[THEQOO] TXT yeni şarkısıyla beğeni topladı

82
2715

TXT ‘0X1=LOVESONG (I Know I Love You) feat. Seori’ Official MV

Performans

1. Şarkıyı çok sevdim ㅋㅋㅋ Çıktığından beri dinliyorum, bir şaheser ㅋㅋㅋ

2. Wow şarkı çok iyi ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Ah şarkı çok güzelㅠㅠ İlk defa TXT şarkısı dinliyorum…

4. Bu Namjoon’un şarkı sözleri yazımında yer aldığı şarkı mı? Çok iyi bir şarkı

5. TXT kim bilmiyorum ama şarkı çok iyi ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Şarkı çok güzel ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ hayran değilim ama neden ağlıyorum?

7. Şarkıya bayıldım ㅠㅠㅠㅠ

8. Bence TXT’nin en popüler şarkısı olacak

9. Şarkıyı çok dikkatle seçmişler.. melodi iyi, sözler mükemmel

10. Dinlediğim ilk TXT şarkısı ve çok sevdim~ sanırım onları destekleyeceğim

 

K: Knetizen

Önceki İçerik[THEQOO] Joy’un ‘Hello’ klibi yayınlandı
Sonraki İçerik[THEQOO] BTS ‘Butter’ özel performans videosu yayınlandı
guest
82 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Ceren

TXT hadi ödülleri toplayalım🥺 gerçekten bu albüme çok fazla güveniyoruz. Ön sipariş 700 bin oldu!

Lütfen TXT’ye bolca sevgi gösterin~

Allora

Maalesef müzik şovlarında birincilik alamayacaklar gibi. Sağolsun bighit yine şaşırtmadı Bts ile aynı zamana comeback yaptırdı. Bts de koredeki neredeyse en güçlü grup-sanatçı olunca listelerin 1.sırasını kaç gündür salmadı. Butter 150 küsürüncü perfect all kill ini yaptı kore platformlarında. Hal böyle olunca maalesef txt birincilik alamayacak diye korkuyoruz. Bakalım ileriki günlerde ne olucak

Ayşe

Sadece bts engel değil ki Aespa daha önde veya Joy da aynı şekilde listelerde 1 numara oldu. Yani bts engel değil sadece

Jangjangmenpongpong

TXT’nin böyle bir tarz denemesinden çok memnunum resmen bayıldım şarkıya. Huening kai ve Taehyun’u in my blood coverından beri böyle bir tarzla duymak istiyordum. Bence fanlarını da bu cb mutlu etmiştir çünkü teaser’lar ve klip oldukça özenliydi. Love song ve anti romantic favori şarkılarım oldu. Canlı performansları da çok güzeldi grupta asla bir vokal ya da görsel açığı bulamıyorsunuz. İnşallah bu güzel şarkıların karşılığını alırlar 🙂

Bunny

Canli vokallerine asik oldum ya comeback sahnesini 1000 kez falan izlemks olabilirm albumde acaip iyi txt ile gurur duyuyorum umarim hakettiklerini alirlar bu sefer. Moaaa stream kas

uwu

TXT’yi çok severim ama maalesef bu performansta canlı söylememişler. Yani pre-recorded bir performans. Zaten bu kadar zor bir koreografi ve şarkıyla canlı söylememeleri çok normal 😊 Performans yine de çok güzeldi, beğendim 💛

Nick bulmak zor anam

Koreografiden ziyade bu comecak showlarda kimse canlı söylemiyor kpopta

uwu

Aksini iddia etmedim?

Nick bulmak zor anam

Ben de etmişsin demedim ne bu asabiyet clöflföf sadece canlı olmamasının sebebinin kareografi olmadığını söyledim

uwu

Niye bu kadar eksilediniz arkadaşlar yanlış bir şey söylemedim aldlekdpskdğla

gizem

comeback show sahneleri 1 2 hafta once kaydediliyor canli degil zaten haklisin
canli soyledikleri sahneler bu hafta veya sonraki hafta baslar

outro summer

Açık ara 4.jenerasyonun en iyi erkek grubu

Haniah

Neden eksilenmişsin??

Blinkto

En iyi kavramı özneldir de ondan

outro summer

doğruları duyunca diğer 4.jen erkek grubu fanları incinmiş:/

betül

İyiler ama ”açık ara en iyiler” diyecek kadar iyi değiller BENCE.
Grupta Jongho(Ateez) kadar iyi bir vokal yok mesela ya da Ateez kadar sahne karizmaları iyi değil. Skz kadar da rap olarak iyi değiller.Rap+Vokal+Dans ortalaması olarak da Oneus kadar iyi olduklarını düşünmüyorum.

@Blinkto adlı arkadaşın dediği gibi öznel bu.

outro summer

🥱🥱

betül

👌 😴

Deniz

Ehh ama txt yi resmen gömmüşsünüz ya yani taehyun ve hueningkai gibi iki güçlü vokal ateez en iyi vokal Grubu jungho ve san gibi vokaller var ama taehyun ve huening Kai da ateez skz bin vojallerinden aşağı

betül

Gömmedim ki sadece açık ara farkla en iyisi olmadıklarını söyledim. Vokal olarak da dans olarak da beğendiğim bir grup. Yukarıdaki yorumumda da belirttim devamını 🤗

Deniz

Tamamda Bari txt nin vokallerini zayıf gibi göstermeyin yani evet en iyi değiiler ama ateez skz ile birlikte en iyilerdenler treasure ve enthypenide unutmamak gerek tabikide

outro summer

yoo bayağı da en iyiler

what was the reason

her fikre hak vermedikleri icin saygisizlik yapiyorlar

meow

aslında en iyi kavramı öznel değil txt bircok açıdan fazla iyi kendi jenerasyonuna kıyasla

1. 5 comeback yaptılar 5i de birbirinden farklı konsept
2. Albüm şarkıları inanılmaz çeşitli ve kaliteli biraz Red Velvet diskografisini anımsatıyor çeşitlilik bakımından
3. Çocuklar inanılmaz iyi dans ediyorlar bence sırf bu yüzden şirket de main dancer lead dancer yapmayalım herkes her şeyi olsun demiş
4. Vokalleri en iyisi diyemem ancak Taehyun ve Huening’de inanılmaz bir potansiyel var
5. Eh bi de 5 üyesi de çok yakışıklı artık kpopta bunu da değerlendiriyoruz malum

...

kötü yazacakmış arkadaş eli kaymış sanırım. BTS gölgesinden başka bir şey değiller. Hiçbir özgünlükleri yok. Aynı abileri gibi autotone doldurarak iki sevimlilikle yırtıyorlar

Ecrin

Bts gölgesi derken? Kendi başarılarını görmüyorsun sanırım. Sen ve senin gibiler yüzünden üstlerine büyük bir yük biniyor. Umarım bir gün bu zihniyetten kurtulursun.

meow

bts gölgesi diyorsan bir kere bile açıp txt albümünü dinlememişsin demektir bts’ten tamamen farklı bir tarzda debut yaptılar onu geçtim şu ana dek çok az hip-hop denediler bts’in kariyerlerinin ilk yıllarına kıyasla autotune fazlalığı bir süre sonra insanı rahatsız ediyor bu konuda haklısın ama her şarkılarında yok hele bu albümde nerdeyse hiç yoktu?? doktora görün

rukimjongdae

Yavaş yavaş yıkıyor olabilirler ama hâlâ junior BTS olmaktan kurtulamadılar. Şarkı tarzı benzer değil diyebilirsin ama seslerini kullanma biçimleri tamamen aynı, bazı şarkılarını BTS albümleri içine bside olarak koysalar yadırgamam. Mesela eternally şarkılarında jimin de söylüyor deseler inanırım o kadar aynı, bunun gibi şarkıları var bana BTS söylüyormuş havası veren ve o şarkılarını seviyorum BTS dinlemeyi sevdiğim için. Artı olarak sima olarak BTS üyelerinden bazılarına benzeyen üyeler var. Daha sevimli küçük BTS oluşturulmaya çalışılmış gibi

Ceren

yazık senin kafana

yume

bu geri dönüşleri muazzam. ama gelip de ‘açık ara’ en iyi diyemezsin kesinlikle. geçen merak ettiğim için tek tek 4 jen.’in vokallarini dinledim. ve txt için kat edilecek oldukça yolları var. rap’e bile baktım merakımdan. o konuda da dediğin kadar bir şey göremedim. gyu bebeğim gözüme çok güzel değiyor özellikle şu aralar, karizmaları, uyumları da yerinde. ancak genel olarak bakıldığında böyle emoji atıp kabalık yapıp umursamadığını belli edecek derecede bir şey yok ortada.

Allora

Hangisinden başlasam bilemiyorum. Müzik videosu beklentimin de ötesindeydi. Mekanlar, anlatılan hikaye, üyelerin visualleri, dans hareketleri her şey tek kelimeyle muazzamdı. Sanki bir rock grubunun performansını izliyormuş gibi hissettim bazı yerlerde. Yeonjun gerçekten yıkılıyordu bu tarz ona çok yakışmış. Title parçasına gelecek olursam Namjoon un eli değmiş sözleri, müziği acayip hoşuma gitti bu comeback benim için ilk bir girmeye oynar. Albümden bahsedecek olursam spotify da tek bir skip bile yapmadan tüm albümü bir nefeste bitirdim. Bir günde 4.jenerasyon gruplar arasında kırılmadık rekor bırakmadılar. Txt her comeback gücüne güç katarak geliyor. Komik olan şu ki 4. Jenerasyon arasında özellikle albüm bazında rekorlar… Read more »

Miracle

Normalde erkek gruplarını takip etmem ama Soobin’i Arin ile MC olduğu sırada çok sevdiğim için takip etmeye başladım ve TXT’yi de çok sevdim. Bu şarkı cidden çok iyi olmuş umarım çok başarılı olurlar~

Last edited 13 gün önce by Miracle
BRAIN

Arin mcliği bu aralar tuhaf başladım profesyonellikten yoksun özellikle nct dream ve oh my girl beraber olduğu bir konuşmada o kadar çok sinir bozucu bu kızın MCliği bırakması gerektiğini düşündüm
Eski mcleri arıyorum artık jisooyah, irene artık sevmiyorum ama yigidi oldür hakkını yeme mcliği iyiydi en azından mclik yapıyordu

Miracle

Arin ve Soobin oraya gelen her idolle iyi anlaşan ve samimiyet kuran kişiler. Yani ekran karşısında böyle pozitif bir enerji görüyor olmak mutlu ediyor insanları, çoğu kişi de kontratlarını uzatmalarını istiyor. Çünkü çoğu mc soğuk soğuk sunup gidiyor genelde ancak Arin ve Soobin kendi aralarında da çok iyi anlaşan arkadaşlar bu yüzden ekrana da güzel şeyler yansıyor. Evet Arin geçen hafta üyelerinin yanında birazcık sınırı aşmış olabilir ama bu onun profesyonel olmadığını göstermez. Lütfen bir video ile onu bu şekilde yargılama.

Last edited 12 gün önce by Miracle
BRIAN

Arın mcligini başlarda hoşuma gidiyordu nede olsa daha yeni mc olduğu zamanlardı , şu aralar fazla kameraya oynadığını düşünüyorum nede olsa orda mc yanındaki sanatçıları tanıtması gerekiyor

Miracle

Arin mesleğini gayet de iyi yapıyor, elindeki kağıttan değil de ezbere sunum yaptığı bile oluyor. Ayrıca idoller ile de göz teması kurup onlara hep tezahürat vs yapıyor. KBS her hafta sahne arkası görüntüleri yayınlıyor, istersen oradan da Arin’in diğer sanatçılar ile ne kadar iyi anlaştığını izleyebilirsin. Dediğim gibi lütfen tek video ile yargılama.

Neocrackheadtech.ltd.şti

Bence kendi grubunun yanında olmasıyla alakalı o biraz da, fazla heyecanlı görünüyordu haliyle konuşmaya dalıp söylemesi gereken bir şeyi atladı ama bence profesyonellikten uzak diyemeyiz sırf bunun için
Aksine Arin’i mc olarak izlemek beni mutlu ediyor, iyi bir enerjisi var

Miracle

Evet kendisi grubun maknaesi, sanırım üyelerinin yanında aşırı heyecan yaptı bu yüzden biraz karmaşa yaşandı. Ama dediğin gibi enerjisini çoğu kişi seviyor 🥺

Last edited 12 gün önce by Miracle
kırmızıbaşlıklıkız

şarkıyı çok beğendim, sanırım en sevdiğim txt başlık şarkısı oldu:) albümdeki şarkılar da baya iyi. özellikle ‘anti romantic’ ‘dear sputnik’ ve ‘frost’ favorilerim olduu. Seori’yi de keşfettim şarkı sayesinde bana böyle güzel bir sesi kazandırdıkları için de teşekkür ediyorum efenim:) running through the night’ı herkes dinlemeli!!

linç squad

Txt harbi çok yetenekli grup 💖💖 sesleri dansları, visualleri vs. vs. her alanda 4. Jen’in en iyisi diyebilirim

betül

Şarkıyı çok beğendim. Blue Hour şarkılarından sonra en beğendiğim şarkıları oldu.

Sena

Cidden çıktığından beri dinliyorum. Farklı bir tarzla döndükleri için mühtelem oldu bu şarkı ile baya fan toplucaklarını düşünüyorum çünlü sosyal medyada fan olmayanların bile dilinde şarkı ♡

Hamne

Mv nin verdiği vibe çok iyiydi. Saç kesim tarzlarını beğendim benim için anime vibe gibiydi. Şimdiye kadar kötü bir şarkıları yoktu ama patlamada yaşamamışlardı. Bu şarkıyla belki başlarlar

Juli

Title şarkılarını çok güzel seçmişler gerçekten. Albümdeki en iyi şarkı bu bence.

rukimjongdae

Ben titledan ziyade Anti-Romantic’i sevdim, çok TXT dinleyen biri değilim ama baya hoşuma gitti. Diğer favorim de Frost oldu.

meow

bence bu sene çıkan en iyi şarkılardan biriydi bayıldım ben ayrıca mvden biraz the end of the f***ing world havası aldım bilmiyorum bir tek ben miyim😭

bu arada beomgyu çok güzelsin

Xx.

Soobin o diziden ilham aldıklarını söyledi ondandır :))

meow

Oha cidden mi izler izlemez öyle bi havayı aldım arabalarının bozulması ateşe vermeleri vs vay be 😭

Xx.

Evet öyleymiş ben diziyi izlemedim ama merak ettim dedikten sonra 😀

rukimjongdae

Çok kısa çerezlik bir dizi çok övüyorlardı ben beklentiyle izlemiştim ama umduğumu bulamadım. Kafa dağıtmak için izleyebilirsin vaktini de almaz zaten

Notoday

İlk sezonu iyiydi sürükleyiciydi ikinci sezon son bölümlere tamamen hayal kırıklığı oldu üçüncü sezonu çıktı mı bitti mi onu bile bilmiyorum o kadar soğudum diziden

rukimjongdae

Bir izleyişte bitirdiğim için çok da aklımda kalmadı açıkçası ama ikiyi bende daha az sevmiştim ve final yaptı, yapması da iyi olmuş daha da devam ettirselerdi iyice saçmalardı sonu iyi bitmişti

Last edited 10 gün önce by rukimjongdae
Haniah

Umarım bu cb çocuklarımın değeri bilinir ve söz yazımında RM yer aldı fazlaca da söz oyunu var. Eğer beğendiyseniz lütfen mv-i beğenin 🥺

Albüm hakkında konuşmak gerekirse muhteşem her zevke hitap eden şarkı var müthişler. No Rules sahnesine bayıldımmmmm. Dear Spitnik prod.HueningKai ile daha da özel ve güzel şarkı. Albüm çekimleri zaten prens Beomgyu ile patladı müthiş birşeydi🥺

Pikachu

Yalnız şarkı, klip, tarzları harbiden çok iyi..

gizem

sarki mutis aglayarak dinliyoruz fandomca

Lunia

Txt klipleri hep bir baska güzel oluyor cok seviyorum stresimi alıyorlar resmen

army

Şarkı sözlerini anlamadığım halde gözlerim doluyo dinlerken klip zaten şaheser hele sonda herşeyin rüya olduğunu görmek keşke bir çok kişi dinlese

Kivi

Hepsi çok çok iyiydi umarım daha da başarılı olurlar 💕💕💕💕

Nana

Bu yıl çıkan en farklı havadaki şarkılardan biri. Ama Bighit neden çocuklara Bangtan ile aynı anda dönüş yaptırıyor Allah aşkına?

bonbon

yeonjun da keşke daha erken çıksaydı demiş yani onlarda memnun değil bu durumdan

Bir Army

Çok güzel bir şarkıyla dönmüşler ,albüm içerisinde de güzel şarkılar var ,beğendim ben .

İsim

Şarkıya bayıldım. Albüme de bakmanızı öneririm ciddi ciddi uzun zaman sonra dinlediğim en iyi albümdü.

Aycik

Şarkı çokkk güzeldii bayıldımm. Klibi ayrı güzeldi. Eşlik eden kadının seside çok güzelmiş. Ayrıca albümdeki şarkılarda çok güzel. Anti-romantic favı 👌🏻👌🏻

teletabi

BH çocuklara fresh bir hava veriyordu, yavaş yavaş olgun konsepte giriş yaptırıyorlar galiba, hadi bakalım, ileride daha neler göreceğiz merak ediyorum ⭐_⭐

Kkungie

Şarkıyı çok sevdim, albüm genelinde de favorim anti romantic oldu. Çocukların parladığı bir comeback dönemi olur umarım

Kpop

Şarkıyı çok beğendim ben de , ciddi anlamda çok güzel. Ayrıca TXT üyelerinin seslerini de çok beğeniyorum ve sahne performansları da çok iyi. Albümde ki tüm şarkıları dinledim. Frost ta özellikle bayıldım. Diğer şarkıları da iyi. İnşallah çok başarılı olurlar.

Bennn

Albümdeki favorim Anti-Romantic oldu keşke tittle bu olsaydı

lola

şimdi dinledim normalde txt şarkılarını sevmiyorum ama bu şarkı cidden güzel olmuş

sametinyourarea

Niye BTSle çakıstırmışlar . Zaten topu topu 3 4 grubu var

Allora

Bu kaçıncı sefer oldu her defasında özellikle Bts ile aynı zamana koyuyor gibi. Birincilik alamadan comeback dönemini tamamlıyorlar

bonbon

txt üyeleri de memnun değil durumdan ama … deseler keşke..

muffin

şarkı çok güzel albümün diğer şarkıları da öyle özellikle anti romantic

mariposa

çok güzel olmuş çok beğendim txt sevdiğim sayılı erkek gruplarından cidden konseptleri aşırı güzel

Asi

Txt hayranlığım günden güne artıyor. Şarkılarına vokallerine her şeylerine bayılıyorum. 4. jen. erkek grupları içinde beni etkileyen tek grup. Öyle bir hemen popüler olalım çabaları da yok sakin sakin kendi hallerinde ilerliyorlar. İlk konseptleri yaşlarına göreydi şimdi yavaş yavaş daha olgun konseptler gelecek sanırım.

likanda

klipte jinsoulu gördüüm

Notoday

Ya ben bu haberi neden yeni gördüm??? TxT… Artık daha iyi yerlerde görelim sizi 😭😭bu arada beomgyuuuu saçları harika🥳😇

Blinkto

Bana lovesick girls ve not today karışımı gibi geldi.
Başarılar

Justarmy

Siz bp fanlarının insanlarla ne dersi var. Yok gidle kopya çekiyor, yok itzy kopyalıyor, yok aespa bp şarkılarını kopyalıyor. Bir erkek grupları kalmıştı.. Yakında twice, bts bp kopyalıyor dersiniz şaşırmam.

violet #hylt

Sanırım genelleme yapıyoruz? Gördüğü her retro/disco konsepte, her siyah kanata bts’ten çalmış diye sektördeki grupları damgalayan bir fandoma göre ironik bir yorum olmuş çünkü… siz bts fanlarının insanlarla ne derdi var?

Last edited 12 gün önce by violet #hylt
mariposa

sen kör müsün ya alakası yoktu karşıki dağları bile bp yarattı diyeceksiniz iyice delirmişsiniz git bi çimenlere dokun kimse unnielerinizi taklit etmiyo

dux mortem goliat

Neden bu kadar kıl olmuşsunuz anlamıyorum sanki yeni menapoza girmiş teyzeler gibi her şeyden nem kapıyorsunuz, kız sadece benzettiğini söylemiş herhangi bir imada yada ithamda bulunmamış, kırıcı aşalağıyıcı üslup da kullanmamış; üstelik sonrasında başarılarını da dilemiş güzelce artık BP’i nasıl vuracağınızı şaşırdınız.Herkesin kendi fikri, sana göre alakası olmayabilir diye kesin öyle diye bir şey yok, cümlesinin içinde BP’i yüceltecek tek kelime bile kullanmamış (ve tek BP şarkısına değil BTS şarkısına da benzetmiş);sadece benzetme yapmış herkesin yaptığı gibi gayet normal ama siz bunu bile görmek istediğiniz şekilde görüp, içinizdeki gereksiz isyanı bu yorumun altına dökmeniz pek manasız, benzetme yapmak ne zamandan… Read more »

Last edited 12 gün önce by dux mortem goliat
mariposa

bp ile hiçbir derdim yok ama blinkler beni çok sıkıyor sürekli her şeyi bişeye benzetme bütün idoller kendi kızlarını taklit ediyorlar bunu yapan toxic armyler de var onlara da tepki gösteriyorum ve alakası yok arkadaş neresiyle izlediyse artık her şeyi bişeye benzetme derdindeler