[THEQOO] Irene ve Chanyeol yeni Prada elçileri seçildi

65
5136

irene and chanyeol 1 irene and chanyeol 2 irene and chanyeol 3 irene and chanyeol 4 irene and chanyeol 5 irene and chanyeol 6

Irene’in videosu

Chanyeol’un videosu

1. Irene aşırı güzel görünüyor, bu markaya uyuyor

2. Vay be Chanyeol siyah saçla çok yakışıklı

3. Irene kusursuz resmen

4. İkisi de çok klas görünüyor

5. SM görselleri en iyisi

6. Prens ve prenses…

7. Irene çok güzel… Chanyeol ise model gibi çıkmış

8. Vay be Chanyeol süper görünüyor

9. Prada yeni modeli Irene ve Chanyeol olduğu için çok mutludur.. İkisi de genç, fotoğrafları çok pahalı ve lüks göstermişler, sadece Prada müşterilerini değil hayranları da ürün almaya çekeceklerdir

10. Chanyeol saçını açık renklere boyuyor hep ama koyu saç renkleriyle yüzü daha çok öne çıkıyor.. Bugünlerde EXO üyelerinin çoğu giyim markalarına modellik yapıyor. Irene bu fotoğraflarda çok güzel!

11. İkisi de markanın imajına uymuş çünkü zaten çok gösterişli ve lüks hava veriyorlar

12. Burada kardeş gibiler, çok iyi görünüyorlar

 

Kaynak: Knetizen & Pannatic

Önceki İçerik[THEQOO] Bir grubun en çok hayran kaybettiği an
Sonraki İçerik[THEQOO] Jessica’nın yazdığı ‘Shine’ kitabı hakkında gönderiler
65 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Meloyusa

Irene lütfen Tarihi bir dizi de oynasın lütfennn şu kızda ki asi, asil, zarif, masum ve güçlü imaj harcanmasın lütfen. SM şu kıza tarihi bir dizi veya CEO olduğu bir dizi verrrrr !!!

MeU , Once , ReVeluv and Blink

İnşallah

Eda geberecek

Umarım

add

Güçlü kadın rolü. Zerafetiyle aşırı yakışır bence de ama…

Hata

Katılıyorum, bence kızda tam kimseye ihtiyacı olmayan bağımsız kadın imajı var mepel3öyö çok asil cidden

Last edited 8 ay önce by Hata
Meloyusa

Aynen çünkü o bir Kraliçe gibiii

Moeka

Sen böyle anlatınca Irene aklımda hemen The Handmaiden Hideko olarak belirdi… Cuk diye oturur. 😍

Meloyusa

İmparatoriçe Ki, Sarayın İncisi veya Love and War da ki kız da olabilir daha bir sürü var. Şu kıza bir dizi için şans verse offff mükemmel

Eyenur

İlk önce bi yan rolle başlasın da oyunculuğunu(?) görelim

Meloyusa

Irene zaten ile web dizi de oynadı, şimdi de filmde başrol olarak çekti.

Meloyusa

Irene zaten web dizide oynadı ve bu hafta ilk filmini çekti. Tabii ki de ırene’i tanımayanlar için yan rolde oynaması onun için daha objektif olur. Ama yetenekli bir kız.

Ottok

Ben de çok isterim ama kıza normal hayatında donuk diye laf edip duruyorlar oyunculuk yaparsa epey bi linç yiyebilir

Meloyusa

İlk başta çoğu idole öyle diyorlar mesela D.O ona kötü bakışlı filan diyorlardı ama Allah var yukarıda çocuk mükemmel bir oyuncu. Umarım Irene de yapar..

RIM

Umarım o da D.O kadar başarili olur ama dedigim gibi Korelilerin ozellikle kadin idollere bi garezi oldugunu dusunuyorum

MeU , Once , ReVeluv and Blink

Bu kız beni öldürecek. Kombini o kadar güzelki

MeU , Once , ReVeluv and Blink

Kim eksiledi şimdi.Herkesi nasıl kudurtmuş ama Irene

Exovelvet

İlk kıyafeti görünce kıza bunu mu giydirdiniz diye söylenecektim sonra bunu gördüm ve düştüm

ClarryRiddle

Irene 3.jenerasyonun visual ihtiyacını tek başına karşılıyor resmen çok güzel ya

delulu

ireneden an az 5 tane daha var sektörde lol

Hae

İşte “İRENEden” var, original visual İrene diğerleri hep muadili 😅

MeU , Once , ReVeluv and Blink

🤣🤣

delulu

ee? ben de aynı visualden en az 5 tane daha olduğunu soyledim? 5 tane irene var ve hepsi farklı gruplarda aktif mi dedim

Bebek Canga

Kim

Bebek Canga

Ve ayrıca bu bize göre. Sen istediğini söyle

Hae

Tamam demek ki bi Irene değil hiç biri ki Irene kadar olamıyorlar işte 😅

Bebek Canga

Puhahahha sesli güldüm buna.Original visual Irene

ClarryRiddle

Pki

ClarryRiddle

Çoğu idolde mankenlik eğreti, zorlama duruyor fakat irene ve chanyeol bunun üstünden bir hayli iyi gelmiş efsanevi duruyorlar markaya da uyum sağlamışlar bayıldım

Leila

5. SM görselleri en iyisi

Kesinlikleee….

Lululali - exo ot12

Birisine birisine aşık oldum birisineeee

Lululali - exo ot12

Rastlamak çok zor şeydir böylesine .

KINGEXO

Exol ve reveluv olarak ölüyorum şu an…

FOD

İrenenin başka çekimlerini bekliyorum ..sadece 3 tane mi ? Keşke biraz yakın plan alsalarmış

MeU , Once , ReVeluv and Blink

Hayır

MeU , Once , ReVeluv and Blink

Önemli değil ve gelen eksiler¿ Alt tarafı birşey sormuş . Bu insanları anlamak gerçekten zor

la cha ta

cidden…

Eyenur

Chanyeol un fotoğrafları exodus dönemini anımsattı hayvan gibi 2015i özledim

JenBellaShakespare

ÇOK GURURLU BİR ANNNEYİM BEN (anne olmamam anne olduğum gerçeğini değiştirmez) ben bu bıdışlarla tanıdım k-pop’u, yerim sizi, çok mutluyum

MeU , Once , ReVeluv and Blink

Çok yakışmış herşey

Eda geberecek

Çok yakışmışlar bu markaya

Lalalisa

Irene. yorum bu kadar.

MeU , Once , ReVeluv and Blink

Bunun için bir kelime yok

la cha ta

2.resim çok güzel

Rsm

Chanyeol cuk diye oturmuş pradaya.

Hae

Öyle bir düştüm ki İrina ne sen sor ne ben söyleyeyim…

la cha ta

bu eksiler neden ya

eft12

irene şahsen aman aman güzel bulmadığım biri. tapmam yani . yüz ifadeleri videolarda, mv’lerde, fotoğraflarda her yerde ama her yerde aynı. bu ona robotik ve duygusuz bir ifade katıyor.

Bebek Canga

Tapmıyor kimse zaten

Bebek Canga

Biz sadece onu seviyor ve destekliyoruz

eft12

nasıl tapmıyorlar ya sen tapmıyorsun tapan çok kişi var ama

KINGEXO

Tapan tapar ablacığım ama sanan ne?

eft12

ben kimseye tapmayın demedim zaten okuduğunuzu tek seferde anlarsanız iletişim kumamız kolaylaşır

Yağmur

Bazıları yine kudurmuş neyse biz Irene’nin ne kadar mükemmel olduğunu konuşalım.

Llll⁹

Irene o kadar güzel ki başka bir şeye odaklanamıyorum. Chanyeol çok yakışıklı model gibi

kal

irene markaya uymuş ama keşke hep aynı yüz ifadesiyle durmasa

likanda

irene overrated

Jinorie

Her zamanki gibi mükemmel
Fakat SM bu çocukları doğru yerde kullanmıyor kimse kusura bakmasın.
Bence baekhyun fln’da bu tür reklam yüzü olabilir fakat daha çok dizide oynatılması gerek bence.
İrene’de asi bir kişilik var mesela hotel del Luna’da IU oynamasaydı kesin Irene oynardı (kişisel). Chanyeol zaten harikaaaa ona diyecek lafım yok.ama oda saçlarını koyu tonlarda boyatmalı.ve girls generetional’dan hyoyeon bence daha çok öne çıkarılsın.(9 yıllık Kpop Fanıyım.8 yıldır’da SM’in fanıyım sisjshs)

Hera

İkisini de severim ama genel olarak markaların idolleri öne çıkarması hoş değil modellerin işlerini çalıyorlarmış gibi hissediyorum

Bebek Canga

Yo

ClarryRiddle

Sitede son zamanlarda modellik yapan idoller hakkında birçok post paylaşıldı zaten chanyeol ve irene hakkında ayda yılda bir haber paylaşılıyor bu yorumu bence ikide bir modellik haberleri çıkan idoller daha çok hak ediyor

FOD

Ne demek istediğini daha açık söylesene lütfen , ben de daha rahat cevap veririm belki ? Bu yorumu daha çok hak edenler (!) varmış dkdjd hadi canım , ciddili yani..ne konuda ? Normalde apopta veya başka bir sektörde asla dert edilmeyen ve duyar kasılmayan şeylerin kpop stanler arasında bir eleştiri bahanesi ve problem olması…yoruyorsunuz gerçekten

Last edited 8 ay önce by FOD
Hera

Chanyeol ve Irene bazlı söylemedim genel olarak k-pop ya da a-pop fark etmez bu bir nefret yorumu da değil kendi fikrim sadece boyu 1.60 olan ya da fiziği yetersiz ünlülerin elçi seçilmesinden hoşlanmıyorum modellik sektöründen ışığı parlak insanları seçmeliler bu şekilde önlerini de açarlar. Kendall içinde aynısını hissediyorum çok daha iyi modeller var ama günün sonunda en çok kazanan model kendisi. Anlamsız.

FOD

Markalara elçi seçilmekle modellerin işini çalmak ne alaka ? Tabiki tanınır olup markanın faydasına olacak şekilde markayı biraz daha yükseltip tanıtanacak birinin elçi seçilmesi uygundur..Markanın ürünlerini üstünde taşıyıp asıl mesleği bu olan modellerle ; markayı daha geniş alanda temsil edip tanıtan , pek çok alanda etki sahibi , markayla anlaşmalı ünlü kişilerin bağlantısı ne ?..lütfen

Last edited 8 ay önce by FOD
Hera

High fashion markaların idoller tarafından tanıtılmaya ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum zaten belli bir kesime hitap ediyorlar.

FOD

Tanıtılmaya eksta ihtiyaçları yok ama kesinlikle markaya güzel fayda ediyor bazı isimlerin elçilik yapması amaç daha fazla duyurmak ve daha geniş kitlelere yaymaksa kesinlikle etkili bu seçimler ..ve markaya uygun, havasını doğru yansıtan isimleri zaten kendileri teklif verip seçiyor yani pek diyecek bir şey yok

Last edited 8 ay önce by FOD