Black Pink Jennie'nin havaalanı modası beğeni topladı

HABER: Black Pink Jennie, tatlı pembe

KAYNAK: Naver

1.[+476, -126] Vay be, Jennie

2. [+307, -28] Pembe ve siyah giyiyor, black pink!

3. [+298, -47] Bir sonraki hayatımda böyle doğmak istiyorum

4. [+248, -36] Cennetten düşmüş bir ünlü

5. [+200, -26] Vay be… çok güzel

6. [+84, -9] Jennie güzel bir kız

7. [+60, -6] Biasım çok şirin ya, yüzü minicik

8. [+51, -5] Jennie çok güzel. dikkatli ol~

9. [+51, -4] İşte gerçek

10. [+48, -5] Vaay çok güzel

11. [+37, -2] Vay be, Jennie gerçekten çok güzel

 

Kaynak: Knetizen

61 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Kraliçe2NE1

Kore abartma timi

JENDEUK

Kıskançlık yapmadan duramıyorsunuz

Kraliçe2NE1

Neye dayanarak kıskançlık yaptığımı söylüyorsun? Ayrıca neden kıskanayım hemcinsim olan herhangi birini? Aşağılık kompleksiniz var herkesi kendiniz gibi sanıyorsunuz

JENDEUK

Gayet de kiskanclik yapiyorsun jennie cok guzel bir kiz yuz hatlari da mukemmel sevmediginiz seye abartiliyor demeniz komik

Jenchulichaeng

Uh… Neyi abarttıklarını düşünüyorsun?

Kraliçe2NE1

Güzelliğini? Postta güzelliği konuşulmuyor mu?

Rdflvrforredvelvet

Güzellik göreceli bir kavram sana güzel gelmeyebilir ama onu güzel bulmayanlara ‘abartıyorsunuz’ diyemezsin

Kraliçe2NE1

Güzel bulmuyorum demedim abartılıyor dedim sahsi fikrim abarttıkları yönünde hakaret mi etmisim ne demisim üsüstünüz hemen yallah hadi

VipSone

Jennie more standartlarında abartı güzelliğe sahip biri bu yüzden abartı demen yersiz olmuş

Kraliçe2NE1

Benim standartlarımda da abartı güzellige sahip degil eee kardesim bana ne moredan

reveluvie

bir blackjack’den beklenildiği gibi. blackpink’i çekememezlik.

Kraliçe2NE1

Siz hastasınız ya gercekten wodkdodkdodkdkdkdkdk belki anlarsınız diye büyük harflerle bilale anlatır gibi anlatıyorum, bak simdi; KIZA KÖTÜ BİR SEY SÖYLEMEDİM, BEYNİNİZ ALMIYOR MU? GÜZEL DEGİL DEMEDİM, GAYET DE GÜZEL BİR KIZ AMA BANA HİCBİR ZAMAN WAO KESKE ONUN KADAR GÜZEL OLSAYDIM DEDİRTMEDİ, BİRİNİN BUNU DEMESİNİ DE ABARTI BULUYORUM BLACKJACKLİGİME GELECEK OLURSAK HER JENERASYONU KENDİ İCİNDE DEGERLENDİRİYORUM KENDİMCE, ” 2NE1’I BP DAGITTI” DEYİP KIZLARA SALDIRANLARDAN DA OLMADIM HİCBİR ZAMAN, HATTA KAVGALARIN EN SİDDETLİ OLDUGU DÖNEMLERDE BJLERDEN YEDİGİM LİNCLERİN HADDİ HESABI YOK BP KIZLARININ BUNUNLA BİR ALAKASI YOK DEDİM DİYE. BİR DÜSÜNCE BELİRTİRKEN HOLİGANLIK YAPMIYORUM, ALAKASIZ APAYRI İKİ BAGLAMI BİRLİKTE DEGERLENDİRMİYORUM… Read more »

deliyimben

Bu haberdeki kişi Jennie değil de CL yada Dara olsaydı aynı şeyi söyleyecek miydin? Bugün bir Bom haberi çıksa netizenler estetik delisi,plastik diyecekler ve eminim ki sen sizene o böyle mutlu,fanları da onu böyle seviyor o yüzden sizi ilgilendirmez diyeceksin şimdi neden insanların Jennie’yi güzel bulması sizleri bu kadar ırgalıyor ve ”abartılmış” oluyor anlamıyorum.

Kraliçe2NE1

CL ya da Dara olsaydı ve ona cok güzel deselerdi katılırdım cünkü bana gercekten de, Dara özellikle, cok güzel geliyor. ama bence o kadar da degil diyenlerin yorumuna sen neden böyle dedin demiyorum cünkü herkes güzel bulmak zorunda degil bunun bilincindeyim? Bom’la alakalı verdigin örnegib hakaret boyutunda oldugunun farkında degilsin galiba, ben hakaret falan etmedim alakasız bi karsılastırma bu laf anlamıyorsunuz gercekten kötü bi sey söylemis olsam hadi neyse diyecegim ama söyledigim sey de ortada, her seyi abartıyorsunuz dedigim icin lincliyorsunuz bana verilmis yanıtların hepsi de bunun kanıtı laf anlatmaya calısmayacagım daha fazla anlamıyorsunuz cünkü

deliyimben

İyi niyetli netizen yorumları kendi idolünüze geldiğinde kabullenip başka biri aynı yorumları alınca bütün negatifliğiniz ortaya çıkıyor bu her defasında istinasız her BP haberinde oluyor ne hikmetse. Bom örneğini de hakaret tarafından ele alma ona söylenilen şeylerin hakareti aştığını keza bende farkındayım benim ele almanı istediğim taraf nasıl ki insanlar onu eleştirirken kimsenin bir şey demesini istemiyorsunuz size aynı geliyor,göründüğü ve olduğu gibi kabullenip sarıp sarmalıyorsunuz aynı şeyi bir başka idole yapılınca niye abartılmış diyorsunuz onu diyorum. Empati kuramayıp benim idolüme dokunmayan bin yaşasın kafasından kurtulmak gerek diye düşünüyorum.

Rdflvrforredvelvet

Peki biz Dara postuna girip yorumlara bakıp off abii abartıyonuz .s.s desek ne tepki verirsin? Ki zaten Jennie korede abartılacak en son insan. Az çok kpopla ilgilenen kore halkının Blackpink’e özellikle Jennie’ye olan saldırgan tavrını bilir. Buna rağmen güzel bulup yazmışlar. Buna tutup “abartma” dersen kendi fandomumuza leke getirmekten başka bir şey yapmazsın.

Olga

Dogruyu söyleyen 9 koyden kovulur demişler sizede demedikleri kalmamış Kore zaten abartıyor bazı seyleri. Bizimden jennie den farkımız yok. Bizde böyle giyinsek bize de söylelerimi böyle seyleri sadece abartıyorlar

JENDEUK

Olga kendinin bu kadar güzel oldugunj dusunuyorsan giyin seni de görelim fark yok diyor bide :d

Dalgomi🐶

Tek bir olumsuz yorum bile yok hayret doğrusu. yanakları çok tatlı onu sevmeyenlerin bile şu yanaklara karşı koyabileceğini düşünmüyorum :d

ExoVelvet

Aynen böyle tam sıkmalık yanakları var

KINGBANG

Aslında olumlu olumsuz bütün yorumlar var ama sağ olsun editörler genelde olumsuz yorumları çevirmeyi tercih ettiği için biz de böyle yorumlar da olumsuz yorum yok diye seviniyoruz .

SeulgiWendy

Aslında bizim editorlerin bir suçu yok çünkü kaynak aldıkları netizenbuzz olumsuz yorumları seçip ingilizceye çeviriyor mesala 1000 beğenili bir yorumdan birden 20 beğeniliye atlıyor çünkü aradakiler olumlu yorumlar özellikle seçiyor ve pann gibi yerleri kaynak aldıkları için kullanıcısının %90 yaşı kucuk kızlardan oluşuyor ve sürekli kadın idollere pislik atıyorlar.

gezegentozu

Tarzı biraz şey değil mi 2010 kdrama zengin kız rolü jdnfh

Poor humanity

Bazen şu idol haberlerinin altındaki yorumları merak edip bakıyorum da, idoller hayatlarını yaşarken fanların her şeye; prenses, tanrıça, bilmem ne diyenleri görüp çok gülüyorum. Siz ekran başında fotoğraflara bakarken adamlar en lüks markalardan alış veriş yapıyor, servetlerine servet katıyor ve hayatlarının keyfini çıkarıyor. Sizin onları savunduğunuzun yarısı kadar da kendilerini savunma gereği duymuyor. Üstelik yapılan bu aptal tartışmalardan haberleri bile yok, vallahi böyle durumlarda gözüme çok işsiz görünüyorsunuz, yazık size ya. Kendi hayatlarını yok, tek yaptığınız ünlülerin peşinde koşmak ve sizden bir farkı olmayan insanları yok yere yüceltip durmak. Şu zavallı kızın güzelliğine bir zarar gelecek olsa acaba onu bu… Read more »

naaysu

Peki ya sen neden Jennie gönderisinde bunu söyleme gereği duydun? O kadar idolün böyle bir postu varken… Jennie? Hahahah

Poor humanity

Belki senin gibi işsizler görür diye, çünkü en çok yorum bu kızın gönderilerine yapılıyor gibi görünüyor. Ama gel gör ki umutsuzsunuz. Dönüp bir aynaya bakın ve ‘acaba Jennie için onun bununla tartışmak yerine hayatta kime ne faydam olabilir’ diye bir düşünün. Annesine iki işte yardım etmekten aciz insanlar, aileden biri bir şey söylediğinde çemkirmeden duramayan insanlar, gelmiş burda dünyanın öbür ucunda varlıklarından bir haber insanlar için tartışıp birbirinin kalbini kırıyor. Bu ne acizlik ya. İlerde pişman olacaksınız, hiç mi utanmıyorsunuz? Jennie veya her hangi tanrıça, prenses, kraliçe, bilmem ne diye adlandırdığınız kimse gelip sizi kurtarmayacak. Zaman akıyor ve hayatınızı yabancılar… Read more »

Eirenee

O kadar haklısın ki…..

SeulgiWendy

İlk BP’i gördüğümde ilgimi direk Jennie çekmişti yüzü taş bebek gibi ve saçları çok güzel ve gür Korelilerin sevdiği standart güzellikten farklı. Çok fazla kıskananı var ama güzel olunca sevenin kadar kıskananında oluyor.

Heartthrob

Çok tatlı görünüyor küçük mandu ^^

reveluvie

bu yorumu niye eksilediniz kudurmuşlar lmao

Rdflvrforredvelvet

Olumlu yorum görünce “aBaRtmaYın aBi .s.s” diyen tayfa neyin kafasını yaşıyor?? Kendi idollerine en ufak bir şey söylense kıyamet koparacak insanlar gelmiş burada yorum atıyor. Tıklama o zaman kardeşim habere.. Az bile demişler benim prensesime💕 Gün geçmiyor ki Jennie birilerini kudurtmasın. Aferin bebeğim böyle devam seviliyosun

Lili

Şu yorumu yiyesim, öpesim geldi

Shelly

Acaba prensesinizin sizden haberi var mı…

Mini

Ekonomi’de gidecek hali yok dilediği gibi oturabilir problem olacağını sanmam ahahahsjdl Ama muhtemelen uzun yolculuk değildir

Jenchulichaeng

Gün geçmiyor ki bir BP haberinde insanlar nefret kusmaya yer aramasın… Ben hayatımda bu kadar haksız yere linçlenen bir grup daha görmedim. Sevgili skandallarından başka bir skandalları yok, ne yaptılar da her şeylerini abartı, saçmalık buluyorsunuz, uyuşturucu mu kullandılar, seks skandallarına mı karıştılar, naptılar? Sadece okuyup geçiyorum artık, yapacak bir şey kalmadı. Yazık.

JJJTeam

Bir kere daha üstünde Chanel görürsem kusacağım baygınlık geldi artık

Raven

aslında jennie 1.63 ve 50 kilo sadece çok spor yapıyor tabi o bel de genlerden geldi muhtemelen yine de böyle görünmen için 1.63sen 42 kilo olmana falan gerek yok onu demek istedim

Smaesh

Jennie 161 boyunda bence 50 kilodan daha zayıf cikisindan beri kilo verdi gibi

Gerçekler

Stilisti jennie nin 161 boyunda olduğunu açıkladı.

JENDEUK

Tatlı minik bir melek 😻

Poor humanity

Aman tanrım kanatlarını ve başındaki hareyi görüyor musun (!)

oncee9

bp ile pek ilgilenmiyorum ama jennie ciddi anlamda çok çekici bir kadın imstagrama girince mutlaka onun hesabına girip bakıyorum kesinlikle ünlü olmak için doğmuş fazlasıyla albenisi var

sinini

Bu kız çok itici ya kendini beğenmiş insanlara üstten bakan bir havası var bu tarz kızlar çok itici duruyor

naaysu

Jennie senin dediğinin tam tersi aslında

Poor humanity

Bu da sanki Jennie babasının kızı gibi nasıl emin konuşuyor. Tersi veya düzü, kendi işinize bakın. Ayrıca tanımadığınız insanlar için bu lafları söylemek ve ön yargılı davranmak ne kadar doğru? Kimseyi ekranda gördüğünüz kadarıyla tanıyamazsınız, ne iyi yönden ne kötü yönden

Hola hola

Korelilerin güzellik anlayışı bizden baya farklı bence. Daha çok aura ile karıştırıyorlar gibi geliyor tabi kişisel renkler ve zevkler mevzusuda var. Bana göre güzel değil melek falan hiç değil ama masumane bir doğallığı ve sevimliliği var resimlerden yola çıkarak söylüyorum bunu. Sahnede başka özel hayatında bambaşka biri oluyor.

Mini

Bebek gibi yumoş yumoş😍

Lululululu

Sade kıyafetlerde daha iyi görünüyor

grish195

normalde havaalanı modasını beğenmem ama bu kıyafet tatlı olmuş

Merihaba

Lisa bias’lı birisi olaraktan Jennie’ye bayılıyorum ♡ İkisi de çok tatlılar, sevmemek mümkün değil 😍

Clevery

Ya şu abartmaya bak xhffhxhdg klasik koreli yine yüzü bir karış bizim Türk oyuncularımız falan fark atar bunlara tamam güzel ama bu yorumlar fazla aynısı Jisoo için İrene için de geçerli.

Poor humanity

Zevkler ve renkler. Belki Türk oyuncularınız da başkası için güzel değildir. Onları kendinle karşılaştıracağına herkese bulundukları kulvarlarda bak.

Cool

Bebek gibi kız valla bir gün lez olursam suçlusu sensin Jendeuk 😀 Allah bizden almış sana vermiş. Gidip çay demleyeyim bari :/

Poor humanity

Sen de sanki lez olursan Jennieyi bulacan laflara bak, lez olmaya yer arıyorsan buyur ol, sebebi Jennie falan değil, içinde var demek ki.

exit sign

İsteyerek olunan bir şey değil bu, cinsel bir yönelim. İnsan bununla birlikte doğar. Cinsel yönelimler hakaret değildir. Birilerini aşağılamak için kullanılmaz, komik duruma düşersiniz. Bilmiyor olabilirsiniz sorun değil. Biraz daha anlayışlı ve insan hayatına saygılı yaşamaya çalışın lütfen. Böyle insanlara ihtiyacımız var yeni dünyada.

Ece

Hmm insanlarda bi sabah uyanıp bi bakıyolar lez olmuslar ahh bebis fanlar

army

gerçekten çok tatlı bir kız böylesine güzel ve şirin birine neden nefret beslerki bir insan?

GirlsLikeSunset

Antileri bekliyorum linç edicem

Sobbie

Çekemeyen biri gelmiş tüm yorumlara eksi atmış KUDUR

Raven

böyle yazarak ondan ne farkın kaldı?

Sobbie

Ne alakası var peki?