Benzer Yazılar

[THEQOO] IZ*ONE 7 Aralık’ta geri dönüş yapıyor

[THEQOO] IZ*ONE 7 Aralık'ta geri dönüş yapıyor[THEQOO] IZ*ONE 7 Aralık'ta geri dönüş yapıyor

1. Hileli-dol grup kazandığı tüm parayı mağdurlara bağışlarsa eğer bu geri dönüşü kabul ederim

2. Bu çok utanmazca, hala sahneye çıkabildikleri için herkesten para koparmak için gelecekler, sahnede gülecekler, kusacağım. Mağdurlar bunu görmek istiyor mu sizce…?

3. 👮🏻👮🏻‍♂️👮🏻👮🏻‍♂️👮🏻👮🏻‍♂️👮🏻👮🏻‍♂️👮🏻👮🏻‍♂️👮🏻👮🏻‍♂️👮🏻👮🏻‍♂️👮🏻👮🏻‍♂️

4. İnanılmaz, gerçekten dönüyorlar. Bu fırsatı kullanıp sonunda dağılırlar diyordum ama televizyona dönüyorlar ㅋㅋㅋ gerçekten utanmazlar

5. Azıcık utanmanız varsa en azından hileyle gruptan attığınız 2 üyeyi gruba almalı ve sizinle dönüş yapmalarına izin vermelisiniz değil mi?

6. Gerçekten IZ*ONE’a küfür etmemek için uğraşıyorum, ama hayranları ve CJ’i dövmek istiyorum

7. Hileli hileli hileli

8. Bu grubun hayranlarından nefret ediyorum. IZ*ONE dağılsın ya da dağılmasın umrumda değil ama hayranlar niye mağdurlara küfür ediyor? Bu haberler onları hiç etkilemiyor, çok utanmazlar. Hala yorumlara gelip ‘Siz bunu istemiyordunuz galiba’ deyip gülüyorlar. İğreniyorum.

9. Hayranlar o kadar utanmaz ki

10. Geri dönerlerse üyeler bundan hiç iyi etkilenmeyecek, hayranların gerçekten istediği bu mu? Gerçekten üyeleri bile düşünmüyorlar, kendi hayranlıkları daha önemli

11. Bunu görmek istemiyorum, neden yine geri dönüyorlar? Hiç utanma yok.. Tüm ulusu kandırdılar.. Kazayla bile görmek istemiyorum onları..

12. Hayranlar da şirket de üyeleri gerçekten önemsemiyor, asıl IZ*ONE’a yazık…

13. Fandom itici

14. İki üyenin adını yanlış yazmışlar? Böyle geri dönmek sorun olmaz mı?

 

Kaynak: Pannchoa

47 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
romancejennie

bence üyelerin haberi vardı özellikle torpilli olanların bir kpop sayfasında haksız yere elenen izone üyesi olması gereken kızın elendiği andaki halini gördüm yazık cidden hayalleriyle oynamışlar acil grup dagıtılmalı hala para kazanma derdindeler

Lena

Tabiki var. şarkıları önceden biliyorlarmış. üzücü olan torpilsiz hakedenler, onlar da zan altında. keşke bu geridönüşe listeden haksızlıkla elenen kızları da ekleseymişler . en azından seyircileri, oy verenleri salak yerine koymalarının küçük özürü olurdu

Sel

Seyircileri salak yerine koymak dediğinde aklıma meşhur sixteen geldi. jyp gerçekten salak yerine koymuştu herkesi. kimlerin grupta olacağı önceden belliydi, ama dalga geçer gibi “yarıştırıyordu” kızları. ama iyi takrik, kızları herkes tanıdı. nefret ediyorum böyle şeylerden
sixteenin tanıtım fotosu her şeyi anlatıyor zaten

images (2).jpeg
fentiwant

Yuhhhh lan daha yeni senden duydum ve fotoğraf baya bi şey

Birisi

Eski bir jype satjyeri sixteen gerçek demişti hatta jype hakkında birçok şey söylemişti youtubeda var

Boş yapmayın

Ne alaka sadece denk gelmişler yanyana, başta 7 kişilik grup yapacaklardı.Kızlar burada da yabancı gibi durmuşlar baksana, Momo elenince boşuna mı ağladı sence?? yerine Tzuyu çok tutunca eklendi ve Momo da dans için eklendi. Saçmalamanın, başka yöne çekmenin en tepesi oldun. Chaeryeong sabrettiği için çıkış yapabildi belki kızlar da çıkardı bekleselerdi. En başında Sunmi ile şarkı çıkaran Lena kesin grupta diye bakılıyordu o şirketten çıkınca stajyerlerle bu program çıktı.

elynie

Bize sadece kimlerin gruba hileyle girdiğini söyleyin. Kurunun yanında yaşta yanınca kendi hakkı ile giren kızlarında psikolojileri iyiye gitmiyormuş gibi hissediyorum.

xox

ben nedense çok rahatlar gibi hissediyorum.yaptıkları şey de ünümüz daha da kötüye gitmeden biraz daha para kazanalım gibi geliyor.

xox

neredeyse hiçbir şirket kendi idolünü düşünmez zaten.hepsinin ortak amacı para kazanmak değil mi? ürün işlerine yarıyorsa kullanırlar. o yüzden şu anda tek amaçları para kazanmak.ve ayrıca tabii ki de kızlar demiyor hadi comeback yapalım hadi şarkı çıkaralım diye.ama suçlanan her zaman göz önünde olan olur.şirket bunu düşünseydi bir süre beklerdi zaten.fakat bekleselerdi yine de halkın gözündeki grup olarak kötü imajları kaybolmayacaktı.

JuyeonD

Arada mantıklı şeyler de söylüyormuşsun

Burioos

X1’ın dağılıp bu grubun kalması en başından beri hataydı zaten.

SonChaeyoungBenimÇileğim

x1 sözleşme imzalamamıştı bile daha

SonChaeyoungBenimÇileğim

hakları yenen satjyerlere gerçekten üzülüyorum ama gruba yapılanı da doğru bulmuyorum gerçekten üzücü grup dağılsa bile üyeleri hep bu olayla anılacak

😋�ooo

Olan benim hyung line nıma oldu. Gençler victon geri dönüş yapıyor onlara bakın. Seungyeonda geri dönüş yaptı. Şu çocuğun kıymetini bilin 😖😖 all rounderim bunları hak etmedin

awshatt

Seungyeon, seungwoo, jinhyuk ㅠㅠㅠㅠㅠ

Bluebee

Bu devirde hileli bir gruba kim destek verir ki???

Muziksever & Blackpink sever

Kore’de ve Japonya’da inanılmaz seviliyorlar ve oldukça da popülerler. 🤷🏻‍♀️

Aaa

Aslında hakkı yenen iki üyede favori üyelerimde ama ikiside grubun geri kalanı ile pek uyumlu değiller. Gaeun un olgun görünüşü diğer kızlarla pek uymuyordu haftalık görevlerde bile grubun içinde sırıtıyordu. Han cho won ise biraz daha tok bir duruşu var istenilen izone konseptine uymadığı düşünldüğü için bu ikisini çıkardılar bence. Ben cha won u daha gidle gibi bir konsept ile görmek istiyorum. Gaeun u da solo olarak görmek istiyorum.
Bu arada tabi ki bu durum haklarını yenilmesini kabul edilebilir kılmıyor.

Aswium

Geri dönüş zamanlamaları çok kötü

MeU , Once , ReVeluv and Blink

Geri dönüşleri pek başarılı olmayacak gibi 😐

reveluvie

ilk skandal olayı çıktığında cb ertelendiğinde çıktıktan sonra kimse dinlemeyecek falan dendi ama o albümle 460k+ sattılar ve melonda #1 oldular bu arada btsle aynı dönemde cb yapmalarına rağmen 3 win aldılar, sonraki çıkardıkları albüm daha da başarılı oldu bu arada wizone’ların hedefi bu albümle 1m satmak 🔮

Last edited 4 ay önce by reveluvie
Blue

İlk günden yaptıkları satış ile kendi rekorlarını kırdılar. Kore’de çok eleştirilip gizli gizli hayranlık edilen gruplardan.

Loura

Evet evet izone utanmalı ama onu dinleyenler de utanmalı. Geçen ki dönüşlerin de albümleri satış rekoru kırdı. Siz desteklemeseniz belki dönüş yapmazlardı ama yine destekleyeceksiniz…
Bir videolarını bile izlemem artık

reveluvie

sen utan kanka

Loura

Tamam 😒

YÜCE SOSHI

X1 dağılırken onların dağılmaması da ne bilim…

Aaa

Yena çooooook yetenekli bir kız hemde komik programlarda da iyi iş görür.

Skywalker

Üyelerin haberi olduğuna yemin ederim. Grup da sadece 3 4 kişinin doğru düzgün yeteneği var ve hileli olan bir kaç kişi baya belli. Lol. Programı izlerseniz anlarsınız. Başından beri zaten izone’u desteklemiyordum.

Gixooo

Gaeun icin o kadar uzulmustum ki son şansiydi ve cok calismisti insanlar tarafindan istenmis ki cikis yapabilecek oyu da almis umarim tazminatla kalmaz cok iyi bir sarkiyla izonenin donus sayisi kadar sarki cikarmasi icin masraflari da karsilarlar hileli grup ekrandan cok da belliydi sevdigim japon uyeler de cikis yapamamis manipule edip oylarini dusurmuslerdi bu tipler grup sona erince kimsenin tanimadiklari tipler olacaklar…

Duru

Iz*one’ın comebacklerini seviyorum ama bu net olarak yüzsüzlük

Duru

Bu niye eksi yedi

taebaek

ızone sözleşmesi dolmadı mı*

reveluvie

kontratları 2 yıl 6 ay yani 2021 nisan gibi doluyor ama şirketleri dağılma hakkında kesin bir karar alınmadığını söyledi

Azreeaa

Bir şey hakkında bilgi alınmadan lütfen yorum yapmayın. Mnet yaptığı açıklamada da zaten hiçbir PRODUCE ÜYESININ skandaldan haberi olmadığından bahsetti. X1’nın dağılmasına gelirsek, X1 zaten Izone’a göre daha hileli olduğu ortaya çıktı. Ama asıl sorun şirketlerin anlaşamamasıdır. Izone da hem kpop hem de jpop grubu olduğu için her halükarda devam edicekti zaten… Sonuç olarak herkesin hayalleriyle oynandı. Bir yorumda bulunacaksanız arkanızda olan kanıtlarla konuşun… Ki bence Eyes On Me bir çok şeyi ortaya koyuyor…

Kingkong - exo ot12

Stream e hazırlanıyorum.

Jae

Oleyy umarım guzel bir cb olur❣❣❣💙❣💙

Vincenteu

Böyle her seferinde aşağılanmaya devam mı edecekler. Onlar daha çok genç ve bu üzücü

xox

aşağılanmalarını ben de onaylamıyorum.fakat her şey bir gün ortaya çıkacaktı. çok önceden dedikodular vardı zaten. ama bu şekilde çıkış yapan grup şahısları hatalı. zaten yeteneklilerse bir şekilde çıkış yaparlardı.ama birilerinin hakkı yendi birilerinin bazı şansları elinden alındı.evet gençler fakat bu yola başvurmaları çok yanlış.zaten torpil alabileceksen şu hayata iyi koşullarda gelmişsindir.

Vincenteu

Eğer hile yapıldığından önceden haberleri varsa bu gerçekten yanlış. Bir sürü kişinin hakkı yendi.

Suna

Geri dönüşten 1 dakika sonra: IZONE liste rekorlarını kırıyor

Wizone

Onlar daha çok genç..Haddinizi aşarak onlara bu denli aşağılayıcı ithamlarda bulunamazsınız..Siz İzone’u kötülerken kızlarım listelerde cb yapacakları haberi geldikten dakikalar sonrasında hızlıca yükseldi..Kudurmaya devam edebilirsinizz 👑🤟🏻

Duru

Gruptaki üyelerin yarısı hileyle girmişken neyden bahsediyorsun? Iz*one hileli bir grup. İnsanların hakkı yendi ve tabiki de desteklemeyeceğiz bunu. Aşağılayıcı ithamla hiç karşılaşmadım. -Bir Yuri,2Chae Stan

Last edited 4 ay önce by Duru
Wizone

Onlara yüzsüz deniliyor, utanmaz deniliyor? Kızların bundan haberi var mı yok mu bilmiyorsunuz bile ve bilmediğiniz şeyler hakkında yorumlarda bulunabiliyorsunuz cidden şaka mısınız? İzone ilk gün ön siparişlerinden 10K sattı bile şimdi bunu ağlayarak günlüğünüze yazabilirsiniz..✍🏻💅🏻

Duru

Bir derdim yok zatem Iz*one’la. Böyle cevap vermek istemezdim ama sen kudurduğumu sanarak 10K’yı belirtmişsin, benim grubumun ilk gün ön siparişleri daha fazla 🤷🏻‍♀️ Sen belirttiğin için belirttim yoksa Iz*one’ın ön siparişleri umrumda değil.

reveluvie

kimse sizi destekleyin diye zorlamıyor ve sizin desteğinize de ihtiyaçları yok. yarısı derken? 3 üyenin hileli olduğu düşünülüyor ki kızların o zaman bundan haberi olduğunu düşünmüyorum, kendi şirketleri bile değil pd yapımcısının isteğiyle oldu. aşağılayıcı ihtimalla karşılaşmadım derken herkes gruba saldırıyor neyden bahsediyorsun? istediğiniz kadar izone şöyle böyle diyin ama kızların başardığı büyük şeyleri ve kırdıkları rekorları inkar edemezsiniz. neyse teaser fotoları gelmiş bak derim hepsi çok güzel 🙂

Duru

Iz*one haterı değilim. Rekorlarına da lafım yok. En iyi satan gruplarından sonuçta. Kızların güzel olduğunu da biliyorum. Bu hileyle girenlerin olduğunu değiştirmez.

Wizone

@Duru
Sabahtan beri sana ve seninle birlikte herkese anlatmak istediğim şey şu kızların bundan haberinin olduğunu biliyor musunuz? Ya da kanıtınız var mı? Onlarda ulaştıkları bu konuma yatarak gelmedi.Ama herkes böyle lanse etmeye çalışıyor çok saçma bir şekilde nedense?

Yeni Yazılar