Chorong, Irene, Nayeon ve Ahrin 2019 KBS Gayo Festivalinde birlikte sahne aldı

HABER: [2019 Gayo Festival] Park Chorong x Irene x Nayeon x Ahrin, masum bir performans… ‘final elfleri’

KAYNAK: News 1 via Nate

1. [+633, -54] Vay be, Irene gerçekten çok güzel

2. [+427, -25] Ama dansları… çok karmaşıktı ㅋㅋㅋ

3. [+355, -26] Nayeon’un makyajını kim yaptı;; güzelim kızı hayalete çevirmişler

4. [+60, -15] SM fazla ileri gitti.. niye tüm özel sahneler SM şarkılarıydı??? Ben FinK ‘White’ coverı yaparlar sandım, MILK çok popüler bir grup değildi. TXT bile… bir SHINee şarkısının coverını yapmak zorunda kaldı… kendi sunbaesi BTS varken. SM gücünü kötüye kullandı.

5. [+52, -25] Irene ezdi geçti..

6. [+47, -8] Tüm coverlar SM şarkılarıydı ㅋㅋ ‘Come to Me’ böyle anılacak kadar büyük bir hit olmamıştı ki

7. [+42, -5] Ahrin’i seviyorum, çok güzel

8. [+40, -12] Irene ve Ahrin çok güzeller…

9. [+39, -5] Ahrin çok güzel görünüyor ve Irene hep güzeldi

10. [+29, -5] Ahrin çok tatlıydı, bu performans ona çok yakışmış ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

11. [+24, -2] Hiç yakın olmadıkları aşırı belliydi ㅎㅎㅎㅎㅎ

12. [+23, -2] Sadece iş için yaptıkları belli

Chorong, Irene, Nayeon ve Ahrin 2019 KBS Gayo Festivalinde birlikte sahne aldı

KAYNAK: Naver

1. [+333, -17] Irene beyazlar içinde harika görünüyordu ㅎ

2. [+217, -6] Bae Joohyun, seni seviyorum, bizim bitiriş elfimiz

3. [+165, -4] İyi işti, Irene ❤ Hepsi çok güzeldi

4. [+146, -5] Irene gerçekten çok güzel…

5. [+118, -1] Irene sıkı çalıştın~♡♡♡

6. [+67, -9] Irene elflerin tanrıçası!

7. [+53, -3] Irene çok güzel ㅠㅠ

8. [+44, -3] Ahrin çok güzel ve çok iyi dans ediyor

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+46] Irene orijinal görseldir. Hepsi bu.

 

Kaynak: Netizenbuzz

70 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
bangya

Kolayınıza mı geldi diye beğenilen en kısa yorumu çevirdiniz bilmiyorum ama nb da haber yayınlandıktan sonra 10 dakika içinde en beğenilen yorumu çevirmenizi beklemiştim. Tam da bazılarının yüzüne gerçekleri çarpan bir yorumdu. ben çevireyim o zaman^^ 4. [+60, -15] SM fazla ileri gitti.. niye tüm özel sahneler SM şarkılarıydı??? Ben FinK ‘White’ coverı yaparlar sandım, MILK çok popüler bir grup değildi. TXT bile… bir SHINee şarkısının coverını yapmak zorunda kaldı… kendi sunbaesi BTS varken. SM gücünü kötüye kullandı. -Netizenler 2 yüzlü. SM nefretinden kurtulmalılar. SM artık popüler olmayan şarkılarının coverlanmasından ne gibi bir fayda sağlayabilir? Seremoniler BTS’in 20-30 dakika performansına… Read more »

Nö9

bu haber yayınlandığı dakika baktım ben nbdeki en çok beğenilen yorum ‘[+46] Irene orijinal görseldir. Hepsi bu.’ şimdi senin dediğin o yüzden çevirmişler

Nö9

original visual irene 👑

Kooki

Txt nin hangi coverı yapacağına sm nin karışabileceğini sanmıyorum. Hiç alakasının olmadığı bir gruba ne hakla bu şarkıyı söyleyin/söylemeyin diyebilir ki zaten?
Ben Replay coverını çok sevdim, şarkıyı bilmiyordum bu sayede böyle güzel bir şarkı da bulmuş oldum.
Taehyun’un Replay sahnesini gördükten sonra idol olmaya karar vermesi de bugünün en güzel ayrıntısıydı.

SeulgiWendy

Evet SM devlet kanalı KBS’ye bizim şarkılarımız söylemezseniz orayı bombalarız dedi tövbe ya ne Sm kuyruk acısı varmış millette ne iki yüzlüsünüz Sm’den katılan grup sayısı 1 oda Nct onuda gönderse dert göndermese dert RV zaten katılamadı şarkıları da SM yollamıyor heralde seçin diye Rain ve MissA şarkılarıda coverlandı herkes yapacağı şarkıyı sahneyi kendi seçiyor artık saçmalamadan yorum yapın.

Nokta

Ya bir bangtanın sevgililerini bir de irene nin sevgilisini çok merak ediyorum..

Lilycolins

İrene ve Taehyung (BTS) bana göre sevgililer o kadar çok moment var ki hele bide bugünden..

Leila

Yaaaa onları çok yakıstırıyorum ama tma da hiç moment olmadi.irene bu sefer sanki v ye uzgun bakiyordu.v de ondam kus gibiydi icim cok parcalanmisti.bu gun varmiydi cidden moment.ata bilirmisin link.degset merak ediyorum

Lilycolins

https://instagram.com/kimtaerene?igshid=1e1cz93uo5fbm bu sayfanın gönderilerine bak aynı zamanda storylerine de bak :))

Leila

Ayy hemen bakiyoruuum

beep beep

bakın bakalım ruh hastaları

Yerimiese

Zoruna mı gitti oppacı

Yerimiese

Tma da moment vardı😍

Leila

Ben goremedim ya.v twice kizlari inerken bile onlara bakti ama hic irene ye bakmati.sadece odul almaya giderken irene nin ona bakisi var o kadar

Yerimiese

Evet doğru v bakmamıştı o gün.😕 Ama dünki momentlardan sonra keyfim yerine geldi 😍

Leila

Of benim deee onceleri taehyung cok bakıyordu,simdi irene de artik cok bakiyor.belli ki o zamanlar daha bir birine acilmamislardir,v daha çok hoslaniyordu.sanki simdi cıkıyorlar gibi.v daha kontrollu,daha huzurlu,irene de daha merakli,mutlu,daha cok bakiyor.

Vrene is real

V nin bir röportaj da sevdiğim kızın yüzüne bakamam dediğini okumuştum. Bende vrene nin gerçek olduğunu düşünüyorum. Birbirlerinden kaçmaya çalışıyorlar genelde , hatta taehyung red velvet in sahnelerinde Irene nin kısımlarında kafasını başka yöne çeviriyor falan ama çaktırmadan birbirlerine bakmaya çalıştıkları o kadar çok moment var ki sevgili olduklarına kesin gözüyle bakıyorum. Her hareketleri fanlar tarafindan kayıt edildiği için birbirlerinden uzak durmaya çalışsalarda yine de çok belli oluyor 😍 yavaşlatilmiş görüntülerde birbirlerine baktıkları belli oluyor çünkü 😄 ama bu sene dispatch in vrene yi açıklayacağını sanmıyorum çünkü bighit ve dispatch in arası çok iyi. Ayrıca açıklamasin zaten . Birde bu… Read more »

Yerimiese

Kesinlikle katıliyorum.

Bangtwice

Aynen bak bak ki kuruklar eksi atmış bangtwice ı çekemiyorlar ışte boşver😂

Armyrv

Aynen ya benimde en çok merak ettiğim konulardan biri bts ve red velvet’in arasında ne var sadece taehyung ve İrene de değil jungkook ve yeri de kafaları çok karıştırıyor

Who

Vrene, jungri ve eskiden seulmin şiplerdim ama seulgi ve got7 daki jinyoung acayip momentları var yeni gördüm bende

Loveislove

Aralarında birşeyler olduğu belli değil mi zaten birbirlerine bakmamaya çalışıyorlar ama birbirlerinden hoşlandıkları o kadar belli ki yüz ifadelerini ne kadar tutmaya çalışsalarda belli oluyor v ve irene dusundumde dünyanin visual ihtiyacını karşılarlar.

Sixfeetagain

Çok herkesi shipleyen biri değilim özellikle bangtanla sonuçta onlar her türlü istedikleri kişileri sevecekler ama v ve irenin arasında birşeyler olduğu o kadar belli ki 2014ten beri birbirlerine olan bakışları falan aşırı iyi

Taerdas

Olucaksa yengemiz bu tanrıça kız olsun

Sinini

Bok sevgililer taehyung joy ile sevgili bence

Reveluv

Kardeş sen bakma bunlara inan joy daha mantıklı.. başka biride olabilir ya da kimseyle çıkmıyordur nefes almaya vakitleri yok ne zaman çıkacaklar ya

Revel

Ya saçmalamayın Allah aşkına ne alaka V 95 li irene 91li koca kız aralarında böyle bi ilişki asla olacağına inanmıyorum bir iki baktı diye hemen çıkıyor olmuyorlar.. joy’lada momentleri var o daha mantıklı.. irene büyük ihtimal şirketten biriyle çıkıyor..donghae, minho, ya da suho ama v olamaz sevgilisi olmaya da bilir.

Yerimiese

Momentları izlersen v nin irene’i uzun zamandır cruhladığını görebilirsin. Ayrıca irene de v nin yanındayken çok farklı davranıyor. Yaş farkı kimin umrunda ki?

Leila

Sen gercekten bir birinden hoslanan kisilerin yaşı umursayacagini mi dusunuyorsun.eger iliskileri varsa sen bunu derd eden dısardan onlari yargilayan kisi olursun sadece

Sinini

Off ya ne salaksınız gidin biraz vjoy videoları izleyin de moment görün gerçek moment neymiş anlayın

Revel

Ya ne önyargısı mantıklı bakıyorum olaya kız ne hoşlanacak ya senin moment dediğin şeylerin daha fazlasını kendi sirketindekilerle yaşıyor kız illaki evliliği ciddi ilişkiyi düşünür v ne zaman evlenecekde çıkacaklar..mesele ön yargı değil kızın yaşı laylaylom bi ilişkiyi kaldırmaz, ki şirketten biriyle çıktığı dedikoduları bayadır var zaten..herkes kendi shipini gerçek sanıyor kanıtların daha fazlasını şirket içinde yaşıyor kız zaten.. v ile ne ara buluşacak görüşecek sacmaliyorsunuz diyelimki oldu fazla sürmez ayrılırlar.. ayrıca v joy’a ve tzuyu ya da bakıyor.. irene ile çıksa bunlara niye baksın eski de değil videolar yeni.. Gerçekten çıkıyorsa başka kızlara da bakıyor o zaman…merak etmeyin o… Read more »

Lips

Yuh tam da vrene diye bagirmaya gelmistim.koreaboo sayfasinda v tzuyu cikiyor diye haber okudum.gerci ileri surdukleri kanıt sacma ayni anla online olmuslar.bakalim hig hit ne diyecek vreme olmazsa cok uzulurum

Yerimiese

Silmişler haberi zaten kanıtları da aşırı saçmaydı

Lips

Silseler de icime kurt dustu.gerci tzuyuyu da severim ama vrene shipper olunca uzulurum.hem sanki vrene cok uyumlu.oylesine ortaliga laf diye atarlarmi ki

Yerimiese

Twitterda çoğu haberi yalan olan sırf dikkat çekmek için ortaya haber atmış siteler çok var

Bangtwice

Hayir yani sizin kanıtlarını çok mantikliydi. Yoruma bak ya. Taetzu ile ilgili başka kayıtlarda var ama sen cesaret edip girebilecekmisin bilemiyorum

Bangtwice

Maalesef tatlım taetzu real

Bangtwice

Canım eskide kaldı o. hiç sevgili olmamışlardı ama neyse

Loura

Bu yıl dispatch kimi açıklıycak diye çok merak ediyorum.

Leila

Vrene gercekse aciklansin lutfen diyesim var ama fanlar nasil reaksiyon verecek emin degilim.

Loura

Bir yandan açıklansın bilelim istiyorum diğer yandan alacakları nefreti düşününce vazgeçiyorum.

Yerimiese

Ben vrene seulmin ve jungrinin reel olduğunu düşünüyorum ve bunu bir iki moment videosuna bakarak da söylemiyorum. Uzun analiz videolarının da hepsini izledim birçok momentlara da baktım. Artık onlara reel gözüyle bakiyorum diyebilirim. 🙊😍

Lips

Yav yorumum gitmedi galiba.aynisini yine yazayim😂iste ayni gruptan bu kadar cift cikarmi diye kafam karisik bir az.ama hepsi ayni kaistal da ki gibi cok belli.kaistal cok konusulunca dispatch aciklamisti.vrene de cok konusulmaya basladi.ama kotu yorum almalarindam korkuyorum aciklamasin bu yuzden
https://m.youtube.com/watch?v=86B6Y5JgLhM
Suna bakin ya.v nin irene nin ismini duyunca reaksiyonu,sonra ona donmesiiii

Leila

Of ben de .deliricem artik.adam gibi cikip mutlu olsunlar ya.2 si de cok com yakisiyorlar.hyuna lardan sonra bence fanlar alistilar artik.Cok tepki almazlar.o yuzden aciklansa olur benceee.

Leila

Aynen.ama bence v irene cok tepki almaz.2 si de cok seviliyorlar

Yerimiese

Evet en az tepki alıcak onlar olurlar ama jungri açıklanırsa Yerinin alcağı nefreti düşünemiyorum…

Leila

Jungri konusunda çok haklisin.kesinlikle yeriyi linc ederler.durduk yere zaten nefret aliyor.

Loura

Red velvet ten çok Twice ve bts arasında mutlaka bir çift var diye düşünüyorum

Taerdas

Fanların nasıl reaksiyon vereceği belli olmamışmi hemen eksilemisler

Klaus

Simon D. ile dedikodusu çıkmıştı bir ara rap dersi alıyordu o zamanlar

Nö93

Netizenturkeydeki vreneci tayfanın bu kadar büyük olduğunu bilmiyordum😂 ben bilmek isterim ama şu an değil seneye falan olabilir. Zaten yeterince kötü zamanlar geçiriyoruz üstüne bir de sevgili olayları fazla gelir.
Ama içten içe vrene gibi birkaç shipim açıklansın istiyorum 😅😅 öyle çılgınca momentları takip edecek kadar shiplemesemde birbirlerine iyi geleceklerini düşünüyorum

Nokta

Arkadaşlar kcmfkc hepiniz bu yorumu mu bekliyordunuz maşallah fkfmfkx valla ben v yi joy ya da Wendy (tekrardan geçmiş olsun bu arada) ile shipliyorum.
RM i Jisoo
JK malum Lisa
Jin Irene
Yani sevgili olmak güzel bir şey. Hepsi mutlu olsun
Ve kimse kimseyle kötü şekilde konuşmadığı için çok mutluyum keşke hep böyle olsa 🙁

Yerimiese

Benim neredeyse emin olduğum ilk ship jungri oldu bence videolarına özellikle analiz videolarına bi bak derim çünkü aşırı belli ediyorlar. En basitinden ikiside peş peşe only then coverlarını attı. Yeri jknin doğum gününde şarkı coverı attı. Aklıma ilk gelenler bunlar. Ayrıca yerinin doğum günü çiçeği cornflower ın anlamı europhia

Nokta

Çok fazla nokta var o zaman olabilir. Bakalım belki dispact bu sene BTS inkini açıklar.

Suna

Irene ışıldayan kraliçe resmen

KINGEXO

Irene,
Bizim güçlü minik liderimiz.

•••

Bugün o kadar iyiydi ki… Sunuculuğunu, ortamın havasını hiç bozmadı. Wendy’nin videosu gösterildiğinde üzülsede kendini hemen toparladı. Sık sık Luvies bölümüne bakıp gülerek el salladı. Güçlü liderimiz seninle gurur duyuyoruz. Ama umarım üzüntünü herkesten saklamazsın. Duygularını başkalarına açmanı umuyorum. Zaten bir kaç yerde kızların çok ağladığını ve kızdığını okudum.

Leila

Resmen sahnede sarkinin ortasinda diger 3 u kameraya bakip dans ederken o resmen kamerani unutup reveluvlara el sallamasi cok tatliydi.reveluvlar delirdik o sahnedej sonra

•••

Fanları rahatlatmak için her şeyi yaptı bu akşam. Neden onun lider olarak seçildiği bir kez daha kanıtlandı bence. Çok güçlü biri. Gurur duydum tekrar.

Yılgın

Sm bende sevmem gücünü çoğu zaman kötüye kullandığı oldu ama Shinee coverı gayet güzeldi benim ilk dinlediğim KPop şarkılarındandı duygulandım hatta diğer törende Bts coverı yaptılar zaten ayrıca Mr. MR. coverı da güzeldi şirket sorunlu olabilir ama Tvxq Suju Shinee ve GG benim için her zaman efsane

Leila

İrene çok guzel.bazılari onu guzel bulmuyor zevk meselesi dogru.ama korelilerin goz yapısına baksalar goz yapilarii,bakıslari cok anlamli,derin olmuyor.yapi itibari ile.ama irene nin gercekten gozleri cok guzel.ayrica korelilerin yuz yapisinda da elmacik kemiklerki cok cıkık,yuzleri basık oluyir.irene de o da yok.o yuzden guzelligini karsilastirirken dunya standartlarinda degil,korelilerin gozeunden bakin ,ki benim icin dunya standartlarinda da guzel kız

Mirr

Nayeon’un vokalinide konuşsaydınız keşke aşırı iyiydi 😍

GirlsLikeSunset

3. [+355, -26] Nayeon’un makyajını kim yaptı;; güzelim kızı hayalete çevirmişler

Gerçekten şu kızı casper etmelerine çok sinir oluyorum. Yüzü ve vücudu arasındaki renk farkı hiç hos durmuyor.
Ayrıca Nayeon’un sesinin ve vokalinin ne kadar eşsiz ve güçlü olduğunu bir kez daha anlamış olduk.

Almina

Geçmişten bir cover olacaksa kaç şirketinkini yapabilirsin zaten SES FİNKL BOA.. bu seferde farklı bır grup işte SM ne kazancak eski şarkının sahnelenmesıyle.. ayrıca BTS zaten sahne alacakken TXT nın onların coverını yapması saçma olurdu.. Belki de bu zamanlarda vefat eden üyeyi anmak istediler azcık ince düşünün ya..

barbie

nayeon çok güzel bence ga

Loura

Bir tek bana mı öyle geldi bilmiyorum bütün performanslarda sesler çok netti idollerin orijinal seslerini mi kullandılar yoksa arkadan çalan sesleri mi anlayamadım 🤔🤔

Nişu

Irene beni her seferinde güzelliğiyle şaşırtıyor. Sanki gün geçtikce güzelleşiyor bembeyaz ten boncuk gözler koyu saç beyaz şapka… gerçekten çok güzel. Nayeon’a cidden ne yapmışlar ya o beyazlık neydi bir de tam yedirememişler şaka gibi yakın çekim yaptıkca elimi uzatıp ten makyajını silmek istedim. Ahrin tam bi fındık faresi çok tatlı. Kameralar chorong neredeyse hiç çekmedi sinir oldum. Ve son olarak irene çok güzel:d

Bangtwice

Yalnız orada nayeon da var : ( onu niye görmezden geliyorsunuz. Makyaji kim yapmışsa artık. Ama yapışmış melegime💖
Bide şey var aşsagidami yukaridami ne kavga ediyorlar kavganın nedeni : yok vrene yok vjoy mu ne artık gerçek. Olum mal misiniz ya? Size söyleyecek sözüm yok gerçekten ya. birisi sey yazmış “saçmalamiyin onlar cikmiyorkar” yazmış tabi diger kisi durur mu. Sende kessin oppacisin demiş. Ne anlatıyor ya gidin kendiniz bakın.
Dusundumde onlara söyleyecek bir çift sözüm var.
HAYAL DUNYANIZDAN ÇIKIN ORASI IYI BIYER DEĞIL
-TAEHYUNG

•••

Bir de Arin hakkında bir şey demek istiyorum. Kız aşırı güzel! Fazla güzel! Neden devamlı yandan bağlıyorlar bu kızın saçını anlamıyorum. Queendom zamanı saçlarını sonunda istediğim gibi yapmışlardı ve kızın cazibesi ortaya çıkmıştı. Yine çocuk moduna sokmuşlar kızı. Yazık güzelliğine. Popülerliğini engelliyorlar böyle bence

Artemisiaa

Nayeon u izlerken üşüdümm. Kızlar çok sevimli ve güzel olmuşlardı.