[THEQOO] Bu yılın en büyük hit şarkısı

Zico ‘Any song’

1. Hit şarkı ama sevdiğim bir şarkı değil…

2. Bu şarkıyı birkaç defa dinledim… Bu yılın en iyi şarkısı değil, ama bu yıl en büyük hit olmuş şarkı.

3. Bir kez dinledim, beğenmedim

4. Şarkıyı beğenmediğim için dinlemedim… ama hit şarkı olduğunu kabul ediyorum

5. Zico’dan nefret ediyorum ama bu yılın en büyük hit şarkısı buydu

6. Her hit şarkı iyi şarkı demek değildir. Büyük bir hit oldu ama.

7. Bence ‘challenge’ yapıldı, o yüzden hit oldu

8. Kore’de yaşıyorsanız bu şarkıyı en az bir kez dinlemişsinizdir

9. Bir sürü şarkı dinliyorum ama 2020’nin ilk yarısındaki en iyi şarkı bu ㅋㅋㅋㅋ

10. Bu şarkı dışında 2020’de popüler bir şarkı çıktı mı? Tabi ki hit

 

Kaynak: Knetizen

58 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
elifnur

zaten seolhyuna davranışlarından dolayı ayar oluyordum altın telefon olayından sonra iyice batırdı kendini şarkısını hiç dinlemedim challenge yapanlara da fikrim değişti net

Ece

+10000000

Billgesue

Hiç dinlemedim. Zico’yu sevmiyordum zaten Seolhyun olayı yüzünden sonra da altın telefon olayı oldu 🤷🏻‍♀️

Kyuzi

Seolhyun olayı nedir?

****

Kızı evine çağırmış. Kısacık elbise ile gelmiş seolhyun . Paparazziye yakalandı üstelik kapısının önünde. Ama zico salağı çıktı sevgili değiliz dedi.

Kyuzi

Anladım teşekkür ederim.

asyya

bu iğrenç herifi kafanıza çıkarmanız peki iğrençsiniz hepiniz şarkısı hit olsa ne olur kendisi beş para etmez

Beyzu

Destek verenler de aynı bu şahıs gibidir, net. Hele sövüp sayıp şarkılarını dinleyenler de ayrı leş.

May ile

Ayyy şu kötü tiktok akımının şarkısı bu.

cns

Karşıma çıkan challangelar dışında bir kere açıp dinlemedim çünkü kısa bir parçası bile pek de ilgimi çekmedi. Kendisinden de hoşlanmıyorum. Ama bomboş bir şekilde hit oldu. Nedense çoğu dinlemedim diyor ama listelerde iyi bir dinleyici kitlesi var.

Is Sana Gay

Eğer challenge yapmasaydi hit olmazdi.

Buse

Çoook haklısın. Özellikle tiktoker’lar.

ImYeon

GD haberine nefret yorumu yazdıklarına bakmamak gerekli o zaman. Bu adam açık açık videoları izlediğini belli etmesine rağmen hala tvye çıkabiliyorsa (ki tivitterda gördüm arkadaşlar resmen gülerek çıkmış tv şovuna, şovdaki diğer idollerden bilesoğudum resmen), parçası top10daysa, Korelilerin Allah seviyesinde gördüğü GD de tek dönüşle yine hit olur. Sevdiğimiz idoller onu da alkışlar… biz de kendi kendimize söyleniriz ancak.
Off hiçbir işe yaramıyormuşum gibi hissediyorum yaa.

sel

hepimiz aynı durumdayız 🙁

ImYeon

Ne kadar rahatça yazmışlar hit şarkı, hepimiz bir kere dinledik diye. Dediğim gibi bu adam açık açık söylemesine rağmen bir şey olmadıysa GD’ye hiçbir şey olmaz ve bu adamı bile bu kadar idol desteklediyse onu kesin sektörün yarısı destekler :((
Ben o kakaotalk gruplarında üyeleri var diye 2.jenerasyondaki en sevdiğim grupların (ki aslında hepimizin sevdiği gruplardı) tüm şarkılarını silmişken herkesin bu kadar rahat olması şaşırtıyor.
Sadece kadın idolleri destekleyeceğim desem, ulan kadın idollerde bunun şarkısına destek oldu :((
Gülüyorum ağlanacak halimize…

Minguk

GD yi niye olaya karistiyorsunuz ki

ImYeon

İki alt haberde GD’ye yoğun bir nefret yorumu var çünkü. İnsan onu okuyunca sanki asla bir daha sektöre dönemeyecek sanıyor insan. Ama bu yorumların bir karşılığı olmadığını anladık bu haberle. Ondan bahsettik yorumda. Yoksa GD’ye özel değil, o konuşma grubunda üyeleri olan hiçbir grubu desteklemiyorum artık.

cansu

Psycho left the chat.

sel

zicoyu sevmiyorum ama bu şarkı daesang alırsa kimsenin diyecek bir şey yok ocağın başında çıktı nisanı bitiriyoruz ama hala listelerde ilk 10da…

cns

Listelerde daha iyi performans sergileyen şarkılar olmazsa maalesef sotyi kucaklayıp götürecek

KINGEXO

Şarkı çıkmadan önce hakaret edip gömüyorlardı şarkı çıkardıktan sonra ‘eN bUYuK hIT ABi’ diye geziyorlar. Bu koreliler iflâh olmaz bir aptal.

Elif

Gerçekten merak edip şarkıyı dinledim, dehşet sıkıldım şarkıdan.sonunu getiremedim bile.ama şarkı kafede çalınmaya, ya da her hangi challenge de kullanılmaya çok müsait şarkı.o yüzden bu kadar hit olmuş olabilir.ama yine de beğenmemelteyim.2020 de şimdilik işte bu dediğim şarkı yok.

add

Çok zeki birisi. Kabul edelim bundan çok daha güzel şarkılar çıktı ama kendi başlattığı ve ünlüleride kattığı challenge ile fazlaca yayıldı şarkı. Özellikle tiktok zirve zamanlarını yaşarken. Kendini temizlemek için bekledi ve hamlesini yaptı. ON, Psycho vb hala listelerde üst sıralara giriyorlar ama bu gidişle bana da soty Zico’nun olacak gibi geliyor.

Not: Red Velvet’in gerçek anlamda 0 promosyonla bunu başarması… Ben hala sene sonuna kadar bir ingilizce versiyon gelmesini ümit ediyorum. Yaz geri dönüşü yapabileceklerine dair de söylentiler dolaşıyor. Wendy iyi olduğu sürece önemi yok 💙 Ki ailesiyle güzelce zaman geçiyor melek

add

Bu arada şarkıyı sadece instagramdankarşıma çıkan challenge videolarında duydum. Hiç tam halini dinlemedim ve bence çoğu kişide şarkının sadece o kısmını biliyor.

Leyla

Red velvet zaten soty kazanamazki.Psychodan bile iyi is cikarmis baska sarkilar var.Paycho zaten 4cu gunde melonda ikinci siraya dustu zaten o zamanlar listelerde kimse yoktu.1 ay oncenin sarkisi bile gecti rvyi.Yani demem oki eger halk cok begenseydi sarki dusmezdi oyle cabuk.Ve on da iyi is cikarmadi dijital olarak.Zico muhtemelen soty yi kazanacak.Love scenarioyu bile gecti pak sayisi falan

Yağmur

@Leyla çok merak ettim de hangi listeye baktın Red Velvet listeden düştüğü yok ki nerenden bakıyorsun şuan idol dijital sıralamasın da 400 küsür puanla hatta 500 yaklaşıyor 1. sırada bts 2. sırada hangi listeye ya çok merak ettim yoksa senin uydurmasyonun mu biraz geç cevap oldu ama neyse

Artemisiaa

Şarkısı çok sıkıcı geldi bana. Psycho 2019 aralıkta çıkmış ama çok güzel bir şarkıydı. Umarım soty kazanır

Buriooss

Daha yılın ikinci yarısına bile gelmedik ne bu acele fjfjfkdksk

Akali

daha nisan yeni bitiyor nasıl yılın şarkısı konuşulmaya başladı

dany

Zaten duzgun biri degildi ama altın telefon olayından sonra bile bu herifin şarkısını hit yaptınız🙏 korelilerin şerefsiz sevdası nolcak böyle ya anlayamıyorum da diyemiyorum anlıyorum çünkü kadın düşmanılar bir erkeğin bir kadını istismar etmesi bir kadının feminist kitabi okumasından daha kötü bi şey değil bunlar için yemin ederim artik bu sektöre bu insanlara katlanamıyorum

Zehra

Tam tersi olması gerekirken hit yaptınız ya bir şey diyemiyorum

Nisa

Şu anda korede en popüler 3 şarkı sırasıyla any song- changmonun şarkısı ve psycho eğer yıl sonuna kadar bu şarkıları geçen bir şarkı olmazsa üçünden biri alabilir dijital daesangi juri kararı da etkiliyor tabi sadece listeler değil. Bu 3u içinde tek sevdiğim şarkı psycho umarım o alır da bu adama kalmaz büyük ödül. Önce taylanddaki olayla ilgili söyledikleri ardından seolhyuna yaptıkları şimdi de altın telefon derken ne kadar karaktersiz olduğunu gösterdi.

Bir Army

Şahsen bir kere bile dinlemedim yıl sonu zamanı mecbur dinleyeceğim . Bu kişiden zerre haz etmiyorum. Yılın şarkısı bu kişiye gidecek çünkü listelerde başarılı. Şarkının tutmasının en büyük sebebi de neredeyse bütün ünlüler dünyasının bu Challengea katılması. Yapacak bir şey yok. Bir gün bu adamın başka bir olayı çıkınca bakalım bu sefer nasıl bir temizlik çalışması yapacaklar.

Buse

Gerçekten tiktok olmasaydı bu şarkı hit olmazdı. Any song challenge’ları yapıldı ve bu şarkı böyle hit oldu…

dennis

Bence BTS bu saatten sonra kendi zevklerine tarzlarına göre şarkı yapacak zaten zirveyi gördüler kendi kitleleri var müzisyenler bu noktaya geldikten sonra insanları eğlendirmekten çok kendi kariyerleri için sanata yöneliyorlar kpopu dinlemem benim zevkime göre yavan ve sığ kalıyor ama On ile beraber bir kaç şarkıyı listeme aldım umarım talebe değil sanata üretim yaparlar ve belki günün birinde gerçekten sanatçı olarak anılabilirler çünkü kimse kusura bakmasın ama bu sektör ve idoller benim anlayışımda salt sanata yakın bile değiller

nolia

tiktok olmasaydı hit olmazdı. kalkıp bu sene bu adama ödülleri verirlerse hayretle izlicem cidden inanılmaz bi ülke.

Fund

Merak edip dinledim o da 1 kere

asyya

Bts Suga ve IU collab yapıyormuş soty bu şerefsize kalmadı çok şükür😂

Artemisiaa

Nee çok iyii ve Kore’de kartlar yeniden dağıtılır 😂

Artemisiaa

Millet listeleri yemeye geliyorlar yazmış sjsjsjsj mayısta cb yapacaklara yazık oldudnjddkjx

Hgs

Bence o kadar da emin konuşmamalısin ..daha yıl yeni başladı eminim bir çok iyi müzik dinleyebiliriz herkesten ..bu kadar popülariteye bağlı olmayin

Exovelvet

Merak edip dinlemedim sadece hwasa ve chungha ile olan videosuna denk gelip izlemiştim bu saatten sonra şarkılarını dinlemem şarkının kendisi de dinlettirmiyor zaten

stan talent stan pentagon

televizyonda çıkınca duydum ve bence sıkıcıydı, neden bu kadar popüler olduğunu da anlayamadım hele de skandalından sonra.

Rümeysa

Despacito da yılın şarkısıydı, gerçekten hit şarkılar her zaman güzel olucak diye bir sebep yok 🤷🏻‍♀️

Birisi

Şu pezonun Challenge’ına katılanları bilen biri aklında kaldığı kadar yazabilir mi lutfen o şahsiyetleri de desteklemek istemiyorum Chungha’yı biliyorum sadece inanılmaz üzüldüm cok seviyordum kendisini 🙁 yani Chunhga için aşırı suçlu demiyorum tabii ki ama bu adamın destek almasına vesile oldu mu oldu ayrıca kendisi de bir kadın yapmamalıydı bunu üzgünüm. ..

Minguk

Hit oldu evet ama yılın şarkısı odulunu psycho kazansin isterim daha güzel bir şarkı ve başarılı da olmuş bir şarkı bu sene.

Leyla

Paychonhn dijital puani yuksek degil.O zamanlar zaten listeler bosdu ve 4cu gunde sarki dusmeye basladi.Changmo meteor daha iyiydi mesela.Zico buyuk olasilikla kazanacak verililer gore zaten oyle olmasi lazim

la cha ta

5. Zico’dan nefret ediyorum ama bu yılın en büyük hit şarkısı buydu

Rose

Psycho gercegini unutmamak gerek listelerde en üst siradaydı ve 4 ay olmasına ragmen hala listelerde ve soty hak ediyor

Rien

Chungha comeback yapacak bence yılın hit şarkısı demek için erken.

yubin

şarkının hit olmasında challengeların da bir etkisi vardır elbet ama onlar olmasaydı hit olmazdı gibi bir şey söylemeniz çok saçma hdkxhskxhz zico’dan bahsediyoruz burada adamın yaptığı her şarkı yılın en hit şarkısı olabilecek kalitede ve zico’yu uzun yıllardır tanıyorum hâlâ fanıyım kendisinin evet skandallarına bakılırse kişiliği iyi gözükmüyor olabilir (ki haberlerde yansıltılan gibi biri deģil bana kalırsa), sevmiyor da olabilirsiniz ama yaptığı müziğe laf atmaya hakkınız yok onun elinden çıkan hiçbir kalitesiz ve kötü şarkı görmedim anysong da yılın dördüncü ayında olmasına rağmen yılın en hit şarkısı olabilir yılın şarkısı da bunları hak eden bir şarkı olduğunu düşünüyorum

yubin

hepiniz nefret ediyorsunuz hiçbiriniz sevmediniz şarkıyı en fazla bir kere dinleniz e o zaman kim dinliyor bu şarkıyı koreliler?!??

JKW

On neden hayal kırıklığıydı senin için ? Ben mesela melodisini sevdim ama nakaratını biraz eksik bulmuştum ..yoksa virüs yüzünden yeterli promo yapılmadığı için mi hayal kırıklığı dedin ? Gine iyi promo yaptılar virüs gelmeden önce

JKW

Ben mesela şahsen on u gine sevdim de black swanı hiç sevemedim bir türlü nakaratı aklımda kalmıyor güzel bir nakarat yakalamıyorum.. dinliyorum dinliyorum gine de aklımda bir türlü yer edinmiyor en son başım artık ağrıyor ve nefret edip kapatıyorum silicem en sonunda müzik listemden..bu da benim görüşüm albümdeki diğer şarkılara da henüz bakmadım tam anlamıyla ama bakalım yeni albüm diyorlar tekrar keşke dinlenseler hazır fırsat.. şuan bence hem iyi bir ortam yok hem de zaten yeni albümlerini bir sindiremedik düzgün

JKW

Aynen ..bence ortam düzelince konserlerini yapmaları, promolarına devam etmeleri daha iyi olur..ama şimdi gine çıkarırlarsa bu albüm havada kalmış olmayacak mı ? Ve bu ortam herkesi her sektörü kötü etkiledi etkiliyor ..bence ellerinde olmayan şeyler için üzülmemeliler çünkü yapacak bir şey yok ve dinlenmeliler hazır fırsat varken..biraz özlesek bir şey olmaz hem de daha çok çalışmış olurlar müziklerinde…bu sene gine bir albüm haberi açıkçası sanki aceleye getiriyorlarmış gibi beni endişelendirdi..2021 sonbahara kadar toplu etkinlikler konserlerin yapılması zormuş ..yeni albüm yaptıklarında onun da turunu yapamayacaklar o da aynı kaderi paylaşacak gibi hissediyorum

Nicki

Bts cb yaptı ama pek tutmadı belki tekrar cb yaparlar
Twice ve Bp daha cb yapmadı
Hit bir şarkı için yılın sonuna kadar beklemeliyiz
Exo dan yılın sonunda son patlamayı yapmasına alışmıstık ama şu süreçte o da olmayacak gibi

moral falan kalmadı:(

ziconun çoğu şarkısını severim ama bunu bir türlü sevemedim

Suna

Aynen kardeşim hiç dinlemedin. Hayaletler dinledi ondan rekorlar kırdı