[THEQOO] Red Velvet geri dönüşe hazırlanıyor

140
7621

SM CEO’su Lee Sung Soo global start-up festivali ‘COMEUP 2020’de sunum yaptı

“Bence BoA’nın geri dönüş şarkısı <Better> çok iyi bir şarkı. Şarkıyı, dansı ve klibi merakla bekleyebilirsiniz”

“Red Velvet küçük bir skandal yaşadı ama samimi şekilde özür diledik, Red Velvet daha olgun bir imajla yakında geri dönmeyi planlıyor” 

SM CEOSu Lee Sung Soo böyle dedi.

1. Skandalı çıkan YouTuberlar bile geri dönmeden önce 2 ay ara veriyor ama emir yağdıran-Rene bir ay bile geçmeden dönüyor ㅋㅋ

2. O kişi olmadan dönmeliler;

3. Wendy geçen seneki kazası yüzünden sahneye çıkamadı. Sonunda performans sergileyebilecekti.. ama liderin skandalı çıktı..

4. RV dönemez… diğer üyeler ve hayranlar çok zor zamanlar geçirecek

5. İtici

6. RV geri dönebilir, ama o kadın sakın dönmesin

7. Vay be utanmazlar

8. Irene’in ’emir yağdıran’ idol imajı onu hep takip edecek. Onu kontrol edebilecekler mi? Diğer üyelere yazık

9. Geri dönüş yapmamasını gerektirecek bir şey yok, sadece imajı mahvoldu…

10. İmajları bayağı etkilenecek bu doğru, ama suç işlemiş ünlüler bile geri dönüş yapabiliyor sonuçta….

11. CEO’nun sözleri bile çok utanmazca..  bu ne ya?ㅋㅋㅋ

12. Performanslarını merakla bekliyorum

13. Biraz düşünme sürecine girmeli.. ah

 

Kaynak: Pannchoa

Önceki İçerik[THEQOO] 2020 Melon Müzik Ödülleri yılın TOP 10 sanatçısını seçti
Sonraki İçerikYoo Jae Suk, Korelilerin en sevdiği ünlü seçildi
140 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Minimoni

Netizenler Zico skandallarını nasıl unuttularsa İrene’kini de böyle unutucaklar. İrene’nın skandalı ve Zico’nun kinin yanında bi hiç resmen. Bekleyin ve görün

Last edited 6 ay önce by Minimoni
pokpak

zico skandalı neydi?

yukheizen

t*cavüz videolarını izlemesi olabilir… Yüzsüz herifin teki.

Armyze

Zico ve irene skandallarını neden karşılaştırıp yanlışı yanlışla örtmeye çalışıyorsunuz ikiside çok kötüler

Hata

Çok haklısın

Boş yapmayın

Aynen 👏

Yorumsavar

Aslında bu karşılaştırmak değil sadece sorgulamak.Ziconun karıştığı istismar olaylarından sonra hiçbir şey olmamış gibi Zicoyu göklere çıkartıp listelerde Blackpink ve Btsi sollamasını sağlayan korelilerin şimdi kalkıp bu olay yüzünden tüm grubu zan altında bırakması ironik geliyor.

Sel

Tamam da tüm koreli netizenler aynı kişilermiş gibi konuşuyorsun biz nasıl dedteklemiyorsak instagramda destekleyen bir sürü kişi var zicoyu eleştirenlerle de onu dinleyen kişiler aynı kişi değil özellikle son karşısı çok fazla idol tarafından coverlamdı olayı bilmeyen farklı fandomdan insanlarda şarkıyı dinleyerek bir hit haline getirdi ireneı eleştirdiniz zicpyu dinledniz diye genelleme yapmak doğru değil bence

obscuritykill

Zorbalığı aklama çabaları bunlar.Kendilerinin başına gelse ağlamaktan helak olurlar.Stilistin de bir gururu var.

Last edited 6 ay önce by obscuritykill
EsmaG

Irene ve zico kıyaslanamaz bile. Şaka mı bu? Birisi altın telefonda takılıyor, tecavüz videoları izliyor, diğeri çalışanıyla tartışıyor. Amacım irene’i savunmak değil ama kıyaslanabilecek bir olay bile değil bu. Erkek bir idol yaşadaydı hakkında konuşulmazdı bile

LuMie

“Tartışmak”…??? :’D :’D :’D

EsmaG

Güzelim istersek zorbaşık diyelim istersek başka birşey. Irene olduğu için söylemiyorum bunu. Bir kadın olarak tecavüz videosu izlemesinin birisine bağırmaktan, tartışmaktan, zorbalık yapmaktan daha kötü olduğunu söylüyorum. Buna niçin eksi verildi anlamadım. Irene istediği kadar kötü olsun zico ile kıyaslanamaz bile

Lalala

Tamam işte kıyaslanması saçma çünkü ziconun yanında herkes sütten çıkmış ak kaşık

Nur 🌼S

Zico, Seolhyun dahil bir insanın hakkını yedi nasıl İrene bu insan kadar kötü bulursunuz??. Ve bu adam geri dönüş yaptığında büyük bir sevgiyle karşılanmıştı. İrene denilmedik hakaret kalmadı.

Armyze

Seolhyun da kendi gibi kötü birini bulmuş onunda zorbalık skandalı çıktı hemde ireneden daha kötü kız intihar falan etti ya hani ve yıllar boyunca jimine en yakınım diyip yaptıklarına susan onunla beraber zorbalık yapan biri??? Zicoyu ben mi sevgiyle karşıladım bu netizen yorumlarda bir kısmını görüyoruz ayrıca. Benim için irene de aynı zico da aynı şekilde kötü biri. Ve asla bu şekil skandalları çıkan kişileri desteklemem açıp bir mvsini bile izlemem yoksa bu kötülükler asla son bulmaz.

Nur 🌼S

İrene ve Zico ‘yu aynı kefeye koymak tam bir çifte standarttır. İrene kaba bir davranış sergiledi ve kimse de onu savunmadı. Ama netizenler kalkıp üstüne koydukça koydu. Zaten suratı hep asık, kibirli denmedik bırakılmadı. Ve siz kalkıp netizenlerin dedikleri herşeye inandınız. Sanki bir anti gibi kızın üstüne gittiniz. Yazık. Seolhyun, Jimin denen kızı en yakın arkadaşı ilan etse de bu Zico ‘nun onu orta da bırakmasını hakettiği anlamına mı gelir. Tam bir erkil düşünce. “Erkek idoller her haltı yaparsa yapsın. Kadın idol kaba mı. O zaman hepsi aynı.” Bu mu gerçekten??!!!!!!!!

Armyze

Ben zico ve ireneyi aynı kefeye koymuyorum sadece ikisi de kötü diyorum okuduğunuzu anlamıyorsanız yorum yapmayın. Ireneyi savunan bir sürü kişi var hem Twitter da hem instagram da korelilerinde burada bir kısmını görüyoruz hepsinin aynı olduğunu mu düşünüyorsun? Cb yaptıklarında da yine herkes destekler zico da olduğu gibi bu da unutulucak sonra çok güzel nidaları atılacak irene her zaman kabaydı. Bu skandalı da kaba ve zorba olduğunu kanıtladı seolhyun meselesi ise umrumda değil karma onu zicoyla bulmuş demekki o kıza yaptıklarından sonra kötü insanlara asla üzülmem ay zico ona şöyle yaptı böyle yaptı diye bık bık konuşma yine yanlışı yanlışla… Read more »

4walls

ya kes bi irene sevmeyen biri olarak zicoya destek vermek yerine gidip irene’a destek olurum daha iyi

Armyze

Ya aptal mısınız abi siz okuduğunuzu anlama probleminiz varsa bana cevap vermeyin ben ikisinide desteklemiyorum sen istediğini destekle aa deli misin nesin

jeyan

kötülüğü kötülükle normalleştiriyorlar resmen

Armyze

Aynen öyle zorbalık çok normal bir şeymiş gibi davranıyorlar laftan da anlamıyorlar

林枫 lín fēng :D?

az önce siteye girdiğimde en başta sulli’nin ölüm haberlerini gördüm. istemsizce yeniden tıkladım. altındaki yorumları tek tek okudum. o haberden bu habere geçince birden kendimi kötü hissettim. irene’i bu konuda asla ama asla desteklemiyorum ve yaptıklarını doğru bulmuyorum. ama düşününce nefreti hak ediyor mu? eleştiriyi elbette hak ediyor bunda herkes hemfikirdir. skandal çıkalı da pek uzun süre olmadı elbette ve dönme kararı onlara ait bir şey diyemem ama devamlı bir kişiyi bu şekilde eleştirmek o kişinin kişiliğine, düşüncelerine ve gelecekteki hareketlerine iyi yönde etki ediyor mu acaba? hiç sanmıyorum. bu yüzden irene bana da samimi gelmese de yine de artık… Read more »

Hae

Sarılabilir miyiz? 🥺

林枫 lín fēng :D?

olur 🥺

MeU , Once , ReVeluv and Blink

Bende

Duru

Tüm anlatmaya çalıştığımı uygun bir dille eksi yemeden yazmışsın teşekkürler

ArmyOnce

Üzücü ama maalesef gerçekten öyle…

JUstnoblerr

Feminist geçinen kadın idoller bile Zico’ya destek verdi Koreliler unutmuş çok mu.

Zehra

Irene’in imajı bundan önce de iyi değildi ki. Ben soğuk ama iyi kalpli biri olduğunu düşünmüştüm gerçi ama genel olarak halk bu skandal çıktığında “yok ya Irene yapmaz” demedi yani bir imajı vardı zaten

Rien

Wendy’in ara verdikten sonraki ilk geri dönüşü birileri yüzünden mahvolacak…

Loura

Aynen öyle geri dönüşleri hiç konuşulmayacak irene en azından ara verebilirdi bence

obscuritykill

Bence geri dönüş için erken. Tamam diğer kızların bir suçu yok ama İrene’nin olayı hala taze. Unutulacak cinsten de değil. Keşke biraz daha bekleselerdi. Ben hala stilistin dediği yüzüme yüzüme iğrenç bir biçimde bağırdı lafını unutmadım. Tabii kendileri bilir yine de ama onlara bunun geri dönüşü iyi olmayacak gibi.

Last edited 6 ay önce by obscuritykill
Nur 🌼S

Ben bu olay da İrene savunmuyorum ama stilisti de tamamen mağdur olarak görmüyorum. Bütün yazıları okumaya çalıştım. İşin aslı stilistte işini doğru düzgün yapmadığını ve profesyonel davranmadığını itiraf etti.

obscuritykill

Şu kadarını biliyorum Sm eğer irene suçlu olmasa asla ama asla özür dilemezdi. Hem irene için özür dilediler hem de irene’ye özür dilettirdiler. Bunun profesyonellikle ilgisi yok. Eğer çaylak bir stilist olsa ağzını açamazdı bu konuda. Ama stilist gayet tecrübeli biri o yüzden irene’yi bu şekilde uyarmış oldu. Çünkü irene özür filan dilememiş olaydan sonra .Ne zaman olay medyaya yansıdı o zaman özür diledi.

likanda

ayrin diye okunuyo ekleri ona göre koyar mısın

obscuritykill

Allah aşkına ben ne anlatıyorum siz neyin derdindesiniz?

Last edited 6 ay önce by obscuritykill
ayça ama sinirli

katılıyorum çünkü sahnede kadın idollerin kıyafetleri yüzünden be çeşit zorluklara uğradıklarını biliyoruz. bu yüzden stilist ne yaptı, irene neden stilisti incitti tam olarak bilmeden “kötü” damgasını yapıştırmak yanlış.

Sel

Haklısın bir de başlığa insanları gaza getirmek için küçük skandal diye yazmışlar, adam öyle şey demedi ki, ne pis millet ya

아수만

SM bu ara bir garip davranıyor..Sanatçılarının adı peşpeşe skandallar’a karıştı. O da yetmedi daha çıkış yapmamış stajyeri bile skandal’a karıştı..Ne olursa olsun reklamın iyisi kötüsü yoktur kafasında ilerliyor gibi..Aespa hayranları kusura bakmasın ama sırf karina yüzünden gruba şans vermeyen büyük bir kitle var…Red velvet konusunda da evet hayranları anlıyorum uzun süredir Wendy’den uzaklar ve onu en kısa sürede sahnede görmek istiyorlar ama Irene’in skandalının üstünden daha ne geçti de geri dönüş yapıyor? Diğer kızlar da nefret alacak.

joybenimkarim

aespanin skandalinin iftira oldugu kanitlarla yalanlandi bu arada yani cikis yapmamis stajyerinin skandala karistigi yok irene in skandalinin ustunden cok gecmese de red velvet yaklasik bir senedir cb yapmiyo hayranlar cok fazla bekliyo ve daha ne kadar uzatabilirler ki zaten bu haberi yaptilarsa hemen donuyo diye bi sey de yok muhtemelen ocak gibi donus yaparlar

mmagyo

İrene’nin yaptıklarını KESİNLİKLE desteklemiyorum ama bence çok abartıldı. Gruptan atılmasına ya da ünlü olmayı bırakmasına gerek yok. Yaptığı şey çok büyük bir saygısızlık, evet, yine de her türlü boku unutmuşken bu olayın bu kadar abartılması saçma. Katılmıyor olabilirsiniz ama çalışanlara böyle davranan daha ne kadar idol vardır. Tekrarlıyorum, yaptığı şeyi desteklemiyorum sadece tepkiyi abartı buluyorum.

yukheizen

Kesinlikle! Yapılanları desteklemiyorum ama Zico gibi birini bile göklere çıkarıyorlarken niye Irene’e olan tepki daha da büyüyor anlamıyorum. Gerçi korelilerde zorbalık çok çok büyük bir suç ama Zico gibi bir adamın yaptığının yanında… Ne bileyim.

obscuritykill

Zicoyla niye karşılaştırıyorsunuz ki biri elma biri armut? İrene’yi aklamaya girer bu karşılaştırma baştan söyliyim.O ama kelimesinden önceki ifade önemli değil bu bariz irene’yi düze çıkarma çabası.

Last edited 6 ay önce by obscuritykill
mmagyo

Abartıldığını düşünüyorum ki öyle. Reveluv bile değilim neden İrene’i düze çıkarmaya çalışayım?

obscuritykill

Rvl olmanla bir ilgisi yok ki.Burada herkes aynı şeyi yazmış neymiş zicoyla bir değilmiş.Yahu ikisi bambaşka olaylar.İlkokulda bir arkadaşınızın dediği kötü lafı bile unutmuyorsunuz ama sırf bu kız ünlü ve güzel diye aklıyorsunuz.Sen ünlü bir stilist olsan başına bunlar gelse ne yapardın?Taktınız bir sapıklara kafayı.Seungri de zico da mikrobun teki napalım yani sırf sapıklar var diye zorbalığa ve hadsizliğe göz mü yumalım?Kadının kadına yaptığı şiddeti küçük görmektir bu.Erkeğin şiddetine dur derken kadının yaptığı psikolojik şiddete de dur denilmeli niye abartılıyor olsun?Makul olun biraz.

Last edited 6 ay önce by obscuritykill
mmagyo

Ben Zico ile ilgili bir şey demiş miyim git bir oku istersen. gelip kadının kadına yaptığı şiddeti küçük bulmuyorum. AOA jimin minaya zorbalık yaptığında onu savunmadım hatta nefret ediyorum...Herkesin psikolojisi farklıdır ama bana gelip bağırıldığında çok kötü hissetsem de bunu hayatım boyunca bir sorun haline getirmem. İnsanların da kötü zamanları olabilir. Bu sürekli olan bir olay değilmiş bildiğime göre. Yıllarca aylarca ya da günlerce yaptığı bir şey değil. Bu onun suçunu azaltmaz zaten. Bunu insanların verdiği tepkilerin fazla olduğu için söylüyorum. Kişiliğinin iyi olduğunu sanmıyorum çünkü olay ortaya çıkınca özür dilemiş. Yine de gruptan ayrılmasını istemek çoook abartı geliyor.

yukheizen

Zico gibi tecavüzcüyü başlarına çıkartan bu salaklar Irene’e böyle davranmaya devam ederlerse ağızlarına s*çarım. Bir hata yaptı ama sizin desteklediğiniz Zico gibi yapmadı.

Jae

Umarım basarili olmaz ne irene ne zico

yukheizen

Irene hakkında kesin konuşmayacağım çünkü tarafsız davranamam sanırım ama Zico hakkında şunu diyebilirim. Koreliler hadi yüzsüz onu oraya çıkardılar ama bu adamın hiç mi yüzü kızarmıyor?

yukheizen

Kesinlikle, niye böyle bir adamdan yüz kızarması bekliyorum ki? Zaten yediği haltlara bakarsak ne kadar yüzsüz olduğunu görürüz.

4walls

sen de hem ayranim dokulmesin hem :d

ArmyOnce

Irene’siz bir Red Velvet bana çok eksik geliyor yanlış anlamasın kimse, Irene’i savunmuyorum. Hem Irene’siz bir RV düşünemiyorum hemde o grupta olduğu sürece nefret alacak üyelere üzülüyorum.

yoongi hepinizden daha güzel

Grupta gerçekten müzik yapmayı her şeyden daha çok seven kişinin Wendy olduğunu düşünüyorum. Joy, Seulgi, Yeri ve Wendy gibi 4 yetenekli kızın kariyerleri bir kişi yüzünden mahvolmamalı.

xox

açıkçası ben yeri’yle irene’yi yüz olarak çok benzetiyorum. ama irene bu kadar ünlüyken yeri’nin bu kadar nefret edilen biri olmasını anlamadım anlamayacağım. ve bana göre visual açısından yeri daha önde. tabii zevkler ve renkler tartışılmaz.

yoongi hepinizden daha güzel

en yetenekli üye herkese göre farklıdır sen neyin kafasını yaşıyorsun da “düşünüp de yorum yapın” diyorsun anlamadım? Irene ne kadar yetenekli olursa olsun yaptığı şey asla savunulamaz, Irene ne kadar yetenekli olursa olsun bir anda grubunun imajını mahvetti. Belki de Red Velvet’in bu geri dönüşü eskisi kadar başarılı olmayacak. Sadece Irene yüzünden. Sana göre grubu taşıyan kişi Irene olabilir ama bana göre Seulgi ve Joy. Kendi fikirlerini başka insanlara kabul ettirmek zorunda değilsin.

Last edited 6 ay önce by yoongi hepinizden daha güzel
ayça ama sinirli

bir stilistle yaşadığı sorun yüzünden damgalanan irene’e ne demeli? herkes grupta irene’in yeterince yetenekli olmadığını söylüyor fakat irene grubun lideri. kpop gruplarında lider vasfı gerçekten hak edenlere veriliyor bunu unutmamalıyız.

yoongi hepinizden daha güzel

Ben asla Irene’in kötü bir lider olduğunu ya da yeteneksiz oldugunu söylemedim, hatta uyeler ile güzel ilgilendiği anlar çok fazla var. Fakat aynı zamanda da lider olarak sabırlı olması gerekirdi. Yaptığı şey asla kabul edilemez. Kendimi stilistin yerine koyduğum zaman çok gücendim. Kim bilir stilist nasil hissetmiştir, tahmin bile edemiyorum. Her ne olursa olsun Irene’i bu yaptigi için savunmam. Çıkışlarından beri grubu takip eden ve her üyeyi eşit seven biri olarak hem de.

Zeus

Aa Red Velvette bias’ın olabilir , ama Red Velveti bir arada tutan onların her biridir , yani biri gittiği zaman eskisi gibi olmaz ,nasıl yemeğe tuz koymadan tadı lezzetli olmaz onun gibi.
Ayrıca kıyaslama da yanlış bana göre hepsinin kendi dalında birden fazla yeteneği var , o yüzden onları desteklememiz lazım bu süreçte^^
Ki olayı sadece kulaktan bilgilerle biliyoruz eminim zaten Bütün üyeler zor zamanlar geçirmiştir, en iyi dönüş olucaktır onlar için🙆🏻‍♀️

4walls

yeri>>irene aglayabilirsin simdi

pokpak

Irene’in yaptığı da az değildi yani kadın da genel olarak bir zorbalık problemi var bundan sonra red velvet’e aynı gözle bakmam mümkün değil ama diğer üyeleri desteklerim

Jisoochu

Bence biraz daha beklemeli sm. Ve genel olarak Irene yerine Wendy ön planda olmalı. Ancak belki böyle tepkiler azalır. Son zamanlar nzenler Wendy’ye baya hayran. Hakettiği ilgi ve popülerliği kazanmanın tam sırası

Ne bileyim ben

Wendy için üzülüyorum. O kadar zamandan sonra sahneye çıkacak ve skandala denk geldi

SUNMI

İrene hatalıydı ama bu düşünme sürecine girmeyi gerektirecek türde bir skandal değil bence. Bu konu üstünde düşünmesine gerek yok. Bir hata yaptı ve bunu fark etti. Artık ona göre davranmalı ve tavırlarını düzeltmeli. Sektördeki çoğu kişinin böyle olduğuna eminim. Kimseyi şahsen tanımıyoruz. Bu yüzden kişilere değil yaptıkları işlere hayranlık duyun, aksi takdirde hem idol hem de hayran için iş sarpa sarıyor.

XxX

+1111111111

Queengi

Olay hala taze olduğu için sıkıntı çıkabilir ama Wendy uzun zamandır sahnede yer almıyor onu görmek istiyorum artık sahnede.

Rei

İrene aala savunulacak bir şey yapmadı ama çoğu kişinin dediği gibi sapıklar, keşler, manyaklar bile dönüyorsa irene hayli hayli döner. İrene’e kadar sektörden sürecek bir ton idol var. Bireysel olarak desteklenmeyerek tavır gösterilebilir gruba karşı çıkmak diğer kızlara haksızlık

lsy

“Red Velvet küçük bir skandal yaşadı ama samimi şekilde özür diledik,”
hahahaha bu ne komik bi cümle ya

Rei

Adam küçük bir şey demedi. Tam olarak ifadesi şöyle ” SM rep: red velvet- recently, some controversy occurred, but we have sincerely apologized with regards to that, and red velvet are planned to return with a more mature appearance soon. we ask for much anticipation, interest, and also support ”

Bir ceonun farklı bir şey söylemesini de bekleyemezsin zaten

Rose

Yine birileri aptal saptal konuşmus zico yu unuttuniz be!

XxX

Wendy’i çok özledim🥺

Yorumsavar

Ya Zicoya bonsang aldıran,pak yaptıran Koreliler şimdi kalkıp Irene cb yapamaz diyince haykırarak gülesim geliyorlxpspcşd

MeU , Once , ReVeluv and Blink

Gerçekten öyle…

lsy

Aman siz de Kore yi bilmiyorsunuz sanki güzel yüz fetişi var onlarda daha ilk teaser çıkar çıkmaz İrene ye düşerler ne kadar güzel diye bence SM en kolay yolu seçti unutturmak için , oyuncularda da böyle oluyor ne kadar nefret alsa da bi yeni dizi çeker ve beğenilirse ne kadar nefret alsa da uçup gidiyor.

stunnn

dönüş yapar yapmaz her şey unutulur…. malum kpop fanları….

KINGEXO

bu cb’e çok ihtiyacım var bir an önce gelsinnnn

Aswium

Neden 4 kişi olsun diyorsunuz anlamıyorum ki evet Irene suçlu ancak RV 4 kişi çok eksik 5 kişi tam bir yapbozun parçaları bu yüzden 5 kişi dönmelerini isterim bir de utanmazlar diyorsunuz ama o diğer kızların ne suçu var saçma yani geri dönsunler ben özellikle Wendyi merak ediyorum takip edeceğim

likanda

diğer kızların bir suçu olmadığı için 4 dönsün deniyo zaten?

aswium

biliyoruz suçları olmadığı bahsettiğim şey farklı orda

Boş yapmayın

Yalnız Irene’nin yaptığı şeyi nasıl hafif bir şeymiş gibi görürsünüz. Kız resmen onun için çalışan birine hakaretler etti ve dendiğine göre ayağına çömeltmiş. Bu nasıl bir narsistlik aklınız alıyor mu?? Öyle kötü davranmış ki menejerleri onun adına özür dilemiş ve eğer bunu kadın söylemeseydi İrene bir daha aklına bile gelmeyecekti ki sonradan onca ünlü markaların çalışanları beğendi postu. Yani bu kadın hep böyleymiş, doğrusunu isterseniz onu görmek istemezdim. Sadece tecavüzün mağduru yok, zorbaların da mağduru var ve belki hala acı çeken de var. Basit bir şey gibi söylemeyin. SM zaten unutulsun diye Aespa’yı hemen çıkardı ama öyle kolay unutulmaz.

KINGEXO

ayağına mı çömeltmiş msncjsjdj sizin gibiler olayı böyle saptırıyor işte irene orada (kesinlikle yanlış bir cümle) stilist için ‘sanki ayağı ile beni ezdi’ ifadesini kullandı buna benzer bir şeydi ama sen çok yanlış anlamışsın.

Armyrv

Cidden şaka gibisiniz nasıl kanıtı olmayan şeylere İnana biliyorsunuz aklım almıyor oysa ki stilist bile yalanlamıştı olayı güzel saptırmışsın valla bir numaralı anti olmalısınız tamam İrene bir hata yaptı ama sizde iyicene abartmışsınız da abartmışsınız yani yalnız bir o kadar da savunan insan da vardı sizin yerinizde olsam olayı tek taraflı düşünmezdim en azından bunu akıl edebilirsiniz değil mi?

ayça ama sinirli

duyduğun her şeye inandığınız için kız bu kadar nefret alıyor işte. stilist tecrübeli biri ve işinde tecrübeli biri asla kimsenin önünde diz çökmez. yani kore hiyerarşisi böyle işliyor.

Sel

Lüten big hit le zico haberinden sonra mutluluktan uçan ve ya adamı sevmiyorum ama yeteneği malum, şirket mantıklı davranmış diyen insanlar buraya gelip “akıl danışmanlığı” yapmasın. hiç bir reveluv irene ye hak vermedi zaten, ayrıca stilistsen özür diledi, stilist de kabul etti. size yprum yapmak düşmez

Annie

Şey Twitter ve İnsta tayfayı unuttun galiba

Annie

Yani bence dediklerinde çok haklısın ama hala Irene ı savunan çok fazla insan var ve hatta şuan da Irene aklanmış gibi davranıyorlar

Last edited 6 ay önce by Annie
EsmaG

Reveluvlar irene’i savunmuyor. Hata yaptı ve özür diledi, başka asılsız dedikodular çıkartmaya veya ölüm tehditleri yağdırmaya gerek yok diyoruz

Candy

Grubun bir yıl sonraki geri dönüşü olacak. Hayranlar uzun zamandır bekliyor bunu ama skandalın zamanlaması çok kötü oldu. Koreliler çok takmaz inşallah da geridönüşün başarısını etkilemez. Yani ne bileyim irene promosyonlara katılmayabilir super junior play albümünün promosyonlarına da siwon katılmamıştı yakın zamanda skandalı çıktığı için. Her ne olursa olsun grup hakkında hayırlısını diliyorum. Wendy çok zor zamanlar geçirdi geçtiğimiz sene en çok onun için istiyorum kazasız belasız bir comeback olmasını.

Last edited 6 ay önce by Candy
Empati yapmak zor değil

Irene zorba değil, sadece bir tartışma yaşadı her insanın yaşayabileceği gibi.. Red Velvet’in 6 yıldır tek bir skandalı çıkmadı işte bu yüzden kızları karalamak için uğraşıyorlar siz de kanıp nefret kusuyorsunuz. Zico gibi bir pisliği göklere çıkarın ama sadece bir tartışma yaşayan Irene’e sırf kadın diye ezin durun. Bunu yapan erkek idol olsa kimsenin umrunda olmazdı ki olmamalı da çünkü tartışmak insani bir şey..

Birarmyblinkforeveroncemidzy

Irene’ın yaptığı kötü birşey savunmuyorum. Ama Seungri denen o adamı savunan fanlar bile varken Irene’ın bu yorumları alması haksızlık. Açıkçası kadınların bu sektördeki yerinin değişmesini gerçekten isterim.

Birarmyblinkforeveroncemidzy

Tabi birde zico

Nur 🌼S

Red Velvet’in uzun zamandır hayranıyım. Bir çok grubu takip ediyorum çünkü Red Velvet üyeleri birçok kişiyle arkadaş. Ama kimse Rv kadar beni içine almadı.❤️💛💙💚💜Uzun zamandır bekliyorum. İnşallah geri dönüşleri çok güzel gerçekleşir. 🙏 Onları çok seviyorum💖

Hadwyn

Red Velvet “küçük bir skandal(!) “yaşadı ama samimi şekilde özür diledik, Red Velvet daha olgun bir imajla yakında geri dönmeyi planlıyor”
11. CEO’nun sözleri bile çok utanmazca.. bu ne ya?ㅋㅋㅋ
Çeviri hatası falan olsun neden küçük bir skandal diye belirtmiş.

Hadwyn

SM temsilcisi: red velvet- son zamanlarda bazı tartışmalar yaşandı, ancak bu konuda içtenlikle özür diledik ve red velvet in yakında daha olgun bir görünüme kavuşması planlanıyor. Daha fazla beklenti, ilgi ve destek istiyoruz ”
Sanırım asıl çeviri bu yoksa içler acısı.

Rei

Orjinal postu yazan çarpıtmış. Attığın çeviri doğru

yeahwhatever

neden bu kadar şaşırılmış anlamadım. red velvet özellikle irene SM’nin altın yumurtlayan tavuğu. red velvet sm nin aktif tek kız grubu. eğer bir olayla irenenin aylarca düşünme sürecine gireceğini düşünen varsa bilemiyorum yani. muhtemelen irene’nin aşırı güzel gözükeceği bir konseptle dönecekler, pann vs kaynayacak irene tanrıça gibi diye .

Blinkyboy

Erkek idollerin skandallarına aynı tepkiyi verseler daha adaletli olur 😑 bu ne ya?! Orta çağ geleneklerini mi yaşatıyor bunlar?

Akasya

Onları destekliyorum umarım başarılı bir geri dönüş yaparlar ve bu kavga konusunda irene’yi hiç suçlamadım kpop sektöründe birsürü tacizci ve tecavüzcü var ama kimsenin sesi bunları çıkmıyo çıksa bile unutuluyo ve böyle şeyler olurken irene konusunun bu kadar büyütülmesi sinirimi bozuyo “zorba” kelimesini her önünüze gelene kullanmanız çok komik bu kız sadece biriyle tartıştı birine şiddet uyguladı mı?hayır birine hakaret etti mi?hayır sadece birine bağırdı ve bağırdığı kişide işini iyi yapamadığı için kız sahnade zorlandı eminim ki stiliste eyvallah diyip susmamıştır sırf kız idol diye tartışmayı zorbalığa çekiyosunuz ya…

Who knows

Neler unutuldu bu da unutulur

ayça ama sinirli

zimzalabim’deki sonlara doğru wendy ve seulgi vokalleri hiçbir şarkıda yok arkadaşlar…genel olarak melodisi çok yorucu ama o sonu için bile sevilir şarkı.

Last edited 6 ay önce by ayça ama sinirli
Red Velvet Manyağı

Kimse halen daha SM in amacını zehir kafasını anlamıyor. Bakın açıklıyorum. Bu adam izlenmeleri, dikkatleri skandallar üzerinden alıyor. Bende ilk başta bu Irene skandalını Red Velvet in come back i için sandım ama değilmiş. Aespa için yapmış.

ayça ama sinirli

o kadar doğru ki. sm skandalları dikkat çekmek için çok kullanıyor. bu sefer irene’i kullanarak dikkatleri çekti işte. biz de aptal gibi suçlu, suçlu değil diye tartışıyoruz işte.

Nur 🌼S

Netizenler karaktersiz ve iğrençler. Adı ağır skandallara karışmış idoller rahatça dönüş yapabiliyorken konu Rv ve İrene olunca tahammül edemiyorlar. Bu olaydan sonra anlaşıldı ki Türkiyede dahil olmak üzere birçok yerde Red Velvet ve İrene antisi var. İğrenç ve iticisiniz.

likanda

söylediklerin irenei temize çıkarmıyo?

ayça ama sinirli

sanki hepiniz mükemmel insanlarmışsınız gibi özür dilediği halde ve binlerce çalışanın irene’e destekleyici yorumlar atmasına rağmen kıza rahatça “suçlu”, “geri dönmemeli” tarzında yorumlar yapabiliyorsunuz. birileri çıkıyor ve idolü karalamak istiyor, sizler de birine nefret kusmaya hazır kişiler olarak hiç sorgulamadan kabul ediyorsunuz bunu. daha önceden idollerin karalandığını (bkz: nct – taeyong) ya da aldığı kötü yorumlar yüzünden intihar ettiğini (bkz: Sulli) görmenize rağmen inatla klavye delikanlılığı yapıyorsunuz. bunun yanında bir reveluv olarak: wendy yaklaşık bir senedir iyileşme sürecinde ve uzun zamandır grupça bir şeyler yaptıklarını görmedik. beşini de bir arada görmeyeli uzun zaman oldu. hem red velvet hem luvieler ve… Read more »

yağmur

Burda ki bazı yorumlar o kadar kötü ki artık şaşırmıyorum asıl bana komik gelen ne biliyor musunuz? Önceden de Red Velvet’e karşı kötü yorum yapanlarının hepsi şimdi o stilisttin koruması kesilmesi yanlış anlamayın Irene’ni asla savunmuyorum ama bir reveluv olarak da bu yapılanlara katlanamıyorum işte bazı kişiler Irene’nin olayı çıkınca hemen saldırıya geçti kanıtlanmamış olayları sanki Irene yapmış gibi göstermeleri felan gerçekten sinir bozucu burda ki bazı yorum yapan insanların Red Velvet’e karşı tutumunu bilmesem tamam saygı duyarım hatta düzgün bir dilde uyarırım ama sanki sadece nefret kusmak için var gibiler gerçekten yeter artık bu konuyu da burda kapatın zaten… Read more »

Last edited 6 ay önce by yağmur
yağmur

Bu arada Red Velvet’in geri dönüşü için gerçekten çok heyecanlıyım uzun zamandan beri yoklardı kızları özledim umarım sm kaliteli bir şarkı verir.

SHINE7

Bence red velvet biraz daha beklemeli en azından biraz olsun unutuluncaya kadar ama şimdi cb yaparlarsa diğer üyeler de onunla birlikte haketmedikleri halde bir sürü eleştiriye maruz kalıcaklar

MeU , Once , ReVeluv and Blink

Bence erken değil hatta biraz geç bile . Ama onemli olan Wendy

Bqşn

İrene yaptıkları için özür diledi. Peki bu yorumları yapanlar özür dileyecekler mi? Aynı şeyi yaptıklarının farkında değiller…

Aaa

Tamamen haklı olman ile birlikte ziconun bitmeme nedeni hep hit olucak şarkılar çıkartması. Bak bighit bile satın aldı onun şirketini. Çünkü adamın eli değdiği hit oluyor. Zarardan çok kar getiricek.
Bu arada sm nin evlenen sungmine hiç muamelesi yapması ama irene i sanki suçsuzmuş gibi koruyup kollaması da garip.

4walls

zico bighite layik degil anca txtnin btsin gfriendin itibarini dusurur

Last edited 6 ay önce by 4walls