💜

Bir Army

Öyle güzel ki ne desem az kalır teşekkürler çocuklar 💞

kuby meri

çok güzel. başka hiçbir şey söyleyemem şarkı, sözler, mv… sadece güzel.

Birarmyblinkforeveroncemidzy

Ba-yıl-dım. Tek kelime ile. En sevdiğim albüm the albüm ve be sanırım. Zaten insanlar da beğenmiş ki daha yarım saatte 1 milyondan fazla sattı. Ben duygusal şarkı sevmem ama bu şarkılar istisna oldu. Açıkçası Jin’i de doğru dürüst gördük şükür. Hatta Jin daha fazla öne çıkış diye düşünüyorum. Tek kelime ile muhteşem. Yt hariç herşey müthiş ilerliyor. Gidip izlemeye devam edeyim bari

KINGEXO

skit nsndjwmdkwnxkak

Lover

Lgo,stay,blue&gray

Lover

Dil engel değil sesleri bir şekilde dokunuyor kalbe çok iyi iş çıkarmışlar

BangtanimdaBangtanim

Mükemmeldi mükemmelll

Birarmyblinkforeveroncemidzy

LGO ve stay şu anlık. Ama her an değişebilir

young Forever

Aşkolsun yorobun, kimse skit i konuşmamış. Kırıldım bak VXJXBXNXNXNXN

Ceren

Şarkı çok iyi

Bts

Ya çok güzel asıl j_ hop

Legendsstan

Life goes on,stay,disase favorilerim

stunnn

bütün şarkıların çok güzel olmasına ne demeli…… hepsini çok sevdim

Duru

Bts’in son şarkılarını beğenmiyordum ama bu gerçekten güzel olmuş 👏🏻👏🏻

kiraz

Life goes on, Blue&gray, stay, fly to my room

Sena

title havası vermedi sanki albümde fanlar için special clip diye çekip koyulan videolara benzemiş. the boyz boy ve walking in time örneğini vereyim anlarsınız. ya da skz atz nasıl nasıl mvler çekiyor mesela. title gibi durmuyor bence yanlış title seçimi olmuş nakarat yok en azından nakaratı olsaydı. on daha iyiydi

Sena

Cevaba bak. Gülünçsün. Sadece Stray Kids ve Ateez dinlediğim için BTS bana sıradan ve geçiştirilmiş şarkılara sahip geliyor bunu yazdım ve MV örneklemesi için birkaç şey örnekledim The Boyz’dan. Gruplarımın reklama ihtiyacı yok endişelenme. Ben burada yazmasam da siz merak edip zaten bakarsınız 😄 Ayrıca siz diğer grupları gömmek için sektörü takip ediyorsunuz zaten. Stray Kids ve Ateez fandomlarına toxic toxic doluştunuz. Neyse biz herkesi adamdan saymıyoruz tabanımız sağlam öyle her gelen yer bulamaz. Ve her gruba saygı göstermek zorundasınız unutmayın. Yeni çıkan gruplarda özellikle Stray Kids ve Ateez’i BTS’e benzetmeyi bırakın. Stray Kids ve Ateez çok farklı ve bin… Read more »

Sena

Yanıt verdiğim kızın yorumu gitmiş neden?

Miray

Beğenmedim klasik olmuş

lololololol

2 defa dinledim, şarkı hiç sarmadı beni. Klibi de pek beğenemedim hiç ana şarkı gibi hissettirmedi. Jungkook’un kendi editlediği GJC (?) miydi o tür videolarını çok beğenmiştim, beklentim yüksekti klipten ama olmadı. Sadece Namjoon’un partını beğendim

MisaMisa

yeni çıkan şarkıları ve kliplerinin hepsinin daha profesyonel olmasına rağmen hiç birinin eski havası olmaması – Bu genellemeyi yıkacak bir örnek var mı dünya üzerinde, neden eskiler hep daha iyi olur? Müzik konusunda fikir bitmiştir belki diyebiliriz

KINGEXO

Eskiler her zaman daha iyi olur ama şöyle bir gerçek var 2030 yıllarına gelindiğin de bu zamanların verdiği hissi arayacağız. Eğer müzik konusunda fikir bitmiş olsaydı 90lı yıllardan sonra biterdi.

MisaMisa

aslında bahsettiğim bu grup , çoğu grup /solo insanların kariyerlerinin ilk anlarındaki müzik ruhunu kaybetmeleri. Müzik bu kadar hızlı sona yaklaşmıyor.. Yoksa 2030da da bu şarkıyı beğeneceğimi sanmam

KINGEXO

tabii bu da senin görüşün ama ben 2012 yılında dinlemeye bile tahammül edemediğim şarkıların şu an köpeğiyim nsjdnwjdjsj kişiden kişiye değişen bir konu.

yorummer

Bence hem anlamı güzel hem de şarkının kendisi de güzel müzikler yapılabilir. Spring day öyle bir şarkıydı ama üzgünüm bu şarkı değil

Yorummer

keyif çıkaramadım çünkü beğenemedim. Size iyi dinlemeler ve keyifler diliyorum

Sena

Haklısın Spring Day harikaydı ama bu sefer becerememişler

Sena

Siz beğenemediğinizi Army olduğunuzdan söyleyemiyorsunuz birisi çıkıp dediğinde kıskançlıktan anti ilan ediyorsunuz. Btsten bin kat daha iyi şarkılar çıkaran mis gibi gruplar var. Kabullenin kıskançlar

Blablabla

Şarkı güzel ama fan olmayan birinin dinleyebileceği bir şarkı değil. Liste dostu ama Amerikan listeleri için zor. Spring Day’den daha iyisi gelmedi. Gelmeyecek de sanırım.

Milyondollars

Neden? Şarkı “her şeye rağmen hayat devam ediyor” diyor. Günü kötü geçmiş herkesin dinleyebileceği bir şarkı.

MisaMisa

sözleri bir kenara bırakırsak müziğin güzel olması ve kulağa ve sonra beyine haz vermesi daha önemli değil mi? Korece bilmiyoruz zaten , şarkı yerine şiir dinler misin

Milyondollars

Kişiden kişiye değişir bence. Sırf anlamı güzel olduğu için normalde dinlemeyeceğim şarkıları dinlemeye başladım. Zaten yt da şarkı çıktığı anda çevirisini yapıyorlar o yüzden sorun olmuyor. Anlamı saçma olan ya da anlamlı olmayan şarkıları da dinliyorum ama anlamlı olan şarkılar benim için bir tık önde

Blablabla

kişiden kişiye göre değişir diyip, günü kötü geçmiş herkes dinler demek ne derece tutarlı? farklı görüşlere saygınız yok. komik

Milyondollars

sana diyebileceğim tek şey git kitap oku. Okuduğunu anlamıyorsun

miyeş

O zamana bakarsan Spring Day’dir şimdiye bakarsan da Stay Gold, Heartbeat,00 o’clock ve Life Goes On’dur.Hiçbir şey birbirinin aynısı olmaz zaten bugün çıkanı dinleyip bugüne göre zevk al ya da alamıyorsan aynısını pek ala dinleyebilirsin, değil mi?

Heyuu

ayyyyyyyyyyyyyy heartbeat de yazmışsın ya gidip dinleyeyim ne harika bir şarkıdır o şarkı…… oyun diye nasıl böyle şarkı harcadılar hala göz deviriyorum düşününce. Ayrıca yazıdığın tüm şarkıları uyumu gerçekten = spring day etkisi bende 😅😭💜

Last edited 6 ay önce by Heyuu
miyeş

yaaaa gerçekten de öyle.Eski şarkılar eski şarkılar diyorlar da bu yazdıklarımın hepsi yeni,acaba dinlediler mi?Buraya louder than bombs inner child ve jamais vu’yu da ekleyebilirim.o kadar güzel şarkılar ki ama takmışlar eski şarkı tadı eski şarkı tadı

Begonya

Albümde ki tek begendigim şarkı Dynamite oldu.

miyeş

begonya seni hatırlıyorum sen Bts antisisin kızım albümü dinleyip destek olduğunu hiç düşünmüyorum.Bangtanın başarılarını yazınca dikkat et düşmesinler diyen insandın sen

Begonya

ne zaman dedim hatırlamıyorum ama iyi demişim kızım

miyeş

Bunu diyen kişinin albümü dinlediğine inanalım o zaman dnfmdmcmd bu nasıl bir kıskançlık ve antiliktir sitede engelleme olayı olsa ilk seni engellerdim

miyeş

Arkadaslar mottomuz belli.İfsalamak.Bu kız bts antisi yani asla albümü dinlememistir

miyeş

Ah begonya

Begonya

Ahahaha sizlerde ki beyin tavuktakinden küçük şimdi kanıtlamış oldun. Allah bilsin derslerinde bu kadar iyi değilsindir.

miyeş

bu üslubuna asla şaşırmadım şu konuşmana bakıp utanman gerekiyor aslında.Bu arada sen gerçekten kötü bir insansın Begonya

Begonya

kötü değilim gerçekçiyim. Sana kötü biri gibi göründüysem kendi kişiliğine bakmalısın tavırlara göre tavır alıyorum.

miyeş

kişiliğim?hakaret mi etmişim de geri hakaret ediyorsun?Zamanında yazdığın şeyleri buraya atınca mı suçlu oluyorum? E demeseydin o zaman benim sorunum değil bu.Asıl sen bu denli tanımadığın birine nefret kusarak gösteriyorsun kişiliğini.Ama şu kadarcık şey bile hayatta geri dönüyor inanır mısın bilmem

KINGEXO

bunu hatırlıyorum… Gerçekten eğer kişiliğin bu sitedeki gibi ise çevrendeki insanlara acıyorum begonya.

Woodz

Bu kız potansiyel katil resmen siber zorbalığı da geçmiş

Begonya

dinlememiştir¿Belki sende dinlememişsinidir. Nerden emin olcaz,

Begonya

Allah için engelle senin gibi salakları da ben engellerim kökten çözüm.

miyeş

netizen turkey adminleri geçen birini banlamıştınız, ne olur bunun gibileri de banlasınız? Hakaret ediyor çünkü ama bilmiyor pişman olacak.Senin yaptığın şu an bile siber zorbalık begonya ama nereden bilicen sen

Begonya

Hakareti sen ediyorsun. Adminler miyeş bana siber zorbalık yapıyor..

miyeş

kızım sen var ya ne diyim geçmiş olsun.Allah senin çevrene de sabır versin.Sana attığım sslerde bile bir tane hakaret yoktur ve göremezsin de çünk kimseye hakaret etmem ben.Hiç utanman yok değil mi?

Büş

Bırak şunun gibileri ya yazma tarzından belli daha bebe olduğu laf anlatmaya değmez

miyeş

Klavye ardından tanımadıkları bir insana hakaret eden insanlar çok garibime gidiyor sadece.Hadi diyelim ben umursamıyorum ama bunun gibiler yüzünden başkaları mental açıdan zarar görüyor.Umursamasan dahi bir modun düşmüyor değil.Siber zorbalar ama hiç farkında değiller

Begonya

Dua et karşına esaslı siber zorba çıkmasın bu burnu havadalikla çok karsilasirsin. Hem diğer bts haberlerinde seni görmedim sen kaoscu falanmısın.

KINGEXO

antilerin gelip sanki bts dinliyormuş ama yeni çıkan şarkıyı sevmemiş gibi yapması çok komik değil mi jwnxjwndne her grup için böyle yapan sorunlular var

Begonya

Bunun antilikle ne alakası var btsi beğenmeyen herkes antimi o zaman anan da anti

KINGEXO

Üsluba bak var ya gerçekte insanların karşısında çıkıp söyleyemeyeceğiniz şeyleri burada anonim olmanın verdiği rahatlığa güvenerek söylüyorsunuz ya çok komik oluyor. Sizin gibilere sadece gülüyorum çünkü pek vasıfsız oluyorsunuz 🙂

Begonya

Karşısına çıksam niye söyliyemiyim tabi stream yapmaktan beyni gidik olduğu için anlamaz 🙂

KINGEXO

batıyorsun ve iğrençsin haberin olsun. ‘…’nın yan sanayisi.

Begonya

senin gibi püsküllü d..i değilim en azından

miyeş

ay gerçekten ya ben bu kızla bizzat tartıştım hatta ismiyle hitap ettiğim için aklımda kalmış.Arama kısmına bts yazdığımda max 2 haber sonra gönderiyi buldum ama neler neler yazmış.Hiç utanması da yok dinledim diyor bi de:D

林枫 lín fēng :D?

şarkıyı dinlemeden dislike atanlarla aynı ekoldensin anladığım kadarıyla :d trollük yapacağına kendine daha iyi uğraşlar bul bu mesaiyi harcadığına değiyo mu kardeşim

Begonya

Mesai bitti tatlım 5’i geçti saat 🙂