[THEQOO] SHINee ‘Atlantis’ ile döndü

55
2468

imageregr

1. Wow şarkı çok güzel

2. Yaz şarkısı ㅋㅋㅋ Daebak

3. Şarkı, SHINee ve klip, üçü de mükemmel

4. Klibin renkleri çok güzel!! Şarkıyı sevdim ㅠㅠ SHINee’den beklendiği gibi ㅠㅠㅠㅠㅠ

5. Şarkı çok iyi ㅠㅠ

6. Beklendiği gibi SHINee SHINee’dir

7. Wow, şarkı çok güzel, klibin renkleri aşırı iyi

8. SHINee’nin imzası Onew’nun sesidir, çok kendine has ve ferahlatıcı bir sesi var

9. Onew bu konseptlere mükemmel uyum sağlıyor, yüzü inanılmaz

10. Beklendiği gibi SHINee ferahlatıcı konseptlerde en iyisi


[THEQOO] SHINEE ‘ATLANTIS’ ŞARKISININ LİSTLERE GİRİŞİ

Melon

twetw3 image 10 1 image 11 1

Bugz

image 12 1

Genie

image 13 1

1. 👏👏👏👏👏👏👏👏

2. SHINee’yi temsil eden bir şarkı

3. Bugün mü çıktı? Dinlemem lazım

4. Şarkı SHINee’ye mükemmel uyum sağlıyor ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ aşırı iyi

5. Şarkı güzel ama klip eh işte

6. Repackage olarak bile çok iyi

7. Vay be bu şarkı SHINee’nin imzası olmuş o ferahlatıcı hisse sahip. Klip çok kaliteli!

8. Tam bir SHINee şarkısı ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ çok iyi

9. Bu sefer listeleri yıkıp geçiyorlar ㅋㅋㅋ

10. SHINee her zaman sıkı çalışıyor

 

Kaynak: Pannchoa&Knetizen

Önceki İçerikDispatch haberine göre Seo Ye Ji ve Kim Jung Hyun sevgiliydi, aktörün Seohyun’a olan kaba tavırları Seo Ye Ji’nin işiydi
Sonraki İçerik[THEQOO] GD, Big Bang’in geri dönüş albümü üzerine çalıştığını söyledi
guest
55 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
ad astra

Wendy’nin enstrüman olarak aşırı tatmin edici albümünün üstüne gitar ile atlantis 💘 klipteki stilleri çok güzel.
Area ve atlantis’de onew’in vokali muhteşem. Key için dcm aksine atlantis’de vokaline ağırlık verilmesi daha hoşuma gitti.
Area’da sanki Jonghyun’a atfedilmiş bir şarkı gibi, favorim.

ilvos

Bu arada don’t call me albümünden ‘body rhythm’ şarkısına bayılıyorumm, asla sıkmadı şarkı. Dinlemeyenler bir şans verebilir :’)

https://youtu.be/3CfUULjfa14

ilvos

Ilk saniyesinde içine çekiyor şarkı, gerçekten çok çok iyi

oasis

title olmalıydı the eve etkisi yaratabilirdi

iamseoleovly

aşırı iyi hem de

Aeri

Şimdi senden gördüm gidip dinliyim dedim. Ba-yıl-dım . Önerdiğin için teşekkürler 🙂

ilvos

Rica ederiim, beğenmene sevindim <3

Negativist

Tüm fandom Body Rhythm performans görmek için bekliyor 😀
Hala özel bir şey geleceğini düşünüyoruz. Çünkü baya görmezden geliyor üyeler. Ne ilk promolarda ne online konserde şarkıyı ciddiye almadılar ama fanlar vlive yayınlarında bile sürekli yazıyor bu şarkıya MV falan gelsin diye. Yorumları görüp şarkıyı mırıldanıp es geçiyorlar.
Atlantis için bir hafta müzik şova çıkacaklar ve umuyoruz ki orada ikinci şarkı olarak Body Rhythm gelecek 🙂

ilvos

Heyecanlandımm, umarım ters köşe yaparlar ve performans gelir :”

Negativist

Bu görmezden gelme tavırları boşa değil 🙂 İkinci dönüşlerinin bahara denk geleceğini bildikleri için bence onu bu dönüşe bıraktılar. İnsanın içini kıpır kıpır eden şu havalara da çok uygun bir şarkı.
(Nasıl inandırmışsam kendimi bayaa bekliyorum performansı :D)

ilvos

haha beni de inandırdın bu arada, ben de bekliyorum artık

Shiny

Kurudum yeminle ya şu şarkıda dans etsinler noluuur nolurrrrr 🤲🤲🤲🙏🙏🙏🙏🙏

Negativist

Eni sonu edecekler ama ne zaman :))
Dediğim gibi ben bu dönüşte bekliyorum. Olmadı Mayıs da hayean buluşmasında sergilerler. Hiç olmadı özel bir performans video gelir. İlla gelecek gelmeli yanii 😀

Shiny

İnşallah ya 😄

Harries

Şarkıyı ilk kez dinledim ve BAYILDIM cidden. Çevirmek için çarkı arıyordum en yakın zamanda çevirip youtube’a atmayı düşünüyorum. TEŞEKKÜRLER

ilvos

RİCA EDERİM <3
Bu arada youtube kanalını benimle de paylaş lütfen, takip etmek isterim :"

kdramahayattır

Baekhyun der ki: SHINee is back back back yeah come on man.

sirene

sm farklı konseptlerde şarkı yapma konusunda çok iyi ya

ilvos

SHINee harika bir grup.
Hem yeni çıkış yapmış kadar enerjikler hem de yılların grubu olduklarını belli eder derecede profesyoneller. Hiç değişmeyinn ✨

senasenasena

SHINee EXO 2ne1 eski grupların yeniden şarkı yayınlıyacaği bir yıl olucak galiba. Kpop için berektli bir yık olucak gibi.

la cha ta

lütfenlütfenlütfen

liapple

2pm de geliyoor

Salçalı Ekmek

Şarkı fazla iyi bence en iyi vokal yapan grup Shinee.

deniz yıldızı

şöyle kalın puntolu yazma geriliyom

Salçalı Ekmek

LFKWWLFWERKF ben çok seviyorum

Bennn

SM konseptler konusunda cidden çok iyi SHINee konsepti de çok güzel taşımış

MmMM

SHINee bu kadar mükemmel olmak yormuyor mu kardeşim…

Sennes

6. Beklendiği gibi SHINee SHINee’dir

Kesinlikle, tam shinee şarkısı

Exonun enayisi

Area dinlemeyen bin pisman kosun area dinleyin hemen

Shiny

Minho da şey dedi area hakkında “çom üzülmeden dinleyin” ve yazımına o da katıldı. Cidden şarkı güzel her zamanki gibi 🤌

Taemin is coming

SHINee’s BACKKKK Taemin solo da yoldaymış sonra da Key ve Onew gelecekmiş. Bu sene doyacağız gibi.

iamseoleovly

bu şarkılarını don’t call me’ye göre daha çok sevdim daha fresh havası var

Negativist

Yapılacak en genel yorum tam olarak SHINee’yi hissettiren ferahlatıcı canlı bir dönüş oldu. Hem farklı konsept ve müzik tarzı hem de o bilindik SHINee havasını hissettiriyor.
Klip, üyelerin stilleri, sesleri, Minho’nun rapi baya iyiydi.
Area, Days and Years da çok hoş. Özellikle Minho’nun katkı sağladığı Area çok güzel.
Bu yıl çokça SHINee görebildiğim için inanılmaz mutluyum.

Jean-Baptiste

Başlık şarkısı harika b-side şarkıları daha harika ya Area’ya vuruldum resmen

Minse

Bebeklerim ya yine muhteşemler her şeyin en iyisini hak ediyorsunuz siz bolca destek olun lütfen you tubedan dinlerseniz seviniriz…

Bu arada Area’nin sözlerini minho yazdı..!! Jonghyun’a yazılmış olabilir net bir şey demesede fazla üzülmeyin dedi o kadar güzel yazmış ki.. şarkı muhteşem lütfen SHINee’nin resmi hesabından onuda dinleyin 👌👍

love yorself

şarkı çok güzellll

mamamoo queen

Klip ve konsept güzeldi ama şarkının altyapısı fazla hoşuma gitmedi, body rhythm şarkısını daha çok sevdim keşke ona klip çekselerdi, onun haricinde üyelerin hepsi mükemmeller iyi iş çıkarıyorlar, başarılarının devamını dilerim

Last edited 2 ay önce by mamamoo queen
blingbling

💎💎💎💎💎

çok eğleniyorum

çok beğenemedim ben prerelease şarkıları daha iyiydi bence

oasis

bu şarkıyı bir ben sevmedim galiba ve SM gerçekten hep aynı tarz şeyler yapmaya başladı müzik altyapısı, akılda kalmayan şarkıya iki yüksek nota koyan sıradan şarkılar. Stiller de göze çarpmıyordu. SM’in kutu mvlerinden yapay görüntülerden de çok sıkıldım bir gökyüzü bir deniz gerçek bir şeyler istiyorum artık dış mekan çekimleri. Koreolar desen Kasper Mihawk ikilsinin aynı şeyleri döndürüp döndürüp önümüze sürdüğünü görüyorum. SM’in ciddi anlamda müzik yapımcıları, mv tasarımcıları, koreografları değiştirilmeli baştan aşağı. Şirketin son yıllarda tek bir hiti bile yok.

Last edited 2 ay önce by oasis
Taemin is coming

Hit yok diyince dikert aklıma Psycho geldi, gayette hit şarkıydı.

Last edited 2 ay önce by Taemin is coming
deniz yıldızı

üff o psycho nun da neresi beğenildi gayet sıradan bi şarkı nakaratı da berbat pehh

Anonim

psycho gibi estetik ve kaliteli bir konsepti başka hangi kız grubu taşıyabilirdi ayrıca neresı sıradan bana bir tane psycho ya benzeyen şarkı söyle lütfen bu şarkı kpop un çok üstündeydi ama senin gibi taste sahibi olmayan gözü anca en popüler idollerde olan fanlar yüzünden hakettiği değeri alamadı

Last edited 2 ay önce by Anonim
deniz yıldızı

hangi lafımdan gözü anca en popüler idollerde olan fan çıkarımı yaptın? kimsin de hakkımda ahkam kesiyorsun? senin beğendiğini beğenmedim diye taste sahibi olmuyorum yani zevk zorbası. o kafayı değiştir o kafayı kusucam bağnazlığından. ayrıca bu konsepti her kız grubu kaldırabilir ilah falan değil senin idollerin kii şarkı zaten çoook overrated bebiş değer görmemesi iyi olmuş

Last edited 1 ay önce by deniz yıldızı
Shiny

Neeeeeee yıllanmış şarap gibi o şarkı bence önyargısız dinlemelisin.

Minse

13 yıllık bir grup için DCM de gayet hit oldu SHINee cok başarılıydı daha ne kadar hit çıkarsın sm ya, zaten yeni yeni dönüşler başladı iyi şarkılar gelecektir ki bu şarkıda muhteşem..

Taemin is coming

Kesinlike bence de çok iyi şarkı. Ki SHINee için de bence yeri ayrıdır çünkü bu albümle kendilerini aştılar mv izlenme , albüm satışı vs . ben hit olarak saysam da eski bir grup olduğundan yeni gruplar kadar ilgi çekmeyebiliyor malesef. Ama RRD gibi ağza takılan bir şarkı ve gayet güzel

Oasis

2019 koskaca şirket tek şarkı

Hayao

NCT127 Kick It de gayet hit seviyesinde bir şarkıydı. Ayrıca yeni jenerasyonların gelmesiyle ve Kpop’ın globale açılmasıyla “hit”dediğimiz olayın bile değiştiğinin farkında olmalısınız. İşin mutfağında olan isimler yapımcılar dahi şu dönemde hit belirlemek oldukça zor diyor. Gruplar çoğaldı, birçoğu canavar gibi yetenek bol. Çıkan şarkılar Kore’ye hitap etmese de globalde ciddi kitle buluyor. Tabii ki tam anlamıyla hit denilecek bir şarkı kendini belli edip herkesce dinlenip dillere pelesenk olur ama SM’den de son yıllarda çıkan oldukça iyi şarkı var. Çokça hit çıkmasa da Müzikalite anlamında çok iyi işler çıkıyor gerek grup gerek sololarda. Hayret ediyorum nasıl hepsi birbirine benzet diyebilirsiniz.… Read more »

Hayao

Bilmiyorum farkında mısınız yıllardır SM’den hit çıkmıyor diyorsunuz ama son yıllarda askere gidip gelmelerden dolayı gruplarının (NCT hariç) pek fazla aktif olmadığının farkındasınızdır. Tüm üyeleri gelen SuJu var ki onlarda yılların grubu insanların talepleri değişti. Ama ona rağmen Lo Siento gibi herkesçe dinlenen beğenen bir şarkı çıkardılar. SNSD deseniz en son neredeyse 3 yıl önce OhGG olarak Lil Touch’ı çıkardılar ki promosuz öylesine çıkan bir şeydi. SHINee askerdeydi 3 yıldır yoklar zaten DCM ile yeni dönüş yaptılar. F(×) zaten yok yıllardır. EXO Tempo, Love Shot çok çok kaliteli şarkılardı. Özelde Tempo bana göre bambaşka bir şey. Obsession maalesef Kpoper pek… Read more »

Salçalı Ekmek

SM yıllardır sektörün en hit şarkılarını çıkarmış bir şirkettir

Oasis

Ama artık değil

Minse

Sen begenmedin diye her seyini degistirecek sm aynen… ya bi gidin beğenmediysen beğenmedim de geç ne boş yapıyorsun şarkı da mv de stilleride efsaneydi.. buna da laf atmazsın..! heleki şarkı tam SHINee şarkısı bilmiyorsan yorum yapma… kendinizi ne sanıyorsunuz anlamıyorum kimse beğenmek zorunda değil ama bu kadar saçma yorum yapmanız sm her seyini degistirsinmis… sana soracaktı..

Oasis

Ağlama. basit sıradan bir şarkıydı diyorum supermin son çıkardığı şarkı stillinden farkı yoktu, mv de stilleri de efsane falan değildi kendinizi kandırmayın. Saçma yorummuş sen önce kendi yorumunu oku lütfen

Minse

Ağlayan sensin al eksileri otur aşağı ya..kendi kendine bilmişlik taslayıp müzik eleştirmenliği yapıp rezil olan sensin.. sana uymayabilir ama çoğu kişi beğendiyse bitmiştir… adamlardaki ses muhteşem dans harika stilleri kıyafetleri söylenecek söz yok konuşmak için konuşuyorsun, beğenmediysen yorum yapma.. Ne boş insanlarsınız ya gelip nefret yorumu yapınca elinize ne geçiyor yazık kafana, ortada bi emek var laf edemezsin.. daha bugün o mvyi çekmek için çalışan personel resim attı adamlar günlerce uykusuz kalmış ama iyi iş çıkarmışlar, kimsenin emeğine laf etmeye hakkınız yok sm’yi eleştireceğim diye bu kadar düşmeyin!!