CL Chuseok için havalı bir hanbok fotoğrafı yüklediCL Chuseok için havalı bir hanbok fotoğrafı yükledi

HABER: CL havalı etek ve gözlüklerle hanbok tarzını gösterdi

KAYNAK: Herald Pop via Nate

1. [+483, -42] Böyle şeyleri seviyorum… ama sadece kötü yorumlar var ㅠ Bu yılın Miss Korea şovundaki hanbok tarzı korkunçtu gerçekten, katılıyorum.. ama bu şekilde harmanlandığı bir tarz güzel bence, aşırı abartılmadığı sürece. CL gibi popüler biri tüm dünyada hanbok hakkında farkındalık yaratıyor, bunu görmezden gelemezsiniz.

2. [+329, -21] CL’in Scooter Braun ile çalıştığı ve tamamladığı şarkıları var, bir klibi bile var ama Yang Hyun Suk sadece Teddy’nin şarkılarını kullanırız, yoksa albüm yok diye inat etti.. CL’in daha önce Instagram’da Yang Hyun Suk’a saldırdığını da hatırlıyorum ㅋㅋ Umarım yakında YG’den ayrılıp iyi bir şirkete geçer

3. [+14, -7] CL çok yetenekli, yeterince desteklenmiyor

4. [+8, -3] YG düşüşe geçiyor, CL yeni bir şirket bulup tekrar solo çıkmayı denemeli. Çok yetenekli, star potansiyeli çok yüksek. Yabancı ünlüler de ona bayılıyor.

5. [+6, -3] Kore’de sahneye dönüp bu çocuklara nasıl yapıldığını göstermeli. Lütfen seksi davranan, kendilerini yetenekli zannedenlerin hepsini ez geç. CL, Minzy ve Park Bom birlikte ‘Queendom’da performans sergileyip sahneyi yıkıp geçemezler mi, bir kerelik? ㅠㅠ

6. [+5, -6] Lütfen ‘Queendom’a çık, 2NE1 karizmasını görmek istiyorum..

7. [+4, -2] Dürüst olalım, çok havalı görünüyor

8. [+4, -1] Maske takmasına gerek yok;; yüzü zaten maske

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+93] “CL, Minzy ve Park Bom birlikte ‘Queendom’da performans sergileyip sahneyi yıkıp geçemezler mi, bir kerelik? ㅠㅠ Lütfen lütfen lütfen…..”

Kaynak: Netizenbuzz

16 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Ddang Sae

CL sahneye çıkarsa şuan kendini queen, girl crush sananlara çok yazık olur

deatheater

Keşke bu yorumun alnı olsa da öpsem

Olga

Katiliyorum

aRMyley

[+93] “CL, Minzy ve Park Bom birlikte ‘Queendom’da performans sergileyip sahneyi yıkıp geçemezler mi, bir kerelik? ㅠㅠ Lütfen lütfen lütfen…..”
Keşke… O kadar özledim ki…

Jisooo

Ah keşke dedikleri gibi Queendom a çıkıp sahneyi yıkıp geçseler ve gerçek kraliçelerin kim olduğunu gösterseler. Park bom un spring klibini her izlediğimde gözlerim doluyor onları o kadar çok özlüyorum ki haftada en az 5 6 defa performanslarını izliyorum ve her defasında yine hayran oluyorum.

deliyimben

YG şarkı çıkarmasına izin vermedi diye şirketten ayrıl diyenler komik olmayan bir şaka gibi. Ulan bunca olay oldu şirket ile ilgili ne hikmetse şirketteki BP,Winner,Ikon hatta stajyerleri dahi suçlu görenler bir tek CL ve Dara ile ilgili bir şey demiyor artı olarak destekliyor ne cins insanlarsınız ya. Ayrıca grubunu dağıtan bir şirketle tekrar sözleşme imzalayarak kendi topuğuna sıktı o yüzden kimse kusura bakmasın üzülmüyorum şuan ki bulunduğu konuma ha çok yetenekli ve sahneye yakışan bir kadın orası ayrı ama olan oldu artık.

softhearteddemon

Adın çok güzelmiş

cgl

Şirket değiştirmek falan bu kadar kolay mı sence? Yazmadan, sallamadan önce birazcık düşünün bari. Kariyerin hakkında aldığın kararlar o kadar kolay verilen bir şey değildir heralde değil mi? YG ne kadar şu anda gözden düşmeye başlamış olsa da sektörde en güçlülerdendi sonuçta. Ama tabi yine de size kolay geliyor oturduğunuz yerden hebele hübele değiştirseydi şirketi abi bububöböblölö yazmak

AYNEN………….

deliyimben

Boş yapma be. Grubunu dağıtan ve sizin deyiminizle sürekli göz ardı edilen,şirket başkanı tarafından çirkin diye aşağılanan biri neden tekrar sözleşme imzalar bu şirketle? YG politikalarını gayet iyi biliyordu isteseydi bağımsız olabilirdi yada daha küçük bir şirketle sözleşme imzalardı ki havada kaparlardı bkz. Gummy ve Minzy. Fanları sözleşme bitince şirketten ayrıl dediğinde kulağının üstüne yatıp şirketin gücüne güvenmek yerine ayrılsaymış acıtasyon yapma yallah hadi

kash

Clde şirketinden bu kadar rahatsızsa ayrılsın valla yok şarkı yaptırmıyorlar yok kenara attılar ee çık kardeşim grup dağıldığında da böyle bi şansın vardı of bana artık zorlama geliyor ygnin içindeki sanatçıların abartılı hareketlerı ayrıca cl bu kadar müzik yapmak istese zaten yapardı clı seviyorum ama bana şirketinden pekte memnuniyetsizmis gibi de gelmiyor

Deniz

Aynen kardeşim zaten öyle kafana göre ayrılabiliyorsun şirketten çünkü sözleşmeler boru . Bu kadın kendi klibini sızdırmak zorunda kaldı hangi memnuniyetten bahsediyoruz ? Orada ne oluyor bilemeyiz ama biraz mantıkla düşünen birisi Lee hi ve CL şirketten memnun demez . 3 senedir bir albüm çıkarmasına izin verilmedi her fırsatta bunu dile getirdi . Grup dağıldığında CL Amerika çıkışı için imzaladı ve sözleşme imzalandıktan sonra yg verdiği hiçbir sözü tutmadı ya paşa paşa kontratın bitmesini bekleyecek ya da hem parasını hem de bundan sonraki kariyerini yok etmeyi göze alarak sözleşmeyi feshedecek ki olan olaylardan sonra bu yg ‘nin itibarını iyice yerlere… Read more »

yeahwhatever

kusura bakmasın ama 2ne1 dağıldığında sözleşmeyi anında yenileyen kendisi. ayrıca 1 2 sene önce adamla aile resimleri paylaşıyordu şimdi yeni mi dank etti adamın ne mal olduğu ? ben bile adamın ne bok olduğunu biliyorum. komik bir mağduriyet çalışması

cgl

Yg de çalışansın galiba. Zaten kadın kesinlikle patronunun her işini biliyordur aynen. Abi CL o şirketin sanatçısı yang hyunsuk beyfendinin ortağı ya da kankası değildi saçmalama nasıl her şeyi bilebilir. önüne gelene b*k atmayı ne çok seviyorsunuz bilmeden ya.

kash

ne diyelim deniz sözleşmesi bitince yine yenilerse bunların hepsini yersin ben hiç inanmıyorum çünkü. yalandan yok klip sızdırmiş yok öyle olmuş yok böyle olmuş zaten grupları dağılmadan bilmem kaç yıl aktif değildi memnun olmayan o zaman da çok güzel çıkar giderdi yani minzy grubun en az sözü geçen insaniyken çekilip gidiyor ama Kadınların temsilcisi gibi ilahlastirdiginiz CL çıkamıyor jsjjskdkdkdk aynen inanın

moon

OF 2ne1 ı okadar çok özledim ki. tekrar bir araya gelmeleri için neleri vermezdim YG tam bir yetenek avcısı ama başka yetenekler bulunca eskilerini harcadı ):

KINGBANG

Şuraya yazıyorum 2NE1 tekrar bir araya gelecek .