Benzer Yazılar

[THEQOO] Lisa, ‘LALISA’ ile solo çıkışını yaptı

1. Lisa güzel ve Tay konsepti ona çok yakışmış…

2. Şarkıyı beğenmedim… 10 yıl öncesinden bir şarkı gibi.

3. Lisa çok havalı, klip çok güzel, ama şarkıda çok fazla konsept var

4. Lisa rap konusunda çok iyi

5. Beklentim çok yüksekti ㅠㅠ ama sadece rap kısmı güzel

6. Şarkı benim tarzım değil ama Lisa’nın rapi çok iyi, sevdim ㅠㅠㅠㅠ Performansını merakla bekliyorum ㅠㅠㅠㅠ

7. Klas, güzel, havalı, ama şarkı güzel değil…

8. Lisa en iyisi ama şarkı biraz hayal kırıklığı

9. Lisa için üzülen tek ben değilim demek… biraz hayal kırıklığı oldu. Bence Lisa daha iyisini yapabilirdi.

10. Şarkının en iyi kısmı Lisa’nın rapi ve klip çok güzel

11. Klip çok güzel ama sanırım beklentilerim çok yüksekti, şarkı biraz sıkıcı

12. Klipten para kokusu alıyorum

13. Klip hem şirin, hem havalı, rap kısmı harikaydı. ᅲᅲᅲᅲ İlk verse’teki sesi de süperdi ᅲᅲ

14. Cidden çok havalı, Lisa’ya her tarz yakışıyor

15. Vay be bu klipte kaç tane konsept var?ᄃᄃ Gerçekten çok çeşitli;;;ᄃᄃᄃᄃᄃᄃᄃ

16. Ah rap kısmı manyak iyiydi

17. Şarkı bir sürü farklı tepki alacak

18. Tay konseptli kısım en iyisiydi

19. Keşke dans biraz daha zor olsaydı ama rap kısmı cidden acayip iyiydi ᄃᄃᄃᄃᄃᄃᄃ

20. Beklendiği gibi yaktı geçti

21. Lisa aşırı havalı ya. Rap aşırı iyiydi

22. Vay be bu resmen görsel şölen.. geleneksel Tay kıyafetleri giydiğinde resmen gözlerim kamaştı.. aşırı güzel

23. Vay be sonunda Lisa gerçekten Tay kraliçesi

24. Çok havalı ᅲᅲ Rap kısmını sevdim

25. İlk defa solo çıkış şarkısı kendi ismi olan birini görüyorum

K: Knetizen & Pannchoa

336 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
yuc

Tam bir hayal kırıklığı. Kimse kendini kandırmasın çok daha kaliteli bir şey bekliyordum mv olarak da şarkı olarak da hayal kırıklığı albüm zaten sazan avı yapmayı seven Yg’nin her zaman yaptığı gibi iki şarkıdan oluşan tırt bir şeydi. O kadar bekledikten sonra gelen şeye bak 2013 -14 mvleri gibi

neocrackheadtech.ltd.şti

Şarkı için aynı şeyi söyleyemem ama mv si gayet güzeldi

betül

Ayrı ayrı güzeldi bence ama 2 farklı motor sahnesi + direk dans + Tayland esintili sahne + pencereden baktığı sahne birleşince fazla olmuş tek bir MV için.

sadakatsiz volkan

Money en iyisoloydu keşke onunla çıkış yapsaydı

litch

Evet ya insanlar mv diyor ama blackpink
daha iyi sahnelerle şarkılar yaptı yaratıcılık yoktu lisa için evet pahalı güzel amma lisa için sıradan ? Hatta yg için bile sıradan yg de daha yaratıcı hiç kimsede görülmemiş mv sahneleri var .sanki fazla oldu bittiye getirmişler

seren

Ya rose mv si daha estetikdi en azından resmen yg eski bigbang ve 2ne1 mvlerini kopyala yapıştır yapıp önümüze sundu lisada

Last edited 4 ay önce by Seren reis
nicktir git

otg çok estetikdi

karina

aynen öyle ya yg bazen mv çekerken on yıl geriye gidiyor gibi

seren

Çunki yg salak . Insanlar sırf bahalı ve sahneler çok diye beğeneceğini sanıyor bilmem kaç yıllık ringa linga ya benzeyen birazcık boombayah bırazcıkda kill this love benzeyen sahneler falan koyum hiç umrunda değil . Zaten ne koysam para kazanırım tripinde .

karrrina

Klip çok iyi ama bana şarkı ile birlikte bütün Blackpink şarkılarının ve kliplerininin karışımı gibi geldi. Bir yerden ıce cream vibe geçti bence orası kötüydü daha sert olabilirdi gibi. Yani kötümü şarkı değil ama çokda iyi değil sadece beni çok sarmadı.

Last edited 4 ay önce by Ecemlim
busbus

klipte en sevmediğim kısımdı bayağı abes kaçmıştı o olmasa klipte bi bütünlük yine bi şekilde yakalanabiliyodu

hgs

Kpopta kim mesela 2013-14te böyle mv çekmiş ? Bahaneler güzel, beğenmemen normal ama ifade ediş bence biraz saygısız

Last edited 4 ay önce by Hgs
seren

Bigbang ve 2ne1 ? bir bak derim

hgs

evet biliyorum ama o kliplere baktığımızda yıllarını yansıtırlarken bu klibin görsellik seviyesinde ve çekim kalitesinde değiller. Sanırım gelişigüzel söyledi

hanna

2NE1 come back home müzik videosuna bi bak istersen. Bugün yayınlansa sırıtmaz

speechless

Ağzına sağlık, duygularıma tercüman olmuşsun resmen.

sadakatsiz volkan

Blackpink uyeleri şarkiya atlayip kurtarmasini bekledim ama mv konusunda boş yapmışsın

Last edited 4 ay önce by Sadakatsiz volkan
susknk

bos yapmamis haklı, snsd’nin 6 yıl once cıkmıs lion heart mvsi bile daha guxeldir bubdan

yasome

BEN MV Yİ ÇOK BEĞENDİM

ad astra

Teddy tatile çıksın. 2010’lu yıllarda parodi klip çeken Bart Baker Bp’ye parodi yapsa aynı bu sözleri yazardı. Özellikle ingilizce rap kısmı cringe. Teaser’dan dolayı daha olgun imajla döneceğini düşünmüştüm, Lisa’nın havalı ve sert imajının fayda sağladığı açık, çoğu hayranı çeken şey bu ama şarkıda hiçbir derinlik veya anlam yok. Standart teddy + cardi b esintisi + amerikalı rap karışımı. Lisa’da solosu için kendi sesini bulamamış. Nakarata adlib eklense güzel olabilirdi, demode geldi. Lilifilms’in gösterdiği gibi Lisa harika bir dansçı ve grup koreografisiyle potansiyelini gösteremiyor. Şu an ise solosunda bize verdiği Somi koroegrafisinden hallice. Nakarata Tiktok’ta dans etsinler diye basit bir… Read more »

seren

Şirket yapımcıları topluca emekli ola bilirmi Allah aşkına hani anladım teddy kendi tarzı var peki treasure için neden doğru düzgün şarkı yapmıyorlar bu şirketde nasıl olurda vocal ön planda tutan bir şarkı çıkaramadı yapımcılar treasure ìçin resmen hip hop diye diye bitiriyor grupu haberi yok .

notoday

ahahha bart baker ı görünce gülesim geldi Çin’e kaçtı dimi o? Parodileri harikaydı. Taylor’a karşı bir nefreti vardı ama en iyi parodiler onunkilerdi fdkmfkx

allora

Niye çine kaçmış

notoday

Çin de baya fanları var milyonlarca insan izliyor onu. tiktok gibi düşün çince şarkıları google translate yapıp ingilizce söylüyor douyin de baya popüler oluyor sonra canlı sohbet yapıyor hayranlarla kwaiden falan ama bunların hepsi çin tarafından kontrollü yapıyor yani şimdi bart baker gibi bir insanın bu kadar baskıcı bir ortamda kalacağını ve çalışacağını düşünemiyor insan parodilerini izlerseniz anlarsınız kaçtığını düşünmek bu aslında benim düşüncem ama YouTube kanalına girerseniz birçok kişi benim gibi düşünüyor özellikle nicki ve 6ix9ine nin parodi videosunu yaptıktan sonra YouTubeı aniden bırakıp amerikadan gitmesi??? 6ix9ine çevresi baya gangster falan oldukları için bunun peşine düşmüşler o yüzden kaçtı… Read more »

sadakatsiz volkan

Ay bu ne kudurmuşluk

lizzy

Kudurmakla ne alaka ya sarkiyi begenen 3 kisi var. Sen bangtanin askerlik haberinde bos yapan elemanlardan biri degil misin ya. Blink. Hic sasirmadim ya

susknk

volkancigim anladik hayatsiz bi blonksun hadi sie

almila

Ben şarkıda bir tek nakaratı sevdim. Money daha güzeldi bence.

hellosharon

Genel olarak konuşuyorum. Gün geçtikçe kpop ın kalitesi düştü.

puppy

evet ya ben anlamıyorum gerçekten bu seneki yayınlanan şarkılardan açıp böyle dinlediğim bir elin parçasını geçmez. Exo’nun albümünden birkaç dinliyorum bir de shinee albümü falan. Gerçekten anlamadım benim mi müzik zevkim kötü yoksa kpop şarkı yapımcıları, şirketler gün gittikçe tembelleşiyor mu? Bildiğin müzik videolarında iyileşme şarkılarda kötüleşme var. Banane müzik videosunun ne kadar iyi olduğundan eğer şarkı kötüyse bir daha izlemem videoyu da.

hellosharon

+ olarak artık öyle bı algı olusmus ki populerligin arttıkça sanki en iyi şarkıları sen çıkarıyorsun??? Geçenlerde çıkan key ve taeyeon iş birliği 5 milyon bile olmamış. Yazık

laeri

runaway, paradise, no matter,just us usual.
bu senemin kurtarıcıları. Telefonumda neredeyse kulağıma hoşgelen birkaç grup, EXO şarkıları(vardır en az 60-70 şarkı) ve dreamcatcher haricinde hiçbir kpop şarkısı kalmadı. Yenisi de eklenmiyor ne yazık ki. Apopa sardım yine.

hellosharon

Bende enhypen, txt ve twice ın perfect world albümünü çok dinledim.

laeri

evet, TXT bence son çıkardıklarıyla baya iyi bir tarz buldu kendine. Telefonumda Loser Lover’da var, şarkıyı çok beğeniyorum. Normalde Twice’a göz atarım ama bu sene nedense onlara pek bakmadım. enhypen’in başlık şarkısı vardı drunk-dazed onu seviyorum bir de. D.O’nun albümü tam bir şaheserdi, şimdi de Kai albüm ve aespa albüm bekliyorum. Umarım aespa güzel bir şeylerle gelir.

hellosharon

Bence en kaliteli sololar SM de. Ama SM tanıtım yapmada berbat şarkıları hep şans eseri dinliyorum.

laeri

SM’in şarkıcısına uyumlu şarkıyı seçtiğini düşünüyorum. Belki de bu yüzden böyle düşünüyoruz. Şarkılar her zaman çok güzel ama asla sanatçılarından bağımsız durmuyorlar. Kai mmh uyumu ya da Taemin move uyumu gibi. eşsiz.

Last edited 4 ay önce by Laeri
laeri

txt baya iyiydi. umarım son tarzlarında ilerlerler. Kyungsoo’yu da beğenmiştim.

Last edited 4 ay önce by Laeri
revelll

Ay gerçekten twice perfect world mükemmmeeel

laeri

evet bende onu merakla bekliyorum.Kai’den ilk solosundan önce de ümitliydim, her ne kadar Koreliler Kai’nin vokalini ve yeteneğini küçümsese bile. Kai’nin ilk albümü o kadar güzeldi ki ikincisinden de güzel şeyler bekliyorum. Xiumin albüm de istiyorum, umarım SM bir an önce Xiumin’e bir albüm verir. Kyungsoo derdim ama daha yeni solosu çıktı. Kyungsoo’nun albümü de dehşet güzeldi. Si fueras mia falan.. İnanılmazdı.

rosalia

her yere exo tıkıştırmanız offf

мαdeмoιѕelle ɴαyeoɴ exo-l

Sektörün kalitesini EXO yükseltiyor o yüzden EXO’dan konuşuyoruz başkası yapsaydı onu konuşurduk 🙂

laeri

ah adın mademoiselle, hiç fransızca şarkı dinleyip dinlemediğini merak ettim.

мαdeмoιѕelle ɴαyeoɴ exo-l

Dinledim

laeri

peppina şarkısı dinlemiş olabilir misin?

rosalia

az küçük at

yasome

BANA GÖREDE BLACKPİNK EN İYİSİ BENİM TARZIMA UYUYOR EXO FALANDA İYİ AMA EN ÇOK BLACKPİNK ŞARKILARI HOŞUMA GİDİYO SENİN EXO HOŞUNA GİRTİĞİ İÇİN ÖVÜYON SADECE

laeri

zaten “benim yılımı kurtaran” dedim. elbette herkes farklı düşünebilir. Mesela yukarıda bir arkadaş, txt ve twice sevdiğini söylemiş. Sende blackpink seviyor olabilirsin.

babymetall

Senin de grubun kaliteli şarkılar çıkarsın araya tıkıştırırız merak etme

rosalia

yapıyor zaten korkma

babymetall

Sadece kız exo’yu dinlediğini söylemiş niye bu kadar kudurdun? Exo senden borç para falan mı aldı ne bu nefret seni tanımayan birilerine karşı ? 🤔

babymetall

Bu sitede bazıları bir cümlede exo kelimesi geçse hemen beğenmemeye basıyorlar alıştık bu gözler kai’ye sapık diyeni gördü ooh

Last edited 4 ay önce by Babymetall
laeri

EXO’dan söz ettiğim için bu kadar linç yiyeceğimi düşünmemiştim kfjbglkbjd

karina

hayal kırıklığı.
title çok karmaşık gürültülü bir şeydi ve güzel bi melodisi yoktu sonlara doğru da sinir bozucu oldu bside da çok sönüktü iki şarkı da çok yetersizdi ama özellikle vokalini hiç beğenmedim stüdyo versiyonunda bile vokalinin ne kadar güçsüz olduğu belli oluyor bp şarkılarında sürekli rap yapmasının da bi sebebi olduğunu anladım böylece, şarkıların sözleri cringedi, her şey baştan sonra cringedi aslında bildiğimiz cool, swaggy lisa’dan eser yoktu ve yetenekleri gerçekten soloist olmak için yetersizmiş grup şarkılarına daha uygun sahne hakimiyetinden de bir şey beklemiyorum klipte bile bu kadar kötü etki yarattıysa

karina

bir de bir şarkıda sadece onun sesini dinleyince sesini ne kadar sevmediğimi fark ettim bp şarkılarında rahatsız etmemişti ama özetle grup üyesi olmaya daha uygun

caroline

bp şarkılarında sürekli rap yapmasının sebebi acaba rapper olmasından kaynaklı olabilir mi? njdjkfcsed bu nasıl bir cümle

karina

jennie de rapper hatta main rapper ama son zamanlarda sadece lisa rap jennie vokal yapıyor

avci

Jennie rap yapamadığı içindir

laeri

bildiğime göre jennie’nin nefesiyle ilgili sorunları var, rap yaparken nefessiz kalıyor. Ama bu Jennie yeteneksiz olduğu için değil, sağlık problemi olduğu için. Son GD olaylarından sonra soğumuş olsam da, Jennie için rap yapamıyor demek mantıklı değil. Bu kız main rapper olarak çıkış yaptı ama lead vokal- hatta bazen main vokal- görevi görüyor. Ayrıca bence şu ana kadar solo çıkış yapan blackpink üyelerinin içinde solo yeteneği açık ara parlayan üyeydi. Rap var, dans var ve vokal var.

miyari

Bu kadar sağlık sorunu olan bir kişi neden idol oldu o zaman? Her şeyi hastalığa çekiyorsunuz resmen. Çok gülünç duruma düşmeyin. Kızda rap’a dair hiçbir yetenek yok bağırmaktan saçma sapan hareketler yapmaktan şarkıyı söylemiyor? Stajyer diye tanıtıldığı videosunda bile mikrofonu tutamıyordu

laeri

ya kardeşim blink değilim, daha önce jennie haberi çıktığında en çok eleştirenlerden birisiyim ama yani yapma ya. Türk bir ses eleştirmeni vardı, Blackpink’i dinlerken en özel ses tonunun Jennie olduğunu söylemişti. Kendi kafamdan uydurmuyorum. Jennie’yi savunmakta değil niyetim. Sadece tarafsız bakıyorum. Lisa güzel rap yapıyor ve tamamen apop sanatçılarının yaptığı türde. Jennie’de öyle. raplerinde öyle farklı bir yan yok zaten ama Jennie’ye de (idol)rapçi değil demezsin hani. Benim Lisa’dan daha çok beklediğim dans edebileceği bir şeylerdi. Ne yazık ki hayal kırıklığıydı.

deukdeuk

Anlamadım mikrofon tutma teknikleri falan mı var düz tutuyor işte sevmesenizde beğenmesenizde kız yetenekli raplerini ise sadece konser videolarını izledin sanırım+ bence vokali>>rap

miyari

Ben ömrüm hayatım boyunca bir rapperin mikrofunu korkarmış gibi tuttuğunu ve bağırarak rap yaptığını görmedim.ha bağıran varsa emin ol yapmacık durmuyor ve Jennie yetenekli değil muck

deukdeuk

Hata bende senin gibi seviyesiz birine ne yorum yapıyorsam iğrençsin bu arada seninle daha fazla muhattap olmayacağım

miyari

Seviyesiz biriysem neden cevap veriyorsun kardeşim artık gözünüzü açın ve Jennie’nin yetenekli olmadığını anlayın. Şimdi sus ve defol

catzsoul

knk rap yaparken bagirmayi oyle herkes yapamaz yalniz :((( bu senin draglemek icin kullanabilcegin son sey rap yaparken bagirmak bi hype teknigidir eminem cl suga gibi flex rapperlar yapar bunu ve kolay biseyde degil bir rapperin bunu yapabilmesi icin nefes kontrolu olmasi gerekiyo mesela japon konserlerinde lisada bagirmisti ama s.cti sivadi rap yaparken detone oldu sesi kaydi ki konser videolarini filan izlersen ayni sekilde asmr yapiyo gibi sesi bile gelmiyo lisanin, jennieyse ne zaman rap yapmaya baslasa kalabalik hypelaniyo git bikac coachella veya bp konser fc izle

Last edited 4 ay önce by catzsoul
miyari

Jennie o saydığın kişilerin yanına nasıl yakıştırdın gülmek istiyorum şu an kaaksösşslsçlsçspsösşslsşslspdlslw ay kardeşim kız BAĞIRIYOR BAĞIRIYOR anlaman mı kıt

catzsoul

KNK BAGIRMASI BI TEKNIK ALO SESIM GELIYO MU KNK RAP YAPARKEN BAGIRABILIYOSA ANCA SAYGI DUYABILIRSIN ALO BAGIRCAM DIYE YAMULANLAR VAR JENNIE BUNU COK IYI YAPIYO YAPMASIDA GEREKIYO CIGLIK ATTIM KAFAN MI YOK

miyari

Bağırması teknik değildir? Kız saçma sapan hareketler yapayım derken rapını yapmıyor sus ve defol

catzsoul

koyden sehire inen miyari bagirmanin teknik olmadigini 2dk da uydurup bana defolmami soylerkene

kumsal

Skz han, changbin ve chan, Cl, suga, gd, top gibi çoğu rapçi konserlerde bağırarak rap yapıyor. Kanıtlar ve bağırarak rap yaptıkları sesler var. Götüne yiyebilecekse şayet bana instagramını ver sana videoyu atayım. Bağırıyor dediğin kız onca insanın içinde arkadan gelen şarkıyı bastırıp var gücüyle sahneyi coşturuyor ve sesi çıkmayan idollerinizin aksine sahne hakimiyetini eline alıyor. İdolünüz bağırarak rap yapmaya çalıştığında sesi kayıyor, detone oluyor. Daha düne kadar ”rap hızdan ibaret değildir” diyenlere karşılık ‘rap yavaşlıktan ibaret de değildir.” dediğimizde ”idolün bağırıyor” bahanesine sığınıyorsunuz. Kİm jennie, nam-ı diğer götünüze kazığı çakan kız, zamanında erkek idollerin ele geçirdiği hızlı rap listesine ilk… Read more »

lololololol

lisa da bağırıyor ama pek güzel olmuyor sanki https://youtu.be/zMTWVRrNhms?t=91

miyari

Jennie rap yaparken göze batıyor en azından Lisa sakin rahatça söyleyebiliyor o izlenimi veriyor bana ama solo’unda ki rapi beğenmedim

saunersa

Kardesim sen rapci veya siyahi misin? Bir konu hakkinda bilginiz yoksa yorum yapmayin ya. Bu kizlari kac kez san hocalari izledi ve hepsi de en cok jennieyi sevip onun tekniginin en iyisi oldugunu soylediler. Yok nefessizmis , bagiriyormus hahah bu saydigin her sey lisaya ait jennieye degil

susknk

L stanler neden beyinsizdıe:

miyari

Debut yaptığından beri böyle ne 2017 2018’i a*k bak yorumumda ne demişim stajyerken bile rap yapamıyordu

deja vu

Jennie rap yaparken nefesi kesilmiyor sadece dans ederken çok zıplayamıyorum nefesim yetmiyor dans için dedi zaten dans pozisyonu olmamasına rağmen kadın idollerde en iyi dans eden 3. kişi seçildi. Başından beri sadece rap yapmak istiyor grubun filmi çıktığında bile “Eskiden yaptıklarıma bakıyorum da şu an ne yapıyorum?” diyor. 4D rapi hakkında özgüvenini yükselttiğini söylüyor. How you like that ve Ice Cream’de part alamayınca mecbur Lovesick Girls prodüktörü olup baştan sona şarkıyı yarattı kendisine rap partı yazdı onu da ikiye böldüler İnsanlar onu vocalist sanmaya başlayınca grubun ilk online konserinde BP diskografisinde aldığı en uzun rap partını yazdı ve “Git onlara… Read more »

catzsoul

knk oyle bisey yok kiz kendini yirtiyo rap yapmak istiyorum diye nefes sorunu olsa konserlerde nasi bagirip hypelicak ortami jennienin dedigi sey dans ederken fazla ziplayamiyorum nefesim orda kesiliyo demisti bu kadin 11yildir rap yapiyo daha yeni mi nefes sorunu engel oluyo allah askina. lisa linelari tasiyamiyo ve cidden kotu bi vokali var bu yuzden jennie vokal acigini kapatmak zorunda kaliyo adamin biri mona lisa kinda lisa diye tekerleme soylemektense biraz daha vokale calissaydi herkes pozisyonunu yapabilcekti

deukdeuk

Rap yaparken nefessiz kalsaydı Main rapper olmazdı sürekli rap yapmak istediğini de söylüyor zaten

hanna

Beklenti içine girdiklerim Rose ve Lisaydı ama ikisinde de tatmin olmadım. hadi Gone güzeldi ordan Rose ordan kurtardı, Jennie solo baya güzeldi o da kurtardı. Ama ne lalisa ne de money güzel değildi. Şarkının kötülüğünü kliple kapatmaya çalışmışlar.

obje

Beklentiye girmediğim için çok da şaşırmadım. Benim garibime giden şey 2019’dan beri blacklabel stüdyosundan çıkan şarkıları beğenemiyorum. Bir tek Lovesick Girls çok güzeldi. Teddy bir dönemin hit maker’ı yalan yok ama eskisi kadar iyi müzikler duyamıyoruz. YG’de çok iyi yapımcılar var niye sürekli Teddy?? Şunu da söyleyeyim BP soloları içinde MV,vokal,rap,dans her anlamda en iyisi Jennie oldu benim için.

minnam jelibon

:karışık var mı abi?
-var
:yükle

Last edited 4 ay önce by minnam jelibon
usagi

-hop, buradayım, hop şimdi de buradayım!

+iyi de niye oradasın abi?!

oasis

Büyük lokma ye büyük konuşma demişler tüm laflarımı yedim beğeneceğimden emindim ama cidden şarkı falan değil bu lalisa love bu iki kelimeden oluşuyor moneyde iyi değil yıllardır hazırlanan şey bu mu dedirtiyor, mv çok fazla mekanda çekilmiş para kokuyor ama karışık, estetik falan değil anlam kargaşası yaşanmış herkes Rose’den özür dilemeli şu albümden sonra gone ve otg öpüp başıma koyarım

Last edited 4 ay önce by Oasis
oasis

Teaserlar iyiydi ama ya hani cidden cl baddest female 02 versiyon gelecek gibiydi ben şirketin ve Lisa’nın belli bir standartı var diye kesin sevicem diyordum fanları olmasam bile ama mlsf

oasis

Ben çıktığı ilk gün sevdim Rosé’ninkileri, hala dinliyorum zaten tahmin edilebilirdi gitar melodili tatlı harmonileri olan şarkılarla geleceği

puppy

Süper sıkıcıydı. Şarkıda tam anlamıyla 5 şarkı varmış gibiydi. Ve Lisa’nın vokaller üzerinde daha fazla çalışması gerekiyor, ortalama bir insan bile böyle şarkı söyleyebilir. Ve kötü koreografi. Bir ana dansçı olarak daha iyi beklerdim. Bana göre müzik değildi, sadece lisa’nın ne kadar iyi, zengin ve ünlü olduğunu gösterilmesiydi…hepsi bu. MV iyi olmasına rağmen en azından beklenen buydu. Ve mv’de de bir bütünlük yoktu hadi şunu koyalım yok şunu da koyalım gibiydi. Teddy’nin artık müzik endüstrisinden ayrılması gerekiyor. Kaç senedir güzel, özgün bir şarkı yapamıyor. Tam anlamıyla hayal kırıklığı.

neocrackheadtech.ltd.şti

Bir Mv içine 23748635 farklı konsepti sokmasalardı ve fazlalık say Lalisa dediği yerleri çıkarsalar müthiş şarkı

blinkto

bir iki ekstra sahneler vardı cidden 🙁

gerçeklerikonuşurumanlayana

kesinlikle genel olarak begenilmemis ama dinledikce guzel gelmeye basladı dediklerine katılıyorum lalisa denilen nakarat yerleri çıkarılsa hadi iki kere olsa bile razıyım cok daha iyi olurdu

lololololol

ilk cümlelerine kesinlikle katılıyorum ya dürüst olmak gerekirse ben jisoo’da hiç solo sanatçı potansiyeli görmüyorum oyunculuk için uygun bir imajı var oradan gittiği kadar yürüyebilir ama fanlar deliriyor diğer üye bunu yaptı o da yapacak o 1 şarkı çıkardı bu iki afiş attı falan delilik

dancingqueen

Jisoo ‘nun da solo çıkış yapmasını isterim ama hop dans edeyim yok rap yapayım demek zorunda kalmasın. Sadece sarki soylese de olur solo çıkışında, bence güzel de olur. Mesela taeyeon snsd deki iyi dansçılardan biriydi ama soli çıkışında dans etmedi 🤷🏻‍♀️

hellobitches

Jisooya orta notaların ve daha derin notaların çoğunlukta olduğu (snow flower gibi) anlamlı bir ayrılık veya aşk şarkısı, dans hareketlerinin olmadığı ama konusu olan (hüzünlü bir aşk hikayesi olabilir) bir mv çekenlerse ve bunu kasım- aralık gibi sonbahar veya kış aylarından birinde çıkartırlarsa tadından yenmez olur yemin ederim

notoday

şarkının klibi aşure gibi her şeyi koymuşlar kfdmfkvfkfv

yıllardır oturum açmayan adam

daha iyi açıklanamazdı JSNSKSNSMNZKZJSKS

rrup

Şarkıda tek sevdiğim rap partları oldu onun haricinde pek hoşuma gitmedi. Herkes Lisa’yı kendi gözünde boşuna büyütüyor. Doğru düzgün dans bile etmedi.

Last edited 4 ay önce by Rrup
blinkto

sakin ol daha performans sergilemedi

rrup

Dans etse ne yazar ki gördüğüm kadarıyla aşırı kolaya kaçmış. Lilifilmde ki dansları bundan bin kat iyi.

hgs

dans için özellikle money işaret edildi knk. Sahne daha tam belli değil ama şarkıyı da seslendirecek ana title bu. Amuda kalkamaz şarkıyı söylerken ki klipte sırf bunun için direk dansı dersleri de almış mesela, görmekle bakmak farklı

susknk

sergiledi hala kotu

ajumma

Bir şarkının nakaratı ne kadar sevilmezse nakaratı o kadar sevmedim.
Şarkının giriş kısmını sevdim. Korece sözleri de sevdim. Rap de güzeldi ama nakaratı sinirimi bozdu biraz.
Mv zaten aşırı karışıktı. İlk izlediğimde ×2 ile mi izliyorum diye kontrol ettim.
Beklediğimden daha değişik geldi. Bana çok hitap etmedi. Fakat sevdiğim kısımlar da var. Özellikle takım elbise giydiği kısmı sevdim.
Giriş ve o kısım en sevdiğim.
Nakarat ve son kısım en sevmediğim..

Last edited 4 ay önce by Ajumma
via

Sesinin kulak tırmalaması normal mi yoksa şarkıyla mı alakalı idk. Çoklu konsept iyi olsa da bütünlük yoktu genel olarak her şey oradan buradan toplanmış gibiydi

meryem

Sesi beni o kadar rahatsız etti ki yarıya kadar dayanabildim. Normalde rapini falan beğenirdim ama burada o bile kötüydü.

esrg

tek kelimeyle hayal kırıklıgı

scibe

hayal kırıklığı iki kelime

koniçiva

kekekdkekdkdkdifodi

betül

Klip çok şık ama karışıktı. Şarkı da beklentimi karşılamadı. Rapi beklediğimden iyiydi. Dans tam nasıl bilmiyoruz ama görünen kısmı o kadar da iyi değildi. Şarkı İngilizce olur sanmıştım ,şaşırdım

Sevmeyen çok olmuş gördüğüm kadarıyla. Şarkı YG tarzı Next Level olmuş biraz.

Last edited 4 ay önce by betül
betül

Dün sitede birçok kişi BP üyelerinden ne zaman solo gelse bir önceki daha da kıymete biniyor denmişti ama açıkçası bence de öyle

Solo > OTG > LALISA

laeri

YG, SMP şarkısı yapmayı denemiş ama başaramamış gibi duruyordu. SM’in yaptığı gibi farklı konseptleri bir araya getirmeye çalışmış, farklı sesleri bir araya getirmeye çalışmış ama tamamen kopuk.

jey

SMP’nin altından bir tek Yoo Youngjin kalkabiliyor valla. Diğer SM bestecileri bile Yoo Youngjin olmadan doğru düzgün bir Smp şarkısı çıkaramıyorlar. YG Smp için fazla Amerikan pop ve deneysellikten uzak.

laeri

Bence o yüzden şarkıdaki geçişler garipti. Dediğin gibi yoo youngjin dışında doğru dürüst SMP şarkısı yapabilen yok. Garip bir şekilde, o şarkılar her zaman beğeniliyor. Çok bağımlılık yapıcı oluyorlar.

laeri

tatlım SMP SM’in yaptığı şu deneysel şarkılar var ya, i got a boy,next level ya da zimzalabim gibi. Onların türüne biz kısacası smp diyoruz. SMP şarkıları genelde karışık bir yapıya sahip oluyor, genelde arkasındaki yapımcı da yoo youngjin oluyor. Kendisi SM’in en iyi yapımcılarından birisi.

zzzz

Şarkı bana başka bir şarkıyı hatırlatıyor ama hangisi bilemedim. Pek yenilikçi bir şarkı değil, zaten 3,4 şarkıyı birleştirmiş gibilerdi. Yakalıyamıyorsun bir yerden. Whats my name dediği yerde bir hint şarkısı vardı sürekli o aklıma geldi adapte olamadım 😂

gerçeklerikonuşurumanlayana

bana sadece bi yeri justinin is birligi vardı lolly diye onu anımsattı

zzzz

O şarkıyı dinlemediğim için bilmiyorum

sanito

Yorumu görünce kafamda my name is sheila. Sheila ki jawani çalmaya başladı dşfşgşhhşhşh

zzzz

Benimde sabahtan beri kafamda o şarkı çalıyor, sürekli whats my name kısmı dönüp duruyor 🤣

sanito

Sen söyleyene kadar hiç aklıma gelmemişti. Halbuki çok sevdiğim bir şarkı 😂😂😂

zzzz

Bende uzun zamandır dinlemiyordum bu şarkı vesile oldu 😂 filminden ne kadar nefret ediyorsam şarkıyıda o kadar seviyorum 😂

sanito

😂😂😂😂

zzzz

Aynen bence biraz zaman geçsin bu gibi konuları görmeye başlıyoruz şuna benziyor buna benziyor diye

puppy

Ailee’nin Room Shaker şarkısı. “lalisa love lalisa love” dediğinde “I’m the room shaker room room shaker” benzettim. Enstrümantalar da benzer yabancılarda demiş zaten.

zzzz

Yorumunu okurken bile şarkıdaki tonda okudum benziyor gerçekten

mona

Jennie klip olarak belli bir tema ve renk vardı güzeldi rose da şarkısı çok güzeldi ve MV şarkıyla uyumluydu lisa nin MV çok karışıktı bı sweet giymiş bı kraliçe olmuştu ayrı ayrı güzelse de bir arada fazla sahneler vardı ve şarkı cidden çok monoton hep aynı tonda söyleniyor bi araya kattığı rap güzeldi onun dışında reklamı iyi yapıldı diye ve geçmiş başarılarından dolayı oluşan hayran kitlesi ile bu seviye ilgi aldı çıkış yapmış olduğu bir şarkı olsa böyle olmazdi

yudum

rosé’nin mvsi de çok güzeldi bence, çok anlamlıydı. jen’inki de estetikti hoştu. lisa’ yı beğenmedim. :/

mona

Evet rose daha sanat yönü ağır şarkı yapmıştı jennie Cool du ama kısa için tamamen para kazanma odaklı ugrasmislar

lunia

Hangi sanat

mona

Bence daha şarkı gibiydi yani dinlenebilir

pppp

Bu Lisanın suçu değil. Ben cidden Lisa adına çok üzüldüm. Şirketin %80lik gelirini tek başına karşılıyor en ünlü kadın idol ama ona reva görülen bu mu cidden? Şarkıya hiç özenilmemiş, ve dehşet derecede album sattı. Bunları başaracağını bile bile neden basit şarkı yaptıklarını anlamadım anlamicam da çok üzüldüm

mona

Evet Lisa ya ne verirlerse onu yapmış yani şarkının altından da kalkmış klipteki sahnelerin altından da fakat bu artık ileri seviye bir idol hala mi karisamiyor bilmiyorum en azından patlama yerleri isteyebilirdi kill this love daki gibi bir dans show veya başka bişey sonuçta tay teması isteği kabul edilmis ,bilemiyorum umarım ilk ve son solosu olmaz ve bağımsız olduğunda daha iyi döner

susknk

lisa hazirlamis ve icime sindi dedi nryins uzuluyon knk

parkalmithara

Hem şarkı olarak hem de koreografi olarak hala favorim Solo. Lisa’nın teaserlarını görünce baya ümitlenmiştim ama benim için hayal kırıklığı oldu. Yine de başarılar diliyorum

sanito

Yg şarkıyı unutturmak için mv’ye yüklenmeyi acil bırakmalı. BP de solosunu deli gibi merak ettiğim tek üyeydi. İnanılmaz bir solo çıkış bekliyordum. Zira Lisa rap konusunda çok iyi. Fakat açıkçası hayal kırıklığına uğradım. Şarkıyı dinledikten sonra ikinci kez açamadım bile. Çok çok daha iyi bir şarkı olabilirdi. Klibi izlerken kaos ortamındaymışım gibi hissettim. Sanki ‘Bir daha ne zaman şarkı vereceğiz kıza tüm konseptleri sığdıralım bir 5 yıl daha gider.’ dermiş gibi. Yg varını yoğunu mv ye harcayacağına daha iyi bir şarkı verebilirdi kıza. Yine çok emek harcanmış solosunu tebrik ederim.

pppp

Zaten büyük ihtimal ilk ve son solosu. Ben 4 yıldır bekliyorum büyük hayal kırıklığı oldu çok üzüldüm. Tek başına şirketin büyük bir gelirini karşılıyor yg’nin en zengin ve ünlü kadın idolü, gerçekten reva görülen bu muydu? Madem böyle olacaktı çıkmasaydı solosu sonra çıksaydı niye rosenin ardından hemen çıkartmak zorunda hissetti yazık

sanito

Yg de solo ile yolunu bulamaz. Kendi tarzını bulmak ve yapmak için daha özgür olduğu bir şirkete gitmesi gerekiyor. Bu potansiyele bu şarkı yazık oldu.

(?)

Üzgünüm ben beğenmedim şarkıyı ama emek harcamış kendisine başarılar diliyorum ♡

Last edited 4 ay önce by (?)
q.p

Şarkı inanılmaz amatör klip de her telden çalıyor gereksiz koyulan birçok konsept var. Şimdiye kadar gelen en iyi bp solosu SOLO’ydu ve sanırım öyle de kalacak.

maya

Şarkı kalitesi: Solo>On the ground >Lalisa

Şarkı sözleri: On the ground > Solo > Lalisa

Klip: Lalisa>Solo> On the ground

ajumma

Çok iyi bir yorum..
On the ground anlam olarak güzel ama klibi kötü olduğunu düşünüyordum ben de.
Şarkıda “hayatım boyunca çalıştım, uçmak için, ama ihtiyacım olan her şey yerde” tarzı bir cümle geçiyordu. Unuttum biraz tabii. Ama anlamlıydı bence.

Last edited 4 ay önce by Ajumma
lizzy

Gencler o degil de ygye sovmeyi birakip tesekkur edin bence lisaya bu sarkilarda cr vermemis diye ndjdjfj olm benim de bayagi beklentim vardi. Poll dance kismini rapi falan al gerisini at. Jennie solo hala en iyisi gerci gone da guzeldi

Last edited 4 ay önce by Lizzy
nicktir git

mükemelliyetçi dediğiniz lisa bu mu? baya kötü.

kafaya isabet eden çay

sabah erken kalktım dinlemek için. sevmedim neden böyle oldu ya. şarkının arrangement şeysi bobby u mad’e o kadar çok benziyo ki inanılır gibi değil ya. aynı kişilerin yaptığı çok belli bilmiyorum üzüldüm

litch

Yanlız u mad bundan daha iyiydi

kafaya isabet eden çay

onu dinliyodum çıktığında ama bunu sevmedim birkaç defa daha dinlememe rağmen

мαdeмoιѕelle ɴαyeoɴ exo-l

Jennie’nin solo olarak grupta ki en iyi olduğunu söylerken linç yiyordum yine kanıtlanmış oldu.

ni̇ne

En iyi solonun Solo olacağını kim bilebilirdi…

betül

Umarım girl crush,ballad ya da baddas bir tarzda olmaz Jisoo’nun şarkısı. Jisoo daha çok grubun Pink tarafına yatkın biri. Vokali pek bana hitap etmiyor ama IC ve Forever Young şarkılarındaki vokali hoşuma gidiyor .

Jisoo’ya bu tarz bir şeyler yakışır bence

https://youtu.be/ktMebUqjxEQ ( Youha – Cherry On Top )

https://youtu.be/u0HpOf0YsYE ( Youha – Abittipsy)

https://youtu.be/rthppvDJ2fA ( HYO – Second )

şişkopanda

Senle epey farklı düşünüyormuşuz ben en çok pretty savagedaki hızlı vokalini ve kill this love daki o yavaş vokali çok beğenmiştim (bu tekniğin adı ne bilmiyorum)

sadece düşüncelerimi söylüyorum

daha farklı şeyler yapılabilirdi bence ya artık bu konsept sıktı yani mvyi izlerken sıfır heyecan sanki bunu daha önce izlemişim hissi vardı şarkı desen öyle kendini tekrarlayan sözler ve korkunç bi beat gördüğüm kadarıyla koreografiyi o kadar hatırlamıyorum ki….dansta bu kadar iyi olan birine de böyle albenisiz bi koreogrefi veremezsin ya kendi hazırlasa eminim daha iyi şeyler çıkartı ortaya potansiyeli olan bi üyenin eline bunun tutuşturmaları.. cidden lisaya ve yeteneklerine baya baya yazık olmuş.

Last edited 4 ay önce by sadece düşüncelerimi söylüyorum
rachel green

6 yıldır beklediğim bir şarkının böyle rezalet olması cidden hayal kırıklığı oldu. Bu sene çıkan en kötü kpop şarkısının debut şarkısı olması cidden beni çok üzdü 😯

tonks

Abart sende sırf rap partı bile çoğu şarkıdan öne geçirir bu sene

susknk

su rap partina yukselmeniz hayatinizda hic rap dinlemediginizin kaniti 😜😜

aespa antilerine beyin vakfi

Cok karisik olmus beğenmedim

sadakatsiz volkan

Next level çok mu düzdü cahil

laeri

next level tam bir smp şarkısıydı, bu şarkı yolun yarısında benzini bitmiş araba gibi. smp şarkısı olmayı denemiş ama olamamış. Ayrıca aespa’nın şarkısı ve klibi birbirini tamamlıyordu, bir konsepte sahipti. Bu klipte görmediğim konsept kalmadı.

sadakatsiz volkan

Larmaşık demiş next level kpop tarihinin en karmaşik e kötü şarkısı

susknk

konustu zevksiz kulaksiz blonk

susknk

o en axindan dinlenebilir 😚😚

bemyae

Bu neydi? Aşırı karmaşık, saçma sapan bir şeydi. Hiç sevmedim.

şişkopanda

Saçma mı bilmiyorum fakat ben Jisoo da Lana Del Rey vibe veren şarkılar dinlemeyi çok isterdim veya Selena Gomez Fetish şarkısı gibi umarım anlatabilmişimdir.

hellobitches

O kadar güzel olur ki ndksjsksnxjs Lana del rey high pitch voice olmayan daha çok orta notalarda ilerleyen şarkılar yapıyor ve jisoo da mezzo olduğu için en iyi orta notalari söylüyor

y-young

Beklentiye girmediğim iyi olmuş. Şarkının altyapısı youtuberların diss şarkılarını andırıyor,kalitesiz ve gürültülü buldum. YG mv için çok para harcamış ama çok kopuk kopuk görünüyor ve son olarak nakarat dansı… Tek kelimeyle facia. Lisa gibi kıdemli bir dansçıya öyle ucuz bir koreografı nasıl verdiler çok şaşkınım.

lol

lisadan aşırı beklentiliydim galiba o yüzden hayalkırıklığına uğradım. klipte çok fazla sahne var pek bağlantı kuramadım saçma geldi her saniyede mekan değişiyor. özellikle son kısımda bi ice cream era gibi pencereden çıkıyor bi tahta oturuyor bi dans ediyor fazla olmuş yani. şarkıda da sürekli lalisa love me demesi şarkı sonuna kadar sıktı. rapi iyiydi bence ama. moneyi daha çok beğendim dolla bills ve sonraki kısmı hoşuma gitti baya ama bilmiyorum o da biraz tuhaf. ayrıca dansı ne öyle yaa bp koreografilerinde lisaya kendini gösteremiyor yazık oluyor diyordum ama yedirdi bana lafı lalisacım

Last edited 4 ay önce by lol
rachel green

Artık Teddy’nin en kötü şarkısı Fantastic Baby değil

lololololol

fantastic baby kekoluk yapmak için güzel şarkı :d

rachel green

i wanna dance dance d-d-d-dance

yusuf

neden ilk jen’in solosu çıktığını anladım

tell me your wish

Neden acaba jennie şirketin prensesi olduğundan olabilir mi? İlk jennie çıktı daha akıllarda hiç bir beklenti olmadan, solo çıkacakları bile bilinmeden hoop Jennie’nin solosunu verdiler ve nedense en kaliteli, içinde sürekli tekrar etmeli sözcükler bulunmayan ( otg ve lalisa) iyi alt yapılı şarkı Jennie’ye verildi. Sonra duur şey oldu bir de iki sene bu kız solo albümünün promosyonunu yapabildi çünkü ondan sonraki çıkacak üyelerin soloları ertelendi. Bu sayede jennie istediği gibi şarkısını MAMA olsun Coachella olsun ve daha bir çok ödül törenlerinde doyasıya tanıttı şarkısını, yeri geldi kızlar onun arka dansçısı bile oldu. Evet yg Rose ve Lisa için tonla… Read more »

lololololol

yorumun o kadar troll duruyor ki… jen’in solo albümü yoktu photobooku vardı. hazırlıksız geldi, barlar hiç para biriktiremedi aceleye geldi kısaca. döndüğü dönemde twice, exo, mino, btob gibi idoller cb yapmıştı. rose ve lisa için aylarca para birikti, hazırlık yapıldı, yılın en rahat zamanı döndüler. jen’in ne şarkısı sizin dediğiniz kadar özenilmişti ne klibi üzerine baya da nefret yedi fandom bile anca destekledi yani rose ve lisa’da olduğu gibi bir ortam oluşmadı

Last edited 4 ay önce by lololololol
laeri

Üzgünüm ama Blackpink şarkılarına ne zaman baksam en iyi rap partı her zaman Lisa’da. Çıkışlarından beri Playing with fire olsun gruplarına bakan birisi Lisa’yı main rapper sanar. Herkes sürekli “Lisa az part alıyor” moduna giriyor ama en can alıcı noktalar ona veriliyor. aiyl mesela. Lisa’nın rapi en can alıcı noktaydı. boombayah’taki Lisa’nın partı da Jennie’nin partı da çok iyiydi ama açıkça Lisa’nın kısmı daha anlamlı ve daha iyiydi. (o da çok özel anlamlı değildi ama en azından Jennie’nin partı gibi paarapimparpum falan değildi.) Ben Jennie’ye ayrıcalık yapıldığını düşünmüyorum, sadece Jennie’nin lüks bir havası olduğu için kıyafetlerde her zaman öncelik ona… Read more »

Last edited 4 ay önce by Laeri
sadece gerçekler

Kank büyük ihtimal 8 yıl stajyer olduğu ve ana rapper titleı olduğu için ilk jennieninki çıktı. En uzun süre staj yapan üyenin hele de main titleı varsa hele de yg gibi hiphop ağırlıklı bir şirketse normal geliyor bana. Hee Jennieyi sevmiyorum artık malum olaylar nedeniyle en ağır eleştirileri hak ediyor da sorun ilk solosu olması mı? Odaklanmamız gereken bu değil.

laeri

YG büyük hata yapmış. “bütün parayı basalım klibe, göz doldursun yeter” der gibi duruyordu klip. Anlamsızdı. Yani klibi izlerken ya da şarkıyı dinlerken bir amaç güdemiyorsun. Mesela Rose OTG şarkısını beğenmiştim ama beklentilerim değildi. Fakat şöyle bir durumu vardı ki, o şarkı bir hikayeye ve bir amaca sahipti. ve en azında klipte uyum vardı. Burada uyumun “u”‘su bile yok.

laeri

para konusunda sanmıyorum, YG çığlık bile attırsa insanlar “woaw YG çok swag” diyecek durumda. En kötü şarkıyla bile gelse başarılı olurdu. Jennie solo dan sonra gittikçe bozarak geliyor YG.

cfm

Taeyang ringa linga yan çar

blinkto

sırf treaser haberinde adı geçti diye burada da dile getirmek akla mantığa sığmıyor. Şarkıyı az önce dinledim hiçbir alakası yok

cfm

Herkese ayni hissiyati verecek diye bir şey yok ama ben sarkiyi ilk dinledigimde ozellikle ritimlerini birbirine benzettim.

yorummer

ringa linga inanılmaz iyi şarkı değil mi

cfm

Ringa linga cidden cok güzel, ben seviyorum, dinliyorum. Ayni sekilde Lalisa’yı da begendim, dinlerim.

seren

Katlıyorum ringa çok iyi bir şarkı

Last edited 4 ay önce by Seren reis
myluvie

Bence nakaratı sıkıcıydı ve nakarattaki dansta lisa için çok basitti ama rap partlarını çok sevdim. Klip çok geçişliydi ama benim hoşuma gitti. Money şarkısını sevemedim lalisa daha iyiydi.
Solo>gone>lalisa>otg>money
Jisoo için çok heyecanlıyım umarım şarkısı güzeldirr

omg ok it's happening everybody stay f*ing calm

şarkı başlarken galiba çok güzel bir şey geliyor diye düşündüm ama olmadı. lalisa love me kısmını zaten sevmemiştim teaserda da. sonlara doğru bir kısım vardı, herkes neyden bahsettiğimi anlar muhtemelen çünkü o kısım çok kötüydü. gereksiz bir kısımdı ve çıkarılması gerekiyordu bence. sonlara dohru şarkıya ilgiyi kaybetmeye başlıyorsun zaten. olmamış. lisa belki de en çok başarılı olacak kişiydi soloda ama jennie’ninki hala en iyi solo bence.

Lisa zaten en başarılı soloya sahip şu an. en çok izlenen en çok satan tonla rekor kırdı. Şarkı güzel olsun ya da olmasın başarılı.

omg ok it's happening everybody stay f*ing calm

başarısız olmasını beklemiyordu kimse zaten. fandom gücü diye bir şey var. şarkı iyi olsun olmasın her türlü destek alıyorlar.

susknk

Sarkinin kotu olup basarili olmasinin tek nedeni fandom knk asiri belli oluyor hani

npm

lisayı sevmeyen biri olarak benim bile beklentim daha yüksekti HSGBHGDHFJ ha

deukdeuk

Okula gitmeden dinlediğimde hiç beğenmedim eve geldim altyazıyla birlikte izledim yine beğenmedim rapler de beni şaşırtmadı hep aynı tarzda ama koreografiden ümitliydim o da çok kötüydü yani gösterildiği kısım basit 2 3 hareket vardı cr almadığı için belki vliveda ben yazdım falan der sandım (jennie vliveda söylemişti) çok özensizdi elini bile kıpırdatmamış dans pozisyonu olmamasına rağmen jennie koreograflık yapmıştı Main dancerdan da bunu beklerdim hayal kırıklığı

ajaha

Sominin şarkı bile çok güzel , şarkının tek güzel kısmı ilk kısmında ki rap i

...

Takım elbise ve direk dansı olan sahneler muazzam ama geri kalanı benim için olmamış kategorisinde maalesef. Şarkı kızın üzerinde emanet gibi durmuş sanki başkasına verilecekmişte o kişi kabul etmeyince elde kalmasın bari diye Lisaya itelemişler. Bunca hit çıkaran Teddy ve olmamış diyerek bir çok muazzam şarkıyı kenara atan şapkalı oç bu şarkıya nasıl okey dedi anlamış değilim. Neyse. Lisaya iyi bir promosyon dönemi diliyorum umarım bir gün bizim bunca zaman gördüğümüz sahneyi dolduran güçlü Lisa olarak görürüz onu solo olarak.

jungwu

benim için sıralama rosé > jennie > lisa oldu bakalım jisoo solo nasıl gelecek money’i lalisa’dan daha çok sevdim ya rosé’de de böyle gone’u otg’dan daha çok seviyorum lalisa sanki eski şarkılarla 4. jen bglerin çıkardığı şarkıların karışımı gibiydi en azından benlik değildi money’e çok bayılmasam da daha iyi geldi ama lalisa dinledikçe dile dolanacak bir şarkı gibi mv’si güzeldi özellikle tayland esintilerinin olduğu yerler zaten tayland’a ait bir şey yapmasını bekliyordum lookları çok iyiydi ama jennie’ninki gibi moda çekimi gibiydi hikaye olmadığı için birbirinden alakasız geçişler vardı ve koreografiyi sevmedim hepsini daha görmedik ama gördüğüm kadarıyla çok sevemedim yani… Read more »

Last edited 4 ay önce by jungwu
rosalia

jennie solo rakipsizdi bence

jungwu

soloda bi rap kısmı bana çok düz geliyor ya en azından jennie için basit bence ama the showdaki remix hali çok iyiydi

rosalia

the show hali cidden çok iyi ben de açıyorum.

yuzmilyon

Öncelikle mv çok iyiydi hakkını yiyemem ama Şarkı bana hiç uymadı yani birşeyler eksik gibiydi evet ben müzik eleştirmeni ya da vokal eğitmeni değilim ama bunca zamandır her türlü müzik dinlemiş bir insanım ve bazı eksiklikler hissettim mesela nakaratı insanların agzina takılacak bir şekilde yapmak istediklerini anladım ama Lisa’ nin vurgusunun eksik kaldığını düşünüyorum yani ” yapışkan” bir şekilde söylemedi ben rap’ te Lisa’ yi hissettim bide birşey merak ediyorum Lisa ana dansçı ondan daha sert ve iyi dans beklerdim .Ben Lisa’ ya hep bakınca yeteneğin ve çalışmanın azmini gördüğüm için beklentim çok yüksekti

Yeni Yazılar