Benzer Yazılar

EXO D.O Tayvanlı film ‘Secret’in Kore versiyonunda başrolü oynayacak

EXO D.O Tayvanlı film 'Secret'in Kore versiyonunda başrolü oynayacak

HABER: Do Kyungsoo Tayvanlı film ‘Secret’in Kore remake’inde başrol olarak seçildi

KAYNAK: Idol Issue via Instagram

1. [+153] Kyungsoo piyano mu çalacak…? Daebak 🤭

2. [+71] Kadın başrolün ‘Tek elinle piyano çalmayı seviyor olmasın’ deyip erkek başrolün ‘Diğer elimle senin elini tutabilmek için’ dediği sahnede Kyungsoo’nun oynayacağına inanamıyorum

3. [+26] Mükemmel 😍

4. [+2] Gerçek mi bu?? ㅠㅠㅠ bayıldım

5. [+2] Daebak!!!!!

6. Vay be bu ne.. sinemaya düştüğünde kesinlikle izlenmeli

7. Bayılıyorum

8. Daebak, bu filme bayılıyorum

9. Süper ya, askerden döndüğü gibi bir projeye girdi

10. Piyano.. ve Kyungsoo.. kesinlikle izlenmeli

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+45] Sektördeki en iyi idol oyunculardan biri, bir film ya da dizide oynayacağı haberleri beni hep mutlu ediyor

 

Kaynak: Netizenbuzz

guest
59 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Aeri

Kyungsoo bir işin içinde sen varsan o iş kesin mükemmel olur zaten, net olarak sektördeki en iyi idol oyunculardan birisin filmi merakla bekliyorum

bae

Kyungsoo’nun yaptığı her işi takip ediyorum. Hayran olunası biri gerçekten. Elinde ne varsa onu profesyonelce yapıyor. İdol gibi idol.

your behaviour is so UGH!

Ben solo haberleri almak istiyorum Kyungsoo’ dan. Sesi o kadar huzur verici ki. O sesle yeni parçalar dinlemek istiyorum.

Bıktım

solo için hazırlanıyor şu an çok yakında haberi gelir

Jean-Baptiste

Kyungsoo’nun yapamadığı hiçbir şey yok. Oyunculuğu asla cringe hissettirmiyor diğer idol oyuncular gibi. Çok yetenekli

Betii

Yelpaze genişliği inanılmaz. Oynadığı her karakter birbirinden farklı, tekdüze asla değil
Dahi idol aktör💪 sabırsızlıkla bekliyorum

/InSomnia/

Voldemort senpainin olmayan burnu uwu

/InSomnia/

(>^ω^<)

EmCZsoWXgAEl9Ir.jpg
/InSomnia/

Senin isminede ben asik oldum kzmzkzmzkzm

la cha ta

kyungsoo 💙💙💙💙

Hye Su

Secret aşırı iyi bir film. Sonunu her hatırladığımda tüylerim diken diken olur. Haberi görünce çok heyecanlandım. Umarım güzel bir uyarlama olur.

Eyenur

Bu film gerçekten çok güzel. İzlemenizi tavsiye ederim. Ayrıca role kyungsoo yu seçtikleri için çok mutluyum

Cfm

idol olup iyi oyuncu olan nadir kişilerden. Hem idollükte hem oyunculukta mükemmel

Oasis

EXO üyeleri de dahil şuan sektörde Kyungsoo kadar iyi idol oyuncu yok gerçekten inanılmaz bir oyuncu ve askerdeyken çok ünlü yönetmenlerden teklifler aldı önce The Moon şimdi Secret iki sağlam senaryo cidden merak ediyorum harika iki film olacak, ayrıca solo albüm içinde hazırlanıyor ve eğer Baekhyun bizi kandırmıyorsa EXO albüm gelecek yani 2021 Kyungsoo’nun yılı olacak

Jhye

Yesss!! Böyle bi haber bekliyordum 🥳

azizi

2. yorum ciddi mi? ciddiyse her an oppacı olabilirim xhzxhndks güzelce dinlensin dicem de çoktan film çekimlerine başladı zaten. umarım onun için güzel ve bereketli bir yıl olur… mutlu olasın inşallah

Fresh Kiwis Bangtan

Bu adamın oyunculuğunu çok beğeniyorum. Harika işler çıkartıyor👏👏👏

/InSomnia/

Bu arada gelmişken hepinize bir doz stay with me canlı versiyonunu öneririm

/InSomnia/

.

123911998_1077925889302205_86992867814749472_n.jpg
/InSomnia/

Arkadaşlar gitmek istediğiniz bir ülke olsa vatandaşlık verseler nereye gidersiniz ben kanada, polonya, avusturalya yada güney amerikaya giderdim

betül

Kanada ya da Avusturalya

elif

amerika ya da avustralya

buse

ingiltere, iskoçya, irlanda :/

bae

İngiltere, Finlandiya ya da Norveç… imkanım olsa nah dururum bu ülkede

/InSomnia/

Ayn

bae

degil mi degil mi ırmağının akışına ölürüm Türkiyem ğ

Exovelvet

Akan ırmak kalmadı 🥲

busbus

kanada veya ingiltere
avustralya’da iklimden dolayı kocaman kocaman böcekler oluyormuş 😭😭 çok korkunç o yüzden silmiştim listeden onu

/InSomnia/

😔

Blinkto

Norveç, Kanada

Keddy

İspanya aşkım benim. gidip görme şansım oldu, çok eğlenceli insanları, ilkimi de bize uygun. yaşam standartları iyi. kanada 2. favorim, ama soğuk ülke

aswium

finlandiya ispanya veya da kana da ya isterdim

betül

Daha önce hiç dizisini izlemedim ama idol oyuncular arasından oyunculuğu en beğenilenlerden… Başarılar dilerim

Oasis

Filmlerine bakabilirsin ben dizi film izleyemeyen biriyim ama Hyung ve Swing Kids favorim

nononononobabydon'tsayuwantnoliarnononononobabydon

Daha the moon heyecanını atamadan bu geldi. Solo albüm kayıtlarına da başlayacak. EXO aktiviteleri de geliyor. Kyungsoo biaslı ben elendim resmen.

Boom

Çok özledik dizilerini sonunda 👍🏻

Aycik

Favori idol oyuncum 😣 filmin çıkmasını merakla bekliyorummm. Eminim yine iyi bir iş çıkaracak 👌

lola

yakışırrrrr

yeeyyoo

Kyungsoo’nun içinde olduğu bir şeyin kötü olmasına pek imkan veremiyorum . Oğluşumun on parmağında on marifet . Sabırsızlıkla bekliyorum ❤️🤍

mmmm

Kore ile yeni ilgilenmeye başladığım yıllar aktör havası ve idol havası yorumlarını saçma bulurdum netizenlerin ama…

Cidden şu fotoğrafa bakınca bile aktör havası vermiyor mu Kyungsoo? Bilmeyen biri idol olduğunu öğrenince şaşırır bence. Neyse çok özlemiştim. Sonunda geldi petitom

NiniJennie

D.O 💕

Lalalulu

“[+71] Kadın başrolün ‘Tek elinle piyano çalmayı seviyor olmasın’ deyip erkek başrolün ‘Diğer elimle senin elini tutabilmek için’ dediği sahnede Kyungsoo’nun oynayacağına inanamıyorum”
Bu repliği tek ben mi utanç verici buldum acaba? Neyse başarılar Kyungsoo’ya.

/InSomnia/

大家好

Last edited 13 gün önce by /InSomnia/
jongjong

2021 yılında hem solo ksoo hem oyuncu ksoo hem exo ksoo görmek istiyorum ❤️❤️💓💓💓

7A7D57DF-B70F-4F4B-BCE1-3371E0BA3967.jpeg
sametinyourarea

oha niye 9 eksi var

jongjong

yuh -14 arkadaşlar inş tuşları şaşırmışsınızdır

Exovelvet

Ben beğenmeden önce 3 eksiydi şimdi olmuş 7 antifanların çalışıyor kkkk

jongjong

bu sitede samet’le en sevilmeyen iki kişi felanız kdkdkdldm ama ben niye sevilmediğimizi anlamıyorum 🤷🏼‍♀️

sametinyourarea

ne yani bana anlam verebiliyor musun asdısajdasd ?

jongjong

Sameeet sevilmediğiMİZİ dedin sen ve ben yani biz

rukimjongdae

Ilk defa olumlu bir exo yorumunun eksi aldığını gördüm bir de kyungsoo ilginç

jongjong

ağlamaya gidiyorum ben ne yaptım ulaa

71790FAF-CF24-4A44-95B7-1C467EECB3DE.jpeg
Lavinia🌹

Oha -15 olmuştu. Sayfada bu kadar çok exo antisi olduğunu bilmiyordum. Şaşırdım

jongjong

ben de bilmiyordum, üzüldüm ve kırıldım dürüst olmak gerekirse. Yorumda ksoo övmek ve sevmek dışında hiç bir şey yok

Aeri

Arkadaşlar yorumda hangi dediğini beğenmediniz de bu kadar eksilediniz sakin ya ldkajflkdjf

jongjong

benim de aklımdaki soru bu… Her neyse ne olursa olsun sevgi ve sağlıcakla kalın💖

16F14084-572B-4686-B339-02610888445D.jpeg
azizi

-19 ne alaka ya ? kyungsoo’yu sevmeyenin kellesini isterim ama dhdbsins

Somniadess

H.O kardeşim -23 olmuş

la cha ta

19 eksi…

Yeni Yazılar

59
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x