Yoo In Seok, Seungri'nin fuhuş münasebeti hakkında konuştu

HABER: Seungri’nin fuhuş hizmeti almasındaki sebep… “Müşterilere pazarlamadan önce kızların nasıl olduğunu görmek istedi”

KAYNAK: Joongang Ilbo via Nate

Yoo In Seok, soruşturma esnasında neden hayat kadınlarını çağırdıkları sorulduğunda şöyle dedi, “Hayat kadınlarını ertesi gün Japon müşterilere pazarlamadan önce nasıl olduklarını görmek için davet ettik.”

Seungri’nin evine giden hayat kadını ifadesinde şöyle dedi, “Adrese gittiğimizde, Seungri ve Yoo-ssi oradaydılar. Bizi tek tek seçtiler ve beraber farklı odalara gittik.”

1. [+223, -3] Seungri’yi kim koruyor ki hapse atılması bu kadar zor?

2. [+181, -12] Seungri’nin arkasında Baş Komiser ve Hükümet var, daha fazla söze gerek var mı?

3. [+158, -3] Bu pislik nasıl böyle bir şey söyleyebilir ya?

4. [+31, -0] ㅋㅋ Park Han Byul Se7en’ın masaj salonu skandalıyla o kadar uğraştı ama sonra kalktı gitti kadınları tadına bakılan şeylermiş gibi gören bir adamla evlendi ㅋ

5. [+27, -0] Yoo In Seok Seungri’den daha iğrenç… evli barklı ya

6. [+24, -1] Bence bu adamda da Jung Jun Young da cinsel yolla bulaşan hastalık vardır

7. [+20, -1] ㅎㅎㅎ Yani pazarlamadan önce tadlarına bakmışlar

8. [+19, -2] Demek kızları işini yaptırmak için yüksek mevkideki insanlara göndermeden önce kendi de götürmüş ㅋ En başından beri onlardan da yüksek mevkideymiş

9. [+18, -4] ㅋㅋㅋㅋㅋ Komedi ya ㅋㅋㅋ ne bulmayı umuyorlardı?

10. [+14, -0] İş görüşmesi gibi olmuş ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

11. [+12, -0] Koreli kadınları Japon müşterilere mi pazarlamışlar gerçekten? Bunu kabul eden fahişeler de onlar kadar iğrenç.

12. [+9, -0] Yoo-ssi, evli olmasına rağmen pis işlerle uğraşıyor… özellikle Park Han Byul evde bekliyorken…

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+139] Açıkçası bu skandala ilişkin ortaya çıkan her yeni bilgiye şaşırmamam o kadar üzücü ki, ilgisiz bir şekilde haberi okuyup “vay be, Seungri’nin neden varlığı zarar biri olduğunun başka bir örneği” diye düşünüyorum

Kaynak: netizenbuzz

Abone Ol
Bildir
guest
30 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
zsr

ya ben aslında en çok bigbang üyeleri bu kadar şey yaşanırken hiç mi haberleri yoktu onu merak ediyorum bilemiyorum 10 yıldan fazla birliktelerdi falan

KPOP

Kesinlikle haberleri olduğunu göz yumduklarını ya da bişey yapamadıklarını düşünüyorum. Üyeler Hep seungrinin arkadaşlarını sevmediklerini falan söylüyorlarmış, japonyadaki bi programda seungriye onlar askerdeyken skandaldan uzak durmasını söylediler, gd 4 kişide kalsak bizi sevin vesaire demişti. ayrıca top un da han seo hee adlı kızla uyuşturucu ve seks skandalı oldu, top seungriden uyuşturucu almış olabilir… ayrıca bigbang üyeleri seungri nin ondan ayrı takıldığını falanda demişti….çok ayrıntılı bilmeselerde seungrinin iğrenç ve karanlık işlere karıştığını eminim bliyorlardı o yüzdne onunla ve arkadaşlarıyla takılmamışlar özel hayatta uzak durmaya çalışmışlar hep mümkün olduğunca.

zsr

çok haklısın aslında ama ben olaya bu kadar iyi bakamıyorum da bence tam olarak biliyorlardi gibi hissediyorum özellikte top

deliyimben

Bence de bazı şeylerin farkındaydılar keza GD şarkısında gönderme yaptı Seungri ve tanıdıklarına aynı şekilde bahsettiğiniz röportaj var 4 kişi olarak comeback yapmak ile ilgili sonra fan buluşmalarında üyelerin söyledikleri şeyler var Seungri bizimle takılmıyor kendi arkadaşları ile birlikte sürekli falan dediler son olarak bilindiği üzere TOP’ın tv şovunda Seungri’nin arkadaşlarının tuhaf olduklarını ve onlara güvenmediğini söylemesi.. Şuan dile getirilmeyen bir durum daha söz konusu sanırım ki o da GD’nin uyuşturucu olayı. Bu leş herif her taşın altından çıktığı için bazı insanlar lan bu durumla da alakası var mı acaba bunun malum bu herif şöhret,para meraklısı üyelerini bile gözden çıkarmıştır… Read more »

SURMEW-BTS

O kadar iğrenç ki, kadınları pazarlamadan önce, iyiler mi değiller mi diye kendileri birlikte olmuş….. Diyecek söz bulamıyorum, kadınları resmen sadece eşya olarak görüyorlar…. Hem fuhuş yapmışlar, hem de p*z*v*nkl*K ve kadınları sadece zevk almaya yarayan bir cinsel obje olarak görüyorlar…. Ve dahası daha pek çok işledikleri korkunç suçları varken fuhuşla yırtacaklar….

Zeynep

cidden iğrenç soysuz mahluk ya sesini dinlediğim için kulaklarımı yıkatmak istiyorum.Yıllarca eğlence şovlarına çıktı parasıyla artistik yaptı kazandığı o paraları da nereye harcadığı belli oldu haysiyetsiz ya

hatca

adam kotu tamam ama şarkılar çok iyi dinledigim için pişman degilim ve hala dinlemeyede devam ediyorum bu muzık sekterunde bilmediğimiz bir çok kotu insan var beni ilgilendiren muzıgin kalitesi şuan dahi en sevdigin idol da kotu çıkabilir

kash

midesizsindir ondan dinlersin

bahved

bu olaylar olmadan once herkes sesi muhtesem çok yeteneklı yorumları yagdırıloyrdu tamm adam kotu(ayrıca tatlı) şimdimi sesi kotü oldu

hatca

bu olaylar olmadan once herkes sesi muhtesem çok yeteneklı yorumları yagdırıloyrdu tamm adam kotu(ayrıca tatlı) şimdimi sesi kotü oldu

kash

ayrıca tatlı ne be ıyyyyyyyy gerizekalı

deliyimben

Kendini mağdur kadınların yerine koy tabi yapabilirsen. Sonra sor kendine dünyanın bir ucundaki oppacının biri sana kötülük yapan herifi hala tatlı bulup övüyor ne hissedersin? Sapla samanı karıştırıyorsunuz o yüzden lütfen kendinize gelin. Savunduğunuz hatta ”tatlı” dediğiniz leş herif kendi hayatını mahveden biri değil. Birden fazla kadının hayatını mahvetmiş biri.

tumeves

bunlari gördükçe hala nasil böyle konuşabiliyorsun cidden sesi güzelmis tatliymis ne iğrenç ben önceden de sevmiyordum şimdide böyle bi insanın hic b*ku sevilemez..

hatca

miidesiz sensin düzgün konuş benimle ben sana kuş beyinli diyor muyum

kash

hoşt

fvbhgfhvbfh

hoşt ne lan

kash

bildiğiniz dilden konuşuyorum

hatca

aferim sannaaaaa
KUŞ BEYİNLİ

KPOP

en azından kim ve nasıl olduklarını bildiğimiz kişileri dinlemeyebiliriz. bu da bi seçenek. JJY nin nasıl biri olduğunu bilmeden önce birkaç şarkısını dinleyip vay canına ne kadar inanılmaz ve güzel sesi var demiştim, çok beğenmiştim, hala da sesinin güzel olduğunu kabul ediyorum ama dinlemiyorum artık ve dinlememde ve içince seungri p*z/*v*nk**inin olduğu şarkılarıda asla dinleme bb olsa bile…. bütün video ve klipleri pcden sildim… roy kim i de sildim, beats/highligt ı bile dinleyesim gelmiyor artık junhyung özür diledi herşeyi kabul etti ama dinleyemiyorum, zico yu da hiç sevmezdim zaten seolhyun a yaptıkları şeylerden sonrada bi bayan olarak asla dinlemem, cnblue,… Read more »

lol

seun*ri’nin üstüne kusmak istiyorum

Funda

herifin hoşuna bile gidebilir; ondan artık her iğrençliği bekliyoruz…

Merv

Ama dışarı daaaaa elini kolunu sallaya salllaya gülümseyerek geziyorrrrrr hala destekleyenleri görmek de üzüyor…

fvbhgfhvbfh

jhjhjh

Aycik

Bir an önce hapse gir lütfen ve orada çürü bir zahmet.

Bir adet once

İğrençler ya bunca sene nasıl dinlemişiz bu adamı biz

qqq

Trajikomik
10. [+14, -0] İş görüşmesi gibi olmuş ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

kübra

hapse girmesi gereken bu adam dışarıda ve hakkında yapılan haberlerde bir bir azalıyor. Yakında hiç konuşulmayacak gibi üstü kapanıyor. Yazık, olan mağdurlara oldu. Geçen hafta sokaklarda yürüseler de birşey değişmedi, değişmeyecek gibi.
Fantastik Baby, My Love gibi yıllardır ayıla bayıla dinlediğim şarkıları dinleyemiyorum onlar yüzünden. Zaten iyi bir Kpop takipçisi değilim. Bir şarkıyı sever senelerce dinlerim, senelerimizi harcadılar ama hala bunu göremeyen fanlar var. Kimseye anlam veremiyorum.

bahved

seungri hakında düzgün konuş ben seungriyi önceden tanımıyordum ama böyle şeyler yaptığını öğrenince onu çok sevdim sesii de çok güzel

Fearless

Kardeş sen şizofreni misin, yoksa Seungri’nin bir türk akrabası falan varda biz mi bilmiyoruz?Aksi takdirde onu savunmak akıl işi bile değil yazdıklarına dayanarak söylüyorum ki sen sadece troll birisin bunuda sırf birileri seni görsün ve cevap yazsın diye yaptığını umuyorum umarım ki yazdıklarında ciddi değilsindir eğer öyleyse sende potansiyel bir suçlu zihniyeti var ben sana diyeyim bir yardım falan al sen😑

Aswium

seungri bu görse bir taraflarından güler lan bu ne benim de sevdiğim tek bb üyesiydi ama savunulcak yani yok bariz suçlu köşeye de gün geçtikçe daha çok sıkışıyor bence