[THEQOO] SM, hayranların f(x)'in 10. yılı için yapmak istediği etkinliği geri çevirdi [THEQOO] SM, hayranların f(x)'in 10. yılı için yapmak istediği etkinliği geri çevirdi

fx-oxygen hayran kulübü COEX alışveriş merkezinde f(x)’in 10. yılı için reklam panoları asacaktı ama SM buna izin vermedi. SM “Şirket meselesi” ve “İzin yok” açıklamaları dışında bir şey söylemedi. Şimdi hayran kulübü son dakika olmasına rağmen yeni bir yer arayışında.

Reklam panolarını yabancı hayranlar hazırladı

1. Neden?

2. Üyelerin kontratı bittiği için mi?

3. Ama hayranların idoller için hazırladığı bir şey bu, şirketin iznine ihtiyaçları yok ki? Belki de Amber artık SM’de olmadığı için şirket kabul etmemiştir

4. Victoria’yı görmek istemiyorum

5. Fotoğrafta kontratı biten bir üye var, bence şirketin buna izin vermeye yetkisi yoktu…

6. SM buna tamam diyemedi çünkü Amber artık şirketin bir parçası değil

7. Yıllar boyu f(x)’e geri dönüş vermediler ve şimdi hayran etkinliğine izin vermiyorlar ㅋㅋㅋㅋㅋ Kalbim kırıldı

8. Gerçekten bu çok fazla. Ağlıyorum… ticari bir amaç yoktu ki

9. Ticari bir amaç yok. Bu son seferdi hem de… SM çok oldun artık

10. Resim telif haklarından ötürü mü acaba? Amber’ın SM ile kontratı bitti. Victoria’ya ne oldu bilmiyorum.

 

Kaynak: Knetizen

25 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Esma Morkoç

Amber hala f(x) üyesi ve etkinliği SM değil MeU’lar kendi parasıyla düzenledi. İzin vermek gibi bir yetkisi yok onun

mel

telif hakları sebebiyle falan olabilir belki

Esma Morkoç

Hayır her şey MeU’ya ait bu etkinlikte

mel

sm’in pislikliği o zaman kesin kitabına uydurmuşlardır

Kill This Love Shot

O kadar haklısın ki. SM f(x) önündeki en büyük engel

SeulgiWendy

O alışveriş merkezine bildiğim kadarıyla hayranlar reklam verdiremiyor şirketin kendisi verdirmesi gerekiyor hayranlar kendi verdirecekse buna şirket zaten karışamaz büyük ihtimal şirketten istediler şirkette reddetti. Amber artık Sm’de değil onun fotolarını kullanıp basamazlar telif hakkı diye birşey var benzer şeyleri GG’ın şirketten ayrılan uyelerinede yapamıyorlar 2. İğrenç yorumuda görmüşsünüzdür Victoria’yı görmek istemiyormuş ordakiler Victoria hala f(x) uyesi ve Sm’de idi ama büyük ihtimal onunda sözleşmesi doldu ve yenilemedi f(x) hala muamma kim yeniledi kim yenilemedi sözleşme bilmiyorum ama sözleşme tarihleri yakındır diğer üyelerde dolmasını bekliyor kalanda olabilir gidenlerde.

Esma Morkoç

Hayır verdiriyor çünkü hayranlar alışveriş merkezi ile yaptıkları anlaşmanın fişlerini paylaştılar. Telif haklılık bir durum yok çünkü bu etkinlikte her şey MeU’yu yaptı zaten.

SeulgiWendy

Açıklama gelmiş Çinli fanlarla olan bir yasatan dolayı olmamış galiba tam çözemedim.

Esma Morkoç

Ama her şey ayarlanmış zaten çoktan. Ve bu etkinlik bugün planlanan bir etkinlik değil.

SeulgiWendy

Şirketin yaptığı açıklamada öyle yazıyor fanlarda Sm onayı almadan reklam ajansları ile sözleşme imzalayıp reklam verdirebilirler reklam şirketiyle yaşanan bir problemmiş yoksa hayranlar Luna’ya falan pasta göndermiş 10. Yılını kutluyorlar gayet diğer üyeler Korede değillermiş.

Esma Morkoç

Hayranlar reklam şirketiyle değil direkt SM ile sorun yaşadılar. Bunun kanıtları var

Bir fikir

SM’in nasıl bir şirket olduğunu hepimiz biliyoruz ama f(x) konusunda bir suçlu aranıyor gibi geliyor bazen. Yanlış anlaşılmasın ben kızların tarafındayım ama geri dönüş olmamasının sebebi birazda kızlarla alakalı durumlar olabilir mi? Victoria Çin piyasasında ilerlemek istediği için Kore işlerini durdurdu. Kızlar üç üye olarak geri dönüş yapmak istemediklerini söylediler. Bu süreç içerisinde Krystal istediği oyunculuk alanında geliştirdi kendini. Amber ve Luna yıllardır istedikleri sololarını aldılar. Devamı gelmedi çünkü sonuçta SM bir şirket. Büyük başarı sağlamadığı bir şeyin üzerine düşmez. Sololar çok iyi başarılar elde etmedi. Victoria ise Çin’de çok iyi gidiyor. Dediğim gibi şirket masum demiyorum f(x)’e yaptığı bir… Read more »

Lucia

SM sen F(X)’i hiç bir zaman haketmedin

mel

daha fazla nefret edemem dedikçe daha da tiksiniyorum sm’den ya göz göre göre kimleri kimleri harcıyorsun da kimlere kalıyoruz senin yüzünden sm efendi

Sungwoon's wifee

SM gerçekten napıyor anlamıyorum hem kızlarıma kaç yıldır hiç albüm vermedi hemde hayranların f(x) için yaptığı şeylere izin vermiyor. F(x) gibi mükemmel bi grubu harcadın SM!!

for j

Telifi bu kadar çok önemseyen bir şirket olsaydı sm konseptleri hakkında çalıntı haberleri okumazdık… Ayrıca hayranların düzenlediği bir şey bu, basmışlar parayı yapmışlar işte baheneye gerek yok. Sm’in kendi idollerine her zaman köstek olduğunu biliyorduk zaten

SURMEW-BTS

Sonuçta orası bi alışveriş merkezi değil mi, hayranlar parasını vermiş anlaşmış vr reklam yaptırıyor, SM in bunu engellemesine gerek yok ki, hem telif hakkıdır, kanundur, izindir vs desek Amber ın kontratı daha yeni bitti ve bu 10. Yıl için ne olur du ki izin verse. Kağıt üstünde artık F(X) üyesi olmasa da sonuçta hala F(X) üyesi ve yılları SM de geçmiş bunun hiç mi bir önemi yok, yazık cidden. Kız artık SM sanatçısı olmasa da kağıt üzerinde onlarla yıllar geçirmiş, bunun hatrına izin veremez mi,, hemen mi bütün ilişkilerini kesiyorlar, böyle de Yapılmaz ki…

Esma Morkoç

Amber yalnızca SMden ayrıldı.

SURMEW-BTS

Ben de biliyorum ama kağıt üstünde de F(X) olmuyor artık, SM den ayrılınca ve elbette o hala F(X) üyesi bu asla değişmeyecek. Bunu belirttim.

Esma Morkoç

Hayır kağıt üstünde de f(x) üyesi. Yalnızca Kpop’ta bu durumda olan gruplara lütfen

SURMEW-BTS

Anladım şimdi açıklama için teşekkürler

Kkaebsong

Ama bu kadarıda fazla abarttı sm

Elif

SM savunulacak bir yanın kalmadı artık

Esma Morkoç

Ne teklifi ya? Amber’ın bu fan etkinliğinden önce de şimdi de videoları var orada. Teliflik bir durum olsa Amber’ın videoları orada oynatılamazdı. Ayrıca Amber Amerikan bir şirkete bağlı. SM’den ayrılmadan önce o Amerikan şirketle çoktan antlaşma imzalamıştı zaten.

Htcnr

Sm s*k kafalı b*k parçası …