Benzer Yazılar

[THEQOO] GOT7’ın JYP ile kontratı bitmeden önce kanalına yüklenen son videosu

1. GOT7’ın 7. yılını tebrik ederim, sizi hep destekleyeceğim, sizi seviyorum

2. GOT7, mutluluğum ve ışığım olduğunuz için teşekkürler, yine görüşelim, sizi seviyorum💚

3. Oh, hayran değilim ama ağladım, GOT7 ve hayranlarına mutluluklar dilerim

4. GOT7 fighting

5. 7. yılınızı tebrik ederim GOT7💚GOT7 FOREVER💚

6. GOT7 zor zamanlarda beni hep güldürdü. Gelecekte daha da mutlu olun. 7. yılınızı tebrik ederim💚💚💚💚💚💚💚

7. Başka bir grubun hayranıyım ama GOT7 performanslarını hep izliyorum, şimdi üyelerin hepsini sahnede görmek zor olacak

8. Gençliğimin ve hayatımın bir parçası olduğunuz için teşekkürler!!!! GOT7’ın 7. yılını kutlarım!!! 💚💚💚💚💚💚💚

9. Tebrikler 💚💚💚💚💚💚 Gelecekte daha çok anılar yaratalım

10. GOT7 ile geçen her an çok değerli, GOT7’ı seviyorum💚

guest
23 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
tuçe

fanları değildim bir ara bakarım diyordum ama onların birlikte olması bile güzel hissettiriyordu… çünkü çok samimilerdi o aile hissini çoğu gruptan almak zor olmasına rağmen onlardan alıyordum:’) ileriki kariyerlerinde de parlamak için fırsatları olur umarım🥺💗

jayb_g7

Bambam’in de dediği gibi hiçbir yere gittikleri yok Got7 hiç dağılma demediği için öyle demek istemiyorum fandomda 6. Yılını kutlayan bir ahgaseye Bambam devam edeceğimiz için kutlayacak daha çok yılın olacak dedi içim çok rahat artık. Birlikte daha uzun süre beraber olalım Got7’ım 💚 7. Yılımız kutlu olsun ve daha nicesi 🙏🐦💚

jongjong

debutdan beri takip edip çok sevdiğim bir gruptu, yollarının her zaman çok açık olacağını biliyorum ve birlikte olacaklarını bu yüzden kalbim çıtpıt olsada oldukça kafam rahat çünkü bu asla bir son değil

abs

Got7’nın yokluğunu bariz hissedicem. Kpop’ta hiç bu kadar deli dolu olan bir grup görmemiştim. Bütün videolarında her saniye eğlenceliler. Birbirleriyle aile oldukları gözlerinden belli oluyor. Got7 bir efsaneydi keşke hep beraber ve bizimle kalsalardı.

your behaviour is so ugh!

Çok güzel büyümüşler. Duygulandım izlerken.

dname

JYP, GOT7’ın isim hakkını elinde tutmayacağını açıklamış. Umarım yedisi bir şekilde yılda bir dahi olsa geri dönüş yapabilirler

reddish

asla jyp’yi affetmicem

somniadess

Hepsi kendi kendine başarılı olacak potansiyele sahip. İnşallah kendileri için en iyisini bulurlar.

maraz ali

Bu videoyu da ağlaya ağlaya izledik yine de 7 yıl boyunca çok güzel şeyler kattılar her şey için değerdi

ahgaseaileean

Playground u duyunca cidden duygulandım çok 🙁 7 yıldır sizinle olmak çok güzeldi çocuklar 💚

111

Bu video’yu şirketin bi hayrandan çaldığını biliyor muydunuz? Oradan ayrılmakta sonuna kadar haklılar 🤦🏽‍♀️

ajumma

bu grubun ilk çıktığı zamanı hatırlıyorum. ondan mı bilmiyorum hep bana yeni genç ve hep dinamik gelen bir gruptu. yani o yüzden dağılma ihtimalleri üzdü. ne bileyim hani eski gruplar dağılır alıştık ama bu grup daha dün gibi çıkışları aklımızda be. bir de aşırı iyi anlaşan bir grup. açıkçası çok sıkı fanları değilim. ama uzaktan tatlı geliyorlardı. jackson roomate adlı bir şov programına çıkmıştı. onu izliyorduk. annesi babası geldiği bölümde duygulanmıştım baya. nasıl o programın üstünden 7 sene geçer ya.
hüzünlendim.
umarım her şey gönlünüzce olur çocuklar..

really12

JYP SENİN AĞZINA TÜKÜREYİM

vincenteu

Mutlu olsun bebeklerim😢

la cha ta

abi yuh

blinkie

grubun kendisi de fanları da çok olgun cidden. özellikle grup üyelerinin arasındaki o iletişim ve samimiyet çok iyi. fanları değilim ama umarım kontrat bittikten sonra gene bir arada kalırlar ve fanlarına güzel şarkılar vermeye devam ederler :))

Last edited 3 ay önce by blinkie
cursedchild

BamLisa arkadaşlıgı sayesinde tanımıstım grubu tanıdıgım yıl dagılmaları asırı kotu oldu umarım en yakın sürede geri şarkı cıkarırlar

la cha ta

💚💚🙁

momo wife material

7 yıl laneti

mina

jyp ekibinin videoyu bir fandan alıp cr vermemesi rezillik bir de utanmadan logolarını koymuşlar

nobody

dürüst olucam 5 ay önceye kadar onların sadece just right şarkılarını biliyordum bir de jinyoung ve jackson ı geçen ay onların fanı olmaya karar verdim ve ben tam onların fanı oldum dağılacaklarını açıkladılar aslında biraz üzüldüm fakat onların aralarındaki arkadaşlığın bitmeyeceğini biliyorum ve jyp gibi bir şirketten ayrılma kararı aldıkları için sevindim fakat gerçekten de üzüldüm ama böyle olması gerekiyormuş ne diyeyim

armyze

Ay üzüldüm gerçekten bir gün bts den de böyle bir video gelebilir. Son kes bir bangtanbomb son kes bangtantv videosu cidden çok üzücü umarım mutlu olurlar belki bir veda konseri yaparlar. Hayranları son kez görmeden dağılmak çok kötü

really12

bts asker olayı yüzünden 7 kişi bir arada görmek zor olacak.. hepsi askerden döndüğünde de yaşları çok ileri olacak. galiba son kez bir arada göreceğiz bu yıl ya çok üzgünüm

Yeni Yazılar

23
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x