[instiz] VAY BE, TEN’İN SON HALİNİ / NERELERDE OLDUĞUNU GÖRDÜNÜZ MÜ HİÇ?

Çinli internet fenomenlerinin meşhur tarzı olan Wang Hong stilini (Wang Hong makyajı/saçı) deniyor.
Düşündüğümden kat kat daha iyi taşımış ve yakıştırmış tarzı.
–
-
Oh, acayip güzel olmuş.
-
Hayır yani anlamıyorum, bir erkek neden bu kadar güzel olabilir ki? Ve bu tarz ona nasıl bu kadar yakışabilir? ㅋㅋㅋㅋㅋ
-
Eğri oturalım doğru konuşalım, kelimenin tam anlamıyla çok güzel görünüyor ㅋㅋㅋ Şöyle bir bakınca şoke oldum resmen.
-
Vay be, tam bir güzellik abidesi.
-
Vay canına, bu tarzı nasıl bu kadar iyi taşıyabilmiş?
-
Kelimenin tam anlamıyla ultra bir güzellik, gerçekten.
-
ㅋㅋㅋㅋ Vay be, daebak… Gerçekten hayatın ve tarzın tadını çok iyi çıkarıyor çocuk. Motosikletli Reels videolarını da görmüştüm, o da ayrı cool’du.
-
Vay be… Dürüst olmak gerekirse f*na feci şekilde ağzım açık kaldı, hayran kaldım.
-
Hayır ama cidden feci derecede fazla güzel bu çocuk ya ㅜ
-
Omo çok güzel olmuş.
K:Pannchoa




