Benzer Yazılar

[THEQOO] Joy’un en beğenilen sahne kıyafetleri

[THEQOO] Joy'un en beğenilen sahne kıyafetleri [THEQOO] Joy'un en beğenilen sahne kıyafetleri [THEQOO] Joy'un en beğenilen sahne kıyafetleri[THEQOO] Joy'un en beğenilen sahne kıyafetleri

Kısa elbiseler giydiğinde.. Fiziği çok güzel ve seksi.

1. Gökkuşağı elbisesi gerçekten aşırı güzel

2. Biraz daha uzun olsa keşke

3. Bence de bu elbiselerle çok güzel görünüyor, ama dans ederken utanıyor gibi ㅠ ㅠ ㅠ ㅜ ㅜ ㅠ ㅠ ㅠ

4. Gökkuşağı elbisesi gerçekten çok güzel ama dans ederken çok rahatsız oluyormuş gibi duruyor

5. Bence elbiseler biraz daha uzun olmalı çünkü sahnede çok kısa ve rahatsız görünüyor

6. Tarzını çok seviyorum

7. Dar ve kısa şeyler giyince çok güzel oluyor

8. Çok çekici bir kız

9. Güzel ama dans ederken rahat değil gibi

10. Gökkuşağı elbisesiyle bir prenses gibi

 

Kaynak: Knetizen

48 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Drbel

Joy kiloluyken çok komplekse girdi bence, zayıfladığında gerçekten seksi görünmeye başladı, güzel yorumlar alıyor hoşuna da gidiyordur bu ama utangaçlığını yenemiyor sanki. Kısa elbiseler giydiğinde falan hep diken üstünde gibi duruyor. Onun dışında fıstık gibi kız valla görenin dibi düşüyordur. Özellikle de geçen music bank’te ilk performanslarındaki örgülü saçlarına bayıldım.

Moşp

Kpop idolleri arasında ennnn iyi fiziğe sahip idol kesinlikle ne çok zayıf ne de çok toplu duruyo ve giydiği her şeyi kaldırıyo kıvrımı olmayanlarda bu elbiseler kötü ve zorlama durur ama joyda efsane duruyo.. yüzüne zaten diyecek bir şeyim yok sadece çok güzel ve böylelikle fav eramın peek a boo olduğunu da anlamış oldum

Codenameblue

En iyi fiziğe sahip Joy’mu? Güldürdün 🙂

sinini

Evet cnm çoğu kisi böyle düşünüyor sana çok girip çıkıyor galiba

Ahahajajajaj

İdoller arasında fiziği göze çarpıyor bence tam ideal kıvamda ne giyse yakışıyor Maşallah 💛 lakin kilo almaya müsait vücut tipi var dikkat ederse ondan iyisi yok 🙂

Once since birth

2. Biraz daha uzun olsa keşke

Bir an Joy’a dedi sandımÖDCLDMFLDVDKVLŞ

sinini

JOY zaten çok güzel bu tarz elbise giymesine bile gerek yok her türlü ilgi çekiyor gerçekte kızı gören erkeklerin dibi düşüyor valla

wheepup

Bugün de düştük çok şükür

Rrr

Gerçekten joyun fizigi çok güzel şuan bu kızı bu kadar niye abartıyorlar çok iyi anlayabiliyorum k pop idollerin en iyilerinden bence

XxX

Amanın çok şekşi🙈

elif deniz

2017 MAMA Joy looku zirvedir. Aşırı güzel ya.. Özellikle kırmızı renk çok yakışıyor

lol

orantısız sadece vücudunun bir kısmı aşırı büyük olan vücutlara (örneğin kıvrımsız kocaman bir göt gibi) korede batılı gibi diyorlar ama koreli kadınların vücut hatları kıvrımlı değil ve joy gibi kıvrımlı,kilolu olmayan ama dolgun vücutlar daha çok batılılara özgü ve joy tam olarak böyle dolgusuz,estetiksiz kendi vücudu olması daha da çekici yapıyor

Heartthrob

Joy aşırı güzel bir fiziğe sahip; hem sağlıklı, hem de dolgun ama hala zayıf yani tam idealinde. Ve yorumlarda yine çekemeyenler olmuş.

Honmonbbe

Konuyla alakasız ama profil fotoğrafını nasıl yaptın?

Heartthrob

Gravatar diye bir site var oraya girip burada kullandığın e-posta ile kayıt oluyorsun sonra ayarlardan profil resmini değiştiriyorsun burada da aynı resim görünüyor

Honmonbbe

Çoook teşekkür ederim 🙂

Heartthrob

Önemli değil ^^

Yılgın

Joy zaten çok güzel bir kız elbiseler kısa olmasa da ilgi çeker Red Velvet stilistleri sorunlu kızlar hep sahne kıyafetlerinden rahatsız görünüyorlar bence idollerinde kıyafetleri ve sitilleri için söz hakkı olmalı

Irene

Joy’un böyle sadece dansı bile Hwasa’dan daha çekici

suna

Joy’un bacakları ve göğüsleri dolgun. Sağlıklı duruyor. Biraz beli kalın sadece. Bu yüzden en iyi fizik olarak görmüyorum. En iyisi Seolhyundur ama Joy’un aurası var. Joy manyak bir çekici enerji yayıyor sahnede. Gerçekte de çok sevimli ve utangaç. Ayrıca bilen bilir Joy gerçek hayatta muhafazakar biri bu yüzden çok kısa elbiselerde bende rahat edemediğini düşünüyorum. Veee o gök kuşağı elbise o fancamden çıkamıyorum

Whut

Yaa çok muhafazakar varyete şovlarında yaptığı danslar ve fanın karşısında küfretmesi çok muhafazakar idollerin masum imajına fazla kaptırıyorsunuz

sinini

Sen en son hayranlarla topluca zimzalabim yaptiklari videodaki giyinişini gördün mü? Beli ipince hiçte dediğin gibi değildi çok güzel oturmuştu vücuduna efsaneydi aksine dediğin gibi de göğüsü pek yok aslında

Mini

Evet resimlerde fiziği güzel görünüyor fakat diğer üyelere kıyasla daha uzun olduğu için yan yana durduklarında sırıttığını düşünüyorum :/ Az üyeli bir grupta boyların dengelenmesi gerektiğini düşünüyorum. En azından diğer üyelere daha yüksek topuk giydirip Joy seviyesine getirmeliler. Joy’u öne atmak için mi öyle şeyler yapıyorlar bilemiyorum..

사람이

Kesinlikle katılıyorum. Diğer üyeler aslında çok kısa değil sadece joy yüzünden çok kısa görünüyorlar. Stilist bunu bile bile diğer üyelere düz topuk, joy’a 10 cm topuk giydiriyor sanki diğerlerinin yanında özgürlük heykeli gibi duruyor bence artık sm olaya bir el atmalı çünkü sanki Joy ve arka dansçıları gibi duruyorlar.

sinini

Aksine joy aslında çok uzun değil diğer üyeler çok kısa olduğu için uzun gözüküyor başkalarının yanında minicik aslında ama üyelere o kadar kısa ki ve sen onlara mı kısa demiyorsun bana göre Seulgi normal ama diğerleri çok kısa hatta çoğu kişiye öyle senin gözlerde bir sorun var galiba

Mini

Gözlerimde sorun olduğunu söyleyebileceğin kadar ne yaşadın pardon? Gayet düzgün bir şekilde fikrimi söyledim. Ben Joy neden uzun yada diğer üyeler neden kısa diye sorguladım mı? Hayır. Sadece Joy diğerlerine göre daha uzun olduğu için ayakkabılar ile bunun dengelenmesi gerektiğini söyledim. Nesi anlaşılmadı tam olarak?

Whut

Böyle fotolarda güzel görünüyor ama yeni fancamlerde ve havaalanında bacakları çok kalın görünüyor spor yapmadığını düşünüyorum sadece kilo vermiş bu yüzden bacağı selülit dolu ve fazla yağı var bacaklarından

sinini

Kızım sen gerizekalısın ya kafayı sıyırmışsın olmayan şeyleri görüyorsun vah vah

pinokya revel defender

Aynen hiç spor yapmıyor o yüzden deli gibi dans edip bir yandan da şarkı söyleyebiliyor 🙂 Kpop idolleri her gün dans pratiği yapıyorlar sence böyle bir şey mümkün olabilir mi?? Ayrıca selülit zayıflarda bile olabilir gayet doğal bi durum, karşınızdakinin insan olduğunu unutuyorsunuz sanırım

skjas

Joy güzel kızsın ama keşke gülmesen gülünce dişleri:(

pinokya revel defender

Ne var dişlerinde ki???

Tumi

Evrim geçirdi resmen red velvet’ın en (veya tek) estetikli üyesi sanırım fnrkkdkfd wgm’de sungjae sallamıyordu bile o zamanki tipiyle şimdi peşinden süründüğüne eminim :dd

Moşp

Ne estetiği kız sadece kilo verdi bunu çok net görürsün ayrıca orda yaşı da küçüktü

Puppyeol

Kızın sadece kilo verdiği ve olgunlaştığı o kadar belli ki 😑

Neyse niyetin kötü olunca muhakeme yeteneğin de köreliyor sanırım

(Bu arada Red Velvet’in estetikli olmadığını söylememe gerek yok herhalde)

Whotrynakillme

Bu kadar kuyruk acısı ve fesatlık içeren bir cümleyi nasıl kurabildin? djwsljwşdnwşsbqşwk gerçekten komik görünüyorsun, geçmişte oppan yanık mıydı yoksa joya

Tumi

Oppam yok ki yanık olsun :/ gg’ciyim hayatım

Whotrynakillme

Pekala… Özellikle Joy’un estetikli olduğunu hiç sanmıyorum sadece her idole uygulanan güzellik prosedürlerinden vardır, alıp verdiği kiloları yüzünden kolayca belli eden bir yapısı var muhtemelen yani direkt etkiliyor genel görünüşünü ki zaten çok fazla kilo verdi, tombik yanakları gitti (o zaman bile çok güzeldi gerçi) en önemlisi de olgunlaştı bu herkes tarafından bilinen bir gerçek, o nedenle genel görünüşünde değişiklik olduğunu düşünüp estetikli dedin muhtemelen ama hayır gerçekten sanmıyorum. Olsa bile kimseyi ilgilendirmez gerçi

sinini

Ne estetiği mal kızı çıkışından bu yana takip ediyorum tipinde bir gram değişlik yok sadece en son zamanlarda çenesi biraz sivriliyor sanki biraz o kadar ki ben estetiği hemen anlayan biriyim aksine en estetiksiz doğal üye bence hatta cikis yaptiklari zamanki yesil sacli hali en efsane halidir bana göre çok güzeldi çünkü

sinini

Ayrica en estetikli üye irene bu bariz suratından belli oluyor zaten

sinini

Kesin o gerizekalı embesil sungjae fanisindir sen aynı kafa çünkü oppanı kıskanmışsın belli çünkü seni küçük beyinli oppacı seni

Tumi

Neyin sungjae fanlığından bahsediyorsun gerizekalı djfjdjfkfkf sungjae’yede laf atmış oldum ona bakarsan bu yorumla fkkdkdfk sana mı inanacağım estetikten anlıyormuş salak çıkış yaptığında bu kızın burnu nasıl çıkıktı şimdi yüzüne yapışmış kırdırmaktan gözlerini yaptırmış ilk çıkış yaptığında daha kısıktı gözleri hafifte dudak dolgusu var ama emin değilim dişlerinden olabilir bunları da gör fan gözüyle bakma hep

Vermillion

Öncelikle bu kız çıkış yaptığında 18 yaşındaydı, burnunun o zamandan bu zamana kadar değişmiş olması çok normal. Biz buna büyüme diyoruz, gelişme diyoruz (doğal olan bir büyümeye estetik demen kadar saçma bir şey yok diyeceğim ama var. O da düşünmeden kendini rezil ederek konuşman, kendini haklı çıkarmak için millete küfür etmen). Sen böyle deyince gidip bakayım acaba benim gözlerimde mi sıkıntı var dedim, baktım. Kızın burnu AYNI. Kilo verdiği için yüzündeki yağın çoğu gitmiş. Gelip burda saçma sapan yok fan gözüyle bakma, kesin estetikli demen çok komik. Estetik oldu diyelim (ki değil) kız hâlâ güzel. Yaptırıp incecik çene, minnacık yapay… Read more »

pinokya revel defender

Yav he he öyledir kesin plastik cerrahi profesör doktor beyinsiz tumi konuştu :dd internette herkes estetik uzmanı olmuş yav aynen kanka çok biliyosunuz her şeyi

Nö9

bu kilo vermeyle ve makyajla, ayrıca yaş ilerledikçe yüzün değişmesiyle ilgisi var. tek estetiği gözleri o da bu fotoğraflarda zaten gözlerinin estetikli hali var. göz estetiği de zaten yaygın bir şey senin benim idolüm falanda herkes yaptırıyor. asıl sendeki ne kuyruk acısı kız olmuş sektörün en güzeli sen gelmiş ‘irenede estetikli’ fhdlskjs

Rrr

Ne irene nede joy da estetik var demekten vazgeçin artık ikisindede estetik olmadığını sende çok iyi biliyorsun işte uydurma

Queen Twice

Irene’ın doktoru bir mükemmelmiş ya. Yaptığı surat çok doğal duruyor

Queen Twice

Joy’da estetik olduğunu söyleyende ne bilim

pinokya revel defender

Neresinde var estetik? Engin tıp bilgilerini konuştur da biz de faydalanalım? Kızın rookie zamanlarından bu yana 6 seneden fazla oldu sizin 6 yıl önceki halinizle şimdiki haliniz aynı mı bi bakın fotolarınıza? İnsan zamanla büyüdükçe değişebilir yüz hatları daha bi yerine oturur ama kuduruk olduğunuz için insanların açıklarını arıyorsunuz anca. Kendi hayatınızdaki komplekslerden de böyle arınıyorsunuz sanırım yazık :((

Yeni Yazılar