[THEQOO] Lisa’nın hocalık yaptığı ‘Youth With You’ idol mücadele şovu finalinden önce iptal edildi

93
4811

fdgr4

Black Pink Lisa’nın hocalık yaptığı ‘Youth For You’ idol eleme şovunun üçüncü sezonu final yapmadan önce iptal edildi.

Çin, bütün idol eleme şovlarını iptal etmek için tedbirler alıyor.

1. Finalden önce ᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏ

2. Final yapmadan iptal etmek bayağı ciddi ᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏ

3. İnsanlar mukbang çekerken çok yemek israf ettikleri için mukbang videolara da kısıtlama getirdiler. Oylama sistemi değil insanların çok fazla yemeği boşa harcamasından dolayı iptal edildi? (Ç/N: Süt ve yoğurt şişelerinin kapaklarında şovda bedava oy kullanmak için QR kodu yer alıyormuş. Bedava oy verebilmek için gençler bir sürü süt ürünü satın almış, sadece kapaklarını kullanıp içindekileri döküyorlarmış.)

4. Wow finalden hemen önce ᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏ Başka bir seviyedelerᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏ

5. Komünist bir ülkenin oy verebilmesi bile tuhaftı zaten ᄏᄏᄏᄏ Çin yine Çin’liğini yaptı

6. Aşırı komik ᄏᄏᄏᄏᄏᄏ Güleceğim sadece ᄏᄏᄏᄏᄏᄏ

7. Kore’deki idol eleme şovlarında daha fazla Çinli üyenin olacağı anlamına mı geliyor bu? Lütfen Çin’de kalsınlar…

8. Oy vermek için çok süt harcadılar o yüzden oldu

9. Bahse varım insanların oy verebilmesinden nefret etmişlerdir

10. Son çıkan skandaldan ötürü mü??? Birinci olan çocuğun skandalı??

11. Süt yüzünden mi??

12. Wow diğer stajyerlere üzüldüm ᅲᅲᅲ

13. ᄏᄏᄏᄏᄏᄏ Ben de idol eleme şovlarından nefret ediyorum ama tüm ülkede bunun yasaklanması inanılmaz ᄏᄏᄏᄏᄏᄏ

14. Aa Tony yüzünden mi? (Ç/N: Şovda birinci olması beklenen Tony Yu yarışmadan çekilmişti. Hakkında Weibo’da çıkan ifşa gönderisine göre Tony Yu’nun ebeveynleri, uyuşturucu ve fuhuş gibi yasadışı hizmetler veren bir karaoke salonunun sahibiymiş. Tony Yu’nun ailesi bu dedikoduları yalanladı ve 2008’de Çin’den Kanada’ya taşınırken karaoke salonunu sattıklarını belirttiler. Sonrasında Tony Yu’nun Produce X 101 şovunda yer alırkenki profili gün yüzüne çıktı, Yu milliyetini Kanadalı olarak belirtmiş, Çinli netizenler buna sinirlendi. Şu anda Çin’de çifte vatandaşlık yasal değil.)

 

Kaynak: Pannchoa

Önceki İçerik[THEQOO] EXO geri dönüşünden Lay’in teaserı çıktı + diğer üyelerin yeni teaser fotoğrafları
Sonraki İçerik[THEQOO] aespa hayranlardan hediye kabul etmeyeceğini açıkladı
guest
93 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Krispi

Instagram’da bu olayı sırf Lisa promo alıyor diye ona bağlayan hayranlar gördüm, alakası yok arkadaşlar. Çin komünist bir ülke ve ülkedeki rejim gereği böyle bir israf karşısında tutumları çok normal. Popüler bir programın 1.5 milyarlık ülkede 100.000 kişi tarafından takip edilip oylandığını düşününce bile korkunç bir israf… Kaldı ki Çin’de oylama sistemi olması bile bir lütuf….

Romancejenniecomeback

hahaha gd jennie siyaset olaylarını kapatmak için çıktı Bu program yg lisayı promo almasın parlamasın diye final bölümü yayınlanmasın diye ugrastı hirr 😡😡😡😡

ACIEL

ne diyosun sen yaa

betül

İroni ?

Rosie Posie Exo-l bir Blink

Anlamadım ne???

YÜCE SOSHI

İroni yaptığı cümlenin başına ve sonuna eklediği kelimelerden belli, niye herkes garip davranıyor bu sitede

muffin

beyin ister misin sende 0,1 gram bile yokta

Levi Ackerman

Kestikleri hayvanların tüm iç organlarını yemeleri ve genelde çiğ yemeleri de israfı önlemek için sanırım sksksksk

Got lalesi

BESTIEEEEEE LEVI AKKIRMINNNNNN

la cha ta

KHLŞSDHSLŞH drama queenlik yapıyorlar yine

Tzuyu

Jisoonun dizisine tepki gelmesine de jisooyu sabote etmek için yapıyorlar kıskanıyorlar, o kuzey kore olayını antiler uydurmuş diğer korelilerde buna inanıp linçliyor diyorlardı ben açıklayınca da linç yemiştim öf neyse klasik blink işte dünya onların etrafında dönüyor sanıyorlar

Last edited 16 gün önce by Tzuyu
cansu

blackpink sadece müzik, moda, pazarlama, reklam sektörünün öncüsü değil artık siyaset ve politikaya karıştığına göre dağılabiliriz.. yüce Rabbim hepimizi bu grubun fanlarından korusun. sevdiğim herşey bana itici gelmeye başladı virüs gibiler

Sametinyourarea

Dün şu süt olayını gördüm dedim yazıklar olsun size. Sırf sütlerin barkotlarini çıkarsınlar diye yaşlı insanları tutmuşlar. Barkot çıkınca sütler gayet bagislanabilirmis ama bildiğin kanalizasyona döküyorlar hem israf hem su kirliliği. Ve bu idol yarışma programlarında hep bir hile oluyor üzülmedim açıkçası

images (35).jpeg
betül

Yuh ya!
“Sırf sütlerin barkotlarini çıkarsınlar diye yaşlı insanları tutmuşlar.”
Charlie’nin çikolata fabrikası geldi aklıma orada da böyle bir olay vardı.

Mirajane

Hilesiz giren insanlarda var onu geçtim bu işin kamera arkasinda çalışan insanlar var.

Üzülmediniz ama emekleri ziyan oldu insanların final yapsaydı ondan sonra yasaklansaydı keşke

Sametinyourarea

Doğrudur. Ama direkt bütün idol stajyer programlari yasaklanmış. Desteklediğim bir yarısma türü. Yarışma bitse de kaosu bitmiyor ıoi ızonedan biliyoruz

JKW

Gerçekten korkunç bir israf ve manyaklık yani.

Last edited 16 gün önce by JKW
la cha ta

ya bu ne

Oasis

Farkında mısınız bilmiyorum ama asyalılar çok büyük israf yapıyor genel olarak. lügatlarında tasarruf denen şey yok. Idollerden çok kişiyi bulaşık yıkarken gördüm su tasarrufu denen bir şeyi gerçekten bilmiyorlar ben ekranda kapatın o musluğu diye çıldırıyorum. Koca koca tabaklarda dolu dolu yemekler yiyorlar yarısını çöpe atıyorlar tuhaf bir kültürleri var anlayamıyorum bu durumu daha o kadar çok konu var ki böyle

Last edited 17 gün önce by Oasis
betül

Yemek israfı konusunda bizim diziler bir numara bence. İzlediğim çoğu Kore dizisinde yemek yerken tabaklarındakinin tamamını ya da tamamına yakınını bitiriyorlardı. Diğer Asya ülkelerini bilmiyorum ama.

Bulaşıkları hep elle yıkadıkları için çok israf oluyor maalesef.

BRAIN

Bulaşık makinesinin suyu fazla kullandığını düşünmeleri yok mu abi çok saçma ya, bulaşık makinesi sudan tasarruf için var zaten

Istegeldimburdayim

Ya zaten adamlar çoğu şeyi bilmiyor ki. Teknolojileri her ne kadar ileri olsa da gördüğüm cahillik karşısında şaşırıyorum. İsraf yaşam tarzı bence bunlarda. Yeme-içme, su, kıyafet, marka deliliği vs hepsi başlı başına bir israf. Dünyadan bir haberler. Mesela bu sütleri bağışlayabilecekleri bir sürü yer varken parayla insan tutup döktürmek neden yani. Ben cidden anlayamıyorum. Normal bir insanın bunları düşünebilmesi gerekir. Ya çok vurdum duymazlar ya da kültürleri, ortamları o kadar vasat ki böyle şeyleri düşünemiyorlar. Arada istisnalar vardır, onlar hariç tabii.

Vela havle Vela kuvvete

Acun’un yaptığı ve Beyoğlu 30. Noter vekili Zehra Şeker in onayladığı gibi bi SMS oylaması yapsaydınız ya sütleri niye olaya karıştırıyoruz

Mor

O döktükleri süt olayı zaten skandaldı iyi olmuş bu çoğu şov zaten danışıklı dövüş değil mi kesin belliydi kimin kazanacağı falan da

Rosie Posie Exo-l bir Blink

Süt olayı ne

Moon Jelly🌙

Haberde anlatmışlar

Blinkto

Bir süt markası youth with you ile anlaşmış . İstediği kişiye ekstra oy verebilme şansı sunmuş bu süt markası ve süt kutularına barkod eklemiş. Zengin insanlar da koli koli süt alıp yaşlı insanlara para karşılığında süt döktürmüş kanalizasyonlara

Rosie Posie Exo-l Blink

Off baya kötüymüş

speechless

Cidden, Kore’deki eleme şovlarına gelmesinler bir de… Tamam, gençler hayalleri falan var ama sonradan kazık atıp gideceklerse ve soykırım destekçisi olacaklarsa ülkelerinde kalsınlar mümkünse.

Bu arada, soykırımın ciddiyetini anlamayanlar dinlesinler lütfen: https://www.youtube.com/watch?v=TgQUCc8wJNM

Last edited 17 gün önce by speechless
Burioos

İyi yanindan bakıyorum hiç değilse manipülasyon yapanları sovdan göndermişler.Koreliler hala İzone ile Swan Swan diye geziyorlar.

Aeri

Bu program sayesinde olan en iyi şey Ten-Lisa dans videosuydu https://www.instagram.com/p/COVEJShjQWq/

*****

Sütleri yoğurtları döküp yarasa çorbası içiyorlar🤢🤢🤢

Nayeon_jennie

R66ygfgıutgdg7yrgdgr56dg65rrtgx

Romancejenniecomeback

Çin ne problematik ülkesin sen

Burioos

Çıkış yapamayan mixnine stajerleri vardı bir ara ne oldu onlara?Şovda uygunsuz bir şey de yapmamışlardı oysa.Önce kendi şovlarınızı eleştirin sonra sıra elbet Çin’e gelir.

Not:Bu Çin’i savunmak için yapılmış bir yorum değildir.Anti K-netizen yorumudur.

Last edited 17 gün önce by Burioos
Teume

Yg stajerlere yaptığı masrafı programdan çıkaramayınca 2 grubun da çıkışı iptal edildi diye biliyorum.

BRAIN

Olay neydi anlatırmısın mixnine olayı noldu gerçekten benim haberim yok?

Levi Ackerman

Kestikleri hayvanları iliğine kadar yemelerinin sebebi israfı sevmedikleri içinmiş yaauuvvv

ismini vermek istemeyen objektif asabi dinleyici

oylama sisteminde yaptıkları şeyi görünce asla acımadım. en azından bu olaylar gün yüzüne çıkınca sütlerdeki barkodlar kaldırılabilirdi ama devam etmiş. korkunç bi israf yaşanmış ki bu ülkenin nüfusu 1.5 milyar nüfusla yaşanabilecek israf boyutunu karşılaştırınca şok olmamak elde değil. sütler gökten zembille inmiyo sonuçta hayvansal bi ürün ayrıca hepsini kanalizasyonlara dökmüşler rezalet

ismini vermek istemeyen objektif asabi dinleyici

orijinal haberdeki yorunlara göre birinciler belliymiş ve pratik yapıyolarmış şu an ama program ve şirket bu konuda sessiz kalıyomuş zaten hep hile oluyo bu yarışmalarda

DNAME

9. Bahse varım insanların oy verebilmesinden nefret etmişlerdir

Aşırı güldüm buna ya😂😂😂

BRAIN

K-Netizen Çinlilere bir vurmuş gol olmuş

10ur

Çin senin derdin ne? Amacın ne? ne istiyon? seni bu dünyaya bütün cümle alemi sınamak için mi gönderdiler hepimizi(her türlü hayvan dahil) rahat bırak kaç milyar insansınız gidin birbirinizle uğraşın

Ağır Yaşamlar

1411000000 insan

10ur

Nüfusun bi önemi yok önemli olan hepsini toplasan bı adam eder mi

delulu

turkiyeden bunu soylemek cok komik bence ya

Harries

Bu söylediğinle arkadaşın söylediği ne alaka sayın delulu?

delulu

insan ve hayvan haklarının üst düzey korunduğu ülkemizden bunun söylenmesi birazzcccık komiğime gitmiş olabilir

10ur

ne komik la

lavender

abi jsncjsdnjcs en ufak bi şeyde ya da bi idol en ufak bi şey dediğinde ırkçılık!! zorba!! haksızlık!! diye her halta duyar kasıp sonra yorumların ful ırkçılıkla dolması sdjncksdk sorsanız en duyarlı bilinçli sizsiniz ama

10ur

Ne ırkçılığı kötüye kötü demek ırkçılık mi oldu biz ne masumları öldürüyoz, ne yarasa yiyoz ne de sütleri israf ediyoz (süt kazanında yıkanma olayı var o ayrı mesele) her türlü lafı da söylerim, insansalar insan gibi yaşasınlar kimseye de duyarlıyim bilinçliyim felan demedim

lavender

1 buçuk milyarlık ülkedeki herkesi genellemek ırkçılıktır aynı şeyi bize yapsalar ağlarsınız bilmiyoruz sanki xd

10ur

Doğru genelleme yapmayalım her insan bir mi kusura bakma düzeltiyorum Çinli oppan hariç diğerleri

lavender

SJNCKSJDKNCSJ çinli oppam yok knk tutturamadın 🙁 ırkçılığın ne olduğunu anlamam için de çinli oppamın olmasına gerek yok aklımın olması yeter.

10ur

Tamam

aswium,minhoamaskzüyesiolan

cidden birbirleriyle uğraşsalar bizim de bu kadar başımız ağrımazdı

karışmak istemem ama

Çin : youth for you falan hepsinin kökünü kazıyacağız

Moonsun

5. Komünist bir ülkenin oy verebilmesi bile tuhaftı zaten ᄏᄏᄏᄏ Çin yine Çin’liğini yaptı
Jfkffk

Bangtan's 🧈

Çin’de idol seçme programlarının hepsi iptal ediliyor peki ama neden??

Last edited 17 gün önce by Bangtan's 🧈
Net

Lisanın açısından baktığımda kız gerçekten çok emek vermişti o cocuklarda aylarca çalıştı bari çıkış yapmalarına izin verselerdi

unano

zaten en basinda her yil farkli farkli yarisma programlari cikartinca ne oluyor lol gorduk nine percent unine falan 1 1.5 yil dogru duzgun promo almadan gormeden dagildilar surekli idol yaristirincaya dek hali hazirda idol olanlarin sahne alabilecegi muzik programlari olsa diyecegim ama..

rococo

idol eleme şovlarından nefret ediyorum ama kahrolası merakım yüzünden gidip yine izliyorum, sevdiğim stajyerler çıkış yapamıyor üzülüyorum ve bundan da nefret ediyorum böyle programları tüm dünyada yasaklayın nolur

Almina

En azından finali yapsalarmış ama ceza vermek istemiş aklınca Çin anlaşılan.. Neyse en azından idoller baya tanınmıştır az çok kimin popüler başarılı olduğu bellidir zaten.

Pan

Çinin saçmalıkları Lisayı alakadar eden bir durum yok kız sadece fazla emek vermişti o kadar

JKW

Stajyerlere de üzüldüm ama lisaya da çok üzülüyorum. Sen kalk gece gece ygnin dandik internetiyle online eğitim vermeye çalış, emek ver et,ailenin yanına bile gideme, üstüne de bvkumtırak abarti ve saptırmalarla her seferinde dünyanın lincini ye ve sonunda da final bile iptal olsun, değmesin. Yazık herkesin emeğine ama umarım bundan sonra katılmaz ki olmaz zaten, değmiyor o emeğe..hiç gerek yok.

Ayşe

Sonuçta Lisa bu işten parasını almış mıdır almıştır o yönden de bakmak lazım karşılığını bir nevi de olsa aldı. Ama bu stajyerler için daha kötü bir sey

linç squad

Lisa bu programdan para kazanıyor parasını aldı mı aldı. Yani Lisa için çok üzücü bı durum olduğunu düşünmüyorum. Stajyerlerin çıkış yapamaması neden lisayi zarara soksun o gelir eğitimini verir parasını alır gider. Burda olan stajyerlere oldu..

Last edited 15 gün önce by linç squad
Caroline

Lisa bu programda yayın yapmak için gece yarılarına kadar şirkette kalıyordu+ yayının ailesinin yanına gitmesindeki engellerden biri olduğunu düşünüyorum. Resmen çöpe gitti gibi bir şey. Hatta ywy yapımının dava açtığı editli videolardan da baya nefret aldı. Yok yg’nin bozuk internet baglantısıymış, kıytırık vivo shopuymuş kıza full zarardı resmen. Keşke ikinci sezonda hiç yer almasaydı.

Lolan

Handong,’um iyiki elendi rezil olmadı şuralarda

aswium

çin gene bildiğimiz çin hep eleştirsek de aynı değişen bir şey yok ama benim bu durumda üzüldüğüm tek kişi lisa oldu bütün emekleri boşa gitti kızın

lavender

Ay aşırı aptalca ya süt ve yoğurt sorunsa barkod olayını kaldırt. Tony’nin olayı sorunsa oğlanı diskalifiye et. Bütün idol şovlarını niye yasaklıyorsun? BBC’nin bir haberinde okumuştum hükümet sanırım bu “idol imajını” erkeklere kötü örnek oluyor diye engellemeye çalışıyormuş. İdol imajı yeterince erkeksi/maskülen olmadığı için. Bu şovların da bu amaçla kaldırıldığını düşünüyorum. Süt yoğurt falan işin bahanesi.

junei

çinin insan hakları denen şeyden haberi ya yok ya da görmezden geliyor. gördüğüm en saçma ülkelerden ilk beş içerisinde.

ACIEL

Lisa stajyerlere çok emek vermişti yazık oldu o kadar emeğe yazık

Taemin is coming

Çifte vatandaşlık yasal değil mi ????? Yani bizim de Çin’den bazı konularda farkımız yok ama umarım daha fazla benzerlik olmaz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

aptalinsanlarısevmem

Her ülke çifte vatandaşlik kabul etmiyor
Japonya misal
Çin ile rejimlerimiz farklı bunuda eklemek isterim zamanında benzeyen bir devlet varsa SSCB olabilir ki o da yıkıldı

Taemin is coming

😂😂😂😂 bir şey bilmeden yazdığımı düşündün sanrım. Bahsettiğim benzerlik devletin yönetim şekli değil zaten ama sen yazdığımdan direkt bunu anladıysan bir şey açıklayamam

aptalinsanlarısevmem

Yine başladı aynı tayfa siyasetle ilgileniyorum ama böyle basit bakan insanlarla bunu konuşmucak kadar akıllıyım
Kastettiğinizi biliyor ve görmezden geliyorum daha dünki insanlarla bunlari konuşup beynimi yoramam
Ama her türlü SSCB ile benziyorlar

teletabi

Çifte vatandaşlık mevzusu hakkında mı benzeriz? Anlamadım ama eğer bunu kastettiysen Türkiye buna izin veriyor diye biliyorum

Taemin is coming

Aynen izin veriyor ben de öyle biliyorum. Onun hakkında yazmamıştım aslında sadece Çin’in git gide baskıcı olmasını eleştirmiştim yani bu süt olayından da değil daha önce de okuduğum bazı haberler mesela puan sistemine göre inananları kontrol edeceği falan.(bu da eski bir haber ama genel olarak baskıcı yapısını kast ettim 😊) bir de bence çift vatandaşlı olmanın yasal olmaması bir bakımdan garip, anlayabiliyorum böyle olması da sorunlara yol açıyor ama en azından kontrollü yapılsa daha mantıklı olur internetten biraz baktım ama yine de taviz verilebilir diye düşünüyorum bazı konularda.😊

Taemin is coming

Aynen izin veriyor ben de öyle biliyorum. Onun hakkında yazmamıştım aslında sadece Çin’in git gide baskıcı olmasını eleştirmiştim yani bu süt olayından da değil daha önce de okuduğum bazı haberler mesela puan sistemine göre inananları kontrol edeceği falan.(bu da eski bir haber ama genel olarak baskıcı yapısını kast ettim 😊) bir de bence çift vatandaşlı olmanın yasal olmaması bir bakımdan garip, anlayabiliyorum böyle olması da sorunlara yol açıyor ama en azından kontrollü yapılsa daha mantıklı olur internetten biraz baktım ama yine de taviz verilebilir diye düşünüyorum bazı konularda.😊 Böyle yorum yapmıştım ama dün atmıştım hala onay bekliyor. Sıkıntı var sanrım… Read more »

delulu

iyi yönünden bakacak olursak her hafta lisanın başka bir tavır tartışmasını görmeyeceğiz

iev

İnsanlar abartmasa öyle bir şey olmuyordu aslında… Tabii birine nemlendirici ya da makyaj malzemesi kullanıp kullanmadığını sormak kötü bir şeyse bilmem

Last edited 16 gün önce by iev
delulu

ahahaha abartttt aw abartt nemlendirici diyo yok parfumunu sordu lol basbaya sacini nasil kaybettigine dair aglayarak konusma yapacak kadar hassas olan birine kafan cok parlak duruyo ne kullaniyosun dedi hadi bunu salla empati yapamadi falan dedik simdi de anksiyeteden sahnede bacaklari tir tir titreyen yarismaciya cok sevimliii ^^ diye guldu ve zaten o gulunce tum yarismacilar o cocuga guldu -ankisyetesi olmayan sakin gelip onu rahatlatmak icin yapti demesin cahil cahil kirarim- kpopda tek takip ettigim gg blackpink yani anti degilim. solo stan de degilim ayrica. sadece su ikiyüzlülüğü birakin. bunu baska bir idol yapsa yine ayni hosgoruyle yaklasir miyim diye… Read more »

delulu

geçen yıl momolandden bi kız lisaya yan baktı diye kızın kariyerini bitirtecek duruma getirenler şimdi lisanın o çocuğa gülmesine ‘rahatlatmak içindiii!!:<< diyo lol ikiyüzlü olmayın

JKW

Öyle saptırıp abartıyorsunuz ki az daha devam edin. Ama gerçeklerin ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu var işte, lincinize değmiyor olayın aslı hep ortaya çıkıyor keşke takip etseniz. Bu azme gerek yok, bp kızları maşallah İsraildeki şeytan taşlama duvarından daha çok taş yiyor her seferinde ama yorucu ya.

delulu

az daha devam edin falan ne abiahahdhw ilk secimde yolla bari beni neyin tribine giriyosunuz ya yasiniz falan kac 13 mu bu kadar ciddiye almayin su insanlari.

Last edited 16 gün önce by delulu
pokpak

tavır tarışması falan yoktu yalnız hiç önemli bir sitede veya haber kuruluşunda böyle bir tartışma veya haber gördün mü veya burda netizenlerin konuştuğunu gördün mü? hayır görmedin çünkü olay lisa ve blackpink antilerinin bir şeyler uydurarak kıza iftira atmasından ve programı bile izlemeyen insanların sorgulamadan inanmasından ibaretti twitter tiktok daki kpop fanları dışında kimse konuşmadı bile? tavır tartışması ne demek onu öğren

Last edited 16 gün önce by pokpak
delulu

tavir tartismasina da tavir tartismasi diyemez olduk lol

Nayeon_jennie

İzlemesen yine görmezdin. Tamam rahatsız oluyorsun o zaman neden izliyorsun? İzleme bitsin gitsin. Yemin ederim siz problemli insanlarsınız

delulu

programi zaten izlemiyorum :d izlemememe ragmen karsima cikan seyler bunlar

Memet

Benim hala anlamadığım ve cevabınıda alamadığım bir soru var Lisa neden geçen sezonda kadın stajyerlere sert davranirken bu yıl hep gülümsüyordu hadi desek linç yediği için ama geçen yıl sertliği yüzünden linç yemişti ama aynı sertlikte devam etmişti ve bu yıl hep gülümsüyordu yani neden acaba ben bunları görünce Lisa’ nin erkek arkadaşlarının neden daha fazla olduğunu anladım bizim okulda da vardı bu tür kişiler eminim her okulda da vardı bakın Lisa’nin karekterine birşey demiyorum çünkü gerçekten kötü bir insan olmadığını hissedebiliyorum ama hala anlam vermiş değilim.

delulu

bu da ayrı bi konu :d lisa’dan, sırf linç yedi diye -ki linç yediği kadar işini ciddiye almasıyla ve profesyonelliğiyle takdir de kazandı- kendinden taviz verip bir anda sevgi pıtırcığına dönüşmesi beklenmez -yarışmacılar olan tavrından bahsediyorum, kamera arkasından değil- erkeklerle daha iyi geçiniyor ve kendini daha rahat hissediyor da olabilir bu arada. ama bu profesyonel ve adil bir tutum olmuyor o zaman. garip olan bunları kabul etmeyip savunan fanlar aslında. yani ben idol dünyasında bir kere bile skandalı/ tavır tartışması olmayan görmedim. çünkü büyük bir çoğunluğu kişisel gelişimlerini, eğitimlerini tamamlayamamış ve belirli konularda farkındalık sahibi olmayan insanlar ve bu kişilerin… Read more »

Istegeldimburdayim

Ahhahaha bu iyiydi ahajsj