[instiz] BENCE ARTIK 5. NESİL ERKEK İDOL DENİNCE HERKESİN AKLINA DOĞRUDAN “CORTIS” GELİYOR

Akşam saat 8 haberlerine bile çıktılar, hatta siyasetçiler bile onlardan bahsedip duruyor..
Bir sonraki şarkıları gelecekleri için kritik olacak ama genel halk tarafından bu kadar tanınan bir erkek grubu görmeyeli uzun zaman olmuştu.
–
-
…?
-
Buradaki özgüven feci boyutta yalnız, çıldırmışlar
-
Siyasetçiler mi…? Bu yanlış bir örnek olmuş.
-
Genel halk nezdinde bir başarı yakaladıklarını ben de düşünüyorum ama yerlerini sağlamlaştırmak için kesinlikle daha güçlü bir kemik fandoma ihtiyaçları var.
-
….
-
Başlığa belki bir nebze hak verebilirim ama haberlere çıkmak mı? Siyasetçiler tarafından anılmak mı? Bunun övünülecek bir şey olduğunu falan mı sanıyorsunuz cidden?
-
Demek bu gönderiyi tuhaf bulan tek kişi ben değilmişim. İnsanlar bu gidişle CORTIS hakkında yanlış fikirlere kapılacak ㅋㅋ
-
Zorlama viral çabaları resmen.
-
Bu taktik bana zamanında “Herkes BTS’i övüyor” demek için kullandıkları ‘şuradaki falan kişi de onları onayladı/tanıdı’ tarzı algı operasyonlarını hatırlattı resmen.
-
Bayağı komiksin ya, sesli güldüm ㅋㅋ
K:Pannchoa




