[THEQOO] Red Velvet’in Irene’in skandalından beri ilk programı

158
5694

kpop 20201226 153629 001

“SM Entertainment konseri, Super Junior, RV, SuperM, NCT, NCT U, 127, NCT DREAM!

Ayrıca
KANGTA, TVXQ, SUPER JUNIOR, TAEYEON (SNSD), TAEMIN (SHINee), BAEKHYUN (EXO), KAI (EXO), Red Velvet, NCT U, NCT 127, NCT DREAM, WayV, SuperM, aespa, Raiden, GINJO, IMALY”

1 Ocak’ta SM konseri olacak
Red Velvet Irene ile birlikte 5 kişi olarak mı çıkacak emin değilim 

1. Irene’in yaptığı işyeri zorbalığıydı. ‘Güç gösterisi’ deyince Irene’i savunanlar yaşanan olayı olduğundan önemsiz gösteriyor gibi geliyor.

2. Gerçekten 5 üyenin birlikte çıktığını görmek istemiyorum

3. Umarım Irene’siz çıkarlar.. Irene’i savunanları görmek istemiyorum

4. Seulgi’nin performansını izlemek istiyorum… ama Irene’in skandalı yüzünden grubu yıl sonu şovlarında göremedik. Umarım Seulgi yakında solo yapar

5. Bence Irene grubun kalanı için fazla büyük bir baş belası olacak ㅠ

6. Umarım sadece dört üyedir

7. ㅋㅋㅋㅋ Onu savunanlar gerçekten sıkı çalışıyor

8. Ah, buradaki insanlar gerizekalı, Irene, fighting~

9. “Irene fighting~” yazanlar ㅋㅋㅋ ah…

10. Umarım konsere çıkmaz bence çıkacak

11. Mağdurla arasını düzelttiyse niye çıkamasın ki

12. Irene’i savunan insanlar Irene’e kötülük yapıyor. “Suçlular bile aktifken niye sadece Irene’e böylesiniz?” diyorlar ㅋㅋㅋㅋ Irene’in imajı mahvoldu ama bakın aktif olmaya devam edecek ve bu insanlar da ona tekrar yalakalık yapacak, “güzel olduğu sürece sorun yok” diyecekler, ama aynı zamanda diğer idollere nefret yağdıracaklar ㅋㅋ

13. SM konser mi veriyor?

14. Irene’i savunanlar umarım bu tarz bir olay yaşar, gerçekten…

 

Kaynak: Pannchoa

Önceki İçerik[THEQOO] Taeyeon ve Ravi’nin 1 yıldır sevgili olduğu haberleri çıktı + Yalanlandı
Sonraki İçerik[THEQOO] ITZY Yuna’nın yeni çıkış öncesi fotoğrafları
158 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Hazel-nut

irene’in fanları savunmak için olayı ne kadar değiştirdi hayret ediyorum. olaydaki kişi kıyafet stilisti değil fotoğraf çekimi için ayarlanmış bi stilistti. yani sahnede kıyafetten çok zorluk yaşadı o yüzden kızdı olayı tamamen yanlış savunma ve olayı çarpıtma. ayrıca 30 yaşındaki bi insan iş hayatında nasıl konuşması gerektiği bilsin bi zahmet. karşısında kendinden daha kıdemli sözü geçen biri olsa bu şekilde davranamazdı. bu gücünü kötüye kullanmaktan başka bişey değil yani zorbalık. tekrar döner dönmez orası ayrı mevzu ama yaptığı şeyi savunmayın lütfen.

Bilmemki

Haklısın herkes bunu anlamıyor
Grup stilistine iyi davranıyor ama diyip savunma yapıyorlad birde
Salak mı sürekli yüz yüze olduğu stiliste bunu yapsın yer o biraz asıl sorun geçici stilisti aşağalaması
Herkes yüz yüze olduklarına iyi davranır ama yoldan geçerken karşılaştığin insanlara ya da normal sıradan bir müşteriye sunduğun davranışlar asıl karakterindir bunu anlayamıyorlar

Hazel-nut

çok doğru söylemişsin. ben yıllarca zorbalık yaşadım ve bana zorbalık yapan kişi okul birincisi, çok fazla arkadaşı olan ve hocaların çok saygılı bildiği bütün sınıfa örnek gösterdiği kişiydi. zorbalar karşısındaki kişiye göre davranır. stilist duygularını o kadar net anlatmıştı ki kendi yaşadıklarım geldi aklıma.

jeyan

 “Bir adamın nasıl biri olduğunu anlamak istiyorsan, kendisiyle eşit olanlara değil, astlarına nasıl muamele ettiğine bak” Sirius Black, Harry Potter ve Ateş Kadehi

Last edited 5 ay önce by jeyan
llmm

potterhland gördüm anlından öpeceğim şimdi

jeyan

opp askim👄👩‍❤️‍💋‍👩

Revel Shawol

Ya stilistin yanında gibi konuşmayın sanki olayda gordunuzde, zorba kötü biri başkalarına da illaki böyle davranırdı.. kız bi hata yaptı diye özür diledi halde fırsattan istifade yukleniyorsunuz, özür diledi özür ayrıca kadın kendi hatası olduğunu söyleyip ilk yaydıklarını sildi.. hicbir şey tek taraflı değildir tamammi, belli kadının da tam anlatmadığı şeyler var, zaten bir araya gelip konuştu özür dilediler kadın bile uzamasın derken size ne oluyor.. fırsattan istifade irene zorbalık yapanlara ne demeli peki , herkes bazen fazla tepki verir olayın iç yüzünü bilmiyoruz hata yapabilir, istemiyorsanız takip etmeyin gelip burda habire kiza laf atmaya hakkınız yok..

Nur 🌼S

Bir susun artık yaa. Bu nasıl Red Velvet, İrene antiliğidir. Hangi idolü bu kadar konuştunuz?? Bir sürü iğrenç şeyler yapan idol oldu. Bu kadar konuşulmadı. Size ne!!! Olay yaşanalı aylar oldu. İki tarafta konuştu. Sonuca bağlandı. Size ne söz düşüyor??! Bir susmadınız. Ve bu konu biz hayranları ilgilendirir.

Bilmemki

Nefret mi bu yorum Uluslarası olarak dinlenen bir grup ve platforma böyle sunuluyorlar
Youtubeda hayranlar para ödeyip sadece hayranlar mı dinliyor bu müzikleri “sadece bizi ilgilendirir” sacmaliklarını bırakın bir zorbaya para kazandırmak kim ister
Nicki Minaj savundukları yaptıkları halde para kazanırken midem bulanıyor benim ama hala kazanıyor gördügünuz gibi sadece “fanlar” olsaydı çoktan batmıştı dibe

Hazel-nut

senin irene sevgine saygı duyuyorum ancak fanlık gözlüğünü çıkarıp düşünmeni istiyorum. bu konu herkesi ilgilendiriyo zorbalık zorbalıktır. nerde yapıldığı hangi meslek grubunda olduğu önemli değil. burda net olarak yanlış bi davranış varsa bunu hiç bi vicdan sahibi savunmamalı. yorumu tekrar oku. dönüp dönmemesi şirketin bileceği iş ancak duruma kulp bulup savunmayın dedim.

Revel Shawol

Kimse deli gibi savunmuyor zaten kiz hata yapti ozur diledi diyoruz inatla kadina cok kotu davranmis gibi triplere giren abartan da sizsiniz.. yahu kadın kendi diyor benimde hatam vardı ilk paylaşımlarını siliyor aman konu uzamasın bu kadar uzayacağını tahmin etmedin diyor sence mantıklı mı bu olay.. biz hata yaptı özür diledi zaten herkes hata yapar diyoruz siz habire olayı gündem yapıp sanki kadının yanındaymış gibi kiza yüklenmeye devam ediyorsunuz…bilinmeyen şeyler var belli, kadın neler dedi olayı abartti mi niye tartıştılar belli değil, özür dilemisken herkes hata yapar diyip önüne bakmak daha mantıklı, sizde aynı hatayı yapabilirsiniz bir gün, ne yapalım… Read more »

filename:red

Lütfen hangi dergi çekimi olduğunu paylaşın da bilelim en yetkili mecra sizsiniz çünkü editörün çalıştığı alanların o olması rv ile amaçla çalıştığını göstermez o gün kanal aracılığıyla stilist olarak sorumluydu hatta dedikodulara göre o gün seulgi’nin de sinirli olduğu söyle di ne yaşandı bilmiyorsunuz ben de bilmiyorum konuşmanın anlamı yok irene hakkında da ileri-geri konuşamazsınız ben sizin dağıttığınız adalete inanmıyorum !

betül

https://netizenturkey.net/editor-irenein-ozrunden-sonra-aciklama-yapti/
Editörün açıklaması

filename:red

20 ekim günü red velvet’ in sadece konser programı vardı ve ilk defa stilist olarak çalışmış onlarla¿ okuduğunuzu anlamıyorsunuz galiba komik.

betül

Editörün açıklaması bu kendi yorumumu katmadım bile 🙄

Bilmemki

Sinirlencek bir şey yapti madem hani Seulgide sinirlendi ya
Skandalda nerede geçiyor ismi ?
Tam da bu nokta işte insanız hepimiz sinirleniriz önemli olan bunu dindirebilmek ve karşıdaki insana ne olursa olsun zarar vermemektir
Bu kızda öfke kontrol sorunu mu var
Seulgiden farkı ne de kendimi durduramamış bunu yapmış
Hak ediyorsa her haltı yapar mısiniz siz bir insana yandık be o zaman biz
Tahammülsüz insanlar dolu etrafımız

filename:red

seulgi’nin sinirlendiğinin bir dedikodu olduğunu yazmıştım, ben irene’in davranışını savunmuyorum ama başına gelenleri haketti diyemem sizin gibi kafa yapınız korkunç değil mi?

Bilmemki

Başina gelenleri hak etti demiyorum ama sektörde grubunda devam etmesin ? Çunku artık bireysel dışında kızlara zarar vericek aynı zorbalıkta zarar verdiği gibi Hatasını anladı diye iddia ediliyor oysa kimse kalbini açıp bakmıyor bunu asla bilemezsiniz dilden çıkana inanmam ben İmajını düzeltsin oyunculuktan mankenlikten bir süre sonra imaji düzelirse solo müzik yapsın Ama kalıp kızlara zarar vermesin ? İmajini toparlamadanda bir zahmet dönmesin zorbalık konusunu en iyi tamir edecek bir durum varsa psikiyatri ya da psikolog desteği alsın yaptığı davranışlarını iyileştirmek için bunu yaptığını açiklasın bir özürle karakter değişmez Sözlü ve Fiili şiddet toplamalı ilerler sende kaldıkça hem çevrene hem… Read more »

filename:red

buna yalnızca kendisi karar verir biz karar veremeyiz işte bu kısmı anlamıyorsunuz hala onlara köle-idol olarak bakılıyor biz ne dersek onu yapsın istiyorsunuz buna karar verecek kişi sadece kendisi
Ama hatalarını telafi etmesi gerektiğine katılıyorum daha sıkı çalışsın hakkında çizilen iddialara açıklığı getirsin ben de sizinle bekliyor olacağım

Bilmemki

Kendisi mi size fiili ve sözlü şiddet uygulansa bunları dicekmisiniz
Eşiniz misal ? kendin bilirsin mi diceksiniz
Sevdiğiniz insanları kenara atmak bu kadar basit sizin için demek
Böyle daha çok zarar görücegi kesinken şu iğrenç sözleri duymak
Sokakta bir annenin evladina uyguladigi sozlu şiddeti duydukça psikolojik destek zorunlu olsun artık diye bağırasım geliyor kendi bilirmiş
Basbaya fanatiksiniz birde mağdur anlayışlı rollerine giriyorsunuz

Revel Shawol

bütün fandom irene grupta kalmasını istiyor sanki fan gibi konuşma.. komiksiniz ya gruba zarar vermesinmis.. merak etme bunların hepsi konuşulmuştur, kızlar 5 kişi dönecekleri için çok mutlu😉 yeri 5 kişilik foto koydu.. onlar birbirine sahip çıktıktan sonra size laf düşmüyor.. desteklemiyorsan destekleme, reveluv irene destekliyor herkes hatalarından ders çıkardığını biliyor, tek bi hata için birini gruptan atmakta doğru bir davranış değil.. bu kızlar neredeyse stajyerlikle birlikte 10 senedir tanışıyor niye birbirlerini tek bi hata yüzünden bıraksınlar.. arkadaşlık dediğin tam da böyle günlerde belli oluyor zaten..

Revel Shawol

Hala ayni seyleri yazip duruyorsunuz ya kadinin aciklamasinda bir sey yazmiyor arkadasim abartili ifadeler disinda.. tartıştıkları yazıyor sadece öfke kontrolü olmadigını nerden çıkardın…benimde hatam vardı diyor zaten, ama olayı anlatmıyor kadının yanında kendi çalışanları var sadece, irene tek başına olayı onun tarafından görüp anlatabilecek kimse yok.. bi tartışma yaşandı zaten ama yazılanlar ne kadar doğru kadın gayet abartılı ifade atmış olabilir, zaten ilk yazdığı şeyleri sildi, bu açıklamada da bir şey yazmamış ki, irene hatası illaki var ama olay ne belli değil kadın kendide anlatmıyor , öfke kontrolü olmadığını nerden anladiniz ya.. sanki dövdü kadını.. irene kadınla sadece tartıştı özür… Read more »

Hazel-nut

ben adalet falan dağıtmıyorum öyle bi niyetimde yok. sadece olayın mağduru fotoğraf çekimi stilisiti iken nasıl sahne kazasına geldi olay anlayamıyorum. bi insan gözü kapalı nasıl bu kadar savunulabilir anlayamıyorum. şu olayı okul yada iş yerinde yaşadığınızı düşünün ertesi gün diğer insanların yüzüne nasıl bakardınız.

filename:red

son kez yazıyorum olayın yaşandığı gün 20 ekim red velvet’in programında sadece konser etkinliği var editör daha önce stilist olarak çalışmadığını söylüyor zaten, onunla iletişime geçilmiş çünkü red velvet’in stilist boşluğu vardı ve daha yeni birisi geldi umarım buraya kadar anlamışsınızdır o gün yaşanan olay bir sahne kazasıydı irene’in sorun yaşadığı doğru ama ama editöre olan davranışını asla doğru bulmuyorum hata bile yapılsa ortada emek var ama editörün olayları bütün çığlaklığıyla ortaya çıkarmamasına kızıyorum anlatabiliyor muyum? ama durumun stresiyle yapamamış olabilir bunu da anlıyorum yine de özür dilendi konu kapandı editör psikolojik olarak zor zamanlar geçiriyorsa irene bunun sorumluluğunu almalı… Read more »

Hazel-nut

stilist kendisi FOTOĞRAF ÇEKİM EDİTÖRÜ olduğunu söylerken hala sahne diyosunuz. ayrıca bütün çıplaklığıyla ortaya koymaması irene iyilik ses kaydını yayınlasa daha kötü olurdu. savunmuyosanız neden hala ama şöyleydi böyleydi diyorsunuz olayı yumuşatmaya çalışıyosunuz anlamadım. ayrıca tekrar aslından baktım stilisitin yazısına ‘iğrenç yüzü’ demiyo ‘iğrenerek bakarak’ diyo. yani hakaret yok. lütfen bu kadar kör olmayın ya. bu kızları bizde seviyoruz dinliyoruz ama senin ekranda gördüğün birini birisi gerçek hayatta görmüş ve böyle bi deneyim edinmiş. hala yıllardır tanıyorum falan komik oluyo ama

filename:red

bakın kendisi hem fotoğraf çekim editörü hem de eski bir stilist red velvet ile ilk kez stilist boşluğu nedeniyle çalıştı irene’e provada farklı bir kıyafet verdi sahnede farklı bir kıyafet verdi ve soruna neden oldu ve bahsettiğim hakaret

Hazel-nut

stilisitn kendi yazısından iğrenç surat değil ‘chilsek hanın’ (korece klavyem şu an yok) fiili yani ‘iğrenerek bakmak’ geçiyor. işte bundan bahsediyorum. 100 tane makale okumuş olabilirsin ama doğru ve tarafsız değil okudukların.

pokpak

yaa tüm yorumları okudum da büyük saçmalıyorsun ne sahnesinden bahsediyorsun at gözlüğünü çıkar ve idolünün zorbalık yaptığını kabul et

EsmaG

Biz irene haklı demiyoruz. Irene bir hata yaptı ve özür diledi diyoruz. Ayrıca bu olayı bu kadar araştırman gözlerimi yaşartsa da olayın olduğu sırada kızların sadece sahnesi vardı ve provada giydiği kıyafetle sahne kıyafetinin farklı olduğunu bildiğimiz için kıyafetten zorluk yaşadığını biliyoruz çünkü performansı izlersen gerçekten zorluk yaşıyor. Bağırmakta haklı değildi ama eğer iş dünyasındaysanız böyle şeyler olur bazen iş yaptığın kişilerle tartışmalar/bağırışmalar olur. Özür diledi ve dilemesi gerekiyordu ama bunun için gerçekten işinden ayrılması mı gerekiyor? Eğer iş yerinde çalışıyorsan anlarsın veya çalışmıyorsan çalıştığın zaman anlarsın bağırışmalar oluyor ancak günün sonunda kimse bağırdığı için işten çıkartılmıyor. Ayrıca benim tamamen… Read more »

Bilmemki

Evet biz o aptallarında işten çikarılmasıni istiyoruz hatta mümkünse hiç gelmesinler müdürlük pozisyonlarına falan
Bu adam kadin eve gidince işten ayrılamamın uç kurusa zorunlu olmanın sinirini evladindan eşinden arkadaşlarından çıkarıyorsa onlarda çıkarılmayı hak ediyordur eklemeli ilerler bu işler
Sizde sadece zorunlu olduğunuz için alışıyorsunuz kavrayın bunu önce doğru ya da yanlis oldugu için degil

EsmaG

İş yerinde bağırma olabilir ama ben her gün olur demiyorum zaten. Red velvetin sektörde 6. Senesi sence irene başka birisine bağırsa olay olmaz mıydı? 6 yılda yaptığı ilk hatada özür diledi ve daha fazla linçlenmesine gerek yok diyorum. Eğer sen gelecek meslek hayatında hiç kimseye bağırmazsan gerçekten tebrikler. Her bağıran kişi işten çıkartılsaydı herkes aç kalırdı

pokpak

ya bir susun cidden sinirlendim hazel-nut isimli arkadaş ben de zorbalık yaşadım demiş yaşadığı zorbalığı anlatmış burada gelip kıza zorbalık yapan birini savunup haklı çıkarmaya çalışıyorsunuz

Last edited 5 ay önce by pokpak
Bilmemki

Demek ki toplumda oldukça sevgiden mahrum şiddet ile büyüyen ya da onlar tarafından ezilip acımasızlaşan insanlar dolu Öğretmensindir doktorsun hakim savcısındır sert mizacın olabilir tek harekette gider misal bu meslekler Labuali olmaya gelmezler ama bu değil ki stajyerini öğrencini görev yapan polisleri aşağalama ezik hor görme hakkını versin ayrıntı burda işte İrene bağırmayı geçerek aşağaladı ? Savcı Hakim laubali olursa adaleti gider ve iş yaptırmaya çalışan “yalakalar” ortaya çıkar Doktor labuali olursa stajyerlerine işin ciddiyeti kavrattıramaz Öğretmen laubali olursa öğrencileri kullanır Herkesin sert mizacı bağırdığı anlar olabilir ama bu bağırmalar kızlar insanların zihninden silinir Ama sen bir stajyerini bir polisi… Read more »

Hazel-nut

olayı didiklediğim falan yok. aslından resmi yazıları okudum sadece. fan sayfalarındaki yanlış çevirileri değil. gruptan çıksın söylemim olmadı düzgün okursan yorumumu. ölüm tehdidi asla insancıl bi durum değil kabul edilmez. stilistin yazısında da irene’in özüründe de tek taraflı bi bağırma olduğu söyleniyodu. sm irene’in duygusal patlamaları için özür diledi. nerde çalışıyosun bilmiyorum ama bağırma ile iş yürütmek hiç profesyonel bi durum değil yanlış bi durum varsa bile bunun bi usulü vardır hangi çağda yaşıyoruz.

EsmaG

Güzelim benim çalıştığım yerle alakalı değil bu. Demek istediğim sürekli böyle davranan birisi olsaydı paylaşılan ilk olay bu olmazdı irene kaç senedir sektörde sonuçta. Sadece bir kere böyle bir hata yapması bu kadar etkilememeli diyorum. Ben irene özür dilemeliydi diyorum ve diledi sana hatalı yorum yaptığını söylemedim

Revel Shawol

Yine yazıyorum kardeşim irene desteklemek istemiyorsan destekleme be.. fan sayfasının yazdıklarını da buradakileri de okudum anlamadığınız şu, kadın yazdıkları ne kadar doğru acaba belli değil…ses kaydı ortaya çıkmadı salladı mi yoksa kendi hatası da olduğu için ortaya mi koymadı acaba bilmiyoruz.. ilk yazdıklarını kadın kendi sildi hala aynı şeyleri paylaşıp durmayın, sildiği yazılar bunlar ne kadarı doğru belli değil, kadının yanındakilerde kendi çalışanları zaten olayı başka gören yok, irene bi hata yaptı bunu kimse inkar etmiyor, yazılanların hepsi doğruysa bile herkesin hata yapabileceğini söylüyoruz biz.. zaten kimse deli gibi savunmuyor.. kız özür diledi pişman olduğu da gayet belli, ha bundan… Read more »

Revel Shawol

Bi halt biliyor gibi konuşmayın kadın kendi hatası olduğunu kendi yazdı zaten.. kimse olayı değiştirmiyor siz abartıyorsunuz.. kadın ilk paylaştığını sildi niye acaba.. olayı anlatmadan sadece irene suçlamıştı, ikinci paylaşımında yine olayı anlatmadı ama kendi hatası olduğunu da söyleyip bu kadar büyümesini beklemiyordum dedi, tartiştiklarini kimse inkar etmiyor özür diledi zaten daha ne yapsın ki olayda abartılı açıklamalar oldugu belli, kadında benimde hatam var diyip olayı kapattı.. ünlüysen olayı bire beş katip üstüne gelirler bu hep böyleydi, ayrıca irene 30 dan fazla başka çalışan da destekledi , bunlar smden bile değil be , biriyle tartıştı diye kimseyi zorba yapamazsınız, zorba… Read more »

Red Velvet Manyağı

SM her şeyi üstü kapalı anlatıyor özür diletiyor bittiğini sanıyor. Kaç defa etti aynısını halen daha mı anlamıyorsunuz.

KINGEXO

wendy’yi tekrar sahnede göreceğim için çok mutluyum 😭 tam 1 sene oldu…

Jisoochu

Sadece hatasının farkına varmış olmasını diliyorum. Kimseyi kendisinden aşağı göremeyeceğini, emirler yağdıramayacağını anlamalı. Esas olan bunu kavraması. Devam etmiş etmemiş yanlışının farkına varmadıktan sonra bir önemi yok zaten. Boşuna sahneye çıkmasın demenin ne anlamı var sonuçta esas olan yaptığının farkına varıp ders çıkarmış olması

Athy

30 yaşındaki bir kadının iş hayatında nasıl davranacağını bilmemesi…….hayır… iş hayatını geçtim bir insana böyle davranacağını bu yaşta bile öğrenememiş olması büyük sorun ,hatasından ders çıkarsa ne olur ?

light♡

İnsanlar neden idollerinin kötü olabileceğine inanmıyor bir türlü aklım almıyor

light♡

Söylediğin gibi kusursuzlaştırma K-pop sektörünün temel felsefesi. İdolleri masum,güzel ve gerçek olamayacak kadar mükemmel göstermeye çalışıyorlar.Hiçbir idolü şahsen tanımıyorken bu kadar güvenmek inanılır bir şey değil.Kimsenin ne olduğunu bilemeyiz.Bundan öncesinde şarkılarını severek dinlediğimiz birçok idol tecavüz skandallarına karıştı.En azından bunları görerek ders almalıyız.

heartheart

Biri şey yazmıştı çok önceden, Korelilerin kafa yapısını eleştiriyoruz ama idollerin de onlar gibi olabileceğine inanmıyoruz. Çok doğru gerçekten

heartheart

Aynen işin o yönü saçma gerçekten yani biz burada genelde Korelilerin saçma yorumlarını görüp bunu onlara özgü sanıyoruz ama her ülkede var bu aslında bizde de dahil. Direkt Koreli olarak değil de insandır, kötü şeyler yapabilir şeklinde değerlendirmek daha doğru

pokpak

koskocaman kpop sektöründe kötü olayların, skandalların vs olmaması mümkün değil ama sektörde hiçbiri ortaya çıkmıyor magazinsel olay bile yok yani kim bilir şirketler nasıl paralar döküp birilerini susturuyor ki böyle haberler hiç çıkmıyor, herkes idolleri melek sanıyor

NCT TAEYONG TURKEY

KeMaLiM YaPmAz

light♡

Çok iyi ya dğcödğföğdldldösld başka bir söz yakışamazdı çok güldüm zpcödşclcşlc

sametinyourarea

NCT acaba kaç canlı diye dusunmeye baslıyorum bu ne dolu programdır yuh

sametinyourarea

bügünki konser güzeldi bu arada asadıojs link bulmak cok kolaydı. Ama bu gozler 7 8 kere ban yiyen insan gordu “ım so sorry” diyip kapatıyorlardı yayını.Ve asıjdoasjd Twitchde yorumlara sırf ban yemesin diye nct dısında her ünlüyü yazdılar
nicki 1D Selena Justin aosıdjasıodjasoı en komigi seydi Taeil Renjun Xio cıktıgında yorumlar Jonas Brother doluydu asdhsadu

ad astra

Önceki konserlerinde 1-2 linkle götürüyordun ama bunda ben çıldırdım en uzun 5 dk dayanabildi herhalde girdiğim yayınlar djkdjs
nctzenler yayın linklerini bir haftadır cooking class diye twit atıyordu, see you cooking class diye şaka başlatmışlardı, nct’nin twitter aramaları da cooking class link’e dönmüştü bugün ilk elenen o linkler oldu kdjgs

sametinyourarea

bir ara cidden delirdim sıdjadoıjas sanki ayarlayıp banlıyor gibilerdi.MVlerden sahneler koymuşlardı ya boyle kısa klipler o tam bitiyor performans baslıyor ban. 2 3 kere oldu söver gibi djaısodo. Faded ve Nectarı bekliyordum .Allahtan nectarı naza çekmediler bastan yolladılar ama fadedı canlı izleyemedim

neden music dance yoktu ona uzuldum

Last edited 5 ay önce by sametinyourarea
ad astra

Ben de bds ile faded’ı kaçırdım. Nectar stage konserin en iyisiydi diğerlerini zaten 20 kere izlemiştik daha fazla special stage istiyordum. Light bulb’u da yıllardır bekliyorum onda da taeyong yoktu dkdk
Music dance konser boyunca kore trendlerinde bir numaradaydı yazık oldu

Last edited 5 ay önce by ad astra
jongjong

kadın otuz yaşına kadar ögrenmedigi saygıyı simdi öğrendiğini varsaymak tamamen “optimislik”, RV çok sevip dinlerdim hala daha dinliyorum ama irene’in değişeceğini sanmam bu arada niye shinee yok ya ne güzel üyeler askerden döndü, exo-sc’nin olmamasına artık deyinemiyorum bile gercekten yoruldum

Yoonmin destekliyorum

SM EXO’yu göz göre göre harcıyor…

jongjong

sm’i sevdiğim gençlik yıllarıma yazık… off gerçekten tek isteğim exo ve exo-l mutlu olsun ama niye herkes ağzımıza ediyor 😫

BRAIN

SM piç sm exo nun gelirleriyle yaptığı binasını ne çabuk unuttun, karma bir gün sm ı bulur umarım

jongjong

sm bok ama bu kız sm sanatçılarına ölüyor bitiyor:(((((

Almina

Belki de öfke sorunları filan vardır tedavi olursa düzelebilir..

qwerty

irene hakkında sadece bir dedikodu çıkmadı. o yazılanları destekleyen çok önemli stilistler vs oldu savunanlar var diye aklanmış olmuyo. herkesin sevenleri var, seungriyi bile iyi anlatcak insanlar var. zorba herkese zorbalık yapmıyo sonuçta

Liu baiyang

artik idoller adamda oldursede hayranlari savunucaklari icin bisey demicem

Last edited 5 ay önce by Liu baiyang
Nur 🌼S

Bu söylediğin idol tipi burada yok. Tamam kötü bir şey yaşandı ama İrene’nin yaşadığı bir olayı ve onu savunan hayranları, büyük suçlar işlemiş idollerle bir tutman trajikomik.

Liu baiyang

Bir tutmuyorum ztn ben tum fandomlar adina soyledim baksana seungriye adam cinayet disinda butun pislikleri yapmis ama hala savunanlar var gir insta’ya turk ygstan sayfalari bile savunuyor . Yani demek istedigim ne suclar yapanlari savunan multifandomlar ireneyi hayli hayli savunurlar demek istemistim ama biraz yanlis ifade etmisim sanirim kendimi

Last edited 5 ay önce by Liu baiyang
com

asılsız iftaralar yüzünden chanyeol aylardır ortada yok. konserde exo yok sc yok ama zorba irene sahnede olacak :d iki gün sonra ‘güzel’ yüzü sayesinde kurtulup hayatına devam edecek. hayran olup abartmayın diyen arkadaşlar umarım işyerinizde kendinizden yaşça küçük bir kişi tarafından insanların önünde ağlayıncaya kadar azarlanırsınız o zaman anlarsınız belki bunun o kadar da basit bir şey olmadığını

Last edited 5 ay önce by com
SeulgiWendy

Birincisi Chanyeol Any Song yapmadı ikincisi Joy bir çok şarkıda dans ettiği halini yükledi bunlardan biride Any songdu ve Joy o dansı attığında Kore’de zaten Any Song challenge yapmayan kalmamamisti Joy’un linç yememesi seni niye bu kadar rahatsız etti?

SeulgiWendy

Kore’de viral olmuş pek çok şarkının dansını bir çok idol yapıyor şarkıyı yapanların öz geçmişlerini araştırmiyorlar heralde. Ayrıca bu şarkıyı dinlemeleri de o kişinin yaptıği şeyi desteklediği anlamına gelmez. Bir çok hiphop sarkicisininda karanlık geçmişleri yada olayları var insanalar çoğu zaman o kişilerin kim oldugunu bilmeden şarkıyi beğendiği için dinliyor. Bir şarkıyı dinlemeye yada beğenmeye farklı anlamlar yüklemeyin idol sektöründe herkesin birbirini tanıdığını falan sanıyorsunuz heralde çoğu birbirini tanımıyor bile

Sel

Özgeçmişini araltırmama gibi bir durum yok çoğu idolde any songu yapmadı acaba neden ? Zico tecavüz videolarını izleyen biri bunu kpop dinleyenlerin yarısı bilir hele idolse zaten bilir ben bir cheshire olarak bizim kızları eleştirebiliyorsam sende çocukça düşünmeyi bırakıp joyu eleştirmen gerekir ya da siz fanı olduğunuz grubu sadece güzellikleri için stanliyorsanız bir şey diyemem zaten 🙂

SeulgiWendy

Eleştirilecek birşey yaptıysa eleştirilir bu birincisi ikincisi o dönem aktif olan hemen hemen her grup Any Song yaptı Hyori ve Hwasa ilk yapanlardandi ve Zico ile birlikte yaptığı için beraber videolarını attığı için tepki aldılar tepki verenlerde belli kesimdi. Zico’nun tecavüz videosu izleyip izlemedigi Kore yasaları tarafından bile kanitlanamayip bir ceza almadığı müddetçe bu adam hapiste girip sektörden sürüklediği sürece gayet diğer idollerde bilmeyebilir siz Kore magazini ile ilgileniyor ve kpop takip ediyor olayları biliyor olabilirsiniz ama kpop sektorunde çoğu grup birbirini bile tanımıyor çok popüler olan grupların bile tüm üyelerini sayamayacak idol dolu sektörde bu insanlar idol ve işlerini… Read more »

Last edited 5 ay önce by SeulgiWendy
Sel

Aslında sadece joy değil neredeyse hwasa ve kee hyori hariç çoğu idol tepki almadı tecavüze karşı suskun kalmış bi insanı desteklediler… Fotomdan anlaşılıyorsa ult grubum clc ama sorn seungyeon ve yujin any song yaptığı için onlara kalben kızgınım diğer üyelerim ve eskiden yakın arkadaşı olmasına rapmen Hyunanın yapmamasına mutluyum

Sel

Yok hayır sornlar da tepki almadı ama destekleyen herkesin tepki alması lazımdı tecavüzcü kötü tecavüzü izleyen eğlenen pislik de kötü onu destekleyenler de iyi insan olamaz

Sel

Joy da anysong challengee katıldı

Sel

Ama böyle bir şeyi yaşamadıkları için savunabiliyorlar

Eda

Nebileyim saçma geliyor bana bu kadar üstüne gidilmesi. stilistle arasındakı şeyi çözmüşler. herkese karşı öyle olsa toplumsal eleştiriyi hakediyor ama iki kişi arasında sorun bu kadar büyütülmemeli. koreliler zaten birini eleştirmeyi çok seviyor, özellikle başarılı, zengin insanları. ama türkler niye bu kadar eleştiri yapıyor onu anlamıyorum.

Boş yapmayın

Birincisi editöre bağırdığı gün özür dilemedi onun yerine menejerleri özür diledi. Ne zaman editör bunu yazdı sonra kabul etti, belki etmeyecekti de ama yazdığı postu neredeyse bütün camiadan insanlar destek amaçlı beğendi. Yani yakalınınca özür diledi. Türkler çok yorum yapıyor belki de iş hayatında bunları biz de yaşadık o yüzden. Editör bir günlük çalışan ve İrene ile karşı karşıya gelmek zorunda değil artık ama bizler neredeyse bir şekilde aşağılandığımız işler de sürekli o suratlardan bunu çekiyoruz, ego pohpohlamak istemiyorsan acısını çıkarıyorlar . Bir günlük çalışan olsam ben de valla instagram olsun her yerden içimi dökerdim. Ama el mahkum bazılarımız devam… Read more »

SonChaeyoungBenimÇileğim

Irene’in yaptığı gerçekten yanlıştı ve böyle durumlarda probleme sebep olan üyenin gruptan ayrılma düşüncesi yoksa sessizce düşünme sürecine girip bir süre promosyonlara katılmayarak hatasını telafi edecek yardımlarda bulunması grubun imaji açısından en iyisi olur

Last edited 5 ay önce by SonChaeyoungBenimÇileğim
jeyan

Göz boyama yani.Bu onu daha itici gösterir, şu ana kadar çokça para kazanmıştır zaten onun yerinde olsam Gangnam‘da evimde oturur inzivaya çekilirdim.

SonChaeyoungBenimÇileğim

tabiiki göz boyama yardımlarını manşetlerden yapan idollerin hepsi göz boyuyor ama sonucunda işe yarıyor mu yarıyor kore halkı zaten bayılıyor böyle şeylere imajını düzeltmek istiyorsa yapabileceği tek şey göz boyamak olur

jeyan

haklısın bir de iki de selca attı mı geldi mi ferahlatıcı soğuk visual yorumları hop imaj düzeldi

Blablabla

Sessizce hiçbir şey olmamış gibi hayatımıza sokacaklar bu zorba küstahı. Yer miyiz? Hayır. Sonuna kadar ot4

rococo

seulwenjoyri: tmmm

Red Velvet Manyağı

Belki rüyanda ot4 ü görürsün. Ha bu arada kendine Reveluv demeye de kalkma. RV nin ot5 geri dönüşünü de bekle tamam mı

Bilmemki

İrene severdim ama pis soğudum ben ya zaten kolay soğurum bkz Knowing Bros Mamamoo bölümünde Hwasadan soğumam gibi (bu kişesel bir şey nefret yorumu diye saldırmayın hemen şarkılarını duyduğumda kalbim garip hissediyor sanki yanlış bir şey gibi suçu olduğundan değil )
Himchan yüzünden B.A.P Seungri vs yüzünden Bigbang Zico yüzünden Block B İrene yüzünden Red Velveti dinleyemiyorum oysa aşırı şarkilarını sevdiğim gruplar lütfen birileri seslerini şarkıdan çıkarabilir mi
Zorbalık Taciz Alkollu arac kullanma vs cidden düşüncesiz suçlar bireyin kendisinden çok karşı tarafa zarar veren durumlar çünkü
Lutfen skandal cikmasin artik muzik zevkimi kısıtlamak istemiyorum ben

Aaa

Off off bir keresinde acayip derecede blue dinlemeye ihtiyacım vardı. Yada if you ama o şerefsizin sesi yüzünden dinleyemedim resmen açamadım bile şarkıyı elim gitmedi.

Meanuka

Evet ya onun kısımları gelince kusacak gibi oluyorum

jeyan

askim cancelled birini dinlemeyeyim derken diğer cancelled birini dinliyorsun

Su🌹

IU lolita ve Eunhyuk olaylarından dolayı bu sayfada sevilmez onu kats etti sanırım

Bilmemki

IU her şekilde kurtuluyor be xjxjxjd kızda sihir var herhalde kadın idollerde skandaldan rahat sıyrılan tek kişi dhxjjxx

Su🌹

IU jam jam cover ını dinliyorum diyince IU nun yaptığı bir cover sandım o yüzden öyle yazdım kusura bakma ❤️

jeyan

Özür dilerim ben Iu indirdin sandım ona göre yorum yaptım kusura bakma gerçekten çok yanlış anladım 💗

Armyrv

Oha yani iyicene abartmışsın diğer konular da haklısın ama İrene konusunda aynı şeyleri söyleyemeyeceğim tamam stilistle baya ağır bir şekilde tartışmışlar ve suçlu taraf ise İrene buraya kadar doğru ama zorbalık yaptığına dair kanıt bile yokken sanki İrene zorbalık yapmış gibi göstermeniz çok yanlış bu Red Velvet’in ilk skandalıydı sadece birisi ile tartıştığı için onun hakkında çıkan haberler onu ne zorba yapar ne de kötü bir insan lütfen asılsız haberlere inanıpta daha fazla saçmalamayın. Görende İrene’ni seri katil sanır öyle bir yorum yapıyorsunuz ki yani sadece abartı.

Yoonmin destekliyorum

Hwasa olayı ne?

Hoşik

Irene’in yaptığı çok büyük bir yanlış savunulacak bir tarafı da yok eğer ki durum bize anlatılan gibiyse ama özürünü diledi, imajı çizildi, aylardır ortada yok. Ama insanlar hala üzerine gidiyor ve belli bir noktadan sonra zorbalık Irene’e yapılıyor gibi yarın birgün kendine bir şey yaparsa insanlar bu kadar üzerine gitmenin pişmanlığını yaşayacak. Üstelik üzerine giden insanların hiçbiri normal hayatta iyi insan değiller. (bana göre iyi insanlar hatasını kınayıp sustu diğerleri ise hala kötü ithamlarda bulunup kırıcı şeyler söyleyenler.)

Aaa

Lütfen suju lo siento sergilerse irene değil seulgi yada joy ile sergilesin.
Bu arda sm exo sc diye bir grupta var hani hatırlatmak istedim.

Last edited 5 ay önce by Aaa
SM lütfen bat

Bence burada Irene yerine SM malının Exo adı altında sadece Kai ve Baekhyun bulunması. Sehun ve Chanyeol nerede SM? SM Allah belanı versin fandoma girdiğimden beri en çok kullandığım cümle bu oldu teşekkürler.

Sel

Hadi suho yok do yok xiumin son cbde yoktu şuan olan üyelere şarkıları hazırlamamış olabilirler(o da saçma) anlıyorum AMA SEHUN YEOL NİYE YOK A Q

Queengi

Irene yaptıklarından ders çıkarmış mıdır, gruptan ayrılması mı gerekir bilemiyorum ama bir daha onu eskisi gibi göremeyeceğim onu çok iyi biliyorum😕

Nur 🌼S

Red Velvet hadi comeback yapın bebeklerim♥️♥️♥️♥️♥️

Maraz Ali

Bu ne ya herkesler var Sehun ile Chanyeol?? suçu ne onlar niye gelmiyor uff şu Exo ne çekti be

ÇELİK AYNA

Instagram’da Koreli netizenlere sövüyorlar ama ben bu tür konularda kesinlikle netoların yanındayım.iki gün sonra bir sayfa netizen yorumlarını atar sonra hep birlikte söverek ayin yaparlar.irene ve seungri’yi savunanların onlar hakkında herhangi negatif bir yorum gördüklerinde linçlemelerine aşırı sinir oluyorum. Tamam fanısın da iyisiyle kötüsüyle sev bari. Bir insanın hiç yanlışı olmaz mı? Putlaşmış beyinlerinize s*kayım. Bir beyninizin süzgeçinden geçirin. Sizi babanız mı doğurdu? Bir de sonra aoa mina için iki yüzlü pislik herifler

Eloo

Ve bu konserin bedava olacak olması ♡♡

Who knows

İnsanlar asla değişmez rol yapmaya devam

taylor benim karım

keşke çıkmasa ama çıkıcağı çok açık

Bıktım

SC sm de değil sanırım

Jendeuk

Yaptığı asla affedilir değil gerçekten çok kötü bi durum umarım hatasını farkedip geri döner ben ilk baslarda karşılıklı tartışmadır diye düşünüp öyle ummuştum ama stilistin yazdıklarını okuyunca gerçekten kendini üstün görme açıkçası cidden zorbalık olduğunu hissettim geri dönerse büyük ihtimalle dönücek umarım gerçekten hatasını anlamış şekilde döner ve bunları yaşattığı kişiye reklam olmadan özel bi sekilde kendini affettirir

filename:red

evet burada sadece yarım saat bulundum ve klavyenin arkasında nasıl insanların olduğunu gördüm birinin yanlışına nasıl müdahale edilmesi gerektiğini çoğunuz bilmiyorsunuz bazı kişilerin hayatı ya sizin yüzünüzden son bulursa umarım kimsenin başına böyle bir şey gelmez ama lütfen acımasız olmayın çünkü eleştirdiğiniz şeyin aynısını yapıyorsunuz acınası görünüyor

Jae

Irene out

Armyrv

Stilist ile İrene zaten kendi aralarında konuşup anlaşmış niye hala olay başa sarıyor anlamış değilim ve aynı şeyleri tekrarlamaktan da yoruldum İrene ve stilist sadece çok kötü bir şekilde tartıştı stilist İrene bana zorbalık yaptı demedi ve son yorumunda ise İrene hakkında çıkan bazı asılsız haberleri bile yalanladı stilist’in her şeyine inanıyorsunuz ama buna inanmıyorsunuz ve kanıt olmamasına rağmen hala diretmeniz ilginç

eft123

chanyeol üzümlü kekim seni harcadılar resmen en çok buna yanarım

SM'in Çiçek Bahçesindeki Bekçi

İrene stilistiyle hep sorunlar yaşamış galiba ama bu demek değil ki yaşadığı sorunlar yüzünden başkasına mobbing yapacak.
En saçma gelen şey ise bu olayı çok fazla konuştukları hatta kızı sırf bundan sektörden sürmeye çalıştıkları halde bigbang’in bundan daha kötü şeyler yapmasına rağmen hala şarkı çıkartsalar dinlerim demeleri…
Bu sektörde erkek ve kadın idollere niye farklı davranıyorlar hala anlamış değilim. Erkek idol yaptığı en kötü şeylerden yırtabilirken kadın idoller en ufak bir olayda sanki bütün kötü suçları işlemişler gibi iki yüzlü davranmaları 🤢

jeyan

😗yeter😗 artık😗 anlayın 😗bigbang 😗destekliyorum😗 diyenlerle😗 irene 😗istemeyenler😗 aynı😗 değil😗 bunu😗 söyleyip😗 olayı😗normalleştirmeye😗çalışmayın😗olayın😗 cinsiyetle😗 alakası😗 yok😗 tabii 😗feministliği 😗hemcinsine 😗zorbalık😗 yapan😗 ireneden😗 öğrenmediysen😗 insanların😗 olaylara😗 verdiği 😗tepki😗 miktarı😗 sizi😗 ilgilendirmez😗 yeter 😗bıktım😗 a😗 m😗 k😗

Last edited 5 ay önce by jeyan
SM'in Çiçek Bahçesindeki Bekçi

Ben zaten İrene’nin yaptığını savunmadığımı söylemiştim. Okuduğunuzu anlayamıyorsanız bu sizin sorununuz.
Ki kendisi zaten yaptıklarının cezasını çekiyor ama böyle bir olayı abartıp diğerlerine genel olarak göz yummalarına laf söyledim. Madem insanların verdiği tepkinin kimseyi ilgilendirmeyeceğini düşünüyorsunuz benim verdiğim tepkininde sizi ilgilendirdiğini düşünmüyorum.
Ayrıca yazdığım normal bir yoruma küfürle karşılık vermek statünüzü belli ediyor.

Sel

Senin şu yorumunu kopyalayıp her irene haberine tutturmak lazım sıktı artık bunların bb dinlersiniz rv dinlemiyosunuz kadın düşmanları tavrı

SM'in Çiçek Bahçesindeki Bekçi

Allahın aşkına bu yorumdan onu anladıysanız lütfen kitap okumaya özen gösterin. Olay nasıl rv dinlemeyip BB dinlemeye geldi şaşırdım kaldım.
Ben olaylara verilen tutarsız tepkiyi dile getirmek istedim; siz ise her şeyi ters anlamak için resmen pusuda bekliyorsunuz.

Last edited 5 ay önce by SM'in Çiçek Bahçesindeki Bekçi
jeyan

kadın düşmanı olduk cidden nereden duyar kasacaklarını şaşırdılar kız seviciyim karı seviyorum ben

Last edited 5 ay önce by jeyan
la cha ta

Wendy de olur umarım💙💙💙

Eyenur

Irene’ın grutpan çıkarılması Red Velvet için yapılacak en iyi şey olur.

MeU , Once , ReVeluv and Blink

Irene olayı çok umrumda değil. Wendy’yi görcez 🥺❤

Blahblah

Iren’ın yaptığını kesinlikle savunmuyorum ama abartıldığını düşünüyorum. Stilist bunu olay gündem olsun diye çıkardığını düşünüyorum, sonuç olarak haksızlığa uğramış olan kişi sonuna kadar kendi hakkını savunur ama stilistin niyeti para vs. gibi şeylermiş ve hemen sustu. Onu da geçtim Zico’nun pisliğini unutup gelip burada Irenın yaptığı Zico’nun yaptığı şeyin yanından bile geçmezken saydıramazsınız Koreli netizenler… Irenın yaptığını yeniden belirttiğim gibi kesinlikle savunmuyorum.

Red Velvet Manyağı

Netizenler aynısını Sulli ye de etti üstüne geldiler kızın sonuç ne oldu. Eğer aynısı Irene e de olursa Reveluvlar asla affetmez. Red Velvet sonsuza dek ot5 kalıcak istemeyen kapatsın çenesini kendi grubuyla ilgilensin.

Red Velvet Manyağı

Irene in gruptan girmesini isteyen Reveluv falan değildir. Diğer hiçbir üyeyi de sevmesin mümkünse.

yağmur

Bu olaylar yaşanmadan önce herkes stilist’e kötü sözler söylüyordu “Kızları çok kısa giydirdikleri için baya ağır sözler söyleyeni mi desem yada berbat iğrenç bu gibi bu sözleri kullananları mı desem bilemedim.” ve dahası da var gerçekten insanları anlamak çok zor hiç kendilerine bakmadan başkalarını eleştiriyorlar şimdi ise herkes stilist den pay bicerek Irene’ni kötülüyor zaten kimse İrene’nin yaptıklarını doğru bulmuyor ki suçluydu ve özür diledi şuan takip ettiğim kadarıyla İrene’ni deli gibi savunan kişileri de görmüyorum ben bizim karşı çıktığımız şey ise bambaşka bir olaydı İrene’nin yapmadıkları şeyleri İrene yapmış gibi gösterenlere tepki göstermiştik ve hala da devam ediyor bu… Read more »

Last edited 5 ay önce by yağmur
Revel Shawol

Kimse kimseyi desteklemek zorunda değil istemiyorsanız desteklemeyin.. gelip burda yalandan fan gibi yapıp kıza yüklenmeye de hakkınız yok sizin yaptığınız da irene zorbalık..! Kimse irene masum demiyor zaten bi hata yaptı kendide hatasını kabul etti herkes hata yapar ve bi şansı hak eder, ayrıca olayda kadın kendi hatası olduğunu da söyledi, ilk yazdıklarını sildi!! Bu kadar uzayacağını tahmin etmemiş ne hikmetse.. olay kapansın uzamasın dedi, belli olayda kadının da söylemediği şeyler olabilir, hiçbir şey tek taraflı değildir, aralarında ne geçti bilemeyiz , hatasını kabul etmiş birine daha fazla yüklenmekte mantıklı değıl, kadında olayı abarttıysa artık hesabını vicdanına verir elbet.. irene… Read more »

jung

gelsin de guzellik gorelim

Wivvola

Umarım wendy ve seulgi alt grup olarak çıkar

jeyan

14. Irene’i savunanlar umarım bu tarz bir olay yaşar, gerçekten…

loonatheworld

14. Irene’i savunanlar umarım bu tarz bir olay yaşar, gerçekten…

Tttt

Zorbalığı hafife alanlar umarım siz de aynını yaşarsınız

ela

BIGBANG’ı sahnede göreceksek IRENE hele hele çıkmalı

SeulgiWendy

İnsanların eleştirdiği şeyleri yapmalarıda ayrı ironi cidden İreneye zorba diyorlar siz zorbalık gormemissiniz hayatınızda gerçek zorbalar karşısında ağzınızı bile açmaya cesaretiniz olmuyor gayette kadın çatır çatır konuştu ve İrene’den ozrunude aldı ve simdi bir şekilde aynı zorbalığı İreneye yapıyorsunuz önceden yaptığınız gibi. burada Irene suçsuz demiyorum keşke bu tatsız olay hiç yasanmasaydi ama bu olay üzerinden iyice duyar kasmak için İreneye zorbalık yapmaya başladılar zaten sürekli yok feminist yok gülmüyor diye lincliyorlardi şimdi fırsatçılığa çevirip İreneyi zorba ilan ettiler. Olayın iç yüzünü bilmiyoruz aralarında bir tartışma geçmiş Irene idol olduğu için hiç hata yapma lüksü yok zaten otamatik olarak tüm… Read more »

Last edited 5 ay önce by SeulgiWendy
filename:red

meslek hayatınızda hiç mi zor bir durum yaşamadınız? ben irene’in davranışını savunmuyorum ama özrünü diledi bu konu kapanmalı. Böyle bir olay herkesin başına gelebilir videoyu izleyenler irene’in stilist yüzünden yaşadığı zorluğu sayabilir kız en sonunda mikrofonu çıkardı
arka planda işler nasıl bu kadar büyüdü bilmiyorum editör bile olayın iç yüzünü anlatmazken asıl zorbalığa uğrayan irene oldu ortada büyük bir haksızlık olduğunu düşünüyorum

kagehina

Videoyu atar misin gormedim de hic

filename:red

https://youtu.be/YOW0EAtiCLc
mikrofonu elinde taşıdığını görebilirsin…

Aaa

Yalnız dergi çekimi stilisti diye okumuştum kendi grup stilisti değil zaten kadın niye sahne kıyafeti versin ki kızlara.

filename:red

red velvet için kanal aracılığyla o gün olan performans için çalıştılar herhangi bir dergi çekimi olmadı

KINGEXO

https://youtu.be/s4EqVfzauqE sanırım bu videodan bahsediyor. Olayın olduğu gün mü emin değilim ama performans sırasında irene sürekli sorun yaşadı hatta fandom içinde konuşulmuştu tabii bu irene’i haklı çıkarmıyor ama yine de irene’in de sorun yaşadığını görüyoruz.

Adrik

Bu konsere baktım hep 201018 tarihlerle paylaşılmış, twitterda da 18 ekimdeydi denilmiş. Fakat stilist 20 Ekim’de grup için çalıştığını söylemişti?

KINGEXO

dediğim gibi o gün mü değil mi bilmiyorum üsteki yorum öyle yazınca bundan bahsediyor sandım.

betül

Açıklama buydu

heartheart

Bi bitmediniz

filename:red

ben yıllardır ekrandan gördüğüm kadarıyla bu kadını rol modelim olarak görüyorum olayın iç yüzünü bilmiyorum ortada kanıt yok? artı olarak editör yazısında irene’e hakaret ediyor iğrenç yüzüyle bana bağırdı diyor ben bunlara arkamı dönemem; irene özür diledi yapılması gereken doğru olan şeyi yaptı ama editör olayı dramatize ederek herkesi dahil etti lütfen eşit şartlarda değerlendirin

heartheart

Bak ben Irene’in gruptan ayrılması gerektiğini falan saçma buluyorum, hatta bu olayda durumun onu eleştirmekten lince dönüştüğünün de farkındayım. Olayın iç yüzünü sen de bilemezsin, ben de bilemem çünkü tam olarak açıklamadılar. Kim bilir belki video yayınlansa Irene çok daha kötü bir durumda kalırdı, belki kalmazdı. Bunlar hep belirsiz şeyler. Elimizde olanlarsa SM’in olay patladıktan hemen sonra, Irene’in de ondan sonra özür dilemesi. Ben Irene yüzde yüz haksız falan demiyorum belki tahrik olduğu bir şey yaşanmıştır ama sen de Irene’in yüzde yüz masum olduğunu savunma bence. Yazı biraz uzun oldu kusura bakma

filename:red

aynı şeyi savunuyoruz ben de irene’i %100 masum olarak savunmuyorum başta hatalı olduğunu söyledim zaten sadece burada ona yapılan hakaretleri eleştiriyorum

heartheart

Ben senin olayı biraz hafife aldığını düşündüğüm için öyle yazdım, çünkü zorbalık öyle normal ve sıradan bir olay değildir. Bunun dışında tabii ki eleştirinin dozu olmalı burada hemfikiriz evet

filename:red

hayır kesinlikle hafife almıyorum ben de çalıştığım yerde zorbalığa uğruyorum ve hala aynı yerde çalışıyorum bunu ne için yapıyorum desem de işimi kaybedemem benim için önemli ama bu olayı çözmek istesem editör gibi yapmazdım tüm çıplaklığıyla ortaya çıkarırdım empati kuramıyorum bu yüzden

heartheart

Anladım, bu arada zorbalığa uğradığına üzüldüm umarım bir daha bununla mücadele etmek zorunda kalmazsın

filename:red

anlayışın için teşekkür ederiim belki yanlış yapıyorum ama daha başarılı olana kadar bekleyeceğim başkalarına yapılan zorbalığın kanıtlarını da toplayacağım öyle ortaya çıkacağım umarım kimse böyle bir şey yaşamaz

Last edited 5 ay önce by filename:red
Hazel-nut

stilisti en iyi senin anlamanı beklerdim. hiç bir insan böyle bi davranışı hak etmez. insanlık onuru ve gururuyla oynamak oluyo. umarım sende bir an önce bi yol bulup daha mutlu olabileceğin bir iş hayatı yaşarsın

Hazel-nut

tatlım zaten binlerce hayran tanrıça gibi taptığı için bu insanlara bu kadar egoistler. ayrıca aslından okudum yazıyı iğrenç diye bi kelime yoktu. fan sayfalarının paylaştığı ve ekranda gördüğün herşeye inanma lütfen. ayrıca emin ol kanıt olmasa sm irene’nin imajını tehlikeye atmaz ve özür dilemezdi.

filename:red

yani editörün %100 haklı olduğunu savunuyorsun? bu arada editörün yazısında irene’e hakaret var lütfen sen doğru olan kaynağı araştır

jeyan

https://netizenturkey.net/editor-irenein-ozrunden-sonra-aciklama-yapti/ haberi doğru okursan senin dediğin tarihin konser günü, stilistin zorbalığa uğradığı günün ise solo dergi çekimi olduğunu anlarsın.Size doğruyu araştırmadan “günlük hayatta olabilir” deyip gerçeği araştırma geresimi bile duymamanızdan açıklamaktan bıktım.Sizde “abartıyorsunuz, olabilir” demeden önce doğruyu araştırın lütfen şahsen ben birini “zorba” diyerek itam etmeden önce yaptım.

filename:red

lütfen hangi solo dergi çekimi olduğunu kanıtlarıyla atar mısın?

lenora

Bu olay daha tam ortaya çıkmadı gibi geliyor elektrik ile ilgili bir sıkıntı olduğu için stilistine bağırmış dedikoduları vardı.

betül

O olay o gün yaşanmamış. Hangi gün yaşandığı mağdur açıklamıştı.Sitede haberi vardı bakarsan.

EsmaG

İyide iş yerinde birisine bağıran herkes istifa mı ediyor niye sahneye çıkmasın sjdhdb