[THEQOO] Sulli'nin Instagram yayınına dalan sarhoş adamIG yayını yapıyordu, rahatsız olmuş bir ifade ile bir yere bakıyordu

[THEQOO] Sulli'nin Instagram yayınına dalan sarhoş adamBir süre sonra reddetme hareketi yaptı, insanlar chatte ‘o kim’ diye sordu 

[THEQOO] Sulli'nin Instagram yayınına dalan sarhoş adamSulli birden irkildi ve bir adamın sesini duyabiliyordunuz
“Ben Sulli-ssinin hayranıyım ama sarhoşum” gibi şeyler söylüyordu, Sulli cevap vermedi
Sonra adam “Beni yanlış anlamayın, Sulli-ssiye saygı duyuyorum” dedi, Sulli hiçbir şey söylemeden başını salladı ve adam kayboldu

[THEQOO] Sulli'nin Instagram yayınına dalan sarhoş adamSonra birden adam “Sulli nim, bana bir şey söyleyemez misin?” dedi ve Sulli başını sakladı
Muhtemelen adam onu videoya çekmeye çalışıyordu

[THEQOO] Sulli'nin Instagram yayınına dalan sarhoş adamSulli arkadaşının göğsüne saklandı ve arkadaşı “Hayır, defalarca kez hayır dedi zaten” dedi, adam tamam deyip ayrıldı  

[THEQOO] Sulli'nin Instagram yayınına dalan sarhoş adamSonra adam ortadan kayboldu, arkadaşı Sulli’ye “Yayını durduralım mı?” diye sordu
Sulli kafasını salladı ve canlı yayını kapattılar

[THEQOO] Sulli'nin Instagram yayınına dalan sarhoş adam

1. Sulli çok korkmuş olmalı

2. Çok iğrenç.. adam kendini bir ünlünün arkadaşı sandı muhtemelen

3. Ah.. IG yayınında olması iyi.. neyse ki bir şey olmamış ㅜㅜ

4. İçtikten sonra sarhoş olursan sessiz olup evine gitmelisin.. saçma davranmaya başlarsan insanları korkutursun

5. Ah nefret ediyorum bundan

6. İnsanların ünlüleri gördükleri anda telefonlarını çıkarmalarından nefret ediyorum.. ş*refsiz adam

7. Niye böyle yapıyor ya, sarhoşsan eve git

8. Ben yayını izliyordum, pislik herif resim çekti zaten ve ısrar edip durdu

9. Sulli çok korkmuş görünüyor, bundan nefret etmiş olmalı;;

10. Sulli bu ekran görüntülerinde çok güzel görünüyor

 

Kaynak: Pannchoa

11 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Olga

Cok korkunç bı şey. Ben olsam o kadar sakın duramazdim. Çığlık ile yer yerinde oynatardim. Cesurmiş.

Suna

Benim anlamadığım şey Sulliler yayını halk içinde mi yapıyorlardı? Mekan içindeyse güvenlik vs yok mu? Bu ne küstahlık? Bu ne terbiyesizlik

Kill This Love Shot

Ben olsam bu kadar sakin kalamazdım

SURMEW-BTS

üzüldüm kıza ya. bu arada yayın yaptığı yerin güvenliği yok mu acaba, bazı yabancı filmlerde görmüştüm barlarda çok fazla sarhoş olanlara misal barmen daha fazla içki satmıyor ve güvenlik taksi çağırıp adamı gönderiyor, Kore de millet su gibi içiyor, sınır yok mu ki.. bu sarhoş olan kişiler hakkında bi uygulamaları, kuralları yok mu ki…

lelaa

Hayatı rahat yaşayan biriyken yanında arkadaşları varken böyle korkup tepki vermesi bana samimi gelmedi rol sanki..

Muziksever

Hayatı rahat yaşaması onu birinin sözlü taciz edince rahat davranmasını gerektirmiyor ki?

lelaa

Sürekli gece hayatlarında içkiler içmekle meşgul nicelerini görmüştür zaten. Tepkisinin abartı olduğunu söyledim

Am I Wrong?

adam kadrajda değil kız kafasını korumaya çalışıyor ortada darp bile olabilir, belki de fırlatmak için bir şey kaldırdı adam. Ortalık manyak dolu.Sevdiği idol onu hatırlasın diye tokat atan var. Gece hayatına alışkın nasılsa birisi sataşınca korkmamalı demek aşırı saçma

•••

Defalarca bu tip olaylar yaşadı diye artık korkmamalı ve normal mi karşılamalı yani? Nasıl bir kafanız var ya? Bu tip olaylara alışılmaz. Aksine defalarca yaşayanlarda daha büyük travmalara sebep olur. Arkadaşında dediği gibi kameranın öbür tarafında neler olduğunu bilmiyoruz. Bunlar hayran tahminleri. Kim bilir zamanında neler neler gördü başkalarından ve korktu adamdan. Bari şu tip olaylarda saçma sapan konuşmayın.

once

zihniyetini belli ettin aferin sana beyinsiz

:D?

@lelaa bu nasıl bir zihniyet ya?