EXO geri dönüş detaylarını açıkladı

HABER: EXO geri dönüşü, 6. ful albüm ‘Obsession’ 27 Kasım’da çıkıyor

KAYNAK: Naver

1. [+1,422, -16] EXO geri dönüyor!

2. [+902, -6] EXO sonunda dönüyor, tebrikler!

3. [+808, -14] Kralların dönüşü EXO!!! Merakla bekliyorum, fighting.

4. [+635, -6] Gerçekten merakla bekliyorum ㅜㅜㅜㅜ EXO, iyi şanslar ㅜㅜ

5. [+611, -6] EXO’yu seviyorum, fighting!

6. [+89, -0] EXO’nun dönüşünü bekliyordum

7. [+68, -1] Kralın dönüşü için uzun zamandır bekliyordum. Merakla bekliyorum. Seni hep destekleyeceğim EXO

8. [+62, -1] EXO

9. [+54, -1] Sizi bekliyordum!! Kralın dönüşü

 

Kaynak: Knetizen

26 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Dalgomi🐶

We Are One 💜🎉 sabırsızlıkla bekliyorum kalite mükemmellik ne ararsan olacak. Adamlar temiz iş yapıyor abiyy

Bende kalsin

Bu lanet sektörde tutunduğum dal … En çok mütevazı olup kaliteli isler yapmanızı seviyorum beyler.Hiç şüphem yok farklı ve güzel geleceksiniz çünkü hep böyle oldu her albüm farklı bir seyi anlattı farklı tarzlar dinlettirdi bizlere ve aynı zamanda birbirini tamamladı parçalar. Her seyin en ince ayrıntısına kadar düşünülüp bizlere sergilediniz. Ve her şeye rağmen mücadeleye devam edip sadece aerilerinizi dikkate aldınız. Ve simdi sadece biz bizeyiz. Bunca şeyin yanına 9 tane farklı güzel adamın samimiyetine yeteneğine ve güzel karakterlerine sahip bir grup EXO. Her zaman We Are One

Lina

Exo, sonunda yeniden bir aradayız. Bu geri dönüşün kalitesinden şüphem yok elbette. Bazı üyelerin eksikliği beni biraz üzse de onları çok özlemiştim bu yüzden mutluyum. Başarılı bir comeback dönemi geçirelim EXO, fighthing!

Misafir

logo’sundan bile kalite akıyor her zamanki gibi. çok heyecanlıyım yaa 😍

junnie

STAN TALENT STAN EXO

stay alive

Sektörde temiz kalabilen nadir gruplardan, çizgilerini hiç bozmadılar saygı duyuyorum. Boşuna kral değiller❣️👑❣️

Jisooo

Umarım güzel bir dönem olur onlar için 2019 da kpop benim için bazı geri dönüşler hariç tam bir hayal kırıklığıydı bu yüzden exo nun bu albümünü merakla bekliyorum bizi hayal kırıklığına uğratmayacağı kesin😍😍

Miyalll

Uzun zamandır bekliyoruz kaliteli ve denenmemiş bi albüm olacağından eminim inş promosyon larımızda tam yapılır albüm ismi logo şu şuan dan beni heyecanlandırıyor

Liya

27 kasım çabuk gelsin.kulağım kaliteli şarkılar dinlemek istiyor.zaten 7 üyemizle donuyorlar,sm lutfen pathcode ,ya da kokobop zamanindaki gibi teaserlarla gel.pathcode zamaninda exo fani degildim ama deli gibi etkilenmisdim teaser lardan

Eliif

Bir çok kisi exo nun artik hit çıkarmadigini soyluyor ama tempo mukemmel sarkiydi.acapella çikaran idol simdiye kadar olmadi.30 saniye boyunca enstrumental eslik etmeden sadece uyelerin sesiyle okunan sarki kotu olamaz.ama her kes dinlemedigi icin sm exo ya hit sarki vermiyor algisi olustu.exo artik baska seviyyede.hit olmak icin sarki cikarmiyor,tam tersi her kesin basaramiyacagi agir sarkilar cikariyor.k-popun buna ihtiyaci var.%80 muzisyenleri basit sarkilar cikariyor artik.

AERİ

love shot hit oldu.

Suna

Albüm adının Obsession olduğunu duyunca sevindim. Kendisi aynı zamanda en sevdiğim SHINee müziği olur çünkü. Çocuklara başarılar

wait for exo

no exo no life

Lia ama tapmayan

Her seferinde merakla bekliyorum ama sonu hüsran oluyor benim için. Exonum vokalleri harika gruba asla lafım yok. Ama onları SM hep hayran bazında yönlendiriyor, bence çok kötü şarkılar veriyor. Bu grup ne zaman Universe gibi bir albüm çıkaracak mesela sabırsızlıkla bekliyorum. SMe bu yüzden gıcık oluyorum. Super Mi de çok merakla bekledim ama benim için büyük bir hayal kırıklığı idi. Grupları dönüş yapiyor ama yani bence tatmin edici değil. Genel kitle için. Sadece Taeyeona güzel şarkılar veriyor, gerisine özenmiyor diye düşünüyorum. Bakalim bu sefer ne olacak.

aeriel

bence sadece sana hitap etmiyor exo’nun geçen sene çıkardığı iki albümde çok büyük index puanlara sahip. tempo gibi sıradışı bir şarkıya nasıl tatmin edici değil diyebiliyorsun? herkes gibi aynı şeyleri yapmalarındansa her seferinde farklı şeylerle geldiklerini görmek daha güzel. love shot da aynı şekilde sadece fanlar tarafından değil idollerin arasında da bir başyapıt oldu coverını yapmayan kalmadı? bu sene çıkan sololarda fiziksel olsun dijital olsun çok iyi işler çıkardılar. bu bahsettiğin genel kitle kim anlamadım hala ben göremiyorum da

SeulgiWendy

Universe gibi şarkı demişsin ama Universe albümü EXO’nun klasik kış albümüdür yani o tarz şarkılar kış albümlerinde olur kış albümleri mini olur ve her yıl kış ayında çıkarırdı EXO geçen yıl kış albümü çıkarmadılar bu yıl da çıkarmayacaklar büyük ihtimal ama EXO’nun albümleri gayet kaliteli geçen yıl çıkardıkları albümdeki çoğu şarkıyı hala dinliyorum.

Liya

Tartısma amaclı soylemiyorum ama tempo yu iyi bulmayanlar belki comeback zamani farkli bir sey bekliyorlardi.simdi dinlenmelerini tavsiye ederim.hayran kalicaklardir şarkiya.korede acapella yapan idol grubu simdiye kadar olmadi.adamlar 30 saniye boyunca enstruman eslik etmeden kendi sesleriyle sarki soylediler.idoller,muzik yapimcilari bile tempodan bahederken şaskinlikla konusuyorlar.onlar muzigin icinde olduklari icin bunun ustesinden gelmenin ne kadar zor oldugunun farkindalar.ben exo nun yine ayni tarzda gelmesini isterim.basit dans sarkilarindan sıkıldim.kpop cekilemez oldu artık

BlueElf

Aslında TVXQ ilk çıkışında acapella grubu olarak çıkış yapmışlardı o zamanları sık sık acapella yaparlardı ama yıllar geçti TVXQ’dan sonra bunu bende ilk EXO’da gördüm zaten vokallerinin ne kadar iyi olduğu tartışmaya kapalı birşey böyle birşey yapacaksa bunuda zaten EXO yapabilirdi hem o cesaret hemde o yeteneğe sahipler.

Misafir

sm’nin her grubunun ya da idolünün belli bir tarzı var ve bu tarzın içerisinde farklı şeyler yapıyorlar. bu benim çok hoşuma gidiyor. yani düşününce farklı gibi geliyor şarkılar ama diyorsun exo tarzı. yani aslında exo’nun tarzında bir değişim yok. önceki şarkılarını seven bence yeni çıkanları da sever. he illa sevecek diye bir şey yok tabi ama kötü şarkılar çıkardıklarını düşünmüyorum. grubu ilk takip ettiğin zamankiyle aynı tadı alamazsın şarkıları dinlerken. birde çok merak ediyorum nasıl bir şey bekliyorsunuz da umduğunuzu bulamayıp hayal kırıklığına uğruyorsunuz? bunu samimiyetle soruyorum sadece merak ediyorum.

Lia ama tapmayan

Benim yorumumu exper kabul ettiğiniz için teşekkür ederim hepinize. Bu kadar agresif cevap verdiğinize göre rahatsiz etmiş söylediklerim. Ama bu BENİM DÜŞÜNCEM. Gayette biliyorum Temponun akapella kısmını ama benim için vasattı. Hele love shot! Pelvik hareketiyle hayran tatmin etme konseptiydi. Kusura bakmayin ama bunlar benim görüşüm. Siz aşağıda hırsınızla yazdınız diye benim gördüğüm ve hissettiğim degisti mi saniyorsunuz? Ya da bu tahammülsüz tavrınızla başka insanların kendi zevkine karisabileceginizi mi düşünüyorsunuz? Ben size gelip diyor muyum nasıl yaa o love shot dansında mideniz bulanmadi diye? Çünkü benim bulandi. Ama sizin bulanmadiysa o sizin bileceginiz iş benim değil. Ha şöyle bir şey… Read more »

SeulgiWendy

Sen Universe gibi şarkı çıkarmıyor demişsin bende EXO kış albümlerinde balad ve o tarz albüm çıkarıyor dedim bence celallenen sensin cevap veren insanlarda sana hitap etmediği için böyle düşündüğünü belirtmiş beğenmiyorsan sana öv veya beğende diyen olmuyor ama gelip midemi bulandırıyor tarzı yorumlar yapıyorsun üstelik.

EXO-Aeri

Love shot dansının nesinden miden bulandı acaba, merak ediyorum. Sanki çocuklar twerk yapıyor 😀 Siz iğrenç dans görmemişsiniz. Ben Amerikan müziği dinliyorum mesela normalde. Oradaki dansları görseniz çıldırırsınız herhalde siz. Bu arada Exo’dan daha kaliteli şarkılar yapan başka bir kpop grubu daha YOK! (Bence) Bunu da söylediğime göre çekiliyorum.

aeriel

düzgünce beğenmediğini açıklasaydın kimse sana bir şey demezdi ama aşağılayıcı bir şekilde kötülüyorsun o kadar emeği yok sayıyorsun yorumunu yaparken. bizde ona göre karşılık veriyoruz. “bitti gitti”

EXO-Aeri

Haa bu arada, söylediklerin değil bunları söylerken kullandığın üslup rahatsız edici. Karşıdaki kişilerden fikirlerine saygı göstermelerini bekliyorsan ilk önce sen saygılı olmayı bileceksin.

a l o h a ☆

sm exo’yu hayran bazında yönlendirseydi iyi bi promoyla 1292932828. kez kraliyet konsepti yapmış olurlardı
bi yaşıma daha girdim hayranların düşünceleri sm’in son dinlediği şey bile değil şsfşskfsş

Aycik

İlk defa sana bir konuda hak veriyorum. Eski exo şarkıları daha güzeldi. Lotto’dan sonraki şarkıları benim için çıta altı kaldı 🙁 daha iyi şarkılar yapabilecekken tempo ve power… bilemiyorum. Umarım bu albüm beni yanıltır ve mükemmel olur.