[THEQOO] ‘MAMA 2020’ töreni oyunculara kulis verirken şarkıcılar arabalarında bekledi

103
5017

the waiting room for actors and singers was prepared by mama 1 the waiting room for actors and singers was prepared by mama 2 the waiting room for actors and singers was prepared by mama 3 the waiting room for actors and singers was prepared by mama 4 the waiting room for actors and singers was prepared by mama 5 the waiting room for actors and singers was prepared by mama 6 the waiting room for actors and singers was prepared by mama 7 the waiting room for actors and singers was prepared by mama 8 the waiting room for actors and singers was prepared by mama 9

MAMA’ya katılan şarkıcıların çoğuna bekleme odası-kulis verilmemiş, ödül alma zamanına kadar otoparkta arabalarında beklemişler

İdol makyajı için telefonunun flaşını kullanıyor / idol personelleri araba dışında bekliyor

1. İyi ki favori grubum törene gitmemiş ㅋㅋㅋ

2. Mnet çıldırmış mı…?

3. Mnet pisliğine parayı getiren şarkıcılar, ama Mnet’in nasıl davrandığına bakın, iğrenç..

4. BTS de mi böyle muamele gördü?? Mnet pisliği

5. Mnet’ten nefret ediyorum. Şarkıcıların ana karakter olduğu ödül törenine oyuncuları davet ediyorlar hep

6. BTS 5 saatten uzun süre dışarıda mı bekledi..? Mnet delirmiş

7. İdollerimin böyle muamele gördüğünü görmek beni çok üzüyor

8. Ne? Oyunculara kulis verilirken şarkıcılar niye arabada bekliyor? Törenin ana karakteri kim?

9. Çok tuhaf, Mnet’in aklından ne geçiyordu?

10. Para kazanmak için idolleri kullanıyorlar ama parayı oyunculara harcıyorlar ㅋㅋ

11. Mnet başarısız olsun istiyorum ㅋㅋㅋs*keyim

12. Mnet’ten nefret ediyorum. Oyuncuları ne sanıyorlar?ㅋㅋㅋㅋ oyuncular şarkıcıları tebrik etmek için davet edildi, niye şarkıcılara böyle davranıyorlar? Nefret ettim bu durumdan ve oyunculardan da nefret ediyorumㅋㅋㅋ

13. Böyle bir şey olacağı hayatta aklıma gelmezdi

14. Mnet defolup git

15. CJ-yah, böyle yapacaksan artık müzik festivali yerine oyunculuk ödülleri için tören yap ㅋㅋㅋ yabancı hayranlardan para alabileceklerini bildikleri için buna ‘Asya Ödülleri’ diyorlar bir de. Ama idollere ayrımcılık yapıyorlar ㅋㅋㅋ

16. Şarkıcılar onlarla ilgili olan bir etkinlikte kötü muameleye maruz kaldı ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ her türlü şeyi yapıyorlar

17. Öf her seferinde MAMA’nın skandalı çıkıyor;; ne zaman değişecekler?

18. Böyle bir şeyin törenden sonra ortaya çıkması çok kötü.. çok üzüldüm ya, şarkıcıları hayal edin..

19. Delilik bu ㅋㅋㅋ

20. ???? Şaka mı?

 

Kaynak: Knetizen & Pannchoa

Önceki İçerik[THEQOO] Netizenler BTS’in ‘MAMA 2020’ performansını konuşuyor
Sonraki İçerik[THEQOO] The Boyz, Stray Kids ve Ateez ‘Kingdom’a çıkıyor
103 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
shiningshawol

Taemin açılışı yaptı ve kıytırık bir ödül için neredeyse 5 saat soğukta bekledi menajeri ona ısınması için yer bulmuş o kadar sinir bozucu bir durum ki

shiningshawol

bana neden eksilediğinizi söyleyin ?

SNSD'nin old ama gold SONE'ı

Gerçekleri kabul edemedikleri içindir

Kira

Sinir krizi geçirdim resmen. Bir de müzik ödüllerinde oyunculara ayrı kulis verip, idollere vermemek nasıl bi kafa

obscuritykill

Kore’de en itibarlı ünlüler oyunculardır.Daha sonra solo sanatçılara itibar gösterilir .(idol olarak çıkış yapmayanlar)Sonradan itibar kazanan idol şarkıcılar baya az.O yüzden çoğu idol çıkıştan sonra oyunculuğa yönelir.Idoller korelilerin gözünde afedersiniz şaklaban gibi bir şey.Şaşırmadım bu duruma yani.

Last edited 6 ay önce by obscuritykill
zeminsiz

aynen o yüzden idollerin oyuncu olması da imkansız gözlerinde
isterse en iyi oyunculuğu çıkarsın gene idol bu derler adama

obscuritykill

Evet çoğunlukla dalga geçiyorlar onlarla da oyunculukları hep eleştiriliyor maalesef.

sametinyourarea

korede cidden idoller oyuncuların yanında baya alt tabaka gibi oyuncuları cok daha seviyorlar

stan t-ara = stan talent

vallahi oyuncuların da sporcularla kıyaslandığında forsu yarıya düşüyor😁 hiyerarşinin en tepesinde sporcular var, idoller de dediğin gibi soytarı, şaklaban sınıfında

zeminsiz

o konuda haklı görüyorum aslında Korelileri çok güzel sahipleniyorlar
keşke bizde milli sporcularımızı desteklesek ama bizde kimse tanımaz futbol haricindekileri oysa asıl o spor dallarında çok başarılı bir ülkeyiz

Kiraz ve ay

Sana bir şey diyeyim. Hani armyler bts grammy ye aday oldu diye seviyor ya. Geçen sene bir Türk grup grammy kazanmıştı. Adı da Altın Gün. Sorarım hanginiz biliyor. Koreliler bts grammy ye aday oldu diye kaç gündür haber yapıyor ulen bizim Türk grubu ödülü kazandı kimsenin değil ödülden gruptan haberi yok. Niye çünkü onlar kaliteli işler yapıyor. Niye çünkü bizde kalite ses getirmez. Biz de ya yabancılara özeniriz ya da yoz işler yapanları yüceltir onları izler dururuz. Tabi istisnalar var ama ne yazık ki çoğunluğun böyle olduğunu düşünüyorum.

zeminsiz

Çok haklısın . Özentilik ,eziklik psikolojisi var milletimizde . Bu zamanı gelince bati olur 1D vs. zamanı gelir Asya olur BTS . Bunlar hayranlık yapacak yer arayan bir kitle . Bir de dediğin gibi biz de kaliteli yok diyen tayfa var bende günümüz Türk pop şarkılarından hoşlanmıyorum ama Cem Karaca , Neşet Baba , Barış Manço vs.genel olarak Anadolu rock ve halk müziği dinlemekten zevk alıyorum . Bahsettiğin grubu duymadığım için epey içerlendim çok teşekkür ederim bahsettiğin için şuan grubu da araştırıyorum , mutlaka dinleyeceğim . Türk şarkıları gerçekten çok geniş bir yelpazede poptan hoşlanmıyorum ama yeni çıkan yahut önceden… Read more »

Last edited 6 ay önce by zeminsiz
stan t-ara = stan talent

Altın Gün adaylık aldı ama ödülü kazandı mı ya, ben Fransız bir sanatçı aldı diye biliyorum. Gerçi Grammy’de adaylık almak bile çok büyük başarı, yolları açık olsun, çok özgün bir müzik tarzına sahipler

Kiraz ve ay

Evet geçen yıl grammy yi Altın Gün kazandı.

stan t-ara = stan talent

Hocam yanlışın var ya, 2020’de 62. Grammy’nin En İyi Dünya Müziği Albümü dalında sadece adaylıkları var, ödül başkasına gitmiş

Limpi

Grammy den adaylık aldılar sadece. Ama yine bizim halk türkülerimizi modernize eden bir grubun buralara gelmesi büyük gururken ülkede bunu bilenlerin bir elin parmağını geçmemesi kötü.

xxx

Hollanda’da kurulmuş bir rock grubu kendileri ödülü kazanamadılar sadece adaydılar Türkiye ile hiç bağlantıları olmamış ki hep yurt dışındaki festivallerde çalmışlar haliyle Türkiye’den kimse bilmiyor normal bir durum yani hem Grammy’de bir sürü adaylık var BTS de daha önce albüm tasarımıyla aday olmuştu ama kazanamamıştı nasıl desem bu adaylıklar törene bile dahil edilmiyor en başta kazananlar okunup geçiliyor ana kategoriler daha farklı Türk ARMY’lerin bugün BTS’in Grammy adaylığına sevinme sebebi aslında o sahnede performans sergileyebilecek olmaları çünkü üyeler en çok bunu istiyordu.

Kiraz ve ay

Bts hayranları sevinmektir haklı benim üzüldüğüm nokta biz kendi başarılarımızı görmüyor ya da küçümsüyoruz. Hollanda da yaşadıklarını biliyorum ama şarkıları bizim kendi halk türkülerimiz. Bence bu bile takdire şayan. Ki altyapısı vs Türkler tarafından hazırlanıyor. Valla korelilerle helal olsun kendi başarılarına sıkı sıkıya bağlı oluyorlar. Evet kibirliler ama sonuna kadar da milliyetçiler de.

xxx

Ama şöyle düşün bizde Chaby ünlü mesela ilerde ödüller alsa ya da böyle törenlerde ana kategori dışında aday olsa koreliler sahiplenir miydi? Hiç sanmıyorum çünkü tanımıyorlar bile bir bağ kurmamışlar halk müziği yapmaları cidden çok hoş ama yine Türkiye ile bir bağ kurmaları daha çok takdir görmelerini sağlardı diye düşünüyorum çünkü zamanında bazı şarkıcılarımız prestijli törenlerde aday olduğunda türk halkı gayet de destekledi favorilerine karşı.

Baebae

Peki beğenmedikleri ve aşağıladıkları idollerin ülkelerine yaptığı ekonomik katkı ve ülkeye kazandırdıkları popülarite ve turistlerden haberleri var mıymış acaba. Bu Korelileri anlamak gerçekten çok zor umarım sonraki sene Bts twice felan da katılmaz da belki reytingler eksilere düşünce mama kendine gelir

nopd

ama en reality sahibi olanların idoller olduğu gerçeği

sametinyourarea

bir şey dicem neden şu güzellik hakkında hiç haber cıkmadı… Koreliler sooyoung visuali için hep kör taklidi yaptı bana gore snsd en dikkat çeken ve güzel üyesi

Kira

Allahın cezaları kızım esmer olduğu için beğenmiyorlar. Halbu ki manken gibi uzun boylu kızım.

betül

Grubu dinlemeye başladığımda ilk ilgimi çeken Sooyoung olmuştu.Beğenilmemesi garibime gidiyor

zeminsiz

flop dizileri bu kız için izlemişliğim var çok sempatik
Allah’tan Kyung Ho kıymetini biliyor bırakmadı kızı inşallah evlenirler

Aaa

Ben gruplarda visual pozisyonu diye bir pozisyon olduğunu ilk duyduğumda kesib snsd nin visuali bu kızdır dedim. Aşırı güzel sonra çirkin falan laflarını duyunca şok olmuştum. Okadar şaşırdım ki etrafımda ki herkese snsd fotoğrafları gösterip en güzeli kim diye sordum. Sooyoung ı seçmeyen 2 kişi oldu onlarda yuri yi seçti. Asla kore güzellik standartını anlayamıyacağım.

yorummer

Bu kız Snsd’nin en güzel kızı cidden umarım öyle olduğunu biliyordur baktıkça bakasım geliyor bayılıyorum

BRAIN

Hatun fenasın başa belasın tüh tüh tüh tüh maşallah

bozera🍇

Yalnız bu haberde bilgi eksikliği var Bts in kendine ait özel odası vardı diğer tüm idoller dışarıda soğukta bekliyordu. Bangchan bunu duyunca Bts in odasına dalmış bakmış Bts sıcacık yerinde rahat rahat oturuyo yemekleri gömüyor namjoonla kavgaya tutuşmuş görevliler zor çıkarmış lütfen düzeltin bu haberi

KINGEXO

ironi oluduğunu kimse anlamamış o yüzden basmışlar eksiyi nwnxkwnxjsjz

bozera🍇

Aa olur mu öyle şey gerçek bu anlattıklarım ndkdkxkx bak kanıtı bu da. Dün bir kız gerçekten buna inanıp uzun uzun thread falan hazırlamış yazık yaşı da küçük herhalde bir de savunmaya çalışıyor

Birarmyblinkforeveroncemidzy

Aa. Kıyamam yaa. Bacak bacak üstüne atmışlar keyif çatıyorlarmış birde didhhdhdbdbbd Tüh jsbshsvvsvsvs Yemin ederim gözümden yaş geldi jshsbsbsbnsns

KINGEXO

kahkaha attım çok iyii nsnxnwhxbwbzjqns

zeminsiz

buna niye bu kadar çok güldüm dhdh

Baebae

Bang chani odadan atmışlar ama giderken Jin in baklavalarından yemiş sonra bidaha kavgaya tutuşmuşlar sjqşkqnagaj

Suna

Bir baklava uğruna kavga büyümüş diyorlar doğru mu?

Y-young

Evet hatta çiğköfte savaşı yapmışlar

BRAIN

Kız evet Lübnan baklavısıydı ben kargoladım bangchan a bts menajeri almış kargoyu baklavaları yemiş bts ve yanındakş dansçılar fln , bangchan beni aradı neden kargomu yollamadın diye 2 saat boyunca baklva kavgası yaptık

Armyze

Hahahhahahaha

Sel

Zaten sahne çekimleri önkayıttı. ödülleri almak için oraya gelmelerine gerek yoktu. kendi şirketlerinden de bağlana bilirdiler. dünyaca ünlü ödül törenleri o şekilde yapıldı. bu ayıp bir şey olmuş baya. dandik ödükleri için bekletiyorlar milleti.

RuruBlu

Bu olayın tek iyi yönü efsane mama parking lot capsini hayatımıza sokmuş olmasıdır

Last edited 6 ay önce by RuruBlu
joybenimkarim

txt watching but too scared to join AKSOANSOSOSSNAK

sametinyourarea

korede bizim onemsedigimiz kadar idoller önemsenmiyor.Belli başlı idoller hariç tanınan sevinen cok az oyuncular cooook daha fazla seviliyor. Bunu yılın çiftleri haberlerinden de anlarsınız oyuncu cıkınca extra mutlu olunuyor

zeminsiz

Taeyong’u görünce şaşırmıştım baya
önlemdir yeter ki iyi olsunlar falan demiştim de bu ne abi bu nasıl bir ayrımcılık
kim bilir nasıl hissettiler tören boyunca

Last edited 6 ay önce by zeminsiz
Bıktım

2017 den beri Mama izlememekle hiçbir şey kaybetmiyorum. Yazık günah… oyuncular insan ama idoller değil?? çalışanlar hiç değil zeten

Aycik

Gerçekten saçmalık resmen. İdollerin hepsi arabada beklemiş o kadar saat boyunca. Yani hepsine özel oda ayarlamak çok mu zordu? Bu kadar zorsa yayını canlı yapmasaydınız. Bir de sadece idoller olsa iyi bunun menajeri makyözü stilisti bilmem nesi var. Cidden çok düşüncesizceydi.

Kiraz

Tüm sanatçılar için kötü bir durum. Madem böyle yapacaktın, ödül törenini iptal etseydin…
Tek sanatçıları katmışım ama bir de o sanatçılar ile ilgilenen ekipler var onlar içinde kötü yani..

Last edited 6 ay önce by Kiraz
naz

keşke sadece online yapsalardı hem kimseyi tehlikeye atmamış olurlardı hem de böyle rezil bi şey olmazdı

la cha ta

online olsaydı evet ya

Suna

Kurban olduğum Taemin yorganla ısınmaya çalışıyordu… Bak yine sinirlendim

Jennienin_enayisi

Bunu bırakıp gidiyorum <3

yaprak

haberin yalan olduğu söylendi jennienin enayisi

Jennienin_enayisi

Ben attığımda yalanlanmamıştı bb

Xx4

Olay yalan değil , uydurmayalım twdan asılsız yalanlamalarla..dispatchin araştirma makalesi ,kim yalanlamis hayirdir ? Özel muamele alan gruplardan birini tahmin etmek zor değil gerçi..

yaprak

kimmiş o bts antisi arkadas

Jendeuk

Oyuncularla şarkıcıların farkı ne bunu bilmiyodum arabalarda olduklarını biliyordum idollerin ama oyunculara neden özel muammele yaptılar evet sunucular hazırlık vs filan tabi ama bi suru oyuncu vardı o kadar kişiye kulis hazırlayabiliyorsan idollerede hazırlatmalıydın

Takahiro

Çoğu idol incecik kıyafetlerle saatlerce dışarıda beklemek zorunda kaldı ve hava -2 derece falanmış. Bir de dalga geçer gibi dezenfektan yaptırılıyordu tören süresince. Yani o kadar idolün ve çalışanın o soğukta, iç içe bir şekilde otoparkta beklemesi tehlikeli değildi? Komik.

Last edited 6 ay önce by Takahiro
betül

Telefon ışığıyla makyaj yaptırmak zorunda bırakmak yerine farklı bir çözüm bulunmalıydı bence.

Moeka

Koronavirüs önlemi diye idolleri donmaya terk etmişler. MAMA şu anlık en rezalet 1. tören oldu. Bakalım diğerleri ne haltlar yapıp şok edecekler bizi

Tuğçe

6.Bts 5 saatten uzun süre dışarı da mı bekledi…? Mnet delirmiş
Pardon da tüm idoller arabada bekledi kabul BTS çok başarılı ama ne bekliyordunuz BTS kuliste mi bekleyecek diğer idoller arabada beklerken

Last edited 6 ay önce by Tuğçe
Armystay

Bts baya geç çıktı ya ilk çıkanlara göre daha çok mesela 5saat beklemesinden bahsediyor 💆🏼‍♀️

Jdkdkdkkdkdkdk

Bts e kulis verilseydi, özel davranılsaydı demiyor. Kimin fanıysa onun üzerinden konuşmuş yüksek ihtimal. Tören çok uzundu Bangtan en son çıktı, bir yere de gidemezlerdi ara ara sahneye çıktılar sürekli. Çok uzun süre beklediklerini söylemiş.

SNSD'nin old ama gold SONE'ı

Şerefsizler o kadar idol hasta olmuş olmamış umurlarinda değil

Kingkong - exo ot12

S*ktirin gidin. Size para getirenler idoller.bari onlara insan gibi davranın.

Yorumsavar

Mnet neyi doğru yapıyor ki?Önceleri Blackpinkin bu tarz törenlere katılmamasını fanlara saygısızlık olarak gören taraftaydım ama şimdi neden böyle yaptıklarını çok daha net algılıyorum.Koronanın ortasında millete yaptıklarına bakın bir işin altından kalkamıyorsanız yapmayacaksınız abi madem öyle online yapsaydınız ya da oyuncuları getirmeseydiniz zaten izleyicilerin %90ı şarkıcılar için izliyordu

betül

Bu kadar kasılacak durum var o zaman iptal etselerdi ya da music showları çekilen yerlerde yapsalardı. Bir yıl şaşalı olmazsa kimseye bir şey olmaz…

Bir Army

Bangtan’ı hiç umursamadığını sevmediğini söyleyip her yorumda ondan bahseden Bettykate kişisi kaynağın nedir ? Türk stan twitter da ortaya böyle bir hikaye atıyor koyun sürüsü gibi atlıyor herkes 😂

Jdkdkdkkdkdkdk

Bts ile ilgili kanıt falan yok 🤦‍♀️ bir Türk kpoppies ortaya attı iddiayı Türkler kendi çalıp kendi oynuyor. Bts e oda verildiğini nereden çıkardınız ki

Xx4

Türk kpopies ? Dispatch makale atti, 2 grup oda aldi diye ama isim vermedi..Gerçi bh gruplarini tanimak zor değil qwsjh, bencillik resmen

yaprak

ay yürü git şurdan

BRAIN

Umarım kız gruplarına oda ayarlanmıştır kısacık elbiseler giydiriyorlar zaten valla çok kötü hem çalışanlar hem de idoller için yazık ya

KINGEXO

.

hoppala

gerçekten berbat bi durum hem grup hem oradaki çalışanlar için

xxx

Normalde Hong Kong’da yapılıyordu tören her zamanki konser alanında sorun olmuyordu hem idollere hem aktörlere özel oda veriliyordu Bu sefer Kore’de başka bir mekanda yaptılar üstelik bina yapım aşamasında gibi bir şey diyorlardı organizatörler kimse artık bu sefer becerememişler tamam pandemi var da otoparkta bekletmek ne demek dahiyane bir fikir cidden. Yine de BTS 8 ödül aldığı için otopark yerine sahne arkasında beklemiştir diye düşünüyorum.

Last edited 6 ay önce by xxx
mrb

Bts’in diğerlerinden farkı ne?? Hepsi insan onların. Hepsinin içeride olması gerekirdi, kış aylarındayız. Bts içeride olsa sorun kalmayacakmış gibi yazmışlar, sinir oldum.

Blair

4. BTS de mi böyle muamele gördü?? Mnet pisliği

6. BTS 5 saatten uzun süre dışarıda mı bekledi..? Mnet delirmiş

Niye diğer idollerin canı can değil mi 😀 Bts dışında hiç bi grup ismi geçirilmemiş. Bencil armyler

ceyda

bts kapanışı yapan ve en çok bekleyen gruptu, bir yere de ayrılamazlardi çünkü sürekli ara ara çıkıyorlardı. reyting uğruna btsi en son çıkarttılar yani fandoma nerden laf atsam diye fırsat kollama 🤠🤠

yaprak

bayılsana😭

Xx4

Onlara kesin oda verilmiştir zaten, bencil olan da bh in ta kendisi , büyük ihtimal oda alan 2 .grup da txtdir qwsjh

아수만

Belli birşeyden haberin yok bari cahilliğini bu kadar belli etme. Fotoğraflardaki pembe saçlı çocuk TXT’nin üyesi.

yaprak

sıkıntılı ya

Hye Su

İki idol grubu oda almış deniliyor. Doğruysa biri kesin bts’dir. Diğeri de iz*one’dır diye düşünüyorum. Mnet’in göz bebeği oldukları için.

Last edited 6 ay önce by Hye Su
yaprak

yalanmış haber

yaprak

haberi yalanlıyorum yine eksiliyorlar burada yatıp kalkmayın😭

Ekin

Bir de 2 tane gruba verilmiş diyorlar

Birarmyblinkforeveroncemidzy

Yazık ya. En az sekiz saat sürdü. 8 saat arabada bekleyen de vardı. Gerçekten berbat. Birde Suga’nın yaralı omuzu ile arabada durduğunu düşündükçe..

sametinyourarea

bts oda almış sanırım

Bir Army

Neye dayanarak söylüyorsun bunu

Bir Army

Bu soruya bile eksi atıyorsunuz ya 😂

bozera🍇

Al işte bir tane akıllı da burda mcxkxkcj

sametinyourarea

o yuzden sanırım diyorum ya hemen saldırma moduna geçiyorsunuz

yaprak

sametin her yere yetişmesine hayretle bakıyorum çocuk resmen burada yatıp kalkıyor sonra da saldırma moduna geçiyorsunuz diyor ee btse özel oda var demişsin

Jdkdkdkkdkdkdk

Böyle bir şey de yok. Bir deli taş attı herkes peşinden gidiyor, kanıt soran yok

Bir Army

Tören 6,5 saat civarı sürdü ödül almayla işi biten de muhtemelen gitti .Bir de Suga orada yoktu.

shiningshawol

suga törende yoktu???

Birarmyblinkforeveroncemidzy

Peki life goes on’da nasıl vardı?

sametinyourarea

ahahahhaha suga teleport yoluyla geldi. O görsel efekti

Birarmyblinkforeveroncemidzy

Bir ana kadar hayal gördüğümü bile düşünmüştüm sksjkd

아수만

Teknoloji? Yani Üç boyutlu bişey teknolojisi sayesinde. Yoksa yoongi yoktu.

Birarmyblinkforeveroncemidzy

Sisjjsijs ben baya geride kalmışım

xxx

Hologram o.

Jdkdkdkkdkdkdk

Suga Mama ya katılmadı

Aycik

Affet yoongi yorumuna güldüm xıskfkrkdfk yoongi yoktu. Performansa hologram yaptılar öyle dahil ettiler.