[THEQOO] NCT Taeyong ve Red Velvet Seulgi’nin ‘Rose’ şarkısı çıktı

59
3694

ncts taeyong x red velvets seulgi rose 5ncts taeyong x red velvets seulgi rose 6

1. Şarkı süper ㅠㅠㅠㅠ Taeyong ve Seulgi’nin sesini sevdim

2. Wow şarkı çok güzel

4. Aaa şarkı bestesi ve şarkı sözleri Taeyong ve Seulgi’ye ait????!?!?!???????? Daebak

5. Şarkıyı sevdim ㅜㅜㅜㅜ Dahiler değil mi?

6. İki dahi, lütfen yapım aşamasını da gösterin

7. Taeyong ve Seulgi’nin sesinin bu kadar iyi olabileceğini bilmiyordum

8. Şarkıyı gerçekten sevdim ㅠㅠ Taeyong emeklerin için çok teşekkürler

9. Seulgi ve Taeyong’un sesinin bu kadar uyumlu olabileceğini düşünmemiştim, şarkıyı çok sevdim

10. Şarkıyı çok sevdim.. lütfen koreografi yapıp performans sergileyin

Önceki İçerik[THEQOO] Netizenlerin Twice ‘Alcohol-Free’ klibinin ikinci teaserına tepkileri
Sonraki İçerik[THEQOO] EXO’nun yeni klibine fotoşopla yerleştirilmiş Lay
guest
59 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
ad astra

Seulgi’nin sesindeki gizemli ton ile Taeyong mükemmel uyum sağlamış, özellikle seslerinin birbirine karıştığı part’lar çok güzel, vokalleri birbirini tamamlıyor, taeyong’un vokali de çok gelişti.
Seulgi’de ilk kez söz, beste olarak şarkı yapımında bulunmuş, dokunamayacağı bir alan olduğunu düşündüğü için güzel tepkilerle cesaretlendiğini söyledi 🥺

Isaidno

2017 MAMA ödül törenindeki dans performanslarını hala açıp izlerim çok iyiydi cidden. Şarkı da çok iyi bence. Guzel uyum yakaladılar.

Burioos

Mark Seulgi -Drop hala severek dinlediğim bir şarkı.NCT- Red Velvet işbirliklerine güvenebilirsiniz.

Last edited 5 gün önce by Burioos
Burioos

TY Track eski grup üyesiyle geri döndü mutluyum 💛

Meloyusa

Drop efsane ya kendimi üniverisite sınavına hazırlanırken açar gaza getiririm

kırmızıbaşlıklıkız

şarkıyı ilk defa şimdi dinledim ve bayaa hoşuma gitti, ses uyumları çok hoş melodisi de çok güzelmiiş. böyle iş birlikleri ne güzel ya

Aeri

Taeyong-Baek ikilisinden sonra Taeyong-Seulgi ikilisi geldi. Gruplardaki biaslarım işbirliği yapıyor çok mutlu oluyorum ya. Bir de Taeyong-Taeyeon düeti gelirse daha ne isterim yaa
Rose şarkısını da beğendim, sesleri birbirine çok yakışmış.

Last edited 5 gün önce by Aeri
INSPIRIT

Çok sevdiğim müzik türü, böyle dreamy şarkılara bayılıyorum çok güzel olmuşş

aswium,minhoamaskzüyesiolan

taeyong ve seulgi mi bu mükemmel uyum kimin aklına geldiyse tebrik ediyorum biri rapper diğeri vokal ve auraları da çok güçlü tam bir tamlayıcı gibi daha çok nct redvelvet gelsin çünkü hepsinin mükemmel olacağına şimdiden eminim

Last edited 5 gün önce by aswium,minhoamaskzüyesiolan
blingbling

normalde insanları shiplemem ama o kadar uyumlular ki 🥺 sesleri de aynı şekilde çok uyuşmuş. taeyong’un yapamayacağı hiçbir şey yok. A C E.

sametinyourarea

Taeyong ACE
şarkı çok iyi ama soundcloud olması beni cok üzüyor

Nur 🌼S

İkisi bir araya gelince müthiş şeyler ortaya çıkıyor. İkisine de hayranım. Lütfen bu şarkıyla birlikte performans sergileyen 🦋🦋 Çok uyumlular🌹🌹

Aycik

Şarkıyı beğendim baya hoşuma gitti. Zaten seulgi sesini sevdiğim idollerden birisi taeyongda iyiydi 👌🏻

aswium,minhoamaskzüyesiolan

normalde taeyongun vokalini beğenmezdim ama burada kesinlikle çok iyiydi

Aycik

Aynen ben rapini daha çok seviyordum ama bu şaekıya baya iyi gitmiş

aswium,minhoamaskzüyesiolan

rapi muazzam zaten ona lafımız yok olan varsa da ne bileyim anti falandır heralde

Mosura

Bu ikilinin sesi ve aurası birbirine harika uyum sağlıyor. Şarkıyı mutlaka dinleyin ben bayıldım. Keşke SM bunun gibi Luna&Onew şarkıları verse bize. En çok onları özledim.

aespa

Çok güzeldi

Negativist

İyi ki Taeyong Soundcloud hesabı açtı da kendi yaptığı muazzam şarkıları artık duyabiliyoruz. Şu ana kadar Dark Clouds favorimdi ama bu şarkı ile değişti. Seulgi benim için ayrı ve sesini, dansını, kendisini çok sevdiğim biri. Taeyongla sahne kimyaları da inanılmaz iyi tutuyor ki kısa da olsa bir defa görme şansımız olmuştu. Eh ilk tanıtılan rookieslerimizi tekrardan ortak bir işte görmek beni inanılmaz mutlu etti tabi. Söz ve bestede birlikte çalışmaları da ayrı hoşluk. Lütfen Taeyong SeulgiZip’e konuk olsun birlikte moda hakkında konuşurken bir yandan da el işi bir şeyler yapsınlar. Ve ufakta olsa bu şarkıyı söyleseler. Çok şey istemiyorum bence.… Read more »

Suna

SM Taeyong’a ne zaman bir albüm vereceksin acaba? Çocuk şirketsizmiş gibi soundcloud’da yayınlıyor şarkılarını şaka gibi

Ayşe

Red Velvet kızlarım zaten beste ve söz yazan ve yapan insanlar. Ancak SM alb şarkılarında omlara bu özgürlüğü çok tanımıyor maalesef.

Meloyusa

Sm’in yönetim ekibi pisliktir aksini iddia eden de maldır

Ayşe

Pislik diyebilir miyim bilmiyorum ama sorumsuz oldukları kesin Joy daha bugün radyoda mvleri bile son dakikaya kadar editlediklerini söyledi ve geç paylaşılıyor dedi jdjxjck

Justarmy

Ne NCT ne de Red Velvet’ı takip ediyorum, şarkıyı da dinlemedim. Sadece bu ikisinin beni kendilerine aşırı çekiyorlar. Taeyong çook çekici. Seulgi’yi (adı nasıl okunuyor bilmiyorum) takip ediyorum. Ikisinin de aurası harika!

sametinyourarea

sılgi diye okuyorum ben

RrRr

Sm idollerini köle gibi kullanmayı biliyor ama konu promasyonlara gelince hiçbirşey yapmıyor artık can sıkmaya başladı bu durum Red Velvet ve Nct dinlerim ama bu iş birliğinden haberim bile yoktu neyse ben şarkıyı dinlemeye gideyim.

Last edited 5 gün önce by RrRr
Misafir

bu taeyong ve seulginin kendisini yaptığı bir şey, taeyong’un soudcloud’unda paylaşıldı sadece. bu yüzden de doğal olarak sm bunun reklamını yapmadı. çünkü şirketle alakası olan bir durum değil.

Krystal Reis Konuşuyor

Ses uyumları güzel, taeyong vokalini geliştirdi. Seulgi’nin vokaline zaten söz yok. Guzel bir şarkı

someone else

Taeyong Nct’de hiçbir zaman favori üyelerimde üst sıralarda değildi taa ki besteciliğiyle tanışana kadar. Rapi, dansı, sahne hakimiyeti zaten çok iyi ona laf yok ama şarkıları beni gerçekten hayran bıraktı. Umarım böyle harika işler yapmaya devam eder.

Bennn

Çok güzeldi.Keşke SoundCloud da yayınlanmasaydı.

Minlele

cidden çok hoş şarkı scloud da yayınladığı şarkılardan en sevdiğim bu oldu

Maruko

Seulgi ve joyun her anlamda enerjileri çok iyi tutuyor. Zaten stajyerlikten beri de yakın arkadaşlar. Karakterleri de biribirine çok benzer. Onları tanıyınca ortaya çıkan her işin kaliteli ve keyifli olacağı ile ilgili kimsenin şüphesi olmuyor.
Taeyongun kendini göstermek ve yeteneklerini geliştirmek için yaptığı bu girişimi çok takdir ediyorum. Keşke birazcık taeil de özenip böyle şeyler yapsa. Kuşum çok çekingen, bir açılsa sektörü sallayacak ama.

hyunjin'i özledim.

jungkook ve taeyong galiba el birliği ile güzel şarkılar çıkarıp spotify’a koymamak konusunda gizli anlaşma imzaladılar. izin verin tadını çıkaralım yahu…

aptalinsanlarısevmem

Şu fanlar beni öldürüyor cidden
Neden bu kadar ship meraklisı hepsi
Burdaki yorumlardan bahsetmiyorum ama
Youtubeda her yer kendi kendilerine kurdukları videolar ile dolu
Seulgi ve Taeyong da bu kervanda

Iwashere

Arkadaşlar SM takvimine göre her iki günde bir yeni bir şey yayınlanıyor. Sm stan olanlara Allah güç kuvvet versin. Hangi birine stream kasacak bu insanlar ?

yorummer

haberler çok yavaş geliyor ya exo 2 sene sonra dönüş yapmış ondan önce herkesin haberini aldık yani

ZXCVB

ama bu müzik tarzının modası geçti bence

Romancejenniecomeback

bu cocukta bu sitenin torpillilerinden lee soman oppacıları ve çılgın nctzenler tarafından dokunulmazlıgı var masallah baya skandalı var ama el bebek gül bebek pohpohlanıyor burda

Last edited 5 gün önce by Romancejenniecomeback
sametinyourarea

poh poh

yyy

Bazen yorumlarınızda anti değilim düşüncemi paylaşıyorum gibi yaklaşıyorsunuz ama neredeyse her sm grubu haberinde sizin yorumlarınızı görebiliyorum. Sadece kabul edin ve sevmiyorsanız da sm grupları haberleriyle ilgilenmeyin. Basit.Sırf düşüncemi paylaşıcam eleştirici yapıcam kafasıyla buraya yazmak sorunda değilsiniz. Kendi idollerinize yapılacak olsa delireceğiniz yaklaşımları başka idollere yapıyorsunuz. Bunu şu an Taeyong için söylemiyorum. Sehun hakkındaki yorumunuz da diğer haberde duruyor.

Last edited 5 gün önce by yyy
Romancejenniecomeback

bak fikirlerimi soylüyorum sırf yorum yapmak için değil sarkılarını sevmedim Sehunuda idol olarak yetersiz buluyorum sonuçta belirli seviyede elestiri yapabiliyoruz bu konuyu gecelim hadi bu sitede çifte standart var ona kıl oluyorum sm fanları aşırı kendi idollerini dokunulmazlıkları altına alıp diger idolleri gömüyorlar taeyongla aynı sekilde olayları olan hatta ondan daha hafif olayı olan hyunjin gonderisinde herkes yaptıgı skandaldan bahseder veya iyi yorumlar eksi yagmuruna tutulur ama taeyong veya bi baska sm sanatcısını kolluyorlar kimsede gıkını cıkarmıyor bu cocuk 2ne1a bilmem ne muammelesi yapmıs yalan filanda degil ustu guzel kapanmıs benden baska biriside açmıyor var olmaya devam edicem maalesef

aswium,minhoamaskzüyesiolan

2ne1 a ne yapmış anlatır mısın merak ettim yani ayrıca taeyong pohpohlanıyor derken tam da olması gerektiği gibi değer alıyor hatta daha fazlasını hak ediyor

ad astra

Zorbalık haberi çıkan idollerle karşılaştırma Taeyong’u. Taeyong’un ortada bir mağduru bile yoktu, diğer idollerin travması olan en az 3 mağduru vardı.
Taeyong 6 yıl boyunca nefret aldı ve cadı avı olduğu anlaşıldı. Sen de git başka yerde ağla, haberin altını kirletme.

Eren

Sehun idol olarak yetersiz mi?😂😂😂

aswium,minhoamaskzüyesiolan

bu çocuk ne yapmış bir söylesine bak bariz bir şekilde bunu bunu yaptı dersen ve kanıt atarsan okay diyeceğim ama zorbalık vs dersen çocuğun suçsuz olduğu anlaşıldı o yüzden kapa çeneni de taeyonga laf etme

Burioos

Yorumlarda sınıf arkadaşlarına bodyshaming, zorbalık ve küfür ettiği ortaya çıkmıştı.Yorumlardaki kişi olmadığı onaylandı mi ya da özür diledi mi?Bu bir eleştiri değil merak ediyorum çünkü ben o kısımlardan sonra haberleri takıp etmeyi bırakmıştım.

sametinyourarea

O Body Shaming yaptıgı kişi sınıf arkadaşı degilmiş internette karsısına cıkmıs bir fotografa yazmıs yani. O fotograftaki kızda bu yorumu 6 yıl sonra görüyor. Taeyong özür dileyip konsere de davet etmiş zaten

ad astra

taeyong 11 yaşındayken kapalı bir kakaotalk grubuna atılan bir fotoğrafta tanımadığı kişinin kilosu hakkında kötü yorum bıraktı. (Küfür yok) Daha sonra sm’e girdiğinde(2011) bu gruptan biri(muhbir) yorumu ortaya çıkardı, ama muhbirde fotoğraftaki kişiyi(mağdur) tanımıyordu. mağdur 2019’da ortaya çıktı (mağdur 26 yaşına kadar bu yorumdan habersiz yaşadı yani) taeyong hemen yüz yüze özür diledi, konserlerine davet etti, mağdur da taeyong ile artık arkadaş olduğunu açıkladı. Sonra da dispatch muhbir ile mağdurun taeyong hakkında şu p.ç diye konuştuğu, taeyong sayesinde ünlü arkadaşlarımız olacak dediği, taeyong’un 4 yaşındaki yeğenine ve ablasına ölüm tehditleri savurduğu mesajları ortaya çıkardı ve koreliler de zorbanın muhbir olduğunu,… Read more »

Burioos

Teşekkürler

aswium,minhoamaskzüyesiolan

benim bildiğim asıl o kişi olmadığı ve cadı avı yapıldığı yönündeydi birazcık geç cevap verdim kusura bakma başka bir arkadaş düzgünce ve güzelce açıklamış zaten

rukimjongdae

Az bile “pohpohlanıyor” dahasını hak ediyor. Böyle yetenekli idolleri sektör kolay kolay görmüyor.

Romancejenniecomeback

yetenegine lafım yok dansı rapi filan iyi en iyi merkezlerden benim derdim karakter savunucularının sevdikleri idolleri es gecmesi

I want some cheesecake

Aynı senin gibi xD

Büşra

Gerçekler ortaya çıktığı halde neden reddediyorsun ki hala shgdjf Taeyong hata yapmış mağdurdan da özür dilemiş merak ediyorum sen çocukken hiç kimseyle dalga geçmedin mi acaba ben herkesin en az bir kere de olsa yaptığını düşünüyorum çocukluktan doğruları bilmediğimizdendir yani bundan dolayı kişiliğine laf etmen çok saçma çünkü çocuk birine zorbalık yapmamış aksine kendisi ortaokuldayken zorbalığa uğramış 1 ay kadar okuldan uzak kalıp büyükannesinin evinde kalmış o zamanlar telefonla uğraşırken bile korkuyormuş birileri bir şey gönderirse yaparsa diye böyle birinden zorba olmasını bekleyemezsin herhalde hatta sonradan atılan iftiralar bu iğrenç zorbaların bile oyunu olabilir hiçbir şey bilemezsin

rukimjongdae

Haklısın arkadaşım ama üstte zaten arkadaşlar da açıklamış ben taeyong’un l*nclenmesini gerektirecek bir şey görmüyorum zaten zamanında dakika başı aynı haber ortaya çıkıyor sürekli bir n*fret görüyordu yeteri kadar çekti, şimdi övülme vakti ne kadar översek kâr hxjxnksnsks ama karakter savunucularının kendi idollerini es geçmesine katılıyorum ben s*andal deşmekten hiç hoşlanmıyorum ama haklı olan yerlerde yazarsan da sesimi çıkarmam birileri yalnızca kurban seçtiklerine silahlarını doğrultuyor çünkü

krystal

ismini değiştirip yazsaydın anlardım

Romancejenniecomeback

ismimdeki kişi idolünün ablasının yakın arkadaşı😢idolunde ismimdeki kisinin markasının çantasını takmıs unstan mı krystal?

rukimjongdae

Hdkdjskndkdkdj bu yorumuna çok güldüm, bu s*tenin mantığını tek yorumla özetlemişsin ya bakma böyle dediklerine jennie’ye kötü derler kötünün arkadaşına/etkileşim verdiği kişiye iyi ama yine başka idole kötü derler e o zaman onun arkadaşıda/etkileşim verdiği kişi de kötü tamamen işine gelme durumu. (Krystal isimli arkadaş için yazmadım yorumumun onunla hiçbir bağlantısı yoktur)

Last edited 4 gün önce by rukimjongdae
krystal

ablasının kurduğu arkadaşlıklar idolümü bağlamıyor? benim idolüm sadece çantasını takmış seninkinin neler yaptığını yazmama gerek var mı