[THEQOO] Twice Jungyeon ‘Alcohol-Free’ şarkısını sevmediğini söyledi

106
6139

image 4hhj

Jihyo: Alcohol Free şarkısını ilk dinlediğimde, şirkettekiler aslında şarkının Twice’a uymadığını söylediler ama biz beğenmiştik.

Jungyeon: Şarkıyı ortalama bulan tek üye bendim. Bu şu ana kadarki en kötü geri dönüş şarkımız. Çok fazla alkol ismi geçiyor ve Twice’a uymuyor.

1. Ben de bu seferki şarkıyı sıkıcı buldum

2. Şarkı geri dönüş şarkısı olmaya uygun değil

3. Çok güzel bir şarkı ama….Jungyeon’un beğenmeme sebebi çok tatlı ᄏᄏᄏᄏᄏ

4. Ben şarkıyı ilk dinlediğimde sevmedim, bu cidden yaz şarkısı mı dedim, ama dinledikçe daha çok beğendim. Ama anlıyorum onları.

5. Bence de bu en kötü dönüşleri

6. En başında ben de öyle düşünüyordum ama şimdi bağımlısı oldum ᄏᄏᄏᄏ

7. Ben sevdim ama üyelerin tüm şarkıları sevmesine gerek yok ᄏᄏᄏᄏᄏᄏ bunu kullanarak üyelere nefret yorumu yazanlar komik

8. Ben beğendim. I Can’t Stop Me, Feel Special ve Fancy’i seviyordum, Alcohol free listeye eklendi ᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏ

9. Katılıyorum, şarkı sıkıcı

10. Evet şarkı eski gibi

K: Pannchoa

Önceki İçerik[THEQOO] aespa Karina’nın makyajsız yüzü
Sonraki İçerik[THEQOO] TXT ‘Billboard 200’ listesinde 5. sırada
guest
106 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
like a buldozzer

jungyeonu tanıtımlar boyunca bir kere bile güzel giydirecekler mi acaba merakla bekliyorum. Stilist bi kere güzel giydir şu kızı

Woojoo

Cidden giydikleri yuzunden de vucudu cok garip duruyor jungyeonun vucut olculerini cok begenen biriyim ama ne zaman fancamine denk gelsem bu ne boyle bayram cocugu gibi giydirmisler diyorum cok bogucu kiyafetleri

Ahri'nin 9 kuyruğundan bir tanesi

Boğucu ve kızı olduğundan kilolu gösteriyor beli falan aşırı kalın gözüküyor halbuki fiziği çok güzel

like a buldozzer

çok haklısın stilist jungyeonun vücudunu asla tanımıyor. Oysa kızın çok güzel hatları var. Bir de bu cb boyunca dikkat ettim diğer kızlar askılı giyse bile jungyeon hep omuzlarını göstermeyen kollu şeyler giydi. Acaba omuzunda bir sıkıntısı mı var biliyor musunuz? Yoksa yine stilistin tercihi mi?

Yummyeon

Kilo almış tedavi sürecinde. Sanırım kendisi kapalı şeyler giyinmek istiyor. Ama yine de verilen kıyafetlerini çirkin orası ayrı

sen nasılsınız

gecenlerde geri donus icin 8 kilo verdigini okumustum tam bilmiyorum ama gercekten kiyafetler cok cirkin

Yummyeon

Baya almış cb için 8 kilo vermiş bir de yani kıza yazık cidden

Eren

Ama sadece bu geri dönüşte değil ki, bundan öncekilerde de hep kötü ve diğer üyelere göre nispeten kapalı giyindirildi(Özellikle omuzlarını ve kollarını kapatacak kıyafetler daha çok).Ne bileyim bir gariplik var ama çözemedim.

Yummyeon

Bilmiyorum ben de, kötü giydirilmesinde değil de kapalı giydirilmesinde kendi isteği olduğunu düşünüyorum artık

myousa

jeongyeon sanırsam ya feel special erada ya da fancy erada momo gibi giyinmek istiyorum demişti stilist başından beri böyle jeongyeonu düzgün güzel bir kıyafetle göremedik maalesef

jinny

pek öyle olduğunu düşünmüyorum. jeongyeon hep kötü giydirilirdi, zaten çıkışında da kısa saç kullanması sebebiyle sürekli “yakışıklı” diye betimleniyordu ve jyp ona bu imajı vermişti. bir keresinde jeongyeon, (hangi üye olduğunu hatırlamıyorum ama momo olabilir) momo gibi giyinmek istiyorum demişti sahnede. stilist cidden kimse nefret ediyor herhalde kızdan. hep aşırı yaşlı kıyafeti veriyor. bunaldım iyice

yorum

Bu cbde tedavi olduğu için doğal olarak kilo almış kilolu görünmesin diye biraz öyle giydirilmiş bu sefer ama genel olarak da hiç güzel giydirilmeyen tek üyeydi zaten.Hayır çok da güzel bir kız yani saç modelini de asla değiştirmiyorlar of…

FENTY

O değilde burada kızlar Jyp inceden incede iyi disslediler

“JYP fısıldamasını duymayalı uzun zaman olmuştu. Peki neden?”

JY: Belki de kendi şarkısı olduğu için övünmek istemiştir (LOL)
MN: Biz kaydederken yoktu ama tamamlanmış çalışmada duyduk (Bize bile sormadan iş yapıyor demeye getirmiş)
JH: Biz SIGNAL için eklemesini istemiştik (signal biliyorsunuz kızların ve fanların en sevmedigi şarkı olarak söyleniyor bu güzel esere kendi adını ekleseydi demeye getiriyor),,Aşırı iyi asdffgh

aswium,minhoamaskzüyesiolan

jihyo gerçekten de god jihyo

Meanuka

Jyp: Öyle ölmem füze at

Aeri

 ‘Bu şu ana kadarki en kötü geri dönüş şarkımız.’
Signal şarkısına haksızlık ediyorsun Jungyeon

Last edited 1 ay önce by Aeri
Candy

İkisinin de jyp nin yazdığı şarkı olması da pek manidar dkfkfkfkfk

Aeri

Feel Special ve Signal nasıl aynı kişinin elinden çıktı anlamıyorum zaten asklfalskfh feel special şarkısını çok seviyorum ben

Aeri

Aynene ya Feel Special’ın sözleri çok güzel

Candy

Gerçekten çok tutarsız. Feel special ve I cant stop me son zamanlarda yazdığı en iyi şarkılar. What is love ve more and more da güzel ama Icy signal alcohol free mafia için aynısını söyleyemeyeceğim maalesef

karina

signal seven de bi bendim galiba çoğu şarkılarından iyi bence likey yes or yes vs hepsine tek atar

mariposa

ay ben de seviyorum niye bu kadar çok nefret ediliyo bu şarkıdan anlamıyorum

aswium,minhoamaskzüyesiolan

cidden bence de signal şarkısı çok güzel benim kulağıma hitap ediyor

......

Ben de signali çok seviyorum, Twice’ın en kötü şarkıları knock knock ve cheer up

yorummer

Sen de knock knock’a haksızlık ediyorsun

JKW

Bence hem klibi hem melodisi vs çok tatlı,dinlemesi de izlemesi de zevkli

yorummer

knock knock dinleyeceğime cirit cirit dinlerim daha iyi

Maya

hjgsdgfvls Cidden Signal ‘ı seven tek Twice üyesi ztn Sana

someone else

Şarkıyı ilk dinlediğimde ben de beğenmemiştim. Ama dinledikçe çok keyifli gelmeye, sanki tatildeymişim de gece bir yerde oturup yaz akşamının tadıı çıkartıyorumuşum gibi hissettirdi. Yalnız Jugyeon’un bunu açık açık söylemesi güzel bir şey bence. Ama beni en çok endişelendiren performansların onu zorlayıp zorlamadığı, umarım iyiydir ya.

someone else

bu arada stilist jungyeonumun omuzlarını sakmaya ne dersin? sürekli babaanne kol giyiyo kız.

Yummyeon

Kollarında çatlak olabilir mi acaba, kız rahatsız olmasa salarlardı ya

someone else

Onu ben de düşündüm aslında ama ne bileyim çok daha güzel kıyafet modelleri var ama ona hep balon kol veriyor stilist olduğunda daha tombiş ve tuhaf duruyoe kolları.

wine

çıkış yıllarından beri omuzları kapalı giydiriyor kızı ki jeong ara sıra omzu açık şeyler giyiyor, kollarında çatlak yani

wine

*çatlak yok yani
yeni fark ediyorum ne kadar saçma bir cümle olduğunu..

kimkibumkeyismylove

Çatlaklara özel kapatıcı kremler var, ünlüler çok sık kullanıyor. Eğer kollarında olsa kapatırlardı problem çatlak değildir belki hep öyle denk gelmiştir belki de kapalı giyinmek istemiştir. Mental açıdan zorlandığı bir süreçse kendisi açmak istememiş olabilir, malum Netizenler kiloya acayip bir şekilde takılıyorlar, kolları şişman (?) gibi tepki almak istememiştir. Bilemiyorum tahmin sadece

someone else

ben de o videoyu gördüm. zaten pek eskisi gibi de değil o enerjik her zaman muziplik yapan hâli yok gibi bu cbde. çok üzülüyorum gerçekten keşke daha çon dinlenseydi.

Bihtik ya

Bence Fancy Twice’ in en iyi sarkisiydi çok daha iyi bir konsept ve mv ile gelsekerdi ve jyp’ daha iyi bir promo verseydi herşey cokdaha iyi olucakti

sen nasılsınız

twicein konsept ve şarkılar olarak en sevdiğim yılı 2019’du gerek japon gereki kore comebackleri çok güzeldi

Aaa

Benim listemde olan iki twice şarkısı var biri fancy biri feel special. İkside çok iyi.

Yummyeon

Sanki JYP bu cb full kadro son cb olacak diye tutuşup Jeongyeonu promosyona zorlamış gibi hissediyorum. Hepsinin sözleşme yenilemeyeceğini biliyor olmalı.

Yummyeon

Jeongyeon’ u JYPnin zorla promosyona zorladığına emin gibiyim artık. Kız acı çekiyor, fiziksel olarak da psikolojik olarak da iyi değil. Davranışları ile de belli ediyor. Kendisi iyileşince sahneye dönmek istediğini söylemişti ama Mina’nın aksine tam toparlanmadan dönmüş bence. Umarım daha iyi olur diyeceğim ama önce JYPnin fırsat vermesi lazım. Kız sahnede bile çok rahatsız, istemediği çok belli.

Last edited 1 ay önce by Yummyeon
suzikisuzi

https://youtu.be/15vKDOh2J3E
maalesef, ne boynu iyi durumda ne de psikolojik olarak iyi durumda…

bemyae

Oha bunu niye eksilemişler ahahahahahha

mariposa

ben sevdimm gayet sakin bir şarkı buna ihtiyacımız yok herkes şarkıyı sevmek zorunda değil

mariposa

vardı*

lightless

Bunları söylemesi umarım sorun olmaz… jyp’ye hiç güvenmiyorum ya acaba şirketten çıkmayı mı düşünüyor 🙁 of çıkarsa da haklı ki sonuna kadar. Değeri bilinmeyen üyelerin başında geliyor… kurtulmayı seçebilir bu illet şirketten

minlep

şu an promoda olan şarkıyı kötülemesi çok riskli kız ya yürek yemiş ya da artık hiçbir şeyi umursamıyor ne de olsa sözleşmeleri önümüzdeki aylarda bitecek.

lightless

Aynen onu diyorum sanırım sözleşmeyi yenilemeyi düşünmüyor. Bakalım neler olacak, Jeongyeon bıktı artık haklı olarak.

Merve

Benim ıcsmden sonra en sevdiğim şarkıları ayrıca bana göre bu sene çıkan en iyi şarkı

Allora

Şarkı çok tuhaf ilk başta bu ne ikinci kez açıp dinlemem dedim sonra youtube da her karşıma çıkışında izlemeye başladım bence bunda kızların enerjisinin payı çok büyük. Yani bu şarkı başka bir gruba verilse çok eminim ellerinde patlardı.

Carmen

Nadiren, canım istediğimde Twice dinlerim. Listelerimde şarkıları yoktur ama bu şarkıyı çok sevdim ben. meğersem Twice’dan böyle bir şarkı bekliyormuşum angsgsjshdgsjw tatlı, sakin, dingin bir havası var ama aynı zamanda yaz hissini de veriyor. Ben çok beğendim.

ahjumma deme bozuluyorum

Şarkının seveni var, sevmeyeni var. Bu normal. Ben seven taraftarın. Ayrıca bu şarkının onlar için şans olduğunu düşünüyorum. Grubu yakından takip etmiyorum. Bside şarkıları nasıldır? Konserde canlı mı söylüyorlar? Canlıysa sesleri iyi mi bilmiyorum? Dolayısıyla benim gibi gördüğü bir kaç haberden dolayı kızlar hakkında yanlış bir izlenime sahip olanlar için bu şarkı iyi oldu. Şarkı çok tiz notalara sahip değil. Böylece kızlar şarkıyı daha öz güvenli bir şekilde söylüyorlar. Tabiki kulağa da daha hoş geliyor sesleri. Gerçi çoğu şarkılarında bir çok Kpop idolünün zorlanacağı kadar aşırı tiz notalar oldugunun farkındaydım. Ama insan bir algıya kapıldı mı, onu zihninden silmesi zor… Read more »

betül

4. Ben şarkıyı ilk dinlediğimde sevmedim, bu cidden yaz şarkısı mı dedim, ama dinledikçe daha çok beğendim. Ama anlıyorum onları.

Şarkı yaz şarkısından daha çok yaz bitiminde çıkan şarkılar gibi.O zaman çıkarsalardı belki daha çok sevilirdi.

Yeriz yeriz

Şarkı güzel ama title havası yok, albüm şarkısı olsa olabilirdi ama nasıl diyim başlık şarkısı için biraz şey… sıkıcı.

Drbeyz

Jungyeon tak diye aklından geçeni söylüyor diye mi jyp gıcık bu kıza bilmiyorum ama hiçbir zaman hakettiği ilgiyi alamadı. En iyi vokallerden biri, özellikle çok stabil ama jihyo ve nayeon hep daha fazla öne çıkıyor. Momo, Sana bile daha fazla part alıyor. Inatla güzel giydirmiyorlar da kızı. Nedenini anlayamadım gitti valla.

Last edited 1 ay önce by Drbeyz
Heyuu

Bir insan sırf telifinden daha da devasa para yürütmek için nasıl grubu, emekleri, her şeyi hiçe sayıp kendi açgözlülüğü yüzünden yetersiz olduğu halde şarkısını geri dönüş parçası yapar?? Twice kişisel çekim bile yapmıyor. Kızlar 100 olabilecek seviyedeyken 10’da kalıyor. Aşırı çalıştıkları halde..
Şarkı kötü olmasa bile ana parça olmaya uygun değil

Last edited 1 ay önce by Heyuu
lola

Jungyeon süpersin

uwu

Bu kız tam benim kafadan. Çok şirin ya

Cl’in mikrofonu

Haklı açıkçası daha ne diyebilirim ki 🤷🏽‍♀️ Bu arada Jeongyeon’a bayılıyorum, seviyorum seni kız ❤️

rukimjongdae

Scandal ve conversation çok daha güzel ama bu şarkının nakaratı farklı olsaydı benim hoşuma gitti denk geldiğimde atlamıyorum soğuk ferahlatıcı bir havası var nakarat dışında

Lalalulu

Pre-release olsa daha iyi olurdu bence.

mlscofield

Şarkı kötü de değil iyi de emin olamadım bazen seviyprum bazen sevmiyorum.Listelerde de çok kötü değil ama düşer gibime geliyor 1-2 haftaya joy dan daha gerideler şarkı yeni çıkmasına rağmen

Last edited 1 ay önce by mlscofield
aespa

Joy beklediğimden daha iyi listelerde

meow

joy’un iyi yapacağı belliydi bence ost’u yayınlandığı zaman dizi bitmesine rağmen koreliler dinlemeye devam etti şarkıyı değil joy’un sesini beğendik diyorlardı hatta joy gibi sesleri seviyorlar

Umaru

Lead vokal olduğu halde en az söyleyen ikinci üye olmuş ben olsam ben de sevmem

Çinça

Bence şarkının en kötü yanı akılda kalıcı bir patlama nakarat kısmı yok ayrıca baştaki Jyp fısıltısı da çok saçma. Hem sanırım kızların bundan haberi bile yokmuş mv çıkınca öğrenmişler

Justarmy

Bence şarkı diğer şarkılara göre altta kalıyor ama şarkı güzel
Jungyeon çok tatlı
Ayrıca çevirilir mi bilmiyorum bugün(?) ki konserinde cami oynuyor gibiydi. Umarım iyi olur🍭🍭

Last edited 1 ay önce by Justarmy
Justarmy

Canı yanıyor*
otomatik klavye senin..

JKW

Boynundan disk kayması(?) sebebiyle ameliyat olmuştu. Daha sonra hem fiziksel hem de mental sağlığı için ara verdi ama belli hala canı acıyor, bir de üstüne koreografide bir sürü boyun hareketi koymuşlar

lsy

Ben asıl şu yengeç yürüyüşü gibi dansı acayip itici buldum onu ne akla hizmet dansa koymuşlar.Baktıkça daha itici geliyor.

Whyy

Ay cidden izleyince sinirlerim bozuluyor bence şarkının en büyük eksiği koreografi. Aşırı garip ve saçma olmuş onun dışında gayet dinlenebilir güzel şarkı. Ama title için yeterli değil gibi

JKW

Dansı beni sinir ediyor. İlk defa izlemek istemiyorum, sinir bozucu geliyor alttan gelen o melodilerle birleşince

aespa

Bende sevmedim pek

Last edited 1 ay önce by aespa
aespa

Aslında güzel bir şarkı kıyafetler falan bayıldım ama ne biliyim yaz şarkısı deyince böyle seni dans etmeye iten hareketli bir seyler bekliyordum

Gerçekler

Biri yorum mu sildi yorumum garip kaldı düzeltiyorum o yüzden.

Last edited 1 ay önce by Gerçekler
aespa

Jyp solo olarak daha cok imkan verseydi keske

betül

Ben şirketin yerinde olsam bu yıl başka dönüş yaptırmam soloya ağırlık verirdim.

Jihyo ve Nayeon solo debut
Mina&Sana&Momo Japon alt grup
Jungyeon OST
Chae ve bir idol iş birliği

aespa

Bende öyle istiyorum ama jyp yapmaz:(
En azından jihyo solo verse kız cok hakediyor bence

yorum

Bence twice dağıldıktan sonra jihyo veya nayeon dışında kimse solo almayacak ve japon veya çinli üyeler ülkelerine geri dönecek.Çoğu zaten durmadan sakatlık,anksiyeteyle falan uğraştı.2-3 yıla da grup dağılır bence.

aespa

Yorumu düzenledim konuyla alakasız olur diye

pelimer

Allah rızası için jyp sal şu kızları farklı biri yazsın artık şu şarkıları

lightless

Got7 gibi toplanıp 9 kişi hep beraber başka şirkette birleşme duası…

aswium,minhoamaskzüyesiolan

Jungyeon: Şarkıyı ortalama bulan tek üye bendim. Bu şu ana kadarki en kötü geri dönüş şarkımız. Çok fazla alkol ismi geçiyor ve Twice’a uymuyor.

ben ilk sevmesemde şimdi sevdim ama yine de biraz haklı gibi şarkı hoş ama favorilerime sokmam şahsen

Maya

Once’ım ama gerçekten Twice’ın bu şarkıdan kat kat güzel olan B-Side’ları var.

uykucu

Jungyeon’un yorumu bence her şeyi özetlemiş. Şarkıda akılda kalıcı tek yer Jihyo’nun im drunk in you kısmı.
Bu bir tek jype de var bilmiyorum ama jyp gruplarının bside leri, cb şarkılarından daha iyi oluyor. Özellikle twice da bu çok yaşanıyor. Ana şarkıyı kim seçiyor acaba?

army

Dinledikçe daha çok seviliyo ve Momo ve sana nin alkol isimleri söylediği yer şarkıda ki tiktokta hep karşıma çıkıyor çok devrik cümle kurdum umarım anlarsınız

luplup

bu kızı lcwaikikinin esenyurt şubesinden giydirmeyi bırakın

Meri

Bu şarkıyı beğenen bir benim galiba ya

Candy

Şarkı çok ferah sakin. Sürekli dinlemeye gelmiyor bence. Çok tek düze ne ara başladı ne ara bitti anlamadım. Akılda kalan bir can alıcı bölümü de yoktu. Harika bir bside şarkısı olabilirmiş Ama jyp yazdığı için mutlaka title olması gerek diye boyun eğdiler sanırım. Çok heyecanlıydım bu comeback için ama baya beklentimin altında kaldı. Çünkü geçen seneki şarkıları özellikle icsm sen sonra baya bir düşüş oldu bence. Ama stratejik bir plan da olabilir diye düşünmedim değil. Şarkı sakin dans kolay dolayısıyla canlı performanslar iyi olacağı için imaj düzeltmek için böyle bir şarkıyla comeback yapmış da olabilirler. geçenlerde çıkan haber de destekliyor… Read more »

Malefiz

Bence kötü bir şarkı değil kulaklıkta sahil kenarında dinlenen ferahlatıcı bir şarkı ama sanki bside olsaymış daha iyi olurmuş hit olabilicek bir şarkı değil bu şarkı yerine cry for me ye klip çekilebilirmiş

Cansu

Jeongyeon’la aynı düşünüyorum bende beğenmedim yani tek dönüşleri umarım olmaz bu sene

woshi

cidden şarkı adı gibi alkolsüz sarhoş ediyor. resmen her dinlediğimde daha çok beğeniyorum bağımlısı oldum. ama herkes gibi jeong bebeğime de saygı duyarım..<3

Nur 🌼S

Kesinlikle katılıyorum. Bu şarkı herhangi bir kız grubu şarkısı da olmamalı.

ůber

şarkı cidden kötü değil ama harbiden sıkıcı ya tam tarif edemiyorum ama heyecanlandırmıyor falan garip bir şarkı

muffin

haklı bende pek twice tarzı bulmadım daha haraketli birşeyler bekliyordum

Tuğçe

Şarkının alt melodisi alarm sesini hatırlatıyor ama yine de tatlı bi havası var. Ama şarkının en kötü kısmı Dahyun un kısmında yengeç dansı yaptıkları kısım, resmen süngerbob oyunlarının şarkısı gibi orası. Şarkının bütününe hiç uymuyor, daha matur bir havası olacağını sanmıştım resmen oyunlar 1 moduna giriyor. Yazık kızlara güzelim visualları harcanıyor

Iwashere

Şarkı adını ne zaman görsem soju reklamı falan sanıyorum 2 saniye geç algılıyorum başlığı

Kiminhayranıbu

👏👏👏

Vivi

Signal gibi bir faicadan sonra demek istedi herhalde

FENTY

Kesinlikle haklı Twice için çok daha canlı çok daha kıpır kıpır bir şeylere ihtiyaç vardı İnsanlar bunu bekliyordu öyle gelselerdi bu sene yaza damgalarını vurabilirlerdi.Kabul edelim Twice kızlarına en çok fresh enerjik pozitif cıvıl cıvıl şarkılar yakışıyor grupla bütünleşip seyirciye o enerjiyi geçiriyor ama bu şarkı çok sıkıcı ve sıkıc olması yanında çok uzun artık şarkılar yeni akıma göre 3 dakikayi çok açmamaya çalışıyor çünkü istatiksel olarak dinleyici ddaha fazlasını dinlemeden skip atıyor malesef tüketici bir toplumuz ikisi birleşince şarkıyı açıp dinleyesim hiç gelmiyor

Burioos

Jungyeon: Şarkıyı ortalama bulan tek üye bendim. Bu şu ana kadarki en kötü geri dönüş şarkımız.

Elinizde “Signal” gibi bir şarkı var.Daha kötüsüyle dönemezdiniz bence.

Whyy

Şarkı yine ortalama düz şarkı da asıl sıkıntı koreografi cidden gözüm kapalı daha iyi koreografi hazırlardım. Birincisi koreo başlarken çok garip cin kaçmış gibi hareketler var. Birde twice icin aşırı kolay büyük ihtimal encore nedeniyle böyle düşünüldü.

Whyy

Yok encore demem den kasıt zor danstan sonra idoller yorgun oluyor bunda nefes kontrolleri daha iyi olur encore da daha rahat olurlar bence.

Malefiz

Bu arada alakasız ama jungyeon ne ameliyatı olmuştu?