Woollim idolleri, Lovelyz Seo Jisoo’yu gerçek hayatta en güzel görünen Woollim sanatçısı seçti

39
3442

202010279465 20201027110051903

HABER: Woollim idolleri gerçek hayatta en güzel olan şirket idolünü seçti, Seo Jisoo

KAYNAK: Idol Issue via Instagram

1. [+100] Kim Myungsoo hala Woollim’de olsaydı hem erkek hem kadınlar arasında birinci seçilirdi, değil mi..? Kyah

2. [+80] Seo Jisoo olacağını biliyordum, haklıymışım

3. [+38] Jisoo ‘One Fine Week’in 2. sezonunda her zamanki gibi çok güzel… Hayran değilim ama dizide ona bayıldım.. ❤️

4. [+13] Aa bu ‘One Fine Week’ dizisindeki kız… Lovelyz üyesi mi?

5. [+5] Seo Jisoo ve Lee Mijoo harika görünüyorlar.. Ryu Soojung’u da eklediniz mi mükemmel.. 💞

6. [+1] Herkes onu güzel buluyor galiba..

7. [+1] Evet onu gerçek hayatta gördüm ve aşırı güzeldi. Monolid olmasına rağmen gözleri çok büyüktü

8. L hala Woollim’de olsaydı birinci olurdu değil mi?

9. Çok özel bir güzelliği var, her yerde görülecek bir güzellik değil

10. L kazanır sanıyordum ama artık Woollim’de olmadığını fark ettim;;

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+111] Woollim bu yıl Lovelyz’e daha iyi şarkılar vermeli ve daha sık aktivite yaptırmalı. Çok potansiyeli olan bir grup ve pek çok üyesi çok popüler olabilir, ama son zamanlarda pek başarılı olamıyorlar. Eskiden Oh My Girl’den daha başarılılardı ama şu an araları bayağı açıldı

 

Kaynak: Netizenbuzz

Önceki İçerik[PANN] Dahyun’un fiziği beğeni topladı
Sonraki İçerikPark Bom Juvis sponsorluğunda 11 kilo verdi
39 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Jey

İlk yorum haklı. Valla sadece Woolim’de değil, şu an Kore’de herkes Cha Eunwoo, Cha Eunwoo diye dolaşıyor ama L Eunwoo’yu bile sollar yani..

Kira

Baba şimdi L’i karıştırmayalım. Benim için o çocuk ayrı bi dünyada yaşıyor. Düşünün yani apaçi saç stili bile yakışıyordu.

Abs

Bu sayfa L için ölüyor hangi grupta söyler misin gidip bakıcam

Monarmy

İnfinite

Kira

Bu da apaçi L

Abs

Cidden yakışıklıymış da. Benim hayatımda ki tek L Death Note’daki. Başka bir L’e yer açamam aldldldlfl

Kira

Başlarda öyle oluyor bi müddet kabullenemiyorsun sonra bu suratı görüp aşık oluyorsun

your behaviour is so UGH!

Pp deki kento yamazaki mi??

abs

Yesss

Kado

Gülüşü güzel ama onun da. Bi de bana çok capkinmis gibi geliyo ajzj.

Kira

Buyurun

Kira

Kry×L

Kira

Bu fav dizi sahnem

Kira

Aslında Eunwoo’dan çok Taeyong’a benzetiyorlar bu çocuğu. İkisinin de buz gibi auraları var ama çok şeker çocuklar. Vee Eunwoo ile karşılaştırmadıkları adam kalmadı slsmldmdls

Manduuu

Kraliyet gizli mufettişimiz

Zeynooo

Bahriyeli yarimiz. Şubatta askere gönderiyoruz 🙁

Aswium

Ölünmicek gibi değil bak lütfen ona hem oyunculukta hem vokalde çok yetenekli çok şeker tatlı sevecen bir çocuk aslında bakma sen onun o kadar soğuk durduğuna

taylor benim karım

o kadar haklısın ki ama aynı şey amerika için de geçerli onlar da sürekli aynı estetiği yapmaya başladılar, yakında kore gibi olacak orası da

Last edited 5 ay önce by taylor benim karım
Abs

Korelilerin zevkleri bize kesinlikle uymuyor millet bunu her geçen gün daha iyi anlıyorum. Belki aynı fikirde değilsinizdir ama bence Kpop’ta başta Cha Eunwoo ve Yuna olmak üzere bazı idoller çok abartılıyor ama onlardan daha iyi yüze sahip olanlar konuşulmuyor.

Last edited 5 ay önce by Abs
Aswium

1. [+100] Kim Myungsoo hala Woollim’de olsaydı hem erkek hem kadınlar arasında birinci seçilirdi, değil mi..? Kyah

L in yeri ap ayrı o tam bir visual duvar kimse inkar edemez

Sel

Ben lovelyzden yeini de baya beğeniyorum

Jendeuk

L olsaydı kesinlikle o alırdı ben kızı çok beğenmedim

jongjong

yanlış anlaşılmak istemem ama genel anlamda hepsi aynı doktora/güzellik merkezine gittiğinden birbirinin aynısı hatta tek idoller değil youtuberlar ve normal halk… Bana ekstra güzel gelmedi bu kızda zaten güzellik göreceli kavram.

Merve

Estetikli değil

la cha ta

Bu grup potansiyelli ama tamamen başarıya ulaşamıyorlar.Neden bilmiyorum

INSPIRIT

Woollim’in hırsı 0 olduğu için… Infinite de muhteşem potansiyele sahipti 2 en iyi vokal, muhteşem rap ve dans line, Myungsoo gibi bir visual ve kalp hoplatan Yeol 🙁 Hit şarkımız da oldu ama Woollim’in hiç gruplarım en popüler grup olsun az reklam yapayım gibi bir düşüncesi yok. İyiler mi iyiler kar getiriyorlar mı getiriyorlar iyi hadi bakın başınızın çaresine diyip salıveriyor rjgsıfeheılkjfrdsw

vantaer

ben mijoo ve yein’i de çok beğeniyorum. ve grup gerçekten yetenekli ama clc gibi şans yüzlerine gülmeyecek sanırım : (

sunki

clc’nin yüzüne şans güldü mü ki? helicopter globalde iyiydi yine ama korede yine tutmadı 💔

suna

gerçekten güzel bir kız, kendine özgü tarzı var. one fine week harika bir webdrama bu arada. jisoo’nun oyunculuğu hiç çaylak gibi değil.

Aswium

Kesinlikle çok güzel artı olarak Lovelyz Mijoo ve Sujeong da çok güzel çekici ve sexy ha artı olarak Kei de çok tatlı şeker küpü gibi kız idollerin içinde en tatlısı o diyebilirim

Last edited 5 ay önce by Aswium
Aswium

Acaba bunun neyini eksiledin

INSPIRIT

ah myungsoo gamzeli kekim :(((
Bilmeyenler için L woollimden ayrıldı ama hala Infinite üyesi, üyelerin askerlikleri vs olduğu için cb yapamıyorlar ama canlı yayındır üyelerle etkinliklerdir yapıyorlar hala <3

Kyuzi

Boşuna Soğuk şehir adamı demiyorlardı. Inspiritler bilir L soğuk gizemli ve havalıdır ama myungsoo sıcak neşeli ve sevimlidir. Skxks INFINITE’eden dolayı lovelyzi takip ederdim ilk zamanlar jiae görsel üye olmasına rağmen mijoo ve jisoo daha güzel gelirdi gözüme. ahcoo destny şarkıları güzelde öteki şarkıları için aynı şeyi diyemicem.

Last edited 5 ay önce by Kyuzi
KINGEXO

nedense birazcık moonbyul havası veriyor

sirene

Lovelyz masum konseptle potansiyeli olan bir gruptu ama şirket destiny den sonra güzel şarkı veremedi gruba.

abs

Profil deneme

Merve

Jisoo estetikli değil Hatta hayranlar ona çift göz kapağı yap diyordu ama istemiyordu. Doğal olmayı sevdiğini söylemişti.

loonatheworld

gözleri falan clc seungyeona benziyor

nøx ʲᶜʷ

Ben en başından beri oh my girl’ü daha cok begenirim. İki grubun da kendine ait rengi var ama şarkı kalitesi açısından omg her zaman öndeydi. Lovelyz’e daha vurucu şarkılar lazım, konseptleri de biraz sıkıcı ama onlar için konsept değişiminin iyi olacağını düşünmüyorum. Şarkıları ve kareografileri daha ilgi çekici olmalı, kıyafetleri de öyle. Yoksa yok olmaya mahkûmlar