[THEQOO] En kötü şirket olarak görülen 4 ünlü şirketi

TS

Secret, BAP, Sonamoo

[THEQOO] En kötü şirket olarak görülen 4 ünlü şirketi

MBK = Kim Kwang Soo

SG Wannabe, SeeYa, Davichi, T-ara, Coed School, DIA

[THEQOO] En kötü şirket olarak görülen 4 ünlü şirketi

Star Empire

ZE:A, Nine Muses

[THEQOO] En kötü şirket olarak görülen 4 ünlü şirketi

FNC

F.T. Island, CNBLUE, AOA, N.Flying, SF9

1. TS’ten bahsedildiğini görünce deliriyorum…..ㅋㅋㅋㅋㅋ Onlar başka bir seviyede ㅋㅋ TS beş para etmez ㅋㅋ

2. Kim Kwang Soo bir pislik ama TS daha da pislik

3. Dört şirket de çok kötü ama en kötüsü TS

4. Biliyorum sadece küçük-orta şirketlerden bahsediyorsun ama bence en kötüsü YG

5. Katılıyorum

6. Peki Pledis?

7. Bu şirkettekilere üzülüyorum

8. TS en beter;;;;; kimse TS’i geçemez

9. Bence en beteri Starship

10. TS’e kıyasla Star Empire melek

 

Kaynak: Knetizen

Abone Ol
Bildir
guest
45 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Lolan

Ts gerçekten bütün baby’leri kahırdan öldüren bi şirket neler neler yaptı bütün gruplarına sonamoo bi tık daha rahattı ama secret bap gerçekten çok çektiler…

awshatt

B.A.P ㅠㅠㅠ
Ağlamak istemiyorum….

Tuana

Tam olarak nolmuş TS de biri beni aydınlatabilir mi

Lolan

Taa en başından başlarsak (biraz uzun oldu jdkcg) ilk grubu Secret’tı kızlar çıkış yapmadan önce ve debut sonrası şirketin kıç kadar bodrumunda yatıp kalkıp aynı yerde dans pratiği yapıyorlardı. O ara bazı şarkıları tuttu ve şirkete para gelmeye başladı ama ts asla kızlara haklarını vermedi hatta kızları estetiğe zorladığı yönünde iddialar falanda çıkmıştı. şirkete biraz daha para gelince bap çıkış yaptı ama onlar da aynı sıkıntıları çektiler. Şirketi dünya çapında bap tanıtmasına rağmen asla paralarını vermedi resmen aç karnına çalıştı çocuklar kazanılan para 10’a 1 gibi saçma bir şekilde pay ediliyordu. Ama bap sektörde baya bir tuttu ve gene eli… Read more »

Selin

Oha ilk kez duyuyorum neler yaşanmış

Kim Queennie

Manyaklarmi bunlar demek ygden kotulerde varmış

Lolan

Eski ve koyu bir baby’dim. Cidden fandomca o kadar zor zaman geçirdik ki ts kadar midemi bulandıran başka bir şirket yok. Yg ondan sonra gelir benim gözümde.

Hadwyn

Bap 2012 yılnda çıkış yaptı aynı yıl çıkış yapan btob, exo,vixx sonradan olsada nuest nerelere geldi kesinlikle potansiyelleri vardı daehyun vokali öyle böyle bir vokal değil bang yong guk, zelonun rapide efsaneydi varyete showlarinda çok eğleniyordum Ts ye çok kızgınım.Secretinda popüler bir sürü şarkıları vardı.Mbk enter. çok hakim değilim ama netizenler t-ara hakında dedikodular çıkarırken şirket dava falan açamaz miydi olay nasıl büyüdü zorba grup haline geldiler ben çok bilmiyorum. dia da ioi geçmişinden dolayı chaeyeon u çok öne çıkardılar son geri dönüşlerinde chaeyeon yoktu çok iyi başarı sergileyemediler resmen gugudan sejeong ,mina başka versiyonu .Fnc eklemişler aoa jimin zorba,ft… Read more »

stan t-ara = stan talent

habere tıklamadan önce Mbk’in olacağını biliyordum…yetenek avcılığında, imaj yaratmada ve sanatçılarına doğru şarkıları vermede inanılmaz iyi bir şirketken, idolleri idare etme ve kariyer yönetiminde tam bir facia.

jeyan

Secret’ın visuali gerçekten bambaşka bir seviyeydi.Eger şirketleri iyi olsaydı Girls Day gibi olurlardi

Last edited 20 gün önce by jeyan
Lolan

Bir ara secret’a anti olmak moda olmuştu çok iyi hatırlıyorum sonrada grup unutuldu gitti… Kızlar yıllarca ts’in bodrumunda yatıp kalkıp, gene o bodrumda dans çalışıp idollük yaptıklarıyla kaldılar. Çok üzülüyorum kızlarıma 🙁

2jin

Ts ve fnc en kötüsü pledis ve happyfacede kötü bence

evet bacım

happyface nasıl kötü dreamcatcher için her şeyi yapıyor sanatçıları için yg’yi dava etti

la cha ta

4. Biliyorum sadece küçük-orta şirketlerden bahsediyorsun ama bence en kötüsü YG
Ts i tanımıyorsun galiba

Juyeon

Gerçekten pledis de çok kötü

TheBlackandWhiteandGrey

SM ve YG yi göremiyorum olmamış bu liste.

forexo

bu şirketlere göre o mallar iyi sayılır yine ya tsi görünce omurgamdan bir ürperti geçiyor

tanıyantanır

İntihar etmiş dediklerinde ne sevinmiştim TS ceosuna kumarda yiyormuş tüm paraları öyle iddialar vardı ama oğlu açıklama yapmak istemedi geciştirdi vs
Yongguk gibi idealist bir karakteri siz hiç ettiniz B.A.P harcadınız ya zaten başarısızlığa mahkum olarak kalıcaksınız

Taemin is coming

Al birini vur ötekine

Efendim

Güney Kore de şirketlere giren stajerleri dolandıran ya da onları pazarlayan, fiziksel ve psikolojik şiddet uygulayan,taciz eden vs şirketler var ya da mafya bari kişilerin kurul yönettiğini ya da arka planda suç işleyen başka işler çeviren , eğlence sektörünü kara para aklamak için kullanan ya da paravan şirket gibi kullanan şirketler var maalesef. Japonya’da da zamanında idol sektörünü mafya bari ,suç şebekesi kişiler kurmuş ,idolleri hep pazarlamışlar ,hali hazırda japon idolleri cinsel obje olarak kullanan ,iç çamaşırı çekimi katalogları oluşturan , fan servis adı altında iğrenç şeyler yaptıran şirketler var . İçine girdiğiniz de olayalrı araştırıp öğrendiğiniz de pek çok… Read more »

Suna

MBK sektöre küfür yemek için girmiş

Larasm

After School, Orange Caramel, Pristin ve hatta neredeyse Nu’esti heba ettiği için Pledis de bu gönderide yer almayı fazlasıyla hak ediyor..

aswium

fnc net asla geçilemez zorbalık gören idölün babasının son halini görmelererine bile izin vermediler daha kötü ne olabilir ki

JenBellaShakespare

PLEDİS PLEDİS PLEDİS, Plediside listeye atın

Nur

B.A.P = Çatır çutur harcanmak

Hata

Yg neden yok? Şirket resmen bir sürü suç işledi

violet #hylt

Gönderinin amacı şirketlerin ellerindeki grupları hiç edişini vurgulamak çünkü, skandal çetelesi tutmamışlar yani. yorumlardan da anlaşılacağı üzere

Hata

Anladım teşekkürler

Boş yapmayın

YG, 2NE1’ı hiç etti ama… Lee hi hiç oldu… Bir dahaki hiç edecek grubu da İkon olacak gibi.

violet #hylt

iKON ve 2NE1’da şirketin çok yanlış stratejileri oldu evet ama biraz da Bom ve Hanbin’in belli yerlerde yanlış hamleler yapmasından da kaynaklı bu. İki grubun da adı uyuşturucu olayıyla anılmasaydı şu an aktifliklerini büyük oranda koruyacaklarını düşünüyorum ben. Bigbang ise şirketin istisnası zaten, onu hepimiz biliyoruz… ama gönderide geçen isimlerin 1-2 tanesinin anca skandalı vardır , onun dışında tamamen şirketlerin ciddi suistimali. Gönderi daha çok bununla ilgili bence. Ve lee hi ise ne zaman dönüş yapsa iyi isimlerle çalıştı, yg onu parlattı. Kitlesini oluşturdu. Şirketten ayrılmasına rağmen temmuzda çıkan şarkısı hala daha listelerde ilk yirmide

Boş yapmayın

Lee hi için öyle bir ara verdi ki kızın yaşadığını unuttu insanlar. Belki şarkı çıkarırken iyi bir şeyler yapmak istediler ama düzenli bir dönüş hiç yaptırmadılar. O yüzden ayrıldı zaten. Ama grup dağıtmadan ve idare edememede üsteki şirketler daha kötü, ona kabülüm.

Last edited 20 gün önce by Boş yapmayın
violet #hylt

Ama bu bahsettiğin durum tüm yg sanatçıları için geçerli bir şey. Bu şirketin kendi olayı tamamen. Bilerek özellikle bir grubu boşlaması gibi bir şey değil. Gönderideki gruplarda kıyaslanan durumla çokça alakasız kalıyor yani. Aslında son cümlen gönderide anlatılmak istenen zaten

Last edited 20 gün önce by violet #hylt
Kingkong - exo ot12

TS,star Empire,fnc çok kötü şirketler ama yg yi kimse geçemez.

la cha ta

Solbangool olarak tsten nefret ediyorum tüm sanatçılarına yazık etti hepsi aşırı kaliteli oysa ki.TRCNG daha küçük bir de

Deniz

B.a.p gerçektende, acayipmiş ya ts Entertainment haklarını yemiş adamların, gerçektende kötü bir şirketmiş, sonamooyuda dinlemiştim , kızlar çok , iyiymiş vokalleride ama maalesefki hakkı yenmiş.Kızların pledis , ve cubeta kötü bence pledis, bighitle birleşti zaten en azından nuest, seventeen , gibi gruplar harcanmaz en azından .Keşke b.a.p ta , bighite olsaymış en azından değer görürmüş , adamlar.Pledis , zaten after school, pristin gibi, grupların , haklarını yemişler , cube Entertainment e , aynı şekilde Beast, 4 minute , gibi efsane gruplar , çıkarmış ama Pentagon x , btob, apink , gidle gibi gruplar ne kadar , hakettikleri değerleri görüyorlar acaba?Fnc,… Read more »

Jae

Bi aralar mbk in camlarina yumurta atmak istiyodum sukurler olsun ki bi t-ara fani yerime yapmış zatensmekskkeks

Lovedd

Pledis de kesinlikle bu listede olmalı yıllarca after schoola paralarını vermediler nuesti uzun süre japonya ve çinde çalıştırdılar bu korede unutulmalarına sebep oldu o kadar düştüler ki produce katılmak zorunda kaldılar produce katılmak demek tekrar stajyer konumu demek ki adamlar 5. yıllarında böyle Bi programa katıldı çok acı çektiler Orange caramel daha iyi yönetilseydi çok iyi yerlere gelirdi pristini uzun süre oturup sonra dağıttılar seventeen kaografiden şarkılarına kadar kendi yapıyor şuanda 2020 en çok satan 2.albümü seventeene ait herşeyi kendi başlarına yaparak buraya kadar geldiler seventeen hala Bi şeyler paylaşırken izin almak zorunda pledis yatsın kalksın seventeene dua etsin

ClarryRiddle

Yg nasıl olmaz bu listede sonuçta sektörde kaç tane şirket uyuşturucu kadın ticareti gibi işlere kendini ve idollerini bulaştırdı ki tamamen saçma bir liste olmuş

sametinyourarea

gruplarına davranıs biçimlerine gore listelemişler. YG bu konuda bu 4 şirket kadar kötu degilmiş demek ki

JenBellaShakespare

Yg bu dört şirketin yanında (stajyerlere ve idollere davranış bakımından) melek gibi, özellikle TS cidden çok iğrenç bir şirket

add

TS’nin olaylarının başladığı dönemde gruplarından birine fan olsaydınız aradaki farkı anlardınız. Cidden TS’yi nefret konusunda geçmeleri zor. Bambaşka bir seviyeydi. Olay arkadaşlarında dediği gibi gruplarına karşı tutumları, haksızlıkları ve hayranlara olan tutumları daha çok.

SHINE7

9. Yorum benim iç sesim galiba

add

TS deyince ciddiyim bakın sağ gözüm seğiriyor benim. BAP dedikçe kalbim acıyor. Allah belanı versin TS dicem ama verdi vereceği kadar. Şimdi yeni fanların çoğu bilmiyor bile ama cidden efsane bir gruptu BAP… Böyle bir şirkette olmasalardı şu an ne kadar ünlü olurlardı düşünemiyorum.

Litzz

Butun sirketler kotu ama hicbiri T$ pisligini gecemez. B.A.P gibi bir grubu mahvetti…

Bahar Çağla

Cube yok CLC çıkış yılında başarı kazanmışken kötü promosyonla seyrek Cb tarihleriyle kötü duruma düşürdüler Allahtan Cheshire ve yeni Ceo sayesinde toparladı durumu