[THEQOO] Jimin’in Çin hayran kulübünün doğumgünü desteği

94
2991

nmbmb

Jimin’in Çinli hayran kulübü her yıl doğumgünü desteği yapıyor… çok fazla büyük etkinlik yaptıkları için onlara imparator deniyor ᄏᄏᄏ

ndfgdf

Bu sefer 13 Ekim’deki doğumgünü için 3 tane Jeju Air uçağını Jimin’in yüzüyle kaplayacaklar
İlk defa Jeju Air böyle bir şey yapıyor

dfgf

Ah…. uçak mı?!!!!! Bu mümkün mü??

gdfg

Uçak biletleri ve uçakta servis edilen kağıt bardaklar da etkinliğin bir parçası olacak

Bu desteğin ilk kısmı o kadar etkileyici ki söyleyecke sözüm yok…. Jimin’in bu yılki doğumgününü merakla bekliyorumヾ(o˃ɞ˂o)シ

1. Jeju Air havayollarına bunun için daha çok müteşekkirim ᄒᄒ… hem şarkı söyleme hem dans etmede iyi olan Jimin-sshi’yi seviyorum

2. Hulᄏᄏᄏᄏᄏᄏ ne kadar harcamışlardır acaba

3. Bu uçakta uçmak istiyorum, Jeju adasına mı gitmeliyim?ᄏᄏᄏᄏᄏ

4. Çok sevgi alıyor…

5. Jimin Bar her zaman işini titizce yapıyor ve Jimin’e olan sevgilerinin bu kadar saf olmasını çok seviyorum. Her yıl proje değil destek diyorlar. Bu yıl desteğin ilk kısmı bile inanılmaz. Burada aşağılık kompleksine girmiş insanlar çok acınasılar.

6. Wow uçak kaplaması??????

7. Jimin Bar’ın sevgisi gerçekten çok saf. Jimin’e olan sevgilerini hissedebiliyorum, çok müteşekkirim ᅲ Jimin’in doğumgünü destekleri her zaman inanılmaz ve Çinlilerin hassaslıklarını da hissedebiliyorum, çok şirin ᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏ gerçekten imparatorlar

8. Bu süper

9. Vay be bu uçakta uçmak istiyorum ᄏᄏᄏᄏ kağıt bardağı da istiyorum

10. Daebak. Uçağa binme planım yok ama bunu kendi gözlerimle görmek istiyorum ᅲᅲᅲᅲᅲᅲᅲᅲ

K: Pannchoa

Önceki İçerik[THEQOO] BTS, 1.33 milyon Army’nin katıldığı hayran buluşmasını tamamladı
Sonraki İçerik[THEQOO] Twice Jeongyeon sahnede acı çekiyor gibi görünüyor
guest
94 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Aeri

Bazı idollerin çinli barları beni korkutuyor, nasıl paralar bunlar ya

Sel

Ya aşırı zenginler böyle şeylerle uğraşmaz bence ya. pahalı lüks hediyeler gönderir hediye vermek isterse, nasıl desem kişiye özel üretim ves gibi. ya da vip biletler alır fan fanmeeting konser ves. kişisel olarak tanışırlar. bence çinlilerin sayı aşırı çok. 1 bar üç yüz binden fazla üyeli diye biliyorum. her üye 5 yuan ( hiç bir şey yani) verse uçak bile alırlar. bu arada bu bar şeysileri derken tüm grupları düşündüm

FENTY

Bar altında yüzbinlerce insan var çünkü Çinliler idollere para harcama konusunda daha rahat herkes bizim paramıza göre söyleyeyim 20 tl bile bağışlasa o kadar kişiden bir sürü para oluyor

Krispi

Çin’deki çalışma kültürü ile alakalı biraz. Birçok röportajda işte köpek gibi çalışıyoruz kazandığımız paraları lüks çantalara, kıyafetlere ve idollere yatırmak istiyoruz şeklinde sözler duydum. Zaten Çin çok kalabalık alttaki yorumlarda herkes 5 yuan verse bile uçak alınır demişler çok haklılar ama bir de zengin fanlar var… En zengin Barlar mesela Sehunbar ve Lisabar’dı hatırladığım kadarıyla Sehunbar’a üye olmak için en az CEO ya da COO olman lazım diye bir şehir efsanesi dönüyor. Bu sasaenglerin çektiği fotoğrafları almak için etkinliğe ödenen paradan fazlasını ödeyen fanlar var. Çin zaten şu an en büyük ekonomi…cidden manyak para dönüyor ya

ENDOM

etkilendim

Zxzx

Zenginden zengine gitmiş para, başkasının parasına da bi şey denmez aslında ama keşke bağış yapsalarmış. Bu arada çinlilere bi şey diyince üstüne alınan bi arkadaş vardı şimdi de alınmaz umarım xncnnc

rsm

Yalan olduğu 40 metre öteden bile belliydi.

aswium,minhoamaskzüyesiolan

ben saf saf inanmıştım awk bir de çinlilerle ilgili kötü bir haber vs çıkınca burada içimden gelenleri rahat rahat söyliyemiyordum o yüzden

ilvos

Ben asla anlamamıştım yaa.. yani bir insan neden böyle bir yalan söyler ki,, koşulsuz inanmışım resmen jxnxnxn

Sel

Ben de inanmıştıııım. nasıl yaniii. nerden bildiniz peki öyle olmadığını

FENTY

Sürekli çelişkili konuşuyordu önce annem çinli diyor sonra babam çinli diyor kendi yalanını unutup sürekli değiştirerek konuşuyordu oradan belli oldu

Aeri

Gittim, okudum bir daha güldüm ksjhdslkaf Hayır yani bir insan neden ırkı konusunda yalan söyler ki anlayamıyorum lkashflkasfh

Aeri

Aynen valla haklısın asjlkhfsaklh Söyleseydi biz okurduk hikayelerini gerek yoktu bunlara lhfaslkhf
Bak yorumların bazılarında 1 tane eksi var sadece kesin geldi eksiliyor kljhdkSH

Last edited 1 ay önce by Aeri
sametinyourarea

evet ya ifsalayan arkadasa da helal olsun ıajdoasıjda iyi fark etmiş

BEN HEP BURALARDAYDIM:)

O kullanıcınına di neydi bende gorunmuyo postun yorumları

Rsm

Anne ile babasının nasıl tanıştığını anlatan uzun bir metin yazmıştı. Ama kurgu olduğu o kadar belliydi ki ciddiye alıp yorum bile yazmamıştım. Eksiyi basmıştım. Ayrıca çince karakter yazmakta ne var. Kopyala yapıştır yap bitti. Bi de ben çinli olsam ya da melez olsam çince kaynaklardan takip ederdim herhlade bu tarz şeyleri. Sonuçta binbir çeşit kaynak ve imkan var. Bana göre mantık dışıydı buraya gelip yorum yapması.

Zxzx

Ben inanmıştım ya, sadece neden çinli bi idole bi şey söylenince kendine söylenmiş gibi alınıyor diye merak ediyordum 😅

Notoday

Ajsjsksjd daha önce selcen vakası yaşanmıştı aklıma o kız geldi ckckdkxkdmxncn

FENTY

Sitenin en büyük trollu o kızdır ya Cidden şaka gibiydi Bu sincan pamugu zamanı arkadaşlar devletimiz öyle lütfen hepimize yüklenmeyin üzülüyorum falan diyordu

FENTY

Kız sene başında çinlilere laf atıyoruz diye üzülüyorum arkadaşlar devlet yüzünden hepimizi öyle sanmayın falan diyordu baya tertemiz delirmiş

Meryem

Ben Çin hükümetini sevmiyorum diye ırkçı demişti o kız bana xfjxdfj Çakma Çinli’den Çin duyarı yedim şaka gibi xdfdwkxf

Meryem

Bana bile mani yazmadın kuzey kırılıyorum bak :((

Meryem

Bekliyorum o zaman 😋

Moonsun

Nasıl ya yuh nasıl da kandırılmışız melez olduğu için çok sıkıntı çektiğini tacize uğradığını yazmıştı çok üzülmüştüm duygularımla oynanmış

FENTY

Profılınde Jk vardı ve army dı zaten destek için gönderilere gelirdi sasdfghkdkd dikkat etmek lazım

Harries

aşşırı cringe olay odkcıdhfncuj

Notoday

İnsanların duygularıyla oynamayın 🥺🥺 Ben de inanıyordum ya işin kötü tarafı annesiyle babasının hikayesini okuduktan sonra baya etkilenmiştim okulda yaşadığı zorluklara da baya üzülmüştüm eğer burayı okuyorsa ona söylemek istediğim şeyler var Bunu trolleme amaçlı yazdın tamam, eğlendin, dalganı geçtin ona da tamam ama Allah aşkına o kadar hikayeyi nerenden uydurdun götünden mi? Eğer aramızda geziniyorsan he de götümden uydurdum yaz kendini belli et bari de herkes geldin diye baya mail kutunu mesaj bombardımanı eder. Daha önce uydurma hikayelerine alamadığın ilgiyi de almış olursun böylece.

Rsm

Mani mi yazdın asdadassdasfaaddasdaasd

RALLATPA👈

Ne yalan soyliyim ben aşırı zengin olsam(keşke) hiçbir idole hediye almam .lan albüm bile almam o parayla neler yaparım neler idoler zaten zengin

Milkshake :):

Hayranların bazı şeyleri gövde gösterisine dönüştürmesini bazen yadırgıyorum.
Sivil toplum kuruluşlarına yapılan bağışlar, yardım etkinlikleri falan daha çok hoşuma gidiyor.

Normia

Haftalık 75 TL kazaniyormus ve çocuk 9 yaşındaydı bende çok üzüldüm

cansu

gerçek mi bu videoyu ne diye aratabilirim

Normia

YouTube’a müge anlı yaz çıkar zaten çıkar

rsm

Bu çok abartı değil mi ya? Ben bağış tarzı şeyler yapılmasını çok daha faydalı buluyorum. Yazık cidden.

aespa

Çinliler para siciyor masallah

Burioos

Çin halkının büyük bir çoğunlugu yoksulluk içinde.Bunu yapacağına ülkendeki fakirleri doyursan çokça insanı mutlu edersin.Bu fan sitelerini asla anlamayacagim.Ben fazla milliyetçiyim sanırım halkım açken baska bir ülkedeki insana para harcamayı kabul edemezdim.

Burioos

Keşke RTE’de benim gibi düşünse ama nerede?

lola

cringe biraz ne gerek var ki

sen nasılsınız

normalde böyle şeyler yapan fanları eleştirirlerdi koreliler hayret

Umaru

Böyle gereksiz harcamalar yerine sevdikleri idol adına burs versinler öğrencilere.

Dirtywaterdonttouchmyfaceu

Belki veriyolar nerden biliyosun da boş keseden atıyosun öyle.. >>Bts haberi dur koşam negatif bişiler yazam<<

Dirtywaterdonttouchmyfaceu

Allah çekim gücü versin tüm çekemeyenlere 🙂

Lana'nın kaşarı

Kendi düşüncesini yazan birine sen bizi çekemiyorsun* tarzında bir şey söylemek etik değil. Kendini böyle ifade ettikçe komik duruma düşüyorsun

Dirtywaterdonttouchmyfaceu

“Sen” diye bir kelime kullandığımı sanmıyorum 🙂 üstüne alınmak isteyen alınabilir 🙂 kendimi istediğim gibi ifade edebilirim sizden daha komik duruma düşmeyeceğim kesin 🙂 zamanınızı daha yararlı işler için harcayın biraz başkalarının parasının derdine düşeceğinize.. malum vakit de nakittir hani 🙂

Umaru

Yorumlarıma cevap verme toxiclerle uğraşmıyorum 😘

Dirtywaterdonttouchmyfaceu

Zevkle cevap vercem tüm bts haberlerindesin maşallah kimin toxic olduğu belli 🙂 istediğim kişiye cevap veririm senin özgür olduğun gibi ben de özgürüm rahatsız mı oldun 🙂

ahjumma deme bozuluyorum

En azından yatırım yapmak istemişler. Kim oldukları anlaşılınca reddetmiş teklifi şirket 😂 Sehun bar da uçağa reklam vermek gibi şeylere çok para harcıyor. Ne bileyim bana aşırı gereksiz geliyor böyle şeyler. Yapana diyecek sözüm yok.

ahjumma deme bozuluyorum

Küçük bir şirkette, çok popüler olmayan ve iyi para kazanmayan bir idolsem hediye kabul ederdim sanırım😬

Bangtan's 🧈

Ya bu Çinli hayranlar çıldırmış olabilir mi? Tamam, kendi paraları ama bence çok gereksiz.

Kkungie

Kimin parasını neye hercayacağına karışamayız elbette ama bana bu tarz hediyeler çok boş geliyor. Yitip gidecek ve kimseye faydası olmayacak bir hediye almaktansa bağış yapmak ya da hatıra ormanı oluşturmak çok daha anlamlı olmaz mıydı diye düşünmeden edemiyor insan

Aycik

Abi yuh bende ilk defa bugün gördüm twitterda uçmuşlar… en azından uzayda(?) uydu üstüne fotpğraf koymak iyidir diye düşündüm… böyle şeyler cidden bana abartı geliyor ama kimse çinli fanları durduramıyor. Bana kalsa paranın çoğuyla yardım yapılıp küçük bir kısmıyla reklam yapılsa daha iyi olur.

sametinyourarea

Bu haberin linkini atar mısınız ya hep duyuyorum merak ettim

Milkshake :):

Ben yazayım bari ☺
En üstte yorum yazdığımız kutucuğun hemen altında kişisel ayarlar butonu var.
Oraya tıklayıp ‘Delete all my comments’i seçip silebilirsin.

ıwashere

Anladınız mı Çin’in kpop için neden bu kadar önemli olduğunu?
Öte yandan Çinliler de gösterişte Araplarla yarışıyor. Bomboş hediye .. Git okul falan yaptır adına ne bileyim

muffin

zengin veletler madem o kadar paranız var bağış yapın doğum günü için

Baklava

Bomboş para boş israf zarar ziyan…

Got lalesi

Bana da bi cin bar acar misiniz lutfen malesf ihtiyacim var🙏

Meloyusa

Çok büyük bir para ya ama nedense kadın ve erkek idollere çok ayrımcılık yapılıyor. Kadın idollere böyle bir şey yapılsa neden bağış yapılmadı bla bla şeyler söyleniyor ama erkek idollere o bir tanrı onu seviyoruz diyorlar iki yüzlülük. Ya iki tarafı da destekle ya da sesini çıkarma kardeşim en sinir olduğum şey. Sanırsın ikisi de insan değil de başka şeyler her an ayrımcılık dolu

Umaru

Aynen çok haklısın.

Meloyusa

Bir şey sorabilir miyim burda ironi mi yapıyorsun yoksa katılıyor musun sanal bir ortamda pek anlayamadım.

Umaru

İroni yapmıyorum, katılıyorum.

Meloyusa

Cevap verdiğin için teşekkür ederim.

Umaru

Rica ederim ☺

rosalia

Nasıl her konu cinsiyete geliyor anlamıyorum

Meloyusa

Geçen gün emin ol kadın idollere alınan iki çantaya bir kıyafete laf edenler vardı netizenbuzzda ama erkek idol olunca ne hikmetse hepsi ciğerine basıyor. Dünyanın her yerinde kadınlar her zaman ayrımcılığa uğruyor. İsteyen istediğini yapsın ama iki tarafa da destek verilsin istiyorum.

Got lalesi

Kadin idole gelen gunluk kullanacagi seylere laf atanlar cidden ucak begeniyor garip netizenler

Meloyusa

Evet bende buna sinir oluyorum dizi setine kamyon gönderildi diyelim hemen linç yiyor kadın idoller. Erkekler olsa ne güzel poz verdi umarım beğenmiştir cart curt. Kadın idoller insan değil zaten kalbi de yok…

Got Lalesi

Netizenler de genellikle kadin oluyor ve ozellikle cogu cis het oldugu icin bir erkegin (kim oldugu fark etmez) kadin idollere yaptigina aninda kiskanip kuduruyolar cok kotu

Meloyusa

Ulan burda neden linç yedim sadece kadın ve erkek idöllerin eşit olmasını savundum yemin ediyorum hiç kimse eleştiriye gelemiyor bu sitede. Hemen eksiye basılıyor

zzzzz

Böyle şeyler bana aşırı saçma geliyor ne gerek var şov sadece

Annasavedyou

Çinli barlar gerçekten inanılmaz zenginler. Her seferinde şaşıp kalıyorum.

Kpop

Çinli fan siteler beni hep korkutuyor , maşallah baya zenginler ,gerçi aşağıda arkadaşlarında deidği gibi nüfusları fazla ,her biri az bir para verse çok para birikiyor. Neyse ki bazıları da bağış yapıyor, bağış yapılmasını tercih ederim. Ama bu tarz yaptıkları şeylerde ekonomiye can veriyor, elbette şu yapılan etkinlikten para kazanan işçiler vardır… Ama gene de ne bileyim. Allah tan bighit idollerine hediye gönderilmesini yasakladıda hediye almıyorlar bakmışsın bunlar jet almışlar bi gün BTS e belli mi olur : D

Lalalulu

Havada kim görecek kuşlar mı?

betül

2. Hulᄏᄏᄏᄏᄏᄏ ne kadar harcamışlardır acaba

Gerçekten bilen var mı? Ne kadardır acaba.

Last edited 1 ay önce by betül
Lana'nın kaşarı

ben bir yerde 3,8 milyon dolar olarak gormustum

army

Çin’de army olmak vardı hayatta ama tarmy olduk

blinkı

Doğum günleri için uçak otobüs kaplama olayı bana çok saçma geliyor ama jimin bar iyi para harcamış belli

okbommer

Of çok saçma ya zaten onları stanleyerek desteğinixi gösteriyorsunuz bir de böyle pahalı hediyelere ne gerek var çok saçma buluyorum Asya’daki fan kültürünü bence aşırı rahatsız edici ve utanç verici. Zaten çok zenginler bir de lüks markalardan hediyeler alıyorlar ya…. Mektup yazmaları falan daha samimi

cansu

kendilerinden birine para geldiğinde nasıl da yağcılık yapıyorlar çinlilere…

SUNMI

E çüş ama artık

Isaidno

Kızanlar olacaktır ama fanların bu abartılı hediyeleri aptallıktan başka bir şey değil. Ne oldu o uçak ne işe yaradi. Adam zaten zengin istese kendine havaalnı yaptırır. Bu paraları hasta,ilaç masrafını karşılayamayan insanlara ya da cidden ihtiyacı olan insanlara verseler çok iyi olurdu

yorummer

Vayy sehun’a ortak geliyor daha önce uçağa yüzünü kaplattıran tek idol sehundu yanlış bilmiyorsam. Para yanlış ellerde abi yaa albüm alsan o bile daha mantıklı.. doğum günleri işleri iyice gövde gösterisine döndü

Dirtywaterdonttouchmyfaceu

Yanlış biliyorsun

Çinli kız

Vay be gurur duyuyorum

Justarmy

Bizde anca yorum yazalım. Ama bu kadar da para harcanmaz ya. Nasıl kıyıyorsunuz. Ben krusu kuruşuna hesap yapıyorum. Bende sıkıntı var

Kalbekarşı

Çok iyi😂😂

Bir Army

Milletin parasından bana ne de .Bunun Jimin’e faydası ne ya .Üçüncü partiler onun yüzüyle para kazanıyor ama bundan kar kazanan tek Jeju Air oluyor . Bunun yasal olup olmadığından da emin değilim de neyse .

Suna

Allahım para kimlerin elinde bak

Notoday

Madem uçak satın alacak kadar paraları var bari altın maltın içine koysunlar da havada altın yakalasın insanlar tenet filminde görmüştim

rosalia

Bts’in Çin promosu olmamasına rağmen orada nasıl büyük Çinli barları var ? Helal olsun

your behavior is so UGH!

Yanlış anlayıp bir şey yazmıştım. Silemiyorum görmezden gelin:)

Last edited 1 ay önce by your behavior is so UGH!
mariposa

açıkçası çok gereksiz buluyorum bu kadar büyük harcamaları illa bağış fln da yapıyorlardır ama jimin bunu görse çok mutlu olacağını düşünmüyorum içten keşke daha iyi yerlere ara harcasalar

Cl’in mikrofonu

Tamam idolünüzü çok seviyorsunuz ama bu ne?

Kalbekarşı

Yine haber dışında her şey konuşulmuş😑