[THEQOO] GOT7 JB’nin duvarındaki kadın fotoğrafları şok etti

238
9598

photos of womens bodies on got7 jbs room wall 1

(Dandik bir sansür oldu kusura bakmayın. Sansürsüz hali için TIK )

https://www.youtube.com/watch?v=hvVGZwQ03Cw

7 dakika 30 saniye

1. İğrenç

2. Bunun normal olduğunu düşünmüyorum… İğrenç biri

3. Önceden bir sürü kişilik sorunları yok muydu?

4. Kadın modellerin bikini fotoğraflarını asanları görmüştüm ama böylelerini hiç görmemiştim

5. Akıl hastası mı?

6. Oh, şoka girdim, artık şarkılarını dinleyemem. Onu ne kadar seversem seveyim artık dinleyemem

7. Gerçekten mi????????? Yok artık….

8. JYP’nin kişilik eğitimi ne halde??

9. Saklamaya çalışmamış bile, kafayı yemiş…

10. Sevdiğim biri ama büyük hayal kırıklığına uğradım

 

Kaynak: Knetizen

Önceki İçerik[PANN] Netizenler Jisoo’ya smokey makyajı çok yakıştırıyor
Sonraki İçerik[PANN] NCT Dream’in sahne kazası eleştiri alıyor
238 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
JKW

Şirketi açıklama yapmış işte arkadaşının galerisinden parçalar, sanat vs diye ama kendi odasının duvarına asması yine de garip. Ben bir evde böyle bir odaya girsem, girdigim gibi çıkarım. Açıkçası sadece garip, yetişkin felan olmasını geçiyorum duvarda olması ilk bakışta rahatsız edici.

JKW

Bu arada got7 üyeleri dün gördüğüm kadarıyla baya linç yiyorlardi. Aynı gruptan jinyoung da bir dizi çekerken rol arkadaşı 14 yaşında olup kendisi de 22 yaşında iken öpüşme sahnesi çektiği için pedofili diye linç yiyordu. Jackson zaten malum, baya itibar kaybı bu bence. Ben de genel anlamda bakış açımı değiştirdim.

betül

Olmaz heralde. Vatanım Sensin dizisinde de Miray Daner 18 yaşına girdikten sonra öpüşme sahnesi yazmışlar.

2014 yılında High School Love On diye bir dizi vardı. O dizi de başrol kız ( Kim Sae Ron) 14 yaşındaydı. Öpüşme sahnesi olarak arada sakız olan bir sahne. Aslında gerek de yoktu. School serisinde mesela başrollerin öpüşme sahnesi olmuyor.

IMG_20210514_155948.jpg
aswium

evet ya buna hiç gerek yoktu açıkçası

moonchild

vatanım sensindeki sahne çok ani olmuştu hiç beklemiyordum

Yummyeon

Jinyoung aklanalı çok oldu diye biliyorum. Baya eski olay JYPden ayrılacağı zaman falan tekrar gündem gelmişti hatta.

Yeşil Gökyüzü

Bu olaydan başta rahatsız olan Jinyoung zaten kendisi sahneyi hiç istemediğini söyledi ama sandığınız gibi jypnin altın çocuğu değildi o zaman
Jinyoung’un oynadığı dizilerin çoğu o dönem jyp kadın oyuncularını parlatmak için çekildi ve hiçbirinde sahnelerde söz hakkı yoktu ailesi ve yönetmeni eleştirmek yerine ilk röportajda rahatsız olduğunu söyleyen Jinyoung’u habire karalamaları sinir ediyor

Bıktım bu sektörden

Kardeşlerimin senaryosunu yazan kişi zaten öpüşme şeyleri fazla yazmıyor. Örneğin kırgın çiçekler. Ayrıca kızın oyunculuğu gayet güzel ? Siz de her sevgili dizisi izlediğinizde öpüşme sahnesi olacak gibi bi zorunluluk yok.

Ehejkzls

Hangi diziydi? Hiç duymamıştım

Kiminhayranıbu

Ay inanmıyorum şok oldum nasıl kabul ediyor 22 yaşında biri 14 yaşında bebeği öpüyor bu sahneyi nasıl kabul etti çocuk için travma resmen aileside pislik şirkette pislik

Tuğba

Kızın ailesi, senarist, yönetmen falan varken problem çocuktamıymış saçmalık

Ehegdjfd

Aklıma Camdaki Kız geldi. Nalan gibi yığılıp kalırdık herhalde djdhdjshs

royalsn'peaches

insanların vücutlarının sanat adı altında böyle kullanılması sinirimi bozuyor… neden iç çamaşırı giyen güzel fizikl bir kadın ‘sanat’ olarak adlandırılıyor? Komik. baya baya objeleştirmek bu.

Komik olansa birçok idol kendi vücutlarına ağızlarının suyu aka aka bakan kadın hayranlara ‘sapık’ muamelesi yapıyor. Eee? Senin yaptığın ne o zaman? Sen objeleştirince sorun olmuyor da başkaları yapınca mı sorun oluyor?

Really

İnsan vucudu bence sanat için kullanabilicek en güzel araç sanat ile ilgilenen insanlar zaten bu tarz şeylere bakınca tahrik olmazlar yapan kişininde tahrik etme amacı yoktur
İnsanlae güzel yaratılmışlardır
Bana göre kadınların bedenleri erkeklere göre daha güzel yaratılmıştır
Heykelleri resimleri severim
Yunan heykellerinde resimlerde yapılan organı gorünce kim azar ki ben azmıyorum hikayelerini merak ederim genelde

whoisthis

ayy ne kadar sanattan anlayan biriiii. O Yunan heykellerinin tanrılarını simgelemek amacıyla yapıldığını bilirsin o zaman aynı zamanda tıp biliminin dahi gelişmesine yardımcı olduğunu? Adamlar sadece güzel görüntü versin diye yapmıyor sanat dediğin şey bir amaca hizmet eder soyut veya somut. Ayrıca vücud kısımlarından sadece niye kadının özel bölgeleri asılmış duvara? İnsanın her hali güzelse selülitli, 0 beden olmayan normal bir kadın niye yok? Savunmak için hiç alakanız olmadığı ‘sanat’ kartını oynamayın saçmalıyosunuz. ayrıca sanat çalışması adı altında kadınların bu sadece bölgelerinin duvara asılması, sanatı kötü niyetli kullananlar mı var acaba dedirtiyor :))

Really

Bu gönderiden bahsetmemiş sanatta kullanılmasından bahsetmiş keşke bunu anlayabilseydin önce bu bir İkinci olarak erotik resimler rıza ile çekilir aşağada yazdığım gibi Türkiyedede var rıza ile çekilen şey taciz olamaz bunları asan kişide taciz etmiş olmaz Model mi bunlar diye sordum zaten model olanlar bikini vs için kullanılan resimler ise bunun taciz olduğundanda bahsettim Porno izlemiyorsunuz sanırım ben izliyorum ve kimseyide taciz ettiğimi düşünmüyorum Erotik resimlerim çok az bir kısmı sanat ıçin cekilir ancak tehlikelidir çunku bir fotoğrafci olarak sem sanat görsende sahip olan insanlar sanat görmeyebilir Ayrıca sanatta tanrılar dışında kadın bedenleri kullanilir çunku oldukça estetikler tanrı tarafından çok… Read more »

whoisthis

İki kez yazdığım yazı onaylanmadı. Hem de uzun yazmıştım kalbimden vuruldum. İşin özü şuydu insan vücuduna sanat olarak bakabilmek için sanatçı ruha sahip olabilmek gerekir. Haberdeki arkadaş ‘sanat eserlerinin’ sadece tahrik edici kadın bölümlerini kesip yapıştırmış iyi niyetle bakamıyorum. Bu bir porno dergisinin fotoğrafı olsaydı da saçma çünkü otuzlu yaşlarına gelen bir adam liseli ergen değil kadınların fotoğrafını böyle odasında açık seçik sergilemesi etik değil. Kadınlarda 90-60-90 kızlar yani objeleştirme var resmen. bikini modelleri de kendi rızasıyla vücudlarını sergilerler ama bedenini sergiledi ve kimseye zararın olmuyor diye o kadın hakkında farklı düşüncelere kapılmak/ kullanmak yanlıştır. Buradaki kadınlarda müzede sergienmek üzere… Read more »

Really

Etik yargılar değişir özneldir
Ayrıca dediğim gibi bikini modelleri modeldir tacize girer çünkü onlar tasarımları sergiliyorlar kıyafetler asıl odaktıe o resimlerde beden değil
Neyse zaten iğrenç bir insanim nasılsa alttaki arkadaşa göre
Sizin düşünceniz ancak hala taciz olmadiğini dusunuyorum

I want some cheesecake

Cinsellik farklı duvarını *m sergisi yapmak farklı şeyler bu sanat değil çok nesnel konuşuyorum

I want some cheesecake

Bunu yapan zihniyet normal olamaz değildir

Really

Erotik resimlere sanat demedim anlayamıyor musunuz
Rıza verildiği için asanda asılanda tacizci konumuna düşmez dedim
Hatta erotik resimlerin nadir sanat için kullandığından bahsettim
Arkadaş yukarda direk sanatta kullanilmasindan bahsetmiş onada normal sanattaki vucudun objeştirilmediğini anlattim dikkatli okuyun lütfen

Really

Umarım anlatabildim yunan heykellerini örnek vermemin nedeni bir insanin kafasinda rahat canlandirabilcegi ve yaygin olduğu için
Bu grupla hayatim boyunca ilgilenmedim dahi
Hangi grubun yorumunda gozukurum herkes anlamıştır Aespa farklı bir grupla ilgilenmiyorum

Really

Erotik resimlerde modellik yapmakta
Porno oyuncusu olmakta artık bir meslek
Bazılarının ailesi eşi dahi buna karışmıyor
Biz niye taciz edildiğini düşünelim ki
Taciz rızasız zorla tehditle olur
Bazı kadınlar bundan oldukça hoşlanıyor tatmin oluyor hatta
Banane sanane reşit ve rızası varsa kimseye laf düşmez asanada düşmez çünkü karşı tarafın rızası var
Şu resimdeki kadınlar çıksın rızasız çekimim ya da sadece birisine rıza vermiştim desin o zaman konuşalım ancak şuan kimseye laf düşmez

püskevit

tebrik ederim, bu doğru

delulu

sanat dediğin şey bir amaca hizmet eder” ahhaha bi de özgüvenli özgüvenli yazmazlar mı lvl9 cehaletle… estetik haz diye bir şeyden haberiniz var mı acaba? hangi yy.dasınız cidden bu nasıl kafa ne kullanıyorsunuz ya

whoisthis

Estetik hazza ulaştırması da bir amacı değil midir sanatın? Özgüvenli bir insanım biliyorum ki konuşuyorum sen daha okuduğunu anlamaktan acizsin ama bilmiş bilmiş laf sallıyosun
Edit: estetik haz ruhen tatmin eder insanı, cinsel anlamda seni tatmin edecek şeyler farklı sektöre hizmet eder

Last edited 29 gün önce by whoisthis
delulu

ughh lafı çevirme… ne anlamda yazdığını biliyorsun. bi sanat eserinin ”tıp bilimine yardımcı” olarak insanlığa hizmet etmesi ile belli bir amaç gütmeden ortaya çıkıp kendisine sadece belirli bir kitle bulabilmesi aynı doğrultuda değildir. bunu ayırt etmek zor değildir diye düşünüyorum belli bir yaşa gelmiş biri için

bu arada bir bedenin ‘Öz€L’ bölgelerini görünce onun p0rn0 sektörüne ait olduğunu ima etmek 🤢 inanması zor olsa da senin için dünyada gerçekten insan bedenini sırf estetik bulduğu için resmeden, çeken, tasvir eden, betimleyen sanatçılar ve bunu beğenen, satın alan, duvarına asan, okuyan insanlar var. biliyorum zor kabul etmesi ama dene en azından

püskevit

saçmalık, bu ne kadar ayıp sen biliyor musun bir de buraya yazmışsın sanat sanat diye lan ne sanatı bakacak başka bir şey bulamadınız mı

Really

Bu yorumun ciddi olduğuna inanmak istemiyorum
Bura belliki evlilikten önce bekaret bozulmamali konuşmalarına dönücek
Herkesin ahlaki yargıları aynı değildir reşit bir bireyi yargılamak kimseye düşmez
İsteyen çektirir isteyen çektirmez sizin ahlak anlayışınızı umursamak zorunda değil yapanlar
Çoğu rizasınin olduğunu belli etmek için belge imzalıyor zaten bunlar çekilirken
Merak etmeyin siz

Really

Bir şey demiyorum cidden bir şey demiyorum kendin çal kendin oyna

Eren

P*** bence de sanat değil ama hiç tanımadığın birine ne izleyip ne izlemeyeceği hakkında öğüt vermek biraz hadsizlik değil mi sence de?

Eren

Hadi anne, babası, arkadaşı olsan anlarım da…

Really

Sevgilimde izliyor bende izliyorum
Hiç aptal aptal triplere dahi girmedik birbirimizi yargılamadik keza arkadaşlarımlada hatta ben anlatınca onlarda bahsedebildi kendilerink açtılar bana
Anlamıyorum ki uyarma dahi değil bu iğrençsin diyor direk

Eren

Herkesin ahlaki anlayışı farklıdır, ‘bence bu ahlaksız seni bu yüzden uyarıyorum’ diyor.Biri çıkıp da mini etek giymeyin bu ahlaksızlık derse ne diyeceğiz o zaman?Bunu söylemeye hakkı var mı şimdi, sırf bunu ahlaksızlık olarak görüyor diye.Kimine göre evlenmeden çocuk sahibi olunabilir bunda mahsur yoktur.Kimine göre iki kişi el ele bile tutuşmamalıdır.Dediğim gibi isteyen istediğini düşünebilir, çünkü herkesin ahlak anlayışı farklıdır.Mesele bu değil, mesele bunu başkalarına da dikte ettirmeye çalışmaktır.Onlardan da aynısını beklemektir, bunu yapamayız.Çünkü bu özel hayata müdahaledir ve kimsenin bunu yapmaya hakkı yoktur.

blinkı

kimse senin inandığın şeye inanıp ona göre davranmak ve senin inandığın şeyin yargılarına göre yaşamak zorunda değil ve kimse senin yargılarınla yargılanmak zorunda değil. porno izlemeyi din hocasına yönlendirmen ise cidden güldürdü

dorothea

eklemek istiyorum püskevitcim herkes müslüman değil.kendin müslümansın diye herkesin senin yaşayış biçime göre yaşamak zorunda olmadığını anla.
senle art arda yazıyoruz ne kadar sinir krizi geçirdiğini tahmin edebiliyorum ksjxksnxks

püskevit

bak tatlım anlamıyorsun sizinle daha tatlı dilli konuşmalıyım p***o yu sadece müslüman olmayanlar izlemiyor müslüman olan da izliyor olmayan da sen bunu bilemezsin ben kimseyi bir şeye zorlamıyorum canım yapmaması gerektiğini söylüyorum ve siz olayları başka yerlere çekip abartıyorsunuz sanki yanlışı ben yapmışım gibi

dorothea

ben sana yanlış bir şey yaptığını söylemiyorum ki ama bizim yaptığımız da yanlış bir şey değil.senin düşünceni kötüleyecek,aşağılayacak bir şey söylemedim ama tam aksine sen bunu seven insanları ötekileştirmişsin bu da doğal olarak insanları sinirlendiriyor.müslüman olanların da izlediğini biliyorum.sence de onlar bunun dinde hoş görülmediğini bilmiyor mu?biliyorlar ve yapıyorlar.bize karışmak düşmez.

blinkı

biz böyle diyoruz diye püskevitin ahlaksızlar listesine adımızın yazıldıgına eminim…

dorothea

beni ahlaklılar listesine alsın yemin ederim bı daha izlemem hatta bir erkekler aynı ortamda nefes bile almam ay dur kadınlarla da almayayım etkilenirim falan yanlışlıkla başımız belaya girmesin

püskevit

Allah ım deliricem ya ben benim neye inandığımı onların da buna inanması gerektiğini söylemedim ve ne deseydim gidip kime sorsaydı ayrıca ‘ortaokulluysan’ dedim yarım yamalak okuma

blinkı

ortaokullu olsa bile sence cinsellikle ilgili şeylerin muhattapı din hocaları mı? böyle bir konuyu konuşacakları kişi din hocaları değildir. Din hocası adı altında din hocasıyla anca din konuşursun. İnandığın şeylere göre ahlaksız sapık diyip ailelesini katmann ne oluyor acaba

Really

Ne ortaokulu ya ben reşit genç bir kadınım
Ay delircem ergende ilan edildim

Eren

P** izlemek muhteşem bir şey mi diyorum ben, okduuğunu anlamıyor musun, anlamaazlıktan mı geliyorsun?Ben de çok hoş bir şey olduğunu düşünmüyorum ama ben çıkıp birine sen onu izle bunu izleme diyemem.Sen de diyemezsin.Herkesin hayat görüşü, ahlak anlayışı, yaşam tarzı farklıdır.Kimse kimseye kendi yaşam tarzını ahlak anlayışını dayatamaz.

erin

yobaz detected

Holo

Arkadaşın yorumu sana uymadığı için sen ona yobbaz diyorsun senin dusuncelerin ona uymadığı için sana ahlaksız diyor acaba ne zaman bu terimleri bırakmayı düşünüyorsunuz herkesin algısı ve fikri farklı olabilir ve ifade de edebilir ben anlamıyorum üstteki yorumlarda muhalefet yorumlarda bile birbirlerini ezmeye çalışıyor

Really

Olay benim anneme babama geldi ne düşüncesinden bahsediyorsunuz
Hakarete başvurduğu halde saygılı cevap verdim ben arkadaş hak ettiğini söylemiş kusura bakmayım
Vah vah vah annem benim gibi bir evlat yetişdirigi için utanmali tabi
Kimse kimseyi eziklemiyor burda ezikleyen ve yargılayan varsa o arkadaştır

lavender

ahlak bekçiliğini kes

SeulgiWendy

İlgili bir bölümde okumuş biri olarak katılıyorum. Heykellerin çoğunda vücut hatlarının yani sıra cinsel organlarda en ince ayrintisina kadar işlenir biz derslerimizde bunları büyütülmüş projeksiyonlarda inceledik baktık ben sınıfımda azan birini görmedim. Bakış acisiyla alakalı birşey tabiki kimin nasıl baktığına bakmak gerek kimisi sanat için bakar kimisi sapıklık için.

Last edited 29 gün önce by SeulgiWendy
yeniüye

(ilgilenen insanlar zaten bu tarz şeylere bakınca tahrik olmazlar yapan kişininde tahrik etme amacı yoktu) bu konuda haklısın ancak bence günümüzde insanlar o tür kadınlardan ziyada vucudu orantısınız(popo ve gögüs bölgesinin büyük olup süreki fotograflarda sürekli oraya odaklanması) olan karşıdaki kişiyi tahrik etmeye çalışan kadınları takip etmeyi terçih ediyor ve amaclarıda sanat değil 🙂 erotik model gibiler (erotik modeller mi bilemem ancak çok fazla takipcileri vb var ) .kısacası sanatı kötü amaclı kullanan insanlar çok fazla olduğundan insanların bu tür şeylere kötü gözle bakması bana normal geliyor. ve bu adamın arkada görünen fotograflara baktığımda 2 tanesini tam görebildim onlarda bana… Read more »

Really

Erotik modelliğin nadir olarak sanat için kullanildiğini söyledim dikkatli okuyun lütfen
Erotik modellik rıza ile olur bu adam burda kendini tatmin etse dahi tacizci olmaz kötüde olmaz porna izlemek gibi düşünun
Taciz rızasiz olur ben bunu diyorum

dux mortem goliat

Elbette öyle, yazdıklarına ithafen kendi deneyimlerime ve bilgilerime dayanarak konuyu biraz daha açıp bazı arkadaşları bilgilendirmek istiyorum, özellikle alttaki yorumlarda abes örnekler vererek insanları sapkınlıkla itham eden arkadaşları görünce çünkü bütün hayatı cinsellik ve bastırılmışlıklarına angaje etmiş, çıplaklığı kendisine tabu edinip bunu direkt kötü yönlere çeken,din ve benzeri şeyleri ölçüt sayan bir toplumda garipsenmemesi gereken hareket aslında da neyse ayrıca ETİK kavramı olayına gelirsek işin içinden çıkılmaz o yüzden etikten bahsetmek gereksiz olur senin ettiğin benim etiğim değil mantığı.Neyse sanatı oluşturan araçlar,nesneler veya konular vardır, çıplaklık da bunlardan biridir.Sanat eserindeki çıplaklık; sembolizm, doğurganlık veya dinamizm ve erotizm, özgürlük vs, gibi… Read more »

dux mortem goliat

Yorumum neden geç onaylandı neyse bu arada söylemeyi unuttum bu yazdıklarım yukarıdaki haberden bağımsız olarak,yazılanlara ithafen bilgilendirme amaçlı yazdım

林枫 lín fēng :D?

dediklerinin hepsine katılıyorum. ki sanat okullarında zaten canlı çıplak manken geliyor derse ve çizim yapılıyor bunun için. benim arkadaşım yıldız teknikte okudu ve onlar çok fazla çıplak figür çizerlerdi. bunun bir fotograf olması bir şeyi değiştirmez hepsi sanatın nude kısmına giriyor hoşumuza gitse de gitmese de

püskevit

valla bence ikisi de suç bir kadın bakıyor bir erkek bakıyor

Takeiteasy

‘Bence suç’ diye bir şey olamaz. Rızası alınarak yapılmış işleri kendi ahlak yargınıza göre ‘suç’ olarak göremezsiniz. Yasalar ve hukuk diye bir şey var. Eğer ki bir zorlama veya izinsiz iş yapılırsa bu suçtur. Ama alan razı veren razı sana veya bana burada hiç laf düşmez. Sen kendi ahlak yargılarına göre bunu yapmazsın olur biter. Ama bunu yargılayıp ‘bu bir suçtur çünkü bence öyledir’ gibi bir şey söyleyemezsin. Her reşit insan kişilerin hak ve özgürlüklerinin farkındadır. Kaç yaşındasın da böyle “bence suç” diyebiliyorsun merak ettim. 13 falan mı? Eğer reşit olup daha hâlâ kişilerin hak ve hürriyetlerinin ne olduğunu bilmiyorsan… Read more »

WhiteLuna

Tıpp okuyan erkek arkadaşım var onlara kadın vücudunun en ince ayrıntısına kadar fotoğraflar gösteriliyor büyük projeksiyonlarla ve çıkıp gösterip konuşmaları da gerek , en basitinden biyoloji derselinde kitapta çıplak kadın vücudu var , böyle “ıyy tiksiniyorum” diyenler benim gözümde yobaz , ne ilim ne de sanatdan anlıyorlar , Eğer çocuklar izliyor diyorsanız bu yayını izleyen 15 yaşında insan bile en az bir kez kitaplarda kadın vücudu görmüştür
Değeri milyonlarla ölçülen antik Sanat Eseri :

e037d24c7350d89b36df962f9519f482.jpg
Snn

Tıpçılar ve hukukçuların da bazı derslerinde insan vücudunu görmek zorundalar, mecburlar. Bununla o bir değil ki bence yanlış bir karşılaştırma yapmissin. Antik sanat eserlerinin sanat eseri olmasının nedeni o dönemin teknolojisiyle yapılmış heykeller olması. Çıplak kadın ve erkek figürlü heykeller çok fazla. Ama bana göre fotoğrafın hicbir estetiği yok. Bu heykeller 1000 yıl daha unutulmaz ama bu tarz fotoğraflar 10 yıla unutulur. Sanat ve sanat olmayan arasındaki fark bu. O yüzden nacizane fikrimce her şeye sanat demeyelim

delulu

kadın vücudunu estetik bulup duvarına asması son derece normal bir şey her şeye 0bJe demeyi kesin artık yok bir de tw/ ekleyelim başa

blinkı

açıkcası twitterda gerçekten tw pussy diyen gördüm ve şok oldum acaba nesinden tetiklenebiliyor insanlar

Last edited 29 gün önce by blinkı
Really

Onu bunu bırakın SM tam 10 dk black mambanin hikayesini anlatan bir video attı harika olmuş
Winter silah kullanıyor silah çok güzel ya
Ama sonunda Karinayi ele geçirdi Black Mamba onun avatarinida gösterdiler gidin izleyin valla cok heyecanliyim

Drbeyz

Twitter’daki savunmalar daha şaşırtıcı. Herkes sanat dersi veriyordu fjfhjfjf Ilginç. Sanat diyince benim aklıma Van gogh falan geliyor bu fotoğraflar japon porno ss’i gibi. Estetik falan da değil. Ben sanat açıklamasını yemiyorum şahsen. Neyse jb den beklemezdim ama beklenmedik taş baş yarar diye boşa demiyorlar.

Last edited 29 gün önce by Drbeyz
Boş yapmayın

Sanat denince nasıl aklınıza sadece Van Gogh geliyor, o da popüler oldu diye mi? Mesela bu İnandık vazosu, Hitit döneminden kalma evlilik ritüelini ve sonrasında cinsel birleşmeyi anlatır. Gerçekten sanatın sonu yok, muzu bile duvara bantladılar sanat dediler, sanat her şey olabilir arkadaşlar dar düşünmeyin. Bir kere snat galerisi gezdim ve bir sanatçı Tuvala çarşaf sermişti sadece biraz buruşuktu ve bu sergide vardı, şok olmuştum, hatta komik gelmişti ama insanlar onu bile yorumlayabiliyor. Siz odanıza asmazsınız anlarım ama bazı şeyleri de çok yere düşürmeyin. Bizim büyükler sanki hiç dünya görmemişsin gibi davranma der, siz de öyle davranmayın. JB savunmak için… Read more »

images (22).jpeg
Boş yapmayın

Bahsettiğim çarşaf ajshhs
O zamanlar ütü ile çektim kusura bakmayın 😂

IMG_20170316_113119_547.jpg
Boş yapmayın

Bu da süpürgedeki çöpü çerçeveletme aksjhdjd 😂

IMG_20170316_113243.jpg
Drbeyz

Ya ben orada aslında hayranlarının bu sanattır açıklamasını ti’ye almıştım. Yoksa sanatın ne kadar derin bir konu olduğunu biliyorum yani. Nü de bir sanat kabul ediliyor tabii ki ama bu fotoğraflar sanattan çok porno ekran fotoğrafı gibi duruyor.

Last edited 29 gün önce by Drbeyz
Boş yapmayın

O konuda da onun keyfi onun fantasizi beni ilgilendirmez diyorum 😂 bence fanlar direkt bunu söylemeli, sanatmış falan bırakalım adam istiyorsa duvarına herşeyi asar bizene 👀 yatak odasının tavanına ayna yapanlar bile var bu dünyada 😅

Drbeyz

Fanların bu sanattır siz anlamıyorsunuz kıt beyinliler tavrı olayı sıkıntıya soktu ama duvarına popo ve vajina resmi asması şahsen bana çok normal gelmedi. Istediğini asabilir tabii ki kendi hayatı ama kendisi hakkında fikirlerim biraz değişti. Sonucta idoller çiçek çocuk olarak pazarlanıyor duvarında böyle fotoğraflar görünce şaşırmak gayet normal 😂

Boş yapmayın

Belki sergi falan gezerim ama ben de duvarıma asmam 😅 Amann banane deyip geçiyorum artık napayım 🙆‍♀️

Sennes

Yanlış hatırlamıyorsam JB bu tarz fotolardan ilham alıp şarkılarını yazıyordu. Yanlışsam düzeltin pilis. Kendisini severim ama bu tarz fotoları duvarına asmasi bana hep garip gelmistir. Sanat diyonuz da asıl çıplaklık temalı yapılması gereken sanat bu ; İranlı bir kadın sanatçının çığlığı,
“Alın bunları, özgürlüğümü verin, beni rahat bırakın”

inbound985836513418316009.jpg
Last edited 29 gün önce by Sennes
𐰢𐰘𐰋𐰠𐰼 𐰋𐰀 𐰀𐰡𐰃𐰣𐰞𐰺

Yazık ya

Kingkong

Hatırladığım kadarıyla sanatçının ismi Raoof Haghighi sanırım.

Snn

A evet, bu arada sanatçı kadın değil erkekmiş ismini yazınca erkek çıkıyor🤔

nez

masallah dediğimiz üç gün yaşamamak

kırmızıbaşlıklıkız

cidden ya ne zaman bi idol dikkatimi çekmeye başlıyor ardından bir şey patlak veriyor. lanetli olduğumu düşünmeye başladım sgfsgd

Aaa

S*ungri gereksizinden bütün kariyeri boyunca asla hoşlanmadım hatta baya sevmiyordum. Nerdeyse şarkılardaki partlarını geçicektim o derece. Sonra son solo şarkısını şans eseri dinledim beğendim. Önyargılı yargılı yaklaşmışım falan dedim. Çocuğu sevmeye başladım. Pat kpop tarihindeki en büyük skandallardan birine karıştı. Cnblue da beğendiğim çocuk ve yeni yeni sevmeye başladığım ünlülerin hepsinin adı skandalda anıldı.
Taeyon ve beakhyunu aynı anda sevmeye başladım ikisinin sevgili skandalı! çıktı.
Oyuncu jiso yu instadan takip ettim kısa sürede skandalı çıktı.
Daha çook var yalnız değilsiniz 😭😭

ahjumma deme bozuluyorum

Ne demek istediğini anlıyorum ve kötü niyetin olmadığını da biliyorum ama yine de bu insanların(!) yanında Taeyeon ve Baekhyun’un ismini anman beni rahatsız etti. Boşa duyar da kasmak istemiyorum. Umarım seni kırmadım.

Aaa

Boşa duyar olmuş evet ama kırılmadım sonuçta sen öyle hissedip gayet güzel birşekilde derdini anlatmışsın niye kırılıyım. Güzel üslubun için teşekkürler. şöyle söyliyim senin yaptığın gibi yanına ünlem koydum. Çünkü korede sevgiliye sahip olmakta skandal diye anılıyor. S*ungriden daha fazla ölüm mesajı almışlardır büyük ihtimalle o ikisi. Onları araya bilerek kattım senin söylediğin şeye tepki veriyordum zaten.

Eda

Offf sanat diye de her şeye bahane çıkaran fanlar yeter ya. kendinize gelin.nü diyemezsiniz, erotik resimler bunlar. ha duvarına yaptışmışta ne yapmış benim için önemli değil, kendisi bilir. bence biraz sapıkca haraket. erkek arkadaşınızın duvarına erotik şeyler yapıştırmasını ister miydiniz? ya da öyle sınıf arkadaşınız varsa nasıl bakarsınızsa kendisine, bu da öyle. şu idolüm her şeyde haklı düşüncesi beni korkutuyor. k-pop bence insanların düşünme yetkilerinin içine etti

Istegeldimburdayim

Geçen test çözerken şöyle bir şeyle karşılaştım. Direk aklıma bazı fanlar geldi. Ergenliği baya uzun yaşıyorlar sanırsam ahajsks

c1e64f79724a62c1e741132d713019ec.jpg
Last edited 29 gün önce by Istegeldimburdayim
Tokio

“kpop insanların düşünce yetkilerinin içine etti” harici hepsine katılıyorum. Ona katılmama sebebim de düşünce yetisinin içine eden bir sürü faktör var. Kpop ile alakası yok. Aptal insan her yerde aptal.

Burioos

JYP’nin kişilik eğitimi ne halde??

Ceo’nun övündüğü en önemli şey kişilik olmasına rağmen yaşanılan şeylere bak

Last edited 29 gün önce by Burioos
violet #hylt

Ahlak bekçiliği yapan bir şirket jyp cidden. Bu da idol sektörünün nasıl göz boyadığını bir daha hatırlatsın herkese

Yummyeon

JYP’nin kendisi de melek yüzlü şeytan değil mi zaten?

I want some cheesecake

Pedo

Namu

Park Jinyoung sanırım tüm Got7 üyelerini takip ediyordu ama Jbi etmiyordu hatta fanlar bu yüzden jype ayrımcı jbi sevmiyor felan diyordu acaba bir şeyler olmuş olabilir mi. Ve jyp de boş yapmış yani sen idollerinin yeteneğini kontrol edebilirsin ama kişiliklerini bilemezsin kontrol edemezsin, ama skandalı çıkan kişileri de düşünmeden atıyor woojini direk atmıştı mesela o yandan iyi. Neyse ben şuan jypnin sadece kadın gruplarına kişilik konusunda güveniyorum skze bazı kişiler harici güveniyorum

crimsondawn

Adamın kendisinde meymenet yok ki ne eğitiminden bahsediyorlar acaba? Tarikat skandalına da Eylül’de cevap vereceğim dedi, üzerinden kaç Eylül geçti kim bilir.

uykucu

Normalde idollerin vloglarinda markalar bulaniklastirilir, idoller de böyle şeylere genelde dikkat ederler. Jb’nin kaç yıl idol olduğunu düşünürsek acaba neden buna dikkat etmedi, koskoca duvar gözüküyor yani?
Kadın idol olsaydı, her türlü dogru bulmuyorum boyleri seyleri, yemediği linç kalmazdı. Bakınız Twice Chaeyoung…

Last edited 29 gün önce by uykucu
Chaelyn

Instagram yayiniydi bunun yuzunden bulaniklasma olmadi ama dikkatli olmasi gerekirdi yayinda kucuk insanlar olabilir(muhtemelen vardir da) bunun icin ozur dilemesi gerekiyordu diledi de. Ama fanlarin bunu normal bi seymis gibi gosterip sen yanlis bi sey yapmadin demesi ayri tuhaf benim icin

whoisthis

kardeşim 14 yaşında lan çok sinirlendim şu an. Grup dağıldı diye de çok üzülmüştüm zamanında da bir kez daha idollere üzülme diyorum kendime iyi oluyor
Düzenleme: yanlış kişiye cevap yazmışım üstteki yoruma yazacaktım

Last edited 29 gün önce by whoisthis
𐰢𐰘𐰋𐰠𐰼 𐰋𐰀 𐰀𐰡𐰃𐰣𐰞𐰺

Ya çok olay dışı ama ben yaşlı yaşlı heriflerin teyzelerin 15-16 yaşındaki çocuklara sulanmasını çok rahatsız edici buluyorum ve hala ülkemizde var parçası olmuş bildiğin

valla ben de nasıl 9 gözle bakıyorlar anlamıyorum. hepsi gözümde bebek, oğlum kızım diye seviyorum ben. (hanım hanım onlar yavyularim 😅)

uykucu

Yine de dediğin gibi dikkat etmesi lazımdı. Sanatın öznelligi nedeniyle söylüyorum sanat estetik haz vermelidir ama bu fotoğraflarda cinsellikle alakalı vurguların daha yoğun olduğunu düşündüğüm için şahsen sanat olarak görmem.

Last edited 29 gün önce by uykucu
Chaelyn

Seninle aynı fikirdeyim kesinlikle dikkatli olması gerekiyordu bilmediği bir yer değil kendi odası(?) Şimdi bazıları beni linçleyebilir ama nü resimleri hep garip bulmuşumdur ilham alınacak ne tarafları var bilemiyorum yine dediğim gibi bu benim düşüncem siz zevk ve ilham alabilirsiniz orası beni ilgilendirmez

Bennn

Twice Chaeyoung noldu ki olayı bilmiyorum o yüzden soruyorum

uykucu

https://netizenturkey.net/pann-twice-chaeyoungin-bir-dovme-sanatcisiyla-sevgili-oldugu-soyleniyor/

Zamanında şöyle bir haber vardı ve iddia olduğu halde netizenlerin yorumları….

crimsondawn

İşin tuhafı saklamaya bile çalışmamış. Amacı tozpembe hayalleri olan fanlarına “işte ben buyum” mu demek? Bilemedim.

Bbk

Yalnız cidden imaj değişikliği için mi yaptı acaba ? Çünkü bu fotoları bu kadar göstermesinin mantıklı bir açıklaması yok

dorothea

büyük ihtimal çok eksi gelecek ama ben toz pembe yerine idollerin bu hâlini görmeyi tercih ederim.yurt dışında çoğu sanatçı toplumun onaylamadığı özelliklere sahip ama seven destekliyor sevmeyen desteklemiyor.böyle şeyleri sonradan öğrenip birinin para kazanmasına yardımcı olmak daha kötü bence.neyse ya seungri bile destekçi buluyor jb de bulur birilerini.

LikeMe

Kardeş kendini kandırmaya devam et ama bunlar bildiğin por*o

whoisthis

Ananızın şu resimlerini babanızın yatağının üstünde görseniz kalp krizi geçirecek insansınız burda sanat diyorsunuz. Hatta lütfen Jb’ye söyleyin abinize sevgilinize de şöyle bir iki sanat resmi ayarlasın şöyle en dolgulu olanlarından. JB’de sıvayacak çok iyi şirket bulmuş gerçekten.

Suna

Kadınların belli bölgelerinin duvara asılıp metahlaştırılmasına karşıyım. Gören, görmeyen herkesin bundan rahatsız olmasını istiyorum. Bu kabul edilemez. Nude Art falan diyor fanlar ama kusura bakmayın Nude art dediğiniz sadece kadının belli bölgeleri değil. Nude Art seven biri hem baştan aşağı fotoğraf koyar hem de erkek de koyar. Burada sadece kadının objeleştirilmesi var. Psikolojik sorunları olduğunu bildiğim için çok ses etmiyorum. Kendisine başarılar diliyorum.

delulu

nude art seven biri sadece kadın bedeninin estetikliğini seviyor olabilir neden illa erkek bedeni de eklemeli duvarına? sevmiyorum, hoşlanmadım diyin geçin işte. düşüncelerinizin altını doldurmaya çalışıyorsunuz diğer türlü ve boş görünüyor sadece

teletabi

Gerçekten… İlginç bir duvar süsleme çalışması olmuş (!) Djlwlşw. Kendisini çok tanımasam da bana ‘temiz çocuk’ imajı vermişti nedense. Yine biz, yine hayal kırıklıkları..

Last edited 29 gün önce by teletabi
Nur

Kaos bitti demiştim geri alıyorum sıradaki istek parçam sevgili haberi😂

ilvos

++ hxndjdj
Bir de Exo comeback haberi iste lütfen, yer yerinden oynadı ama siteye haber gelmedi hâlâ 🙁

yorum

Cidden ya

Eylul

askerdeki uyeler de katilacak mi comeback e

senasenasena

chen ve suho olmicak chanyeoş ve baek sadece klipte olucak xiumin kai kyunsoo sehun da aktivitelere katilcak

ilvos

Chanyeol ve Baekhyun askere gitmeden önce tamamlanmıştı albüm, yani albümde onlar olacak ama promolarda olmayacaklar. Onun dışında Lay katılmayacak, Suho ve Chen de askerde oldukları için albüme katılamadılar. 6 kişilik albüm, 4 kişilik promo olacak yani,, tabii promo olursa :”

Leila

Copy paste ettim,benim sözlerim değil ***hem çekenin hem poz verenin ruhunda bir incelik olması gerekir.
her çıplak kadın görüntüsü nü değildir**

Burda nü yok ki, cinsel bölgeler var. nü ressamlık için bir daldır. Sanat diyorsun i, aynı zamanda da nü olayını ucuzlaştırıyorsun

Muziksever & Blackpink sever

Site de muazzam fhdhhd link vermiş direkt

Serenity

Jyp :
Biz Diğer şirketler gibi yetenekden çok idollerimizin kişiliklerine daha çok önem veriryoruz
Yıl 2016 – koreli netizenler jyp en melek şirket

Yıl 2021 – netizen yorumu
Jyp kişilik eğitimi ne halde
Demeki neymiş kpop sektör hiç göründüyü gibi değilmiş

QueenSS

Geçen mingyunun haberinde de demiştim, genelleme yapmaktan kaçınsam bile erkek idollerin çoğu böyle… Çok bağlanmayın gencolar..

Durururu

İki idolü de takip ediyorum ama gerçekten iğrenç ya

limon...

Ergen bireyler bazen bikinili ya da kaslı insanların posterlerini asıyorlar. Bana her ne kadar ikisi de rahatsız edici gelse de ergenlik işte, yapılıyor böyle şeyler yanlış olsa da.Yetişkin bir insanın yapması garip geldi. İç çamaşırı olsa bir miktar anlayış gösterebilirdim ama sanırım direkt olarak çıplak fotoğraflar var. Kendi tercihi tabii ama en azından daha dikkatli olabilirdi. 18 yaşından küçük bir sürü hayranı olduğunu o da biliyor. Daha hassas davranmalıydı. Ben şahsen odamın duvarında ne erkek ne kadın vücudunun herhangi bir özel bölgesinin fotoğrafını görmek istemezdim. Dürüst olmak gerekirse bu tür şeylerin ‘sanat’ adı altında yapılması bence çok rahatsız edici.

I want some cheesecake

Duvarını *m sergisi yapan birine sanat bu işte demezsiniz diye düşünmüştüm ama görüyorum ki silahsızsınız seungri denen pezemengten sonra bile akıllanmadınız ya takdire şayansınız iki seneye kalmaz bir sohbet odasında da bu çıkar ve fanların bu olayı Jay in üzerine yıkmaya çalışması var ahahahaha d//angalaklar sapık idolünüzü temize çıkarmak için ortalığa kuduz köpek gibi saldırmayın benim için ufak ama sizin için uygulaması zor bir rica

Whothefuckiam

AM SERGİSİ NE AKDKSJDKWJDKWKDKKWKDMWMDSBJSJDJSJDJSJDKSHXJA

I want some cheesecake

Am odası da diyebilirdik ben kibar olmak istedim👼🏻

Whothefuckiam

Ayrıca haklısın

I want some cheesecake

Ya sizin kafanız nasıl alıyor rızayla bile olsa bu vucut değil nü değil am diyoruz am am kaç kere tekrar etmem lazım sanat bu değil am sergisi gördünüz mü siz hiç hayatınızda ben görmemiştim şahsen

Istegeldimburdayim

Tamam zaten sitede çoğunluk savunmamış. Yani yanlış anlamanı istemem ama yüz kere de aynı kelimeyi tekrarlamana gerek yok. Bir kere okuyan anlar zaten

I want some cheesecake

Hala isteğiyle olduysa normal diyen bir kesim var demek ki anlamıyorlar hala bunu bikinili modellerle falan karşılaştırıyorlar

Whothefuckiam

Hiç am sergisi görmedim ama penis sergisi gördüm
https://www.google.com.tr/amp/s/amp.onedio.com/haber/efsanevi-bir-kadinin-ruhuna-adanmis-penis-heykelleriyle-dolu-haesindang-park-778750

Ruya

Peki ya twitterda fanın Jaebeomu etiketleyerek “Jaebeom, yanlış bir şey yapmadın!” yazması ama Jb’nin”Teşekkür ederim ama yaptığım şeyin yanlış olduğunu düşünüyorum.” demesi
bir de altına herkes “no jaebum you did nothing wrong” yazmış adam bile kabul etmiş daha ne diyorsunuz.

Fatma Zehra

Gerçekten oldu mu bu? Oha yani pardon da

Whothefuckiam

Hayiirrr oppam baskılar yüzünden öyle diyordu ohh oppaa yaaaaa ah~

Istegeldimburdayim

Ahahha. Bu tarz fanlarla kendileri bile dalga geçiyorlardır. Farklı bir ütopya da yaşıyorlar sanırım

forexo

got7 eskiden çok sevdiğim bir grupta ama teker teker patlıyorlar önce jackson sonra jb. hiç beklemiyordum böyle bir şey. bazıları da sanat falan diye kıvırıyor ne alakası var sanatla bunun sapıklık resmen ya

forexo

gruptu* 😡

SonChaeyoungBenimÇileğim

beni asıl şoke edem jinyoungun 22 yaşındayken 14 yaşında bir kızla “rol gereği” öpüşmüş olması dün jaebum olayı çıkınca gündeme geldi o zamanlar kimse konuşmamı bile

𐰢𐰘𐰋𐰠𐰼 𐰋𐰀 𐰀𐰡𐰃𐰣𐰞𐰺

🤢

Last edited 29 gün önce by 𐰢𐰘𐰋𐰠𐰼 𐰋𐰀 𐰀𐰡𐰃𐰣𐰞𐰺
Yummyeon

Ben konuşulduğunu biliyorum. Zamanında da olay olmuştu. Hem de JYPden ayrılırken yine gündem olmuştu. Ama eskiden okuduğum şeylere göre aklandı diye biliyorum. Çarptırılmıştı okuduğum göre tabi uzun zaman oldu ne kadar doğru bilemiyorum.

Whothefuckiam

Bu gerçekse şunu söyleyeyim dizilerde/filmlerde senaryoya göre eğer reşit olmayan kadın veya erkeğin cinsel içerikli sahneleri varsa oyuncuları küçük gösteren (minyon tipli) reşit insanlardan seçiyorlar.

Boş yapmayın

Parazit filminde de küçük çocuk ile öpüşülmüyor muydu? Evdeki hocası ile öğrenci olarak.

Eylul

Merak ettigim icin bakiyim dedim Jung Ji-so dan bahsediyorsun sanirim? Film cekilirken 19 yasinda oluyor

Eylul

Merak ettigim icin bakiyim dedim Jung Ji-so dan bahsediyorsun sanirim? Film cekilirken 19 yasinda oluyor

Kateleo

Duvarında bunlar asılıysa bilgisayarında neler vardır kim bilir hshsjdkfkfk

Devon

Kadın vücudunun “sanat” altında objeleştirilmesi iğrenç. Bunun savunulacak hiçbir tarafı yok.

Istegeldimburdayim

Ota b*Ka sanat diyorlar işte ama evrensel değerler diye bir şey de var. Kimsenin ondan haberi yok nedense. Zihniyetini kendi içinde yaşasaymış dicem de hayranları hariç kendi hayatında böyle bir imajı var ki odasına felan da asmış

Devon

böyle bir odaya girsem camdan atlayarak kaçarım

Whothefuckiam

Ota boka sanat diyorlar diyince aklıma Lolita geldi (hem filmi hem kitabı) hala bı fikrim yok ama ne tartışılmıştı o

Istegeldimburdayim

K-pop’ta ki lolita olayları mı, yoksa sen diyince araştırdım lolita diye kitap film de var. Kitap ve filmin yorumları iyiydi, galiba adıyla ters köşe yapılmış bir şeyler olabilir. Bilmediğim için bir şey diyemem ama kpop’taki lolita olaylarıysa hepsi iğrenç, sadece hastalıklı zihniyet

syssota

kitap pedofiliyi aşağılamak ve hayatları nasıl mahvettiğini göstermek amacıyla yazıldı diye biliyorum ama bunu romantikleştiren çok oldu maalesef

LikeMe

İdol imajı eşittir bebek imajı olduğu için onların Erkek olduğunu çoğu zaman unutuyoruz Erkekler işte ne beklersiniz ki ama bu arkadaş sınırı aşmış cidden gözümden düştü bu kadarida fazla cidden artık dinlemem bile

buse

duvardaki fotoğrafın vajina olduğu kesinleşmiş yani, fanlar dün vajinanın koltuk altı olduğunu iddia ediyorlardı fkgjnfdkgfdshg

buse

https://twitter.com/wht_cnvsdef/status/1393142654171598849

Namu

DJAKKQKQJQKWJWJS instada da her yere koltuk altı fotosu diye yaymışlar linçleyenlerin üstüne gidiyorlardı boşa linçlediniz diye reziller ya dkwmdhgs

buse

hashdafdfldkfdf fanlık insanın gözünü cidden kör ediyor. sırf savunmak için alakası bile yokken o fotoğrafın koltuk altı olduğunu söylediler, vajina olduğu anlaşılınca da hepsi sanat uzmanı kesilmiş. eleştirenleri sanat düşmanı falan ilan ediyor entel feridunlar kdfjgfkbfdg

okiHEc4o.jpg
Meanuka

Tam olarak özetliyor bu, ya hayır bir de gururla paylaşması çok komik

60ce3846230c27e63f79a3d3e0c4bde9.jpg
Aycik

Twitterda kendi odası değil diye savunanlar vardı ama basbaya kendi odası. Birde o fotoğraf için koltuk altı dediler ama detaylı inceledim hiç içime sinmedi. Çünkü o fotoğrafı olduğu gibi asmak varkwn neden koltuk altı kısmını kırpıp koysun ki 😐 bilmiyorum çok tuhaf…

forexo

değilmiş zaten :d üstte bir arkadaş atmış https://twitter.com/wht_cnvsdef/status/1393142654171598849 açık bir şekilde paylaşılmış rahatsız olacaklar bakmasın

Aycik

Savunurken baya şaşmışlar demek ki 😐😐😐😐

blinkı

Açıkcası nude art tekniği kullanılan bir durum dünyaca ünlü ressamların resimlerinde de nude dediğimiz cinsel organlarının göründüğü resimler,ya da ressamların çıplak birisini resimlediği canlı çıplak modeller kullandıkları oluyor. Nude art olarak fotoğrafcıların da kullanımı oluyor. Hatta bu fotoğrafların sergilendiği yerler bile olabilyor. Ben pek sanattan anlayan biri değilim o yüzden bunun sanatsal yönünü tartışacak değilim(ki sanat kim içindir sanat sanat için midir sanat halk için midir tartışmasının da bir sonu olduğunu sanmıyorum) jaebumun sapık olduğunu da iddia edemem yine de canlı yayın yaparken buna dikkat etmesi gerekiyordu fanları küçük olabiliyor. ki jaebumdan masum bir vibe almanız beni daha çok şaşırttı

Yeşil Gökyüzü

Görüntü telefonunun düşmesi ve onu düzeltmesi sürecinde gözüküyor ki kendi de bu yüzden özür diledi zaten

blinkı

talihsizlik olmuş int fanlarının takacağını pek düşünmüyorum zaten unutulur bir süre sonra

Tokio

Artık lütfen idollerinizi minnoşcuklar olarak görmeyi bırakın, hepsi ekranlarda tatlı çocuğu/kızı oynuyor. Hepsinin kendi karakteri ve kişiliği var ve bunları bilmiyoruz. O yüzden “o bunu yapmaz, o böyle yapmaz” falan demeyin hiçbir idole. Kameraların açık olduğu yerler harici görmüyorsunuz. Hatta ve hatta bu o kadar ileri bir boyutta ki, bir çoğu devamlı kendi kişiliğini baskıladığı için bir noktada patlak veriyor. Bu olayı bir skandal yapan yayında görünen +18 görseller. Yoksa kendisinin karakteri umrumda değil, fazla takip ettiğim bir sanatçı da değil zaten. Ayrıca bu zamana kadar çıkan skandallarda ayıkmadınız mı? Size minnoşu oynayanlar ya zorba çıkıyor ya tacizci ya da… Read more »

Tokio

Bu arada eklemek istiyorum, JB’nin bunu bilerek gösterdiğini düşünüyorum. Duvarı bu fotoğraflarla kaplı bir odada yanlışlıkla yayın açacak ya da yanlışlıkla o duvarı gösterecek kadar aptal olamaz. “Ben artık o idol değilim, ben buyum.” demek istemiş bile olabilir. Hatta bu fotoğrafları bilerek asmış bile olabilir. Manyak olduğumu düşünebilirsiniz ama ben de onun bu kadar aptal olduğunu düşünemem xjshchsj, cidden garip. Yoksa cidden bu kadar aptal mı..

Tokio

Neyse geçmiş olsun, umarım cidden vajina fotoğrafı değildir bir yanlış anlamışızdır. Ya da I don’t care.

Last edited 29 gün önce by Tokio
Istegeldimburdayim

Kaç yaşında insan ya. Her şeye dikkat eden insan bunu mu kestiremicek sanki. Delicesine fanlara göre her şey yanlışlıkla. Habitatları farklı galiba ahjajsk

Tokio

Zkwjdjs galiba

Peanut

Got7 çok sevdiğim bir gruptu, Jb yide severdim. Dün gördüğümden beri şok içindeyim. Hayranları sanat olarak nitelendirmiş ancak benim aklıma hemen konserlerde hayranları hakkında ne düşünüyor diye geldi. İki şarkı dinleyelim diye sektöre girdik, valla dert tasa sahibi olduk.

speechless

jaebeom’u çok seven biri değilim açıkçası, got7’da en alışamadığım iki tipten biriydi ama bir an odama p**is fotoğrafları astığımı düşündüm de ne biliyim… sanattan çok er*tik shopta gibi hissederdim kendimi. yine de tercih meselesi. başkalarına zarar vermediği sürece ne yaptığı onu ilgilendirir.

Hadwyn

Nude sanat falan anlamıyorum.Sanattan bahsediliyor psikolojiden de bahsedelim.Jb nin yayinini sadece 18 yaşından büyük insanlar izlemiyor.Daha küçük yaştaki fanlari etkilenebilir. Yayından önce odasının hiç mi farkında değildi.

Last edited 29 gün önce by Hadwyn
Kkungie

Ben çok küçükken evimizin hemen karşısında yıkık dökük bir gecekondu vardı, bir gün meraktan mahalledeki çocuklarla o gecekondunun içine girmiştik ve duvarlarda asılı olan çıplak kadın fotoğraflarını görmüştük. Aradan seneler geçti, orası tamamen yıkıldı, yerine bina yapıldı ama çocukluk travması gibi orada gördüğüm o fotoğraflar zihnime kazındı. Şimdiki nesil internet ve sosyal medya aracılığıyla belki bu tarz fotoğraflara daha fazla maruz kalıyor olabilirler ama yine de hiç hoş bir durum değil bence. Hitap ettiği kitleyi düşünerek çok daha dikkatli davranması gerekirdi

Hadwyn

Odasındaki sanat galerisinde(!) sadece kadinlar var. Jb nude sanatiysa ayrimcilik yapma erkek bedenide sanattir.😂

Kkungie

Bu fotoğrafları sanat diye savunanların sanatın ne olduğunu gidip okumalarını tavsiye ederim… Bir dönem seçmeli olarak sanat ve estetik dersi almıştım, o dersi veren hocamız insanların çıplak kadın fotoğraflarına sanat dediklerini görse kalpten gider. İnsanın, insan bedeninin sanata ilham olduğu elbette olmuştur ama üzgünüm, bu fotoğraflar sanat olamaz…

lsy

Bence burda şu durum var, hani evde telefonunuzun duvar resmi olarak bi idol/aktör koyarsınız ama kimse kpop/kdrama fanı olduğunuzu bilmez ama kalabalık içine çıkınca o resmi unutursunuz farketmezsiniz ya o şekil, bu çocuk da o resimlere o kadar alışmış ki fark etmeyip bi de orda canlı yayın yapıyor, aptallık sınırı da beni bi daha hayrete düşürdü.Hadi tüm boydan falan olsa sanat manat yemem de yine de dersin eh yemiş olalım hadi ama resmen kesilmiş alt kısımlar ne ya. Heralde bu resimlerin olduğu odada safça uhrevi şarkılar yazdığını düşünmeyiz.

Eren

Bence bu konuda kesin konuşamayız, kimileri sanatsal bulur kimleri bulmaz.Bana sorarsanız ben burada sanat göremiyorum.Sanat, bir düşünceyi bir duyguyu yansıtmak için yapılır, bunun için çıplaklık kullanılması gerekiyorsa kullanılır da.Ama ben bu fotoğrafa baktığımda ne bir mesaj ne de bir duygu görüyorum.Sadece seksi bir kadın poposu o kadar.Bir arkadaşımın odasına girsem ve bu fotoğrafı görsem onunla arkadaşlarımı gözden geçirirdim mesela.Ama dediğim gibi bu tamamen benim görüşüm, bazılarını hiç rahatsız olmayabilir.

Eren

Arkadaşlığımı*

Whothefuckiam

Zamanında ben de az çıplak erkek/kadın resimleri çizmedim ama bunları çizerken (eskiz değil tablo olarak) insan vücutlarını metafor olarak kullanırdım. Tabloyu icsellestirir ve anlaşılmaz kılardim. Kurstaki arkadaşlarım da böyle yapardı. Ama bunlar benim gözümde sadece pornografi o yüzden bir düşündürmedi değil.

Istegeldimburdayim

JB bana hiçbir zaman masum imajı vermedi. Birkaç sene öncede Got7 ile ilgili video görmüştüm o zamandan beri biraz fikrim oluşmuştu. Ya düşünsenize lise de bile bazı erkek grupları sürekli böyle şeyler konuşuyorlar. Bir de bunlar küçüklükten beri bu sektörde, bence erkek gruplarında illa bu konular sık sık konuşuluyor, fotoğraflar vs de inceleniyordur. Sadece grupken daha dikkatli davranıyorlardı şimdi bana rahatlamış gibi geldiler. Mesela Jay Park hiç kasıntılık yapmıyor. Her şeyi açık açık. JB felan da artık öyle yapar bence. Özür de gelmiş ama olsun sonuçta görüldü yani bir kere. Ayrıca sanat olduğunu da düşünmüyorum. Tamam böyle sanatsal şeyler var… Read more »

Edus

Üzgünüm ama pek sanat eseri gibi durmuyor. Kadının özel bölgesi olan resme koltuk altı diyeni de gördüm ama hiç koltuk altına da benzemiyor. Kadınların çıplak nude olarak görülebilecek fotoğrafları ne zamandan beri sanat eseri oluyor ki? Bunu odasına asması çok tuhaf ve ürpertici bir davranış

ıwashere

habire idollerin kadın fiziklerinden ya da organlarından oluşan parçaları duvara asıp sanat dediklerine şahit oluyoruz. Aşağıda bir arkadaş kadın vücudunun objeleştirilmesi demiş bence de doğru. İnsan vücudu bir takım sanatsal kaygılarla ve estetik unsurlarla sanat haline gelir. Pornografik fotoğraflar çekildiğinde değil. İlk onun ayrımına varılması gerek bence.

la cha ta

hiç beklemezdim bundan tuhaf

yorum

Jyp idollerinin son birkaç aydır kişilikle ilgili bir sürü skandalı çıktı.

aswium

cidden oha dedim ya başkasının odası bile olsa bu ne ya ne tuhaf diyerekten çıkardım huzursuz edici bir havası var sanat gibi de gözükmüyordu ayrıca i.ğrenç (şimdi inş buna .iğrnç dedim diye yobaz olmam) neyse JB sana önerim dostum uzun bir süre sessiz kal sen en iyisi

Levi Ackerman

Sapık odası gibi

Vivi

Bu fotoğraflara sanat diyenlerinin kendisine saygısı yoktur net. Tamam çıplak olan sanat diye adlandırılan resimleride var ama bu bildiğin özel bölgeleri asmış yuh artık

heiheimatlos

Yuh

Got lalesi

Ciplaklik normal bir sey ama bu fotograflari duvara asmak normal degil fanlar once bi bunu anlasin ayrica ozellikle bu fotograflar ona atilan nudelarsa cok kotu birinin ciplak fotograflarini nasil cikartip duvarina asabilir aklim almiyor duvarinda am olunca noldu yani cidden komik fanlar bi de ilham aliyodur diyo amdan ne ilhami alcak wap 0.2 mi besteleyecek. Utanmaz gibi bi de jay parka falan iftira atmaya calistikar yazik ona da

Kpop

Savunanlar kendilerine şunu sorsunlar, acaba bu skandal başka bi Koreli oyuncu ya da şarkıcı ile ilgili olsaydı gene savunurlar mıydı ya da Türk bi ünlü olsaydı ,ya da kendi evlerinde abileri, babaları ,eşleri vs assaydı acaba ne derlerdi ,madem sanat kendi evinizde kendi odanıza asın o zaman ,çok beğen mişsinizdir. Diğer yazdığım uzun yorum neden onaylanmadı anlamıyorum.

Last edited 28 gün önce by Kpop
Cansu

Bu sanat değil bu sapkınlık resmen iğrenç bir şey