Benzer Yazılar

[THEQOO] Momoland’in şirketi, kontratını iptal etmek isteyen Daisy’den 1.1 milyar won istemiş

[THEQOO] Momoland'in şirketi, kontratını iptal etmek isteyen Daisy'den 1.1 milyar won istemiş

Momoland Mart 2019 ayında daha az üyeyle dönmüştü, Daisy özel sebeplerden ötürü dönüşte yer almamıştı. Mayıs ayından itibaren Daisy gruba dönmek istediğini söylemiş, ama şirket ona sekiz ay boyunca fırsat vermemiş. Daisy KBS’e anlattı, “Promosyon yapabileceğimi düşünüyorum dedim ama bana ‘sen dinlensen daha iyi’ dediler.”

Daisy kontratını iptal etmek istemiş ama şirket 1.1 milyar won ceza ücretini ödemesini istemiş (yaklaşık 943,330 dolar) Standart bir kontratta sanatçı kontrata uymazsa şirketin uğrayacağı zarar için bir ceza ödemek zorundadır.

1. 1.1 milyar won?????

2. Yok artık.. 1.1 milyar.. Kafayı mı yemişler?

3. Daisy aktif olmak istiyor ama onu dinlenmeye zorluyorsunuz, o zaman ayrılmasına izin vermelisiniz;; 1.1 milyar won?? Bu şirket gangster mi?

4. Bu şirkette hiç vicdan yok

5. Çoğu Momoland üyesini bilmem ama Yeonwoo ile Daisy’yi tanıyorum, niye ona böyle davranıyorlar?

6. Oha.. bu şirket çöp

7. Taeha 1.1 milyar won ödedi mi yani?

8. Şirket promosyon yapmasına izin vermedi ama şirketten ayrılmak için 1.1 milyar won ödemesini istedi.. Saçmalık bu

9. Oha… 1.1 milyar??? Standart kontrat ceza ücreti bu mu? Bu sektörde sık görülen bir şey mi?

 

Kaynak: Knetizen

10 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Cansu

Bence Yeonwoo ve Taeha kendi ayrılmadı. Şirket iptal etti kontratlarını. Yoksa haberlere çoktan çıkmıştı

yeseulie

şirketin momoland üyelerine davranışı hiç güzel değil, gruba verdikleri şarkılar özgün değil ve birbirinin de aynısı şarkılar zaten. daisy ayrılmak istemekle gayet iyi bir şey yapmış çünkü promosyon yapmasına izin vermiyorsunuz ama şirketten de ayrılamıyor?? zindana mı kapatacaksınız yahu ne saçma iş bu? bu konuda daisy’yi destekliyorum!!

Buse

Örnek olarak BTS’in DNA şarkısındaki girişi ile Momoland’in BBoom girişi tıpatıp aynısı…

la cha ta

Mld böyleydi zaten:(

Suna

Bir bana mı normal geldi? Şirketler diyetisyeninden ses dans hocalarına kıyafetlerine kuaförlerine bir ton para harcıyor. İdollerin getirisi de iyi ama geldiği kadarı yine gidiyor. Bu yüzden şirket prestij kaybının yanına bunları ekleyince bu kadar çok olması normal.

Blinkkie

Sorun şurada diğer şirketler sağlık sorunu ile gruptan ayrılan insanlardan kontrat parası istemiyorlar. Ayrıca kız promosyon yapmak istiyor yaptırmıyorlar, ayrılmak istiyor salmıyorlar… Bu kız o kadar parayı nereden bulsun? Ben hiç sağlık problemiyle ve şirketin isteğiyle ayrılan idolün para ödediğini görmedim, çünkü saçma.

May ama telefonu bozuk

5.596.386tl ediyor. 5 milyon 596 bin 386tl

Buse

Abarttılar… 1.1 milyar won nedir?

Kayısı

Aslında abartı değil çünkü bu miktar bir sanatçının şirketten ayrılışının şirketin marka değerine vs ne kadar zarar vereceği hesaplanarak belirleniyor. Momoland’in ve Daisy’nin gruptaki ününe göre bu para çok normal.

İşin kötü yanı, atıyorum BTS üyelerinden biri kontrat iptali istese bunun neredeyse 20 katı kadar para ödemek zorunda kalacakları. Yani şirketleriyle sorun yaşayan idollerin şirketten ayrılabilmesi çok çok zor. Afedersin ama kendilerini satsalar yine ödenemeyecek paralar konuşur. Grubun ve üyenin ününe göre bu para aynı oranda artar.

Diloss

Benim anlamadigim daisy grupta olsa ne olmasa ne . 1.1milyar won nedir yani? Sanki grup onsuz olamazmis gibi 1 milyar won istiyorsunuz ayrilmasi icin. Geri donmesinede izin vermiyorsunuz en aptalca

Yeni Yazılar