Benzer Yazılar

[THEQOO] SNSD üyelerinin geri dönüşten önceki saç tarzları

[THEQOO] SNSD üyelerinin geri dönüşten önceki saç tarzları

1. Vay be Hyoyeon çok güzel görünüyor

2. Yaşlanan tek kişi benim ㅠㅠ Tüm üyeler çok güzel ㅠㅠㅠㅠ

3. Herkes çok güzel ㅠㅠㅠㅠ Hyoyeon’un siyah saçları en güzeli ㅠㅠ

4. Efsane kız grubu Soshi… sizi seviyorum

5. Tiffany inanılmaz…

6. Aaa Yoona… çok güzel ya

7. Görsellerinin şakası yok

8. Sooyoung unni bir aktris gibi görünüyordu ama saçlarını açtırınca idol olmuş

9. Yoona unni süpersin, geri dönüş için sabırsızlanıyorum

10. Hyoyeon’un güzelliğine bakın ㅠㅠ cidden çok güzel

 

K: Pannkpop

guest
25 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Honkiponkitorino

Görseller cidden manyal güzel. Umarım SM güzel bir şarkı verir de dönüşleri efsane olur. Oh! GG’ye yaptığı salakça şarkıları unutamıyorum

kimkibumkeyismylove

lil touch bence en harika soshi şarkılarından biriydi

Hayrunnisa

Gerçekten de öyleydi. Daha düzgün bir promo yapılabilirdi. Dance Practice videosu bile yoktu. Fanlar MV’de görünen kısımları birleştirip bir şeyler yapmaya çalışmıştı.

Pacangam

Lil touch aşırı iyidi bu arada

Ahjumma deme bozuluyorum

Yoona her zaman prenses gibi görünüyor bana. Ben mi abartıyorum, bilmiyorum ama ona bayılıyorum. Bir karede o varsa başkasına odaklanamıyorum. 😍😍😍

Ahjumma deme bozuluyorum

Kızların dönüşü için çok heyecanlıyım. Onları görmek bana 2. jenerasyon zamanlarını hatırlatıyor ve o günlere özlem duymama sebep oluyor. Hepsini bir arada görmek çok iyi hissettiriyor. Bu arada Sunny çok sevimli değil mi? ♥️♥️

Last edited 7 gün önce by Ahjumma deme bozuluyorum
Yorumyapmayageldimgidicem

Hyoyeon u çok beğendim

kimkibumkeyismylove

Sunny’de bu saç harika durmuş ben en çok Sooyoung ve Sunny’i beğendim

athena

niye yaşlansınlar olm 30 olmadı çoğu

blue

yaşlı değiller tabii ki ama grubun bütün üyeleri 30larında

athena

ay o kadar oldu mu djndnx sorry

pinkeu

maknae bile 30u gecti wjdjs

Jenjen

Hepsi harika ama Yuri kalbimin sahibi gerçekten.

Last edited 7 gün önce by Jenjen
Litzz

Hyoyeon ne yapmis bilmiyorum ama cok guzel olmus. Gerci hepsi de cok guzel.

blablabla

hangisine düşeceğimi şaşırdım, hepsi birbirinden güzel

Vivi

Seohyun siyah değil diye biliyordum ayrıca 8’de çok güzel görünüyor

QueenSS

Bu kadar fazla Hyoyeonu öven yorum görünce bir mutlu oldum☺️ Bekliyorum kızlarımm

SNSD'nin old ama gold SONE'ı

Durun daha çok değişir bu saçlar 😭 kambek dönemine muhteşem bir şekilde yavas yavaş başladık. Bekleyin ulusun kız grubu geliyor 💃🏻💪🏻

jjjjj

ben daha çok 30 duruyorum zaman bi bize işliyor maşallah hepsi çok güzel

Elinin koru

Hepsi çok güzel fanları değilim ama merakla bekliyorum

Oasis

Daesang alabilecekler mi onu merak ediyorum

Kimsenin fanı değilim

Bu sene yılın şarkısı ödülünü gidle, ıve alır eğer aespa SNSD ve blackpink in şarkıları da tutarsa onlar da alabilir. BTS zaten flop kaldı son şarkılarıyla. tomboy ve love dive listelerde hep ilk iki sırada. alabilecek tek erkek grubu bts vardı onlar da flop kaldılar o yüzden bu 5 kız grubundan biri alır kesinlikle

Last edited 7 gün önce by Kimsenin fanı değilim
Oasis

Bu yıl bencede kız grupları full almalı btse verirlerse zort yani asla hak etmediler

QueenSS

15 yılını geçmiş bir grup olarak zaten yaşını almış bir fandomun populer ve aktif grupların hayranlarıyla yarışabileceğini sanmıyorum. Satışlarda şuana kadarki en kötü sonuçlarını almaları da olası. Hayran olarak sadece geri dönüş yaptıkları için mutluyum artık efsaneleşmiş bir grubun başka gruplarla yarışmasını beklemiyorum

Oasis

Zannetmiyorum onların döneminden çok daha aktif albüm satın alma durumu ben eminim koreliler zaten destek olur ama abd falan da satışlarda etkileyecek ben red velvetin şu albumunde 500k satmasını beklemiyordum onlarından fandomu durgun ama sattılar çünkü artık fan olmayanlar bile album alıyor özellikle parası değerli olan ülkelerde çerez gibi, Taeyeon’un da album satislarinin bireysel artışına bakarsak yükselecektir ama ben özellikle dijitalde ne yapacaklarını merak ediyorum çünkü fandom değil halka inmiş bir grup sm uçlarda saçma bir şarkı vermezse daesang adaylığı alırlar album veya artist olmaz ama şarkı olabilir

Yeni Yazılar

25
0
Would love your thoughts, please comment.x