Benzer Yazılar

Everglow Yiren ve Sihyeon COVID-19 pozitif çıktı

Everglow Yiren ve Sihyeon COVID-19 pozitif çıktı

HABER: Kız grubu Everglow Yiren ve Sihyeon pozitif… Yoo’s Sketchbook alarm altında

KAYNAK: Insight via Instagram

1. [+506] Diğer mesleklere kıyasla ünlüler daha az maske takıyor, daha dikkatli olmalılardı ㅜㅜ kuliste maske takmalılardı… maske takmadan siperlik işe yaramaz.. 😢

2. [+224] Hala Çinli bir üyeleri mi var?

3. [+219] Hayır ya…

4. [+65] Tüm idoller yakalanıyor..

5. [+46] Ah… lütfen dursun 😭😭😭

6. [+32] Müzik şovları artık devam edemez bence. Korkunç.

7. [+14] Ah…😱

8. [+5] Bu çılgınca…

9. [+4] İdoller arasında hızla yayılıyor

10. [+1] Ah, bence yıl sonu törenleri olmayacak

Everglow Yiren ve Sihyeon COVID-19 pozitif çıktı

HABER: Everglow ile görüşmüş Yoo Hee Yeol ve Gummy’nin testi negatif

KAYNAK: Insight via Instagram

1. [+57] İki hafta sonra da negatif çıkmalılar ㅠㅠㅠ

2. [+47] Sevindim.. Gummy’nin bebeği olduğu için endişelenmiştim ㅜㅜ umarım bunu atlatırlar

3. [+14] Vay be çok sevindim ㅠㅠ

4. [+4] Çok sevindim

5. [+2] Gummy olmasın 😭😭 Bebeği var, evden çıkmamalı 😭😭😭

6. [+1] Sevindim

7. [+1] Fighting millet

8. [+1] Sevindim, özellikle Gummy için çünkü bebeği var

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+44] Bunun daha önce yaşanmamasına ve ‘normal’ hayatlarına devam edebilmelerine şaşırdım (normal derken hala dizi ve şovları çekmelerinden bahsediyorum)

 

Kaynak: Netizenbuzz

guest
43 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
jisooluvie

 [+224] Hala Çinli bir üyeleri mi var?
bu milletten cidden bıktım ya. bu nasıl bir ırkçılık arkadaş. ölme tehlikesi olan bir hastalıktan bahsediyoruz bunlar hala çin diyor başka bir şey demiyor. ırkçılığınızda boğulun.

Cupid

Geçen gün Koreli bir dangalak bana mesaj attı kültürünüzle ilgili bir şeyler sormak istiyorum çok rahatsız edici olsa bile dürüst ol falan diye. Burada olan siyasi olayları gösterdi, temiz kanıt olsa bile kabul etmiyorsunuz vs diye zırvaladı ne kadar düzgünce açıklasam da. Bu konuşmaya devam edeceksek ben yokum dedim ve Türklerin ihanet ettiğini duymuştum doğruymuş falan diye mesaj attı. Engelledim. İnanılmaz bir kafa yapıları var. İki gündür sinirden elim ayağım titriyor.

Nazmiye

Neee cidden mi bu şaka mı ne saçmalık şu anda bende sinirlendim

Cupid

Keşke şaka olsa aklıma geldikçe sinirleniyorum… Sırf provakasyon yapmak için Türklerle arkadaşlık kurduğunu düşünüyorum. Başka Türklerle de konuştuğunu söyledi çünkü. Cehalet işte…

Kiraz ve ay

Tam bir ilgi manyağı işte. Eminim kendi ülkesine kimse o salağı iplemiyor. Bizde de özellikle kpop hayranı küçük kızlar koreli birini gördü mü direkt atlıyor. O ezik de çevresinde bulamadığı ilgiyi bu şekilde tatmin ediyor. Yaşı 20 altında olanlar sakın tanımadığınız insanlarla konuşmayın 20 yaş üstünü kandırmak zaten zordur ama daha alt yaş grupları daha masum olduğundan sonradan pişman olmasın.

Cupid

Yani söylenecek çok şey var da susacağım… Korelilerle konuşmak olağanüstü bir durum değil gençler, boş verin ve kendinize bir şeyle katmak için uğraşın~ Naçizane bir abla tavsiyesi <3

kikixu

Bkz : 🐕🐕

Ece

Kendi ülkesinin pisliğine baksın dönüp aptallar

Last edited 3 ay önce by Ece
Bayram

Burdanmı attı mesajı yoksa başka sosyal medya uygulamasındanmı ? Bide ona ne acaba yani,biz gidip başka ülkedeki olayları ordan birini bulup aaa bak böyle böyle şeyler falan falan vs.diyormuyuz ki bizene biz kendimize bakarız da o arkadaş ne ayakmış bende anlamadım..Yani sözde dost kardeş ülkeyiz bide ne alıp veremediği varki.Tabi bu bahsi geçen şahıs için söylüyorum bunu.Ayrıca şunu bunu vs.sorduğunu söylediğin şeylerin kültür vb.şeylerle alakası yok,onun amacı başka zaten o tarz şeyleri söylemesinden belli provake etmek birilerini amacı.Ve alttaki arkadaşın dediği gibi küçük yaştakiler daha dikkatli olmalı bu tarz şeylerde..

123

Bugün ülkemizde açıklanan vaka sayısı 31.923 , Güney Kore de sürecin başından beri toplam vaka sayısı ise 35.163. Yorumlarda idollerden vaka çıkmasına bu kadar şaşırmalarına şaşırmamın sebebi sanırım ülkemizde çok yaygınlaşmış olması.

KINGEXO

açıkçası ben hiçbir ülkenin doğru sayıları açıkladığını düşünmüyorum bunu destekleyen yabacı ve türk birçok doktor var.

Sametinyourarea

Valla tayvan aylardır 0 korona. Geçen konser verdiler…

KINGEXO

mesela buna inanmak bana çok uçuk geliyor bu ülkeye giriş çıkışlar yasak değil sıkı bir yönetim de yok. Ya kendilerini diğer ülkelere ‘bakın biz iyileştik’ diye göstermeye çalışıyorlar ya da halktan gizliyorlar.

kikixu

Tayvan iyi durumda gibi gözüküyor instagramda takip ettiğim birisi var herkesin maskesiz dışarda olduğu fotoğrafları falan var korona varsa bile çok az var muhtemelen

Last edited 3 ay önce by kikixu
Bayram

Yabancı ülkeleri bilemem gizleyen elbet olabilir fazla olmasada ama bizim burda olsa çıkar zaten ortaya,bu tarz şeyler hep ortalığı karıştırmak için atılıyor zaten ortaya genelde.

KINGEXO

2. [+224] Hala Çinli bir üyeleri mi var?

manyak mısın? kız covid19 çinde çıktı diye gruptan mı atılsın???

Birferda

Iste yine tam bunu yazmaya gelmistim. Yine benden once davranmissin.

Blinkkie

Çinli üyeye laf eden yoruma Everglow’un şirketinin Çinli olması şoku. Hdjfkfhsjfkfk

grywø

2. [+224] Hala Çinli bir üyeleri mi var?

Hala senin gibi sığ insanlar mı var?

Birarmyblinkforeveroncemidzy

Lan kızlar ölümün ucundan dönmüş bunlar çinli üyeye saldırıyorlar. Bide 224 kişi beğenmiş.

nctseventeen

koreliler yine şaşırtmadı

Birarmyblinkforeveroncemidzy

Ah bir şaşırtsalar dişimi kırıcam

ArmyOnce

Duyduğumda hem şok oldum hem üzüldüm. İnşallah çok çabuk atlatırlar. Umarım diğer üyelerde birşey yoktur.

Begonya

Maske takmakta aşırı zor ben maske takınca gözlükler buharlaşıyor kisileri anlamakta zorlaniyorum ah şu günler bir geçse

Begonya

Aynen ağzını görmeyince dediklerini anlamiyorum sağır damgası yiyorum 🙂

Liu baiyang

2. [+224] Hala Çinli bir üyeleri mi var?
Ciddi misiniz? Hadi ırkçılığı gectimde kiz vücudunda ölümcül bir virüs tasirken bunu mu söylüyorsunuz?cidden mal mk

yoongi hepinizden daha güzel

Bir forever olarak çok üzgünüm umarım çabuk atlatırlar…

Last edited 3 ay önce by yoongi hepinizden daha güzel
Sametinyourarea

maske takmadan siperlik işe yaramaz.. 😢
Cidden ilk başlarda sadece siperlik takanlar cok saçmaydı o max yüzüne biri hapsurmasindan korur seni alt tarafin baya açık

Nazmiye

Meleklerim umarım bir an önce iyileşir😢

Birarmyblinkforeveroncemidzy

Ah kızlarım benim. Daha dikkatli olun lütfen. Neyse ki atlattılar. Sizi seviyorum dikkat edin kendinize

STRAYKINGEXO

Bir forever olarak cidden çok üzüldüm umarım en yakın zaman da iyileşirler Koreliler ırkçılığından cidden bıkmış durumdayım hala Çinli bir üyeleri mi var diyorlar cidden şaka gibisiniz. Geçmiş olsun umarım yakında iyileşirler yazacağınıza bunu yazmanız ne kadar oksijen israfı olduğunuzu gösteriyor. Her şeyden önce o bir insan lan bu kadar da olmaz

Yak bir sigara

Ne yalan söyleyeyim nerdeyse 1 yıl olacak koronanin çıkmasına Kore’de zaten vakalar fazla bide bircok idol geridonus yapıyor ve dış hayatlarida var baya etkilesim icindeler ve biz sadece kamera önünü görüyoruz yeni yeni vakaların çıkması çok tuhaf

Suna

No one:
Kore: ÇİNLİ!!!!!

Last edited 3 ay önce by Suna
Sirene

Bu zamana kadar ünlülerin yakalanmaması mucizeydi çok az önlemler işlerine devam ediyorlardı.

la cha ta

cidden şimdi üyelerin ırkını mı takıyorsunuz

Aswium

Geçmiş olsun güzel kızlarım umarım çabucak iyileşirsiniz

Lisa

Biasım yiren ve şu anda çok üzgünüm 😢

BIKTIM

Maske takmamaları çok saçma… sahne dışında her yerde takmalılar

Soobin

Umarım çok ağır geçirmeden hemen iyileşirler. Bütün idoller çok dikkatli olmaları lazım.

Duru

Umarım başka kimseye bulaşmaz ve kızlar iyileşir.

Selin

Bunun daha önce yaşanmaması evet tuhaf ama idollerin yaşı 15-30 olduğu için fark etmemiş de olabilirler. Gerçi 165 boyu olup 40 kilo olan kızların bağışıklığı pek yaşa bakmaz gibi de geliyor ama

Selin

Bi de Kore’de öyle ahım şahım patlamadı kovid. Şimdi baktım internetten 36 bin diyor bizde günlük 36 bin şu hale bak ya. İdollerden çok asıl bana nasıl bulaşmadığını düşünüyorum. İstanbul’dayım ve Zeytinburnu’nda okuyorum evim de uzak zaten oraya. Hayret valla okula da gittim Marmaraya da bindim dershaneye de gittim annem babam her gün işe gidip geliyor teyzem her hafta kemoterapi için hastaneye gidiyor günlük 36 bin vaka çıkıyor ama hiç bizim evde çıkmıyor valla şaşıyorum alan da daralıyor er geç bizi de bulacak gibi..

Bayram

Bu arada atlattılarmı acaba bilgisi olan varmı arkadaşlar ?

Yeni Yazılar

43
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x