BTS 21 Şubat'ta 'Map The Soul: 7' ile geri dönüş yapıyorBTS 21 Şubat'ta 'Map The Soul: 7' ile geri dönüş yapıyor

HABER: BTS 21 Şubat geri dönüşünü duyurdu… ‘Map The Soul: 7’

KAYNAK: Naver

1. [+687, -16] BTS’i bekliyorum, onlardan beklendiği gibi ㅜㅜ♡ ♡BTS sizi hep seviyorum

2. [+324, -7] Geliyorlar!!!!!!

3. [+192,- 6] Bu sefer canınız yanmasın ve mutlu bir promosyon dönemi geçirin

4. [+158, -9] BTS ♡ BTS ~~~ Army biraz ses çıkarın~~~~~~~💜💜💜💜💜💜💜

5. [+106, -8] Sadece BTS’i bekleyebilirim ㅠㅠ

 

Kaynak: Pannchoa

56 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Bir Army

Sonunda geliyor çocuklar .Bugün bighit yayınladığı takvimle havalara uçurdu bizi.Bu comeback harika olacak inşallah

134340

Geliyor gönlümün efendileri 🎉 Takvime bakılırsa baya ses getirecek gibi duruyor. Dark konsept gelecek gibi hissediyorum umarım öyle olur.

someone else

Koreli netizenlere laf atanlar burda saçma sapan yorumlar yapıyor. Sen beğenmeyebilirsin tek ölçek senin müzik zevkin değil! Bunu ne zaman anlayacaksınız bilmiyorum.

ARMY-ㄴㅇㅅㅌ

O kadar heyecanlıyım ki anlatamam hayatımın çok kötü giden bir döneminde yine bana umut olmaya geliyorlar şubatı hiç bu kadar heyecanla beklememiştim

Lover

Gümbür gümbür geliyorlar.Albüm rengine bakacak olursam neşeli bir şarkı bekliyor bizi bence keza konsept de öyle olacak gibime geliyor.Bugün yayınlanan takvime göre yarın akşam 6’da Shadow trailer gelecek ve 17 Ocak’ta ilk single yayınlanacak.Harika bir promosyon dönemi oluşturmuş BigHit.21 Şubat’da albüm yayınlanacak lakin ana parçanın klibi de 28 Şubat’da gelecek.Dijital platformlara olan ilgiyi arttırmayı ve kalıcılığı hedeflemiş.Spotify kullanmayan kalmasın ve 28 Şubat’da yayınlanan MV’ye de ilk gün yayınlanmış gibi ilgi gösterelim! Her şeyiyle harika bir albüm olacak tadını çıkaralım gençler!!!!

Bir Army

Antiler nasıl da deliriyor ama anında damlayıp eksilemeye başlamışlar .Siz bekleyin hele daha çok delireceksiniz 😂

Nokta

Full albüm geliyorrrrrr 🥳🥳🥳 Bütün şarkılarını severek dinliyorum artık yeni şarkılara ihtiyaç vardı. Özlendilerrrrr 😍

ISYAN EDIYORUM ARTIK 🤢

Yarabbim çok şükür🙏

Buse

Bekleyemeyeceğim, bekleyemeyeceğim!!! Umarım albüm Persona albümünün tarzında şarkılar yaparlar heyecanlanmaya başladım 💜

Buse

Merak ettim de Jin 2020 yılının sonlarına doğru askere gidecek mi yoksa tüm üyeler 2022’de mi askere gidecek? 1 haftadır bu soruya takıldım da 🤔

Artemisiaa

Jin 2020 de askere gider mi bilmem ama Bts sayesinde ülkeye yeni yasa geldi resmen akajajaj. Artık idoller asker olsalarda konserlere vs katılabilecekler

Kooki ama Decalcomania bekliyor

@Artemisiaa ülke için önemli olan etkinliklere katılabilecekler. Koreyi gururlandıracak etkinliklere yani. Her istedikleri konserlere katılamazlar. Arkadaşları yanlış yönlendirmeyelim 😬

Artemisiaa

Ben yanlış anlamışım haberi o zaman. Afedersinizzz🙃

Bay

2022 de gidicek.

Buse

Cevaplarınız için teşekkürler 😊 Ve yeni yasanın gelmesi cidden çok iyi oldu 💜 Bir örnek de ünlü Koreli futbolcu Heung-Min Son da askerlikten muaf oldu.

Yılgın

Birileri şimdiden kudurmaya başlamış çocuk gibi laf atmalar yavaş yavrum daha dönmediler yormayın şimdiden kendinizi kesilirsiniz sonra yarı yolda

Artemisiaa

Ayyy heyecanlandım. Krallar dönüyor🤙🏻

isimsiz army

Çok heyecanlıyım😻

Cemre elif

Bts’in şarkılarına güvenebiliriz.Harika bir şarkı ve yeni ödüller geliyor💅

someone

bana göre fake love’dan sonra şarkılarının kalitesi düştü. bu albümle ilgili içimde çok güzel bir his var. umarım tekrardan kulaklarımın pasını silecek şarkılar olur.

134340

Kaliteden ziyade tarzları biraz değişti diyelim. Bu durumdan bende pek memnun değilim ama albümlerde gerçekten kaliteli ve güzel parçalar vardı.

someone

”bana göre” gelmiş geçmiş en kaliteli parça jimin’in lie parçasıdır. keşke hep o tarz yapsalar. hala açıp açıp ne şaheser yaratmış diyorum ama malesef bir çok parçası için diyemiyorum.

134340

Kesinlikle çok güzel bir parça ama herkesin altından kalkabileceği bir parça değil. O tarz şarkılarda Jiminin ses rengi ayrı bir hava katıyor bence. Ben eskilerden olduğum için sanırım, daha old Bagtancılardanım. Şarkılarında ki ağır hip hop havasını seviyordum. Şimdi o tarzı pek göremiyoruz maalesef.

someone

aslında aynı şeyi savunuyoruz. ben de eski hiphop konseptlerini çok seviyordum. ilk çıkış yaptıkları günü bile hatırlıyorum çok beğenmiştim ama genel dinleyici kitlesini ellerinde tutabilmek için stratejik olarak farklı şeyler denemek zorundalar. sonuçta bunlar bir rock grubu değil ki hep aynı seyrinde devam etsin, sadece tek bir kitleye hitap etsin. ben sadece belli bir noktadan sonra gerçekten değişen tarzlarının beni tatmin etmemeye başladığını farkettim. bs&t dönemi çok tat vermişti, hatta zirve dönemiydi diyebilirim bana göre. bu gelecek albümden de o yüzden umutluyum. çünkü benim gibi düşünen çok fazla insan var ve bts dinleyicilerinin fikirlerini önemseyen bir grup ve buna göre… Read more »

134340

Kesinlikle değişimin bende kaçınılmaz olduğu düşünüyorum ama biraz fazla pop olmaya başladı, benimde tatmin olmamaya başlamam bu yüzden. Evet bende eski tarza dönüş bekliyorum, özellikle n.o ve bs&t göndermelerinden sonra umutlarım arttı. 😊

Miss

Dna kalitesinde bir şey gelir umarım. Sonrasında çıkardıkları şarkılar bana pek hitap etmedi.

cns

Muhteşem bir cb geliyor hazır mıyız ARMY!

Bir Army

Hiçbir zaman hazır olmayacağız 😂

cns

Manyak şeyler oluyor beynimi hissetmiyorum. Hissettiğim tek şey Bangtan’ın ayak sesleri 🔥👑🔥👑🔥👑🔥

Bir Army

Ben daha kavrayamadım neler dönüyor çok fazla şey var ,inşallah çok güzel olacak her şey 😭

cns

Çok çok güzel olacak inşallah 🔥💙💜

İğrençlik

sen neden eksileniyorsun ki? o.O Netizenlere laf eden nefret dolu kişiler burada insanları sanal zorbalığa maruz bırakıyor resmen o.O

Levi Ackerman

Yine bi çocuk şarkısıyla dönecekler. Love yourself albümü başlangıcından beri Bi tane düzgün şarkıları yok

Tuğlem

Düzgün şarkıları yok yerine benim zevkine uygun şarkıları yok demen daha doğru çünkü bana göre gayet düzgünler

cns

Dedi sadece title parçaları dinleyen şahıs…

Mel

Hahahahahahahahhahahaah

Aslı

Dedi antiliğinden kuduran biri daha

Luvyourself

Dünyadaki milyonlarca insan bts dinliyordu ama bir akıllı kalkıp bir tane bile düzgün şarkıları yok demişti.. bts ağlıyordu.. beraberindeki milyonlarca army de… ajshahks

someone

bts şarkılarını beğenmeyen de anti oluyor he, kardeşim herkesin kendi müzik zevki vardır siz beğeniyorsunuz diye herkes de mi beğensin?

Aslı

Kardeşim beğenmedim demiyo çocuk şarkısı diyo. Git power dinle o zaman yallah ne işin var bu postta

someone

e çocuk şarkısı gibi buluyordur olamaz mı? illa bts’ten çıkan her şey sanat eseri gibi mi yaklaşmak gerekiyor. üslubunu beğenmemiş olabilirsiniz ama sırf şarkıları beğenmiyor diye de anti yaftalaması yapamazsınız. kaldı ki army kadar kendi grubu dışındakilere anti olan başka bir fandom daha yok. eleştiri kaldıramıyorsunuz ama bunu da belirteyim.

Lover

Konsept seviciliğiniz yüzünden dark konsept olmayan şarkılara öğk kaka muamelesi yapmayı ne zaman bırakırsınız tahminen?Düzgün şarkıları yokmuşmuş sjxjsjxsj

cns

Nerede bu yorumun alnı

Lover

Ahahahah burda burda:D Düzgün bulunmayan parçaların alt yapısından tut sözlerine kadar kalite akması…Kendisi beğenmemiş olabilir de “düzgün” şarkısı yok falan demek hiç de pozitif bakamayacağım bir eleştiri.

cns

Ya işte ne yapsam da kötülesem mantığı bu. Çok basit.

Aslı

Sevdiğim bir gruba gereksiz bir yorum yapılması hoşuma gitmediyse ben de mi hater damgası yicem o zaman. Kendi dediğin şeyi kendin yapıyorsun;) Ben sevmediğim grup olsa bile yorum yapmaya tenezzül etmiyorum. Böyle uğraşılıyosa haterlık vardır arkadaşım. Ve evet çocuk şarkısı dediğiniz şarkılar SANAT ESERİ. Yukarda bissürü beğenmediğini belirten insan var onlara bir şey diyor muyum?

someone

uğraşmak değil bu, herkes kendi fikrini savunmakta özgür. sen tenezzül etmiyorsun diye başkaları da etmeyecek değil. ayrıca şarkıların sanat eseri olması sana göre. bana bütün şarkıları değil. ona göre de belki hiçbir şarkı değildir. insanları hakaret içermediği sürece olumsuz yorumlarına bu kadar büyük tepki vermeyin.

Aslı

Şu yaşıma kadar Suju dan 2ne1 dan tut Exo ya kadar bir çok grubu zamanında destekledim dinledim. Allaha şükür de 2014 den bu yana Bts destekliyorum. Hoşuma gitmeyen gruplar da oldu tabiki. Yani sektördeki çoğu grubu şarkılarını takip ediyorum. Hiç birine de düzgün bir tane şarkısı yok diyemem. Her grup çok emek veriyo ve Bangtanın ne kadar önem vererek tek tek kendilerinin de yaptığını hepimiz bliyoruz. O kadar emeğin üstüne bence bu yorum hakarettir. Nefret edecek kadar kafaya taktığım bir grup da yok buarada herkes istediğini dinlemekte özgür. Ergenlik yapacaksanız az öteye gidin lütfen.

someone

ergenlik dönemimi atlatalı 6 yıl oldu merak etme. şimdi de bu başladı. beğenmiyorlar çünkü ergenler? komiksiniz gerçekten. kimsenin emeğine saygısızlık ettiğimiz yok. elbette herkes emek sarfediyor. özellikle kpop sektöründe tutunabilmek için köpek gibi çalışmak gerek bunun da farkındayız. ama sizin de farkında olmanız gereken şey illa ki emek gösteriyorlar diye her yaptıkları beğenilmek mecburiyetinde değil, herkesin kendi zevki var. fikir özgürlüğü diye bir şey de var.

Luvyourself

Evet herkesin kendi fikri var kimseyi tatmin edemezler bu yüzden.. Madem çocuk şarkısı gibi geliyorsa dinlememe özgürlüğü var kimse zorla dinletmiyo bu insanlara.. ben kız grubu sevmem cringe gelir dinleyene saygı duyarım gidip demem çocuk gibiler kalitesiz çocuk şarkısı bilmem ne.. çünkü Allah akıl vermiş kullanıyorum ve dinlemiyorum 🙂 dinleyene de saygım var ki dinleyeni çok o yüzden saygım daha da fazla… bana hitap etmiyo diye bu onu kalitesiz yapmaz 🙂 ergenlikten çıktığımdan beri bunu fark edebilecek bilinçteyim çok şükür… herkese nasip olmuyor demek

Aslı

Yaşının ergenliği geçmesi beyninin geçtiği anlamına gelmiyo😂 neyse yorumlarından anlaşılıyo her şey kardeşim. Ders veremicem şu an. Hala anlamıyosun ne demek istediğimi. Son sesleniş: Army gardaşlarım sabredin azmin sonu selamettir. Yargı dağıtmaya devam. Bangtanım herkesin cevabını veriyo bizim konuşmamıza gerek bile yok yorulmayalım nato kafa nato mermer. Dinime küfreden müslüman olsa vs

Luvyourself

Sizlerin eleştirileri bts için çook önemli çünkü.. iyiki eleştirdin…
-Comeback postunun altına girem de bts’i eleştirem 🙂 yeter kendilerine çeki düzen versinler biraz 🙂 bunları yazam çünkü fikir özgürlüğü diye bişey var 🙂
İşsizlikten nelerle uğraşılıyor yazık.. gidin işinize gücünüze bakın biraz boş yapmayın.. eleştircek konumda mısın da kalkıp tüm dünyanın dinlediği müziği eleştiriyosun tek akıllı senmişsin gibi..

Luvyourself

Burda şu postun altında herkes comeback sevincini yaşarken altına girip de yok çocuk şarkısı yok kalitesiz şarkılar diye çamur atmaya çalışıyorsan gayet de kudurduğundandır kardeş.. şuan burda kimse bts’i eleştirmiyo herkes sevincini paylaşıyo.. sevmeme özgürlüğün var yallah dinleme o zaman 🙂 bts e söyleriz biz çok üzülmez sen dinlemiyosun diye merak etme 🙂 hakaretlerini kendine sakla biraz insanların sevincine çomak sokmaya çalışacağına..

Luvyourself

Madem eleştircek düzgün bir şekilde düzgün bir üslupla eleştirsin eyvallah.. ki bts’in onun eleştirisine ihtiyacı olup olmadığı da tartışılır ahahsh çocuk şarkısı dediği şarkılar kpop un en kaliteli şarkıları olarak görülüyoki ödülleri çantaya doldurdular.. eleştirilere de zaten bu bir cevaptır. kpop biraz feyiz alsın o kalitesiz şarkılardan da ödül törenlerinde bts’ten başka grupları da görelim daesang alırken madem 🙂 keşke herkes böyle çocuk şarkısı yapsa hayat bayram olsa hihihoho 🙂

Kooki

“Hakaret” kelimesini neden sadece küfürden ibaret sanıyoruz. Dilimiz çok yönlü bir dil. Benim birine “bakın Bilale anlatır gibi anlatıyorum” demem içerisinde küfür bulunmadığı için hakaret değildir DİYEMEYİZ. Çünkü bu cümlemle karşımdaki kişinin söylediklerimi anlamıyacak kadar aptal, kapasitesiz olduğunu ima ederim.
Yukarıdaki yorumda da çocuk şarkısı gibi, Bi tane düzgün bir şarkıları Yok demek hakarettir. Bu tür bir cümle hangi gruba kurulursa kurulsun HAKARETTİR.
Ha bana uymuyor, hitap etmiyor de geç.
Bu kişinin bangtan için tavrını bildiğimiz için bu cümlelerinde Bangtanı “aşağılamaya” çalıştığını anlıyoruz.

Buse

Levi Ackerman: Çocuk şarkısıyla dönecek dedi ve sütünü içti.
Biz gayette BTS’in şarkılarını seviyoruz. Asıl en önemli kısmı sözlerinin anlamlı olması. Şu beğenmediğin Love Yourself’in tüm şarkılarında çok anlamlı sözler var. Türkçe çevirisini okumanı tavsiye ederim.