Benzer Yazılar

[THEQOO] TXT’nin “minisode1 : Blue Hour” konsept teaserı yayınlandı

[THEQOO] TXT'nin “minisode1 : Blue Hour” konsept teaserı yayınlandı

1. Hayran değilim ama yakışıklı ve çekici çocukları görmek beni mutlu ediyor… sıkı çalıştığın için teşekkürler Big Hit

2. Çok yakışıklılar. Pembe saçlı kim? tam benim tarzım ㄷㄷㄷ

4. Gittikçe daha da iyi oluyorlar

5. Taehyun’a sarı saç güzel olmuş, çoğu kişiye sarı saç yakışmıyor

6. Konsept çok tatlı ya! Huening Kai yakışıklı

7. Gençlik dolu, orijinal ve tatlı

8. Siteye bir bakın, harika.. Yeonjun’a bu konsept çok yakışmış

9. Çok güzel ve orijinal bir konsept

10. Tasarım çok güzel ve renkler de hemen dikkat çekiyor

 

Kaynak: Knetizen

31 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Ashra

Dark konsept olmayan bir erkek cb teşekkürler god

la cha ta

cidden ya

Lululali - exo ot12

kai ve yeonjuna bayılıyorum.bana çok doğal geliyorlar.çoğu idolün birbirine benzediği 4.jenerasyonda bu önemli bir şey.

ClarryRiddle

Kai nin yüzü özellikle çok farklı diğer idollerin arasından kolayca sıyrılıp akılda kalıyor

ClarryRiddle

Bu arada yeonjun ve taehyung u zaten benzetiyordum ama bu era acayip kardeş gibi duruyorlar bighit bu çocukları nasıl buluyor

ClarryRiddle

Bu da yüce airplane taehyung

Alita

Sm bir BigHit iki

ClarryRiddle

Kesinlikle sm de çok başarılı şirkette visual olmayan idol yok nffndjdms

Merve

Cidden çok benziyorlar

harlone

ahh birde diğer fotoğraflarını görseniz..

jeyan

crown gibi bir şey mi geliyor yani şimdi (づ。◕‿‿◕。)づ

ClarryRiddle

Yeonjun hariç hepsi benden küçük ama bu gruba düşmeme engel değil şarkıları kaliteli eğlenceli, üyeler yakışıklı ve komik dans yetenekleri harika umarım bu comeback lerini başarılı ve mutlu bir şekilde atlatıp daha çok hayran kazanırlar

la cha ta

başarılar

Duru

En sevdiğim kpop grubu sonunda comeback yapıyor 😀

Merve

Çok yakışıklılar ve tatlılar busefer ki konseptleri çok farklı olacak şimdiden sabırsızlanıyorum

JenBellaShakespare

SİZ BIRAKIN BUNU TAE’NİN BELİNİ GÖRDÜNÜZ MÜ SİZ AVCSDDSHGDJGS ÇIVRIRIDAM AW AAAAAAAAAAAA

JenBellaShakespare

Şu pembe saçlı hangisiydi lan, düşüverdim

wine

Yeonjun

la cha ta

yeonjun sanırım

JenBellaShakespare

Tenk yu canlarım

Son chaeyoung

TxT ye cute konsept çok yakışıyor şuan stanim belki sonra fandomlarına girerim çok tatlılar

Jean-Baptiste

Bana NCT Dream’in konseptini hatırlatıyor tazeleyici ve şirin sevdim bunu. Artık neşeli ve eğlenceli cb yapan çok az grup kaldı. Seventeen’in son şarkısı güzeldi başka hatırlamıyorum

beomjun

siyah Beomgyu çok iyi ama sarı Beomgyu istiyoruuuuuum

Juyeon

O değil erkek idolleri göbeği açık giydirmesinler ya

ClarryRiddle

Obsession Kai: Hellooo

Juyeon

Hoş görünen tek şey Kai nin yüzü bence cidden erkeklerde sevmiyorum bu tarzı hiç

ClarryRiddle

Hadi ya neyse sevmiyorsan sevmiyorsundur zevkler tartışılmaz

Juyeon

Aynen öyle jcmckcmc

Merve

Ayn bende pek sevmiyorum

Juyeon

Sadece zevk meselesi gözüme güzel görünmüyor ama beğenenlere de saygım sonsuz

JenBellaShakespare

Bnce çk güzıl olıyır ımı sın bılırsın

Yeni Yazılar