[THEQOO] Hyunjoo’nun yeni Instagram güncellemesi + Chaewon’un yeni açıklaması

33
3022

hyunjoos instagram post has just been posted

“Merhaba ben Hyunjoo.

İlk olarak, son zamanlarda neler yaptığım hakkında sizi hızlı bir şekilde bilgilendirmek istiyorum. Hakkında dava açılan küçük kardeşim hala bir öğrenci ve bu yüzden ailem şu anda bu davaya cevap vermeye odaklanmış durumda. Ve polisten resmi bir bilgi almamış olsam da bana da dava açıldığını haberlerden öğrendim, öyle görünüyor ki kendi davam için de hazırlamaya başlamam gerekecek. Birçok insanın benim için endişelendiğini ve beni desteklediğini biliyorum. Sizlere içtenlikle teşekkür ederim. Şimdiye kadar yasal prosedürlere iyi yanıt verdiğime inanıyorum ve bunu yapmaya devam edebileceğimi düşünüyorum.

Bugün beni endişelendiren bir şey olduğu için bu gönderiyi yazmaya karar verdim. Çoğunuzun bildiği gibi son zamanlarda çok şey yaşandı; ama iftira, alay ve kötü niyetli yorumların çok incitici ve dayanılmaz olabileceğini herkesten daha iyi ben biliyorum. Bu yüzden bugünlerde iyi ve sağlıklı olmama rağmen, son olayları görünce hem zihinsel hem de fiziksel olarak iyi olmadığım zamanları düşünüyorum. Çektiğim acıyı başka kimse çeksin istemiyorum.

Herkes yanlış yapabilir. Ancak yanlışlarınızı kabul ettiğinizde ve onları düzeltmek için çabaladığınızda affedilmek mümkün olur ve bu noktada yapılanlara hata denilebilir. Bu nedenle, üyelere, tanıdıklarına ve diğerlerine yönelik eleştirilerinize ve kötü niyetli yorumlarınıza son vermenizi içtenlikle rica ediyorum.

En küçük mutluluklar için minnettar olarak yaşamak için elimden gelenin en iyisini yaptım. Herkesin mutlu olmaya hakkı vardır ve umarım bu mutluluğu bulabilirler.

Bugün yağmurlu bir gün olduğu için bu tür şeyler hakkında daha fazla endişe duyuyorum. Umarım hepiniz mutlu bir Cuma geçirirsiniz, okuduğunuz için teşekkür ederim.”

1. Gerçekten nazik biri.. ah… ailesine dava açılırken o hala başkalarını düşünüyor. Seni destekliyorum.

2. Umarım Hyunjoo ve ailesi gelecekte mutluluk yolunda yürürler… Gerçekten fazla iyi kalpli. Melek ᅲᅲᅲ

3. Güzel olan sadece yüzü değil demek ki. Açıklamasını okuyunca onun başka bir klasta olduğunu görüyorsunuz. Fighting, seni televizyonda görmeyi umuyorum

4. Bir melek..

5. Cümleleri çok güzel… Hyunjoo-yah, seni destekliyorum

6. Konuşma şekli bile diğerlerinden farklı. Onu destekliyorum.

7. Hyunjoo çok cömert.. kardeşi hala bir bebek, umarım o ve ailesi bu sürece katlanabilir. Seni destekliyorum!!

8. Nört kalmak isteyen pislikler, karakterleri arasındaki farkı cidden göremiyor musunuz?ᄏᄏ

9. İnsan mı? Nasıl bu kadar nazik olabilir ᅲᅲᅲᅲ Hyunjoo-yah, mutlu olman gerek

10. Wow… ben onun yerinde olsam asla bunları söyleyemezdim. Hyunjoo gerçekten etkileyici, fighting ᅲᅲ


[THEQOO] APRIL CHAEWON’UN AÇIKLAMASI

imagegreg

 

Ç/N: Açıklamasının ilk kısmını Chaewon’u temsil eden hukuk firması ONGIL yazmış. Aldığı iftira, nefret söylemleri ve hakaretler nedeniyle Chaewon’un ruhsal bir travma yaşadığını ve tarafının yasal işlem başlatacağını iddia ediyorlar. Yukarıda belirtilen eylemlere ilişkin raporların ongil@ongillaw.kr adresine gönderilmesini istiyorlar.

Açıklamasının ikinci kısmı:

“Merhaba ben April Chaewon.
Bugün Hyunjoo’nun Instagram güncellemesini okuduktan sonra, hayranlar yanlış anlayıp endişelenmeden önce yine her şeye açıklık getirmek istiyorum.
Dün açıklamamı yaptıktan sonra, yanlış bir şey yapsam bile yanlışlarımı kabul etmediğimi iddia eden bir yazı geldi.
Bunu bir kez daha açıklamak istiyorum.
Hyunjoo’ya karşı asla yanlış bir şey ya da affedilmesi gereken bir hata yapmadım.
Asılsız söylentiler yayıldığı için, menajerimle çıktığım veya zorbalık yaptığıma dair bu iddialar gerçekmiş gibi kabul eildi.
Dün yayınladığım gönderide, tarihi tam olarak teyit etmemiştim, bu benim ihmalimden dolayıydı.
Özür dilerim.
Her şeyi içimde tuttum ama haksızlığa uğradığımı hissettim, bu yüzden aceleyle gönderiyi yükledim, kafa karışıklığına neden olduğum için özür dilerim.
Ama dün yayınladığım açıklamamda tek bir yalan olmadığını söylemek isterim.
Gerçeği açıkça ortaya koymak için resimleri, tanık ifadelerini ve diğer ilgili delilleri temin ediyorum. Bunları önce soruşturma makamına teslim etmem gerekiyor ve tanıkları korumak için bu delilleri aceleyle ortaya koyamam, bu yüzden lütfen anlayış gösterin.
Bana güvenen, beni bekleyen ve minnettar olduğum hayranlara, size gerçekle karşılık vereceğim. Teşekkürler.”

1. ᄒᄒᄒᄒᄒᄒᄒᄒᄒᄒᄒᄒᄒᄒᄒ etkileyici, Hyunjoo-yah, fighting!!

2. Mağdur taklidi yapması inanılmaz… görünüşe göre yakında geri dönüş yapmak istiyorlar. Sırf kendisine haksızlık yapıldığını hissetti diye mahkemede bunun için kavga etmek çok aptalca

3. Ah nefret ediyorum ondan. Hyunjoo-yah, sen mutlu olduğun sürece… çok yorucu olmalı ᅲ

4. Chaewon’un hareketleriyle ilgili çok fazla konuşulmuyordu. Bu kadar az nefret yüzünden insanları dava etmeye başlama. Sadece sessiz kalmalıydı. Kısa süre sonra her şey yeniden sessizleşecek. Fighting

5. Hyunjoo fighting ^^

6. Tehditleri ᄃᄃᄃᄃ

7. Rachel ve Chaekyung, size de fighting~!

8. April’ın hala hayranı var gibi görünüyor

9. Daebakᄏᄏᄏᄏ  ma ondan daha kötü olan diğer iki üyenin şu anda sessiz kalmasına bakarsak, Chaewon’u kalkan olarak kullanıyorlar

10. Hyunjoo, fighting! Ama Chaewon’a burada bile nefret yorumu yazan çok az.. sadece anti gibi görünüyorlar, şu davayı bırakın;

 

K: Pannchoa

Önceki İçerik[THEQOO] Brave Brothers, Brave Girls geri dönüşüyle ilgili mutluluğunu paylaştı
Sonraki İçerik[THEQOO] Seventeen ‘ Ready to Love’ klibi yayınlandı
guest
33 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Baklava

Lise öğrencisi çocuğa dava açmışlar ya inşallah grubunla beraber batarsın dsp

uykucu

– Bu nedenle, üyelere, tanıdıklarına ve diğerlerine yönelik eleştirilerinizi ve kötü niyetli yorumlarınızı bırakmanızı içtenlikle rica ediyorum.
– Hyunjoo’ya karşı asla yanlış bir şey ya da affedilmesi gereken bir hata yapmadım.
Doğru olup olmamasını vs. geçtim ama en basitinden bu iki cümle arasındaki üslup bile bir şeylerin ipucunu veriyor diye düşünüyorum. Biri ne olursa olsun karşısındaki insanlara yüklenilmemesini rica ederken diğeri kendini savunmaya geçiyor. Bir insan eğer kötü niyetli ise karşısındaki kişilerin mutluluğunu dahi istemez.

Last edited 1 ay önce by uykucu
Linç yerken obez oldu

Sürekli üst üste açıklama geliyor ama değişen bir şey yok. Bu böyle sürüp gidicek galiba. Olan da hyunjoo’ya oldu en azından bundan sonra ki hayatı düzgün geçer umarım 💗

Got lalesi

Inanamiyorum masum bir ogrenciye dava acmalarina ve bunlara ragmen hyunjoo asiri tatlis aciklma yapmis mlesf

Got lalesi

7. Rachel ve Chaekyung, size de fighting~!
Bunlar kim btw

Asdudd

April üyeleri ama Hyunjoo ayrıldıktan sonra gruba katıldılar.

Sel cheshire

somin ve hyunjoo yerine katılan üyeler chaekyung produceun ilk sezonunda vardı belki bilirisin şimdi bu zroba üyeler yüzünden onlarında kariyeri yarım kaldı

Milkshake :):

Chaewon namluyu doğrulturken Hyunjoo zeytin dalı uzatıyor.
Sabırlı kızmış.
Ben olsam çirkefleşebilirdim.

jeyan

Zorba olduğu iddia edilen insanlar niye mağdurların adını ağzından çıkarmıyor? Önce soojin şimdi bunlar

uykucu

Bu arada soojin’in süreci konusunda bir arkadaş twitter’da birine, süreci netizenturkey’den takip edebilirsin deyince fanlar site için A haber’den tut antiliğe kadar bir sürü şey demişler jfkdksl Dün akşam gülme ihtiyacımı baya karşıladılar🤣

Last edited 1 ay önce by uykucu
Sel cheshire

twitterdan uzak durun zihin sağlığınız için kgjmnşglnm

aswium,minhoamaskzüyesiolan

yıllar önce twitterı silerek .çok iyi yaptım siz de öyle yapın dılnrgıorgıoe

aswium,minhoamaskzüyesiolan

burası onlar için yanlış kaynak şey diyorlar git kaynağını değiştir falan kendi kutsal kaynakları neyse artık hiç tartışmayın bunlarla değmez soojine karşı nötr sevmiyor arasındaydım şimdi ise hiç sevmiyorum

Esra

Küçücük çocuğa dava açacak kadar da pisliksiniz hepiniz.

Betül

Hyunjo haklı kesinlikle ama koreliler çok safya chawonun gondersini okuyup bir an hyunjouu suçladılar burdaki yorumlarda öyle ama hemen inanmayın be hyunjo suçsuz işte

I want some cheesecake

Hyunjoo sen cidden melek falan mısın abi seni yetiştiren insanlar nasıl güzel yetiştirmiş umarım senin gibi insanlar çoğalır

ůber

her şey bir yana daha lise öğrencisine dava açmak gerçekten itici bir şey. bari hyunjoo’ya dava açtıklarıyla kalsaydı tüm bunlar. liseli bir gence dava açmaları herkesin gözünde daha da itici yaptı şirketi de grubu da. umarım haklı olan taraf kazanır ki ben hyunjoo’nun doğru söylediğini düşünüyorum.

lightless

Hâlâ üyelere nefret yazmayın çünkü nefret edilmenin ne kadar kötü olduğunu ben çok iyi biliyorum diyor… Hyunjoo umarım bundan sonraki hayatında çok mutlu olursun ve sana bunları yaşatanlar da yaşamadan ölmezler.

aespa

Bir an önce sonuca varılır umarım

mariposa

hyunjooya inanıyorum her zaman mağdur olana inanmak en iyisidir zorba olandansa yalancı çıkarsa yalancı çıkana inanırım

Mor

Yılan hikayesine döndü iyice hyunjoo kibar kız sadece özür bekliyo sanırım ama o kadar ayağa niye kaldırdı ki ortalığı bunlarda dava açacaklarına kızdan bir özür dileselermişti belkide kapanacaktı kendi kendilerini bitirdiler

aswium,minhoamaskzüyesiolan

Çektiğim acıyı başka kimse çeksin istemiyorum.
BU ne kadar güzel bir ince düşüncedir böyle… Seni çok tanımazdım hatta neredeyse hiç ama sırf bu yorumun için bile sevebilirim umarım herkes asıl zorbaları görür de sen de rahat bir oh çekip huzurla dolarsın

Mugglex

Avukatın ofisi canlanıyo hep gözümde sonra hyunjoonun yaptığı açıklamaya bakıyorum sanki polyana bana tavsiye veriyor. Arada zorbalık nasıl bilmiyorum ama kişiliklerinin arasındaki farkı bu yazılardan bile anlaşılabiliyor.

Almina

Bir lise öğrencisi dahi olsan birileri hakkında bu şekilde bir iddia da bulunuyorsan tabiki de sonuçları olacak neden şaşırıyor ki insanlar.. Eğer bu konuda konuşmak istedilerse aile büyükleri ya da Hyunjo nun kendisi bunu paylaşmalıydı… Umarım bir an önce dava sonuçlanır akla kara belli olur

aswium,minhoamaskzüyesiolan

zorbalık olayı demişken aklıma geldi aoa jimini savunmak için watty de bir kitap yazılmış hiç okudunuz mu bana haklı gibi geldi (çok uzundu o yüzden birazını okudum ama çoğu yerde mantıklı konuşmuş yani) sanki bilemiyorum ya biz yanlış öğrendiysek her şeyi eğer gerçekten öyleyse kendimi çok kötü hissederim

Suna

Bir şey diyeceğim bu olay bana neden T-ara olayınu hatırlatıyor? Şimdi herkes Hyunjoo melek April üyeleri kötü vs vs diyor ama ya yine ters çıkarsa? Olayları tam bilmemekle birlikte bu işin yılan hikayesine döndüğünü düşünüyorum

Esra

Olayların T-ara ile alakası bile yok.

Gixooo

T ara ile alakasi yok performansa cikmiyordu kiz ceo ile babasi yakin arkadasti olay tembellikten ziyade kiz calismak istemeyip bilerek gruba zarar vermisti bu kizi koruyan ne bir sirket var ne de dansinin kotu oldugunu gosterir emare var baya bildigin hicbir sey yok

INSPIRIT

Aklıma T-Ara vakası gelip duruyor, ne kadar Hyunjoo’ya inansam da ya cidden T-Ara olayının aynısıysa diye şüpheye düşmekten kendimi alamıyorum. Umarım mahkeme çabucak sonuca varır da bu şüphelerden kurtuluruz.

INSPIRIT

Yok Hyunjoo’nun tarafındayım zaten ama her haberde aklıma geliyor sadece.

ZXCVB

bu haber dizisi çok sıkıcı kusura bakmayın ama

ZXCVB

zoom açın ve yüzleşin

yeahwhatever

okuma o zaman napak yani?