Benzer Yazılar

[THEQOO] Erkek ünlülerin son zamanlarda güzellik markaları için yaptıkları fotoğraf çekimleri

namj1 namj2 namj3

Nam Joohyuk – Dior

jangk2 jangk3 jangki1

Jang Kiyong – Lancome

kdan kdn kdna

Kang Daniel – Givenchy

ooy ooyy

Yoo Ah In – Chantecaille

skang skang2 skang3

Song Kang – Benefit

rw rw2 rw3

Rowoon – Estee Lauder

kyj mydmdkyng

Kim Youngdae – Be Ready

dohyn leedohyun

Lee Dohyun – NARS

osj psj3

Park Seojoon – Chanel

kai1 kai2 kai3

Kai – Bobbi Brown

junho2 junhyo1

Junho – Kiehl’s

1. Kang Daniel’in bakışları haᅲᅲᅲᅲᅲᅲ çok havalı

2. Rowoon süper görünüyor

3. Junho’nun manyak bir aurası var

4. Wow Park Seojun’un ne sattığını bilmiyorum bile ama önce ona bakacağım

5. Rowoon’u sevdim

6. Nam Joohyuk ve Song Kang benim favorilerim

7. Song Kang çok ferah bir hava veriyor

8. Junho’yu görünce resmen nefesim kesildi ᅲ Nam Joohyuk ve Kai de iyi görünüyorlar

9. Kai süper ya, aşırı seksi. Benim tarzım olanlar Song Kang, Kai ve Joohyuk

10. Nam Joohyuk süper ya, Dior’a mükemmel uymuş…

11. Kai ve Yoo Ah-In delirmişler….

12. Ah hepsi markasına uyum sağlamış ᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏ

13. Park Seojun’u seviyorum

14. Hepsi çok yakışıklı ama ben Rowoon ve Estee Lauder’a bayıldım

15. Yoo Ah-In, Song Kang ve Junho

16. Park Seojun ve Yoo Ah-In boş yere popüler değiller ᅲᅲᅲᅲ

17. Park Seojun aşırı yakışıklı yahu

18. Park Seojun ve Kai markalarına mükemmel uymuşlar, çok lüks görünüyorlar

19. Kai ve Yoo Ah-In çok eşsiz görünüyorlar ve markalarının imajına uyuyorlar

20. Wow Yoo Ah-In ve Song Kang

guest
159 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
rej

Kai bambaşka bir seviyesin gercekten nazar değmesin

babydriver

keşke sm malı fenty beauty teklifini geri çevirmeseydi markanın yüzü için Kai aşırı yakışırdı

babydriver

tabii o zaman hayranlar delirmişti ama işte şirket kaderdir

fenty.jpg
hadwyn

Şahsen ben Rawoonda ürüne odaklanamadim.😂

burioos

Ürüne odaklansam da alamam zaten o yüzden gözüm bayram etsin

yummyeon

ROWOON VE KAININ CANIMA KASTI VAR ACİL AMBULANS İSTİYORUM LÜTFEN

epimqgzxeaee0vi.jpeg
sunmi

Biraz da Yoo Ah In’i konuşalım. Keşke Chicago typewriter tamamen geçmiş zamanda geçen bir dizi olsaydı. O kadar estetik bir diziydi ki…

21f07789f3b5e00f85a0cf6875583a1f.jpg
kokobop 🐧

Aşşırı katılıyorum geçmişteki kısımlar çok daha güzeldi ama günümüz zamanlarında yoo ah in in tarzı da çok güzeldi bence, saçları ve gözlükleri özellikle

sunmi

Oyuncudan bahsedersek evet her türlü çok iyiydi ama hikaye açısından çok basitti. Ben sadece geçmişte yaşananların detaylıca ele alındığı bir diziyi tercih ederdim. Retro olan her şey çok güzel.

kokobop 🐧

Evet, günümüz hikayesinin bi olayı yoktu cidden.

betül

Kesinlikle. Bu saçı efsane…

aeri

Kim Jongin 🔥🔥🔥

unnamed (1).jpg
Last edited 7 gün önce by Aeri
bilinmeyen

Kai’nin klası farklı…

vincenteu

İnsanin canina kastediyo

elif

kai’yi tek geçerim, yakışıklılığa bak maşallah
çok elit bir havanız var kai bey

Last edited 7 gün önce by elif
xolovsoph

cidden her exo üyesi ayrı bir karizma. sm visual konusunda bir numara.

stan t-ara = stan talent

daniel’i bir gram beğenemiyorum…tek göz kapağından mıdır tombul yanaklarından mıdır bilmiyorum ama acayip sıradan geliyor. içlerinde çikolata teniyle fark yaratan ve bakışlarıyla gerçek bir model hissiyatı veren kim jongin favorim

dibidibidip

Fanları kızabilir ama aynı fikirdeyim Danielde eksik bir şeyler var gibi geliyor ya çok beğenirsiniz ya hiç

ilvos

Herkes çok yakışıklı ama favorim bu bey <3

images - 2021-05-03t010536.237.jpeg
ilvos

ten rengi beni çağırıyor.. 👉🏻👈🏻

deniz yıldızı

sehun la bir alt-gruba ihtiyacım var, maknae line killin’ me 🔥

ilvos

SeKai.. japonca’da ‘dünya’ demek..

images - 2021-05-03t024327.246.jpeg
deniz yıldızı

off nefis nefis.. 🌟💫

Last edited 7 gün önce by deniz yıldızı
cl’in mikrofonu

Kai canımsın

ede168c4-1edc-40b9-a769-01cf77b31f4c.jpeg
kuzeytekinoğlununikoniktulumu

Bundan bende de vardı. Gereksiz yere mutluluk veriyor bu foto bana🤣🤣🤣

Last edited 7 gün önce by kuzeytekinoğlununikoniktulumu
cl’in mikrofonu

Ne yalan söyleyeyim hiç şaşırmadım. Senin galeri inanılmaz ✨

betül

Yoo Ah In cidden çok Chicago Typewriter dışında dizi öneriniz var mı ?

ooy.jpg
kokobop 🐧

Burning filmi bence çok güzeldi ben orda vuruldum gayet loser bir tip olmasına rağmen filmde ajbxjs bir de Secret Love Affair var, adı üstünde yasak aşk üstelik de bir ahjumma ile wbxjns o da fena değildi ama ben bitirmedim onu, sakin bir dizi.. oyunculuklar üst seviye, kadın zaten World of the Married’daki başrol. Yönetmen de Something in the Rain in yönetmeni, tarzını ordan çıkarabilirsiniz.. Yoo Ah In çok severim de ben ajznjs 2 kedisi var gereksiz bilgi lol 🐱

sunmi

I live alone’da görmüştüm çok garip adam gmdkfkks bir de dişlerini fırçalarken suyu açık bırakıyordu, kınadım kendisini.

kokobop 🐧

Evet, i live alone da çok tatlişti bence. Aslında soğuk bir tip gibi duruyor ama kedilerine karşı filan çok sevecen 🐱 ve oyunculuğu top seviyede bence. Hiç birbirine benzer rollerde oynamamış, çok beğeniyorum kendisini.

O kısmı hatırlayamadım ama yapmış olabilir tabi 😅 ben de kınıyorum, bizden sonrakilere kötü bir miras bırakıyoruz malesef..

betül

Ben de sadece CT dizisini izledim de kişilik olarak biraz depresif biri gibi duruyor. Bir röportajında hayata dair bir beklentisi olmadığını söylemişti. Yıllar önce de bir psikolog (?) Sulli ve Yoo Ah In’ın insta gönderilerinden psikolojik durumları hakkında yorum yapmıştı hatta Yoo Ah In laf etmişti. Kendisini pek tanımam ama Sulli vefat ettikten sonra yazdığı yazıyı çok beğendim.

Tavsiyeler için teşekkürler 🥰

kokobop 🐧

Rica ederim. 🌼 Evet, böyle bi söylemi oldu cidden çok genç yaşta bu işlere girmiş ve uzun zamandır da yalnız yaşıyor. Güzel başarılar da elde etti ve artık yapacağım her şeyi yaptım demişti dediğin gibi. Ama artık içime dönmek istiyorum gibi bir şeyle tamamladı o röportajı. Bir de ben Koreliler pek sevmiyor zannediyordum ama i live alone ile güzel yorumlar almıştı. 🐱

avenrosya

Dizi degil ancak Burning filmi var tavsiye edilir altin palmiye adayligi almisti ✍🏻

blinkkie

Konusu nedeniyle de Ahin’in oyunculuğuyla da en iyi dizisi six flying dragons bence. İzlemeyenler çok şey kaybediyor. Tarihi olduğu için pek dikkat çekmiyor int. Fanlar arasında fakat tarihi olsa da hem kadro hem konu içine çekiyor

bae

Burning ve alive filmini izlediğimde performansıyla beni kendine aşık eden
✨ beyefendi ✨

p.s: alive filminde kim shin hye ile oynuyor burning filminde de Steven yeun ile oynuyor 😊

Last edited 5 gün önce by bae
istegeldimburdayim

Park Seojun’u yakışıklı değil de karizmatik buluyorum. Fiziği felan da çok iyi. Bir de adama bakınca gülesim geliyor. Eğlenceli bir tipi var. Youtube kanalı, katıldığı programlar felan da keyifli oluyor genelde

aaa

Aynen yakışıklı değilde farklı. Nekadar saçma tarz yaparsa yapsın çirkin olmuyor hepsini kaldırıyor adam.

kafayı yemeden nasıl dururum taktik verin

Rowoon ve Kai…

kafayı yemeden nasıl dururum taktik verin

Aynen bu şekildeler

2ca33ba1f7bf70667b5328d9cbbc8942.jpg
annie

Bts ve Rosé postunda duyarlılık gösteren insanlar bu postta hiçbir şey yokmuş gibi oppalarını övüyor . Bu sitedeki userların kendi favorileri dışındaki birinin haberi olunca her açıdan duyar kasarken kendi favorilerine gelince üç maymunu oynaması sıktı. Bir de o postta savunan fanları linçliyordunuz , şimdi hiçbir şey yokmuş gibi o fanların yaptığı yapıyorsunuz .

buse

o kadar haklısın ki

Last edited 6 gün önce by buse
brain

Hayır ben bir yorum atmıştım buradaki ünlüler yakın zamanda 3 haftalık zaman diliminde mi elçiliğini yada ilham perisi olma haberini yeni mi açıkladı ben bundan bahsettim eğer dediğim şekilde save Ralph gündemde iken elçiliğe başlayan varsa linçleyelim dedim , mesela benim tek bildiğim Kai Ekim ayında bobby Brown nın ilham perisi olacağı söylenmiş gidip de save Ralph olayları olduğu zaman mı açıklanmış mı hayır eğer öyle olsaydı ben asla tasvip etmezdim çünkü eleştirmek gerektiği yerleri iyi bilirim bu post ünlülerin dergi çekimleri ve markayı en çok benimseyen ünlü hakkında bir post yeni elçiliğini başlatan varsa amenna linçlensin.

pezevenkstanleryokolsun

ne farkı var ya sanki herkes yeni öğreniyo

pezevenkstanleryokolsun

o kadar haklısın ki idolleri olunca ağızlarının suyu akıyor

nayeon_jennie

Kadın idoller olduğu zaman “Hayvanlar ölüyor ” diye duyar kasarken erkek idollere “o çok yakışıklı ” “O benim favım ” demeniz çok komik. Dönekler

brain

Hayır ben bir yorum atmıştım buradaki ünlüler yakın zamanda 3 haftalık zaman diliminde mi elçiliğini yada ilham perisi olma haberini yeni mi açıkladı ben bundan bahsettim eğer dediğim şekilde save Ralph gündemde iken elçiliğe başlayan varsa linçleyelim dedim , mesela benim tek bildiğim Kai Ekim ayında bobby Brown nın ilham perisi olacağı söylenmiş gidip de save Ralph olayları olduğu zaman mı açıklanmış mı hayır eğer öyle olsaydı ben asla tasvip etmezdim çünkü eleştirmek gerektiği yerleri iyi bilirim bu post ünlülerin dergi çekimleri ve markayı en çok benimseyen ünlü hakkında bir post yeni elçiliğini başlatan varsa amenna linçlensin.

nayeon_jennie

Elçiliği 1-2 yıldır olan çoğu kadın idol linçlendi. Herkesin tek derdi “Oppaları” İşler güçleri favları ile shiplenen kadın idolleri linçlemek

brain

Yo burda btsde linçlendi LV ile anlaşmasından sonra yakın zamanda haberi çıktı aynı şekilde rose Tiffany co ile anlaşmasından sonra linçlendi, milletin tek derdi oppaları olmamış oluyor o zaman bts linçlenmeseydi hakikaten derdim tek derdleri oppaları ama ben de dahil çoğu User bts’in Luis vuitton ile anlaşmasını tasvip etmedi bts duyarlı gözüken imajına ters olduğundan burada çok güzel şekilde konuşuldu. Ben kanıtları olan şeyleri konuşuyorum lakin dediğin şeyle ters düşecek kaynak varken böyle konuşmak olmamış.

kuzeytekinoğlununikoniktulumu

Ürünlerinizi lütfen daha büyük yapın yakışıklı kardeşlerimizin yanında görünmez oluyorlar

tokatlı fıstık burhan

Jongiiinnn esmer şekeriimmmm kurban olsunlar sana 😘😘 neyse gece gece sevgimizi de yaşadığımıza göre hayirli geceler herkesee

tantuniayran

Liste de bir gün Seunghom da olur umarım 😭

c159cbbc499f43dc2fe9951e593eee54.jpg
ilvos

remember war of the son 😭😭

林枫 lín fēng :d?

YAKINDAN GÖRMÜŞTÜM HARİKA YAKIŞIKLI VE MİNNOŞ BİR ŞEY

yummyeon

Yakından nasıl görünüyor neeee

林枫 lín fēng :d?

Gerçekten inanılmaz yakışıklı bir adam ve minicik çıtır çok güzel gülümsüyor annemle kalp krizi geçirmiştik görünce. o da çok seviyo seunghoyu

yummyeon

Çok iyi, kıskanmadım(!) açıkçası… Daha kimleri gördün diye sormak isterim ama bayılırım artık diye sormuyorum 😌

林枫 lín fēng :d?

koreli olarak gördüğüm tek ünlü seungho da Çinli ünlülerden görmüştüm birkaç tane. Bir de Türkiye’de Hayko Cepkin gördüm xhejdjdn

yummyeon

Ay şeyi merak ettim ekranda olduğundan daha farklı gözüken birisin görün mü hiç

林枫 lín fēng :d?

hayır benim gördüğüm ünlülerin bazıları çekim yapıyordu biri havaalanindaydi zaten. hayko cepkin de gerçekte nasılsa öyleydi valla çok değişik bir adam

lightless

yakından mı gördün oha nasıl dayandın bir de güldüyse eğer… kalp krizi gerçekten

林枫 lín fēng :d?

evet etrafı kalabalıktı sanırım reklam çekiyorlardı o kadar yakışıklıydı ki.. zaten gördüğüm 3 5 ünlüden biri ve içlerinde en yakışıklısı. gülümseyince ışık saçıyo gibiydi seni de gülümsemeye itiyo direkt harikaydı 😭😭

lightless

ekranda bile çok tatlı gerçek hayatta çok daha iyidir 🤧 umarım ben de görürüm bir gün

selene

Hiçbiri cruelty free değil

aeri

Rowoon çok yakışıklı ya

uykucu

Junho Bey askerden döner dönmez neden bize bunu yapıyorsunuz hdjdksk

images.jpeg-20.jpg
brain

Junho bey canımızı okurkene sjsjsjskkssksı

kübra

Yorumlar iki yüzlüler ile dolu. BTS lv elçisi olduğunu açıklayan haberde bu kişilerin duyar kasıp burada salya akıtmasınironik çift standartlısınız.

yummyeon

Yeşime selam söyle. İÇERDEYİZ

melboomer (i.k.)

Şimdi söyle bana evlat, içerde misin?

uykucu

Bir ara Lee dong wook’un Chanel’in -her ne kadar chanel’i desteklemesem de- the boy de chanel koleksiyonunun yüzü olduğunu ogrenen ve şu fotosunu atlatamayan ben… sen nasıl 40 olabilirsin lee dong wook

1f9347bc-332b-11e9-b09f-892c410303c7_1320x770_160543.jpg
Last edited 7 gün önce by uykucu
aychu

Dior’daki ünlünün göğüsü çok geniş fotoğrafa ilk kez bakınca minho sandım XD

eu-minxvgaanoaj.jpg
aychu

.

main-qimg-1191b5b96f7b43e8f9287a9c4a6975d6.jpg
aswium

üf şu tatlılığa çekiciliğe bak be ben bu grubu ilk kez görünce bunu visual sanıyordum cidden

mor

İki fotoğrafta aynı kişi değil mi adı ne 2.fotodakinin çok düzgün yüz hatları özellikle burnu

Last edited 7 gün önce by Mor
brnlix

İkisi de aynı kişi, Stray Kids lee Know. Kesinlikle inanılmaz bir burnu var 😊

mor

Evet maşallah iyiymiş stray kidsten bir kaçını biliyordum da bu arkadaşı görmemiştim

lightless

Minho değil mi zaten fjeokepdkdoifoflsks oha aynısı

bıktım

yoo ah in ve kai aşırı iyiydi

buse

gece gece göz banyosu yaptık resmen allah razı olsun kdsfjkdsfdgds

buse

yoo ah in insan değil

buse

rowoon da değil

aswium

kai de değil

buse

junho da değil

aeri

bu liste daha uzar ljafhslfkhas

aswium

uzasın uzasın boşver fblnrslır

kokobop 🐧

Kai ve Yoo Ah In… Maşallah güzellikte zirve adamlar ne diyelim

dibidibidip

Rowoon,Seojoon,Kai muazzam cidden ama özellikle bu çekimlerde Kaiyi pudra şekerine bulamadıkları için tşk <3 Birde Junhoyu tanıyamadım bir an bu hangi Junho diye baktım mal mal 😀

in my head

kai disindakiler pek cekici gelmedi,, yakisikli milar tabiki ama cekici olmak daha avantajlidir

in my head

yuzune alisik oldugum icinde bana oyle gelmis olabilir tabi

euphoria

Hiç yakıştıramadım hayvan deneyleri yapan markalar bunlar. BTS haberlerinin altındaki duyarlı tayfa nerdesiniz bakalım duyarınız bir tek BTS’e değildir herhalde. İnsan olduğunuzu unuttunuz mu yoksa

müstesna

kimse jang ki yong’dan bahsetmemiş onu da ben yazayım. adam çok iyi yaa. 😍
kai’yi anlatmaya gerek yok görüyorsunuz. 😍😍

aaa

Gerçekten çoook iyi yeterince abartılmıyor. Hem çoook yakışıklı hemde çok iyi oyuncu. dizi seçimleride hep çok iyi.

Last edited 7 gün önce by Aaa
pezevenkstanleryokolsun

bts haberinde duyar kasanlar nerede şimdi

pezevenkstanleryokolsun

tabii ki de kendi idolleri olubca çok yakışıklı moduna giriyorlar

buse

çoooook haklısın

pezevenkstanleryokolsun

ne beklersin bunlardan kendi idolleri olunca salyalarını akıtıyorlar aynı şey ya

seulgiwendy

Tahminen idolleri un kurabiyesi yapmayı ne zaman bırakirlar 😂 aralarında ten renkleriyle asil karizmalariyla en çok Kai ve Yo Ah in’i beğendim doğal ten renkleriyle ne kadarda güzel görünüyorlar.bu Bobby Brown’ı tebrik ettim Kai’nin kendi ten rengini kullanıyor hep minnettarım ruhun çıkmış cansız görünümlerindense böyle egzotik güzelliği tercih ederim.

sirene

junho şarap mısın be adam yaş aldıkça daha da yakışıklı oluyorsun

aswium

rowoon a mı kai ye mi yoksa joohyuk a mı düşsem bilemedim

avenrosya

Kai yani ne desem bilemiyorum exo debutunda kris disinda baskasini gormuyordum kai ilgimi cekmemisti ama suan kai yani sen ne yapiyorsun baya iyi baya baya iyi bias wrecker suan sanirim ✍🏻 Birde deginmeden gecemeyecegim nam joo hyuk bastaki abimiz en yakin arkadaslarindan biri jisoo idi aktris jisoo simdi ben biraz temkinli olmaya basladim kendisini seviyorum ancak jisoonun olaylarindan sonra boyle biriyle ark olma ihtimali bile beni soguttu biliyor mudur yoksa adam eski hayatina sunger cekip yeni bir unlu hayati gibi basladi mi diye dusunmuyor da degilim bakalim ne gosterecek zaman suan notr konuma gectim

taekie

Vee Bomin

golden-child-bomin-fixing-tint-2.jpg
brain

Bominde iyiymiş ürüne bayıldım rengi çok iyi

tuğçeeeee

Song kang’a bugünlerde kafayı taktım. Bu fotoğraflarda da çok hoş çıkmış 🥳

çinça

Song Kang çok tatlısın yavrum

brnlix

Ben de fazla güzel olup canımı sıkan başka modeller ekleyeyim. Gönderideki herkes bir harika 😍

1620008907825.jpg
brnlix

Çiller ayrı bir güzel hava katıyor.

1620008735796.jpg
brnlix

Birden fazla resim eklemenin yolunı bilen var mı acaba? 🙈

1620008930894.jpg
brnlix

Spam gibi hissettim kendimi.

1620008870259.jpg
brnlix

Neyse Lee Felix Yong Bok ile noktalayayım.

1620008733430.jpg
aswium

minhooo ah gözlerim kalp fışkırtıyor şuan

muffin

hepsini seven ben ama song kang a başka yakışmış

mamamoo queen

Off hepsi favorim taş gibiler maşallah

salçalı ekmek

Kahretsin hepsi çok yakışıklı!!!

rosiearevkl

Baekhyun’u koymamışlar çünkü kadın idollerden bile güzel görünüyor bu makyaj ürünü çekimlerinde🤭

suna

Kai ve Kiyong ve Junho’ya fena düştüm.. Song Kang’ın da çok fresh bir havası var

jean-baptiste

Yoo ah in efsane ya bayılıyorum adama onun dışında Kai markalarla aşırı uyum içinde çok doğru markaların modelliğini yapıyor

nonamefandom

1. Kang Daniel’in bakışları haᅲᅲᅲᅲᅲᅲ çok havalı
Daniel sayesinde Givenchy ürünleri çabucak tükeniyor geçen ay üzerinde Daniel’in logosu olan parfüm kolleksiyonu çıkardılar

20210503_153257.jpg
nonamefandom

Bu güzelliği de paylaşayım
https://youtu.be/EyqE2tpGDag

20210503_153233.jpg
brain

Daniel değilde parfümün alınması sebep olan sanki logosu çok Orjinal insanın parası olsa alası geliyor

thepink

2020’de Daniel x Puma kolleksiyonu çıktığında bazılarını almak istemiştim ama Korede çıktığı için orada da kısa sürede tükeniyor
KD logosu fosforluydu bide

20210504_194100.jpg
thepink

Daniel’in bakışları Jessi’yi bile nakavt etti XD

1. Kang Daniel’in bakışları haᅲᅲᅲᅲᅲᅲ çok havalı

2.jpg
kingkong

Exol olduğum için ilk dikkatimi Kai çekti ama Jang Kiyong da çok iyi görünüyor.

Yeni Yazılar

159
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x