[THEQOO] Elkie, CLC ve Cube’dan ayrıldı

42
4622

574078cd 49e9 4379 b662 ab84df12eb88

İki taraf anlaşarak kontratı iptal etmişler, Elkie CLC’den ve Cube Entertainment’tan ayrıldı.

1. Mali olarak zarar etseler de yine de bir sürü albüm yayınladılar. Pentagon da. Biliyorum boşlukta gibilerdi ama düzenli olarak albüm çıkardılar.

2. Elkie’yi çok güzel bulduğum için seviyordum, devam etmesini istiyordum… yetenekli ayrıca

3. Ne zaman böyle bir şey olsa Cube hayranları ‘niye prodüksiyon yapan daha fazla üye bulmuyorsun’ diyor, çok komik.. bu Cube’a yapılan bir şey sadece.. Bu Cube’un yeteneksizliğini ve işini düzgün yapamadığını göstermiyor mu?

4. Tabi ki gruba albüm verilmiyorsa şirket suçlu.. insanlar Elkie’nin gruba girmesinden çok mutluydu, gitmesi üzücü, umarım daha başarılı olur ㅠㅠ

5. Ah ㅠ İyi bir vokalist ve görselleri de iyi, onu çok seviyordum ㅜㅜ yazık oldu

6. Sebep ne?

7. Bir tane bile CLC albümü almamışsınızdır ㅋㅋㅋㅋ Elkie’nin kararına yorum yapmaya hakkınız yok

8. Bir şarkıcı popüler olamazsa şirket suçlanıyor… ama popüler olursa şarkıcı övülüyor, niye?

9. Ama Cube gerçekten grup için elinden geleni yaptı…ㅠㅠ yine de üzücü

10. Umarım bu CLC’nin dağılacağı anlamına gelmiyordur??? Birinin CLC dağılacak dediğini duydum ㅠㅠㅠ umarım kendi yollarında başarılı olurlar ㅠㅠㅠ

Önceki İçerik[THEQOO] Stray Kids Han özür diledi
Sonraki İçerik[THEQOO] Rain ve Park Jin Young’ın danslarının farkı
42 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
billgesue

Belliydi zaten.Cube niye elindeki gruplarla düzgün ilgilenmiyor anlamıyorum. CLC potansiyeli çok yüksek bir grup. Kızlar aşırı yetenekli…

fentiwant

Yeteneksiz kimse yok ayrıca hepsi çokta güzel tam Korelilerin seveceği tipten bence kızlara hep yazık oldu Elkie’yi destekliyeceğim

billgesue

aynen öyle

Ayşe

Aslında son çıkardıkları şarkı baya iyiydi? Cube promoyu da iyi yaptı ama tutmadı CLC maalesef çok tutmuyor

jongjong

cube gördüğüm en aptal şirketlerden hogoblin’den sonra doğru strateji uygulasaydı clc şimdikinin kat ve kat tanınırdı :// kızlar çok karizmatik ve yetenekli özelikle yeeun baya iyi 🤌🏻🤌🏻

baby

cidden aurası cok güclüymüs

Aeri

Katılıyorum ya Yeeun çok iyi main rapper olmasına rağmen vokalide gayet iyiydi ama rap yapışını çok seviyorum sesine rap çok yakışıyor

Ayla

Bir şarkıcı popüler olamazsa şirket suçlanıyor… ama popüler olursa şarkıcı övülüyor, niye?
Popüler olmayınca değil hakkını alamayınca veya şirketin yanlış kararları yüzünden ulaştığı başarıyı kaybedince şirket suçlanıyor . Nuest , İkon , Momoland , Clc , Pentagon gibi gruplar başarıyı yakalamış fakat şirket yüzünden o başarıyı sürdürememiş gruplar .
Bap , The Rose , After School gibi gruplar ise başarılı olmasına rağmen hak ettikleri paranın üstüne şirket konduğu için , bunu sürdüremeyen gruplar .
Yabancı diye Cube gibi b*ktan bir şirketi bile savunuyorlar ya

Kado

Yong guk sözleşmesinin bitiminden sonra o kadar parası yokmuş ki adam lisede iken part time çalıştığı gazete dağıtıcılığına gitmiş utandığı için adama ihtiyacım var diyememiş değişiklik olsun diye geldim demiş sanki utanması gereken oymuş gibi. B.a.p deli gibi her yerde konser veriyordu. O kadar parayı şirket hiç etmiş. Gerçekten köpek ya bu şirketler.

Ayla

Çocukluğunu , gençliğini , eğitimini tek bir şey için feda ediyorsun ama 30 yaşına yakın elde var sıfır . Bir adi yüzünden tüm o yaptığın şeyler boşa çıkıyor . O kadar kötü bir durum ki , 30 senen çöpe gitmiş . Pristin’den bir üyenin de grup dağıldıktan sonra bir sinema salonunda çalıştığını duymuştum. Hayallerinin başkasının elinde olması çok acımasızca.

Cfm

Kızın ayrılacağı belliydi. CLC şarkıları cidden güzel hayranları olmasam bile dinliyordum. Yazık oldu. Çok yetenekli ve güzellerdi

sametinyourarea

kendi ülkesinde cok daha fazla para kazanır. Anlaşarak ayrılmışlar ona şaşırdım

Cfm

Umarım kazanır. Yıllardır hak edip alamadıklarını alması dileği ile

Last edited 4 ay önce by Cfm
lily leo luca louis

üzüldügünüz idoller para içinde yüzüyor siz da hala onlara üzülün acıyın

Cfm

İlk olarak, kontrat dönemi sırasında Chong’un kazandığı tüm gelir Cube tarafından toplandı, ama Cube hiçbir zaman Chong’a gelir tablosu ya da kazançla ilgili spesifik belgeler sunmadı.

Kız yıllarca hak ettiği parayı şirket ona ödemedi?

•Lalice•

Of yeter götünüzü yırttınız Lisa ve stanleri nefret alsın diye seni Lisa ile ilgili postlara bir iki güzel yorum yapmaya davet ediyorum aksi halde çok belli oluyor yapmaya çalıştığın şey.

lily leo luca louis

lütfen edepli konuş kimseye hakaret etmedim ve hakaret yemek de istemem.Ve Lisa ne alaka şimdi Sen Lisayı bu habere dahil ettin

•Lalice•

Hayır siz Lisa nickli hesaplarla sürekli olumsuz yorumlar yapıyorsunuz daha önce düzgün bir şey yazdığını görmedim görsem niye yükleneyim.

•Lalice•

İşte bir de bunlar senin Lisa antisi olduğunu iddia ediyordu. Komedi.

Jendeuk

Ilk defa mantıklı konuştun idoller için üzülmeye gerek yok para konusundada.Şirket yüzünden harcandı grup bunun için üzülüyoruz.

Cfm

Cidden Lisa hakkında herhangi güzel yorumunu görmedim anca diğer idollere saldırıyorsun. Gerçekten bir L stan olmadığın belli
Saçma sapan şeylerle uğraşıyorsun

Last edited 4 ay önce by Cfm
•Lalice•

Para içinde yüzüyor olmaları sanatçı kariyerlerinin harcandığı gerçeğini değiştirmiyor her şey para değil bu insanlar emek verdikleri işlerinde desteklenmedi konu bu. Üzüldüğümüz şey de bu.

Kado

Kıza hak ettiği parayı vermemişler bu açık değil mi? Bu tür sirketler saklayarak hak edilenden daha az ödeme yapıyor. Yani kiz para içinde yüzüyor mu şimdi. Şirketlerin birçok haksızlığı var bir tek kendi iskembelerini doldurup insanları kullanıp atıyorlar ve senin gibi insanlar da çanak tutuyor yazık. Ünlü ya da ünsüz hak edileni almayınca üzülürsün tabi bu normal değil mi?

Xlyn

CLC tam yükseleceği zaman GIDLE çıkış yaptı. Şirket CLC ye pek iyi bakamadı bence zaten kızın ödeme sorunları varmış sanırım iyi oldu ayrılması

la cha ta

sevindim #elkiefire

SUNMI

Yazık oldu gerçekten. Cube clc gibi bir cevheri nasıl görmezden gelebiliyor? Sorn sürekli grubun pazarlamasından sorumlu olduğunu söylüyorlar çünkü cube işini yapmayı reddediyor.

likandaᗢ

onun için sevindim kurtuldu

loonatheworld

Cheshire olmassam da CLC favori gruplarımdan biri dağılırlarsa üzülürüm.Elkie için en iyisi neyse o olsun

Winnersentertaintmentyg

Kusura bakmayın ama cube kızlara hiç iyi davranmadı sürekli konsept değiştirdiler. Hodgoblin era da kızlar popülerleşmeye başlamıştı ama pat diye konsept değiştirdiler NO erada ilk winlerini aldılar ama sonra devil erada yine farklı konsept. Zaten çıkışları pepe de farklı kızları deneme tahtası yaptılar resmen hayır desem kızlarda iş yok vokalleri dansçılar çok iyi

Ayşe

Bu konsept değişikliği grupların yükselmesinde ki en büyük engel Red Velvet bunu idare edebilen tek grup o grup bile konsept değişikliğinden Twice ve BP kadar popüler olamıyor ama tarz bu işte.

lololololol

Bu gruba girl crush yakışıyordu ya özellike No gibi şarkılarla devam etseler Kore olmasa bile globalde popülerlikleri artabilirdi. Kim ne derse desin erkeklerde vurmalı kırmalı gürültülü bad boy konseptleri, kızlarda da girl crush popülarite getiriyor en azından ulusal alanda

Duru

7. Bir tane bile CLC albümü almamışsınızdır ㅋㅋㅋㅋ Elkie’nin kararına yorum yapmaya hakkınız yok

Albüm çıkarttırmadı Cube ki alalım.

Who

Kızları kaçırip yeni şirket açma fikri çık kafamdan

Kpop

8. Bir şarkıcı popüler olamazsa şirket suçlanıyor… ama popüler olursa şarkıcı övülüyor, niye? Bu yoruma katılıyorum.tabi iyi şirketler için. Gruplar çıkış yapana kadar stajerler le ilgilenen ,onları eğiten ekipler oluyor , çıkış yaptıklarında da onlarla ilgilenen personeller ,menajerler oluyor ,stilistler ,söz ve müzik yazarları yapımcılar ,programlarını ve promosyonlarını ayarlayan şirket elemanları vs. Elbette sanatçıalrda çok sıkı çalışıyor pek çok şeyden fedakarlık ediyor ama herkesin emeği var ,bir personelin bile emeği hiçe sayılmamalı yani grubun ve sanatçının başarısı tek ona ait değil onla ilgilenen şirkete ,şirket elemanlarına ve fanlarına da bağlı ,kısaca ekip işi ve ortada şirketi ve sanatçısını koruyan karşılıklı… Read more »

Boş yapmayın

Tzuyu’nin en yakın arkadaşı, ülkesine gittiğinde çok özlenecek ‘)

KİM LİP

Kim ne derse desin cube cb olarak kızları iyi tuttu sadece helicopter erayı çok bekledik onun dışında iyi sadece 2015’te çıkış yapan güçlü gruplar varken tatlı konsept hataydı ama 16 yaşında üyesi vardı şirket ne yapsın sonradan yaptıklarında güçlü konsept tuttu ama sonrası tutmadı çünkü city pop ve ballad tarzı birşey geldi ama where are you çok iyi bir şarkı sevilmeyen evlat olsa da no tuttu kızların hepsi parladı me nasıl tutmadı şaşırdım kesinlikle en iyi eralardan biriydi devil daha değişik bir havadaydı sonrasını biliyorsunuz zaten good girl yeeun için iyi oldu daha çok fan topladı ama bazılarının kaderinde başarısız… Read more »

Sel

Sadece çok üzgünüm

eylül duru

Ne derseniz deyin cube o kadar da suçlu değil. Yine de şirkette emek harcadı ama zaten 3 büyükten biri değil gidle çıkana kadar en azından biraz tutsaydı pro yaptırırdı ama adamın elinde o kadar para yok yani

la cha ta

yine de yanlış davrandı.En basitinden hobgoblin gibi dikkat çeken bir şarkıdan sonra where are you yayınlaması…

erin

bence bu yorum doğru neden bu kadar eksilenmiş anlamadım. Cube kızlara yeterince promosyon yaptırmadı Gidle kadar ama yinede stilist olsun mv kaliteleri olsun güzeldi sadece Gidle ı bu kadar para harcayıp sunbae leri olan CLC yi kenara atması sinir bozucu.

Normia

Gidle’ in kazandigi parayla gidle’ kaliteli klipler yaptılar kızlar sadece bir mini albümleriyle 6+ milyon kazandılar aireten reklamlar dijital’ den baya para kazandılar cube’ gidle sevdiğinden destek vermiyor parayı sevdiği için yani bir clc gönderisi ne de gidle’ yi katmayin be

Ayşe

Şöyle bir şey var ki Cube Gidle a para bile harcamasına gerek yok sarkilari Soyeon yapiyor albümdeki tüm şarkılar. Koreografiyi de kızlar yapıyor 3 dakikalık şarkının 2 dksi onlarda neredeyse Soyeon demişti, hatta klip konusu çekimi bile kızlarda yani Gidle her şeylerini kendi hazirliyor neredeyse. Ben de şirket olsam ben de Gidle gibi bir grup isterim