Benzer Yazılar

[THEQOO] Şu anda Brezilya’da çekilen K-Pop konulu dizi

HBO MAX Orijinal dizisi, adı ‘Over the Closet’ (orijinal adı: Além do Guarda-Roupa)

Brezilya, Sao Paulo’da yaşayan sıradan bir genç kız dolabındaki gizemli portal aracılığıyla popüler bir K-Pop erkek grubuyla tanışır. Dizi 2023’te yayınlanacak.

[THEQOO] Şu anda Brezilya'da çekilen K-Pop konulu dizi[THEQOO] Şu anda Brezilya'da çekilen K-Pop konulu dizi

Haziran ayına kadar Sao Paulo Brezilya’da çekilecek

[THEQOO] Şu anda Brezilya'da çekilen K-Pop konulu diziKim Woojin (eski Stray Kids, gruptan ayrıldı)
ACT grubunun üyesi Kyungmin

[THEQOO] Şu anda Brezilya'da çekilen K-Pop konulu diziJinkwon (New Kid ajansı)
ACT grubunun üyesi Daeho

[THEQOO] Şu anda Brezilya'da çekilen K-Pop konulu diziLee Minwook (T-bird ajansı)
ACT grubunun üyesi Sangmok

[THEQOO] Şu anda Brezilya'da çekilen K-Pop konulu diziJaechan Yoon (XRO ajansı)
ACT grubunun üyesi Chulwoo

[THEQOO] Şu anda Brezilya'da çekilen K-Pop konulu diziACT isimli bir K-Pop grubunun dizi versiyonu…

1. Ama kıyafetleri J-Pop diye bağırıyor…??ㅡㅡ

2. Stray Kids’te böyle bir üye mi vardı?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Bu bayağı ilginç… Kore’de popüler bir grubu oynamaları için bu üyeleri nasıl toplayabildiler bilmiyorum

3. Budan nefret ediyorum

4. Aaa Lee Minwook? İsmini değiştirmiş

5. “O fandom” hala ona küfür ediyor, onun yerine gruptaki zorba üyeye küfür edin ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Bu saç ve makyaj ne ya?

7. O üye çok büyük skandallık bir şey yapmadı ve grubun ismini karalayacak şeyler de yapmıyor, niye hayranlar ona hala bu kadar çok nefret yağdırıyor?

8. Bu kıyafetlere KPOP mı diyorlar?

9. HBO dizilerini hep severdim ama bu olmamış…

10. En azından farklı görsellere sahip üyeler seçselerdi, hepsi birbirine benziyor

111 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Hayrunnisa

Woojin’in gruba katkısı vardı, yok değildi. Ama eksiltikleri, katkılarından fazlaydı. Üstelik SKZ o zamandan bu zamana çok fazla yol kat etti. Woojin artık SKZ ile anılmamalı

Lalalala

Ben pek katkısının olduğunu düşünmüyorum. Ana vokal olmasına rağmen çoğu zaman vokal olarak hep geride kaldı. Dans ve rap desen gruptaki diğer üyelere göre kötüydü. Visual olarak da pek beğenilmiyordu

WooSakura

Woojin de grupta söz yazarıydı yanlız, onu da unutmayın. Vokal olarak geride kalmıyor, sesi diğer üyeleri bastırmasın diye geride bırakılıyordu

oylesinegeldim

aynen kesin ondandir main vocali sesi diger uyeleri bastirmasin diye geride biraktilar inandin mi sen bu yazdigina

oylesinegeldim

ve grupta 3racha varken woojinin soz yazarliginin esamesi mi okunur sence tamam fanisiniz da azicik dusunup yorum yazin sacmalamissin

Hayrunnisa

Main pozisyonu bir üyeye verildiyse zaten diğer üyeleri o alanda geride bırakması isteniliyordur. Şirket main pozisyonlu birisini neden geri planda bırakmak istesin?

Cnsksksn

Eğer başka bir grup olsaydı bunun önemli olduğunu düşünebilirdim ancak skz gibi 3 producer üyeye sahip ve en az credite sahip üyesinin bile 15 şarkıda telif hakkı olduğu bir grupta pek bir önemi yok

bananamilk

Yorumuna +++ katılıyorum. Geçmişte vokal olarak grupta sesi duyulan biriydi ama şuanda SKZ’de hiç eksikliği hissedilmiyor. Bir de beraber anılmayı bırakıp bağları koparsalar tam olacak

Hayrunnisa

Bu arada artık çoğu Kpop içeriğimsi şeyler çok bayıyor. Brezilya ne alaka şimdi? Bazı şeyleri tadında bırakalım pls

Jungkookieee

Özellikle kpop reaction çekenler o kadar abartı tepki verenler var ki çoğu prim

Jungkookieee

Birde herşeye kpop ı katmaları instagram da en iyi rapçi listelerini paylaşıyorlar hip hop sayfaları altına neden kpop idollerini yazmadın diyorlar

Kim

Cidden artık yavaş yavaş cringe gelmeye başladı ya eskiden aşırı fan olduğum zamanlarda millet laf ediyor diye kızlardım ama bazı konularda çok haklılarmış kskdkdk

hyu

“O üye çok büyük skandallık bir şey yapmadı ve grubun ismini karalayacak şeyler de yapmıyor, niye hayranlar ona hala bu kadar çok nefret yağdırıyor?”
Bilmeyenler yorum yapmasın lütfen ya. O üye ayrıldıktan sonra tek bir kere bile ismini ağızlarına almadılar onlar tamamen bağlarını kesmişken bu kişinin sürekli eski skz üyesi diye tanıtılması ve bilmeyen, fandom dışı kişlerin bağlantısız yorumları sinirimi bozuyor

Jihye

Ne yapmış o üye söylesene? Netoların onu karalamaya çalışmasından başka

hyu

yorumumda yaptığı bir şeyden dolayı ithamda bulunmadım tekrar okursan görebilirsin. onun dışında anladığım kadarıyla woojin fanısın ve siz de bu iki ismin beraber anılmasından çok memnun değilsinizdir diye düşünüyorum. yorumumda da demek istediğim buydu bilmeyenler boşu boşuna bu iki ismi bir araya getirip yeni polemikler oluşturmasınlar

Jihye

Bilmeyenler yorum yapmasın demişsin ya hani o yüzden sordum az önceki soruyu birsey ima ediyorsun gibi geldiği için. Evet Woojin fanıyım aynı zamanda da Stray Kids stanim. Birlikte anılmalarından bende hoşlanmıyorum ama fandomunuz bize sürekli zorbalık yaptığı için bende ters bir şey ima ettin diye düşündüm

hyu

zorbalığı tabiki de hoş karşılamıyorum ama çocukların tepkilerinden de çok hoş bir şekilde ayrılmadıklarını düşünüyorum açıkçası. üye ayrılığı yaşayan birçok grup oldu ama ben hiçbirinin üye ayrılmadan önceki şarkılarının hepsini yeniden kayıt yapıp albüm olarak paylaştığını görmedim. hatta sözlerinin olduğu partları bile çıkarmışlardı mixtape’ten(day6 deki üye ayrılığında mesela birbirlerinden bahsettikleri birçok an oldu hatta çıkış şarkılarında credit bile verdiler ayrılıktan sonra) işte bu tarz sebeplerden dolayı hoş bir ayrılık gibi gelmiyor. birçok fan da bu sebeple kırgın.

Jihye

Aralarında herhangi bir anlaşmazlık yada tartışma çıkıp ayrıldığı ve aralarının iyi olmayabileceği fandomunuzun zorbalığı için haklı bir sebep değil ama kırgınlık ve zorbalığı birbirine karıştırmayın lütfen

omo omo

Seni de tuttuklarını da Allah kahretsin.

hammurabi

bi grubu s*kmediği kalmadı ne yapsın daha

Jihye

Ne yaptı söylesene ayrılmaktan başka. Z0rbalık ve t@ciz iddialarının hepsinden aklandı kanıtlarımız da var.

WooSakura

Yanlış bir şey söylememiş ki, Woojin’in yaptığı tek şey gruptan ayrılmaktı, cb öncesi ayrılmış olabilir, ama bunu kasten yaptığını hiç kimse söyleyemez, sözleşme feshetmek gibi şeyler uzun zaman alır, cb duyurusundan önce başvurmadığını nereden bilebiliriz?? Onun hakkında yapılmış suçlamalarında asılsız olduğu kanıtlandı, yani bunlardan dolayı da Skz’e bir zarar gelmiyor. Ayrıca cubs, yani Woojin’in fandomu da eski grupla anılmaktan hiç memnun değil, bu sebepten biz değil, makaleleri böyle yazanlar suçlu, ama yine de lince, hakarete, 0lüm tehditleri gibi insan dışı şeylere biz maruz kalıyoruz.

Kiminhayranıbu

Seungriyi savunan bitti sen başladın hee ne meraklısınız bu kişileri savunmaya

WooSakura

Sanane istediğimi savunurum siz işsiz gibi boş boş konuşun anca yapabildiğiniz en iyi şey bu 2022de karşılaştığımız zihniyete bak yazık

Kiminhayranıbu

Aynen 2022 de karşılaştığımız zihniyete bak sanane diyen bi fan

Seungri

Bu bağnazlara laf anlatılmaz boşver kardeş

Jihye

Seungri olayı ve Woojin’in olayları çok farklı yanlız. Birisinde gerçek bir suçlu var ama Woojin’in olayında masumiyeti kore emniyeti tarafından onaylı hiç kimseyi kanıtsız savunmuyoruz. Siz ise koyun sürüsü gibi birkaç antinin attığı yeme düştünüz yazık

hammurabi

promo zamanı yurttan kaçıp barlara gidip ismini böyle bir olaya karıştırması bile başlı başına bir sorunken ayrıldıktan yıllar sonra aklandı demek onun verdiği zararı değiştirmez. Ayrıca fan meetinglerde hayranlara yavşamalar, üyelere zorbalık yapmasını saymıyorum daha. Hala onu savunacak salak bir insana ne anlatıyorum orası da ilginç ama grup onun yüzünden dağılma eşiğine gelmişken sakın bana zarar vermedi deme yemin ederim ekranı cırmalarım

WooSakura

Ahahah dediklerinin tek bir kanıtı bile yok ama zorblık gibi şeylere de inanmışsan fan olduğunu düşünmeye devam et derim

Jihye

Nerede kanıtın yurttan kaçıp bara gittiğine dair, hayranlara yavşadığına dair? Hepsi sözde. İnsanlara iftira ataraken Allah’tan korkun biraz

Last edited 2 ay önce by Jihye
adim

hani unlu yesilcam oyuncusu simdi sahilde su satiyor diye haberler cikiyor ya woojin onun gibi olmus skz uyeliginden brezilya dizisine kotu bi dusus skjfdjfk uzucu dostum

what was the reason

çok saçma JEHWKSHKWHSHW woojini görmeyi beklemiyordum. şaşırdım bi an.

Jungkookieee

Aslında güzel bir prodüksiyon yakışıklı erkekler güzel bir başröl iyi oyuncularla güzel bir film çekilebilir ama bu çok ucuz duruyor

Lala

W**jin kore’nin can yamanı olmaya aday isim.

Jihye

Boş yapma ne alaka şuan da. Ayrıca adı WOOJİN. KİM. WOOJİN.

Miya Kayra

ya sende bi s

oylesinegeldim

yillar gecti ama hâlâ skzin bu kisiyle alakasi kalmadigini anlamiyolar her onunla alakali haberde skzin konusulmasi ve adlarinin beraber anilmasi artik sikmadi mi sizi de cidden. kufur edilmesini ya da nefret yorumu yazilmasini da dogru bulmuyorum tabii ki ama LUTFEN artik solo bi sanatci oldugunu anlayin ve her seferinde konu stray kidse gelmesin

oylesinegeldim

ayrica bu haberde bile konuyu hyunjine getirmesi basarmislar bu artik biraz takintililik seviyesine geldi sanki skz ile ilgili haberlerde hadi yine anladik ama burda da onun konusunu acip nefret yorumu atmazsiniz 😃

adim

kiyafetler ve makyaj saka mi? beyaz sacli cocugun yuzundeki makyaj ozellikle… yuz hatlarini kaybedecek kadar beyaza boyamanin anlami nedir golgelemeye dair hicbir sey bilmiyor musunuz. kiyafetler 80lerden geldim diye bagiriyor ve cast cok basarisiz olmus ama eminim dizi kpop hakkinda diye ve su cocuk skz uyesiydi diye cokca ilgi gorecektir malesef

NoComment

Woojin Stray Kidsten ayrılali yillar oluyor.Keske ınsanlar iki tarafı da salsa.

krasimira612

o kadar cok sacmalik var ki hangi birini gomeyim brezilya kpop wtf beynim uctu bu ne simdi y/n hayati dizisi mi

récord

hbo değil de netflix dizisi gibi duruyor

Straykidsiseverything

Su çocuğun artık stray Kids ile bir ilişkisi olmadığını anlayin artık.

Jade

Bir zamanlar you are beautiful diye bir dizi vardı o aklıma geldi

Jungkookieee

O nasıldı konusu,oyunculuklar

Jade

Park shin hye oynuyordu. Erkek kılığına girip bir erkek kpop grubu üyesi oluyordu. Yani romantik komedi tarzıydı

Jungkookieee

Bunun konusu daha güzelmiş

récord

Ft island üyelerinin dizisi değil miydi o ya? Orada bir hongki hatırlıyorum çünkü kdkfkcm

Ahjumma deme bozuluyorum

FT Island’dan sadece Hong Ki vardı.
Diğerleri CN Blue Yonghwa ve aktör Jang Keun Suk.

SKZ NETIZENLERI ÇATLATIR

Her seferinde hyunjine laf atmayı o kadar iyi biliyorlarki adhsjsbbs woojin ile onu nasıl karşılaştirabilirsiniz kendisine saygısı olan biri kız veya erkek demiyorum woojine fan olmazdı stray kids ile asla anılmaması gereken biri sadece müzik videolarda var şarkılar bile yeniden söylendi mvleride silebilsek keşke

Jihye

Kendime saygım olduğu için araştırma yapıp kanıtları ile masum olan bir insanı savunup fan oluyorum. Sizin aksinize 🙂 Fandomunuz Wooya ve bize zorbalık yapıp dururken ahlak dersi verip durma. Azıcık araştırma yapmayı öğren.
https://youtube.com/playlist?list=PLGSSuW6H_t_BVnTLVEMe6AjSadvn5lnJu
https://youtube.com/playlist?list=PLGSSuW6H_t_Dwcyln0SgAzI-W7uehiHzE
İzle belki azıcık bilgilenirsin. Sığ görüşlü olmayın arkadaşlar araştırma yapmak size birsey kaybettirmez 🙂

Last edited 2 ay önce by Jihye
SKZ NETIZENLERI ÇATLATIR

Aynennnnnnnnn ayneeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnn

Jihye

Videoları izlemek işine gelmiyor değil mi çünkü sende farkındasın gerçekleri göreceğinin. Azıcık açık görüşlü olsan o videoları objektif bir şekilde izleyip ondan sonra bana cevap verirdin. Yazık 🙂

SKZ NETIZENLERI ÇATLATIR

Valla sana cevap vereceğime daha önemli şeyler yaparım daha iyi o videoları ben fanı olduğum grubu takip ederken bizzat görmüştüm merak etme daha uzun yazardım da ellerime yazık adnsndjsjs hiç uğraşamam

Jihye

Aynen knk tamam kesin yaşanmıştır bu. Senin gibi max 15 yaş veletlere laf anlatmakla uğraşamam daha fazla

Last edited 2 ay önce by Jihye
SKZ NETIZENLERI ÇATLATIR

Aga ben 15 yasındaysam sen doğmamışsındır sana yaşımı da kanitlicak halim yok sen öyle düşünmeye devam et afbsnfbsjdbnd en büyük fan sensin kanka bak valla afferinnnnnnnnnnnn

Jihye

Akıl yaşta değil baştadır ben beyin yaşından bahsediyordum :))) Ayrıca bunun fanlıkla alakası yok kardeşim zorba ve kör bir fandomsunuz bazı gerçekler işinize gelmeyince biz kötü oluyoruz devam et böyle zjkskdmnd

WooSakura

Aynen kesin öyledir, elinde HİÇBİR kanıt yok, utanmıyorsunuz iftira atmaya, KPOP sektöründe her idolün başına gelen igrenc durum yaşandı, ama sonra herkes gerçekleri öğrendi(kanıtlarımız var). Aynısı Hyunjin ve Felix’in başına geldi ama malum fandom yakışıklılar diye savundu ahahah(Hyunjin’inki doğru olmasına rağmen) neyse malum fandomla uğraşılmaz, Chan bile eğitemiyor onları, çocuklara yazık

SKZ NETIZENLERI ÇATLATIR

Zamanında biz stayler olarak bu konuları çok güzel konuştuk herkesde o kişinin nasıl biri olduğunu biliyor asla noktalı virgüllü uzun konuşmalı şeyler yazmama gerek yok bende uzun uzun yazabilirim heryer kanıt dolu herşeyi geçtim benim için Bangchanin ne dedikleri daha önemli çünkü o herşeyi net bir şekilde konunun muhatabına söyleyerek de anlattı o sizin attığınız saçma kanıtlar benim için çöpten de ibarettir. Siz idolunuz gibi yola devam edin burdan Stayleri ve skz karıştırmayın çünkü o kişinin asla bize yararı olamaz zararı olduğu kadar shdjsbdjs Hyunjin ve felix olayı mı fhsndbsjdhjd aynen he bide skz netizenleri çatlatır😏😏 devam burdan

WooSakura

Senin uzun uzun yazabileceğin tek şey antilerden duyduğun, papağan gibi tekrar edilen sözler olur ancak. Aynen RESMİ kanıtlar çöp ama 3 sene sonra çıkan bir kişinin kanıtsız sözleri doğru skdksodkos o sözleri kanıtlayan belge, foto HİÇBİR ŞEY YOK. Sadece küçük yaşta olup ne araştırmayı ne de ingiliceyi bilmeyen bebek türk stay ordusu var. Yazık kafanıza, karma sizi buluyor ama k0rü oynuyorsunuz ne diyim. Chan’in yayınlarını da izlemediğine o kadar eminim ki, ne dediklerini bile bilmiyorsun, “fanım” demeye devam et. “Onunla ilgili değil, ondan nefret etmeyin”, “Saygı duymak stay kültüründe çok önemli” ve dahası. Chan’in dediklerini yerine getiren gerçek staylere saygım… Read more »

SKZ NETIZENLERI ÇATLATIR

Aynen bebek türk stay ordusu 😏 herşeyi genellemeyin bla blalar ama senin ve sizin yaptıklarınız like idol like fandom kelimesinin doğruluğunu tekrar göstermeniz ben asla kıyıda köşede o kişiye antilik yapmam çünkü umrum bile değil ama kendime saygısı olan bir insan olarak öyle kişilikte birini görmek istemem bileki üyelerimde benim gibi gerekeni yaptı yani bir kez daga stay ve stray kids her yönden bir düşüncelere kadar ve değerlerine kadar Bangchan antilere güzel cevaplar veriyor başarıları ile bizde stayler olarak veriyoruz yani tekrar anlamış oldum teşekkürler siz şuralardan idolunuz ile devam edin skz ve o kişiyi yan yana bile getirmeyin dahada… Read more »

WooSakura

Hayır hayır skz sizin gibi asla olamaz, eski stan olsam da çocuklara laf ettirmem, onlar her şeyin en iyisine layik, umarım gelecekte hakettkleri fandoma da sahip olurlar😔

NoComment

Kimse yakışıklılık diye savunmadı.Uydurup durmayın.Bang Chan ustu kapalı woojinden bahsediyordu zaten.Woojinin hatasi ne bilmiyorum ama uyelerle woojinin kotu ayrildigi apacik ortada.Skz ve woojinin adinin zirtpirt yanyana gelmesi artik sıktı.Chan bile eğitemiyor derken??Her fandomda kanser kitle illaki oluyor ve fandom buyudukcede bu kitle artıyor.Bazilari yuzunden genel konuşup tum fandomu hedef almanız da ayri komik

WooSakura

Belki bilmiyorsunuzdur diye söylüyorum, Woojin sırf diğerleri kadar yakışıklı görünmediği için gruptayken de linç yiyordu, ona iftira atılınca da sırf bu yüzden onu savunmaya kalkmadılar bile, ama sözde hepsi “fandı”, değil mi? Chan eğitemiyor dedim, çünkü sürekli yayınlarında stay’e insanlara saygı duymayı öğretiyor, ama hâlâ dinlemeyip asılsız suçlamaları bahane ederek durduk yere saldırıyorlar. Biz de Skz’le Woojin’in birlikte anılmasını istemiyoruz tabii ki, o bir solo sanatçı ve bu yolda harika ilerliyor. Bu tür güzel haberleri de çıkınca eski fandomun bize ve ona gereksizce saldırmasından bıktık. Yukarıda yazdığım yorumda genelleme yapmış gibi duruyorum ama kanser kitleden bahsediyordum aslında. Üyelerle Woojinin arası… Read more »

NoComment

Kanser kitleden degil de tum fandomdan bahsediyorsun sandim.Uyelerle woojinin arası ilk başlarda gayet iyiydi.Ben sonradan kotu olduğunu düşündüğümü söyledim.Woojinin iddiaları çıktıktan sonra lix in #ot8 i kullanmasi her albümü tekrardan kaydetmeleri ve birbirleriyle en küçük bir etkilesimlerinin bile olmaması bu durumu kanıtlıyor bence. Aralarının kötü olduğunu Chan’in kimden bahsettiğini bile söylemediği o konuşmadan çıkaramayız demissin ama bence bariz belliydi woojinden bahsettiği cunku tum stayler bunu konuşuyordu.Eger o olmasaydı bir sonraki yayında chris bunu söylerdi tıpkı skz-record da herkes sözleri woojin e yazdi dediği zaman hayır ona yazmadim demesi gibi.Ki Chanin her seyden haberi var bu kadar buyuk bir olaya bir… Read more »

WooSakura

Felix Woojin gruptayken de #9 tagini kullanıyordu, o ayrılınca 8 oldu, burada öyle büyütülecek bir şey olmadığını düşünüyorum ki, ben de OT8 takılanlara hak veriyorum sonuçta Woojin artık grupta değil. Ayrıldıktan sonra birbirilerinden bahsetmemeleri şirket yüzündendir, gerçekten 3 sene birlikte yaşamış kardeş gibi olan kişilerin birden böyle kopacağını ve hiç birbirilerini tanımıyor gibi davranacaklarını düşünmek mantığıma sığmıyor. Mesela Woojin de Skz’den bahsedebilirdi ama 10x şirketinin sanatçısı artık, bu durumda Skz Woojine kesin bir şey yaptı diyebilir miyiz tabii ki hayır. BÜTÜN BUNLARI göz önünde bulundurarak Chan’in yayında dediği “hata” olayının şirketle anlaşmazlık olarak yorumluyoruz(kesinlikle Woojinden bahsettiğini düşünürsek eğer). Çünkü son… Read more »

NoComment

Felix ot8 tagini son zamanlarda hic kullanmamıştı.O yuzden ot8 tagi dikkat cekmisti.Şirketin bu konuda boyle bir tavır sergileyecegini dusunmuyorum.Diyelim ki şirket izin vermiyor diger uyeleri anlarım da chan bir şekilde belli ederdi.Ikon da hic hanbinden bahsetmiyor ,monstax uyeleri de wonhodan ama herkes aralarinin iyi olduğunu adi gibi biliyor mesela.Bunun gibi onlarca ornek var sokterde.Woojin gruptan ayrilali 2.5 yil falan oluyor ve bu zaman dilimi icinde en kucuk en ufak bir etkilesim bile goremedik.Bunlar ve birçok sayamadigim nedenlerden dolayi ben su an konustuklarini dusunmuyorum.Zaten bende hepsi antiydi demedim çoğu öyleydi dedim.Woojin gruptan ayrıldiktan sonra iddialardan önce de ona destek olanların çoğu… Read more »

WooSakura

Ben de bu konuda asıl gerçekleri öğrenmemiz çok istiyorum. Ama şimdi sen söyledin, diğer gruplar da eski üyelerinden çok bahsetmezler, yani böyle belirgin olmayan şeylerde nötr kalabilmek varken kesin konuşup bir üyeye, fanlarına saldırmak ve asılsız suçlamaları bahane etmek çok saçma. Her neyse farklı düşüncelerimiz var bu konuda, çünkü net bir şey yok, kesin kanıtlı bir şey varsa o da asılsız suçlamaların sahteliğidir ki, biz de bu konuda idolümüzü korumaya çalışıyoruz.

Miss

Yakinda Türkiye’de de çekerler kendinizi hazırlayın. Lol.
Niye begenmemisler anlamadım Brezilya’nın neyini görmüşler? Çok fazla K-pop fani var orada…

KINGEXO ama fandomsuz

Kıyafetleri bana bi şeyi anımsatıyor ama çıkaramıyorum yaa

Jungkookieee

Netizenin dediği gibi bana jpop idollerine anımsattı

Jungkook'un Tavşan Dişleri

Şey belki

IMG_20220424_220452.jpg
Jungkookieee

Günaydın SEFCSEGDRGHJGDYJBDRYJDETUHDE

nebakıyon

RWNYCYCAUIHIUHVWDCABOCV

KINGEXO ama fandomsuz

Çok iyi kqmdkwmxla

IWASHERE

Belki fütüristtik sanatçımız Mustafa Topaloğlu?

C7I45MYWkAAoDYs.jpg
IWASHERE

Valla bana şu renkli şeffaf şemsiyeleri hatırlattı

2_org.jpg
KINGEXO ama fandomsuz

Fütüristtik ksnclsmxksls benzer ama değil eski türk dizilerinden uzaylı konseptli birisi geliyor gözümün önüne ama bir türlü hatırlayamıyorum ya

Ezrain

🥲🥲

https://images.app.goo.gl/TvNPFcDTsHYF4HZi6

Cnsksksn

Herkes staylerin woojini sevmemesini çok yanlış anlıyor. Tabiki bazı kişiler taciz ve zorbalık iddialarına inanıyor ancak çoğu kişinin woojini sevmemesinin sebebi grubu yarı yolda bırakması. Zaten chan bunun hakkında güzelce konuşmuştu, grup ahlakından ve sorumluluklardan bahsetmişti. Demek ki woojin bunları kaldıramadı, solo çıkış yaptı ve bunda hiç bir sorun yok. Gruplarından ayrılıp solo devam eden bir sürü idol var asıl sorun bunun çok ani olmasıydı. Woojin double knot promolarının ortasında ayrıldı ve cle levanter albümünün tüm her şeyi hazırdı. Grup zorlu bir dönemden geçiyordu ve hala şirketin beklentilerini karşılayamamıştı. Bunca şeyin arasında woojin aniden grubu bıraktı. Astranout mv bile kwj… Read more »

Rose

Woojin i hiç beklemiyordum ya

IWASHERE

Woojin yüzüne bir şey mi yaptırmış farklı görünüyor. Belki shoptan dolayıdır.
Ya konuda kıyafetler de biraz….cringe .

leeknow.skz

burun estetiği olmuş

GloSS

üyelere zorbalık yapıyor mu bilmem ama ıtzy üyesi ile ilgili olan şey yalan olduğu belliydi. çok bariz bacağını kaşıyordu ve diğer üyelerde iltifat ediyordu. woojin ve o üye arkadaşlarmış zaten. kızın bundan rahatsız olacağını da sanmıyorum. ama üyelere zorbalık yaptı mı bilmiyorum belki karşılıklı kavgalar çok oluyordu skz üyesinin onun hakkında ne dediğine falan bakmadım henüz. ama iptal kültürünün kurbanı oldu bence geri dönmesine iş yapabilmesine sevindim tabii eskisi gibi popüler olmayacak ama zamanla yerini sağlamlaştırıp iyi dizilerde falan oynar. korede her oyuncu zaten böyle dipten başlıyor. yıllar geçtikçe popüler işlerde oluyorlar. yani bence iyi bir kariyeri olacaktır

GloSS

ve kıza çok sapıkça bir iltifatta etmedi normal güzel bir şey söyledi aynı şirketteler önceden de arkadaşlar yani tacizci sapık demek gerçekten tam da k pop kitlesinin yapacağı bir iş. saçma sapan bir söylenti çıkmasını bekliyorlar linç etmek için. doğru yanlış bir önemi yok onlar için

miyaov

skzle anmayın artık yeter be

Straykidsiseverything

Ay çok korktum İnşallah bizden böyle bir şey çıkmaz nasıl olacağını düşünemiyorum bile.

leeknow.skz

daha geçen bir haberde lee know oyuncu olsa demiştim kim oyuncu olmuş kdjkd konusu aşırı cringe
woojin zorba mıydı değil miydi pek ilgilenmiyorum aşağıda bahsedilen videoyu da izledim şunu düşünüyorum ki eğer woojin tamamen masum olsaydı çocuklar o hiç var olmamış gibi davranmazlardı. Mesela hyunjin ara verdiğinde birçok kendini bilmez ayrılsın dediği dönemde çocuklar her zaman onun arkasında oldu chan bunun için linç yedi wolfgang performansında han hyunjin’in partını söylerken changbin hyunjin dedi -dikkatli dinlerseniz duyarsınız- ve nicesi

Ezrain

Meraktan soruyorum çünkü tam emin değilim. Bu woojin taciz ve tecavüz olaylarıyla anılan kişi miydi?

Hayrunnisa

Evet. Grup içi zorbalık da var deniliyordu

Ezrain

Aklandı mı peki? Nasıl böyle rollerde yer buluyor ki? 😮

Hayrunnisa

Pek sayılmaz. Birden fazla kişi tacize uğradım dedi ama Woojin ve ekibi sadece dava edeceğiz dedi. Bir sonuç hala daha yok sanırım

Jihye

Zaten dava edildiler ve kore emniyeti belgeli olarak Woojin’i akladı. Yukarıda attığım linkten videolarını izleyip öğrenebilirsin

Jihye

Evet aklandı. Şirketinin yayınladığı finger killer belgeselinde kanıtları var ve de çevirisi de kim woojin tr az youtube kanalında var. https://youtube.com/playlist?list=PLGSSuW6H_t_BVnTLVEMe6AjSadvn5lnJu
Ayrıca bu kanal diğer suçlamaları hakkında da bilgi veriyor ve kanıtlar sunuyor lütfen o videolarını da izle

Jihye

Zorbalık iddiaları tamamen iftira ve birkaç saniyelik videolar.
https://youtu.be/WX6kYjl2qYQ
Bu videoyu izlersen tüm zorbalık iddialarının asılsız olduğunu görebilirsiniz

Jihye

Evet ama şirketi ve kore emniyeti bu iddialardan onu akladı

🪐

woojin mi

Jungkookieee

Şerefsiz woojin olacaktı doğrusu

🪐

baya şoka girdim buna hâlâ iş veren var mı ŞQMDÇZFMŞWÖXXŞ

Miya Kayra

yorumlar şaka mı?

army

Abicim brezilya ne alaka şimdi w*ojin niye oynuyo bazı şeyler tadında kalmali

WooSakura

“O üye çok büyük skandallık bir şey yapmadı ve grubun ismini karalayacak şeyler de yapmıyor, niye hayranlar ona hala bu kadar çok nefret yağdırıyor?” 🙂 c4hllik işte. Herkes kendi idolüyle ilgilense ne kadar güzel olur.

hammurabi

Ne olur bırakın kore ile ilgili şeyleri kore çeksin, bok ediyonuz

WooSakura

HEY MİLLET! Woojin’in Skz’le anılmasına biz de bayılmıyoruz! Bilginize.

WooSakura

Yorumlar çok cringe, ne kadar c*h1l insan var, çok yazık.. Kore polisi tarafından masum olduğu onaylanan ve kariyerine bir sürü idolden daha harika şekilde devam eden birini 11 yaşındaki çocukların linçlemesi inanın ne Woojin’in, ne de fanlarının umrunda. Daha onu çok yerde görecek, adını çok duyacaksınız. Ayrıca olayla alakasız olan, ama kendine “fan” diyebilen kişiler de SADECE eski Skz videolarını izlese çoğu şeyi anlayacak da 2 MV izleyip fan olmak daha kolay geliyor 🙂

Sharon

Eski skz videolarını izlediğim için wj den nefret ettim ne tesadüf 🙂

WooSakura

Tüh tüh bak görüyor musun, biz 3 sene önce izlerken yarılarak güler, tatlılıklarından bayılırdık halbuki. Eski Skz içeriklerini gerçekten izlediysen zorblık gibi şeylere inanman için tek haneli iq seviyesine sahip olman gerek, umarım biliyorsundur. Tüm dünya, tüm stayler anladı, bir siz anlayamadınız…

WooSakura

WOOJIN HBO MAX ORIJINAL SERISINDE BAŞROL OLAN İLK KORELİ OLARAK TARİH YAZDI😎

Seungri

Hbo sende kaliteyi bozmuşsun abicim netflix olmuşsun resmen

Jihye

Bence Woojin kendi başına çok iyi iş çıkarıyor. Üzerine atılan onca iftiraya rağmen dimdik durduğu için onunla gurur duyuyorum. Bu diziden önce de 2 ost çıkardı ve ayrıca 3.5th Period filminin başrollerinden biriydi. Ayrıca modellik yaptığı markalar da var. Ayrıca hâlâ onu suçlayanlar için Kim Woojin TR AZ youtube kanalı bir çok kanıt videosu yayınlandı. İlgilenenler için link: https://youtube.com/playlist?list=PLGSSuW6H_t_Dwcyln0SgAzI-W7uehiHzE

https://youtube.com/playlist?list=PLGSSuW6H_t_BVnTLVEMe6AjSadvn5lnJu

Bu videoları ön yargısız bir şekilde ilgilenenler izlesin bence. Elbette kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama biz fandom olarak idolümüzün boş yere nefret almasını istemiyoruz. Hiç bir idol bunu haketmiyor.

Last edited 2 ay önce by Jihye
Seungri

İftira olduğunu tahmin ediyordum. Ne kadar kolay insanlara iftira atmak çamur at izi kalsın resmen

Yeni Yazılar