[THEQOO] Kadın forumları oylamasına göre idol gruplarındaki ‘en ikonik’ üyeler

227
6420

unrulyuniformirukandjijellyfish size restricted

blackpinkg

Black Pink
%92 Jennie

(%3 Rose, %2 Lisa, %1 Jisoo)

allspicydavidstiger size restrictedtwice

TWICE
%89 Nayeon
(%5 Sana
%2 Tzuyu
%1 Jihyo)

warlikemiserlybarnacle size restrictedred velvet

Red Velvet
%55 Irene
(%23 Seulgi, %17 Joy, %3 Wendy)

smartmeaslyfossa size restrictedbtsgre

BTS
%36 V
(%23 Jungkook, %20 RM, %16 Jimin)

separatewhitedromaeosaur size restrictedseventeenfhf

Seventeen
%32 Seungkwan 
(%22 Vernon, %15 Woozi, %14 Hoshi)

wideeyedhatefulibex size restrictednct 1 nct 2

NCT (Tek ankete sığmadığı için iki farklı anket yapılmış)
%55 Taeyong
(%22 Mark, %11 Jaehyun, %2 Lucas)
(İkincide %78 Sungchan)

1. Bence BTS’in en ikonik üyesi RM ama bir tane seçmek zor

2. Seventeen hariç hepsine katılıyorum, Seventeen’de bir üye seçmek zor

3. BTS’te favorim V, ama akla gelen ilk üye Jungkookㅋㅋ

4. Red Velvet için bence Seulgi

5. BTS için RM, Seventeen için Hoshi

6. TWICE hayranı değilim ama Nayeon dikkat çekiyor o yüzden aklıma o geliyor

7. BTS deyince, aklıma V, Jungkook ve Jin geliyor ㅋㅋ Hepsi çok yakışıklı

8. Bence Jennie, Nayeon, Irene, RM, Seungkwan, Taeyong

9. Jennie, V, Nayeon, bu üçlüye katılıyorum, gruplarından bahsedilince aklıma gelen üyeler

10. BTS deyince aklıma RM geliyor ama diğer hepsine katılıyorum

K: Knetizen

Önceki İçerik[THEQOO] Lee Dong Wook’un Fendi için yeni fotoğrafları
Sonraki İçerik[THEQOO] ‘Melon 24Hits’ listesinde birincilik için savaş var
guest
227 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
likanda

red velvet seulgi derdim

likanda

ve twice jihyo daha ikonik değil mi ya nayeon overrated gelmiştir bana hep

ssamet

koreliler ile jihyonun yıldızı hiç barısmadı ya globalde daha popüler jihyo

likanda

eşsiz biri bence sesi olsun dansı, görünüşü… neden popüler değil anlamadım hiç

aswium,minhoamaskzüyesiolan

evet fizik yüz ses kişilik hepsi de on numara jihyo kızın ama bunlar bir tuhaf olduğu için değer vermemeleri normal takmamak lazım

what was the reason

korelilerin taste sahibi olmadiginin kaniti…

yorum

Twice deyince nayeon gelir bence herkesin aklına

reddish

kesinlike twice ile en cok uyusan nayeon

aswium,minhoamaskzüyesiolan

evet her konsepte en çok uyum sağlayan o çoğu twice sevmeyenlerin bile tek sevdiği üye nayeon olabiliyor bazen

nicktir git

nayeon ve sana arası

Hgs

nayeonun fancamlarına dikkatli bakarsınız kız gerçekten çok iyi bir dansçı ve abartmadan iyi dans ediyor. Ve herkesten çok ileride aslında detaylarda. Bence hak ediyor

Kalbekarşı

Ben twice üyelerini tanımadan bile nayeonı tanıyordum baya ikonik yani ama benimde favorim jihyo

Nur 🌼S

Ben hepsi derdim. Red Velvet diyince hepsi aklıma geliyor.

ssamet

Kore Jennie diyor. Oy sınırı 9707 kişi 8982 oy almış helalll
comment image

Last edited 1 ay önce by ssamet
ssamet

Ve geçen gün Jennie hamburger yerken fotograf atmıstı. Hamburger Dükkanı ismine “Jennies Pick” koydu asdjaasdja ertesi gün dükkanın önünde sıra vardı IG hesaplarında story atmıslar asjdasıdoa kore cidden Jennie diyor

https://twitter.com/lsbluem/status/1405734841446850560

yorummer

o rujlu hamburgerdan sonra ben hamburgerden iğrendim insanlar yemeye gitmiş helal valla

ssamet

Beni daha cok avokado rahatsız etti ajdıosda Jennienin yemek zevkleri cok tuhaf asıdjasddj domatesli dondurma, naneli cikolata , tarihi geçmiş süt konsantresi…

betül

Avakado nasıl bu kadar seviliyor şaşırıyorum. Çiğ kabak gibi tadı var bence jdjdjjd

Rsm

Avokado tostunu denemeni öneririm. Bir de çilekli avokadolu ev yapımı dondurma tarifi var. Effsaneeeeww. Ayrıca bu hamburgeri de çok merak ettim. Evde yapmayı deneyeceğim. Birebir aynı olmaz ama neyse 😄

ssamet

Dondurma tarifini atar mısın ejdjejdsn

Rsm

Attım tut aasfaddas
https://www.instagram.com/reel/CO0vxXNjx5F/?utm_medium=copy_link

Rsm

Muzlu avokadolu sorry çilekli olan başka bir dondurmaydı 😄😄

aswium,minhoamaskzüyesiolan

ya ama ben de o mutfak aletinden yokki sadece el blendırı var :((((((((((((((

.......

Dilimleyerek yiyemezsen sos yap, olgunlaştırıp ez içine tuz karabiber limon suyu zeytinyağı koy karıştır şahane oluyor

betül

Teşekkürler bir de öyle denerim.

Last edited 1 ay önce by betül
aswium,minhoamaskzüyesiolan

ya hayır avakadonun tadı çok güzel özellikle ben sade yiyorum ama tost most vs yapmam ben klasik kafayım çünkü bir şeyleri ilk nasıl sevdiysem hep öyle yerim çok nadiren yeni şeyler dener katar veya karıştırırım ama sana önerim bir de limonla dene belki seversin

betül

Teşekkürler 🤗

Umaru

Naneli çikolatalı dondurma… keşke burada da olsa

yorummer

Samet seni yine delirtcem çok özür diliyorum ahjsjajdkskd ama söylemeden duramıcam valla bana bahar candanı anımsattı kafasının pek iyi olduğunu düşünmüyorumm sankiii. Watermelon sugar high diyelim.. ama ilerde ben demiştim demem umarım.. böyle itham etmek istemem ama sevgilisi ve şirketi malum bazen sorgulatıyor 🤭 neyse bizi ilgilendirmez diyelim.. affet beni artık 😅

Last edited 1 ay önce by yorummer
ssamet

2dk ya 2dk normal konustuk asudasudasdu alerji yaptı sana . Ve bahara benzemiyor . Hamburgerli fotosunu bende ilk gordugumde sasırdım ama normalde böyle foto atmıyor neyse fotografta çiller çok yakısmıstı

yorummer

valla ya bu huyla hayatta kendimi sevdiremicem şu sitede ama aklımdakini söylemeden de geçemedm. çiller yakışmış solo döneminden belliydi yakıştığı zaten

aswium,minhoamaskzüyesiolan

ya seni alıntılıyorum (ratgale alıntıladım) direkt olarak aklımdan geçenleri söylemek için bence sinirlendiğiniz yorummer adındaki şahıs sırf sizi sinirlendirmek için böyle yapıyor nasıl olsa anonim amann diyip istediği gibi yazabiliyor sonuçta, evde kesin gülüyordur siz böyle yorumlar yaparken kendince böyle yorumlarla eğlendiğini düşünüyorum ben, hatta bazı zamanlar özellikle yazılan şeyleri bilerek yanlış anlayıp saldırıya geçtiğini falan da düşünüyorum artık bilemem, kim bilmiyoruz sonuçta ama genelde anonimden böyle/bu şekilde yazanların bu kafada olduğunu düşünüyorum

yorummer

ruh hastası mıyım ben ya. Sinirlendirmek istesem böyle mi sinirlendiririm sadece gördüğünü söyledim ben burda

aswium,minhoamaskzüyesiolan

bilmem canım ruh hastası mısın acaba? Ayrıca genel olarak yorumlarına bakarak söyledim ben bunu

yorummer

kafanızda ne olarak hayal ediyorsunuz beni bilmiyorum cidden. Evde kahkaha niye atayım ya hayal etmesi bile bi garip ‘Nihahahaha bugün de Koreli şarkıcılarla Türk fanları rahatsız ettim!!!’ sözleri eşliğinde tavana bakıp histerik kahkahalar attığıma falan mı inanıyorsunuz çok garip 😂 pandemide sıkıntıdan buralarda takılıyoruz ve inan hiçbiriniz umrumda değilsiniz sor bakalım kaçınızı hatırlıyorum kim ne demiş bilmem, dün ne yendiğimi hatırlamam dünyanın en kaygısız insanı falanım. Derdim yokmuş gibi burayı mı dert edincem kendinizle karıştırdınız sanırım. ‘Eskiden’ baya içli dışlıydım eğlenceli gelirdi ama artık eğlenceli bile gelmiyor hiçbir şey. Merak etmeyin ben giderim de siz bu kafayla nereye gidersiniz onu… Read more »

Aswium, minhoamaskzüyesiolan

Tamam kahkaha vs attığın benim düşüncem yani tahminimdi de kaygısız insan olduğun ya da yediğini bile unuttuğun kimin umrunda allasen ben ne diyorum sen ne anlamışsın ya da ne anlatmışsın ne alaka yani canımın içi ilk cümleler hariç dediğim şeylerle alakası yok bu dediklerinin

yorummer

hemen alakayı açıklayayım. Birilerini özellikle sinir etmem için kim neyi stanliyor takip etmem, açığını bulmam sonra gülmem falan gerekiyor senin dediğine göre. Ben de diyorum ki kardeşim bana yaptığınız yorumları bile aklımda tutmuyorum bi de sizi kafaya takıp sinir etmeye mi çalışcam ahjskejfm umrumda değilsiniz diyorum alakayı çözemiyorum diyorsun. Burda topu topuna kaç kişiyiz dünyadaki kpop fanlarına bakınca okyanustaki su damlası bile etmiyosunuz sizi ben napim. Sen beni hayallerinde şizofreni olarak tanımlayabilirsin ama ben burda fanlar arasında keskin yorumlar yapan biriyim sadece sadece fazlası değil

aswium,minhoamaskzüyesiolan

yo birilerini sinir etmen için tanıman gerekmez ki yani tüm yorumlarına bakman gerekmez o anki yorumuna bakıpta bir şeyler söyleyerek de sinir edebilirsin ayrıca kpop fanları az bunu biliyoruz sen de bir damla kadarsın yalnız bunu unutma sizi napim diyorsun ya o yüzden dedim onun dışında kimsenin de seni umursadığını düşünmüyorum insanlar sadece yorumlarına bakarak yorum yapıyor veya da fikir yürütüyor o kadar

yorummer

tamam

selena

Evet hamburgere rujunuzu bulaştırırsanız bahar candan oluyormuşsunuz. Yorummer ve Jennie çekememezliği… ayrılmaz ikili

delulu

offff ne alaka abi ne alakaaahahgdhashf bu kişinin ciddi bi alıp veremediği var jennie ile. sakin ol, o sadece bir idol. sana zarar veremez ^,^

Blinkto

Of cidden aşırı sıkıyorsun ya bi s git

Hgs

ig postlarına bile karıştınız tam oldu. Yoruyorsun, exo dışında yine her şeye muhalefet maşallah. Ben de sehunun kafasının pek iyi olduğunu düşünmüyorumm sankiii. Watermelon sugar high diyelim.. ama ilerde ben demiştim demem umarım..

Last edited 1 ay önce by Hgs
yorummer

sehun zaten klasik Koreli alkolik ahahjajwmdkwldkwldkwld ama en son bırakmıştı baya toparladı kendini. Ayrıca ben ne dersem exo kozunu oynamayı ne zaman bırakacaksınız? Jennie’nin şu fotoğrafları çok normal sanki

Hgs

Aynen normal. Senin anormal algın ne bilmiyorum ve bilmek de istemiyorum lütfen kendine sakla. Biraz da zihniyet meselesi tabi

Last edited 1 ay önce by Hgs
yorummer

ulan bahar candan, Aleyna tilki falan şöyle fotoğraf atsa atsa kafayı yemiş diye yorum atacağınız fotoğraflara kpop idolleri yapınca şakşakçılık yapmayın. Normal değil. Kardeşim böyle fotoğraf atsa çakarım bi tane kafasına bu ne değişik hareketler dingil diye

nicktir git

bahar candan’ı baştan beri tanıyoruz çnk kız geçen gün çıkmış diyor “aslında euzubillahpipipi olmalı” fln hsjgfjjgdfh jennie sadece müzik yapan bi kız… nasıl bu ikisini bir tutabiliyorsun cidenn…..

thom yorke's lotus flower dance iconic af

Ya pes artık cidden,abi bu kızlar ne yapsa zaten birilerinin gözüne batıyor anlamıyorum,kız alt tarafı HAMBURGER YEDİĞİ BİR FOTOĞRAF atmış bakın yine diyorum HAMBURGER YEDİĞİ, sizde bu ne uyandırabilir tanrı aşkına !!!Zaten aklınıza direkt bir şeyler uyandırdığına göre önyargılı olduğunuzu söylememe bile gerek yok yorumunuz ele veriyor, eğer özenti filan falan diyorsan sosyal medya zaten böyle bir ortam trendleri de özellikle ünlüler yön verdiği için;niye pireyi deve yapıyorsunuz anlamıyorum o zaman Kore’de ki herkeste Jennie’ye mi özenmiş oluyor yapmayın ya.Birde şunu asla anlayamıyorum kendiniz öyle hissettiğiniz veya görmek istediğiniz şekilde gördüğünüz şeyleri sanki gerçekmiş gibi yansıtmanız veya lanse etmeniz yok… Read more »

Last edited 1 ay önce by thom yorke's lotus flower dance iconic af

cidden hiç abartmıyorsun ha… Siteyi ciddiye de pek almıyorsun aynen belli ve bu kaçıncı yorumun Jye karşı bu postta biri saysın. Tenceremizin kapağı eksikti gelmiş

delulu

ya düzgün eleştiri yapın da üstünüze güldürmeyin gerçekten samimi söylüyorum bunu. her şeye kulp bulan haterlar gibi görünüyorsunuz buradan. saçını neon yeşil + siyah yapsa billie de ya da ne bileyim catliner + at kuyruğu yapsa ariana de hadi bir nebze anlarım da verilen bir poz nasıl özenti damgası yiyebilir? nah falan mı çeksin seni memnun edebilmek için lol bu kız instagramında bir karakter oluşturma -konsept- üzerinden de gitmiyor hani. bir gün konserden bir gün dergi çekiminden bir gün arkadaşlarıyla parkta gezerken fotoğraf atıyor. neresinden tutarsan tut boş eleştiri… ima ettiğin şey de baya leş bu arada. anonim olman karakter… Read more »

Hgs

hayır sen görmek istediğini görüyorsun

delulu

kanıt göster hadi 😀 hangi idole slutshaming, fatshaming vs yapmışım? sana ve zihniyetine dair fikirlerini nesnelleştirip ne görüyorsak onu söylüyoruz da diyemezsin btw

delulu

lisanın jüri olduğu programdaki ‘tavrına’, btsin ise şu anki ‘liste başarısında’ büyük payın kpop dinleyen insanlara ait olduğunu söyledim. bunlara tabii ki tepki gelecek. herkes sevdiği, desteklediği kişiyi açıklayacak eleştirime karşı. bunu bilerek yazıyorum zaten. sınırı aşmadan cevap vereceğiz birbirimize ‘cevap verme, geç’ olayı saçma. bu sitenin amacı bu zaten? benim de bayılmadığım idoller var ama eleştirirken o kişilerin somut olarak sergilediği tavır ve davranışlar üzerine yazıyorum. kendi hayal dünyamdan, ice cream teaserından belliydi zaten ne mal olduğu ;)) tarzında bi şey oluşturmuyorum yani. evet, istediğini söylersin bunda sorun yok ama istemediğin cevaplara tahammülün yoksa cevap yetiştirmeye çalışmana da gerek… Read more »

delulu

teaserla ilgili yazdigin yorumun alt metni gayet de buydu ve simdi de diger cumlelerinle benim dedigimi kanitliyorsun zaten. kurdugun cumlenin basi ve sonu bile birbirini tutmuyorken utanmadan nasil yaziyosun hala ya :d sektoru p0rno olmayan bir insana bu benzetmeyi yakistirmak icin nasil bir zihniyete sahip olmak ve o kisiye nasil bir haset duymak gerekiyordur acaba… yardim al.

Last edited 1 ay önce by delulu
delulu

yok yok iflah olmaz bu… profilini kaldırdığın gibi nickini de değiş. hiç olmamışsın say, kendine yeni bi persona yarat. dışarı çık. çimende çıplak ayakla dolaş ne bileyim toprağa falan bas. harekete geç kısaca. ben hep sağ omzunda seni izliyor olacağım <3

delulu

şş sakin ol :3 niye kendini kanıtlamaya çalışıyorsun ki bana? kendini rahatlatman için birkaç tavsiyeydi sadece. konunun idol savunmaktan ziyade senin normal bi fotoğraf üzerinden bir kadına slutshaming yapman olduğunun gayet açık olduğunu düşnüyorum. bunu kabul etseydin bu kadar uzamayacaktı çünkü tüm konu buydu :> iyi dileklerin için teşekkür ederim yine de <3 sen de kendine iyi bak

Last edited 1 ay önce by delulu
Hgs

cidden çüş ya, yeter

Last edited 1 ay önce by Hgs
Hgs

Sen bir şey yazmadın. Dön git posta bak kaç bu tip yorumun var, say bakayım. Tabiki yeter denecek kadar göze batarsın artık

Saerom

İdolün listede degil diye bundan Jennieyi sorumlu tuttun o yüzden sallamaya yer arıyorum havası veriyorsun . Bütün yorumlarda aşırı kudurmussun OIDJSAI

Last edited 1 ay önce by Saerom
Rsm

+++

Y-young

Nemlendiricinin tadının ağzıma aldığımda midem bulanıyor kız rujlu hamburger yemiş helal valla

ssamet

Taeile oy veren 65 kişi de cenneti garantilemiş.

BEYNİN OLDUĞUNA İNANMAK İSTİYORUM ŞAŞIRT BENİ

Jennie daha ilk debut zamanları bir kıyafet giymişti ve Koreli netizenler ertesi sabah kıyafetin bütün stoklarını tüketmişti…

Blinkto

“JEN…..JENNİEEEEEEE ”
Gaon chart awardsda solo performans sergilemişti Jennie. Bir kız da “jen…Jennieee” diye bağırmıştı hatırlıyor musunuz 😂😂😂

BEYNİN OLDUĞUNA İNANMAK İSTİYORUM ŞAŞIRT BENİ

Evet komik bir andı :’)

kimkibumkeyismylove

EXO’dan kim olur acaba? Bana Kai ya da Baekhyun gibi geliyor. Grubun fandomunda olmadığım için çok bilmiyorum sizin düşüncelerinizi de duymak isterim

Girls’ Generation’dan kesinlikle Taeyeon ve Yoona.

f(x)’ten ise Krystal.

katana

Korede Baekhyunun fandomı EXOdan çok şuan o yüzden bu sorunun cevabı Baekhyun

aswium,minhoamaskzüyesiolan

ya bence chanyeol benim ilk aklıma o geldi nedense ama artı olarak baekhyun da olabilir

Burioos

Kesinlikle Baekhyun

yukheizen

baekhyun,kai veya kyungsoo. Şu an korede çok fazla kişi kyungsoo bekliyor. yoo young jin’in oğlu diyorlar onun için.

ahjumma deme bozuluyorum

Kore’de grubun fandomu oylara yüklenirse Baekhyun, ahjummalar yüklenirse Kyungsoo, genç kizlar yüklenirse Kai alır bence. Bana kalırsa her bir EXO üyesi ikonik ve grup için vazgeçilmez.

ilvos

Exo’dan bence aralarında açık ara fark olmaz ama bana da Baekhyun gibi geliyor.

Red

Kyungsoo’nun oranı da yüksek çıkar

Aeri

Exo için karar veremiyorum gerçekten ama kore de oylama yapılsaydı, D.O veya Baek alırdı büyük ihtimalle ikisi de kore de çok seviliyorlar
Snsd ve f(x) için de sana katılıyorum.
SHINee için de Taemin bence

Last edited 1 ay önce by Aeri
Kalbekarşı

Bana göre en ikonik baekhyun ve chanyeol ama korelilerin seçimi baekhyun olurdu gibi

Blue

Exo için dünya çapında oylama yapılsa muhtemelen Chanyeol 1. çıkar. Yalnızca Kore’de yapılsa Baekhyun Kyungsoo arasında döner ama şu an Baekhyun olur bence. Solo çıkışından sonra Kyungsoo öne geçebilir gibi geliyor. Ama yine de grup olarak aralarında yukarıdaki bazı gruplar gibi uçurum olacağını zannetmiyorum.

Sakız

Exo üyeleri arasında seçim yapamıyorum, hepsi farklı dallarda birbirinden ikonik isimler. Kore şu sıralar Baekhyun der gibi geliyor ama

BEYNİN OLDUĞUNA İNANMAK İSTİYORUM ŞAŞIRT BENİ

Bence Kai ama Baek daha çok Japonya falan oylamalarında 1. olur gibi geliyor. Japonya’dan baya seveni var Baekhyun’un.

Krispi

Eğer EXO 1D olsaydı için Baek Harry Kai Zayn olurdu o Vibe’ı veriyor hep; mesela Taeyeon Yoona demişsin ya, eğer SNSD olsalardı da Kai Yoona, Taeyeon Baek olurdu bence. Sadece Yoona ve Kai merkez oldukları için ya da dansçı oldukları için demiyorum bunu ne zaman programa çıksalsr kişilikleri ile övülen ve tavırları ile grubun imajını ortaya koyan insanlar; poz verseler ‘ah neden merkez olduklarını anlayabiliyorum’ yorumu geliyor netizenlerden. Taeyeon ve Baek de daha çok fandomun sanatçısı, tabii ki halka ulaşmış ve çok iyi işler yapan sanatçılar ama biraz kafaları uçarı tipler yani böyle yaramaz bilmiş ve özgüvenli havaları var ve… Read more »

nina

Boşuna linçlemeyin idolünüzden nefret etmiyorum sadece sevmiyorum ama ben demiştim jennie bu naparsa yapsın kimse bir şey demez herkes savunur görün bakın şimdi eleştiriyorsunuz GD haberinden sonra herkes 1-2 eleştirir sonra jennie jennie diye ölüp bitmeye devam eder haklıymışım 😀

blinkı

Nefret etmiyorsun tamam güzel ama napsın istiyorsun millet her haberde jennienin ağzına tükürsün sabah akşam kötü yorum mu yapsın istiyorsun? Alakası olan olmayan her haberde jennieye nasıl laf edebilirler bunu mu düşünsünler? Zaten her jennie haberinde insanlar jennieye laf ediyor bi haberde övüldü bu mu rahatsız etti seni herkes sabah akşam negatiflik yaysın hepimiz negatif gezinelim. Grubun aurasını en iyi taşıyan grubu duyunca adı aklımıza gelenlerle ilgili haberde oturup jennie linçleyelim böyle mi için rahatlıcak

nina

Ben bu haberden bahsetmiyorum normal olarak da herkes bir anda jennie fanı oldu bu olayı unuttu, kişisel görüşümce diğer konularda da “bence”abartıldığı kadar iyi bulmuyorum.

blinkı

Sabah akşam papağan gibi jennie hakkında olumsuz konusulsun istiyorsun işte dediğim gibi?

nina

Of ne alaka ne alaka işim gücüm yok sizin idolünüzün nefret almasını mı bekleyeceğim ne diyorum ne anlıyorsunuz sanki herkes idolünüzü sevmek iyi yorum yapmak zorunda kasmayın bu kadar

nina

Ve Allah aşkına niye içim rahatlasın tanımadığım birine ne kinim olabilir? Sevmiyorum sevmek zorunda da değilim. Benim sevdiğim bir ünlü bir hata yapsa böyle körü körüne savunmazdım babamın oğlu değil ya ama siz anlamayıp düzgünce yorum yaptığımda bile bir sürü laf ediyorsunuz boşa laf anlatmaya çalışıyorum

meow

kimse jennie diye ölüp bitmemiş herkes moda ikonu olduğundan bahsetmiş ve kız gerçekten de öyle? yanlış biriyle çıkıyorsa aptalın tekidir ama sırf bir yanlışı var diye gelip de ne yeteneğine ne de giyinişine görünüşüne laf edemem bir anda çok garip olur 😀 çok yetenekli birinin skandalı çıkınca bir anda yeteneğini reddetmek kadar saçma bir şey “kötü bir kişilik güzel yetenek” dersin

nina

İyi de benim bahsettiğim o değil canım yoksa size göre yeteneği iyidir översiniz laf edemem karışamam hakkım yok benim buradaki sözüm ona değil,hala jennieyi mükemmel biri gibi görüp fanı olup jennie jennie diye ölüp bitenlere

catz

ya of abi o kadar sıktınız ki artik jennie ve gd olayi yalanlandi dispatchin jennieden ozur dilemesi icin tag bile acildi kadin dergi roportajlarinda kac kere ustu kapali boyle bisey yok demeye getirdi bi salin artik saka misiniz ya

nina

GD nerede olayı yalanlamış? Sadece soruyorum

catz

gd dergi roportajinda 1 yildir itaewonda yasiyorum dedi dispatchin yanyana bir fotografi bile bulamadigi ‘iliskinin’ tek kaniti guya ayni sitede yasayip jennienin surekli gdnin evine gidisiydi o da yalan cikti ayrica 1 yildir takip edildigi icin acildi tag demisin bayada yakindan ilgileniyomusun ama alakasi yok 😀 gd bunu dedikten sonra jensetterlar acti bunu gayet de yalan iliski haberi cikardigi icin tekrar diyorum sirketten ses seda cikmadigi icin jennie ima etti hep boyle bisey olmadigini ama sen hastalikli biri oldugun icin israrla hayir sevgililer diceksin tedavi ol opucuk <3

nina

Hastalıklı olduğum kanısına nerden vardın?hakaret mi ettim antilik mi yaptım, tanımadığın biri için bu kadar tapınan sizlersiniz ,hastalıklı olduğum kanısına idolünü sevmememden ve gerçeği söylememden mi jennieden daha da soğutuyorsunuz. Asıl hastalıklı olan doğruyu kabullenmek yerine idolünüze yapmanız ne jennieymiş sanki herkes sevmek zorunda.

nina

Hata bende özür diliyorum bu jennie sever sitede doğruları söyleyince yemediğimiz laf kalmıyor

nina

Dispatchin yaptığı haber yerine gdye güvenmediğim için hastalıklı mı oluyorum hmm anladım sende o zaman hayır sevgili değiller demeye devam et öpücük 🙂

nina

Jennie nasıl ima etmiş? İkisinin de onaylayacak hali yok gösterdiğiniz kanırta GD zaten kaiyle çıkmasını işinize gelince hepiniz kabullendiniz daha çok tutarsızlık olmasına rağmen gd olunca edemiyorsunuz.

nina

Dispatch jennieyi 1 yıl takip ettiği için açıldı o tag,resmi bir yalanlama söz konusu değil…ne jennie ne gd olayı yalanladı gerçek olduğuna dair de bir sürü kanıt var : )

baechu

Bir sürü kanıtı alabilir miyim ? :dd

catz

evet resmi bi yalanlama yapilmadigi icin iki tarafta hep imalarda bulundu jennie ondan salak gibi sevgilisiyle live filan acti ayyynen kardesim boyle devam et

Meanuka

Ona bakılırsa daniel da kimse ile konuşmadım, dışarı çıkmadım gibi şeyler söylüyormuş ama jihyo ile çıkıyorlardı o sıra ve foto yok diye inanmayanlar vardı ama jihyo ve daniel ında beraber yakalanmış fotosu yoktu aynı jendragon gibi bu bi yalanlama değil. İdoller mümkünse sevgilileri hakkında pek konuşmasın görüyoruz neyin ne olduğunu adam kandırmaya gerek yok. Dispatch iki çelişkili konuştu diye yalan mı oldu çünkü kai ile olan ilişkisinde pariste buluşma tarihleri tutmuyordu ama çıkıyorlardı jennie nin gda de ne kadar gergin olduğunu gördük ve yg gider redderdi ilişkisi yoksa onaylayamıyorsa çıkıyorlar demektir. Bir de her şeye jennie yi kullanıyorlar demeniz de… Read more »

Meanuka

Valla ben anlamıyorum güya çok duyarlılar ama idollerine gelince çıt yok gd ye laf edip jen i desteklemeleri komik gözüküyor üzgünüm

Last edited 1 ay önce by Meanuka
baechu

Ee ortaya bi tane çıkıyorlar diye bir şey atıldı ekstrada bir şey gelmedi 1 haberle insanların Jennie yargılamasını ya da nefret mi etmesini bekliyorsun hem korede hem globalde bu kadar ünlü bir kadın idole bir haberle zarar geleceğini düşünmen, hayranlarının azalacağını düşünmen çok masum bir davranış 🙂 Zaten sizin ve sana yanıt verenlerin kuyruk acısı da en çok bu Jennie ne kadar böyle haberlerle gelirse gelsin kız etkilenmiyo tık hatta daha da yükseliyor.

nina

İnanamıyorum gerçekten bunu normalleştirmenize hemde eğer kadınsanız-erkek olsanız da normal değl gerçi- hemcinsim olarak gerçekten inanamıyorum. GD gibi biriyle çıkan birini destekliyorsunuz ve desteklenmesini gururla kabul ediyorsunuz Arkadaşlar normal biri değil GD ,normal biriyle çıksa kimseyi ilgilendirmez ama yaptığı yanlış işinize gelince GDyi eleştiriyorsunuz ama. Jennie ile ilgili en ufak eleştiriye tahammülünüz yok pes ya bunu bile savunuyorsunuz

nina

bir haber derken p*z*venk savunucusu hayvan istismarcısı ve daha bir sürü olayı olan biriyle çıkan haber mi demek istedin 😀

nina

Tanımam etmem ne gibi bir kuyruk acım olabilir sevmiyorum diye demediğiniz kalmadı bir kez de şu idolleri babanızın oğlu gibi savunmak yerine gerçeği kabul edin ya

uwu

Ee niye kudurdun ki bu duruma :d İsteyen istediğini sever, destekler. Siz niye bundan rahatsız oluyorsunuz?

nina

Fanlar her şeyi kudurma,kıskanma olarak algılamayı bıraktığında dünyamız ✨✨✨
Sadece soruyorum GD gibi birinin bu kadar eleştiri alırken doğal olarak sevgilisine denen en ufak eleştiride herkesin linçlemesi normal mi?
Ben sadece bana göre doğru olanı söylüyorum gerisi sizin vicdanınıza kalmış böyle birini isterseniz destekleyebilirsiniz karışamam.

nina

Bunun için niye eksi yedim ki yoksa siz f*huşla suçlanan birinin en büyük destekçisi hayvan istismarcısı ve daha bir sürü olayı olan birinin sevgilisi olmayı çok normal mi karşılıyorsunuz?(yetenek konularından bahsetmiyorum bu konudan kişilik olarak bahsediyorum) bahse varım sevmediğiniz bir idol hatta jennie hariç bir idol yapsa bir ton laf ederdiniz,ben tanımadığım birinden nefret etmiyorum ama siz tanımadığınız birine resmen tapıp hatalarını görmezden geliyorsunuz benim sevdiğim bir ünlü bunu yapsa yanlış olduğunu kabul ederdim.(hadi bakalım gelsin eksiler)

Büşra

Taeyong bu kadar sevilirken ve grup için temsilci bir üye gibi görülürken SM tek bir program bile vermiyor şu talk showlara falan çıkarsa bari solo falan da yok çocuk soundcloud için 3 sene uğraşıp izin almış SM elindekilerin kıymetini ne zaman anlayacak

blingbling

+1828392838383

Aeri

Bts için V ve JK
Blackpink için de JenLisa
Twice için Naeyon
Red Velvet için Seulgi
Nct Taeyeong
Gruplarını çok iyi yansıttıklarını düşünüyorum, gruplarının adları geçince ilk bu üyeler aklıma geliyor

Last edited 1 ay önce by Aeri
napican adimi gebess

twice nasil nayeon ya benim aklima direkt sana, tzuyu ve mina geliyor

Aeri

Twice imajını en iyi yansıtan Nayeon diye düşünüyorum özellikle fresh konseptlerde çok öne çıkıyor. Benim favori üyem Jihyo ama Twice denince aklıma grubun her konseptini kaldırabilen Nayeon geliyor.

*****

Jennie ve Nayeon kadın idoller arsında da en ikonik olanlar

SonChaeyoungBenimÇileğim

BTS denilince aklima Namjoon geliyor aşırı ikonik bir adam Twice ultimate grubum olduğu için spesifik bir uye gelmiyor hepsi harika ama diğerlerine katılıyorum

Last edited 1 ay önce by SonChaeyoungBenimÇileğim
Umaru

Jennie Kore’ye sahip baksanıza kız doksan üstü oy almış diğer üyeler 3, 2, 1. Jisoo’ya şaşırdım ikinci olmasını beklerdim en azindan

Çinça

Draması çıkarsa alır 2.ciliği bence

Halo

BP denildiginde aklima lisa Twice denildiginde nayeon BTS denildiginde jk SVT denildiginde Vernon NCT denildiginde Taeyong geliyor koreliler zevksiz af

betül

Kore BTS için Jimin’i seçer sanıyordum, şaşırttı bu sonuç.🤔

Kendi gruplarım için 🤗

Snsd – Taeyeon&Yoona
f(x) – Krystal
Miss A – Suzy
Infinite – Myungsoo & Woohyun
Cnblue – Yonghwa
FT Island – Hongki

Kalbekarşı

Bende korede jimin seçilmiştir diye tahmin ediyordum açıkçası şaşırdım. İnfinite myungsooyu görünce duygulandım ya, önceden inanılmaz takip ederdim, aşırı ikonik bayılıyorum resmen

aswium,minhoamaskzüyesiolan

aa infinite yazan birisi ne güzel evet kesinlikle woosoo 😍

Twicelightsss

Nayeon cidden kore’de acayip popüler.Hem center olarak hem vokal, dans açısından dikkat çekiyor.
🍒Kiraz nayeon. Netizenlerin deyimiyle meyve gibi taze.

Last edited 1 ay önce by Twicelightsss
Twicelightsss

Ayrıca her twice konseptine uyduğunu düşünüyorum nayeon’un. Twice’ın konseptini, imajını temsil ediyor.

what was the reason

aurasi beni cekiyor. capcanli bebek gibi kız

Twicelightsss

Kesinlikle.

aswium,minhoamaskzüyesiolan

nayeon bence elma güzelliğine sahip elmayı çağrıştırıyor bana böyle capcanlı renkli ve masum tatlı görünen aynı zamanda kendine has bir güzelliği olan bir kız

Last edited 1 ay önce by aswium,minhoamaskzüyesiolan
Mirai

Jennie’ye kesinlikle katılıyorum.Red velvey için seulgi olabilir ,Twice için de Sana olabilirdi.

napican adimi gebess

sukur zevki olan bir user

Çilek

Bts jungkook

Bennn

Listede yoklar ama bence
(AKLIMA GELEN GRUPLARDAN)
Exo Baekhyun
İkon Bobby
Snsd Taeyeon
SHINee Taemin
2NE1 CL
Btob Sungjae
(G)I-DLE Soyeon

meow

Başlığı görür görmez aklıma gelen isimler Irene Jennie ve Taehyung bu üçü çok olgun bir hava veriyor ve karizmatikler

Last edited 1 ay önce by meow
meow

bu sitede üç ismin de antileri fazla olduğu için eksilere şaşırmıyorum ne derseniz deyin üçü de çok lüks duruyor jenrene bffs

no name

Şey… Jennie’nin GD gibi biriyle çıkması dışında bir sorun yok hadi Irene özür falan diledi çalışan da affetti hala yaptığını doğru bulmuyorum ama Jennie’yi nasıl savunabiliyorsunuz?

meow

Onaylama haberi gelmedi diye biliyorum bunların hepsini GD’yi geri döndürmek için de planlamış olabilirler çünkü Jennie ile haberinden sonra GD inanılmaz bir sempati aldı birdenbire Kore halkından pek inandırıcı gelmiyor ayrıca bazı kaynaklar hâlâ Kai ile çıktığını söylüyordu bilemem o yüzden

Aycik

Bts – Jk / Bp – Jennie / Rv – Seulgi / Twice – Nayeon / 17 – Vernon / Nct – Mark ve Taeyong benim aklıma bu isimler geliyor 👌🏻

Annasavedyou

Ay bende Bangtan’dan herhangi bir üye seçemiyorum. Cidden hepsi ayrı ayrı alanlarında mükemmel. Fakat Hoseok da çok ikonik biri bence. Hem parıl parıl hem de havalı biri. Hepsi de öyleler gerçi.

Umaru

BP kesinlikle Jennie 👏

OBJE

BP için kesinlikle Jennie

jane

clc için bana göre Seungyeoncomment image

Ahri'nin 9 kuyruğundan bir tanesi

Bu kız good girl deki kız değil mi

Aeri

O değil, Good Girl de Yeeun vardı

Voldemort'un Olmayan Burnu

Ay karistirdim sağol hxkshcj

jane

yok,o yeeun du

Burioos

Nct’yi çıkışından beri takip ediyordum. 18 kişi olduktan sonra bıraktım zaten.Sungchan’ı tanımıyorum bile sonradan gruba eklenmesine rağmen her gelen destek alıyor.Fandomun yeni gelenlere sahip çıkması çok hoş.

junei

2014’den beri Rm biasım, tek biasla yola devam ediyorum. namjoonun sevilmediği, çirkin denildiği, gruptan çıkması istenildiği zamanları, geri plana atılmak istenildiği zamanları hala hatırlıyorum. hyung line asla odak noktası değildi. aralarında en az fanı olan namjoon ve hoseokdu. zamanla fanları arttı, sonunda değerleri biliniyor ama namjoon biaslılar arttıkça üzülüyorum. grubun en ikonik üyesinin tae ve jin olduğunu düşünüyorum. ara ara bu çocuk kim diye haberleri çıkıyor.

xxx

BTS’in ilk zamanlarında en popüler üyeleri RM ve Jin’di. Birinin haterlarının olması popüler olmadığını göstermez. Eskiden gruptan kimsenin ismi bilinmez RM’in bilinirdi RM vasıtasıyla tanıtıldı çoğu zaman grup solo işleri yardımcı oldu buna. 2015 ve sonrası maknaeline ön plana çıktı ve popüler oldu. Her neyse en popüler üye oylaması değil zaten bu grubu en iyi betimleyen üye oylaması ki o da başından beri RM’dir yani ikonik üye, onun üzerine kuruldu zaten BTS.

Jane^F

Namjoona gruptan çıksın diyenler gerçekten salağın en önde gideni. Şaka mı ya? Bu adam koredeki en iyi söz yazarlarından birisi. Yazdığı şarkıları tam manasıyla anlamak için ciddi kafa yormak gerekiyor. Geçen bir yerde gördüm bir şarkıdaki çok küçük bir cümlenin dört dilde karşılığı var ve hepsi de farklı. Entelektüel kişiliğinden bahsetmiyorum bile.Yürüyen karizma resmen.Off aklıma yine festadaki halleri geldi. Seksi Namjoon 😂😂 Bts de olduğu için çok mutluyum. Onun başka bir grupta olmasını hayal edemiyorum..Ayrıca da bu korelilerin güzellik standartlarını s..

Twicelightsss

Blackpink için jennie.

blingbling

başlığı okur okumaz jennie dedim içimden 🥰

muffin

bts için bir tane seçmek zor

aespa

Red Velvet için Seulgi
Exo için Baekhyun
Twice için Nayeon

laleri

Jennie’yi pek sevmesemde gerçekten ikonik bir kız, kullandığı her eşya Kore’de bir numara oluyor. Marka itibarı yüksek + moda anlayaşı da diğer üyelere göre daha iyi. Ve yüzünü pek güzel bulmasamda gözleri sayesinde çok karizmatik ve çekici duruyor.

ssamet

gözleri cocukkende böyle degilmi ya ?

comment image?type=w1000comment image
https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-331f69ff0742cf84851ebb2439e2c054

Hgs

Estetik değil abi. Lütfen her korelilinin gözlerine estetik demeyin güzel diye qwsjsh çocukluk fotoğraflarına bak, havadan hemen estetik xd bayılıyorum bilgisi olmayıp fikri olanlara

Last edited 1 ay önce by Hgs
ssamet

bence sen boş yapıyorsun

cansu

şekli aynı gibi ama göz kapakları düşük dolayısıyla daha kısık ve yorgun eski fotoğraflarında özellikle predebut fotoğraflarında üst göz kapağında bir kaldırma işlemi olduğu bariz belli

Hgs

Çocuk orda ya Allah aşkına. Tabiki makyaj var, çeşitli numaralar yapılıyor ama havadan her gördüğünüz idolün gözüne estetik demeyin lütfen. Foto niye atamıyorum been.. Kedi gözleri zaten debut öncesinden beri biliniyor ve övülüyor. Onun gibi diğer kedi gözlü idoller de var ama bir tripleriniz jennieye. He kapak kaldırmış aynen doktor konuştu

Last edited 1 ay önce by Hgs
cansu

kaldırmadığını iddia eden diğer doktorda sensin galiba

Last edited 1 ay önce by cansu
Hgs

cidden boş yapıyorsun kanka. Neyi zorluyorsun ya şaka gibi ssjsh kızın güzel olan gözlerini bile övemiyoruz ya. Tutturdu estetik diye. Kardeşim önce bilgin olsa öyle gel böyle havadan konuşuyorsun komik duruyor. Tabiki makyaj etkisiyle daha belirgin ve çekici hale getiriyorlar ama yok bir işlem gözlerde… ya sabır

Last edited 1 ay önce by Hgs
Hgs

Doktor musun anlamadım ben seni veya garezin nedir ? Nedir bu bilmiş tavırların pardon ? Estetik yoksa bile zorla estetik damgası vurmaya çalışıyorsun, algıları keselim. Debut öncesi halini biliyorum, 5 yıldır halini biliyorum, çocukluk hallerini belgeselden biliyorum, annesini biliyorum… yani ben biliyorum kardeşim. Burda komik olan ; bilmeyip havadan ahkam kesen sadece sensin kusura bakma. Zorla kabul etmiyoruz diye inkarımıza da laf var

Last edited 1 ay önce by Hgs
Hgs

Ben apaçık garezi olan birine neden laf anlatmaya çalışıyorum ki…boş bir çaba boş bir duvar karşısında, değmez. Doktor bir tane değil biliyorsun değil mi ? Düşünceni çürütmek için anında da sana link atarım ama bence abartmayalım diyerek abartan sensin. Diğer yorumlarından garezin, ‘objektif olarak bakarsan’ bariz. Sana da ” ahahahha ” ve iyi geceler knk

Last edited 1 ay önce by Hgs
Kalbekarşı

Göz için demiyorum ama estetik olup olmadığını 6 yaşındaki çocuğa bakarak bilemezsiniz. Örnek veriyorum benim o yaşlarda burun kemerim yoktu burnum aşırı kusursuzdu ama şu anda azda olsa bi kemer var yani değişebiliyor o yüzden bu fotoyla karlılaşıtırmak mantıksız

yorummer

Gözleri estetikli ahahjajajwöfjwlfjepfjeşfjeşfjepde yüzünde estetik olmayan hiçbir yeri yok neredeyse göz burun çene üzgünüm hayallerini yıkıcaz ama millete aptal aptal ‘estetik yok bilginiz yok’ deme komik duruma düşüyorsunuz.

nicktir git

aga şimdi senin idolunden bahsederdim de… senin gibi vasıfsız 3 ıq’luk insanlar için hiçbir idolun kalbini kıramam tşk bb

delulu

it girl tanımının karşılığı kim jennie… başka bi yüzde beklenilemezdi zaten

Çinça

Jennie Kore’de bir duvar

aespa

Jennie♡

QuinƵel

Cidden Bangtan denilince ilk aklıma 7 rakamı geliyor tüm üyeler farklı karakterlere sahip ve bir araya gelince sanki tek vücut oluyorlar aralarından bir üye seçmek imkansız

army

Koreliler rm i seviyo gibi mutlu olduğum bunu gordugume

Beyzu

“Seventeen hariç hepsine katılıyorum, Seventeen’de bir üye seçmek zor”
Ay tamamen katılıyorum bu yoruma. Bias seçebilenleri de tebrik ediyorum cidden

Nur 🌼S

Ben Red Velvet için üye seçemezdim hepsi kendi başına ikonik ve kendi tarzları var. 🌹

meow

zaten diğer gruplarda belli bir üye ciddi fark atmış ama red velvet’te joy ve seulgi de baya iyi oy almışlar hepsinin kendine özgü bir tarzı var cidden irene lüks bir hava yayıyorsa joy fresh bir hava yayıyor seulgi daha çok karizmatik vs vs

idfc

irene’ın nesi ikonik anlamadım standart güzellikte olan bir kpop kızı güzelliği de öyle abartıldığı kadar değil bence. seulgi hem dans olsun hem ses olsun hem yüz olsun her şeyde eşsiz ve iyi. korelilerin bu irene takıntısı çok saçma geliyor.

BEYNİN OLDUĞUNA İNANMAK İSTİYORUM ŞAŞIRT BENİ

Hepsine katılıyorum…

aewkin

Benimde aklıma bu üyeler geliyor valla

selena

Jennie gerçekten de grubun yüzü. Blackpink’in imajını en çok yansıtan üye. Etkisi de inanılmaz. İdol marka itibarında nefes almadan azıcık farkla #2 oluyor. JNK1 gelince artık ne olur bilemem.

aswium,minhoamaskzüyesiolan

twice jihyo ve sana bence blackpinkte katılıyorum jennie gerçekten ikonik gerçi hepsi ikonik bana göre ama Jennie başka bu konuda Bts Jungkook un daha yeni yüzünün sesinin kişiliğinin vs oturduğunu düşünüyorum benim için ikoniklik bir durumu yok Namjoon ikonik gibi sanki. Redvelvet içinse Seulgi ve Joy derim. Nct için pek bir şey diyemiyorum çünkü çoğu üyesini tanımıyorum ama Taeyong ve Mark doğru olabilir bence Yuta da girebilirya da shataro (doğru mu yazdım emin değilim) içine ama bilemiyorum emin değilim yani nct hakkında nötr olucam şuanlık bir şey demicem

Melek

Nct lucas ve taeyong derim

Nur 🌼S

Ateez Choi San ve Hongjoong♥️♥️

Halo

Btw ne zaman misir patlatiyoruz gecikti sanki tum haberler dokulse keske su sitede de bir arkama yaslanip eglensem of korean paparazzi biraz daha iyi calisin

lilili

seungkwan !!! adini gormek beni mutlu etti

napican adimi gebess

abi saka mi bunlar irenea nasil ikonik diyebiliyorlar ya red velvetin en ikonik kizi seulgi net degil mi twiceda da chaeyoung sana ve jihyo uclusu cok ikonik bence nayeon cok sade takiliyo

Last edited 1 ay önce by napican adimi gebess
Seyyar

Blackpink Lisa (koreliler ve Kore severler/ ilgi duyanlar için net jenniedir ama genel olarak kesinlikle Lisa ikonik)
BTS jungkook
Nct mark

Last edited 1 ay önce by Seyyar
Cansu

Seventeen eskiden Vernon’dı ama bizim varyete king almış tüm puanları ahhahahaha

Seyyar

Blackpink Lisa
BTS jungkook
Red velvet wendy

mono

NCT Doyoung derim kesinlikle sonra ten sonra yuta

blinkı

Kore cidden jennieye aşık hiçbir şey yapmadığı halde konuşulmaya devam ediyor

Sadece gerçekler

Niye bu kadar seviliyor sence? Benim de favorim jennie ama global de 4 kızın da ayrı ayrı parladığını düşünüyorum. Tartışmasız en popüleri globalde Lisa. Ama kore jennieyi çok seviyor, normal şartlarda kore güzellik standartlarına uymuyor, iki kez sevgilisi olduğunu öğrendik, lazy dance skandalı çıktı, yg kayırıyor dendi falan. Normal şartlarda korenin seveceği bir idol gibi değil sanki.

ssamet

Çünkü kendine has bir havası var. Gayet güzel bir moda anlayışı var. Korelilerin sevecegi bir kişiliği var. Korelilerin beğendiği yurtdisinda okumuş amerikali koreli kiz havasi olmasına rağmen tam koreli gibi davrandığı zamanlar da oluyor. BPde bence hem global hemde koreyi eşit tutan üye Jennie. Ve bir idolun sahip olmasi gereken her şeye sahip

Last edited 1 ay önce by ssamet
blinkı

Hem tatlı hem seksi bir havası var. Sahnede aurası sert iken birden cutie de olabiliyor. Yüzünü seviyorlar gözlerini yanaklarını gülüşünü falan dediğin gibi korenin sevdiği klasik güzellikten değil ama estetik yaptırırlarken hep jennienin fotoğrafını kullanıyorlar bilirsin zaten. Jennie zaten aurası güçlü dikkat çeken biriyken modası varyetelerdeki sahnenin zıttı karakteri ilgi çekici oldu dddd etkisi ile parlarken üzerine running man korku evinde korkması viral oldu üstüne solo viral oldu derken gücü çok yüksek oldu ilişki haberleri bile düşürmedi ki ggler arasında ilişki skandalları tehlikeli olur hep. Koreliler youtubeda jennie yazınca jennie ingilizce çıkıyor ingilizce aksanını bile beğeniyorlar. Koreliler için farklı geliyor… Read more »

Last edited 1 ay önce by blinkı
Hgs

senin garezin var kardeş qwsjsh geçmiş olsun ama birkaç aya sen de fan olursun çıkarsın aynı diğerleri gibi

Hgs

jennieyi artık daha iyi anladıkları için mutluyum. En azından kıymet veriyorlar ve övmekten çekinmiyorlar

Last edited 1 ay önce by Hgs
blinkı

Eskiden netizenbuzz haberlerinde netizenler jennie eziklerken bile korede haberlerde jennie viral oluyordu ya şimdi daha az nefret yorumu alıyor neyse ki

blinkı

Yorumsal şeylerde katılmayıp beğenmemenizi dislike atmanızı anlarım ama bu ay hiçbir şey yapmadığı halde brand listelerinde 2. Olan biri için bir şey yapmasa bile konuşuluyor demem sadece gerçeklere giriyor🙏

Seyyar

Sen Kore’de hiçbir şey yapmıyor diyorsun koreliler çok fazla reklamı var diyor.. jennie Kore’de BP üyeleri arasında televizyonlarda reklamları yayınlanan tek üye. Otomatikman aslında en çok görüneni jennie oluyor. Reklamlarından dolayı. Cips telefon vitamin alkol daha bir çok reklamı var. Bir şey almıyor demeyi kesin