Benzer Yazılar

TOP evindeki tabloyu gösterdi

TOP evindeki tabloyu gösterdiTOP evindeki tabloyu gösterdiTOP evindeki tabloyu gösterdi

HABER: Big Bang TOP galeriye benzeyen Hannamdong evini gösterdi… pencereler + Han nehri manzarası büyüleyici

KAYNAK: Newsen via Nate

1. [+1,269, -61] TOP’nin bir sürü psikolojik sorunu var gibi duruyor

2. [+1,148, -76] Tablo çok iğrenç, biri kafası iyiyken yapmış gibi

3. [+748, -32] Çok tuhaf bir tablo

4. [+51, -3] Bu keş hep çok sanatsal davranıyor ㅋㅋ

5. [+35, -2] Bu fotoğraf kafası iyi olmanın nasıl bir his olduğunu güzel anlatmış

6. [+31, -3] Kafan iyiyken insanlar böyle görünür diye duydum…….. kesinlikle bir keşin evi

7. [+28, -1] Korkutucu görünüyor… pahalı mı? Sanat hakkında bilgim yok ㅡㅡ

8. [+26, -5] ㅋㅋㅋㅋ Bu palyaço hep çok sanatsal davranıyor

9. [+17, -4] Evi korkutucu

10. [+16, -2] Sanat vergi kaçırma yöntemidir ㅎㅎ

11. [+14, -3] Tablo onun psikolojisini gösteriyor

12. [+13, -2] Ben evimde böyle bir tablo istemezdim

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+87] En azından evde kalıyor.

Kaynak: Netizenbuzz

40 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
señorita

Paşam şimdi orda uyuşturucu da çekiyodur misler gibi. Kafa rahat tabii hem o kadar skandalın olsun hem utanmadan ot5 desteklesinler ama fanlar hala i love you yazsın size. Buna da çek topşi

delulu

gözyaşların ekranıma damladı

señorita

Sen de çektin galiba. gaipten şeyler görüyosun

delulu

:’> meskalin yazdım sana gerginliğini alır

señorita

Oppişleriniz ile uyuşturucu dağıtma biçiminiz bu demek ki. han seohee’yi de getir bari tam olalım. Oppişin sever zaten onu:D

delulu

han seohee benim zaten? inanmayana ygnin önünde gömü olan göbek bağımı gösterebilirim

señorita

Fazla uyuşturucudan yemişsindir sen onu

delulu

yanıtların simetrisi çok hoş acaba daha ne kadar küçülecekler :33

señorita

Oppişlerin ve sen uyuşturucuyu bıraktığınızda 🤪

delulu

ahahahnealakajaaaah niye bu kadar zorluyorsun lolll ıkınma seslerin buraya kadar geldi çabana hayran kaldım ama <3 en azından deniyorsun olacak olacak pes etme *3*

señorita

hakkımda bu kadar konuşmanız peki… dnjakdkdkdl deliriyorsunuz

delulu

pfhahhah biz neden delirelim ki? başta nefret kusan, ciddiye alınmadıkça kuduran, laf yetiştirmeye çalıştıkça daha da komikleşen sensin :d senin delirmene acırken bunu bize demen>>>> üzücü bir hayat ama toparlanabilir

señorita

Biraz daha uzun uzun anlat beniiii bebeyiiim lütfen

delulu

ya ama sen neden ciddiye alıyorsun ki bunu sence onda bunu anlayabilecek kapasite var mı ne güzel pinpon topu yapmıştım kendi kendine çırpınıyordu hem sırayı da bozdun tüh

VipSone

Bi dilek hakkım olsa çiçek cocuk oppalarinizin ifsalarini isterdim o kadar cringesiniz ya acınası 🙁

señorita

Seungri eski oppamdı aşko ama geldiğimiz durum belli, hepsi leş. Sizin gibi oturup savunamayacağım ben. Midem artık bu oluşumu kaldırmıyor çünkü. 3 yaşındaki çocuklar gibi aynı yanlışları yapıp duruyor bigbang. Biraz aklı olan görür.

Muziksever

Bu onun en sevdiğim şarkısına gönderme gibi Doom Dada’ ya. 🤔

Muziksever

Fjjfjf sonradan instaya bakınca anladım cidden göndermeymiş. Aahahahha ben de bir şey yakaladım diye sevinmiştim.

la cha ta

Yabancı yorum

Exolece

Yakından garip uzaktan güzel geldi bana
Bu çocuk sadece instagram kullanarak haber oluyor..

sel

ben tabloyu beğenen tek kişiyim sanırım

Depresyondayim

Ssjskskkslsl valla bende beğendim

Monie

Yalnız değilsin, yorumladım bir de jxdmkdkskskdk

Nur 🌼

Ben tablodaki resmi fazlasıyla beğendim. Yorumu olan ve yapılması zor olan bir resim. 🌌

la cha ta

Rahatsız edici geldi

Birferda

Hersey bi yana tablodan keske benimde olsaydi 😍

Berg

Ben tabloyu beğendim açıkçası. TOPun uyuşturucu kullanması tabi ki suç ama sonuçta satıcılık vs yapmamıştı yani etik açıdan tartışmalı bir konu uyuşturucu kullanımı bence , beni soğutan s*ungri desteklemesi olurdu ki bilmiyorum öyle bir şey yaptı mi malum GD ve TY destekledi… cinsiyetçi bir söylemi varsa bir de o çok soğutur beni

saklı

adama torbacı muamelesi yapıyor hem buradaki salaklar hem de netizenler çok acınasınız sevmiyorsanız salın gitsin üzerinden iki üç yıl geçmiş olayı temcit pilavı öne sürmeyin kendi kendine instada takılıyor sonuçta kimseye zararı yok

Karantinada kpop batağında

Modern Sanata bakarım biraz ama bunu beğenmedim.
Kötü bir vibe veriyor , evimde istemezdim.

Biebsviparmy

Cidden kötülemek için bahane arıyorsunuz

asyya

çağdaş sanat sjwjjshdheuje top koko çizseydi keşke

kash

top bugün yine hangi kızla kafayı çekiyorsun

Twitterdanbirkoyun

Ben niye beğendim ya

iloveubaby

bigbang neden hep evlerinin fotolarını çekiyor şu sıralar:(

De ri ro ga

Evde kaldıklarını göstermek için?

koniçiva

Çünkü evdeler…

selen

ben sanattan kesinlikle anlamıyorum

Ehe

Sen çok yenilikçi ve vizyonlu birisin ve çağdaş sanattan çok iyi anlıyosun yani 😅

xoo

Kübizm midir nedir çok tuhaf bi akımdı sanki. Ama öyle ilginç bir yanı yok. Tuhaf olsun diye yapılmış bi tablo işte. Bi sanatsal değeri yok.

Cart Curt

Hahaha yahu şurada bile kanun dersi veren insanlar sizi bi asayiş büroya bilmem neye alalım harcanıyorsunuz valla 🤣🤣 adamı canından bezdirirsiniz oturduğunuz yerden ağzınıza geleni sayarsınız sonra allah muhafaza canına kıyınca kenarda köşede oppam diye ağlarsınız. Sevmiyorsan yorum yapma para kazandırtma ben başından beri bu adamı sevemiyorum ama hiç çıkıp da orda burda sallama gereği duymadım umursamamak zor bi şey mi

Yeni Yazılar